Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:35 am

Dit is een appartement als alle anderen, er is een basis qua inrichting, een keuken, eettafel, woonkamer, studeerkamertje en aparte kamers voor de jongens en de meiden. Het is ingericht voor zes personen en er is genoeg ruimte dat je je niet continue stoort aan anderen. Verder kunnen ze in overleg extra dingen toevoegen om de ruimte helemaal eigen te maken natuurlijk.

Regels: Niet kort en klein slaan en de normale dingen natuurlijk
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 9:56 am

Daykota merkte niet veel meer. Hoe ze überhaupt bij zijn appartement waren aangekomen was voor haar een grote mysterie. Ze had gegiecheld, gek zitten doen en werd vooral door Joe ondersteund. Haar hoofd lag tegen zijn schouder aangerust en hield hem goed vast. Day wilde namelijk niet op de grond vallen. Dat stond zij echt voor paal. Dronken, ja dat was zij wel. Wanneer ze aankwamen bij het appartement keek ze op. "Volgens mij slaapt iedereen al..." fluisterde zij zachtjes. Net alsof iemand ervan wakker werd als zij harder zou spreken. Ze wachtte tot Joe de deur opendeed en liep naar binnen. "Joe..." vroeg ze op een lief toontje. "Waar is de keuken? Ik denk dat ik mij even een glaasje water ga drinken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:23 am

Joe glimlachte. Hij nam vast en eenmaal in het appartement zette hij haar netjes neer. "De keuken is achter die deur." Zei hij met een lieve glimlach. Hij nam haar zacht mee en schonk een glas water voor haar in waarna hij zacht door haar haren streelde. "Zal ik je zo maar naar bed brengen?" Vroeg hij haar met een glimlach en hij kuste haar haren even genietend. "Je hebt echt een heerlijke parfum." Fluisterde hij en hij keek naar haar. Ze was geweldig en eenmaal het op was nam hij haar rustig mee naar zijn kamer. Een simpel bed stond er maar zijn kant was duidelijk herkenbaar. Vele posters, muziek lag er verspreid. Allerlei dingen die bij hem pasten en hij keek haar aan. "Zal ik je een shirt van mij geven om in te slapen jongedame?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:43 am

"Oké..." Sprak ze zachtjes uit. Ze probeerde eerst zelfstandig naar de keuken te gaan. Op zo'n slakkentempo wat je niet goed werd. Het draaide allemaal nog steeds een beetje. Gelukkig schoot Joe te hulp die haar naar de keuken deed begeleiden. Ze nam het glas water aan waar zij gelijk een slok van nam. Als eerste moest er eens wat alcohol verdunt worden. Misschien voelde zij zich dadelijk dan wat beter. "Ja is goed." Zei keek hem met grote, lieve, groene oogjes aan en nam weer een slok. Ze giechelde zachtjes toen hij aan haar rook. "Dankjewel. Dan zal ik deze voortaan op doen als ik bij jou ben." Ze dronk haar glas leeg om het daarna op het keukenblad neer te zetten. De beide personen gingen nu naar zijn kamer. Een simpel bed stond er maar Joe zijn kant was duidelijk herkenbaar. Vele posters, muziek lag er verspreid. Echt iets voor een jongen zo'n kamer. Daykota knikte bij zijn voorstel. "Ja graag."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:56 am

Joe glimlachte. "Dan wil ik je veel dicht bij me hebben om ervan te kunnen genieten." zei hij glimlwchend. In zijn kamer liep hij toen naar de kast toe. Rustig ging zijn shirt uit en hij pakte een schone voor haar. Hij sliep eigenlijk altijd in zijn boxer. Dus dat deed hij nu ook. Hij gaf haar het shirt en trok na zijn schoenen en sokken zijn broek uit. Een korte gaap onderdrukte Joe even waarna hij sich omdraaide naar Dqykota. "Lukt het nog wel om jezelf om te kleden mooie dame?" vroeg hij haar grinnikend. Hij keek hawr genietend aan. Ze was grappig als ze zo dronken was. Heerlijk was ze dan. Zacht streelde hij haar haren even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:03 am

"Hoor je mij soms klagen?" Ze keek hem op een speelse manier aan en ging op de rand van zijn bed zitten met haar benen uitgestrekt. Day sloot tijdelijk haar ogen om ervoor te zorgen dat alles minder ging draaien. Dit ging goed... Ogen dicht was een goed idee. Ze deed stiekem een van haar ogen open om Joe zijn lichaam te bekijken. Hij bleef sexy. Zo lekker en gespierd. Het liefst raakte zij hem nu aan. Ze stond op om zijn shirt aan te nemen. Ze begon eerst met haar hakjes die zij vrij netjes tegen de muur aanzette. Vervolgens probeerde zij haar rits omlaag te doen waar zij moeilijk bij kwam omdat het het bij haar rug was. "Joe..." Zei ze op een zoet, melodieus toontje. "Kan jij mijn rits naar beneden doen?" Ze deed haar haren naar een kant en ging met haar rug tegen hem staan. Wachtend om haar jurkje uit te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:08 am

Joe moest even grinniken. "Al had je geklaagd ean had je pech gehad jongedame." zei hij. Hij rekte zich even uit en liep toen gehoorzaam naar haar toe. Zach streelde eb masseerde hij haar rug wat waarna hij de rits open maakte en langzqqm haar jukje van haa af euwde. Zacht kuste hij haa schouder. "Heerlijk mooi ben je."" zibhij zacht tegen haa e hij keek haar me een lieve blik aan. Vervolgens ging Joe.op bed liggen. Ze moch lekker dicht bij hem liggen. Ach dat was se inmiddels vast wel gewend van hem. Dat hij haar graag dicht tegen zich aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:20 am

"Daar heb je gelijk in. Je geeft daar niet veel om. En of ik nu hoog of laag sprong, ik ben uiteindelijk toch in je kamer beland. Terwijl ik nog zei dat je teddybeertje dat niet leuk zou vinden. Waar is hij trouwens?" Met een plagende blik keek ze Joe geamuseerd aan. Haar ademhaling leek iets te versnellen wanneer zijn lippen in aanraking kwamen met de huid van haar schouder. Haar jurk gleed van haar lichaam waardoor zij alleen nog in haar bh en string stond. Een schattig setje van zachtroze met een rode strikje. Schattig en spicy. Daarna trok zij zijn shirt aan om uiteindelijk bij hem in bed te gaan liggen. Ze nestelde lekker tegen hem aan met haar geschoren, gladde been om de zijne gerust. Ze snoof zachtjes zijn geur op en keek omhoog. Ze zag niet zo heel veel in het donker. Haar vingers streelde zachtjes langs zijn kaaklijn. "Joe..." Zei ze op een hese toon. "Kus me..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 5:40 pm

"Hij is weggerend. Was boos op me dat ik jou boven hem verkies." fluisterde hij. Hij bekeek het setje dat ze droeg, heerlijk zag ze er op die manier uit. Natuurlijk maakte zijn shirt haar niet minder heerlijk. Hij voelde haar geschoren benen en glimlachte. Een echte vrouw, op en top. Hij hoorde haar hese bevel en boog naar haar toe. Liet zijn hand teder langs haar hals glijden en drukte toen, vanuit het niets, zijn lippen enigszins ruw op de hare. Hij zoende haar genietend en passioneel en streelde zacht plagend over haar bh heen. Liet zijn hand op haar buik rusten. Zijn ogen tevreden gesloten en zijn passie gestopt in zijn lippen. Zacht trok hij haar tegen zich aan en voelde even aan haar billen, kneep er plagend in, maar liet zijn hand verder afdwalen over haar gladde bovenbeen. Greep zacht haar knieholte en boog het been wat. Kwam er tussen met te zijne en in een soepel beweging eindigde hij boven haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 7:28 pm

"Een jaloerse teddybeer. Ik zei het toch." Ze porde hem plagend in zijn zij. Echter had zij niet kunnen bedenken dat Joe echt naar haar zou luisteren. Naar haar 'bevel' Daykota begroef haar gezicht in zijn nek en sloeg haar armen om hem heen. De warmte die zijn lichaam uitstraalde voelde fijn en zachtjes streelde ze met haar vingers over zijn rug. Haar adem stokte even in haar keel wanneer Joe plotseling zijn haar ruw kuste. Ze voelde haar eigen hartslag steeds sneller gaan en haar ademhaling gejaagder. Hij bleef nog steeds zo'n goede kusser. Hij was de beste die zij tot nu toe had gehad. Een heerlijke sensatie gierde door haar heen. Ook toen hij haar plaagde bij het bh gedeelte. Zijn warme hand lag op haar buik die zelf ook warm was. Combinatie van alcohol, in bed liggen en het zoenen met Joe. Ze wist niet hoe maar nu lag Joe boven haar. Haar ogen opende zich. Een twinkeling van ondeugendheid was daar in te zien. Haar borstkas ging iets sneller op en neer. "Joe..." Ze legde zijn hand achter zijn nek en duwde hem wat omlaag. Kwam zelf wat omhoog en kuste hem alsof er geen morgen kwam. Beet plagend in zijn onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:15 pm

Joe moest even lachen door het porren en hij glimlachte. Hij genoot van haar zachte handeling en kuste door. Genietend hoorde hij haar naam. Hij glimlachte waarna zijn lippen de hare weer vonden met misschien nog wel passie als ervoor. Zijn hand gleed vanaf haar knie weer omhoog. Stopte bij haar string en zacht liet hij zijn vingertoppen over haar billen glijden, kneep er soms in, kneedde ze soms maar genoot vooral. Zacht volgde zijn vinger toen het stukje stof en liet zijn hand zacht omlaag glijden tussen haar benen, die hij uit elkaar hield met het zijn. Niets duwde hij nog aan de kant en als ze niet verder wilde moest ze hem nu stoppen. Zacht streelde hij haar daar over de stof heen. Onderbrak niet veel later de kus en kuste omlaag, naar haar bh. Zijn hand waarop hij geleund had liet hij even en vond zijn weg over haar rug naar het haakje ervan. Net ervoor stopte hij. Met hongerige ogen keek hij omhoog naar haar. Als ze nu toestemming gaf was er geen weg terug meer, dan wilde hij haar helemaal. Zijn ademhaling was al wat zwaarder gegaan bij het idee dat hij deze heerlijke dame mocht begeren. Hij iwlde haar dan ook maar al te graag met alles wat hij in zich had verwennen. Want Joe wist van zichzelf dat hij een heerlijke minnaar was, zeker bij de dames.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:23 pm

Ik moest dit gewoon doen xD
Poor Joe.
---

Zonder het te merken was ze nog lichter gaan ademhalen. Haar hartslag was ondertussen weer lichtelijk tot rust gekomen en haar borstkas ging niet langer hevig op en neer omdat ze naar adem moest snakken. Ze verstrengelde de vingers van haar hand zachtjes in zijn haar en drukte zichzelf zo dicht mogelijk tegen hem aan. Ze voelde zich nerveus al probeerde ze dat te verbergen. Een kreun verliet haar perzikkleurige lippen. Zacht gehijg vulde de kamer met geluiden. Zijn hongerige blik vertelde al genoeg. Joe wilde haar. Zij wilde hem. Alleen zij kon hem zijn honger laten stillen. Een glimlach sierde op haar gezicht. Daykota streek voorzichtig met haar handen over Joe's verrukkelijke bovenlichaam terwijl ze zich al even langzaam naar een weg naar beneden werkte terwijl haar handen hem onophoudelijk bleven masseren. Ze begon moe te worden merkte ze net. Haar oogleden begonnen zwaarder aan te voelen. Zij drukte zachtjes een kus op zijn lippen. Op dat moment gebeurde het. Daykota viel in slaap. De alcohol had zijn bijwerking verricht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 10:37 pm

O mijn god. p-p
-
Joe genoot van haar. Van de kreun die haar lippen verliet, van het zachte gehijg en van haar glimlach. Hij wilde haar maar al te graag. Haar heerlijke lichaam, Daykota deed hem verlangen naar haar. Naar seks. Hij wilde haar en ze wist even goed als hij dat hij vaak kreeg wat hij wilde. Haar handen die zijn lichaam masseerden voelden goed en teder kuste hij met haar mee. Tot het moment dat hij voelde dat er niets meer in de kus zat. Hij opende zijn ogen en keek naar haar. Oh ja hoor dat had hij weer.. Ze was in slaap gevallen. 'Was ik dan zo saai?" Fluisterde hij tegen zichzelf. Hij ging van haar af en nam haar maar in zijn armen. Hij dekte hem rustig toe en ging bij haar liggen. Rustig sloot hij haar ogen, streelde haar buik en liet zichzelf langzaam weg zakken in de wereld van de dromen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:11 pm

Mwhahaahha >Smile
----

Daykota was een rustige slaper. Bewoog nauwelijks en snurkte niet. Sommige mensen dachten soms dat zij niet eens deed ademen. Day was gewoon heel stilletjes. Wanneer de ochtend aanbrak en de zon door de raam scheen gingen haar ogen langzaam open. Heel langzaam. Wanneer zij merkte dat zij niet in haar eigen bed lag werden haar ogen wijd open. Ze lag in de armen van Joe. Wat happened? Ze bekeek zichzelf en merkte dat zij zijn t-shirt aan had. Die eigenlijk veel te groot voor haar was. Wat haar toch wel leuk stond. Wow... Wow! Dit kon niet waar zijn. Was ze met hem naar bed gegaan? Ze voelde gelijk steken in haar hoofd. Hoe slecht kon je je voelen? Ja zij had last van een kater. Voorzichtig bekeek ze Joe zijn gezicht. Hij was echt heel knap. Totaal haar type. Langzaam kwamen er flashbacks terug van gisteravond. Ja... Ze hadden gezoend. Zelfs bijna seks gehad. Ze wist niet waarom ze geen seks hadden gehad maar aan de ene kant was zij opgelucht. Zo kwam zij niet gelijk over als iemand die gelijk met iedereen het bed in dook. Voorzichtig haalde zij zijn arm van haar af. Kroop van hem weg en stapte voorzichtig uit bed. Misschien als zij snel was kon ze weg zijn voordat hij wakker werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:18 pm

Joe had zeer goed geslapen voor de verandering. Met de dame tegen zich aan had hij het lekker warm gehad en hij was dan ook snel in slaap gevallen. Wel was hij een lichte slaper, hij was enkele keren wakker geworden van een geluid dat hij dacht te horen en vermoeid ontsnapte er een gaap uit zijn mond. Hij sliep nog, maar licht. Hij zweefde op het randje van wakker worden en slapen. Uiteindelijk zakte hij naar de kant van wakker worden, mede door Daykota die wegging en de warmte meenam. "Eerst in slaap vallen voor seks en nu wegsluipen.. Ik moet je wel heel erg tegengevallen zijn." Zei hij vermoeid waarna hij haar even bekeek. Daarna sloot hij zijn ogen en pakte het kussen vast. Als ze toch zou gaan dan zou hij ook geen moeite nemen om een ontbijtje klaar te maken en haar te verwennen. Dan zou hij maar al te graag die extra momenten slaap nog even meepakken, zo was hij dan wel weer. Joe was gewoon geen ochtendmens. Als hij een moeite hoefde te doen voor iets dan zou hij dat 's ochtends ook zeker niet doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimedo aug 29, 2013 11:25 pm

Ze schrok. Ja zij schrok. Ze liet zelfs van schrik haar kleren uit haar handen vallen die zij zojuist had opgeraapt. Betrapt. Zo voelde het. Blijkbaar... Vond hij haar nog steeds aardig. Was hij niet op haar afgeknapt? Ze keek hem met een beschamend glimlachje aan. Een blos op haar gezicht voordat ze weer terug ging liggen in bed. "Helemaal niet..." zei ze zachtjes met een beetje hese stem nog van het drinken. Ze had echt veel gedronken. "Ik dacht dat ik beter weg kon gaan omdat ik vast wat blunders heb gemaakt gisteren. Ik schaam mij een beetje. " Ze streelde door zijn lokken en drukte een kus op zijn voorhoofd. "Ik ga eventjes een paracetamol pakken als je dat niet erg vindt." Daykota stond gauw op en liep naar de badkamer. Ze nam er twee in en dronk via de kraan. Daarna deed zij haar haren een beetje goed. Maakte haar gezicht schoon en zag er 'redelijk' uit. Voor iemand die te diep in het glaasje had gekeken. Ze kwam weer terug gelopen en kroop tegen hem aan. "Was ik heel erg gisteravond?" vroeg ze met een onzeker stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:04 am

Zacht gegrinnik steeg op van hem en hij bekeek haar. Hij genoot van de aanblik op haar en hij glimlachte tevreden toen ze terug bij hem in bed kwam. "Ach, je blunders waren erg grappig." zei hij en hij keek haar genietend aan. "Succes." Zei hij en hij keek haar na. Toen ze weer tegen hem aan kroop legde hij zijn armen om haar heen. "Je kon niet meer lopen, ik heb je naar huis getild. Je was te koppig om toe te geven dat ik gewonnen had maar nu mag je heel blij zijn want ik heb je gezoend, meermaals en ik neem je nog een keer mee uit eten." Zei hij grinnikend. "Maar ja, toen we bijna zover waren, je had me helemaal waar elke vrouw me zou willen hebben.." Vervolgde hij en Joe keek haar even met een grijns aan. "Toen viel je in slaap." Zei hij grinnikend en hij kuste haar haren even. "Maar ja, toen ben ik ook maar gaan slapen want ik hoef geen seks met een slapende vrouw." Zei hij lachend. Hij hield haar dicht tegen zich aan en gaf haar enkele liefdevolle kusjes. "Maar nu je toch blijft ga ik zo mijn best wel voor je doen en een ontbijtje voor je maken." Zei hij liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:39 am

"Je kon niet meer lopen, ik heb je naar huis getild. Je was te koppig om toe te geven dat ik gewonnen had maar nu mag je heel blij zijn want ik heb je gezoend, meermaals en ik neem je nog een keer mee uit eten."

Haar groene ogen waren zo groot geworden als schoteltjes van een kopje. Hoe dieper kon zij door de grond zakken? Dat hij haar nog steeds leuk vond of aantrekkelijk was echt een wonder.

"Maar ja, toen we bijna zover waren, je had me helemaal waar elke vrouw me zou willen hebben.."

Daykota hield voor kort haar adem in wat nu werd gezegd. Hadden ze toch seks gehad en had hij haar dan vervolgens aangekleed? Maar hoezo kon zij dat niet meer herinneren?

"Toen viel je in slaap." Daykota kon het niet helpen. Een lachje ontglipte haar mooie, gevormde lippen. Ze keek hem met onschuldige oogjes aan. "Sorry.... Maar je was vast niet slaap verwekkend. Dat geloof ik niet. Maar ik word heel vaak moe van alcohol. Dan val ik goed in slaap. Wel met een kater als gevolg zoals nu." Joe kon de humor ervan zien. Hij was niet beledigd, hij gooide haar niet de deur uit en leek het allemaal wel grappig te vinden. Ze beantwoorde ieder kusje die hij haar schonk. "Je mag ook blijven slapen hoor..." Zei ze zachtjes. "Of... We gaan samen douchen..." Haar vingers gleden over zijn ontblote bovenlichaam. Voelde zijn biceps en begroef haar lippen tegen zijn schouder. "Kun je daarna nog een ontbijtje voor mij maken." fluisterde zij zachtjes. Weet je wat beter was? Echt de lekkerste seks wat je kon hebben? Ochtenseks. En dit mocht Joe zien als een goedmakertje. Ze wachtte niet op zijn antwoord en stond al op. Ze trok zijn shirt uit en legde het over zijn stoel neer. Daarna liet ze haar lingerie van haar lichaam glijden. Dit alles deed ze met haar rug tegen hem gekeerd. Dus hij zag alleen haar welgevormde billen. Ze keek over haar schouder. "Aan jou de keuze." En ze ging naar de badkamer. Deed de kraan aan en stapte erin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:48 am

Joe keek haar aan en hij moest even lachen. "Gelukkig maar, anders had ik me toch echt afgevraagd wat er mis met me was.' Zei hij tegen haar en hij genoot van haar zachte kusjes. "Hm.. Dat laat je wel heel goed klinken dametje.." Fluisterde hij en hij streelde door haar haren heen. Hij genoot ervan en knikte tevreden. Toen ze zich los maakte van hem keek hij naar haar. Haar billen waren heerlijk van vorm. Snel stond hij dan ook op en deed snel zijn boxer uit. Genietend volgde hij haar de badkamer in. Hij ging achter haar staan en trok haar zacht tegen zich aan. Hij kuste haar hals en keek liefjes naar haar lichaam. "Je bent echt heel erg sexy.." Fluisterde hij zacht, ze wond hem op en hij streelde door haar haren heen. Zijn hand gleed omhoog en zacht kneedde die teder haar borsten. Hij liet haar tepel zacht tussen zijn vingers rollen en zoog in haar hals. Nu zou ze sowieso van hem zijn, niet meer zou hij haar zo makkelijk laten gaan. Hij wilde haar
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:54 am

Daykota sloot haar ogen onder de douche. Ging met haar handen door haar haren heen die zij nat maakte. Ze begon zichzelf schoon te vinden. Gewoon lekker fris. Ze sopte zichzelf in met badschuim en spoelde het af. Nu rook ze naar lavendel. Joe kwam haar achterna, stapte zelf ook de douche in en stond achter haar. Daykota drukte haar billen tegen zijn mannelijkheid en hield haar hoofd een beetje schuin zodat hij bij haar hals kon. "Fijn om te horen. Jij bent zelf ook heel aantrekkelijk." Haar stem klonk zo fluweel en zacht. De dame kreunde zachtjes wanneer hij haar borsten begon te kneden. "mmm..." Klonk er tevreden. Haar tepels werden al gelijk hard. "Ben je een zuigzoen aan het maken Joe?" Ze draaide zich om en duwde hem zachtjes tegen de muur. Ze kuste hem ruw. Liet haar tong met de zijne spelen. Haar vingers gleden door zijn haren waar zij zachtjes aan trok. Haar decolleté tegen zijn borstkas aangedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 3:59 am

Joe keek naar haar, heerlijk rook ze en hij glimlachte bij haar woorden. Genietend had hij haar borsten telkens door gekneed en grijnsde. 'Misschien.." Fluisterde hij grinnikend, hij keek naar haar en toen ze zich omdraaide en hem tegen de muur drukte kuste hij ruw met haar mee. Zijn tong in een passioneel spel met de hare. Haar borsten die heerlijk tegen zijn borstkas duwde. Hij legde zijn handen op haar billen, kneep erin en genoot ervan. Daarna maakte hij zijn lippen los van haar, kuste langzaam omlaag. Zoog zacht even aan haar tepels, waarna hij verder omlaag kuste. Hij kuste haar navel plagend en knielde voor haar neer. Zacht drukte hij haar tegen zich aan. Joe liet zijn lippen op haar benen komen en toen tussen haar benen waar hij haar begon te verwennen. Glimlachend hoopte hij maar dat ze ervan genoot, hoewel hij hier ook wel aardig geoefend mee was. Tevreden bekeek hij haar even waarna hij haar zacht verder likte en haar begon te verwennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 1:22 pm

Haar hartslag kreeg een snellere ritme. Overal op haar lichaam verscheen aangename kippenvel doordat hij haar borsten deed kneden. "Joe..." Sprak ze op een melodieuze manier uit. Ze keek hem met een lieve glimlach aan. Rustte haar lippen in zijn hals om daar zachtjes te zuigen. Een overduidelijke zuigzoen. "Eens kijken wat de dames daarvan zullen vinden." Ze tikte met haar vinger plagend tegen zijn neus. Eenmaal in hun spel van passie verwikkeld wilde Day er niet meer uit. Wanneer hij de kus verbrak hapte Daykota naar adem. Hij putte haar uit op een hele goede manier. Een fijne rilling gleed over haar ruggengraat door de liefkozende aanrakingen met zijn lippen. Ze legde haar hoofd in haar nek met haar ogen gesloten. Er klonk een zacht gegiechel wanneer hij steeds meer richting haar schaamstreek begon te kussen. Dat kietelde altijd. Een gevoelig plekje. Daykota opende haar ogen wanneer zij zijn warme tong beneden voelde. Ze had nog zo stil willen zijn. De dame begon zachtjes te kreunen. Legde haar handen op zijn schouders waar zij zachtjes in kneep. "Ah...ah...ah..." Herhaalde zij meerdere malen. Niet alleen was hij goed in zoenen maar dit was blijkbaar ook een van zijn specialiteiten. Met hoeveel meisjes was hij wel niet naar bed gegaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 6:41 pm

Joe had moeten grijnzen om de zuigzoen. Hij zou er trots op zijn want een meisje dat zo lekker was als Daykota had je hier niet snel. Zijn handen knepen in haar billen. Haar gekreun en haar kreetjes wonden hem dusdanig op dat hij haar alleen maar verder likte. Sneller en hij liet enkele vingers in haar glijden en bewegen. Hij zou zo zijn kans grijpen. Als ze moe was van zij handeling en hij glimlachte bij de gedachte. Hij zou haar uit putten maar hij trok zichzelf wel af. Moest wel want deze opwinding kon hij niet zo aan. Toch wilde hij Daykota eerst afmaken en zoog hij zachtjes. Zijn techniek was enorm goed, hij oefende vaak en veel. Hij wklde perse dat vrouwen ook het gevoel hadden dat een man in staat was ze te erwennen met meer
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:19 pm

Hij wist haar helemaal wild te krijgen. Haar benen begonnen zachtjes te trillen omdat het zo moeilijk werd om te blijven staan. Joe was te goed... Veel te goed. "Joe..." Kreunde zij op een hese echter verlangende toon. Hard genoeg om het te voelen, maar zachtjes genoeg om hem geen pijn te doen, kraste ze met haar nagels over z'n schouders. Haar nagels lieten rode strepen strepen achter. "St-op... alsjeblieft... I-k i-k..." En met een luide kreet wat door de douche echode kwam ze klaar. Ze had geen kracht meer en zakte in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitimeza aug 31, 2013 2:56 am

Met een tevreden grijns hoorde hij haar aan. Toch gehoorzaamde hij dit maal niet en ging door. Tot ze ineen zakte, hij hield haar vast. Zacht trok hij haar tegen zich aan en streelde haar natte haren, kuste haar voorhoofd, haar schouder. Streelde zacht met zijn duim over haar borsten heen en gleed zacht over haar wang naar haar lippen met de zijne. "Ik geloof.. Dat dat erg fijn was.' Fluisterde hij plagend tegen haar lippen aan. Hij keek haar genietend aan en liet zijn vingertoppen over haar buik glijden. "Eigenlijk zou ik je geen tijd moeten geven om te rusten, maar gewoon door moeten gaan.. Maar dat vind ik zielig, je kan niet eens meer op je benen staan. Dus zal ik je eerst rustig insmeren en wassen." Fluisterde hij en hij pakte het sop en wreef het met tedere hand uit over haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
Terug naar boven 
Pagina 1 van 6Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
» Appartement 6
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: