Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 9:52 am

"Nee nee... Het is de een of de ander. En ik kan begrijpen waarom je dat laatste zegt. Daar heb ik helemaal niet goed over na gedacht. Sorry." zei hij verontschuldigend. Hoe dom kon hij zijn? Door de alcohol dacht hij helemaal niet na over dat soort dingen. "Oké wacht even." Hij ging een theedoek halen uit de keuken en begon Merlin nu te blinddoeken. "Wyatt wil je even hier naartoe komen? Dan kunnen we samen overleggen hoe of wat zonder dat Merlin het hoort"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:15 am

Wyatt stond braaf op en slofte naar Jeremy toe. De make-up suggestie was niet heel doordacht. Aan de andere kant wist Jeremy het nog maar net en waren ze allemaal net iets te bezopen om goed na te denken. Hij grinnikte. "Dus, wat gaan we Merlin voorschotelen?" vroeg hij een beetje dommig door alcohol invloed. Hij nam nog een slok uit het whiskyglas dat hij nog in zijn hand had. Er zou beargumenteerd kunnen worden dat Merlin en Jeremy een slechte invloed hadden. Hij gaf er alleen niets om.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:27 am

"Nou ik dacht eraan om een propje wc papier nat te maken en hem te laten zoenen. Dat lijkt mij echt een vies gevoel. Iets van yoghurt of gelei? En nog iets ruw ofzo? Of juist heel koud? Wat zeg jij Wyatt?" Jeremy keek naar het glas in de jongen diens handen. Merlin en Jeremy waren niet goed bezig maarja. Een avondje drinken onder mannen kon toch geen kwaad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:32 am

Merlin glimlachte, 'Het maakt niet uit.' Het boeide hem echt niet dat Jeremy zijn eerste suggestie niet goed had doordacht, hij vond dan zelf zijn haat voor het spul al een beetje overdreven. Hij wachtte geduldig, geblindoekt en in kleermakers zit op het geïnproviseerde driepersoonsbed tot Wyatt en Jeremy een beslissing zouden maken, hij had niet veel zin om onbekende voorwerepen te kussen, maar toch was er een glimlach te zien op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:45 am

Wyatt hield zijn hoofd even schuin terwijl hij nadacht. "Misschien iets met een debiele vorm? Een stuk fruit of zo. Een sinaasappel heeft een rare textuur en een banaan een alom bekende rare vorm." mompelde hij. Hij was vooral aan het nadenken over de voorwerpen. Zijn brein was niet heel effectief met zo veel alcohol. "Maar iets als pudding kan wel. Misschien een plakje zalm." Hij glimlachtte raar in het niets. Nouja voor hem niet niets. Een van de neonkleurige vlinders was dichtbij. Ze hadden vrouwengezichten, totaal normaal in de ogen van Wyatt, maar niet normaal voor een vlinder zo groot als een envelop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:50 am

Beide jongens hadden moeite om zich te focussen of wat te bedenken Echter kwam Wyatt toch wel op betere ideeën dan de zijne. "Ik vind dat plakje zalm echt geweldig. Dat lijkt mij pas vies om te zoenen. Eten is een ander verhaal... en en... dan pakken we een kiwi ongeschild! die heeft van zo'n haartjes. En dan ook nog de pudding. Merlin, wij gaan even naar de keuken!" Jeremy pakte de hand van Wyatt en trok hem mee naar de keuken. "Ik zoek voor de kiwi, wil jij dan even in de koelkast kijken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 11:06 am

Wyatt liet zich als een mak lammetje meetrekken, oplettend dat de inhoud van zijn nog net niet lege glas er niet uit ging. Hij vroeg zich af wie eigenlijk had gedacht "goh laten we het dorp dat exclusief voor onze leerlingen, die in veel gevallen mentaal niet helemaal stabiel zijn of gedragsproblemen hebben toestaan om alcohol te verkopen, want alcohol en problemen zijn altijd een goede combi right" niet dat hij ging klagen, hij had nu de smaak te pakken. De wereld was zo veel mooier met hallucinaties erin. Hij reageerde op Jeremys instructies met een giechelige "Yes sir" en een saluut dat elke willekeurige militair zou doen huilen van ellende. Hij luisterde braaf en wist een minipudding te vinden en een plakje zalm dat origineel voor brood was bedoeld. Dit was ook goed. Hij hield zijn ontdekkingen grijnzend omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:33 pm

De jongen begon zachtjes te lachen toen Wyatt 'Yes sir'. Het zag er grappig uit. Echt heel grappig. Jeremy begon in de fruitschaal te rommelen en vond nog een oude kiwi. Dit zou wel voldoende zijn. Wyatt had de rest al gevonden. "Goedzo Wyatt. Kom kom!" Jeremy had er nu al zin in. Hij ging vlug terug naar de grote kamer en ging voor Merlin staan. "Oké Wyatt doe jij de eerste of ik?"

--
ff snel
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 01, 2013 2:11 am

Jeremy en Merlin hebben een slechte invloed op Wyatt hihi
----------
Wyatt grinnikte, "Ik ga wel eerst, ik heb twee dingen." Hij keek even naar de dingen in zijn handen en besloot dat de zalm grappiger was. Dus hield hij de plak zalm voor Merlins gezicht. "Now kiss." Zei hij giecheliger dan de bedoeling was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 01, 2013 7:39 am

Merlin aarzelde even, zeker toen hij iets rook wat hij niet helemaal kon plaatsen, maar waarvan hij wist dat het geen prettige geur was. 'Oh god...'momelde hij en hij tuitte zijn lippen om het voorwerp te kussen. 'GATVER HET IS SLIJMERIG WAT IS DAT!' riep hij en hij likte zijn lippen af om te zien of hij het nog kon proeven. 'Zeg me alsjeblieft dat het inderdaad vis is en niet iets wat je uit de wc hebt geplukt?' Hij wilde op het bed spugen maar sinds hij op dat van Wyatt zat leek dat hem geen goed idee. 'Zo snel mogelijk de volgende, PLEASE.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimezo sep 01, 2013 10:20 pm

Jeremy keek naar Wyatt die giechelde als een meisje. Wat hem wel iets schattigs gaf. Jeremy keek naar Merlin die het blijkbaar 10 keer niets vond. Tja Jeremy had het ook niet fijn gevonden als hij in dezelfde positie was geweest. Jeremy begon hard te lachen toen hij de reactie zag van Merlin. "Rustig aan rustig aan! Je bent al warm. Het is inderdaad vis... Maar ik ga niet zeggen wat voor vis en jij ook niet wyatt! En nu ben ikkeeee." Hij pakte de ongeschilde kiwi en hield het voor Merlin zijn gezicht. "Kiss it like you mean it."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 1:36 am

haha wyatt is de kleinste, jeremy is 10 cm langer en Merlin 5. also ik heb zin om wyatt te laten ontsporen for fun. Kim herinner je je boom-jongen nog? iets in die richting maar dan anders, nu met drank en disregard of self
------
Wyatt moest lachen om de reactie van Merlin. Arme jongen. Het was maar zalm en het was nog vers. Het voelde ranzig, maar daar hield het op. Ze hadden ranzigere dingen kunnen kiezen. Hij giechelde nog steeds toen Jeremy met de Kiwi aan kwam zetten. "Ik houd mijn mond." zei hij voor hij zijn mond zogenaamd dicht ritste en de spreekwoordelijke sleutel weggooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 6:05 am

boomjongen??? vaag maar weet net wat je bedoelt
--
Merlin zuchtte, 'Here goes nothing.' zei hij in een stem die iets hoger dan natuurlijk was en hij kisste het volgende voorwerp. De haartjes kriebelden aan zijn lippen en hij trok metteen terug. 'Zeg me dat het niet iemands oksel is!' hij begreep echt wel hoe vreemd dat idee was, maar dat was het eerste dat in hem opkwam. 'Okee nee dat is het niet. Maar het voelt vies en harig en ugh. Ik wil niet weten wat het is. NEXT.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 7:59 am

Keith heette hij volgensmij, op dat ding van mensen die in hun slaap naar een andere wereld gingen? Keith was een boomnymph? Keiths zelfbeeld lag op de bodem van de oceaan te rotten?
-------

Wyatt rolde bijna van het bed van het lachen. Hij was normaal al vrolijk en vriendelijk in de meeste situaties. De alcohol maakte dat hij alles hilarisch vond. Hij was ook aanhankelijker dan normaal. Dat was te merken aan het feit dat hij achter Merlin was gaan zitten met een arm over diens ene schouder bungelend. De andere leunde met de elleboog op Merlins andere schouder en hield het schoteltje met pudding voor zijn lippen. "Kiss kiss fall in love." giechelde hij, amper het melodietje volgend, net iets te hard in Merlins oor.

---
wat is trouwens het plan met JeremyxWyatt??? Wyatt zou in een normale situatie niet makkelijk zichzelf laten verleiden, maar hij heeft genoeg op om Julia niet meer belangrijker te vinden dan zijn eigen wensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 9:00 am

Waar hebben jullie het over? :X
----
Jeremy begon nu ook hard te lachen. "Misschien had ik mij beter kunnen scheren. Sorry Merlin." Hij grijnsde breed want dit was echt hilarisch. Hij haalde een mesje uit de keuken om de kiwi te schillen. Nu nam hij er tevreden een hap van en keek naar het volgende. "The last one... You will love it." Jeremy sprak wel eens vaker woordjes Engels als hij teveel had gedronken. Wyatt was echt grappig. Heel grappig. De alcohol had zijn werk gedaan.

----
Ze gingen toch zoenen? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 9:04 am

((we hebben het over een oud rpg dat nooit heel geweldig liep. dit is een an de weinige rpgs dat de karakters van mij en kim niet vast kwamen te zitten in een liefdes driehoek of gewone relatie. Het is op een forum op een vreemd gecompliceerd trio uitgelopen want iedereen had zoiets van wow ik houd van jullie allebei))
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 10:15 am

deze was pudding toch?
----
De laatste, Merlin slaakte een zucht van opluchtong. Hij kon niet echt lachen om get grapje van Jeremy op het moment en zette zich schrap om vervolgens het laatste voorwerp te kussen. 'HET BLIJFT AAN ME ZITTEN!' schreeuwde hij en hij veegde zijn mond snel af aan zijn mouw. 'WYATT TRUTH OR DARE? Pleeaasee snel verder!' hij had zijn stem weer hersteld en deed de blinddoek af. Hij keek naar Jeremy en zag de kiwi, wat hem iets opluchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimema sep 02, 2013 10:43 am

Ys pudding
---
Wyatt moest grinniken om Merlins reactie, wat er voor zorgde dat de mini pudding bijna op Merlins schoot viel. Wyatt liet het knuffelen even achterwegen om de kleine pudding met een meegenomen theelepel op te eten. Met een eetlepel zou het puddinkje na twee lepels niet meer bestaan, en hij had geen dessertlepel kunnen vinden. Hij was tevreden, dat telde. Bij de vraag slikte hij een net iets te groot stuk pudding door. Hij hoestte even voor hij andwoord kon geven. "Dare, anders ben ik de party pooper die geen dares doet." zei hei tussen de happen door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:32 am

Jeremy begon te rollen van het lachen. Geniaal. Dit was echt geniaal. De reactie van Merlin. Had hij het maar gefilmd. De jongen bekeek hoe Wyatt de pudding begon op te eten. "Begin je honger te krijgen van de alcohol Wyatt. En je hebt een dareeeee. Je durft!" Jeremy gaf hem een plagend stootje met zijn schouder. Hij ging terug zitten op het bed en keek naar Merlin. Wat voor Dare zal het gaan worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimewo sep 04, 2013 9:55 am

Merlin grinnikte, 'Oeeh, lastig.' Hij dacht even na. 'Okee ik daag je uit om.... Om Jeremy te kussen, no chickening out. Anders had ik wel gevraagd of jullie gay chicken wilden spelen. GO AHAID.' hij keek met een grijns van Wyatt naar Jeremy, hij had hun chemistry nog niet opgevat, hij zag het gewoon als goede vriendschap. Hij ging wat comfortabeler zitten en sloeg een deken over zijn benen. 'Dit wordt me bioscoopwaardig!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimewo sep 04, 2013 10:23 pm

Jeremy zijn ogen werden een slag groter. Wat? Zoenen? Aan de ene kant wilde hij heel graag met Wyatt zoenen. Hij voelde zich zo goed met Wyatt. Hij kon niet ontkennen dat hij zich NIET aangetrokken voeld. In tegen deel juist. Maar aan de andere kant hoorde hij een klein stemmetje de naam van Julia roepen. Maar een kus kon toch geen kwaad tussen jongens toch? En wat niet weet wat niet deert toch? Hij keek naar Wyatt. Die moest de keuze maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo sep 05, 2013 7:31 am

Wyatt wilde Jeremy kussen, echt heel graag. Al had hij zelf wel door dat het een erg slecht idee was. Ten eerste had hij nul ervaring met kussen. Ten tweede waren ze allemaal flink aangeschoten of zelfs dronken en ten derde was er nog Julia. Je kon zien dat hij er een beetje oncomfortabel bij was. Hij keek naar Jeremy. "Ben jij er ok mee?" Hij was zelf niet de jongen met het vriendinnetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimedo sep 05, 2013 11:04 am

Jeremy keek naar de twee jongens. Hij haalde simpel zijn schouders op. "Het is maar een kus. No big deal. En daarbij zijn we jongens dus wij mogen dat. " Jeremy kwam naar Wyatt toegelopen en keek met zijn schitterende, blauwe ogen in die van Wyatt. Zijn blik was een beetje glazig maar dat maakte hem niet minder sexy of zelfverzekerd. In tegendeel. Hij leek de hele wereld aan te kunnen. Hij gleed met zijn vingers langs een pluk van Wyatt die hij achter zijn oor deed. Boog naar voren en drukte zachtjes de lippen op die van de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimevr sep 06, 2013 8:12 am

Wyatt slikte toen Jeremy zo naar hem keek. Hij wilde niets liever dan bij Jeremy zijn en hem zijn vriendje kunnen noemen. Dat ging alleen niet. Hij moest het hier mee doen. Hij had niet door dat hij zijn adem aan het inhouden was tot Jeremy de pluk achter zijn oor streek. Dit gebeurde echt. Toen hij Jeremys lippen op zijn eigen voelde kreeg hij die aangename kriebel in zijn buik die hij wel vaker kreeg bij Jeremy. Hij kustte hem terug, maar was onzeker over zowel zijn prestaties als de locatie van zijn handen. Hij wist niet echt waar hij ze moest laten, alles leek awkward en hij was dronken en Jeremy kustte hem. Door omstandigheden was zijn brein niet echt actief bezig met het hier en nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitimevr sep 06, 2013 10:29 pm

Wow... Wyatt was onzeker. Dat merkte je tijdens de kus. Hij deed het goed maar Jeremy vond het verstandig om de leiding te geven. Heel even vergat hij dat Merlin erbij was. Zijn handen gleden naar de kont waar hij plagend in kneep. Zijn tong streelde brutaal langs de onderlip van Wyatt en verschafte zichzelf toegang. Hun tongen nu in een verhitte dans verwikkeld. Met zijn ene hand gleed hij langs de kaaklijn van de jongen en fluisterde tussen lippen door: "Je doet het heel goed..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 6 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Rosalind en Robert Lutece
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: