Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza sep 07, 2013 9:05 am

jij bent btw op levea
-----
Dit was een van de meest magische momenten in zijn leven. Het realistische deel dan. Als de hallucinaties ook meetelden waren er iets meer momenten die streden voor die titel. Toen voelde hij Jeremys handen en.. oh. Ohkee. Hij vond het minder erg dat die aan zijn kont zat dan hij verwacht had, en dat zei al wat. Toen hij Jeremys tong tegen zijn onderlip voelde, had hij het gevoel dat hij zou smelten en als een plasje(puddle is een zo veel mooien woord, zucht) Wyatt op de grond zou eindigen. Zijn handen hadden Jeremys onderrug gevonden. Het was fijn om de warme van Jeremys lichaam te voelen onder zijn palmen en tegen zich aan. Hij begon iets op te warmen voor het zoenen. Zijn bewegingen werden zekerder. Jeremys woorden verergerde de lichte blos die eerst op zijn wangen had gestaan, deels door alcohol maar meer door het zoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza sep 07, 2013 11:18 am

In het begin van de kus joelde Merlin, maar na mate deze langer duurde voelde het ongemakkelijk. 'For fuck's sake ik zei kussen niet "heb haast sex voor m'n fucking neus' Hij zuchtte, 'Ik had fucking kunnen weten dat dit ging gebeuren ik heb ooit een video gezien die precies zo begon en geloof me ik wil niet dat het ook hetzelfde verdergaat.' hij voelde zich zo ongemakkelijk, alsof hij de jongens was aan het bespieden, om dit aan zichzelf te ontkennen ging hij zulke dingen zeggen en zijn favoriete f-woord gebruiken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza sep 07, 2013 11:26 pm

Ga zo antwoorden Very Happy
en arme Merlin Sad
---
Oh wauw. Dit voelde beter als gedacht. Echt veel beter. Wyatt begon ook steeds zekerder te worden in de kus. Jeremy hield de jongen vast want hij merkte hoe Wyatt zachtjes begon te verslappen. Alsof hij dadelijk niet meer op zijn benen kon staan. De kus versnelde hij eerst plagend maar daarna... Ging het juist héél langzaam. Zo voelde het intenser. Alsof je het van top tot teen voelde. Heerlijk. Echter werd het moment verstoord door Merlin waardoor Jeremy wel moest stoppen. Misschien ook beter. Zo kon Wyatt op adem komen. "Sorry Merlin..." Hij keek verontschuldigend naar Wyatt. "Jij bent." Fluisterde hij zachtjes. Het liefst had hij Merlin nu weg gewenst. Best gemeen eigenlijk. Maar het liefst was hij nu gewoon helemaal alleen met de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimeza sep 07, 2013 11:36 pm

Is goed
ikceb kim hebben een plannetje met wyatt dat nog leuk drama kan veroorzaken
----
Wyatt was teleurgesteld dat de kus nu al voorbij was. Die teleurstelling was ook op zijn gezicht te zien. Hij veranderde in een klein kind door alle alcohol. Merlins ongemakkelijkheid deed hemzelf rood kleuren. Ze waren eigenlijk te ver gegaan. Het was maar een dare en Jeremy had een vriendin. Dit was fout geweesd, bedacht hij nu pas. Hij had Julia weggedrukt in zijn hoofd, maar nu was de herinnering aan haar liefheid er weer samen met schuldgevoelens. Hij schudde de gedachten van zich af en keer naar Jeremy. "truth or dare"
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:22 am

Merlin zuchtte van opluchting, 'Dankje.' hij keek zo kalm mogelijk van de een naar de ander en probeerde de spanning niet mee te krijgen. Na de vraag van Wyatt klonk een gezoem afwisselend van een net iets te sappig liefdesliedje vanuit Merlin's broekzak. 'Jonah.' zei hij en hij nam zonder aarzelen op. 'Het is midden in de nacht.' zei hij met een zucht maar hij grinnikte al snel met een lichte blos op zijn wangen. 'Ja ik kom wel... Nouja... Uhm.' hij keek op naar Wyatt en Jeremy 'Ik denk niet dat jullie me missen?' Hij bracht de telefoon weer naar zijn oor, 'Ik sms wel of ik kom... Hou ook van jou.' zei hij nog voor hij ophing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:14 am

Wat voor plannetje? :O
---
Jeremy moest even weer terug in de realiteit worden gebracht. Hij had geen spijt want ze hadden maar onschuldig gekust. Niet meer en niet minder. Ook al wilde Jeremy verder gaan. Wat vast niet ging gebeuren. Hij hoorde een liefdesliedje en wist dat de telefoon van Merlin ging. "van mij mag je gaan hoor. Ik denk dat je het veel gezelliger vindt met Jonah dan bij ons hier het klef stel. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:24 am

Ik ga wyatt flink laten ontsporen. Jeremy kan zich, afhankelijk van hoe het uieindelijk gaat lopen, zich schuldig/jaloers voelen, als er een locatie is geef ik die meteen door als je mee wil lezen
--------
"Luister maar naar je bootycall" zei Wyatt grinnikend. Hij liep naar Merlin toe en deed zijn haar zo dat het er niet meer uitzag alsof hij was aangevallen door een boos leger ontploffende fohns. "Zo, nu kan je je vriendje veilig opzoeken." zei hij met een knipoog. Hij keek naar Jeremy. Als Merlin weg was waren ze alleen. Hmmm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:32 am

Merlin grinnikte, 'Dankje Wyatt, dat waardeer ik.' zei hij en hij nam dit keer niet meer de moeite om naar de badkamer te gaan om zich om te kleden, hij kon inmiddels niet in zijn pyjama over straat. 'Veel plezier verder! Niet op mijn bed, trouwens.' zei hij grappend voor hij zijn pyjama in zijn rugzak propte en de kamer verliet. Hij schudde zijn hoofd toen hij de voordeur uitging, iets momepelend over Julia. Hij was van plan om haar hier iets van te zeggen, ze was ten slotre zijn beste vriendin en had het recht om dit te weten, al zou hij het zo onschuldig mogelijk brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:39 am

"Dag Merlin." Hij stak zijn hand simpel op en wachtte tot hij weg was. Eindelijk. Maar dit kreeg vast nog een staartje. Echter door de alcohol boeide het Jeremy totaal niet. Nu was zijn aandacht namelijk op Wyatt gericht. "Wyatt wil je nog door met truth or dare? Of zullen we iets anders gaan doen? Of je wilt slapen dat kan ook?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:58 am

Wyatt keek naar Jeremy. "Mij maakt het allemaal helemaal niets uit." Hij ging languit op de bij elkaar geschoven bedden liggen. Hij moest wederom zonder goede reden giechelen. Een ding kon je hem nageven, hij was heel vrolijk als hij dronken was. Te vrolijk om te verdrinken in schuldgevoelens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:14 am

Jeremy ging naast Wyatt zitten en keek naar de deur die was gesloten. "Wyatt...Ik wil eigenlijk." Hij maakte zijn zin niet af en keek Wyatt doordringend aan. "Mag ik je wat beschamend vragen? Maar heb je een oogje op mij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:28 am

Wyatt was bezig met naar de felgekleurde vlinders bij het plafond staren tot Jeremy zijn zin niet afmaakte. Hij keek hem verward aan. De vraag maakte hem, voor de zoveelste keer die avond, knalrood. "Nouja... ik... uhh... het...." Hij haalde diep adem. "Ja." Zei hij, met zijn ogen weer op de vlinders die Jeremy toch niet zou kunnen zien. Het antwoord was het niet waard om er doekjes om te winden. Hij kon er weinig aan veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:32 am

"Dat dacht ik al." En staarde zelf ook naar de vlindertjes. Wat moest hij anders. Eigenlijk wilde hij wat zeggen en hij sprak zijn gedachten uit. "Mooi. Want ik heb ook gevoelens voor jou Wyatt. En nu ga ik misbruik maken van deze situatie." Hij duwde Wyatt op bed en ging bovenop hem liggen op zijn armen gesteund. "Zeg alsjeblieft dat ik je mag zoenen." En daar had je die lieve puppy oogjes weer. Zo moeilijk te weerstaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:48 am

hehe de vlinders zijn een hallucinatie van wyatt tho
---------
Wyatt was even vergeten hoe hij moest ademhalen toen Jeremy op hem klom. Zijn woorden deden zijn hart sneller slaan. Hij gaf een non-verbaal antwoord op Jeremys vraag. Hij sloeg zijn armen om diens schouders en trok hem naar zichzelf toe om hun lippen weer te herenigen. Deze keer had hij het voordeel dat hij lag, en zich geen zorgen hoefde te maken over niet meer op zijn benen te kunnen staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:59 pm

oooooh xD OMG ochja.
---
Jeremy gleed met zijn vingers door de zachte haren van Wyatt. Jongens met lang haar vond Jeremy echt onwijs sexy. Hij vond Wyatt echt wel knap op zijn eigen manier. Hij was schattig. Apart en dat vond Jeremy juist leuk. Hij gleed met zijn tong langs de onderlip van de jongen om toestemming te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 2:19 am

jij was bij levea Wink en als je nieuwsgierig bent naar hoe wyatt met de situatie omgaat: https://robinsons.actieforum.com/t260-het-verlaten-schuurtje
--------
Wyatt voelde zich op dit moment gelukkig. Zo verschrikkelijk gelukkig. Hij kon nog steeds niet bevatten dat dit geen mooie droom was. Dit was echt. Jeremy was echt met hem aan het zoenen. Hij verschafte Jeremy zonder er over na te denken toegang tot zijn mond. Dit was fout, ergens realiseerde hij zich dat heel erg. Hij verraadde Julia. Bij die gedachte trok hij zich terug en draaide zijn hoofd weg. "Dit is fout Jeremy." Zei hij zacht. Hij kroop onder de andere jongen vandaan en ging staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:30 am

Ja ik zal zo antwoorden. Maar doet Ian precies wat Ayden zegt?
Kan ik niet van het berichtje opmaken Razz
---

Jeremy leek voor heel even in de zevende hemel te zijn. Totdat hij de grip van Wyatt voelde verslappen om zijn nek. Hij merkte ook hoe de jongen de kus verbrak en vertelde dat dit fout was. Was het ook fout? Waarom dan? Omdat hij een relatie met Julia had? Hij vond Wyatt ook leuk. Jeremy beet op zijn onderlip voor kort. "Oké... Dan lijkt het mij beter dat ik ga."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:39 am

sorry als ik niet duidelijk ben geweesd! Ian luisterd braaf naar Ayden ^^
----
Wyatt schudde zijn hoofd. "Ik ga wel, ik moet buiten zijn." Zei hij zacht. Hij griste een van de drankflessen mee op weg naar de deur. "Julia is een vriendin van me, ik heb me inmiddels al teveel met jullie bemoeid. Ik wil het niet erger maken." Dat was alle uitleg die Jeremy zou krijgen voor Wyatts aftocht. Hij nam een flinke teug drank voor hij, licht wankelend bij het lopen, de deur door ging. Hij was nog steeds in pyjama en had geen schoenen, pantoffels of ook maar schoenen aan. Momenteel wilde hij alleen nog maar in schuldgevoel verdrinken, de rest boeide niet meer. Alcohol was een tweede keus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:46 am

Hij begreep het echt niet. Wat deden ze dan verkeerd? Ze waren toch beide mannen? Dus wat was het probleem? Wyatt was toch geen meisje? Hij ging toch niet vreemd? Wat maakte het nu uit dat hij Wyatt ook zag zitten. Hij rende de jongen achterna en pakte hem bij zijn pols vast. "Wyatt ga niet weg..." zei hij smekend. Hij trok de jongen naar zich toe en nam hem in zijn armen. "Ik wil je bij mij hebben." Hij keek Wyatt diep in zijn ogen aan. "Je hoeft je nergens schuldig over te voelen. Laat je lekker gaan." Hij gleed met zijn vinger langs de kaaklijn van de jongen en kuste zijn lippen teder. "Alsjeblieft. Laten we er samen een gezellige avond van maken. Niet zoveel denken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:54 am

Wyatt moest zijn best doen niet toe te geven. De belofte aan warme armen en fijne zoenen klonk geweldig. "Jeremy, ik weet niet of je het doorhebt, maar je bent in een relatie. Dan hoor je niet met andere mensen te zoenen." Hij trok zich van Jeremy los. Hij voelde zich echt heel erg rot. Nu pas begon hij zich ECHT schuldig te voelen. Zijn gevoelens voor Jeremy maakten het alleen maar erger. Hij deed een paar stappen van de ander vandaan. "Ik kan dit niet doen." zei hij zacht. Jeremy snapte het niet. Die kon misschien makkelijk over alles heenstappen. Wyatt wist dat hij erg gevoelig en empathisch kon zijn, maar dit was toch simpel. Julia was een goede vriendin die hij al een paar keer had getroost. Dat hij het was die met haar vriendje had gezoend zou het alleen nog maar erger maken vermoedde hij. Er werd nog een grote teug alcohol opgedronken en Wyatt begon weer naar buiten te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:59 am

"Ik weet dat ik een relatie heb. Dat hoef je mij niet te zeggen." Hij rolde nonchalant met zijn ogen. Geesh. Hij was geen klein kind. "Ik zoen niet met andere mensen. Ik zoen met jou Wyatt. Ik snap nog steeds het probleem niet? We are both guys? Dus wat is dan het probleem?" Jeremy kon de link daar niet leggen. Maar je kon het hem ook niet kwalijk nemen door zijn verleden. Hij had nooit de normen en waarden geleerd in zijn leven. Nooit geleerd wat goed en fout was. Hij zag vreemdgaan alleen als iets met het ander geslacht. Hij zou nooit een andere meisje zoenen. Dat was pas echt verkeerd. "Fijn Wyatt. Ik spreek je wel weer." Hier had hij dus echt geen zin in. Hij ging terug naar zijn kamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 12, 2013 4:59 am

NEWW
---
Wyatt opende de voordeur en hield hem open zodat Carlos achter hem aan naar binnen kon komen. Whappen was redelijk awkward geweesd in het begin. Nouja, Wyatt had awkward gedaan. Dat was een betere omschrijving. Inmiddels was hij al wat meer gewend aan hun rare soort-van relatie. Het was niet echt een monogame omstandigheid. Hij had er niet echt een probleem mee dat Carlos dingen uitspookte met andere mensen. Friends-with-benefits was het ook niet helemaal, want het was meer benefits en minder friends. Ach ja. Hij glimlachte een beetje nerveus. Dit was wel zijn, normaal gesproken, apartement. Hij was er niet veel meer, maar dat was wel de bedoeling. Al had hij nu weer een beetje meer vertrouwen in de situatie en durfde hij zijn gezicht weer te laten zien. Progress. "Dus, hier woon ik." Zei hij een tikje awkward terwijl hij naar de jongens slaapkamer begon te lopen. Er waren niet echt doekjes om te winden waarom ze hier waren. Als het goed is waren zijn roommates voorlopig pleitten. Merlin was zover hij wist bij welke naschoolse activiteit hij ook was, en als hij het goed herinnerde was Jeremy breakdancen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 12, 2013 6:15 am

Carlos liep achter Wyatt naar binnen en keek even rond, 'Gezellig.' zei hij, hij had het schattig gevonden hoe awkward Wyatt's berichtjes in het begin waren, maar hij was blij day ze uiteindelijk gewoon down to buisness waren gekomen. 'Er is echt niemand, dat weet je zeker?' vroeg hij, hem kon het niet veel boeien, maar het zou heel awkward zijn als een roommate van Wyatt binnen zou komen lopen. Hij volgde Wyatt naar de slaapkamer, ze gingen er dus geendoekjes om winden, mooi want hij had niet echt veel geduld vandaag. Hij was blij met zijn relatie met Wyatt, het scheelde hem een hoop moeite en hij had ook nog het idee dat hij een goede daad verrichte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 12, 2013 7:22 am

Zodra zw binnen waren duwde Wyatt Carlos tegen de muur. Ondanks het lengte verschil lukte het om hem alsnog te zoenen. Hij moest ervoor op zijn tenen staan en zijn nek zoveel mogelijk strekken maar het lukte. "Zeker weer ik get niet, ze kunnen altijd hun plannen veranderen, maar hoe veel boeit dat." Carlos was niet de enige die niet erg veel gedult had. Hij was zich ervan bewust dat zijn zoen move niet zijn volledige potentiaal gebruikte doordat hij de kleinste was maar hij deed zijn best. Hij zoende Carlos weer. Het was nog steeds net zo fijn als eerder. Carlos was fijn. Hij kon zich voorstellen dat het met Jeremy heel anders zou zijn, intiemer en 'magisch' maar dat zou toch niet gebeuren. Eraan denken was nutteloos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitimedo sep 12, 2013 9:59 am

Carlos grijnsde, 'Niets, dat boeit helemaal niets.' zei hij bij het horen van Wyatt's standpunt op de situatie. Hij merkte dat deze positie niet optimaal was rn hij tilde Wyatt op, om hem al zoenend naar het bed te tillen. Hij trok zijn shirt in een getrainde beweging over zijn hoofd en bracht zijn lippen weer naar die van Wyatt, op handen en knieën, een knie thssen de benen van Wyatt in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 7 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Rosalind en Robert Lutece
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: