Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 27, 2013 11:35 am

'Nee. Maar het zou me wel beter doen voelen als je me nu de datum verteld en me beloofd wat met me te gaan drinken om het alsnog een beetje gevierd te hebben.' Julia keek hem streng aan. 'Want het hoeft helemaal niet veel poespas te hebben een verjaardag. Een avondje wat drinken met vrienden is ok het vieren van een verjaardag.' Julia keek hem aan waarna ze toch moest glimlachen. 'Ja alleen veel mannen vergeten die vaak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 27, 2013 11:57 am

Wyatt wreef in zijn nek. "28 September." Zei hij met een glimlachje. "En tegen drinken met mn BFFje zeg ik geen nee. Dat is twee leuke dingen in een keer." Hij beloofde aan zichzelf dat hij zich niet lam zou drinken. Het zou om gezelligheid moeten gaan. "Wanneer ben jij eigenlijk jarig?" Dan hoefte er niemand meer vergeten te worden. "Tja, ik zorg er zelf voor dat ik alles altijd bij me heb. Is het in ieder geval niet mijn schuld niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:04 pm

Direct had Julia haar agenda bij de hand en schreef het direct op. 'Ik ben 21 februari jarig.' Ze keek hem liefjes aan en knikte instemmend. 'Dat kan alleen maar leuk woorden.' Zei ze grijnzend en instemmend. Daarna moest Julia lachen. 'Moet ik eigenlijk ook maar doen. Maar ja. Het is ook zo raar om inedns te zeggen.' Zei ze glimlachend tegen Wyatt en dronk wat slokjes van haar drinken. Zews blij dat Wyatt wel wat wilde drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 28, 2013 6:10 am

Wyatt glimlachte. "Ik zal het onthouden." Hij had zin om met haar wat gezelligs te doen. Verjaardagen waren niet echt zijn ding, maar gezellig doen met haar was altijd leuk. "Het voorkomt alle mogelijke problemen als een jongen zelf niets bij zich heeft, wat dom is." Hij glimlachte. "Als een jongen trouwens ooit claimt dat condooms niet lekker zitten omdat ze te klein zijn, negeren die jongen. Hij is een aansteller die geen grotere maat condooms durft te kopen." Julia was zijn 'kindje' hij ging haar zo veel mogelijk goed advies meegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 28, 2013 11:21 am

Julia straalde helemaal bij de gedachte om weer samen gezellige dingen met Wyatt te doen. Ze vond het heerlijk om tijd met hem rond te brengen. 'Ja misschien doe ik er maar een paar goede in mijn tas.' Daarna keek ze hem met grote ogen aan. 'Ja mama. Jongens zijn slecht me mannen in bed als ze niet gehoorzamen.' Zei ze liefdevol. Juli vond het heerlijk iemand te uebben die haar bescmde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimema okt 28, 2013 11:58 am

Wyatt knuffelde haar. "Sorry hoor dat ik moedertje speel." zei hij op een plagerig toontje. "Ik wil gewoon niet dat mijn welpje iets overkomt." hij maakte zich regelmatig zorgen om haar. Ze was zijn engeltje. "Mijn neisje wordt al zo groot." Er werdt een fantasie traan weggeveergd. "Maar even serieus. Als een gozer je slecht behandeld kom je maar naar mij. Ik heb een zus die kan kickboxen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 29, 2013 4:50 am

Julia knuffelde giechelend mee. Ze bleef tegen hem aan zitten en keek omhoog naar hem. "Er gebeurt mij niets hoor mamabeer." Julia keek lief naar Wyatt en knikte gehoorzaam. "Zal ik doen, beloof ik." Ze knuffelde hem weer en glimlachte naar hem. "Ik zal mijn best doen om helemaal heel en schadeloos te blijven.." Zei ze zachtjes. Ze grinnikte even en keek hem stralend aan. Ze vond het ontzettend lief dat hij zo naar haar uit keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 29, 2013 5:57 am

Wyatt lachtte. "Goed zo. Mocht het toch misgaat ben ik altijd hier voor je om met je te praten en een oplossing te zoeken." Hij streek langs haar wang. "Hmm wat kunnen we doen." Hij fronste even, maar zijn gezicht lichtte op toen hij een idee kreeg. "We kunnen een soort Q&A spelen. Soort van truth or dare, zonder de dare." Hij had slechte ervaringen met dares. "Hmmm... Wat is jouw lievelingskleur?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 29, 2013 7:23 am

Julia straalde helemaal, ze was zo blij dat ze Wyatt nog had. 'Dankjewel Wyatt.' Ze keek hem vrolijk aan en grinnikte toen. 'Maar ik weet leuke dares! Zoals dans een rondje. Of bel aan bij de buren!' Zei ze lachend tegen hem en ze keek hem aan. 'Mijn lievelingskleuris.. Uhm.. Ik denk pastelroze.' Zei ze verlegen. Vrouwelijker en meisjesachtiger kon het niet dan een pastel kleurtje. Ze keek glimlachend naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 29, 2013 7:33 am

Wyatt grinnikte. "Leuke dares bedenken wordt alleen zo snel moeilijk." Hij glimlachte. "Ik houd het meest van mint groen." Hij stond op. "Naar de buren gaan wordt hem niet, maar ik wil best een rondje voor je dansen." Hij trok zijn trui recht en maakte een pirouette. "Jij kan dat vast driehonderd keer beter, maar ik heb het geprobeerd."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimedi okt 29, 2013 7:50 am

'Ja dat klopt. Zoveel leuke dares heb ik nou ook weer niet in huis ' zei ze eerlijk waarna ze vrolijk voor hem klapte. 'Woow! Je kan het wel.' Vrolijk keek ze Wyatt aan en glimlachte toen. 'En wat is je lievelingsetn?' Vroeg ze hem toen glimlachend. Julia keek hem aanen dronk toen rustig even door. 'Ik vind het echt een leuke avond met jou Wyatt.' Zei ze stralend tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimewo okt 30, 2013 7:58 am

Wyatt dacht even na. "Hmm.. ik eet graag noten, maar dat is niet echt een maaltijd. Ik ben dol op fruit en noten en zo. Vruchtentaarten gaan er altijd in." Hij grinnikte. "Wat is je lievelingsdier?" Hij vond het leuk om samen met haar dingen te doen die je zou zien op t slaapfeestje van een kind van 10. Dat herrinnerde hem aan iets. "Mag ik makeup bij je opdoen?" vroeg hij met de beste puppieoogjes die hij kon produceren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimewo okt 30, 2013 12:53 pm

Julia grinnikte. Ze keek hem vrolijk aan. 'Dus met een vruchtentaart scoor ik puntjes?' Vroeg ze hem lachend. Nadenkend fronste ze een beetje haar voorhoofd. 'Ik denk een panter. Ik vind ze zo mooi en sensueel bewegen. Alsof ze de hele wereld bezitten.' Julia moest toen lachen bij het idee. 'Is goed. Zolang ik maar geen clown worrdt!' Lachend keek ze Wyatt aan en was al gesmolten voor zijn puppie oogjes die pri.a bij haar werkten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimevr nov 01, 2013 5:08 am

Wyatt knikte. "Maar natuurlijk. Niet doorvertellen dat ik erg makkelijk te verleiden ben tot wat dan ook met taart. Er zijn misschien mensen die daar misbruik van zouden maken." Hij wist de helft van zijn zin eruit te krijgen voor hij moest giechelen. Hij pakte haar makeup en ging er goed voor zitten. "Ondertussen, wat voor een muziek luister je eigenlijk?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimevr nov 01, 2013 1:51 pm

Julia moest vreselijk lachen om zijn antwoord en schudde lachend haar hoofd. 'Dan gaan wij een keer samen taart maken.' Julia keek hem stralend en vrolijk grinnikend aan. Hij was soms echt gek maar ze vond hem zo lief en grappig dan. Rustig liet ze zich opmaken. 'Niet veel eigenlijk maar vooral ouderwets, zoals de beatles en klassieke muziek omdat ik daarop dans. Verder luister ik wel naar een radio-zender.' Ze keek hem met een verlegen glimlachje aan. 'En jij dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimeza nov 02, 2013 1:10 pm

Wyatt knikte. "Samen koken is altijd leuk. Wat vind jij de lekkerste taart? Ik vind ze allemaal wel lekker stiekem." Hij grinnikte, "Als ik onbeperkt taart kon eten was ik zo rond als een tonnetje" Hij begon met oogschaduw. "Ik luister zelf heel veel verschillende dingen. Voornamelijk metal, klassiek en jazz. Niet echt veel overlap daartussen, al coveren metal bands wel vaak klassiek omdat het aardig matcht." Hij dacht even na over een volgende vraag. "Waar kom je vandaan? Ook uit Engeland of ben je een buitenlander?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimeza nov 02, 2013 1:19 pm

Julia keek hem aan en grinnikte toen even. 'Uh. Ik denk gewoon slagroomtaart.' Ze grijnsde. 'Ik kan me jou helemaal niet voorstellen om rond als een tonnetje te zijn.' Ze keek met lieve ogen naar Wyatt en knikte toen. 'Op de metal na komt het wel overeen.' Ze glimlachte tevreden en keek hem aan. 'Ik ben geboren in Italie en ik ben op mijn vierde naar Engeland gekomen. Maar ondanks alle Engelse dingen voel ik me vaak ook nog heel Italiaans. Ik ben ook tweetalig opgevoed. Ik praat met me moeder net zo makkelijk Italiaans als dat ik weer terug overschakel.' Ze keek Wyatt vrolijk aan. 'En jij dan? Ik denk dat jin gewoon uit Engeland komt hoor.' Zei ze grijnzend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimezo nov 03, 2013 2:05 am

Wyatt luisterde geïnteresseerd. "Dat is echt heel vet. Ik kon inderdaad gewoon uit Engeland. Ik kan ook alleen maar Engels. Ik kom van het platteland. Mijn ouders houden schapen voor de wol. Het is vlak bij een bos. Daar heb ik het grootste deel van mijn tijd gespendeerd. Het is eigenlijk wel saai, alles wat ik heb beleefd." Hij glimlachte. Hij was inmiddels tevreden over haar oogschaduw. Het was hierbij voordelig dat hij kon schilderen en dus wat creatiever kon zijn bij het inkleuren. Daarna was het de beurt aan eyeliner. "Hmm... wat is jouw lievelingsbloem?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:16 am

Julia grinnikte. "Het leuke is de vakanties naar Italië maar verder valt het mee. Ik zou graag zo'n rustig leven als het jouw hebben gehad. Jammer genoeg woonde ik vaak in een stad of in de buurt van een stad."Zei ze liefjes en ze liet hem zijn gang gaan. "Ik denk gewoon rode rozen, die vind ik het allermooiste altijd. Of witte rozen." Ze glimlachte naar Wyatt, heerlijk was dit zo. Een avondje met haar beste vriend en helemaal geen gezeur. Het was geweldig en eigenlijk alles wat ze maar al te graag wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 8 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 8 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: