Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het verlaten schuurtje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 29, 2013 11:30 am

Wyatt verbrak de kus toen hij Carlos zijn handem voelden. "Buiten is t te koud. Binnen is een bank." Daar lag ook zijn tas, waar hij voor de zekerheid condooms en lube in had gedaan. Dat was een goed besluit geweesd. Hij trok Carlos overeind en sleepte hem mee de schuur in waaena hij uit voorzorg de deur op de klink deed. Niemand hoefde getraumatiseerd te worden.. Carlos duwde hij op de bank . Zelf ging hij op diens schoot zitten. Een been aan elkekant."Waar waren we?" vroeg hij met een grijns. Zijn honger was aardig merkbaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 02, 2013 5:03 am

ik vraag me opeens af hoe vaak mensen sex hebben gehad op die bank en dat maakt me ongemakkelijk.
-
Carlos wad het met Wyatt eens, al had hij buiten geen probleem en zelfs wel extra spannend gevonden wa het inderdaad erg koud. In de drie weken dat hij Wyatt niet had gesproken was hij niet gestopt met "werken", maar hij verlangde vreselijk naar Wyatt, en hij duidelijk ook naar hem. Het was een fijn gevoel te bedenken dat Wyatt en hij helemaal vertrouwd waren met elkaars lichaam en precies wisten wie wat fijn vond, bij mensen die je maar één nacht zag was dat nooit het geval. Toen Wyatt het initiatief van nam de leiding als het wate over te nemen grijnsde hij. 'Oh, ik weet dat nog heel goed.' Hij kuste Wyat nog eens voor hij diens trui voorzichtig over diens hoofd trok. Zodradie ergens op de grond lag drukte hij zijn lippen weer op die van wyatt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 02, 2013 8:56 am

Wyatt rilde heel even toen hij zijn trui verloor. Ze zaten nu niet meer in de wind, maar een afgelegen schuurtje had geen verwarming. Hij verbrak de kus. Zowel om adem te halen als om Carlos van diens trui te ontdoen. Als hij zelf kou moest lijden ging Carlos dat ook. Zijn vingers gleden over de warme huid van Carlos romp en een waarderende glimlach verscheen op zijn gezicht. Hij leunde naar voren. "Het is wel fris, kan jij me niet opwarmenn?" fluisterde hij in Carlos oor op een toontje dat verried wat hij in gedachten had om dat voor elkaar te krijgen. Hij kustte Carlos op de huid vlak onder diens oor. Daar begon zijn campagne om Carlos hals en nek volledig van zuigzoenen te voorzien.
---
Carlos weet t nog niet van Wyatts intresses, of wel
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 02, 2013 10:17 pm

haha nope nog niet
---
Carlos voelde meteen kippenvel over Ijn hele bovenlichaam, misschien hadden ze beter hun truien aan kunnen houden, al krijg je het over het algemeen wel warm als je naakt zo dicht bij elkaar bent. Hij humde na Wyatt's woorden, 'Natuurlijk... doe ik dat.' zei hij met een pauze om Wyatt's nek te kussen. Hij herrinerde zich opeens weer de eerste keer dat ze hier waren geweest en hij glimlachte. Hij legde zijn hand in Wyatt's haar en draaide zijn hoofd zodat hij beter bij zijn nek kon. 'Wyatt... Ik wíl je.' zei hij zacht, ergens biet zeker of hij het wel zo had moeten zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 02, 2013 11:51 pm

Hmm dat zou perongeluk aan t licht kunnen komen (eg als carlos weet ik veel denkt te ruw te doen bv door zijn nagels in Wyatts rug te zetten) of Wyatt kan het hem vertellen
----
Wyatt herinnerde zich nog goed hoe spannend hij het had gevonden toen hij hier voor het eerst was met Carlos. Hij had niet geweten wat hij had moeten verwachten. Het was geweldig geweesd die avond. Zijn vingers gleden over carlos zijn rug. Over alle kleine ribbeltjes van zijn ruggengraat. Bij de woorden van Carlos liet hij zijn nek weer mdt rust om hem aan te kijken. Carlos was daar nooit zo vocaal over. Misschien in de berichtjes waarin ze afspraken, maar nooit zo direct en hardop. "Alsof ik jou niet wil." was zijn geamuseerde reactie. Hij kustte Carlos kaaklijn en zijn vingers wandelden heel langzaam over Carlos zijn borst naar beneden, langzaam genoeg om Carlos een beetje te plagen. "Vanavond ben jij van mij, Carlos" Fluisterde Wyatt zwoel in Carlos oor. Zijn behendige vingers begonnen de knopen van Carlos broek los te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 3:02 am

Carlos grijnsde, de manier waarop Wyatt zijn naam uitsprak gaf hem een rilling over zijn rug. Hij wilde niet meer wachten. Hij begon ook Wyatt's broek los te halen, ongeduldig. Hij kwam wat verder omhoog en kuste Wyatt hard. Hij greep de kleinere jongen stevig vast, rollend met zijn heupen. Toen hij zijn handen weer van diens rug haalde om hem echt van zijn broek te ontdoen, schraapte hij echter iets te hard met zijn nagels over zijn rug. Hij stopte de kus meteen. 'Sorry, deed dat pijn?' vroeg hij voorzichtig, alle bewegingen waren stilgezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 3:15 am

Het was geweldig om te zien wat hij met Carlos kon doen. Wyatt vond het verschrikkelijk opwindend hoe Carlos nu was. Hij vond het helemaal niet erg als de ander de controle nam. Hij vond het stiekem wel leuk. Toen Carlos met zijn heupen rolde ontsnapte er een kreun uit zijn mond. Hij had dit verschrikkelijk gemist. Toen hij Carlos nagels voelde schrok hij een beetje. Een luid piepgeluid ontsnapte uit zijn keel. "Ja...." De verraste blik werd vervangen door een grijns "En ik zou het niet erg vinden als je het nog een keer deed..." Hij keek bij die zin Carlos expres niet aan, dan zou hij het gefakede zelfvertrouwen niet vol kunnen houden. Hij had geen idee wat Carlos ervan zou vinden dat hij het leuk vond als die hem pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 4:40 am

Carlos opende zijn mond, klaar om zijn excuses twintig keer aaan te bieden, maar hij sloot hem haast meteen weer. Hij probeerde Wyatt aan te kijken om te zien of hij de waarheid sprak, maar de manier waarop hij alles behalve deed was ook bevestigend genoeg. Langzaam verscheen er een grijns op zijn gezicht. 'Daar kan ik mee leven.' zei hij en hij draaide Wyatt's gezicht naar hem toe om hem weer te kussen. Zijn handen hervatten gretig het Wyatt ontdoen van zijn broek nu hij wist dat het licht groen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 4:50 am

Wyatt grijnsde toen hij Carlos reactie hoorde. "Voor de duidelijkheid, pijn is fijn en je mag me met een gerust hart vastbinden." Hij was knal rood. Hij vond dat het echter gezegd mocht worden, dan wist Carlos ook waar hij aan toe was. Hij kuste Carlos gepassioneerd terug. Hij liet hem daarna even los om op te staan en naar zijn tas te lopen die hij voor Carlos kwam ergens in een hoek gesmeten had. Hij toverde een condoom en lube tevoorschijn. "Tada!" Hij grijnsde

-----Some time later------

Wyatt lag tevreden tegen Carlos aan gekropen. Hij had nog steeds een blos op zijn gezicht, maar hij had het in ieder geval niet koud meer. "Je bent geweldig" Mompelde hij tegen Carlos zijn nek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 5:12 am

Carlos humde, 'Weet ik.' zei hij plagerig voor hij Wyatt wat dichter tegen zich aandrukte en 'Jij ook...' Fluisterde. Hij had minder pijn om het hele gevoelens van één kant gebeure, natuurlijk vond hij het erg, maar hij wist niet wat hij meer wilde dan ze al hadden als ze een realtie zouden hebben. Misschien zo af en toe een ik-hou-van-jou maar dat was niet noodzakelijk, je-bent-geweldigs waren ook al heel wat. 'Wat heb ik dit gemist... Jóú gemist.' Hij Kuste Wyatt en wreef zacht met zijn voet langs diens been. 'Wat nu? Met ons bedoel ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 5:50 am

Wyatt begroef zijn gezicht in Carlos nek. "Je bent warm" mompelde hij zacht. Hij grinnikte. "Ik heb jou ook gemist, kacheltje." Het was nog steeds koud, maar Carlos was warm genoeg om dat de compenseren. Well shit, hun relatie, of dat ding dat ze een relatie noemden. "Ik denk dat we verder moeten gaan zoals het eerst ging? Als een van ons, of wij samen, besluiten dat het anders moet dan doen we het anders." Hij kuste Carlos kort op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:38 am

Carlos grinnikte, al kwam het in de buurt van een giechel. 'Maar goed dat ik heetbloedig ben.' grapte hij en hij kuste Wyatt op zijn neus. Hij haalde opgelucht adem, 'Ik was bang dat je zou zeggen dat we beter uit elkaar konden gaan als vrienden ofzo, dat lijkt me echter een heel goed idee' Hij glimlachte en voelde zich helemaal warm vanbinnen. 'Ik...' hij had bijna weer een ik-hou-van-je laten vallen, maar hij besloot dat dat geen goed idee was. 'Ik ben heel blij met hoe het nu tussen ons is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:48 am

Wyatts handen streken waarderend over de huid van zijn partner. "Dat zou ik niet doen. Jij bent daar veel te leuk voor." Zei hij speels. "Eigenlijk moeten we opstaan en aankleden maar ik wiiiiiiiil niet." zei hij zeurderig. De borst van zijn vriendje lag veel te lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 9:04 am

Carlos grinnikte, 'Ik ben et inderdaad van op de hoogte dat ik onweerstaanbaar ben.' zei hij grappend maar hooghartig. 'Hoeft ook niet we kunnen ook gewoon hier slapen, dan zien we morgen wel.' zei hij en hij zette zijn been naast de bank zodat Wyatt wat meer ruimte had. 'Óf we kunnen natuurlijk nogmaals gebruik maken van het feit dat onze kleren al daar op de grond liggen, jouw keuze.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 9:49 am

Wyatt keek zijn lover speels aan. Hij besloot zijn antwoord niet te geven in woorden, maar door zijn lippen op die van Carlos te drukken voor een gepassioneerde kus met net niet te veel tong. Zijn haar was in een staat van verwarring waar een vogelnest u tegen zou zeggen, hij had hickeys all over, rode krassen op zijn rug die hij nog steeds voelde bij de bewegingen die hij maakte en zijn gezicht was nog steeds rood, en toch gaf Carlos hem het gevoel dat hij nog steeds sexy kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 10:12 am

Carlos grijnsde toen Wyatt naar hem toe leunde en kustte hem gretig terug. Hij vond het geweldig dat dit gewoon een optie was met Wyatt, natuurlijk kostte het de ander meestal meer geld maar dat ield nie het feit weg dat de meeste mensen na wat knuffelen gewoon gingen slapen. Zeker in deze staat was Wyatt vreselijk sexy, ook omdat hij wist dat hij dat veroorzaakt had. Hij maakte een geluid ergens tussen een grom en een kreun. 'F-fuck... Ik was bijna vergeten hoe goed je bent.' fluisterde hij en hij hervatte de kus, iets ruwer dit keer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 10:45 am

Wyatt vond het leuk toen Carlos ruwer met hem was. Hij vond het stiekem, of inmiddels niet zo stiekem meer, nog beter dan gewoon. Wyatt leunde naar voren om in Carlos oor te fluisteren. "Take me." fluisterde hij. De kleine grijns op zijn gezicht was gelukkig niet zichtbaar. Hij was trots dat hij dit durfde te doen zonder zijn brein op planeet booze te parkeren.

----
Wyatt u smooth motherfucker
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:33 pm

Carlos schrok een beetje van Wyatt's woorden, natuurlijk had hij dt soort dingen vaker gezegd, maar toen was hij stom dronken geweest. Hij knikte een beetje buiten adem, 'With pleasure.'


Nog een beetje buiten adem haalde Carlos voorzichtig met zijn vingers klitten uit Wyatt's haar, die met zijn hoofd op zijn schouder lag. Hij gaapte, nu was het echt laat en de inspanning die hij gehad had maakt hem ook vreselijk moe. 'We should sleep...' mompelde hij en hij gaf op op een wel heel ernstige klit die hij er niet uit zou krijgen zonder Wyatt pijn te doen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimema nov 04, 2013 5:19 am

Wyatt vind het geen probleem als hem pijn wordt gedaan, maar zijn haar is heilig
inge kreeg net een nieus idee voor fantasy-panthenon AU
------------
Wyatt was al half weg. Hij had zich op Carlos zijn borst opgerold. Het was voor de verandering niet een handicap dat ze zo'n 25 centimeter verschilden qua lengte. Hij humde alleen als antwoord op Carlos. Hij mompelde iets, maar het bleef bij gebrabbel. Zijn ogen waren dicht en zijn ademhaling al gelijkmatig. Zijn wangen waren nog wel een beetje rood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimema nov 04, 2013 9:45 am

Carlos grijnsde en even later klonk er vredig gesnurk uit zijn mond en neus.

Hij werd moeizaam wakker, het lag dan ook vreselijk comfortabel, behalve zijn linker arm, die zich in zijn slaap een weg onder Wyatt had gewurmd en pijn begon te doen. Voorzichtig trok hij zijn arm onder het kleine lichaam half naast half op hem uit en hij viel meteen weer in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitimema nov 04, 2013 11:08 am

Toen Carlos zijn arm verplaatste werdt Wyatt wakker. Hoe fijn Carlos ook was, was kippenvel dat niet. Hij stond voorzichtig op om Carlos niet wakker te maken en trok zijn boxers en Carlos zijb thui aan. Die was heerlijk groot en rook lekker. Daarna krulde hij weer op tegen Carlos aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten schuurtje
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: