Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 18, 2013 4:15 am

Wyatt knikte en draaide zich om. Hij pakte een opgerold stuk papier met een rode strik eromheen. Deze rol papier met strik werd gracieus overhandigd aan Jeremy. "Af en ingekleurd met aquarelverf." Hij grijnsde. "Ik hoop dat je het vet vind, ik heb groot gewerkt, maar het moet met gemak in een standaard posterlijst passen. Hem gewoon aan je muur pinnen als poster kan natuurlijk ook." Hij grijnsde.

--
denk bij de tekening aan iets zoals in deze link, maar met iets meer detail in het gezicht
[link]
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 18, 2013 5:05 am

Merlin twijfelde even maar besloot uiteindelijk zijn binder aan te houden, maar iets losser te doen. Een nacht kon per slot van rekening geen kwaad. Hij kwam weer naar buiten en hoopte dat ze gewoon dachten dat hij onzeker was over zijn lichaam en niet iets raars te verbergen had waarom hij naar de badkamer was gegaan.'Dat is dan echt toeval want ik heb drie vrienden.' zei hij lachend en hij ging op zijn bed zitten. 'Dus wat zijn de plannen voor vanavond?' vroeg hij en hij ging in kleermakerszit zitten. Hij zou zich voor zijn geeky pyjama en dekbed hebben geschaamd als Wyatt niet in een hello kitty pyjama zat, wat hem trouwens erg goed stond 'Zullen we de bedden tegen elkaar schuiven? dan kunnen we met z'n allen bij elkaar zitten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:48 pm

De jongen voelde zich een beetje akward. Misschien om het feit dat Merlin en Wyatt beide van die.... 'vreemde' pyjama's aanhadden. Zijn vriendengroep zou hem uitlachen als hij zoiets zou dragen. En hoe wilde je daar nu een meid mee versieren? Wil je mijn hello kitty aaien? Oké oké... Geen vooroordelen. Geen commentaar op de jongens hun pyjama's. Iedereen hun eigen stijl. Jeremy kwam terug uit zijn gedachten toen Wyatt de tekening aan hem gaf. "Ben eens benieuwd." Jeremy haalde de strik eraf en rolde de tekening uit. Zijn blauwe ogen werden groot van verbazing. Gelijk kwam er een brede grijns op zijn gezicht. "Wyatt... Dit is zo gaaf! Het is nog mooier dan ik mij had voorgesteld. Ik ga hem inlijsten en in mijn kamer hangen! Dankjewel." Jeremy keek op toen Merlin met het voorstel kwam over de bedden. "Ja is goed." Jeremy borg de tekening op een veilige plek. Jeremy begon de bedden te schuiven en plofte zelf ook op een bed. "Plannen voor vanavond? Gezellig maken met zen drieën"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 12:01 am

Wyatt straalde door Jeremy's reactie. Hij had al gehoopt dat de jongen blij zou zinn, maar hij was niet teleurgesteld. Zijn complimenten maakten hem warm van binnen. "Mooi dat je tevrede bent." Zei hij vrolijk, zelf erg tevreden. Hij deed mee met de bed-schuif-actie om vervolgens een buiklanding te doen dwars over de drie bedden heen. "Waar hebben jullie zin in, we kunnen film kijken of gamen of zo?" Hij rolde zich op zijn rug om de twee andere jongens vragend aan te kijken.

Ps:Wyatts pyjama is te vinden bij creatief
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 12:28 am

Merlin keek voorzochtog mee met Jeremy, 'Wow, dat is echt heel mooi, Wyatt!' zei hij met een eerlijke glimlach en een elleboog in Wyatt's schouder. 'Wacht hier ik heb wat geregeld.' zei hij en hij sprong van het be, op naar de keuken. Hij kwam terug met een siicpack bier en twee flessen sterke drank. 'Ik dacht dat wordt leuk.' zei hij en hij zette de flessen naast het bed voor hij er zelf weer opklom. 'Ik vind een film kijken net zo leuk als gamen, daarbij ben ik slecht in keuzes dus martel me niet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet.

Violet.


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 12-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 8:18 am

Voorzichtig schikte ze haar spullen. Chaos was iets waar Violet absoluut niet tegen kon, ook al was ze niet goed in dingen terugleggen waar ze ze vandaan had gepakt. Voorzichtig keek ze even over haar schouder naar de mensen met wie ze een kamer moest gaan delen komend schooljaar. Haar blik viel op een scheef staand tv-kastje. Dat kan ik maken. Dat moet anders.
Ze schudde haar hoofd en ging verder met haar spullen uitpakken. Als Violet eenmaal bezig was, was binnen de kortste keren het hele appartement verbouwd. En dat zou wel illegaal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 11:19 am

"Tevreden? Ik ben er echt blij mee! Kijk naar mijn gezicht. Ik straal helemaal." Jeremy grijnsde nog steeds even breed met zijn mooie, witte tanden. "Niet iedereen krijgt de privilege om te worden getekend en ook nog eens gratis!" Wyatt sprong op bed en Jeremy lachte zachtjes. Hij schoof een beetje naar achteren. "Gamen ben ik wel altijd voor in." Blijkbaar had Merlin al wat dingetjes geregeld. Jeremy zijn nieuwsgierigheid kwam weer opborrelen. Wat kon het zijn? "Oeh sterke drank! We kunnen een drank spel gaan doen. Dat is wel leuk!" Jeremy begon zachtjes te lachen. "Er wordt niemand gemarteld hier. Alleen in spelletjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 11:36 am

((Ayden is trouwens))
----------
Wyatt deed zijn best niet te blozen in Jeremys richting. Hij deed dit door afgeleid te zijn met kijken of Angel nog wel ok was. De kitten was nog steeds druk bezig met in haar reiskooi slapen. Mooi. Toen hij het gevoel had dat zijn gezicht weer bijgetrokken had keek hij pas weer op. Hij keek verbaasd naar wat Merlin binnenbracht. Hij mocht nu zelf drinken, hij was zestien, maar sterke drank lag nog buiten bereik. Niet dat hij al eens had gedronken. "Ik wil best gamen, maar ik ben niet goed. Dat jullie dat weten." Hij wierp nog een blik op de drank. "En jullie zullen me moeten overtuigen om dat te drinken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 6:23 pm

psst we negeren even dat in engeland drankleeftijd 18 is 'cause that's no fun
-
Merlin glimlachte naar Wyatt, 'We gaan je tot biets dwingen, al is overtuigen een mogelijkheid. Wil jij alvast iets, Jeremy?' vroeg hij, 'Ik heb nog meer maar ik wilde niet te overdreven starten dus ik heb qua bier blondbier van merkje goedkoop.' hij keek van Jeremy naar Wyatt, geen van beiden zei nou echt of ze wilde gamen 'Okee, ik neem het inisiatief wel.' zei hij grinnikend en hij sprong weer van het bed om zijn xbox aan te zetten. 'Voor coöp met meer dan twee heb ik karten, halo, assassin's creed (negeer even day dat alleen met xbox live is) eeeennn GTA.' noemde hij op terwijl hij door zijn games gong. 'Ik weet niet of jij nog wat hebt voor de xbox, Jeremy?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 11:39 pm

Ik reageer wanneer ik tijd heb ^^
Heb heel erg druk namelijk. Zelfs al voor Robinsons T_T
and we will pretend like they are all ready grown ups xD
----

Jeremy keek naar de beide jongens. "Ja graag. Doe mij maar gewoon de (verzin ik nu xD) whisky alsjeblieft." Jeremy had wel eens vaker gedronken en hij kwam makkelijk aan alcohol omdat zijn vader alcoholist was. "Ergens moeten wij beginnen toch? En Wyatt. Bier kan echt geen kwaad hoor. Begin je daar toch eerst mee?" Merlin nam het initiatief en noemde een aantal xbox spellen op. "Ik moet eerlijk bekennen dat ik mijn Xbox heb weggedaan. Ik gebruik sinds kort de Wii U. Jammer dat je geen Black Ops hebt. Dus ik stem voor of GTA of voor Halo. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 11:52 pm

Geen probleem, geen probleem. Ik dacht ik zeg het even voor je denkt dat ik een luiwammes ben die toch niet reageert. Ijij kan er toch ook niets aan doen dat je druk bent?
#####
Wyatt keek bedachtzaam naar de flessen met verschillende soorten alcohol. Hij was ergens wel nieuwsgierig hoe bier zou smaken. Er werd een schaapachtige blik op Merlin gericht, die had immers de drank. "Bier wil ik wel proberen?" zei hij voorzichtig, alsof het idee een schuw dier was dat met te hard praten weg zou rennen. Bij de namen van spellen en consoles kon je de vraagtekens in Wyatts ogen zien staan. Hij had echt geen flauw idee waar ze het over hadden. "Ik heb geen idee wat die spellen zijn behalve kart, dis zeg jij het maar Merlin." Hij voelde zich nu een beetje opgelaten, omdat hij de enige was die geen verstand had van games.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedi aug 20, 2013 6:54 am

Merlin keek even naar de twee spellen, 'Oké, Halo.' zei hij en hij startte het spel op. 'Okee, komt er aan.' zei hij met een glimlach. Hij schonk voor Jeremy een glas whisky, gaf hem dit aan en schroefde de dop van een van de bierflesjes om deze vervolgens aan Wyatt te geven. Hij bleef naar Wyatt kijken voor diens reactie op de drank terwijl hij voor zichzelf een flesje pakte. 'Het is een beetje bitter maar echt lekker.' zei hij en nog steeds zonder van Wyatt weg te kijken gooide hij drie controllers op het bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimewo aug 21, 2013 8:41 am

"Heb je nog nooit alcohol gedronken? Alles moet de eerste keer zijn Wyatt. Bier kan geen kwaad. Daar worden de meeste niet dronken van." Onzin. Jeremy loog alleen leek het zo overtuigend. Als je teveel bier dronk kon je daar goed ziek van worden. "Halo!" Jeremy glimlachte breed. Hij keek naar Wyatt en gaf hem een schouderklopje. "Misschien moet je gewoon whisky proberen." Jeremy sloeg het achterover alsof het water was. Daarna schonk hij wat bij. De eerste deed hij altijd vlug om het branderige gevoel door zijn keel te laten voelen. Jeremy ving de console op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 4:18 am

Wyatt pakte het door Merlin aangeboden flesje aan. Hij haalde meteen zijn neus op bij de geur. Het rook raar. Niet als iets dat hij kende. Maar Jeremy had het al gezegd, voor alles een eerste keer. Hij zette het flesje voorzichtig tegen zijn lippen, nog steeds niet helemaal zeker van zijn besluit. Hij kon nu nog terug. Een paar seconden later KON hij niet meer terug. ((lets go to google to figure out what beer is like)) Hij vond het wel lekker. Het was een beetje bitter, maar niet op een per se vieze manier. Het was een mooi moment om te laten zien dat hij dingen achter elkaar door kon blijven drinken zonder adempauzes. Om eerlijk te zijn zag het er niet charmant uit en als je te snel probeerde te drinken voor bijvoorbeeld melk-drink wedstrijdjes dan liep je een grote kans dat het over je kin gaat lopen, maar zo kan je wel snel in een keer een half flesje van wat dan ook naar achter gieten. Daarna zette hij het voor de veiligheid op een dichtbijzijnd nachtkastje. Een bed waar mensen op zitten is geen goed oppervlak om drinken op neer te zetten. Hij grijnsde. "I like it." Was zijn enige commentaar op het bier voor hij een controller snaaide. "Ik heb geen idee hoe dit werkt of wat het is, dus ik ga uitleg nodig hebben."

----
fun fact: ik ben nog nooit verslagen in melkdrinkwedstrijdjes, die keer dat ik aan het lachen werd gemaakt en bijna stikte telt niet als verliezen want dat was vals spel. Het is alleen niet charmant want je maakt een soort gluck geluid en zoals ik al zei als je te snel probeerd te drinken zie je eruit als een kind van een dat nog een tuitbeker zou moeten gebruiken

Funfact 2: Wyatt is sws een sniper en camper, fuck campers, ik speel niet eens shooters en ik weet dat campers stom zijn
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 5:52 am

eigenlijk is bioshock een shooter
---
Merlin juichte toen hij zag hoe snel Wyatt zijn eerste biertje op had. 'Ik zeg het je, het is heerlijk.' zei hij enthousiast. 'Hoppa!' riep hij en hij pakte nog een flesje die hij aan Wyatt gaf. Zelf nam hij ook nog een grote teug van zijn bier voor hij een deathmatch (dat is toch iets idk) opstartte en de controls en regels aan wyatt uitlegde voordat hij op "A" drukte om aan te tonen dat hij klaar was. 'Okee jongens als we wat op hebben gaan we sowieso Truth or Dare spelen want dat is hilarisch.' hij zette zijn mond weer aan het flesje en dronk de andere helft op terwijl hij wachtte op het spel om te laden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 9:24 am

Bier=vies,xD net zoals wijn hihi!

En ik camp ook af en toe. Lekker liggen tussen een struiken en iedereen die langs rent neer knallen! Dan krijg ik een moment : YOU CAN'T SEE ME, NANANANANANANA! VICTORY! en dan wegrennen want de meeste komen terug omdat ze weten waar je zitten Razz
----

Jeremy klapte in zijn handen omdat Wyatt zo snel zijn biertje had opgedronken. Het was niet bepaald een charmant gezicht echter vond Jeremy het wel schattig. Wyatt was nu eenmaal niet zo'n popie jopie figuur. Beter ook want anders had Jeremy hem nooit leuk gevonden als vriend. Leugenaar dacht de jongen bij zichzelf. Hij vond Wyatt zelfs een beetje leuk. Een tijdje speelde ze even tot Merlin met de volgende voorstel kwam. "Je zit wel vol met ideeën. Leuk! Ik vind zo'n spelletjes echt grappig." Hij had zelf ondertussen al 3 glaasjes op en begon aan zijn vierde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 11:19 am

haha ik doe geen online games meer, ik word extreem nerveus van andere mensen en teram dingen. Vroeger speelde ik redelijk wat MMORPG en een MOBA (League of Legends, waar mijn vrienden incl. BF aan verslaafd zijn) maar ik raak gestressed van mijn minderwaardige capaciteiten en grote hoeveelheid sociale awkwardheid, dus ik ben nu pretty much skyrim verslaafd. En Isabel, mijn zusje van 7, via mij ook (ze kijkt altijd mee en dan moet ik uitleggen dat ik een badguy ben die nog meer badguys neerram en waarom ik dingen doe en welke wapens ik gebruik en het is best neat) en Bioshock:Infinite <3
--------
Wyatt pakte het tweede flesje aan van Merlin en zette het veilig neer tot hij de kans kreeg ervan te drinken. Hij luisterde naar de instructie, maar toen het spel begon bleek dat de directe aanpak geheel niet werkte voor hem. Hij zocht een plek op waar hij de halve map kon overzien en begon vanaf daar op Merlin en Jeremy te schieten zodra hij ze zag. Net als met het karten speelde hij, ookal was het een shooter, erg braaf. Erg geduldig met zo min mogelijk nutteloze shoten. Niet dat dat betekende dat hij vaak raak schoot. Hij had niet echt het gamer-reactievermogen dat nodig was om snel te reageren. Zodra hij even moest wachten omdat hij toch dood was gegaan dronk hij weer van zijn bier.
----
ik heb een keer met een gameavond met mijn pals halo gespeeld met ze, David en Frits waren pros want ze hadden ervaring, mij lukte af en toe iets maar ik schrik me tepletter als er iets met mijn poppetje gebeurd dus ik word paranoia en ga me verstoppen en Aaron probeerde veel maar ging vaak dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 6:03 pm

WHAT IS GAMENIGHT?
en ik speel nooit dit soort spellen al wil ik OOIT halo spelen, ik heb hetzelfde online probleem als inge. Alle ervaring die ik met Halo heb is van Achievement hinter (gamekanaal op youtube) xd
--
Merlin had heel veel lol met het spelen van het spel, hij kreeg het voor elkaar om niet heel baak dood te gaan maar had ook te weinig kills. Slms schrok hij zich tepletter van Wyatt en soms rende hij scheldend van Jeremy weg. Tijdens het spelen had hij zelf al een tweede flesje bier op en was hij begonnen aan een glas whiskey, 'Want niet alle whisky is voor kou meneertje.' zei hij tegen Jeremy. Toen ze drie matchen hadden uitgespeeld was hij al aardig aangeschoten. 'Okee!' riep hij iets harder dan nodig. 'Nog eentje of door naar iets anders?' grinnikte hij en hij sloeg nog wat drank achterover.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 10:25 pm

Ik heb nog nooit Halo gespeels. Enige shooter die ik heb gedaan is COD. Ik ben meer van de MMORPG zoals Final Fantasy, Fable, etc.
---

Jeremy begon het steeds moeilijker te krijgen om goed te gamen. Om goed te schieten of wat dan ook. Hij werd er steeds trager in. Zijn reactievermogen ging achteruit. "Hey! Merlin wist niet dat je ook whisky dronk. Goed bezig!" Hij stak zijn duim naar hem op en keek naar de andere fles. "Is dit likeur 43?" (valt ook onder sterke dranken.) "Of lijkt het maar zo? Want volgens mij ben ik al een beetje aangeschoten." Blijkbaar had Jeremy de meeste punten gescoord en lachte de jongens uit. "Ik ben onverslaanbaar! En nu wil ik wel wat anders doen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 23, 2013 8:47 am

ik speel te veel verschillende games ok maar skyrim is mijn baby, ik zou een werkstuk kunnen schrijven over de lore skyrim is da bomb
-------------
Merlin en Wyatt hadden samen inmiddels de sixpack bier er al doorheen gewerkt. Stiekem begon Wyatt de smaak te pakken te krijgen. "Dat wil ik ookwelproberen." het einde van zijn zin was een beetje aan elkaar geplakt. Hij had nog geen ervaring met alcohol en was sowieso een lichtgewicht als het om drinken ging, niet dat Wyatt zich daarvan bewust is. Hij begon aangeschoten te raken. Hij begon al moeite te krijgen met alle woorden netjes zeggen. Ook waren er iets meer neonkleurige vlinders vlak bij het plafond dan hij dacht dat er zouden moeten zijn, maar ze ware echt heel mooi dus hij ging niet klagen. Wyatt had zoals verwacht van een newbie niet echt goed gescoord. Het kon hem niet erg veel schelen. "We kunnen truth or dare doen wat Merlin eerder had voorgesteld." Deze zin lukte beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimevr aug 23, 2013 11:19 am

Merlin grijnsde, 'Ja ik drink whisky en als ik dat niet dat had deed had ik je ingemaakt, het scheelt niet veel, JJ!' zei hij een beetje struikelend over zijn woorden. 'Ja dat is likeur dinges, wil je ook wat?' hij schonk hun oude whisky glazen een beetje onhandig vol en schonk het restje whisky bij Wyatt in. 'Okee! Ik begin... Jerememy, motherfucking truth or dare?' hij grinnikte en dronk zijn glas in een keer leeg. Hij had zin in dit spel, het werd altijd geweldig grappig, zeker als het op "zoen die" vragen uitkwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 24, 2013 12:30 am

De jongen begon zachtjes te lachen. "In je dromen Merlin want ik ben The Boss in shooters games..." Hij probeerde arrogant te kijken en met trots echter mislukte zijn poging. "Je hebt gelijk. Je had mij bijna ingemaakt." Het was dus likeur 43. Lekker! "Ja doe mij maar een glaasje. Dat drink je als siroop. Dat is pas gevaarlijk. Whisky merk je nog af en toe met dat brandend gevoel in je keel. Met likeur 43 heb ik daar helemaal geen last van." Jeremy mocht de eerste zijn met een keuze. "Dare... Ik kies nauwelijks truth."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 24, 2013 3:52 am

Merlin grijnsde 'Ik heb bijna 400.000 gamerscore, ooit vechten we dit uit.' zei hij lachend. 'Shit man, ik ben vreselijk in dares verzinnen...' Hij zette zijn hand aan zijn kin en dacht na op een hele anime-manier. 'Okee, laat een ijsklontje smelten in je onderbroek. Ik ga het ijsklontje wel halen.' hij grinnikte en sprong nogmaals van het bed om terug te keren met een ijsklontje. 'Veel succes.' zei hij met een grijns en hij struikelde bijna bij het weer op het bed komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 24, 2013 10:54 pm

Jeremy floot want dat was best veel. Merlin was goed in gamen. Had hij net ook gezien. Hij had hem kunnen verslaan als Merlin niet zoveel bier had gedronken. En misschien speelde Jeremy juist beter met alcohol? "Echt? Ik wil ook wel truth voor je kiezen?" Maar Merlin had al iets voor hem in petto. "Are you kidding me! Dat is koud!" Jeremy keek even naar Wyatt toen Merlin weg was. "Gaat het drinken? Je moet jezelf niet forceren of teveel drinken dat het dadelijk mis gaat?" Hij kwam dichterbij en bekeek Wyatt met een glimlach. Daarna lag zijn aandacht op Merlin om het ijsblokje aan te nemen. "Hier ga ik dan." Hij stond op en stopte het ijsklontje in zijn onderbroek. Jeremy zijn gezicht vertrok gelijk. "K-koud!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:13 pm

Wyatt zat te grinniken. Merlin had echt wat lolligs verzonnen. Hij zat Jeremy dan ook op een giechelige manier uit te lachen. "Het drinken gaat hardstikke goed!" zei hij net iets te vrolijk terwijl hij een glas zo snel mogelijk achterover probeerde te gooien, waardoor hij door een combinatie van het lachen en de branderigheid van de smaak, gelijk moest hoesten. Hij had wel een grijns op zijn gezicht, dus het ging nog goed. "Jeremy nu is het jouw beurt, aan wie ga je de grote vraag stellen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Rosalind en Robert Lutece
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: