Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:11 pm

Het appartement is niet erg groot, maar ruim genoeg voor zes mensen om in te leven en elkaar niet constant op de lip te zitten. Er zijn twee grote slaapkamers voor de jongens en meiden met beide een badkamer. Er is een huiskamer die doorloopt naar een eetgedeelte waar iedereen zijn gang kan gaan. Het is redelijk basic en simpel ingericht zodat iedereen zijn eigen dingen kan plaatsen.

Regels: Niets slopen, elkaar niets aandoen. Je bent ook verantwoordelijk voor wat jij sloopt en vies maakt in het appartement.


Laatst aangepast door Wyatt op di aug 13, 2013 12:22 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:20 pm

Wyatt zat in kleermakerszit op zijn bed, laptop voor hem. Hij was bezig met het leren van animeren, en had een simpele animatie van dansende Violet gemaakt, die nu weer eens er vandoor was tot hij haar zou komen vinden. Hij werd in zijn werk echter gestoord door een zekere kitten die probeerde aandacht te krijgen door over zijn handen te lopen. Keer op keer zette hij haar in zijn schoot, zodat ze tegen hem aan kon liggen zonder storend te zijn, maar elke keer klom ze weer terug na een paar minuten, jaloers op de computer die al zijn aandacht kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:33 pm

Merlin had een lange therapiesessie achter de rug, geklets over hoe schelden je houding minder zeker maakt en nog wat over hoe hij zich voelde tegenover zijn geslacht. Hij zuchtte diep en gooide zijn tas in de hoek van de kamer, naast de kleine tv die hij hier geïnstalleerd had voor zijn xbox en gewoon tv in het algemeen. Hij was al op zijn bed (met een super (niet) ironisch spiderman dekbed) geploft toen hij Wyatt opmerkte, 'Hey, Wyatt was het toch?' zei hij voorzichtig, maar met een glimach. De jongen had een naam die hij vaak bang was verkeerd uit te spreken als hun eerste gesprek kwam, nu leek hem wel een goede tijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:39 pm

Wyatt had niet opgekeken toen Merlin binnenkwam. Hij was te druk met met zijn linkerhand een kitten vasthouden en met rechts de framerate aan te passen. Hij schrok dan ook op toen hij zijn naam hoorde. Een lichtte hert-in-de-koplampen gezichtsuitdrukking was het resultaat. "J-ja... Jij was toch Merlin?" Stomme stotter. Zijn therapeut zei altijd dat hij meer met mensen moest gaan praten. Dat hij minder in zijn eigen wereld moest leven. Maar zijn eigen wereld maakte hem niet aan het stotteren. In zijn ooghoek zag hij de lichtgevende bloemen die ergens op een random plek op het plafond groeiden. Soms zag hij zulke mooie dingen dat hij het zielig vond voor hen die ze niet zagen. Dan bedacht hij zich weer dat de wereld hem meestal uitkotstte voor wat hij zag en nam zijn woorden weer terug. Hij bedacht zich dat Merlin zijn animatie kon zien en duwde snel het scherm half dicht zodat dat niet meer het geval was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:49 pm

Merlin's ogen gleden naar het scherm van de laptop van Wyatt, hij vond het vreselijk mooi en vergat even om te bevestigen dat hij inderdaad Merlin was. 'Ja, zoals de tovenaar.' zei hij met een glimlach en hij schrok toen het scherm werd gekanteld omdat zijn ogen er zo op gefixeerd waren. 'Shit man, Je hebt echt talent.' zei hij voorzichtig, het was duidelijk dat Wyatt niet wilde dat hij de animatie zag, maar hij moest zijn bewondering uitten. Hij keek de jongen weer aan en glimlachte zo lief als hij kon om hem hopelijk wat te kalmeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:54 pm

Wyatt kon een glimlach niet onderdrukken toen hij het compliment kreeg. Hij liet zijn tekeningen meestal niet erg snel zien, aangezien de manier waarop hij de wereld zag niet iets was wat hij perse met iedereen wilde delen. "Dankje, maar het is nog niet af, ik denk erover hem langzamer te maken en er meer frames tussen te zetten." Zei hij voorzichtig, alsof hij ijs uittestte voor hij erop zou gaan lopen. Angel was inmiddels uit zijn linkerhand gekrabbeld en was zijn hand kopjes aan het geven. Nu had ze zijn aandacht weg van die laptop, gaf hij aandacht aan een ander. Hij keek met een zekerdere glimlach naar zijn kitten terwijl hij haar begon te aaien zodat ze rustig zou blijven. "Ik zou misschien wel wat tekeningen kunnen laten zien?" zei hij voorzichtig. Dit was een bijzonder aanbod, maar Merlin leek aardig en had hem een compliment gegeven en hij was toch hongeriger voor aandacht dan hij eerder dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 2:02 pm

Merlin merkte wel degelijk dat Wyatt vreselijk verlegen was, maar hij was net zo aardig, voor wat hij tot nu toe had gemerkt. 'Ik heb niet heel veel verstand van animeren, maar het zal er vast beter uitzien. Hoe meer frames hoe gedetailleerder toch?' vroeg hij meer dan hij het zei. 'Ik zou graag wat tekeningen zien, ik ken niet veel mensen die goed kunnen tekenen dus lijkt me leuk.' zei hij enthousiast, de waarheid was dat hij gewoon niet veel mensen kende, maar zijn broer kon tekenen, dus hij vond 'geen' een te groot woord. Hij verzitte even, niet zeker of hij naar Wyatt moest gaan of niet, er zat echter niet veel meer dan anderhalve meter tussen hun bedden en hij was niet zeker hoe gesteld Wyatt was op zijn persoonlijke ruimte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 2:08 pm

Zijn gordijn van haar wiegde mee toen Wyatt knikte. "Het word vloeiender. Alsof je in plaats van een stroboscoop een gewone lamp hebt." Gaf hij als antwoord. Nu had hij zelf ook nog niet echt veel ervaring met animeren, maar dat ging hij niet te hard zeggen. Toen hij hoorde dat Merlin zijn tekeningen wilden zien begon hij een heel klein beetje te stralen. Hij pakte zijn recentelijkste schetsboek van de stapel tekenspullen, opgestapelde schetsboeken, dozen met potloden en hier en daar een boek. Een beetje onzeker stond hij op. Zijn eerste gedachte was het schetsboek gewoon aan Merlin geven, maar uiteindelijk besloot hij dat hij liever ook nog commentaar en uitleg kon geven. Hij overbrugde de afstand tussen hun bedden en ging naast Merlin zitten. Het schetsboek legde hij zonder woorden op diens schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedi aug 06, 2013 9:32 pm

'Aha..' zei Merlin begrijpend, hij had het door. Hij wist ongeveer wel hoe animeren werkte, en zeker hoe framerate werkte aangezien hij maar een beetje verslaafd was aan games, maar het daadwerkelijke animeerproces was voor hem haast toverkracht. Hij glimlachte toen Wyatt naast hem ging zitten, het was duidelijk dat de jongen hier wel wat problemen mee had. Hij streek even over de rig van het boek voor hij het opensloeg op de eerste bladzijde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 10:08 am

Wyatts schetsboek begon bij een tekening van een paar maanden geleden. Het was een portret van Violet. Ze had een vriendelijk gezicht met grote blauwe ogen. Haar haar was niet lang, maar kort genoeg om net niet haar schouders te raken, met een wit lint in haar haar om het uit haar gezicht te houden. De rest van het schetsboek waren tekeningen van de bijzondere dingen die hij zag, met hier en daar nog een realistische tekening van Violet. Hij had een bijzondere stijl, alsof Tim burton, Alice in Wonderland en de blauwenmensen Avatar een kind hadden gekregen. Zo werdt de rest ingevuld. Met monsters en vreemde planten en allerlei dingen die je alleen in fantasy tegen zou komen. Af en toe gaf hij informatie bij deze dingen die vreemd specifiek kon zijn, alsof hij ze zelf gezien had. Dat had hij ook maar dat zou niemand in eerste instantie vermoeden tenzij ze Sherlock Holmes zouden zijn, misschien dan nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 10:21 am

Merlin keek vol bewondering naar de tekeningen van Wyatt, hij vond ze prachtig. Hij hield erg van fantasy en was ervan overtuigd dat als je de tekeningen van Wyatt van een plot verzag het een geweldige game zou zijn. 'Wie is dat meisje?' vroeg hij nieuwsgierig, het vriendelijk uitziende meisje kwam steeds terug, en als hij het goed had was ze ook degene in de animatie die hij had gezien. Hij wist dat sommige tekenaars karakters hadden die ze steeds terug lieten komen in hun werk en hij vond het interessant om over de zogenaamde 'OC's' van Seamus te horen dus wilde ook wat meer weten over dit meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:00 am

Een nerveuze glimlach was zijn eerste reactie toen Merlin de overdaad aan lieve meisjes die exact hetzelfde waren, opmerkte. "Dat.. dat is Violet." Zei hij een beetje nerveus. Merlin leek aardig, maar hij wist nog niet zeker of Merlin ook aardig zou blijven. "Ze is iemand die al jaren voorkomt in mijn tekeningen." Eerst had hij haar een jeugdvriendin willen noemen, maar hij was bang voor het maken van fouten in zijn antwoorden als Merlin door zou vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 11:52 am

Merlin keek Wyatt aan en glimlachte, 'Cool dat ze er nu nog is, ze ziet er lief uit.' zei hij en hij gleed even met zijn vingers over de nu opengeslagen pagina, hij wist niet hoe iemand zoiets kon maken. 'Je bent echt heel goed, wil je er later iets mee gaan doen? Ik denk dat er veel mensen geïnteresseerd zouden zijn in dit werk.' zei hij met een knikje naar het schetsboek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 12:21 pm

Wyatt veegde zijn haar achter zijn oor terwijl hij over een antwoord nadacht. Misschien had zijn therapeute ergens toch gelijk en moest hij meer met mensen gaan praten. Woorden vinden voor echte mensen was vreemd genoeg moeilijker dan praten tegen figuren die alleen in je eigen gedachten bestaan. "Violet is ook lief, ze kan alleen niet praten, maar is dol op de wereld" zei hij met de trotse glimlach die een ouder zou hebben. Hij was ook trots op haar, hij was de enige die trots kon zijn op haar. Het was een beetje raar, aangezien hij haar zelf had verzonnen dus hij dacht er liever niet te veel over na. Violet was echt in zijn ogen. "Ik zou graag later wat doen met mijn tekeningen en animaties," hij liet net iets meer van zijn bitterheid in die woorden doorklinken dan de bedoeling was, "ik ben alleen niet echt goed met mensen en kritiek dat is een redelijk struikelblok als je je tekeningen aan de wereld wilt laten zien." Hij zuchtte. "Het is ook zo dat mijn therapeut het er toch al niet mee eens." Dat ging verder door. Ze vond dat hij zijn gedachten niet moest tekenen, want dan gaf hij ze alleen maar meer een plek en zorgde ervoor dat ze meer houvast zouden hebben in zijn hoofd. Het drong maar niet tot haar door dat hij zijn wereld voor geen goud zou willen loslaten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 12:56 pm

Merlin grijnsde, hij merkte dat Wyatt het leuk vond om over Violet te praten of in ieder geval erg trots op haar was. Hij knikte, 'Kritiek is iets moeilijks, maar het hoort erbij. Ik weet zeker dat je ermee kan leren omgaan, misschien is dit een brutale vraag, maar hoort je therapeut je niet te helpen met tegen kritiek kunnen in plaats van je kritiek geven?' vroeg hij, zelf een beetje in de war.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 1:05 pm

Wyatt werd een beetje nerveus toen Merlin door had waar hij de fout in was gegaan met zijn laatste opmerking. "Het heeft te maken met waarom ik hier ben. Ze is van mening dat het de situatie verergert." Zei hij, duidelijk ontwijkend waarom hij nu precies in Robinsons was. Hij had net zo veel complimenten ontvangen voor zijn werk. Hij wilde Merlins mening niet verpesten door te zeggen dat hij al die dingen zelf zag omdat hij zijn fantasie op de wereld projecteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 1:34 pm

Merlin knikte, hij begreep het. Hij vertelde zo min mogelijk mensen waarom hij hier was, al zouden zijn roommates er vast achter komen, dat was niet zo'n big deal. 'Ik snap het, al is het nog niet zo'n goede methode als je het mij vraagt, met wat ik weet.' zei hij en hij haalde zijn schouders op. Hij sloot het schetsboek en gaf het terug aan Wyatt. 'Hoe is je band met thuis eigenlijk? Als ik dat mag vragen, als je het niet wilt zeggen begrijp ik dat ik heb het zelf ook liever niet over waarom ik hier ben. Mijn band met thuis is pretty fucking shitty, ik praat alleen nog met mijn broer en heb mijn ouders als een jaar niet meer gezien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 1:43 pm

Wyatt glimlachte. "Ik denk dat ze ergens gelijk heeft, maar ik vind het het niet waard te stoppen met tekenen." Het was zo dat dingen die hij tekende beter in zijn hoofd en dus in zijn beeld van de wereld bleven hangen. Hij vond het niet erg dat er lokalen waren waar hij vlinders kon bekijken, of elfjes. Het schetsboek nam hij weer aan en hield het tegen zijn borst gedrukt. "Ik heb meer geluk thuis. Ik heb een oudere en jongere zus en nog gewoon twee ouders. Ik heb wel een goede band met iedereen, alleen mijn moeder maakt zich heel erg zorgen over me dus ben ik hier. Het had erger kunnen zijn als mijn familie niet zo liefdevol was geweest." Hij vond het zielig voor Merlin dat de connectie met thuis zo slecht was. Merlin was aardig en verdiende dat niet. "Wat ben jij trouwens elke avond aan het doen? Je bent altijd nog wakker als ik ga slapen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 1:53 pm

Merlin knikte, 'Jij weet het het beste.' zei hij, hij wist te weinig over Wyatt's situatie om een duidelijker antwoord te geven en hij vond het zelf prima zo. 'Mooi, het is altijd leuk om te horen dat mensen nog gewoon bij iemand terecht kunnen.' zei hij met een zwak glimlachje en hij keek even naar zijn handen. Hij lachte, 'Ik ben een soort nachtdier, ik game meestal nog een uur of twee en ga dan slapen.' zei hij en hij ging in kleermakerszit zitten. Hij voegde er niet aan toe dat hij wachtte met zijn pyjama aantrekken tot Wyatt sliep zodat hij niet freaked out zou zijn, of gewoon weten dat hij niet geboren was als een jongen. Hij wilde dat mensen hem serieus namen en echt zagen als de jongen die hij werkelijk was, en niet iedereen was daar even goed in als ze wisten dat iemand geen boyparts had. Hij keek glimlachend naar de kitten op Wyatts bed, het was een heel schattig katje en paste goed bij Wyatt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 1:57 pm

Wyatt glimlachtte. "That answers that question." Hij volgde Merlins blik naar Angel. Hij glimlachte meteen. "Oh jeetje, ik ben nog vergeten je voor te stellen aan een heel belangrijk persoon." Hij stond op en pakte Angel op. Hij ging weer naast Merlin zitten en hield Angel voor hem in de lucht met een pootje uitgestoken. "Angel, dit is Merlin. Merlin dit is Angel." Hij glimlachtte. De kitten was ondertussen haar hoofd aan het draaien om ietwat vragend naar Wyatt te miauwen, een beetje verward met de situatie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 2:09 pm

Merlin lachte, 'It does.' zei hij, van dichter bij was Angel nog schattiger. 'Hey Angel!'zei hij met een grijns en hij raakte met een vinger het uitgestoken pootje van het diertje aan. 'Wat een schatje.' hij keek Wyatt even aan over de oren van het katje heen. 'Ik hou van katten, ik heb er alleen nog nooit echt over nagedacht om er daadwerkelijk een te hebben. Hoe oud is Angel?' vroeg hij, het was duidelijk dat hij/zij nog jong was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 2:22 pm

Eerst werd Angel tussen hem en Merlin in gezet, wat betekende dat ze voorzichtig aan Merlin begon te snuffelen en bij elke onverwachte beweging terug rende naar haar baas. Wyatt glimlachte vrolijk bij het horen van die vraag "Ze is 20 weken oud en komt van thuis. Van de zomer was ik een paar weken thuis geweest en dit poepje wilde met me mee." Hij tikte Angel op haar voorhoofd, wat erin resulteerde dat ze hem een kopstoot terug gaf. "Ze heeft heel lang heel slecht gegeten en de katten die we thuis op de boerderij hebben rondlopen zijn al gemiddeld gezien klein van stuk, dus ze is aan de kleine kant." Hij begon haar afwezig achter haar oren te krabbelen, waardoor ze weer wat minder spastisch begon te doen rondom Merlin. "Het doet haar jonger lijken dan ze is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 2:30 pm

Merlin knikte geïnterreseerd, 'Jullie wonen op een boerderij? Vet. Ik was deze zomer op een boerderij bij mijn broer's huis in de buurt en daar zeiden ze inderdaad dat katten op een boerderij kleiner zijn dan de gemiddelde huiskat.' zei hij, ergens trots dat hij dit wist. Hij stak voorzichtig zijn hand uit om het katje te aaien. 'Ben je nog naar het buitenland geweest voor de vakantie eigenlijk?'vroeg hij geïnteresseerd, 'Ik ga elk jaar terug naar schotland, wat niet écht buitenland is, maar voor ons schotten wel.'zei hij met een lachje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimewo aug 07, 2013 2:42 pm

Wyatt glimlachtte breed. "Het is een schapenboerderij, al hebben we ook flink wat ganzen en dus ook katten. En een schaapsherder hond, die met de katten rondhangt alsof hij een van hen is. Maar hij kan goed genoeg hoeden." De volgende uitspraak zorgde ervoor dat hij flink met zijn hoofd schudde. "Ik kom van het Engelse platteland. We hebben niet veel geld of tijd, dus we blijven altijd thuis in zomers." Als hij praatte speelde hij soms afwezig met de punten van zij. Haar. Zijn ogen dwaalden af naar de gloeiende planten op de muur, die Merlin niet kon zien. Ze waren van kleur veranderd, dacht hij met een lichtelijk verward hoofd. Dat hadden ze nog niet eerder gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitimedo aug 08, 2013 12:36 pm

Merlin floot, 'Klinkt geweldig, ik zou graag op het platte land wonen aan de ene kant, maar ik vind de stad toch iets te leuk denk ik.' zei hij grinnikend, hij had wel highspeed internet nodig en hij wist niet of hij lang kon overleven zobder een Tesco's op loopafstand. 'Aha, klinkt net zo leuk als europa, al zou ik persoonlijk geen nee zeggen tegen wat beter weer af en toe.' hij volgde Wyatt's ogen in zijn zin, niet zeker wat hij zou moeten zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 8Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Davie Elisabeth Leigh
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: