Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het verlaten schuurtje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:38 am

Door de schoolleiding een beetje vergeten schuurtje, perfect voor leerlingen dus. Dit schuurtje is helemaal leeggehaald, zodat er geen gereedschap meer instaat of iets dergelijks. In plaats daarvan is er een oude bank in gezet en zijn de muren met verschillende soort poster beplakt. De buitenkant is zelfs heel artistiek met graffitie beschilderd. Naast het schuurtje liggen stapels houtblokken die gebruikt kunnen worden voor de vuurkorf die achter het schuurtje staat. Het schuurtje staat ver genoeg weg dat dit veilig gedaan kan worden, zonder dat er mensen gesnapt worden.

regels: Leuke plek voor een geheim feestje, maar het is niet erg groot, dus een enorm feest zal het net kunnen worden. Niet laten afbranden/

(c) eveline


Laatst aangepast door Carlos op zo sep 08, 2013 7:28 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:44 am

Wyatt zat bij het vuurtje dat langzaam aan het uitbranden was. Hij gokte dat binnen een half uur er alleen nog maar gloeiende kooltjes zouden zijn. Niet dat dat veel uitmaakte. Hij zat hier met zijn nieuwe beste vriend. Op de kop getikte drankfles waarvan hij geen idee had wat het was omdat hij de taal niet kende, maar het smaakte lekker en hielp hem met concentreren op het vuur en niet op wat een berg shit zijn leven momenteel was. Hij zou zijn gezicht nooit meer aan Julia durven laten zien, ongeacht of Merlin of Jeremy het haar had verteld. Hij zat letterlijk met zijn handen in het haar. Het was niet koud. Het vuur gaf genoeg warmte om het niet koud te hebben om twee uur 's ochtends, ookal had hij alleen zijn lelijke hellokitty pyjamabroek en een shirt aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:54 am

Naar ervaring wist Carlos dat de beste plek om ongezien een joint te roken achter dit schuurtje was, voor een school als deze verbaasde je hoe makkelijk het was om aan wiet te komen. Toen hij het licht van het vuur zag draaide hij niet om, andere mensen betekende potentieele klanten betekende een einde aan twee dagen zonder. Toen hij de jongen zag zitten was hij eerst bang dat hij helaas geen geluk had, gebasseerd op de wel héél lelijke en ontschuldige pyjamabroek. Bij het zien van de fles drank daarintegen kreeg hij een glimlach op zijn gezicht. 'Mag ik erbij komen zitten?' vroeg hij, al ging hij al zitten zonder te wachten op een antwoord. Hij stak de joint aan tussen zijn lippen en nam meteen een grote haal. 'Ook wat? Je ziet er uit of je wel iets kan gebruiken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:03 am

Wyatt pakte zijn fles op en liet de vloeistof die erin zat rondklotsen. Het was een beetje amberkleurig, of zou dat komen door het vuur. Hij had eigenlijk niet echt op de inhoud gelet. Hij draaide de dop eraf en zette de fles aan zijn lippen voor hij een paar slokken achterover gooide. "Ga zitten joh" zei hij toen hij de fles weer neer had gezet. Hij trok zijn neus een beetje op bij de joint. "Nee dankje, ik heb al een probleem te veel met een verslavende substantie." Hij bewoog weer met de fles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:09 am

Carlos lachte schamper, 'Herkenbaar... En drugs en alcohol zijn sowieso niet de beste combi.' zei hij tussen twee trekjes door. Hij wilde de jongen niet te veel lastig vallen en ook niet zo stoned als een garnaal worden dus hij drukte de joint zo voorzichtig mogelijk uit op de zool van zijn schoen toen deze pas half op was. 'Sorry dat ik het zo zeg, maar je lijkt me niet echt het type om te drinken, wat is er gebeurt?' vroeg hij met zijn ogen dicht, genietend van het vage effect van de drugs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 5:39 am

Wyatt registreerde niet veel van de jongen naast hem. In het vuur staren was een fijne meditatieve bezigheid. Zonder schuldgevoelens en dergelijken. Bij de vraag van de jongen naast hem keek hij pas opzij. Wow de jongen was knap. Nee wacht hij ging zijn verhaal vertellen. "Het is absurd." zei hij met een soort treurige lach. "Mijn verhaal klinkt als een slechte soap, maar jammergenoeg is het mijn leven. Ik heb om precies te zijn drie vrienden die elkaar allemaal kennen. Twee zijn mijn roommates, de derde is een meisje. Dat meisje is een schat. Ik ben verliefd op een van de jongens, laten we hem J noemen, maar jammer genoeg is die vriendin dus zijn vriendinnetje. Nu hadden we met zijn driën een leuk 'slaapfeest'," de aanhalingstekens maakte hij met zijn handen tijdens het praten, "gewoon voor de lol. Nu was er drank, voor mij de eerste ervaring met alcohol, en raakten we allemaal een beetje bezopen. Toen gingen we truth or dare doen." hij zuchtte. Vanaf hier was het allemaal erg voorspelbaar, maar hij ging het toch vertellen. "Zoals je wel kan raden heb ik uiteindelijk met mijn crush zitten zoenen, die daar geen enkel probleem mee had whatshowever. Alleen weet zijn vriendin het inmiddels waarschijnlijk wel, ofwel via de gezamelijke vriend, ofwel via J." Hij pakte zijn fles weer. Een flinke teug alcohol werd weer naar binnen gewerkt. "En zo kom ik hier."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:37 am

Het verhaal van de jongen boeide Carlos niet echt, het potentiële klant niveau steeg wel door het dak. 'Wat rot zeg, maar je kan niet voor ze blijven weglopen, ik bedoel het zijn je vrienden en het was maar een spelletje.' hij glimlachte charmant naar de jongen naast hem, het kwam over alsof hij het vreselijk voor de jongen vond, 'Ik denk dat ik je wel kan afleiden, als je wilt.' zei hij en hij legde zijn arm om Wyatt's schouders. 'Omdat ik wanhopig begin te worden en jij duidelijk kapot bent van wat er is gebeurt, is vanavond gratis.' zei hij als een soort grap, het viel in ieder geval niet op dat het normaal niet gratis was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:50 am

De arm om zujn schouders was een fijn comfort voor Wyatt. Hij had iets in de richting van een knuffel nodig gehad. De positieve aandacht die hij nu kreeg had een bevorderend effect op zijn humeur. Als hij dronk, zo had hij inmiddels geleerd, had hij toch al de neiging om aanhankelijker en vrolijker te zijn. Hij kende de naam van deze jongen niet eens, maar hij was nu al van mening dat hij mee zou gaan in bijna elk plan van afleiding dat deze zou aanbieden. Hij had alleen niet meer dan een hint van een idee over wat deze nu bedoelde. "Wat is het plan de campagne?" vroeg hij dus maar, niet weggevend dat hij geen idee had hoe de situatie werkte noch waar die heenleidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 7:18 am

Carlos glimlachte en leunde naar Wyatt toe tot hun gezichten elkaar hast aanraakten. 'Om te beginnen...' zei hij en hij plaatste een kus op Wyatt's wang. 'Kunnen we denk ik beter naar binnen gaan waar een bank is.' nog een kus, op de mond dit keer. 'en dan doe ik wat je maar wilt.' een verleidelijke glimlach was te zien op zijn gezicht. 'Maar ten aller eerste, ik ben Carlos, voel je vrij om dat te schreeuwen at the top of your lungs.' hij knipoogde en grinnikte voor hij opstond en afwachtend naar Wyatt keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 7:34 am

'Oh...Oh!'was wat als eerste door Wyatts hoofd ging. Niet dat hij er iets op tegen had om flink te zoenen. Over seksueel getinte dingen, waar Carlos ernstig naar hintte, was hij niet helemaal zeker. Hij had er nog absoluut geen ervaring mee. Toch wilde hij het wel proberen. Hij kustte Carlos terug toen die hem op de mond kustte. "Carlos, Carrrlos, Carloos..." Hij glimlactte "ikben Wyatt, mocht het je nog interesseren." De drankfles was hier wel veilig, besloot hij voor hij opstond. Dit was het moment dat hij zich realiseerde dat hij zon 25 centimeter tekort kwam op Carlos. Zijn vrienden waren niet groot, sldus zijn eigen kleinheid was nooi een erg groot probleem. Voor hij het wist waren ze in het schuurtje. Hij stond zepf net zijn rug tegen de muur. Ondanks de alcohol was hij meer dan een beetje nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:03 am

Carlos grinnikte, 'Wacht maar af, als dat nu al je reactie is heb ik heel wat voor je in petto.' zei hij met een knipoog. Eenmaal in het schuurtje begon hij zachte kussen te plaatsen op Wyatt's nek. Hij keek op om Wyatt op zijn mond te kussen maar hij zag iets van nerveusheid in diens ogen. 'Weet je zeker dat je dit wilt? Ik wil niets erger maken.' zei hij op een buitengewoon lieve toon. 'Ik beloof je dat ik goed ben, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Ook niet hierom...' zei hij wat grappender en hij haalde een lubricated condoom uit z'n zak. 'Voorbereid zijn op alles.' zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:27 am

De kussen in zijn nek voelden fijn, dat moest Wyatt toegeven. Carlos' adem was warm tegen zijn huid en zijn lippen kriebelden, op een leuke manier. Dit was dus waarom mensen altijd zo dol waren op romantische escapades. De kussen in zijn nek was niets vergeleken bij waar ze op af aan het koersen waren. "Ik wil dit wel." Dat had hij inmiddels wel besloten. Hij was romantisch wanhopig aan het worden en wilde even alles vergeten. Een ander uitvlucht dan alcohol was een leuke verandering. "Ik heb alleen nog niet echt ervaring met dit soort dingen, dus ik heb geen idee wat ik moet doen en.." hij zuchtte, met een enorme verlegen blos op zijn wangen. "Je snapt wel wat ik bedoel denk ik." Dat Carlos een condoom bij zich had was niet eens heel schokkend voor hem. Alcohol verhoogde de lat voor schokkende onthullingen al. Ook had hij inmiddels wel door dat Carlos 300x meer ervaring had dan hijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:08 am

Carlos knikte, 'Ik snap hem, geloof me, ik maak dit vaker mee.' zei hij grinnikend, 'Ik... leer... het... je... wel.' zei hij met een kus tussen elk woord. Hij begon Wyatt zonder onderbreking te zoenen en gleed met zijn vinger langs de binnenkant van de elastieken rand van de pyjamabroek van de zo veel kortere jongen. Toen het gebukt staan hem iets te lastig werd trok hij Wyatt aan de kraag van zijn shirt mee naar de bank tot deze op zijn schoot zat. Hij onderbrak de kus op Wyatt's shirt over zijn hoofd te trekken en hij gleed wat zwaarder ademend met zijn hand over diens ontblote borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:24 am

Wyatt was wel opgelucht toen hij niet uitgelachen of geplaagd werd met zijn gebrek aan ervaring op dit gebied. Het leren was geen probleem. De kussen ook niet. Dit was anders dan zoenen met Jeremy. Dat was magisch geweesd. Dit was vooral lekker. Ergens was het een opluchting. No feelings attached. Als Carlos een ander op zou zoeken geen probleem. Het was heerlijk ongecompliceerd. Hij kustte Carlos enthausiast terug. Dit kende hij inmiddels wel, zoenen. Toen echter Carlos zijn vingers onder zijn eigen broekband gingen kreeg hij een kriebel in zijn buik. Dit was niet 'magisch' en tegelijk fout, nee dit was heerlijk en geweldig. Hemels op een andere manier. Net als dat Carlos bukken moe was, was hij zelf een beetje krampachtig op zijn tenen aan het staan. Hij ging dan ook volledig mee in Carlos zijn trek-wyatt-naar-de-bank plan. Hij werkte gewillig mee met zijn shirt uit trekken. Toen Carlos, wiens zware adem Wyatts nieuwe turn-on bleek, met zijn handen over zijn borst ging, gingen Wyatts lippen naar Carlos nek. Hij had eerlijk gezegd geen idee wat hij aan het doen was, maar hijzelf had het fijn gevonden. Hij drukte eerst een paar losse kussen op Carlos zijn nek, gevolgd door een meer zuigende zoen, net niet genoeg om vlekken achter te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:16 am

Carlos humde bij het voelen van Wyatt's kussen op zijn nek, voor iemand met zo weinig ervaring was hij hier aardig goed in. Zijn vrije hand wikkelde zich in Wyatt's haar en de hand die zich nog op de jongen zijn borst bevond concentreerde zoch op het spelen met de tepel van de kleinere jongen. Hij hintte met de hand op Wyatt's achterhoofd dat hij deze weer op moest tillen en hij zoende Wyatt hobgerig, hij had niet echt door gehad hoe erg hij hierna verlangde, meestal duurde het wel een paar dagen langer tot hij echt wanhopig werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:30 am

Het voelde allemaal zo fijn dit. Ongecompliceerd vooral. Hij had niet het idee dat het hem erg kwalijk werd genomen als hij fouten zou maken, noch dat er iets op het spel stond. Het humgeluidje dat Carlos maakte toverde een trotse glimlach op Wyatts lippen, die nog steeds aan Carlos zijn nek zaten. Carlos vingers wisten echter ook een geluidje aan Wyatt te onttrekken. De hand in zijn haar wist de boodschap over te brengen. Hij ontmoette Carlis zijn lippen even gepassioneerd en hongerig als deze deed. Hij was zich plotseling erg bewust van het andere shirt dat tussen hen in zat. Uit met dat ding. Hij deed zijn best het shirt zo effectief mogelijk te verwijderen, zonder de kus al te lang te verbreken. Zijn handen streken over de gladde huid van de nu blote borstkas. Carlos had in tegestelling tot hemzelf niet de onhandige spierbouw van een puberende jongen. De oudste van de twee was een man, Wyatt had nog een jongenslichaam. Het hielp niet dat hij smalle shouders had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:55 am

Carlos was blij om zijn shirt te zien gaan en kustte Wyatt slordig zodra het shirt tussen henbuit was. Zijn vingers vonden weer een weg naar de bovenkant van Wyatt's broek en hij gleed strategisch met zijn handpalm langs Wyatt's kruis. Het leeftijdsverschil boeide hem weinig tot niets, hij hat veel grote gatem gekend, zeker in het begin van zijn carriere, als twaalf jarige in zijn positie kwam je genoeg perverts van in de veertig tegen die wel voor je wilden betalen. 'Je smaakt lekker.' zei hij in een adempauze, 'Naar drank.' grinnikte hij en hij hervond de kus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:34 pm

Wyatt besloot dat kussen met Carlos een van de beste dingen ter wereld was. Het was heerlijk en gepassioneerd en redelijk opwindend. Toen hij voelde waar Carlos hand mee bezig was hapte Wyatt naar adem. Wow hij had niet door gehad HOE opwindend Carlos eigenlijk wel niet kon zijn. Niet dat het een probleem was. Deze hele situatie had zijn oorsprong gevonden in een verbale afspraak om met elkaar te liggen, in de bijbelse zin. Zijn ene hand had Carlos zijn haar gevonden, de andere lag op de onderrug van de langere jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:23 pm

Carlos grinnikte zelfvoldaan bij het zien van Wyatts reactie, 'Vind je dat lekker?' vroeg hij onder zijn adem en hij maakte dezelfde bewegingen nog een keer. Hij draaide hun lichamen gezamelijk een beetje en legde Wyatt achterover op de bank weg, de kus de ze deelden niet onderbrekend. Hij ging er een nacht van maken die Wyatt nooit van zijn leven zou vergeten en waar hij nog aan terug zou denken onder de douche.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimema sep 09, 2013 3:27 am

"Hmhmmmm" de bevestigende neurie was wat Wyatt gebruikte om door te geven dat hij het inderdaad lekker vond. Toen hij op zijn rug werd gelegd haakte Wyatt zijn benen om Carlos middel. "Hmmmm jj bent zo fijn." Mompelde hij tegen Carlos lippen. Het was ook fijn. Zelf begon hij een beetje meer moed te krijgen en durfde zijn handen meer huid te laten verkennen. Zo vond een hand zich uiteindelijk tussen de rand van Carlos ondergoed en diens huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimema sep 09, 2013 10:48 am

lllets skip
-
Carlos lag half aangekleed tegen Wyatt aan, hij was knuffilig op het moment en wilde nog even nagenieten, 'Dat klonk alsof je het leuk vond.' zei hij op een toon die richting het sarcastische ging, al meende hij wat hij zei. (#kim probeert iets uit te leggen en faalt) Hij kreunde en draaide zijn gezicht zodat het tegen Wyatt's nek aan drukte. 'Dankje...' mompelde hij, niet zeker kf Wyatt al beseft had dat hij Carlos ook een genkegen deed. 'Ik hoop dat het geholpen heeft.' voegde hij eraan toe, hij gaapte en nu hij erover nadacht was hij best moe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimema sep 09, 2013 10:59 am

Wyatts haar was een warboel, er zaten een paar hickeys in zijn nek en hals gebied. Hij lag op de bank in een oud schuurtje in niet meer dan boxers samen met een jongen waarvan hij niet meer wist dan dat hij Carlos heette, drugs gebruikte en hem ontmaagd had. Hij voelde zich beter dan dat hij in weken had gedaan. Hier voelde hij zich niet schuldig. Dit was ongecompliceerd en heerlijk. Carlos was als een warme deken nu. "Oh maar het was meer dan leuk." zei wyatt op een dubbelzinnig toontje. Hij was blij dat ze hier zo afgelegen waren. Hij had Carlos ziin naam harder geschreeuwd dan de bedoeling was geweesd. De adem in zijn nek kriebelde was warm. "Jij ook bedankt voor dit" zei hij zacht. Hij wilde de stilte niet te luid verbreken. Dat had hij al genoeg gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimema sep 09, 2013 11:12 am

Carlos grinnikte, 'Oh ja, het was zeker meer dan leuk.' zei hij en hij gleed met zijn vingers over een van de recent gevormde plekken in Wyatt's nek. Hij vond het lastig dat dit de wyatts eerste keer was geweest, hij hoopte dat hij er een spijt van ging krijgen, ze waren ten slotte compleet vreemden. Hij wilde iets zeggen maar wist niet goed wat, de standaard zinnen schoten door zijn hoofd, maar hij hoefde niet om zijn "volgende beloning". 'Als je me ooit nog nodig hebt, ben ik er voor je mijn naam met alle luvht in je longen kan schreeuwen.' Hij lachte kort door zijn neus en plaatste zijn lippen op Wyatt's kaaklijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:53 am

Wyatt glimlachtte loom. Hij zou het niet erg vinden als dit nog een keer zou gebeuren. Of nog een paar keer meer. Het voelde alsof hij weer vrij was. Dat was wel een fijn gevoel. Tuurlijk had hij nog gevoelens voor Jeremy, maar dat was niet belangrijk. Het ging niet gebeuren en hij had net sex gehad met een random hottie. Als je hem dit weken geleden had verteld had hij je waarschijnlijk uitgelachen. Hij was er altijd vanuit gegaan dat iedereen hem te 'schattig' vond voor wat voor een soort relatie dan ook. En kijk nu eens. Mensen gingen er altijd vanuit dat hij onschuldiger was dan hij eigenlijk was. "Hmmm.. ik dacht dat je het wel leuk vond om me je naam te laten schreeuwen" was het plagere antwoord. Hij wist niet zeker of het in deze situatie gepast was om om een nummer te vragen om contact te houden. Deze school was pretty huge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitimedi sep 10, 2013 9:04 am

Carlos grinnikte, 'Geloof me, ik heb er geen enkel probleem mee.' zei hij en hij ging rechtop zitten. 'Heb je er problemen mee als ik een sigaret opsteek?' vroeg hij en hij haalde het pakje soepel tevoorachijn uit zijn broek die nog op de grond lag. 'En als het antwoord nee is, wil jij ook?' voegde hij er aan toe en hij ging weer tegen Wyatt aanliggen, wat vrij ongemakkelijk was gezien het lengte verschil, maar Wyatt lag lekker. Er was iets aan deze jongen wat anders was dan de honderden anderen, hij was niet verliefd, hell no, Carlos werd niet verliefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten schuurtje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten schuurtje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: