Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 5:50 pm

Nog altijd met een hijgend gevoel lag ze er. Uitgeput, haar energie was tot het uiterste geteisterd, daar het al zo weinig was. Haar groenblauwe ogen hadden zich deels gesloten. Haar lippen lagen iets uit elkaar om de nodige lucht binnen te krijgen. Haar lichaam was wat bezweet, deed hier en daar pijn door een onbekende handeling. Evengoed als het branderige gevoel dat ze tussen haar benen had. Het was al wegtrekkende maar het wasnog aamwezig. Ze kuste teder mee met hem ,hoewel haar lichaam uitgeput was. Ze staarde even in zijn ogen en hiwld hem dicht tegen zich aan toen hij haar knuffelde. Ze was geen maagd meer, ze had gebloed, ze had de pinn gevoeld maar alles eromheen. Het gebot, de spanning, de opwinding. Alles had het zo geweldig gemaakt dat ze het niet anders gewild had. "Dankjewel." flujsterde ze even met een schorre en hesere stem. Haar blik schoot omhoog naar hem. Waarna je tegen hem aan kroop en haar ogen sloot. Hij had haar helemaal uitgeput. De film hoorde ze nog op de achtergrond. Een kleine glimlach ontvouwde zich op haar gezicht. "Zo kunnen we nooit film kijken als dat elke keer zo gaat." fluisterde ze met een ondeugende grijns. Haar hand gleed zacht over sijn lichaam. Teder strelend. Hij was zo overweldigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 7:34 pm

Jeremy besloot wat drinken voor haar in te schenken. Misschien had ze eventjes verkoeling nodig. Hij kroop heel even snel uit bed om het raam te openen voor verkoeling. Frisse lucht. Het rook hier naar seks. Niet dat het verkeerd was. Maar de jongen had het warm. Jeremy ging daarna terug liggen in dezelfde positie. Trok haar dichter naar zich toe alsof hij bang was dat zij zou wegrennen. "Heb je veel pijn?" vroeg Jeremy voorzichtig, fluisterend in haar oor waarbij zijn warme adem haar oor deed strelen. Hij kriebelde haar arm om haar beter te laten ontspannen. "Ik denk dat wij zo even je laken moeten verschonen..." Dat kon ook misschien wel morgen. "Jij bedankt Julia... Ik vond het heerlijk." Hij kuste haar zachtjes op haar wang, haar kaaklijn zelfs haar kin. De film was blijkbaar afgelopen. Je zag de aftiteling. Met de afstandbediening deed hij de televisie uitzetten net zoals de dvd-speler. Dat gingen ze toch niet meer kijken. "Nee inderdaad. Maar ik kan niet van je afblijven wanneer je zo sexy naast mij ligt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:03 pm

Ze keek naar hem en glimlachend voelde ze hoe de koele wind in de kamer stroomde en langs haar heen gleed. Dicht kroop ze tegen hem aan en bekeek hem. "Het gaat wel. Het was de pijn helemaal waard." Fluisterde ze liefjes en ze genoot ervan. "Ja.. Zometeen een keer.' Fluisterde ze en ze af hem een kusje. Toen hij haar bedankte bloosde ze maar tegelijkertijd straalde ze ook. Hij had haar niet afgewezen, hij had haar niet eng gevonden. Nee, het tegendeel juist! Hij had het heerlijk met haar gevonden en ze keek hem aan. De woorden deden wat met haar en ze kroop tegen hem aan. Haar hoofd tegen zijn borst aan. "Dankjewel.. Dankjewel dat je me niet wegduwde." Fluisterde ze, ze voelde tranen van geluk opwellen in haar ogen maar keek hem aan en knipperde ze weg. Haar armen gleden om zijn hals en ze knuffelde hem. "Dan doe ik de volgende keer wel iets aan dat heel sexy is en dan moet je van me afblijven tijdens de film." Zei ze giechelend en ze gaf hem een plagend kusje. Zacht streek ze zijn haren goed. Julia kon haar geluk niet op. Ze had een echte vriend, eentje die haar wilde.. Gewoon om wie ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:27 pm

"Fijn om te horen. En de volgende keren gaat het steeds minder pijn doen. Dan voel je nog alleen genot. Daar gaan wij naartoe werken. Dus wij gaan nog heel vaak oefenen." Hij drukte zijn lippen tegen haar gouden lokken. Zijn ademhaling begon weer ritmisch te klinken als voorheen. Hij zag de tranen in haar ogen en knuffelde haar stevig. Niet te hard maar wel voelbaar. "Julia... Je moet minder onzeker worden. Je bent prachtig. Zoals ik al zei: een engel gevallen uit de hemel. Ik ben zo blij dat je mij de kans hebt gegeven om mij te vertrouwen. Dit betekent heel veel voor mij." fluisterde hij zachtjes. Hij keek diep in haar groen/blauwe ogen. "En nee dame! Dat is gemeen. Hoe wil ik dat dan voor elkaar krijgen? Ik kon nu al de verleiding niet weerstaan in je joggingbroek." Hij snoof zachtjes in haar haren. Nam de geur van haar op. Ze rook zo heerlijk. Alles rook naar haar. "Zullen we even gaan douchen? Dan verschonen we zo de lakens en gaan we lekker slapen. Klink wel als een goed plan nietwaar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:33 pm

Ze gingen nog heel veel oefenen, zachtjes giechelde ze bij de gedachte en liet zich knuffelen door hem. "Ik vertrouw je in alles." Fluisterde ze waarna ze even moest lachen. Hij vrolijkte haar weer op en keek hem aan. "Dan moet je gewoon goed oefenen, daar gaan we naar toe werken. Dus dat gaan we nog heel vaak oefenen." Herhaalde ze hem plagend en ze kuste zijn borst even. "Ja, dat klinkt als een heerlijk plan.' Zei ze zachtjes. Ze kwam toch wel met tegenzin uit zijn armen en stapte uit bed. Rustig rekte ze zich uit en liep toen al met een verlegen glimlachje naar de badkamer. Rustig zette ze de douche aan en legde handdoeken klaar. "Kom je?' Vroeg ze liefjes en ze ging er onder staan. Zelfs in de badkamer hing maar een spiegel, die ongeveer op ooghoogte hing. Julia werd altijd nerveus van spiegels, ze hield er niet van om zichzelf te zien. Dat was veel te confronterend. Daarom was het ook geweldig dat Jeremy haar mooi vond, want zij zag het echt niet. Hoe kon je wat botten nou mooi vinden? Daar was niets moois aan, ze wist zelf ook wel dat hij liever zag dat ze wat aan kwam. Ze kon zich nog herinneren dat hij had gezegd dat mannen graag wat vast pakten.. Zou dat ook voor hem gelden? Wat als iemand anders hem dan zou verleiden.. Iemand die wel compleet was? Onzekerheid overviel haar en ze wilde graag weer zijn armen voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:15 pm

"Niet zo kijken Julia. Alsof je er tegenop kijkt om uit bed te stappen." Hij beet zachtjes in haar hals. Kuste het vervolgens en ging zelf ook het bed uit. Hij bekeek de bloedvlek in de laken. Dat moest pijn hebben gedaan. Had hij het wel rustig aan gedaan? Voorzichtig? Niet al te pijnlijk? Hij had daar proberen op te letten. Julia ging als eerste onder de douche. Hij bekeek haar nu in het licht want in de kamer was het donker geweest. Ze was mager. Botten staken inderdaad uit. Toch vond hij haar mooi zoals ze nu was. Ze zou alleen nog mooier worden met meer vlees op haar botten. Dan kon hij haar lekker beet pakken zonder bang te zijn haar te breken of pijn te doen. Hij kwam de douche in en trok haar naar zich toe. "Ik zie gewoon dat je aan het piekeren bent. Waar denk je aan Julia? Je kunt mij alles vertellen, dat weet je toch?" Hij keek haar met een lieve glimlach aan en knuffelde haar zachtjes. "Ik ben echt gek op jou..." zei hij fluisterend en kuste haar teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:23 pm

Julia grijnsde. "Kijk ik ook tegenop, je bent zo lekker warm." Had ze zacht gefluisterd. Zijn blik maakte haar ditmaal niet onzeker. Eenmaal in de douche keek ze hem aan. "Gewoon.. Over dingen.." Mompelde ze. Ze keek hem onzeker aan en slikte. Zacht kuste ze met hem mee. "Wat als je een ander leuk meisje tegenkomt? Dat niet zo mager is.. Die je wel kan beetpakken.." Fluisterde ze onzeker. "Wat als ik gewoon niet goed aankom?" Julia keek hem met een onzekere blik aan. "Ik wil je gewoon niet kwijtraken doordat je het gevoel hebt dat je iets tekort komt bij me." Zei ze zachtjes. Ze keek hem aan en pakte maar de douchegel, ze smeerde hem plagend in. "Nu ga je naar bloemetjes ruiken.." Zei ze zachtjes om maar een luchtiger onderwerp aan te voeren en zacht kuste ze hem weer. "Ik ben gewoon een doos die niet zo moet piekeren, dat weet ik." Had ze er snel nog achteraan gezegd en ze keek hem met een kleine glimlach aan. Hij was echt veel te goed voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:29 pm

"Over dingen?" Hij trok zijn wenkbrauw op om haar sceptisch aan te kijken. Wat voor dingen? Dat was lekker vaag. Dat kon van alles betekenen. Hoe kwam hij nu erachter wat Julia precies bedoelde? Gelukkig gaf zij snel al toelichting op haar antwoord. "Julia..." Hij pakte beide handen vast, drukte er meerdere kusjes op. "Waar jij toch over nadenkt. Je moet inderdaad niet zoveel piekeren. Ik vind je helemaal geweldig. Ik zeg net nog dat ik gek op je ben. Als ik je niet mooi, knap, sexy, lief, schattig etc. vond dan was ik hier niet. Geloof mij. Ik kijk niet alleen naar de buitenkant maar ook naar de binnenkant. Jij bent echt zo lief voor mij. Accepteert al mijn mankementen. Ik ben ook niet perfect. Kijk naar mijn lichaam. De littekens. De vieze brandwonden. Wie zegt niet dat jij iemand wilt die breder is dan ik, knapper en niet zo verknipt?" Hij kuste haar op haar lippen, meerdere keren. "En ik vind naar bloemetjes ruiken helemaal niet erg." Hij duwde haar zachtjes tegen de muur en liefkoosde haar hals, speelde plagend met haar borsten. "Je moet niet zo onzeker zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 2:57 am

Julia keek hem aan en slikte. Zeker tone hij haar handen pakte en er meerdere kusjes op drukte. Zijn woorden maakten haar verlegen en zacht streelde ze toen over zijn polsen heen. Ze kuste elke keer liefdevol met hem mee. "Dankjewel, k moet gewoon niet zo piekeren." Fluisterde ze en ze keek hem verliefd aan. Hij maakte haar weer zeker over zichzelf, gaf haar het gevoel dat ze echt wat waard was. Ze giechelde even. 'Mijn bloemetjesmannetje." Sprak ze plagend. Ze liet zich tegen de muur aan duwen en een rilling door de kou schoot door haar lichaam. Ze genoot van zijn liefkozingen en kreunde zachtjes. "Oh dat voelt heerlijk Jer.." Fluisterde ze zacht, haar handen gleden naar zijn heupen en plagend kneep ze in zijn kont waarna ze hem kuste. "Ik moet je nog even verder insmeren." Fluisterde ze zachtjes en ze keek hem verliefd aan. Zacht liet ze het douchegel op zijn lichaam komen en smeerde het genietend uit. Ze keek hem met een ondeugende blik aan toen ze even knielde en zijn benen insmeerde. Daarna kwam ze weer overeind.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:43 am

Jeremy trok automatisch door reflectie zijn handen terug. Haar aanrakingen bij zijn polsen liet hem schrikken. Hij keek haar even niet aan en verborg zijn handen. "Niet kijken..." Sprak hij zachtjes. "Het is echt heel lelijk." Mompelde hij. Hij werd al gauw afgeleid bij zijn leuke bijnaam. "Bloemetjesman staat tot je dienst." Hij keek haar met een brede grijns aan. Zijn heldere blauwe ogen lieten je herinneren aan de schitterende ochtendlucht. "Ja vindt je dat lekker? Ik heb misschien nog wel een aantal andere dingen voor je in petto." Wanneer Julia hem verder begon in te smeren kon hij het niet helpen. Hij kreeg al gelijk een erectie. "Nu is het mijn beurt." Hij pakte de badschuim en begon haar lichaam in te smeren. Eerst heel onschuldig haar rug, armen, schouders, daarna haar buik, haar borsten en haar benen. Hij tilde haar op tegen de muur. "Sla je benen om mij heen." zei hij op een verlangende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:54 am

Julia trok ze terug. "Jer.. Kijk naar mijn lichaam." Zei ze tegen hem aan. "Ik vind het echt niet lelijk. Ik vind niets aan jou lelijk lieve Jeremy." Zei ze waarna ze haar mond hield. Ze genoot gewoon en knikte genietend. "Oh dat is gemeen." Fluisterde ze, Julia keek even naar zijn erectie en bloosde verlegen. Ze liet zich rustig in smeren maar keek verbaasd op toen ze tegen de muur getild werd. Gehoorzaam sloeg ze haar benen om hem heen en kuste hem hongerig. "Ik wil jou ook kunnen verwennen." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. "Dat moet je me ook nog leren." Liefdevol keek ze hem aan en ze kuste hem genietend. Ze keek hem nieuwsgierig aan, wat was hij van plan met haar? Ze besefte nu pas hoe goddelijk seks wel niet was. Maar desondanks was ze wel blij dat ze gewacht had tot iemand als Jeremy die nu echt vreselijk lief en ontzettend opwindend was. Hij was goddelijk, ondanks zijn verminkingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:58 am

"Julia... Oké. Wij gaan beide niet meer negatief doen goed? Want dat vinden wij beide niet leuk van elkaar. Ik ga proberen om niet meer zo negatief over mijzelf te denken." Hij kneep speels in haar bolle wangetjes. "Mij verwennen?" Een brede grijns verscheen op zijn gezicht. "ja dat zou ik je eigenlijk moeten leren niet waar? Eigenlijk.... Nou dan beginnen wij met les een. Je kunt mij verwennen met de hand... Of met de mond." Hij pakte zachtjes haar hand vast en bracht het naar beneden. "De hand is makkelijker als met de mond." Hij kuste haar lief en wachtte af of ze begreep wat hij bedoelde.

---
moet werken! x
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 4:06 am

Succes!
--
Julia knikte glimlachend. "Oké, dat vind ik een goede en daar houd ik je aan!" zei ze lachend waarna ze genoot. Ze bloosde toen hij in haar wangen kneep en knikte. Verlegen bloosde ze. Ze kuste met hem mee en legde zijn hand zachtjes om hem heen, liefjes begon ze hem af te trekken en ze keek hem aan. 'Doe ik het goed?' fluisterde ze liefjes en verlegen, ze keek hem aan en beet plagend in zijn onderlip. Ze hoopte echt dat het goed voelde voor hem en kuste zijn borstkas even. Daarna ging ze weer door en knielde uiteindelijk ook voor hem. Voorzichtig bracht ze hem naar zijn mond en nam hem in haar mondje. Julia wilde hem echt heel graag laten genieten, hij was een heerlijke jongen en hij verdiende het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 1:32 pm

De grip om haar op te tillen begon te verslappen door deze heerlijke afleiding. Ze deed het echt heel goed voor een persoon die het nog nooit had gedaan. Ze had talent. "Heel goed..." Jeremy begon zachtjes te hijgen en sloot kort zijn ogen. Heerlijk. Zijn vingers begonnen te trillen en heel even beet hij op zijn onderlip. Wat best uit 'hot' uitzicht was. Jeremy had best een mooi 'neuk' gezicht. Bij sommige mannen zag het echt niet uit. Dan knapte je gelijk af. Hij liet haar zachtjes los zodat ze nu op haar eigen benen stond. Hij merkte hoe zij bukte, keek haar vragend aan. "Julia dat hoef je niet te doen..." Zei hij zachtjes. Maar hij werd gelijk afgeleid door haar verrukkelijke lippen en tongwerk. Natuurtalentje. Meer kon hij daar niet over zeggen. Hij kreunde af en toe. Hij zakte iets door zijn knieën en gleed met zijn vingers bij haar naar binnen zodat ze elkaar op dezelfde moment deden bevredigen. Dit noemde je pas geil. (xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 6:51 pm

Wat je allemaal wel niet in een douchecabine kan aye :3
--
Julia hield hem in de gaten. Maar ze zag zijn ogen sluiten. Zijn heerlijke gezicht werd nog lekkerder door wat hij deed en Julia genoot. Zeker toen ze hem in haar mondje had. Ze deed haar uiterste best en toen ze zijn vingers in haalde voelde stopte ze even om een kreun uit haar mond te laten ontsnappen en te happen naar adem. Daar nam ze hem weer in haar mondje. Ze sloot haar ogen en kreinde binnensmonds door wat hij deed. Het was heerlijk en haar lichaam schokte soms van genot. Ze kende dit echt niet maar het was zo heerljk dat ze het nooit op zou willen geven. Ze opende kort haar oogjes even en keek omhoog. Het leek eeen vrij onsfhuldige blik maar ze wist dat het er vast sexy moest uitzien. Zo onschuldig kijkend terwijl ze dat helemaal niet meer was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:22 pm

Echt hé xD
---
Mijn god dacht Jeremy bij zichzelf. Hij zou het niet lang volhouden want als het zo doorging kwam hij zeker in haar mond klaar. "Julia... Je doet het echt heel goed voor je eerste keer. Echt heel goed." Hij bewoog sneller met zijn vingers. Als hij klaar zou komen wilde hij dat het tegelijk zou zijn met zijn vriendin. Hij merkte hoe zij reageerde op zijn vingers. Dat bracht nog meer opwinding met zich mee. Hun ogen ontmoeten elkaar voor kort. De blik die zij schonk. Genoeg hij hield het niet meer vol. Hij trok haar voorzichtig omhoog, duwde haar zachtjes met haar buik tegen de muur en kuste haar hals. "Ik ga je nu nemen." En gleed op dat moment bij haar naar binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 31, 2013 2:41 am

Ze zijn zo lenig xD
--
Julia ging door voor hem en bewoog haar hepen haast op zijn vingers. Een goddelijk gevoel stroomde door haar lichaam en ze vond het heerlijk. Toch werd ze na haar blik omhoog geduwd. Ze stond tegen de koude muur aan en een rilling schoot door haar lichaam. Ze hoorde zijn woorden maar het besef dat was er nog niet. Tot ze het voelde. Een kreun, pijn gemengd met genot, ontsnapte aan haar lichaam. Ze balde haar handen die naast haar hadden gelegen tot vuisten om even de pijn weg te knijpen. "O god.." Kreunde ze genietend. Het gevoel van genot donderde haar lichaam door. Zette alles in haar op stelten. "Oh ik wil je Jeremy." Fluisterde ze en ze duwde haar billen iets naar achteren. Ze voelde hoe zijn mannelijkheid dieper gleed en sidderde van genot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 01, 2013 12:20 am

Inderdaad Razz zelfs ik ben niet zo lenig. En eigenlijk moeten we een tijdsprong maken maarja xD
----
Wanneer hij langzaam bij haar naar binnen gleed voelde hij hoe Julia's lichaam, haar billen naar achteren duwde en ervoor zorgde dat hij nog dieper kon gaan. Heerlijk deze sensatie. Hij pakte haar verukkelijke billen vast en begon voorzichtig te stoten. Hij zou het tempo naarmate opvoeren. Eerst haar laten wennen. Jeremy besloot om Julia een beetje te plagen om zo meer naar hem te verlangen. Hij haalde zijn mannelijkheid uit haar en bevredigde haar met zijn vingers. Kuste haar rug en beet zachtjes in haar schouderblad. Daarna ging hij er weer in, hij bewoog kort/snel en daarna weer langzaam. Ze was zo nauw dat elke spier die hij had aanspande bij elke centimeter die hij naar binnen ging. Nu gleden zijn handen naar borsten. Begon met zijn duimen haar tepels te verwennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:14 am

Haha doe ik wel even ;3
--
Hijgend stond ze tegen de koude muur aan, haar liichaam was bezweet, haar haren plakten aan har gezichten. In een snel tempo ging haar borstkas op en neer, ze had lucht nodig. Haar blauwgroene ogen waren gesloten. Ze had gesmeekt, geroepen, bijna gegild. Dit was nog beter dan de eerste keer geweest. Ze had geweten wat te doen, had genoten meer dan van wat dan ook. Nu was ze uitgeput, het enige waar ze aan kon denken was dat ze dit opnieuw wilde. Dit verhitte spel, het moest vaker plaatsvinden zodat het zou blijken dat dit geen droom van haar was. Langzaam opende Julia haar ogen, ze keek om, zocht die van Jeremy. Langzaam volgde haar lichaam en kuste ze hem. Ze wist dat hij ditmaal geen condoom om had gehad, gelukkig slikte ze de pil. Teder kuste ze zijn zachte lippen. "Je bent geweldig.." Ze liet het zweet van zich af spoelen, het rook hier naar seks, naar lust. Toch was ze geheel bevredigd en keek ze met een glimlach en een zweem van tevredenheid naar de jongen. Daarna stapte ze uit de douche, begon zich af te drogen en liep naakt weg om zich weer aan te kleden. Ander ondergoed, zelfde joggingsbroek met truitje. Haar natte haren deed ze in een knot en ze ging op de bedrand zitten. Kijkend naar de badkamer. Het was een apart gevoel dat ze bezat en nog nooit gevoeld had. Met een gelukzalige zucht liet ze zich achterover vallen op bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:34 am

Oké Smile
---
Deze seks was nog beter dan de vorige. Nu leek Julia er echt op in te gaan. Er echt 100% ervan te kunnen genieten. Dit wilde hij. Hij wilde Julia alles kunnen geven wat hij haar te bieden had. Hopelijk hadden andere mensen in dit appartement niets opgemerkt. Vast niet. Hij was samen met haar tot een hoogtepunt bereikt. Alles verliep goed. Hij stapte samen met Julia de douche uit en begon zich met een handdoek af te drogen. Hij genoot nog even na voordat hij terug de kamer op ging en zijn kleren deed aantrekken. Hij plofte naast haar op bed neer met zijn arm om haar heen geslagen. "Dat was echt super. Met jouw deze dingen doen is heel lekker." Hij ging lekker naast haar liggen en keek diep in haar ogen. "Ik zou zo de hele nacht kunnen doorgaan weet je dat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 01, 2013 1:46 am

Julia kroop bij hem toen hij op bed lag en glimlachte tevreden. Zachtjes kuste ze hem en grinnikte. "Jij wel, ik niet. Ik stond te trillen op mijn benen daarnet." Fluisterde ze zachtjes. Ze keek hem verliefd aan. "Ik zou het ook met niemand anders kunnen doen. Ik ben ook heel blij dat ik gewacht heb en niet zoals die meisjes ben die elke nacht een ander hebben." Zei ze zacht. Ze keek hem verliefd aan en drukte plagende kusjes op zijn lippen. "Jerrie, ik ben echt heel erg gek op je." Zei ze zachtjes. Ze keek daarna even naar het plafond. Ze zuchtte gelukzalig. Even had ze geen woorden nodig, ze lag tegen de borst van haar geliefde aan genesteld en was op elk vlak bevredigd.. Dit kon gewoon niet beter en ze keek op in de mooie ogen van Jeremy. "Ik denk dat ik het nog wel heel lang uit ga houden met jou.' Zei ze liefjes en ze keek hem vrolijk aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 01, 2013 10:16 pm

"Dat merkte ik ook. Eigenlijk is dit veel te intensief voor de eerste keer. Dus we laten je even rusten voor een paar daagjes. Dat is het beste. Zolang ik maar gewoon bij mijn meisje kan zijn ben ik zeeeer tevreden." Hij kuste haar lief terug en luisterde aandachtig naar haar. "Ik vind het echt goed dat je gewacht hebt...op mij." Zei hij met een brede grijns en plaagde haar door te porren in haar zij. "Grapje. Even serieus. Het is echt goed dat je jezelf koestert. Er zijn zoveel meisjes die met anderen naar bed gaan. Iedere keer weer. Jongens net zo goed hoor. Maar seks met liefde is het beste. Geloof mij maar. Dit heeft een betekenis. ONS niet." Hij kuste haar wang liefjes. "Ik ben ook gek op jou. Heel veel. " Beide lagen ze te genieten. De stilte was aan de ene kant wel prettig. Gewoon eventjes rust. "Dat komt goed. Ik zorg er wel voor dat je het lang uithoudt met mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 02, 2013 12:50 am

Julia keek hem verlegen aan. "Ik voel me verder prima hoor. Ik ben niet ziek!' Zei ze en ze moest lachen toen hij haar porde. "Stiekem wist ik gewoon dat jij ooit zou komen." Fluisterde ze in zijn oor waar ze zacht een kusje op drukte. "Ik zou het niet eens kunnen als ik eerlijk ben. Ik vond het vreselijk om altijd die verhalen aan te moeten horen van die had die weer eens gehad en die die.. En ik zat er altijd maar bij." Zei ze giechelend. Ze keek hem aan en knikte. "Ik weet wel zeker dat het me lukt. Ik wil jou nog lang niet kwijt." Fluisterde ze zacht in zijn oor. Ze legde haar hoofd op zijn borst en streelde die. Ze zuchtte tevreden. "Wist je dat je echt hele erg knap en leuk bent. En heel erg sexy. En heel opwindend. En heel lekker." Ze keek hem met twinkelende ogen aan en kneep even plagend in zijn wang. "En je bent helemaal van mij."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 02, 2013 1:11 am

"Ooh dus dit betekent dat ik morgen weer mag langskomen?" Hij drukte een kus tegen haar schouder en keek omhoog om haar te kunnen aankijken. Dat speelse blik van Jeremy was sexy maar ook wel schattig tegelijkertijd. Dat laatste wat zij zei was echt heel lief. Jeremy begon te blozen. "Dat vind ik echt lief om te horen..." Jeremy schudde zijn hoofd. "Ik vind dat echt erg voor de meisjes. Dat ze geen respect meer hebben voor hun lichaam. Maar soms komen er ook relaties uit voort. Uit seks... Want dat blijft toch iets intiems. Heel vaak veranderen ONS in relaties. Maar players zullen de volgende dag al weer een nieuw meisje hebben. Die hebben de ene gehad en op naar de volgende. Dat vind ik echt vies... Walgelijk. Om zo met meisjes te spelen." Jeremy keek verbitterd. Bij haar complimentjes werd hij echt heel rood. "Julia!" Hij deed zijn kussen voor zijn gezicht. "je maakt mij verlegen...Hou op..." Hij begon haar nu plagend te kietelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 02, 2013 1:15 am

"Je komt maar langs, met langskomen heb ik geen problemen. Maar jij wilt zelf een paar daagjes wachten dus als je langs komt dan kan ik je mooi pesten." Zei ze lachend en ze genoot van zijn blozend e wangen. Daarna knikte ze. "Ja daar heb je wel gelijk in maar ik vind toch dat het geen eer heeft om zo met je lichaam te koop te lopen." Zei ze en ze streelde zacht door zijn heerlijke haren. Haar complimentjes werkten want hij werd rood en zij begon er vrolijk om te lachen. Tot hij haar begon te kietelen. Kronkelend van het lachen en smekend om genade probeerde ze hem te laten stoppen. Ze genoot van zijn liefheid hoewel ze niet van kietelen hield. "Nee, nee! Genade!" Gilde ze lachend en ze kroop uiteindelijk naar het voeteneind van het bed en ze keek hem aan. "Je bent gemeen! Geef ik je zulke lieve complimentjes en wat krijg ik? Ik krijg de kieteldood." Zei ze en ze trok na een vrolijke grimas een pruillipje en keek hem sipjes aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: