Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 5:11 am

"Graag gedaan. En dat is juist de bedoeling. Bij je vriendje hoor je toch het gelukkigst te zijn niet waar? Dat gevoel wil ik je graag geven. Want zo geld dat wel bij mij. Ik ben heel graag bij jou." Hij gleed met zijn vingers door haar mooie, blonde lokken. Hij werd plat geduwd op bed en ze kwam lief boven hem hangen. "Dankjewel weet ik." Zei hij plagend met zijn tong naar haar uitgestoken. Hij was niet arrogant. Hij kuste haar liefjes terug. "Oké dan wordt het Do you see me now. Ik ben echt benieuwd of het zo leuk is als anderen het zeggen. En doe mij maar umh... We hadden een fles likeur 43 meegenomen toch? Ik wil wel een glaasje daarvan." Jeremy zou vanavond niet dronken worden alleen een glaasje kon wel. Dat werkte goed tegen de zenuwen. Hij stond zelf op om de DVD in de speler te doen. Hij was goed met elektro dus hij wist gelijk hoe dit ding werkte. "Zo. Ik druk zo op play als we beide lekker een plekje op bed hebben gevonden." Hij ging zo liggen zodat Julia tegen hem aan kon liggen en hij zijn arm om haar heen kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 5:40 am

Julia keek hem liefjes aan. "Oh dat gevoel geef je mij zeker Jer." Zei ze en ze keek hem met een glimlach aan. "Ik ben ook benieuwd, naar de hele film eigenlijk." Zei ze met een lachje. Ze pakte een glas voor hem en schonk hem wat in terwijl ze voor zichzelf een glas met een mixje in schonk. Julia kon niet goed tegen alcohol. Na drie wijntjes dan zou ze al wat remmen verliezen en ze wilde niet dat Jeremy haar raar vond. Toen hij op bed lag kwam ze naar hem toe met de drankjes. Ze zette die op haar nachtkastje waarna ze tegen hem aan kroop. Ze legde haar hoofd tegen hem aan. "Ik had altijd het gevoel dat dit onbereikbaar zou zijn voor mij.." Fluisterde ze en ze keek hem verliefd aan. "Want god wat is het heerlijk om in de armen an een jongen te kunnen liggen. Het is dat ik goed uitgeslapen ben maar anders was ik zeker zo in slaap gevallen. Zo lekker warm, beschermend en zacht." Zei ze en ze porde toen plagend in zijn buik en liet haar hand kort onder zijn kleding gaan. "Zacht van alle vetjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 8:14 am

"Ik heb gehoord dat het over goochelaars gaat die blijkbaar een bank willen beroven? Het is met die beroemde acteur. Morgan Freeman? En Isla Fisher, zij is blijkbaar ook beroemd. Je zult haar wel kennen van Enchanted." Jeremy wist wel wat van films. Hij keek graag films, ging vaak naar de bioscoop. Hij nam het glas aan die hij binnen 1 slok al op had. Hij schonk zich nog wat bij. "Proosten?" Hij tikte met zijn glas tegen de hare. "Op een gezellige avond met ons tweetjes." Wanneer ze de glazen weg had gezet sloeg hij zijn arm om haar heen. Lekker knus. Ondertussen zette hij de film aan met zijn afstandbediening. "Ik ben blij dat het voor jou heeft kunnen uitkomen." Hij drukte een kus op haar wang. "Niet porren!" Hij moest daar van lachen want het kietelde. "En niet in slaap vallen want dan val ik ook in slaap. En missen we de film. Dat willen we niet!" Haar aanrakingen voelde prettig aan. "Vetjes? Ik ben bezig met een six-pack dame. Voel mijn wasbordje." Hij spande zijn buik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 8:21 am

"Oh daar heb ik wel eens van gehoord, denk ik.."Zei ze en ze giechelde even. 'Ik kijk niet heel veel films, mama wilde dat nooit. Ik moest altijd gezellig beneden zitten.' Zei ze tegen hem en ze keek hem liefjes aan. Waarna ze tegen zijn glas aan tikte en een klein slokje nam. Met haar groenblauwe ogen keek ze hem liefjes aan. "En op nog vele gezellige avonden die volgen." zei ze zachtjes. Ze keek toen naar hem en moest lachen. "Jawel, je bent ontzettend knap als je lacht." zei ze vrolijk tegen hem en ze knikte gehoorzaam. "Ik zal niet in slaap vallen als ik om de zoveel tijd een kusje krijg." Zei ze met een plagende blik. Erna moest ze lachen. Toen hij zijn spieren aanspande voelde het heerlijk en ze liet haar vingers eroverheen glijden. 'Dat voelt goed."Zei ze zachtjes, bovendien was zijn borst heerlijk warm en keek ze hem aan. Langzaam liet ze haar hand weer onder zijn shirt vandaan glijden en kuste ze hem even. "Je bent heel goed op weg.' Zei ze zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 8:34 am

"Gezellig beneden zitten? Konden jullie dan niet gezellig samen een film kijken? Ik zat heel vaak op mijn kamer omdat ik niet graag in de woonkamer kwam." Hij had Julia niet verteld dat zijn vader een alcoholist was en dat Jeremy vroeger vaker in elkaar werd geslagen. "Precies. Een van de vele avonden die wij nog gaan plannen. " Hij drukte een kus op haar lippen. Het proefde zoet door hun drankjes. Best lekker. Jeremy begon lichtjes te blozen bij haar compliment. "Dankjewel... En nu maak je mij verlegen Julia. En de mooiste die hier ligt is mijn vriendin. Met een glimlach waar vele jaloers op mogen zijn. Haast perfectie." Jeremy kneep zachtjes in haar wang. "Je mag zoveel kusjes krijgen die je wilt." Haar aanrakingen waren zo fijn. Dit werd gevaarlijk. "Ja voelt het goed...?" Zijn stem klonk een beetje schor wat onwijs sexy klonk op dit moment. Gelukkig haalde zij haar hand op tijd weg want anders verloor hij dadelijk nog zijn beheersing. "De film begint..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 8:45 am

"Mijn moeder was niet zo van de films.." Zei ze zacht en ze keek hem aan. "Nou ja, ik kan nu genoeg films met jou kijken." Zei ze liefjes tegen hem en ze kuste genietend met hem mee. Hij was heerlijk en ze proefde de likeur waarna ze alweer begon te blozen. "Hou eens op jij. Ik ben helemaal niet zo perfect!" Zei ze en ze keek helemaal knalrood weg. Ze legde haar hoofd weer op zijn borst. Zijn schorre stem deed haar smolten en klonk ongelooflijk sexy. Ze legde haar arm over zijn buik heen maar dit maar niet onder zijn shirt en legde haar been tussen de zijne zodat ze gedeeltelijk op hem lag maar ze lag heerlijk en keek even met een onschuldige blik naar hem. Zijzelf besefte nauwelijks hoeveel zelfbeheersing hij nodig had, ze had nooit zoiets meegemaakt en dus ook nooit een jongeman opzettelijk verleid. Natuurlijk wist ze best wat trucjes en had ze wat gehoord maar Julia zelf was zelfs nog nooit verder geweest dan ondergoed. Ze beet onzeker op haar onderlip bij de gedachte dat ze 't hem misschien moeilijk maakte. "Gaat het? Of moet ik anders liggen?" vroeg ze dan ook liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 9:34 am

"Ow... Mijn vader ook niet hoor." Hij haalde simpel zijn schouders op. "Meestal had ik toch niets beters te doen dan film kijken in mijn eentje." Jeremy keek haar met een lief glimlachje aan. Hoe vaak hij ook naar haar keek. Ze bleef mooi. "Wij gaan heel vaak films kijken! Ik hou je daaraan. " De jongen begon breed te grijnzen toen zij zo schattig bloosde. "Oké... Oké. Ik geef het toe. Jij.bent.bijna.perfect. Zo goed?" Hij knuffelde haar en drukte een kus op haar haren. Haar onschuldige blik was killing him. Jeremy wilde haar niet afschrikken. Na haar ervaring met Jace en alles. Nee hij ging het niet doen. Dadelijk ging zij hem haten. Dat zou Jeremy echt pijn doen. Hij streelde voorzichtig door haar haren en probeerde naar de film te kijken. Wanneer ze vroeg of alles goed was knikte hij. "Het gaat prima hoor. Blijf maar zo liggen. Heb het tenminste lekker warm. Als je trouwens iets niet fijn vindt echt zeggen Julia. Ik wil dat op tijd weten om misverstanden te voorkomen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 10:03 am

Julia keek hem aan en glimlachte. "Ik wel." Zei ze lachend. "Ik ging wel eens met vriendinnen wat doen en stopte altijd veel tijd in het dansen." Zei ze zachtjes en ze glimlachte. "Daar mag je me wel aan houden." Zei ze liefjes en ze keek hem even aan en glimlachte naar hem. "Nee! Ik ben ook niet bijna perfect!' Zei ze lachend en ze kroop tegen hem aan terwijl ze lachend geplet werd door hem. Zacht beet ze op haar onderlip en keek omhoog naar hem. "Ik weet dat je niet als hem bent.." Fluisterde ze zacht. "Ik vertrouw je en ik weet dat je niet van me walgt omdat ik zo dun ben of omdat ik nog nooit. Nouja.. Omdat je me alles moet leren.' Fluisterde ze zacht tegen hem. "Ik vind het echt niet erg als je me aanraakt, dat is normaal." Zei ze zachtjes. "En ik weet dat het bij jou goed is om stop te zeggen." Julia keek hem met een lieve blik aan en ging toen weer tegen hem aan liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 8:28 pm

"Je moet trouwens weer een keer voor mij dansen! Of we doen samen eens een duet. Dat lijkt mij echt grappig. Eens kijken of twee verschillende dansen te combineren zijn." De film begon al best spannend. Vrij interessant. Goochelaars... Dat had Jeremy altijd al leuk gevonden. "We gaan nog meer doen dan alleen films kijken. Ik wil je naar zoveel plaatsen meenemen hier in de buurt. Het verbaasd je wat er allemaal in de buurt te doen is." Hij vond het fijn om openkaart met het meisje te spelen. Geen geheimen. Helemaal niets. Zij zou haar grens aangeven. "Oké. Ik wil trouwens wel je docent zijn hoor. Ik ben heel goed in lessen geven. En de eerste les gaat als volgt. Ik ben iemand die rekening houdt met anderen." Er kwam een ondeugende twinkeling in zijn ogen. "Les twee. Jouw lippen zijn verukkelijk. Kan er nauwelijks vanaf blijven" Hij tilde haar kin op en kuste haar. Hij sloot zijn ogen en liet zijn tong langs haar onderlip glijden. Hij vroeg om toestemming.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 11:50 pm

Julia keek hem aan. "We gaan binnenkort wel samen oefenen." zei ze liefjes tegen hem. Ze keek hem aan. "Oh. Je mag me overal mee naar toe nemen." zei ze giechelend en ze keek verlegen naar Jeremy. Hij zou haar alles.leren. Ze begon verlegrn te blozen en kroop dicht tegen hem aan. "Dat is echt heel erg lief van je." zei ze zacht en bij les twee kuste ze genietend mee. Ze opende haar lippen voor hem en gleed langs zijn tong met de hare. Het sidderde van binnen en ze greep hem zacht iets beter vast. Heerlijk vond ze het voelen en verlegen kuste ze door. Ze vond het geweldig hoe hij kuste en ze legde haar hand weer onder zijn shirt en knuffelde hem ondertussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 8:46 pm

"Is goed. Hou ik je aan." Hij kneep speels in haar schattige neus. Ze leken echt zo'n verliefd, klef stelletje. Wacht... Dat waren ze ook een beetje. Zij waren echt lief voor elkaar. Jeremy was echt gek op Julia. Dit had hij in tijden niet meer gevoeld. "Ik ben ook lief. De liefste vriend die je ooit zult krijgen." Hij probeerde arrogant te lachen maar je merkte dat hij een grapje maakte. Hij kuste haar en liet zijn tong langs de hare strelen. Zijn vingers gleden over haar kaaklijn, naar haar hals en rustte zijn handen uiteindelijk boven haar billen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 9:40 pm

Julia keek hem lchend en genietend aan. Haar blozende wangen en stralende ogen gaven aan dat ze het heerlijk vond. Normaal had ze niets met kleffe stelletjes maar Jeremy was gewoolief om niet klef bij te zijn. "Ik hoop dat ik de liefste vriend ooit nog wel een tijdje kan houden dan." fluistedxe ze. Toen ze zijn rong voelde sidderde ze genietend. Ze voelde zijn handen en kroop dicht tegen hem aan. De film deed haar niet meer zoveel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 9:55 pm

De film daar kwam niet veel meer van. Hij was nu al zijn concentratie kwijt. Hij wist nu al niet meer waar de film precies over ging. Julia was de perfecte afleiding. Lekker knuffelen, met haar kussen. Alles was perfect. Haar vingertoppen brandde heerlijk op zijn buik. Iedere aanraking voelde hij. Het tintelde. "Zeker. Dit vriendje loopt niet weg. Totdat mijn vriendinnetje geen zin meer in mij heeft. Dan moet ik helaas wel vertrekken." Haar lichaam was dichter tegen de zijne aangedrukt. Zijn vingers gingen aarzelend onder haar shirt. Raakte zachtjes haar onderrug aan. Hij deed alles rustig aan. Gewoon een beetje aanraken, verkennen. Haar lichaam leren kennen. Zijn ogen waren gesloten en hun tongen nog steeds in een passionele dans verwikkeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 10:17 pm

Julia lag dicht tegen hem aan. "Dit vriendinnetje loopt niet weg en laat jou niet gaan." zei ze liefdevol. Ze gaf hem zachte kusjes en voelde zijn handen onder har shirt gaan. Ze vertrouwde hem erop dat hij, zodra hij haar botten voelde niet raar zou pkijken. Zacht streelde ze door over zijn zacht buik. Ze kuste door. Met gesloten ogen liet ze har handen zin bovenlichaam verkennen. Ze genoot van zijn ahte en warme handen. Van zijn lieve aanrakingen. Hj was geweldig en ze wilde nief stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 11:30 pm

Haar huid was zo zacht als de watten die vrouwen wel eens gebruikten om hun make-up af te halen. Heerlijk. Zijn vingers gleden over haar haar ruggengraat die goed te voelen was. Dat kwam vast door haar anorexia. Je voelde ook haar schouderbladen heel goed. Het schrikte hem wel niet af. Nee, integendeel. Hij begon zelfs opgewonden te raken door het zoenen en haar aan te raken. Dat Julia het toeliet. Zijn lichaam begon warmer aan te voelen. De temperatuur van Jeremy begon al te stijgen. Hij gleed nu met een hand over haar buik, rustte het op haar navel. Draaide met zijn vinger er rondjes op en opende heel even zijn ogen. Hij schoof voorzichtig omhoog met zijn hand en wilde kijken of Julia dit niet erg vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 27, 2013 11:47 pm

Julia genoot ervan. En misschien nog.wel meer van hrt feit dat hij gewoon doorging ondanks dat zijn hand haar botten goed had kunnen voelen. Dat maakte haar vreselijk gelukkig. Ze kuste door. Toen zijn hand bij haar navel lag moest ze even glimlachen en voor dat moment verbrak ze dekus even. Ze opende haar ogen toen zijn handomhoog ging maar ze had geen woorden nodig om hem toestemming te verlenen haar daar aan te raken. Hij mocht want wat hih deed was heerlijk. De opwinding, een gevoel dat ze nooit beheerst had, giede door haar lichaam. Hij was heerlijk, samen met alles wat hij dwed en ze kuste hem weer. Duwde zijn shirt wat omhoog en voelde aan zijn buik en borst. Zijn schouders, zijn j. Alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 28, 2013 12:18 am

Zijn ademhaling begon zwaarder te worden. Voor heel even keek hij diep in haar ogen. Zijn blauwe ogen waren donkerder. Alsof je werd meegenomen in een donkere oceaan. Alsof een storm je volledig meeneemt. Opgeslokt door de zee. Hij trok voorzichtig haar truitje uit. Hij bekeek haar met een tevreden blik vol verlangen. Ze was mooi. Hij raakte voorzichtig de huid aan waar haar ribben zaten. Ze staken uit. "Ik ben zo bang om je te breken." zei hij op een ruwe toon. Zo ruw en mannelijk. Hij leek veel volwassener, ouder op dit moment. Hij drukte zijn lippen tegen haar hals en ging naar beneden tot boven haar borsten. Hij duwde een kant van de bh naar beneden om haar tepel tussen zijn lippen te nemen. Hij sabelde eraan, beet er plagend in en liet de bh bandjes van haar armen glijden. Met zijn vingers haalde hij haar bh eraf en gooide het op de grond. Hij rolde om zodat hij nu boven op haar lag en bekeek haar bovenlichaam. "Je bent echt prachtig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 28, 2013 3:10 am

Julia voelde de spanning haar hele lijf. Zijn blauwe ogen lieten haar alles vergeten en ze tilde haar armen wat op zodat haar truitje uit kon. Ze keek naar zijn hand die haar huid aan raakte. Haar botten bijna kon strelen. "Ik breek niet.' Wist ze te fluisteren en ze smolt voor zijn stem. Zacht streelde ze door zijn haren heen terwijl ze voelde hoe hij naar beneden kuste. Haar adem stokte en ze greep zijn haren vast. Een gevoel van ongekend genot overstroomde en ze haalde zwaarder adem. "Oh.." Wist ze als een hese kreun uit te brengen. Ze liet zich uitkleden en kreeg een verlegen blos op haar wang. Hoewel ze niet veel later onder hem lag. "D-Dankje.." Wist ze verlegen uit te brengen en ze keek Jeremy aan. Nog nooit was ze zo ver gegaan en dat iemand dan vond dat ze er mooi uit zag. Dat was geweldig voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 28, 2013 8:40 pm


“Ik hoop het niet want dan hebben we een klein probleempje.” Hij streelde met zijn vingers langs de zijkant van haar bovenlichaam. Dat zou vast kietelen maar een beetje plagen mocht wel. Dat zou de spanning een beetje inslinken. Haar reacties, heerlijk vond hij dat. Hij wilde meer horen. Hij wilde haar meer laten ervaren. Jeremy voelde hoe zijn verlangen nog meer begon te groeien. Dit ging zo verkeerd aflopen als hij zich niet wist te beheersen. Maar of het echt verkeerd was? De liefde bedrijven was een van de leukste, lekkerste en romantische sensatie wat je kon hebben. Samen met je partner. Dus in feite deed hij dan niet veel verkeerd. Hij drukte zijn lippen tegen die van haar. Met zijn handen kneed hij zachtjes in haar borsten. Met zijn duimen speelde hij met haar tepels. Hij drukte zijn erectie tegen haar aan zodat ze voelde wat zij nu met hem deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:19 am

Een zacht gegiechel ontsnapte uit haar mond bij het gekietel. Het was heerlijk wat hij met haar deed en blozend keek ze hem aan. Haar handen gleden om zijn hals toen hij haar weer kuste en ze kreunde bij wat hij deed. Een hand verliet zijn hals en streelde zacht omlaag. Waarna ze die, blozend en heel onzeker, zacht over zijn broek liet glijden. Ze was nog nooit zo ver gegaan en of hij het goed vond dat wist ze echt niet maar het voelde zo goed en ze wist dat ze er klaar voor was. Ze wist dat dit verder zou gaan en dat dat met Jeremy mocht zijn vond ze een eer. Hij leek zo bedreven in haar ogen, liet haar zo genieten. Ze beet zacht maar liefjes in zijn onderlip en kuste die daarna. Met haar grote groenblauwe kijkers keek ze hem toen aan. Genietend en ze trok hem zacht tegen zich aan. "Dit is geweldig." Fluisterde ze iets rauwer maar hoger dan ze normaal sprak. Ze liet haar handen onder zijn shirt gaan en duwde die zo omhoog, dat mocht ook wel uit nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:01 am

Jeremy deed zijn shirt uit waarbij je dus zijn bovenlichaam goed zag. Het was niet het gespierde lichaam want Jeremy was pas sinds kort begonnen met trainen. Zijn buik had al de contouren van blokjes. Hij zou binnenkort wel een six-pack hebben. Ook zijn armen zouden wat breder gaan worden. Echter wilde hij niet een al te breed lichaam. Dat vond hij niet mooi. Het moest mannelijk zijn maar niet te. Haar gekreun liet blijken dat Julia het fijn vond wat hij deed. Dit maakte hem wat zekerder. Jeremy deed voorzichtig. Hij kuste haar met passie en liet brutaal zijn tong in haar mond glijden. Een passioneel spel. Ruw, sexy en verhit tegelijk. Hij onderbrak de kus en fluisterde in haar oor. "Ik ben vereerd dat ik jouw eerste mag zijn Julia..." En liet langzaam haar joggingbroek van haar lichaam afglijden. Hij gooide het op de grond en streelde aan de binnenkant van haar dijen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:27 am

Zal ik zo een ts doen?
--
Julia keek hem liefjes aan, god wat was zijn bovenlichaam nu al heerlijk en haar handen gleden er genietend overheen. Ze bloode verlegen en toen Jeremy haar met zoveel passie kuste kon ze niet anders dan meegaan in zijn spel. Zich tegen hem aan duwen en genieten. Ze bloosd en keek hem aan. "Ik zou ook niemand anders willen." Fluisterde ze zachtjes. Onder haar joggingbroek had ze een string aan die perfect overeenkwam met de bh die nu op de grond lag. Ze voelde zijn handen aan de binnenkant van haar dijen. Blozend en verlegen opende ze die wat en keek hem aan. Ze kuste hem toen weer passioneel. Haar handen gleden langzaam omlaag naar zijn broek en ze maakte de knoop los en duwde netjes de rits omlaag. Ze had zoiets nog nooit meegemaakt, spanning en opwinding gierden dan ook door haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:52 am

Ja als je wilt?
---
De duisternis had hen teruggebracht tot twee verloren mensen, tijdeloos, leeftijdsloos, geslachtsloos zelfs, maar vervuld met zo'n vurig verlangen. Het licht liet hen weer herenigen, alle passie aan wakkeren als een vlam van het kaarslicht. Hij moest zijn best doen om de razende hormonen die door zijn binnenste gierden onder zijn hoede te houden. Hij hielp Julia door zichzelf ook van zijn broek te ontdoen. Zijn ogen hadden zich genotvol gesloten terwijl hij met neus en kin strelend haar kruin beroerde. Een aangename geur van pas gewassen haren en vrouwelijke parfum drong zijn neusgaten binnen en wakkerde zijn lust enkel nog maar meer aan. Zijn aandacht was boven nog bij haar schouder en nu haar ranke oorschelp die hij kuste en half tussen zijn lippen nam, terwijl hij zijn vinger intussen in een rechte lijn van haar borstbeen naar haar navel liet glijden. "Het is tijd... Ik hou het niet meer vol..." Jeremy kuste haar en met zijn vingers zorgde hij ervoor dat Julia van al haar kleding werd ontdoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:04 am

Nouja. Ik kan het niet zo enorm sexy en niet simpel als jou beschrijven haha. Damn mooi stuk :3
--
Julia sloot haar ogen en weg was ze. Verzonken in een wereld vol genot. Het gevoel dat Jeremy haar gaf was onbeschrijvelijk. Het was zowel heerlijk als angstaanjagend. Eindelijk ging het gebeuren. Na zometeen was ze geen maagd meer. Ze sou een echte vouw zijn. Mee kunnen praten met dit soort onderwerpen. Jeremy zou een ervaring rijker sijn maar ze wist dat hij het daar niet voor deed en raarom liet ze hem toe. Eenmaal ze naakt onder hem lag opende ze langzaam haar benen. "Ga je gang liefje." fluisterde zen haar stem hees vanbde opwinding, die kneldebhaar stembanden. Heerlijk vond Jukia het en ze liet haar vinger uitdagend en plagend onder de rqnd van zijn boxer glijden en voorzictig streelde diezelfde vinger zacht over zijn erectie en duwde ze toen zacht zijn boxer naar beneden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:15 am

Dank u dank u ! Very Happy tijdsprong is gemaakt btw ^^
---
Maar woorden, niet eens daden konden omschrijven hoe sterk hij haar beminde. Het was zichtbaar aan de kleine glimlach op zijn bezweette gelaat, hoorbaar aan zijn gejaagde ademhaling die zijn borstspieren op lieten hellen en zijn wild bonkende hart, voelbaar aan de zachte strelingen over haar huid nu hij op zijn zij lag, zijn hoofd steunend op zijn biceps en zijn aandacht met warm onuitputbaar verlangen gericht op het wonderlijke schepsel naast hem. Datzelfde eindeloze verlangen maakte ertoe de drang te ontwikkelen dit nog vele malen te herhalen - God, hij zou de hele nacht door kunnen gaan.
Zijn vingers streelden door haar gouden lokken. Zijn lippen vonden ondertussen de hare om er nogmaals een zachte kus op te drukken, de warme adem via zijn neusgaten haar bovenlip beroerend. Hij had Julia ontmaagd. Strelend over haar schouder, zijn kin schuin rustend op haar kruin, haar huid betastend en beroerend staarde hij omhoog. Voorzichtig maakte hij zich een ogenblik later voor even los uit de innige omhelzing en tastte onder de dekens. Hij haalde het preservatief (condoom) eraf in de hoop het knellende gevoel iets te minderen, legde er een knoop in en drapeerde het voor zolang onder zijn bed, daar hij het later op zou ruimen. Toen hij zich terug in zijn eerdere houding wilde nestelen lag hij iets hoger dan voorheen, zijn rug steunend in het kussen, een arm nog liefkozend om Julia heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: