Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:12 am

Ik denk dat ze het van Jerrie moet horen ja. Want anders laat ze hem nooit meer binnen haha. Jij mag dus zeggen wanneer we dat doen:3
--
Julia lag hijgend, uitgeput en bezweet op hem. "Ja Jerrie.. Ik heb me nog nooit zo goed gevoeld.' Het was zwaar geweest, om het zo lang vol te houden en vaak had ze trillend van genot gesmeekt om te stoppen want ze hield het niet meer. Maar zolang hij door ging was het goed. Ze deed niet eens moeite om te bedenken of hij wel een condoom om had gehad of niet. Daar was ze te uitgeput voor, haar lichaam lag nog op het zijne. Haar ademhaling ging gelijk met de zijne en tevreden glimlachte ze. "Ik wist echt niet dat dit zo lekker was. Nu wil ik nooit meer uit bed komen. Alleen om te douchen en wat te eten maar verder nooit meer en ik ga jou dan ook niet laten gaan. Al moet ik je vast binden om je hier te houden." Haar lippen krulden om in een brutale grijns en ze keek hem stralend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:39 am

Oké.
Dus laten we het Merlin doen of Jerry ?Razz
---
De twee personen lagen bezweet in bed. Het was echt zo warm! Hij probeerde zijn haren uit zijn gezicht te krijgen. Misschien konden ze beter apart douchen anders ging het dadelijk nog verder. "We kunnen helaas niet de hele dag in bed liggen. Althans dat kunnen we wel want we hebben geen school" Jeremy kuste zachtjes haar haren. "Lekkerding van mij." Julia had het goed volgehouden en soms was het voor haar te intens geweest. Volgende keer moest hij wat gaan beheersen. Zijn vriendinnetje niet zoveel uitputten. "Mij vastbinden? Zolang jij ervoor zorgt dat ik genoeg te eten en te drinken krijg vind ik het prima. En jij staat ook vaak genoeg op mijn menutje hoor." Hij knuffelde haar lief en kuste haar op een romantische wijze. "Julia ga jij eerst even douchen? Het lijkt mij niet zo verstandig dat we samen gaan. En misschien kunnen we dadelijk gaan karten? "
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:54 am

Hij mag Merlin niet slaan dus liever Jerry haha.  Ze zou misschien ook minder kwaad zijn als hij het eerlijk zegt.. misschien.
--
Ze keek hem aan. 'Daarom, ik kan heerlijk de hele dag bij jou in bed liggen en je helemaal uitputten." Zei ze giechelend. Ze zoende hem liefdevol en moest lachen om wat hij zei. "Nee, nee. Je mag mij pas op je menu als je smeekt. Ik ben dan de baas hoor, jij niet meneertje!" Zei ze lachend. Julia keek vvrolijk naar hem en kuste verliefd met hem mee. "Is goed liefje." Fluisterde ze zachtjes. Langzaam kroop Julia uit zijn armen. Ze pakte schoon ondergoed, een lange broek en een simpel blouseje erop. Daarna liep ze naar de douche toe. Al snel klonk het geluid van het stromende water. Nu ze toch even alleen stond schoor ze netjes alles weer mooi glad en waste ze zich even met lekker ruikende douchegel. Na tien minuutjes kwam ze eronder uit en droogde zich af. "Jij kan douchen!" Ze trok haar schone kleren aan en begon haar haren te borstelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 8:07 am

Oké Razz misschien haha xD
---
"Dat is niet zo goed idee. Dadelijk ben ik diegene die niet op zijn benen kan staan. En ik moet eigenlijk morgen nog kunnen breakdancen." Jeremy trok een zielig pruillipje. "Maar maar... Smeken? Wil je mijn mannelijkheid nog meer de grond in boren? Gemenerik!" Hij beet zachtjes op haar onderlip. Jeremy keek hoe zij eerst ging douchen en sloot voor kort zijn ogen. Hij viel gelijk in slaap. Jeremy had niet gedacht dat hij zo moe kon zijn. Echter schrok hij wakker toen hij kon gaan douchen. "Ja..." Hij wreef in zijn ogen en ging onder de douche staan. Dat hield hem tenminste wakker. Wanneer hij uit de douche kwam haalde hij uit zijn rugzak nieuwe, schone kleren en een nieuwe schone ondergoed. Gelukkig dat hij al had ingeschat dat hij hier zou blijven slapen. Niet dat hij had gedacht dat het zo zou zijn verlopen. Hij kwam de badkamer uit en glimlachte. "Zou ik je föhn kunnen lenen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 8:25 am

Haha, zullen we anders zo daar naar over gaan? Ik weet hier niet zo veel meer buiten nog meer seks haha Ik ben slecht..
--

Julia had moeten lachen om zijn woorden maar had er verder weinig op geantwoord. Dat hij in slaap zou vallen daarentegen had ze niet verwacht. Ze moest lachen en keek naar hem terwijl hij onder de douche stond. "Je bent echt een slaapkop." Zei ze lachend. In de kamer had ze ondertussen haar haren gedroogd. "Natuurlijk pak maar." Ze keek hem liefjes aan en borstelde haar haren goed en keek hem toen aan. Daarna liet ze zich gapend achterover vallen. "Ik ben moe Jerrie!" Zei ze op een klaaglijk toontje en ze keek even rond. Ze was moe van de hele ochtend. Ze moest haar best doen om niet in slaap te vallen op bed net als Jeremy net nog had gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 10:14 pm

Aaawww wilde karten T_T
Mwhahaaha XD Nee is goed.

Umh zullen we eventjes 'doorspoelen'
Een weekje verder?
Dat Jeremy bij haar langskomt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 11:41 pm

Is goed :3 Hahaha nu gaan ze noooooit meer karten. Ik die wel even c:
-+
Julia keek even rond. Ze had wat drinken gepakt en plofte op de bank neer. Ze pakte haar boek erbij. Ze voelde zich heerlijk en had een appje gekregen dat Jeremy weer langs zou komen. Ze keek er echt enorm naar uit. Met een brede grijns las ze verder. Ze keek vrolijk naar haar boek. Oh ze kon niet wachten tot hij er was en ongeduldig nam ze weer even wat drinken. Ze keek kngeduldig op de klok. Ze haatte wachten. Zeker wachten op Jeremy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 11:47 pm

Jeremy had zijn handen in zijn zakken gerust. Hij slofte een beetje rond. Het was drie dagen geleden dat hij Wyatt had gekust. En Merlin... Ja die ging het vast wel vertellen. Maar Jeremy begreep de drama niet wat de jongens daarvan maakte. Julia zou toch niet boos op hem zijn? Het was maar een simpele kus. Ze waren niet verder gegaan. Hoe ging hij dit subtiel brengen? Hij klopte voorzichtig aan haar deur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimema sep 09, 2013 11:53 pm

Bij het geklop schoot ze direct overeind. Ze liep er snel heen en opende de deur. "Jerrie!" riep ze vrolijk en ze omhelsde hem waarbij ze hem lieve kusjes gaf. "Kom binnen." zei ze liefdevol en ze liep terwijl ze em mee trok naar binnen toe. Ze had al drinken ingeschonken en gaf het snel aan hem waarna ze tegen hem aan kroop. "Ik ben blij dat je er weer bent." zei ze liefjes en ze keek hem vrolijk aan. Ze ga hem een liefdevolle kus. "Hoe gaat het met je? Was de ligeerpartij leuk?" Ze interesseerde zich in hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:09 pm

Jeremy knuffelde met haar mee en snoof haar heerlijke geur op. Hij kuste haar liefkozend toe. “Hallo. Wat een warm welkom.” Hij grijnsde en zijn schitterende, blauwe ogen keken haar lief aan. Jeremy liep naar binnen en sloot de deur achter hun. Hij ging zitten op de bank met een arm om haar heen geslagen. Hij nam een slok van haar drinken. “Ik heb je gemist. Een week lijkt zo lang.” Mompelde hij zachtjes. “Met mij gaat alles goed.” Natuurlijk loog hij tegen haar. De laatste drie dagen had hij zichzelf weer zitten te verwonden. Dat deed hij wel vaker als hij in het nauw voelde gedreven. Bij haar volgende vraag slikte Jeremy voor kort. Moest hij het haar vertellen? Misschien eerst subtiel beginnen. “Het was heel gezellig. Zelfs een beetje te gezellig. We waren allemaal dronken.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:34 pm

Julia zat tegen hem aan. Met een lieve glimlach luisterde ze naar hem en moest lachen toen hij zei dat ze dronken waren geweest. "Gek. Gelukkig was je gewoon thuis en hoefde je nergens heen." Zei ze liefjes. Ze keek Jeremy aan e kuste zijn wang. "Ik ben blij dat het goed met je gaat liefje." Ze legde haar hoofd tegen hem aan en glimlachte. "Ik ga Merlin en Wyatt nog wel uithoren van wat jij met e dronken kop allemaal uitgekraamd heb." zei ze lachend en om hem te plagend porde ze in zijn zij waarna hem een kus gaf. "Hm.. Blijf je vannacht slapen?" vroeg ze hem met stralende en vrolijke ogen. Ze hield ervan als hij in de nacht bleef. Zacht kuste ze hem weer en bleef toen rustig zitten om hem te laten vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 11, 2013 12:05 am

Zijn ogen straalde onzekerheid uit. Hij beet aan de binnenkant van zijn wang. Moest hij het vertellen? Wyatt had er zo'n drama over gemaakt. Julia zou het vast begrijpen als hij het vertelde. Hij had niets verkeerds gedaan toch? Zijn vader had hem wat levenslessen bijgebracht. Eigen geslacht was taboe. Mocht niet over gesproken worden en werd niet als vreemdgaan gezien. Het was iets wat eigenlijk niet op deze wereld thuishoorde. Met een man samen zijn. Jeremy drukte zijn lippen op haar voorhoofd. "Ik moet je wel eventjes wat vertellen. Ik weet niet of jij dit net zo zwaar weegt als Wyatt. Maar we deden truth and dare waarbij Wyatt en ik elkaar moesten kussen." Jeremy zei dit op een manier waardoor het leek of het geen big deal was. Voor hem niet althans.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:29 am

Ze was vrolijk bij hem blijven zitten en keek toen op, zeker omdat hij zei dat hij haar wat moest vertellen dat Wyatt kennelijk minder vond. "Je hebt dat toch niet gedaan? Toch?" Haar stem klonk onzeker en nerveus, ze wist niet of ze dat wel wilde horen. Of ze wel wilde horen dat haar vriendje vreemd was gegaan.. Met Wyatt nota bene. Onzekerheid overviel haar, gepaard met het misselijke gevoel van een opkomende angst. Angst dat het wel zo was geweest, dat hij ervan genoten had en hier eigenlijk liever was om van haar af te zijn. Julia's hoofd ging veel te ver en ze moest zichzelf tot de orde roepen. Ze maakte zich los uit zijn armen en keek hem aan. Als hij het gedaan had tegen zijn wil zou ze Wyatt er echt op aan spreken want dronken of niet dat vond ze niet kunnen. Stiekem bad ze dat ze het niet hadden gedaan. Dat haar nare onderbuikgevoel het mis had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:44 pm

De reactie van Julia begreep Jeremy niet. Hij kon de link niet leggen waarom ze zo paniekerig had gereageerd. Had hij iets verkeerds gezegd of gedaan? Het was maar een kus geweest? Hij zei er echter niet bij dat hij misschien wel gevoelens voor Wyatt koesterde. Heel klein beetje. Niets vergeleken met wat hij voor Julia voelde. "Julia je hoeft niet gelijk zo te reageren. Ik merk nu al dat je allemaal dingen in je hoofd aan het halen bent. Ik heb inderdaad met Wyatt gekust." Jeremy haalde simpel zijn schouders op. "Snap niet waar jullie allemaal een probleem om maken?" Hij keek Julia onbegrepen aan. Wat was nu de big deal? Hij was een jongen. Wyatt was een jongen? Wat maakte het nu uit. Het was net zoals Julia met een ander meisje zou zoenen. Helemaal niets mis mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 12, 2013 2:41 am

Ze keek hem aan. Haar mond een klein stukje open waarna ze op haar lip beet. Hij had met Wyatt gezoend.. Dat had had hij echt gedaan.. Maar hij besefte het niet eens en ze moest even slikken. "Je snapt het niet? Wat snap je er niet aan dat je met Wyatt hebt gezoend? Wat snap je er niet aan dat dat vreemdgaan is?" Ze keek hem aan en schudde haar hoofd. Ze schoof wat van hem af. "Waarom doe je dat? Waarom zoen je hem? Wat is er nou leuk aan om vreemd te gaan?" Ze keek naar hem en het deed haar pijn. Zo snel al.. Zo snel voelde ze de teleurstelling weer opkomen en dit maal kon ze het niet verbergen. Ze was teleurgesteld in hem.. Kennelijk gaf ze hem niet genoeg, of hield ze hem te vast. Maar Julia wilde hem helemaal niet met andere jongens laten zoenen. Sowieso niet met iemand anders? Wat was dit dan voor onzin van zijn kant? Wilde hij graag een vriendje in plaats van haar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 12, 2013 10:54 am

"Niet op je lip bijten Julia..." Terwijl Jeremy ook altijd zo'n tik had. Alleen dan binnenkant aan zijn wang. En dan spraken we nog niet over het feit van zelfverminking. Vreemdgaan? "Vreemdgaan? Waar heb jij het over? Ik ben helemaal niet vreemdgegaan. Ik ben toch niet met een ander meisje gaan zoenen of naar bed geweest? Ik heb in een dronkenbui Wyatt gekust. En zo spectaculair was het ook weer niet hoor. Ik weet niet of je het vergeet maar we zijn beide jongens? " Al die vragen. Het sloeg gewoon nergens op. Het frustreerde Jeremy alleen. Waarom moest Julia nu weer van een mug een olifant maken. "Er was drank in het spel. Dan doe je sneller dingen. En het boeit je dan niet veel. En godsnaam we hebben het hier over Wyatt.." Jeremy rolde met zijn ogen. Hij was hier zo nonchalant in. Hij begreep gewoon echt niet waar zij zo'n probleem van maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 13, 2013 12:40 am

Ze keek hem aan en slikte even onzeker. "Wat? Dat jij en Wyatt beiden jongens maakt geen verschil! Je bent vreemdgegaan!" Zei ze tegen hem en ze keek hem aan. "Het maakt helemaal niets uit dat er drank in het spel was, je hoort gewoon geen ander te zoenen!" Haar blauwgroene ogen bekeken hem en er lag een teleurgestelde blik in. Ze begreep niet dat hij het niet begreep, hoe kon hij het nou niet begrijpen? "Het gaat er niet om of het spectaculair of niet was, het gaat erom dat je met een nader gezoend hebt en dat dat fout is Jeremy! Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om dat te doen?" Julia bekeek haar vriendje en eigenlijk wilde ze hem niet aankijken. Waarom snapte hij het niet? Een zucht gleed over haar lippen. "Dit is echt onzin.. En dat Wyatt daarin meeging.. Jullie zijn beiden echt grote idioten!' Ze keek hem gekwetst aan en stond toen op. "Ga weg alsjeblieft. Ik heb geen behoefte aan je gezelschap."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 13, 2013 6:55 am

"Ik ben helemaal niet vreemdgegaan! Waarom maak je van een mug een olifant? Jeezzz!" Hij kon hier echt boos om worden. Hij was helemaal niet vreemdgegaan. "We waren dronken, het was een spel dus wat is nu het probleem? Ik ben toch niet met hem naar bed geweest? En daarbij, hij is fucking van hetzelfde geslacht! Dus waar maak je nu weer een probleem van?" Hij wilde zijn stem niet verheffen tegen haar. Het deed hem pijn om haar te zien op deze manier. Vond zij het echt zo erg? Moest hij zijn excuses aanbieden. "Julia... Het was een spel. Niets meer! En ik ben nu eenmaal gewoon iemand die geen fuck geeft. Ik doe gewoon snel dingen. Yolo" Hij beet op de binnenkant van zijn wang. Wat een drama om niets. "Idioten?" Hij knipperde met zijn ogen. "Fijn. Zoek het dan ook zelf uit Julia. Dramaqueen." Hij liep de deur uit en sloeg de deur hard dicht. Fuck. Fuck. Fuck. Zo had hij het helemaal niet alleen willen pakken. Hij had Julia nooit pijn willen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 13, 2013 7:10 am

Hij begreep het dus echt niet en ze luisterde naar wat hij zei. Toen hij zijn stem verhefte hield ze zich angstig stil en keek naar hem. Zijn woorden deden haar pijn. Lieten haar geloven dat dat met haar dan wel ook niets uit zou maken. Maar zijn laatste zin brak haar hart. Zeker toen hij wegstormde. Stilte liet hij achter en tranen stonden in haar ogen. Weg was hij.. Het lichtpuntje in haar leven. Een gevoel van misselijkheid overviel haar en nog ne boven de wc kwam het beetje eten dat ze gehad had eruit. Hetwas juist beter gegaan met zijn steun. Maar misselijk bleef ze nu zitten. Het lag vast aan haar.. In zijn ogen lag het aan haar. Zij trok het zich teveel aan. Ze schudde verdrietig haar hoofd. Als ze het lef had gehad.. Nee, nee ze kon niet tegen zulke pijn. Ze wilde niet ook littekens door hem. Nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 5:48 am

Aaaaah zielig.... Sad
Maar ik denk dat we eventjes moeten wachten met de meet.
Ik wil Jeremy eerst met Jimmy laten rotzooien (omdat hij gewoon nu zo fucked up is)
en nog de confrontatie met Wyatt.

En ik denk als dat alles is gebeurd, Julia hem moet aantreffen wanneer hij zich zo erg heeft toegetakeld (want hij snijdt zich nu echt heel extreem)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 6:40 am

Hij is gemeen. Nog meer vreemdgaan en tss..
Maar dan moetjij aangeven wanneer dat is.
Gaat hij trouwens naar het feest?
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 7:36 am

Ik wilde Jeremy niet laten gaan.
En eigenlijk gaat die niet vreemd :p
Hij denkt dat het uit iS
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 7:40 am

Dan nog. Ze moet het niet horen want dan hebben ze echt.oorlog. Dan is ze al haar vrienden kwijt door jeremy haha :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 5:21 pm

Ooooh Sad
Tja Jeremy is in de I don't care zone beland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Elise

Elise


Aantal berichten : 266
Registratiedatum : 01-09-13
Leeftijd : 31
Woonplaats : Heerlen

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 5:22 pm

Ooooh Sad
Tja Jeremy is in de I don't care zone beland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: