Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimeza sep 14, 2013 6:10 pm

Julia in de ik ben een menselijk skeley maar laat me skelet zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 12:08 am

weet je wat we kunnen doen?
Zodat ze elkaar toch even zien?
Misschien dat Julia hem ziet oefenen met dansen.
En dat ze toch eventjes een gesprek beginnen.
Zodat Jeremy beseft dat wat hij gedaan heeft toch fout is.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 12:13 am

Jaaa is goed Very Happy waar wil je dat doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:03 am

Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:04 am

Ja is prima c: Start jij of ik?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:09 am

Jij? (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 15, 2013 1:16 am

Gestart Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 8:55 am

Wyatt klopte een beetje nerveus bij Julia aan. Het was de afgesproken tijd. Zijn pyjama, kussen en wat leuke zooi, films en zijn schetsboek, zaten in de weekendtas die over zijn schouder hing. Zijn haar was in een half mislukte paardenstaart getrokken en hij had wallen onder zijn ogen. Carlos betekenis op het herfstbal had hem flink wat slaap onthouden. Hij maakte zich er druk over. Wat moest hij hiermee. Het punt was juist dat hun relatie liefdeloos was. Hij slikte. Dit ging nu niet over Carlos. Julia zou wat nodige afleiding zijn. Hij hopelijk ook voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 9:02 am

Julia hoorde het geklop, rustig legde ze haar sigaret in de asbak, die was nog niet op. Ze kwam overeind van de bank, al in haar pyjama was ze en ze liep naar de deur die ze open deed voor Wyatt. Haar haren had ze lichter geblondeerd en ze zaten nu in een hoge paardenstaart. Haar ogen hadden wat wallen, ze had enkele nachten doorgehaald en met anderen gespendeerd maar nu keek ze glimlachend naar de jongen. "Kom binnen!" Zei ze vrolijk. Ze hield met een glimlach de deur voor hem open. Ze had al een tijd uitgekeken naar hun slaapfeestje, gewoon omdat ze het ontzettend gezellig vond met Wyatt en het eindelijk weer eens iets normaals was en geen avond eindigen met iemand die ze net kende.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 9:26 am

Wyatt had wel door dat ze er ook niet erg goed voor stond. Hij hield tegen dat hij commentaar gaf over roken en aankomen. Hij glimlachte, dat had ze dacht hij wel nodig. Glimlachen, liefde en gewoon vermaak. Hij ook. "Hoi Julia." Zei hij vrolijk. Hij gaf haar een knuffel. "Ik heb nog niet mijn afzichtelijke pyjama aan, ik moest immers nog over de gang." Hij grijnsde. "Mijn voorkeur gaat naar een afzichtelijke hello kitty pyjamabroek en een shirt va.." ohja, Carlos. Hij schudde even met zijn hoofd. Geen shirt van Carlos meer in zijn lievelings pyjama. "En een gewoon zwart shirt." Hij glimlachte toch maar. "Kan ik je badkamer lenen om om te kleden?" Hij beet op zijn lip. Hij was door zijn gesjoemel met Carlos comfortabeler geworden met zijn jongesachtige lichaam, dat de ilussie gaf dat hij nog niet gepuberd zou hebben, maar Julia was een meisje. Hij viel niet op meisjes, maar toch was het anders. Carlos had meer of minder hetzelfde lichaam als hij, tien keer zo mannelijk en meer dan een kop groter, maar dezelfde onderdelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 9:36 am

Julia stapte opzij voor hem en deed de deur achter hem dicht. 'Natuurlijk kan je die lenen. Dump je spullen maar vast op de bank.' Vrolijk keek Julia hem aan en liep de woonkamer in. Ze nam een trekje van haar sigaret en begon alles vast klaar te zetten. 'Wil je wat drinken Wyatt?' Vroeg ze hem liefjes en ze keek even naar hem. Rustig liet ze de rook uit haar mond gaan en keek naar hem. Liefjes en vrolijk keek ze hem aan. Zacht ging ze op de bankrand zitten en keek glimlachend voor zich uit. 'Al een film uit kunnen kiezen die je heel graag wilt zijn. Mijn make-up en haarspulletjes heb ik al klaarstaan.' Zei ze lachend ej vrolijk tegen hem. Ze plukte verlegen aan haar haren en keek hem aan. 'Ik neem aan dat je weet waar de badkamer is?' Vroeg ze vrolijk aan hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 9:41 am

Wyatt knikte. Gelukkig waren alle appartementen hetzelfde. De badkamer was echter wel meisjesachtiger dan bij hem Merlin en Jeremy. In plaats van heren deo en een overdaad aan Axe producten stonden hier andrelon, deo met bloemetjes erop. En een ander soort scheermesjes. Hij deed snel zijn lelijke hello kitty pyjama aan. Hij kon er alleen mee wegkomen omdat hij klein was. Zijn kleren gooide hij in zijn tas, die de aangewezen plek kreeg op de bank. "Het maakt me niet uit wat je me aan drinken geeft, maar ik probeer minder alcoholische zooi te drinken." Hij glimlachte naar haar. Hij was echt een beetje wanhopig. Zelfs de geur van haar sigaretten deed hem denken aan Carlos. Hij hield niet van hem, maar mistte hem wel. "Jij mag van mij de eerste film kiezen, we lenen immers jouw woonplek."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 02, 2013 10:00 am

Julia wachtte af en ging tussen zijn films snuffelen. Ze keek er vrolijk tussen en deed toen haar sigaret even uit. 'Ik vind deze wel leuk denk ik. Maar Wyatt. Ik vind je pyjama echt heel erg leuk!' Zei ze lachend. Vrolijk kwam ze van de bank en keek hem toen aan. Ze bekeek zijn hello kitty pyjama en giechelde vrolijk. 'Zullen we eerst de film kijken en zal ik daarna je haren doen?' Vroeg ze vrolink aan hem en ze keek hem liefjes aan. Kalm maakte se haar haren even los en langzaam weer vast. 'Dan nemen we een colaatje.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 03, 2013 9:23 am

Wyatt giechelde. Ze was de eerste die zijn pyjama niet een rare blik gaf. "We kunnen ook tijdens de film elkaars haar doen?" Hij keek haar vragend aan. Hij had geen idee welke ze had gepakt, maar hij had ze allemaal al vaak genoeg gezien om niet per se op te hoeven letten. Dat hoefde ook niet echt. Het ging niet om de films maar om lol met Julia te hebben. "Cola is helemaal goed." Zei hij vriendelijk tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 03, 2013 9:50 am

Julia keek vrolijk naar hem en knikte toen. "Dat is ook goed." Zei ze vrolijk. Julia schonk even de cola in en zette de glazen neer waarna ze de film erin deed. "Ik mag eerst bij jou!" Zei ze lachend. Julia pakte alvast wat spulletjes en keek hem vrolijk aan. Julia had haar sigaretten uitgedrukt en blies de rook even giechelend weg. 'Ik kijk hier al echt de hele week naar uit wist je dat." zei ze liefjes tegen hem en ze nam een slokje van haar cola terwijl ze alles instelde voor de film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 04, 2013 10:30 am

Wyatt knikte. "Ik ook. Ik had er behoefde aan om weer met mijn beste vriendin rond te hangen." Hij glimlachte naar haar. De geur van haar sigaretten rook deed hem alleen maar aan Carlos denken. Ze hadden niet meer gesproken, Carlos had zich aan Wyatts wens gehouden. Hij had geen berichtje gestuurd en wachtte op woord van Wyatt. "Doe met mijn haar wat je wilt, verfen en knippen is alleen niet toegestaan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 04, 2013 10:38 am

'Ja. Ik wilde ook weer met mijn beste vriendin rondhangen.' Een plagende lach gleed over haar lippen en ze knuffelde Wyatt even. 'Ik beloof dat ik zulke dingen niet zal gaan doen.' Daarna liet ze hem los en begon ze zijn haren goed uit te borstelen. 'Je gaat er spijt van krijgen dat je gezegd hebt dat ik alles moest doen.' Een uitdagende blik schitterde in haar ogen. Julia vond het helemaal geweldig om dit te mogen doen.
--
Voor de andere rpg, is Anna veel bij Eliza door haar kamermeisje te zijn die al haar verhalen mag aanhoren? Zodat Hendrik haar extra veel ziet?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimevr okt 04, 2013 11:01 am

is goed? sorry dat ik niet veel reageer heb de laatste tijd niet veel inspi
-------
Wyatt giechelde. "Doe waar je zin in hebt meid." Hij zette de film aan. Mean Girls was een klassieker. Het duurde vijf minuten voor hij over zijn probleem begon te praten. "Carlos had me toch meegenomen naar het bal? Het was op zich heel gezellig en zo, maar hij heeft uiteindelijk gezegd dat hij van me houd. Het ergste was niets dat hij dit al langere tijd dacht en het niet ter spraken heeft gebracht in onze over het algemeen romantiek loze relatie. Het vervelendste was dat hij het daarna ging ontkennen toen ik erover wilde praten en toen was het opeens mijn schuld dat hij het niet eerder had gezegd." Het hielp dat hij het nu kon vertellen. "Ik heb toen gezegd dat ik tijd voor mezelf nodig had, want wow onze liefdeloze complicatie loze relatie is opeens niet meer liefdeloos en complicatieloos."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 05, 2013 8:25 am

Niet erg c: lag ik gisteravond gewoon over na te denken haha.
--
Julia was rustig zijn haren gaan borstelen en keek op toen hij begon te praten. Zacht knuffelde ze Wyatt van achteren. 'Oh.. En het ging juist zo lekker tussen jullie.' Julia keek naar hem. Ze streek door zijn haren heen. 'Dat is onredelijk van hem.. Het is zijn eigen keuze geweest om het nu pas te vertellen.' Julia beet even op haar lip. 'Je moet goed je tijd nemen om erover ja te denken Wyatt. Het is wel een keuze of je nu een relatie wilt of niet. Maar het zou wel dingen veranderen natuurlijk.' Ze legde haar hoofd op zijn schouder. 'Maar ergens denk ik wel dat Carlos een goede jongen is voor je. Al is het alleen maar als gewone vriend.' Ze keek hem aan en glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimema okt 14, 2013 10:45 am

Wyatt beet op zijn lip. "Dat is het moeilijke. Wat we hadden was geweldig, maar ik kan zijn gevoelens niet beandwoorden en weet niet of ik dat ooit zal doen." Het was fijn dat ze zijn haar borstelde, het bracht wat rust terug naar zijn hoofd. "Ik wil graag romantisch met hem samen zijn, maar zonder de werkelijke romantiek. Ik weet alleen niet of het een verantwoorde beslissing is om onze 'relatie' voort te zetten als ik hem daar alleen maar pijn mee doe. Het idee was juist dat we er allebei profijt van zouden hebben." Hij draaide zich om en knuffelde Julia. "Waarom maakt liefde alles zo moeilijk, voor ons allebei."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimema okt 14, 2013 10:52 am

Zachtjes ging ze door met borstelen terwijl ze nadacht over wat hij haar allemaal vertelde. Haar zeegroene ogen keken even naar zijn haar. Uiteindelijk knuffelde ze met hem mee. 'Je moet eerlijk tegen hem zijn erover. Misschienbwas het een impuls. Ik zeg ook dat ik van je hou. Nouja oke dat is niet hetzelfde maar je snapt het wel.' Julia keek hem kalm aan. 'Wie weet kunnen jullie tot een goede compromis komen waarin jullie beiden je ei keijt kan..?' Stelde ze voor. Zachtjes door zijn haren strelend. 'Nou ik hoef geen vriendje meer hoor de komende tijd. Zei xe grijnzend
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 17, 2013 9:44 am

Wyatt knikte. "Je hebt gelijk. Ik moet niet m'n hoofd als een struisvogel in het zand steken, maar met hem gaan praten." Hij glimlachtte naar haar. "Dat snap ik volledig." zei hij zelf met een grijns. Hij had zelf ook geen 'vriendje'. "Hoe gaat het trouwens verder met je, qua eten? Lukt dat weer een beetje beter?" Hij durfde dat alleen te vragen omdat het hem op was gevallen dat haar wangen minder ingevallen leken. Anders zou hij het niet gevraagd hebben uit angst haar te kwetsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 17, 2013 10:49 am

Ze giechelde even om zijn vergelijking. Waarna ze toch wel instemmend met haar hood knikte. 'Helemaal goed Wyatt!' Zei ze lief tegen hem. Ze glimlachte naar hem en glimlachte toen verlegen. 'Ja. Het gaat het een stuk beter.' Fluisterde ze en ze keek even naar haar schoot. 'Ik heb me gefocust op mezelf. Ben beter gaan eten, mezelf een beetje veranderen. Ik ben zelfs uit geweest waar ik wel.. voor mijn doen dan, wat te ver ben gegaan. Ik heb metverschillende mensen in bed gelegen na zo'n avond..' Julia durfde hem alles te vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 20, 2013 10:45 am

Wyatt glimlachte naar haar. "Het is echt heel goed dat je meer met jezelf bezig bent! Jij hoort het belangrijkst te zijn voor jezelf." Hij legde zijn handen op haar schouders. "Julia, je zegt zelf dat je "te ver bent gegaan", vind je dat werkelijk? Ik zal niet degene zijn die je bekritiseerd op met random mensen naar bed gaan, zo heb ik Carlos gevonden, maar jij zou jezelf niet hoeven bekritiseren. Dat je met mensen naar bed gaat is niet erg, tenzij je het er zelf niet mee eens bent." Hij maakte zich een beetje zorgen om haar. Hij was blij dat ze hem dit durfde te vertellen, veel mensen zouden dan gaan schreeuwen 'omdat meisjes die veel seks hebben met verschillende mannen sletten zijn maar die mannen er cool om zijn en we zo een paradox hebben maar we daar niet naar kijken', hij zou dat nooit doen, maar ze zou met degelijk nieuws gevaar lopen op giftige reacties. Ondanks dat ze hem in vertrouwen nam was hij er niet zeker van of het een goed iets was. Hij wilde niet dat ze dingen deed waar ze het zelf niet mee eens was. Hij had uit verveling genoeg tijdschriften van zijn zussen gelezen om te weten dat dat soort dingen vaak genoeg gebeurden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:09 am

Het gevoel dat ze enorm klein was speelde op. Wyatt legde zijn handen op haar schouders en ze keek hem met onzekere ogen aan. 'Ik weet het niet. Ik ben bang dat Jeremy het me kwalijk neemt als hij het hoort. Maar we zijn uit elkaar dus eigenlijk moet ik daar helemaal niet aan denken. Maar ik voel me zo slecht als ik 's ochtends wakker wordt naast een nog slapende jongeman dat ik bijna altijd wegsluip. Ik ben maar een paar keer gebleven.' Julia keek naar Wyatt en kroop tegen hem aan alsof hij haar grote broer was. Zo zag ze hem misschien ook wel. Een veilige thuishaven bij wie ze altijd terecht kon als ze met problemen zat. Ze elegde haar hoofd tegen hem aan en sloot haar ogen. 'Ik weet gewoon niet waarom ik het doe. Of nouja. Ik weet het wel. Ik wil gewoon wat aandacht.' Fluisterde ze onzeker. Weer verwerkingsproces. Alles uit het verleden speelde mee. Natuurlijk wilde ze aandacht. Haar anorexia was een schreeuw om aandacht. Maar die kreeg ze nooit zoaks ze die wenste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: