Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 04, 2013 11:18 pm

Joe keek haar liefdevol aan en genoot. "Het is oke Daytje. Ik blijf gewoon." zei hij zaht. Hij ging op bed liggen en streelde haar haren. "Kalmeer maar Daykota. Dat ik je zie huilen is veel minder erg dan dat anderen dat zien. Ik vind je mooi. Zelfs als je huilt." zei hij zacht en hij limlachte. Hij trok haar dicht tegen zich aan. Hij kuste haar voorhoofd. "Ik wil voor je zorgen. Wil je zo iets eten prinsesje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 04, 2013 11:26 pm

Haar groene ogen waren rood doorlopen. Ze had ook rode vlekken in haar gezicht. Heel even was ze de wond in haar handen vergeten. "Joe...Kijk uit dat je niet onder de bloed zit." Het meisje keek hem bezorgd aan. Hij was zo complimenteus. Dat verdiende zij niet. "Joe... Hoe kun je zoiets zeggen. Kijk hoe ik uitzie." Niet dat je veel zag in de donkere kamer. Schamend beet zij op haar onderlip. Bij zijn vraag knikte zij zachtjes. "Ja..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 3:40 am

Zacht streelde hij over haar wang en schudde zijn hoofd. "Dat maakt niet uit, dat is eruit en eraf te wassen." Zei hij liefjes. Waarna hij glimlachte. "Omdat ik weer dat je voor de rest er geweldig uit ziet."Fluisterde hij, hij kuste haar voorhoofd even. "Omdat ik weet dat je een prachtige vrouw bent die niet zou mogen huilen omdat ze me dan verdrietig en bezorgd maakt." Zei Joe zacht. Hij legde haar goed neer en stond op. Snel ruimde hij gevaarlijke glasdelen op en zorgde dat de kamer er weer redelijk normaal uit zag. Toen keek hij haar aan. "Jij prinses gaat even in je badkamer je gezicht wassen, erna kom ik met een ontbijt voor je en zal je in bad gaan." Zei hij tegen haar. "En ik zal bij je blijven zolang je mijn aanwezigheid wilt en ik zeker weet dat je me niet nodig hebt." Zei hij met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 10:58 am

Hoe kon Joe plotseling zo veranderen? Van een playboy naar een zorgzame jongen die om haar leek te geven. Niemand gaf om haar buiten haar ouders om. En haar broer dan. Ze had wel vriendinnen maar die hadden niet eens de moeite genomen om langs te komen. Ook al begreep Daykota het wel. Iedereen had iets op deze school. Iedereen worstelde zelf met hun eigen problemen. Laat staan als je dat nog van anderen zou moeten aanhoren. Dat werd natuurlijk gewoon teveel. "Wat een complimentjes op een dag.... En wat een liefheid. Dit had ik echt niet achter je gezocht. Maar bedankt... Echt. Dit had ik even nodig." Ze keek onzeker naar de vloer. Ze durfde hem niet aan te kijken. Ze deed wat hij zei en liep naar de badkamer. Ze begon de wond schoon te maken en in te binden met verband. Begon haar gezicht te wassen, alles even op te frissen en haar tanden te poetsen. Ze trok gauw een grijze trui aan met lange mouwen en een zwarte broek. Nu zag ze er wel... redelijk uit. Op het bleek zijn, rood doorlopende ogen en wallen na. Haar haren zaten gelukkig wel 'fatsoenlijk'. Day ging toch zo in bad. Dus waar maakte zij zich druk om. "Ik wil graag dat je blijft..." zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 06, 2013 12:26 am

Joe keek naar aar en glimlachte. "Ik weet dat je het niet verwacht had, maar ik ben niet zo slecht als ik lijk." Zei hij tegen haar. Toen ze op stond deed hij dat ook en liep naar de keuken. Rustig maakte hij een ontbijtje voor haar en nam sap mee. Daarna liep hij terug naar haar en drukte een kus op haar haren. "Ik blijf ook prinses. Kom, eet nu maar wat." Zei hij. Hij nam haar voor zich en zette het dienblad op haar schoot. Zacht gaf hij kusjes op haar schouder en bekeek haar even. "Ik zal zo wat kleren vast voor je pakken, dan ben je in ieder geval helemaal schoon en fris weer. En terwijl jij in bad zit ruim ik het hier iets verder op." Hij keek glimlachend naar haar, hij wilde perse lief voor haar zijn. Hij wilde haar niet nu al kwijtraken omdat het maar een nachtje was geweest. Het was niet zo dat hij perse meer wilde maar hij wilde wel haar vriendschap. Zacht legde hij zijn kin op haar shouder en zijn armen om haar heen. "Ik ben blij dat ik langs kwam."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 06, 2013 1:55 am

Daykota had in een andere situatie hem sceptisch aangekeken door middel van haar wenkbrauw op te trekken. Helaas bevond zij zich in een situatie waar de dame zich dat niet kon veroorloven. Dat zou veel te onbeschoft zijn. Ze moest Joe het voordeel van de twijfel geven. Dat verdiende hij na dit alles. Alles wat hij nu voor haar aan het doen. Nog iemand op deze school waren met haar problemen geconfronteerd. Zij wilde niet voor gek gezien worden. Ook Daykota hoorde bij de ‘normale’ mensen. Althans zij hoorde er eerst bij maar nu begon het meisje er zelf aan te twijfelen. Ze zat op haar bed een beetje naar haar muur te staren. Echter werd zij uit haar gedachten gehaald toen Joe met een ontbijtje kwam. Eigenlijk had zij helemaal geen trek er in. Het zou onbeschoft zijn om het te laten staan dus nam ze er een klein hapje van. “Dat is echt heel aardig van je.” Haar vingers trilde toen ze nog een hap nam. Na 6 hapjes besloot Daykota om te stoppen. “Ik ga in bad…” Ze wilde opstaan maar zijn armen om haar heen voelde vertrouwd. Was dit nu vriendschap? Echte vriendschap? Ze pakte zachtjes zijn hand vast. “Ik ook.” Daykota hield haar afstand want geven om mensen was voor haar heel moeilijk. Door alles wat zij zo had meegemaakt. Mensen die altijd over haar heen leken te lopen. Ze deed voorzichtig zijn armen van haar af en liep naar de badkamer om het bad te vullen. Waar zij daarna in ging liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 06, 2013 7:47 am

Joe was toch tevreden dat ze wat had gegeten. "Is goed, ga maar lekker in bad.' Zei hij en hij liet haar gaan. Daarna zette hij het ontbijt aan de kant. Hij liet haar gaan en begon daarna rustig haar slaapkamer op te ruimen. Alle rommel en hij maakte het bed mooi op. Hij zuchtte diep en keek uit het raam. Hij bekeek hun foto's op zijn mobiel en vroeg zich af wat ze die avond ook al gedaan hadden en keek triest weg. Daar kwam het al, hij begon dingen te vergeten. Een zucht ontsnapte aan zijn lippen en hij ging toen maar op het bed zitten. Hij wilde haar niet vragen wat ze gedaan hadden en had zijn hoofd in zijn handen, steunen met zijn ellebogen op zijn bovenbenen. Zacht wreef hij over zijn slapen en dacht na, wat hadden ze nou ook al weer gedaan? Ze waren ergens heen gegaan, dat wist hij nog wel en hij gromde van irritatie. 'Verdomme ." Klonk het zacht. Het werd erger. Elke dag herinnerde hem aan dat hij niet alles wist door de alarmen die hij had staan en zijn agenda die elke dag geluid maakte om er gebruik van te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 06, 2013 10:19 pm

Daykota leek wel uren in bad te liggen maar in tegendeel. Het was net 10 minuutjes. Ze hield het nooit lang vol in bad. Ze stapte eruit en sloeg haar handdoek om haar lichaam. Ze wilde de kamer binnen treden en hoorde Joe vloeken. Heel zachtjes maar Daykota had best een goed gehoor. Waarom vloekte hij? Was hij gefrustreerd omdat hij haar moest helpen? Hij zag zijn telefoon in zijn handen. Er was iets aan de hand. Daykota kwam naar hem toegelopen en ging naast hem op bed zitten. "Heey... Dat zijn onze foto's..." Ze glimlachte en keek hem aan. "Waarom vloekte je? Kun je niet meer veel herinneren van die avond. Ik ook niet meer hoor. Echter komt dat door de alcohol." Ze pakte zachtjes zijn hand vast met haar 'goede' hand met een aantal krasjes erop. "Ik ben er voor je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 07, 2013 2:55 am

Joe keek op toen ze naast hem zat. Enigszins betrapt maar hij kon het nu niet verbergen. "Maar ik was niet dronken Daykota.. Ik ben het gewoon aan het kwijtraken.." zei hij zacht en hij streelde haar hand. "Ik kan het nirt tegenhouden.." Zijn groene ogen keken haar aan. "Over twee weken ben ik alles kwijt.. " fluisterde hij en hij streelde haar natte haren. "Sorry dag ik onze geweldige ochtend zal vergeten.." Hij keek haar aan. Tiest en hij kuste haar slaap even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 07, 2013 3:42 am

Daykota nam zijn gezicht tussen haar twee handen. Haar groene ogen keken hem doordringend aan. "Joe... Ik weet dat het heel erg is. Voor jou. Maar sommige mensen hebben vaker last van een korte termijn geheugen. En de enige oplossing is......... Nog meer herinneringen maken. Dan ben je er eentje vergeten maar dan weet je nog 5 anderen. Bijvoorbeeld. Een week geleden hadden wij een geweldige ochtend. Samen met elkaar naar bed geweest, de avond ervoor cocktails gedronken. En nu ben je hier. Dus deze herinnering zul je weer 2 weken nog kunnen herinneren. Dus dan zorgen dat we binnen twee weken weer een andere hebben gecreëerd. Net zoals jij er voor mij bent wil ik er ook voor jou zijn." Ze streelde met haar duim langs zijn wang en kuste zachtjes bij zijn mondhoek. "Geef mij je agenda eens." Er kwam een twinkeling in haar ogen. Een geheimzinnige glimlach. Je wist niet wat er komen kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 07, 2013 7:05 pm

Haar ogen.. Ze kalmeerden hem en hij luisterde naar haar. Een kleine glimlach kwam op zijn gezicht en hij voelde het kusje op zijn mondhoek. Voor hij zijn agenda gaf trok hij haar naar zich toe en knuffelde haar, zacht drukte hij een kus op haar voorhoofd. "Je bent geweldig." Fluisterde hij waarna hij haar zijn mobiele agenda gaf. "Ga je gang, ik wil wel weten wat je van plan bent.' Een enigszins brutale grijns lag rond zijn lippen en hij keek naar haar. Benieuwd naar wat ze ging doen. Hij had al elke zondag een afspraakje met Jimmy, als je het zo kon noemen, en nu was Daykota ook nog wat van plan. Maar hij vond het prima en pakte even snel een extra handdoek zodat hij haar haren kon drogen terwijl ze bezig  was. Ze rook weer eens heerlijk en hij kuste haar schouder even. Ze was en van de weinige mensen waar hij echt dol op was en met een glimlach keek hij dan ook naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 07, 2013 10:59 pm

Daykota keek verbaasd hoe hij haar naar zich toe trok. Het voelde fijn aan. Zij voelde zich fijn in zijn aanwezigheid. "Ik geweldig? Nou dat valt wel mee hoor." En ja hoor daarom kwamen de oh zo bekende blosjes weer op haar gezicht. "Wat ik van plan ben? Heel simpel. Jij zet toch alles in je agenda? Iedere keer als wij iets hebben gedaan dan schrijf ik op de dag zelf een notitie." Day ging naar de eerste dag van hun ontmoeting : Zelfverzekerd mannetje. Weddenschap besproken. Wist nog niet wat ik van je moest denken. x Day. Bij de cocktailavond schreef ze: was echt heel gezellig. Beetje teveel gedronken en de weddenschap verloren. Sad Bij de volgende ochtend schreef ze: ben met jou naar bed geweest. Was heel fijn. x D. En op de zondag wat ze al vaker zag stond er iets van Jimmy. Maar ze mocht zich met dit soort zaken niet bemoeien en gaf de telefoon terug. "Is Jimmy je beste vriend?" Maar ze was nu eenmaal nieuwsgierig aangelegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:08 am

Haar blosjes vond hij prettig en hij hield haar dicht bij zich. Hij voelde zich fijn met haar in zijn armen. Alsof hij dan het gevoel had dat hij wat completer was, hoewel hij dat nooit zou uitspreken tegen haar. Het klopte vast niet, kwam vast door zijn emoties. Rustig bekeek hij wat ze schreef en glimlachte even. "Schrijf ook wat bij vandaag." Waarna hij haar zijn mobiel nog even gaf. Bij de naam Jimmy slikte hij maar knikte. "Ja. Het is een heel erg goede vriend van me, en om ook hem niet te vergeten spreek ik elke zondag met hem af, als vast drinkavondje." Hij moest het toch mannelijk maken en ze hoefde niet te weten wat hij in de nachten met Jimmy deed, dat hoefde niemand te weten. Met een glimlach keek hij haar toen aan. "En binnenkort neem ik je mee uiteten, vanavond nog als je wilt.' Zei hij en hij kuste haar haren even. "Je ruikt erg lekker."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:14 am

"Bij vandaag?" Ze keek onzeker naar zijn telefoon. Wat moest ze hier nu typen? 'Bedankt dat je bent langsgekomen en mij uit mijn sleur hebt gehaald. x D' Verlegen gaf ze zijn telefoon weer terug. Daykota had de twijfeling in Joe zijn ogen gezien. Daykota was heel goed in mensen lezen. Soms te goed. "Juist ja... Je beste vriend. Gezellig." Je hoorde haar argwaan. Ze liet het er maar bij want Joe en zij waren gewoon vrienden. Niets meer. Ze had daar niets over te zeggen. Het begon wel een beetje koud te worden zo op bed alleen in een handdoek. Haar groene ogen keken hem met een afwezige blik aan. Ze was aan het piekeren over iets. "Echt? Vanavond? Dat lijkt mij echt heel gezellig." Ze was weer bij volledige aandacht. Ze giechelde zachtjes bij zijn woorden. "Dat heb je toen ook eens gezegd dus ik gebruik nu deze shampoo speciaal. Maar als je het niet erg vindt, kleed ik mij eventjes aan." Ze stond op en opende de kast. "Wel omdraaien hé Joe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:28 am

Joe glimlachte tevreden toen hij dat las en glimlachte. Maar toen hij de argwaan hoorde verstrakte die glimlach. "Het is gewoon een vriend Day. Niets meer. Ik heb nog minder met hem gedaan dan met jou." Zei hij en hij keek haar aan. Waarna hij toch, even twijfelend, een glimlach voor haar op zijn gezicht toverde. Hij ging op bed liggen en glimlachte. "Ja vanavond, ik ken wel een restaurantje hier dus daar kunnen we mooi heen." Waarna zijn lach hartelijk en vrolijk klonk. "Oh dus speciaal voor mij gebruik je die shampoo? Ik voel me vereerd." Hij knipoogde naar haar. 'Natuurlijk Day." Sprak hij zoetjes terwijl hij haar uitvoerig bleef bekijken. "Ik wil jou wel in iets moois zien, maar niet te mooi want ik moet wel lang genoeg van je af kunnen blijven natuurlijk." Genietend ging Joe toen goed op haar bed liggen en hij sloot zijn ogen even gehoorzaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 12:35 am

Daykota gleed met haar vingers langs haar kleding. Wat ging ze aantrekken. Een broek, rokje of jurkje? Ze keek even over haar schouder om Joe te kunnen aankijken. "Je bent mij geen verklaring schuldig." Ze schonk hem een glimlach echter een glimlach waarbij haar ogen niet mee deden lachen. "Liegen is een zonde." Fluisterde ze zachtjes. Eerder tegen zichzelf dan voor Joe bedoeld. Misschien had hij het zelf niet eens gehoord. "Ik ben eens benieuwd. Maar dan kan ik mij vanavond altijd nog omkleden toch? Hoe laat is het nu?" Joe was namelijk diegene met zijn telefoon in handbereik. "Haal je maar niets in je hoofd hoor jongetje." Haar tong plagend naar hem uitgestoken. Heel even bij zijn laatste opmerking staarde zij naar haar kleding. "Joe..." Haar toon klonk waarschuwend maar je hoorde de amuserende klanken er door heen vloeien. Ze liet de handdoek van haar lichaam glijden en trok een leuk setje aan. Een grijs setje van kant. Vrij sexy echter toch een tikje onschuldig. Ze trok een zwarte skinnybroek uit de kast en een soort zalmkleurige topje met versierinkjes. Ja dit ging ze aandoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:10 am

Joe keek haar aan, het was een hekelpunt en hij wist niet of hij het als jaloezie of gewoon geen vertrouwen in hem moest beschouwen. Hij keek zuchtend naar haar. "Het is nu vier uur." Over misschien twee uurtjes wilde ij haar al wel meenemen. Joe glimlachte toen en grinnikte. "Ja liefje? Ik haal me heel veel in mijn hoofd." Zei hij, zeker toen ze haar lingerie aan had stond hij snel op en trok hij haar tegen zich aan. Hij kuste haar hals en streelde haar buik. "Ik vind het juist heerlijk om me heel veel in mijn hoofd te halen." Hij maakte er een zachte zuigzoen van waarna hij lachend stopte en weer ging zitten. "Maar ik zal me inhouden." Het was geen belofte. 'Proberen dan." Hij maakte het duidelijk. Hij was dol op haar evenals haar lichaam en hij wilde haar dan ook al te graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:17 am

De blik van Joe vertelde genoeg. Was hij geïrriteerd? "Trek het je niets aan van net oké? Ik...Ik haat het gewoon als mensen tegen mij liegen. Omdat ik altijd zo snel in mensen geloof hebben ze vaak de neiging om verhalen om te draaien. Om mij voor de gek te houden. Het is niet persoonlijk." Moodswings. Van de ene moment voelde zij zich goed en nu weer rot. De tranen stonden in haar ogen maar door aan de binnenkant van haar wang te bijten voorkwam ze om te gaan huilen. "Is gewoon omdat je zo eigendunk hebt meneertje. " Ze wilde net haar topje gaan aantrekken toen Joe plotseling achter haar stond. Ze sloot voor kort haar ogen en hield haar hoofd schuin zodat hij erbij kon. "Mmm..." Hij leidde haar af. Op een hele goede manier. "Joe..." Klonk het verlangend. Zo had ze het helemaal niet bedoeld. Ze werd gewoon meegetrokken in dit. En eerlijk gezegd vond Day het niet erg. Ze legde netjes haar kleren over de stoel en liep op een hele sexy manier naar hem toe. Ze ging op zijn schoot zitten met ieder haar been aan een kant. "Proberen? Dus dit kan je weerstaan?" Ze pakte zachtjes zijn handen die zij op haar billen plaatste. Zachtjes wreef ze expres met haar vrouwelijkheid over zijn broek. Ze daagde hem uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:22 am

Hij keek haar aan. "Als ik je de waarheid vertel vind je me raar.." Zei hij en hij keek haar aan. "Het is niet om je voor de gek te houden, het is om je als vriend te behouden." Maar hij had haar erna weer afgeleid. Hij genoot van haar verlangen en zeker toen ze zijn naam zo uitsprak moest hij glimlachend. Hij was weer gaan zitten en ze kwam op hem aflopen in haar lingerie. God wat was deze vrouw opwindend. Hij kneep in haar billen en hij voelde het gewrijf. Nee, hij kon hij niet tegen vechten en zijn hand duwde snel haar bh weg. Hij kuste haar borst en nam haar tepel zacht in zijn mond. Hij bewoog mee met haar en gromde van verlangen. Maar hij zou haar eerst laten verlangen en zijn hand gleed al snel tussen haar benen sinds ze toch gespreid op hem zat en hij gleed zacht met zijn vinger over het stukje stof heen dat er enkel nog tussen zat. "Kan jij mij wel weerstaan.." Fluisterde hij wat schor en grommend van opwinding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:27 am

"Dus je geeft toe dat je wat voor mij achterhoudt." Haar armen over elkaar heen geslagen. "Hoezo zou ik geen vrienden meer met je willen zijn? Ben je homo?" Ja Daykota was nu direct. Weer een van haar moodswings. De ik-geef-geen-fuck-en-zeg-wat-ik-denk-mood. "Heb je gevoelens voor hem? Je mag het gewoon zeggen hoor." Ze wilde gewoon eerlijkheid. Wat kon er nu zo erg zijn? Ze zou natuurlijk wel teleurgesteld zijn maar dat zou zij nooit toegeven. Nooit.
De gehele situatie in deze kamer begon te veranderen. Haar armen lagen om zijn nek gerust. Hij kneep in haar billen waardoor ze zachtjes lachte. Maar wat nu kwam had ze echt niet verwacht. Hij was echt een roofdier. En zij was zijn prooi. Ze kreunde zachtjes en beet op haar onderlip. Dit ging echt de 'verkeerde' kant op. Hij plaagde haar met zijn vinger over haar dunne stof. Kon zij hem weerstaan? Nee. Echt niet. Ze duwde hem naar achteren zodat hij op zijn rug lag. "Nee..." Zei ze hees. Haar lippen bracht ze naar zijn oor. "Je bent zo onwijs sexy. Onweerstaanbaar." Haar vingers gleden onder zijn shirt en voelde zijn gespierde biceps. Hoe goddelijker kon je lichaam zijn? Niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:34 am

Joe keek haar aan. "Nee, als ik homo was geweest was ik niet met jou in bed gedoken." Een geïrriteerde zucht ontsnapte hem. Hij drukte haar plat zodat hij boven haar hing. "Ik heb seks met hem, droge seks naast onze vriendschap." Zei hij tegen haar en hij keek diep in haar ogen. "Ik heb geen gevoelens voor hem behalve vriendschap en lust. Er is verder ook niemand anders waarmee ik dat doe of ooit zou kunnen doen." Hij had meer gevoelens voor iemand anders en hij keek haar aan. Zacht kuste hij haar voorhoofd. 'Ik kan ook helemaal geen gevoelens voor hem hebben, die zijn al bestemd voor een ander." Hij trok haar dicht tegen zich aan. "Geen seks nu Day. Vanavond misschien maar nu niet.' Fluisterde hij en hij trok zijn handen weg en liet haar los. 'Ga je maar aankleden." Zei hij en hij glipte even van haar weg en liep naar de badkamer waar hij zijn gezicht ofriste. Dit ging verkeerd, zo hoorde hij niet te denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:48 pm

Joe bleek dit onderwerp helemaal niet leuk te vinden. Hij begon zich vast te ergeren aan haar. Hij drukte haar plat zodat hij nu boven haar hing. Met grote, groene ogen keek ze hem aan. Was hij boos? Wat Joe nu vertelde zorgde ervoor dat Day slikte. Ze voelde zich duidelijk niet op haar gemak. Hij was dus biseksueel. En sliep met ene Jimmy. Maar ze waren gewoon vrienden? Niets meer, niets minder. Zo zei Joe het dan tenminste. “Dus iedere zondag is jullie seks dag?” Daykota probeerde niet jaloers te zijn. Ze had het recht niet om jaloers te zijn. Maar was met een man naar bed gaan veel lekkerder dan met een vrouw? “En wat heeft je voorkeur? Vrouw of man?” Ja Day vroeg het gewoon schaamteloos. Ze wilde het weten. Day schrok door wat Joe vervolgens zei. Hij had gevoelens voor iemand anders? Wie dan? Wie???? En Day was al zo nieuwsgierig. Wie had weten zijn hart te veroveren? Ze wilde het vragen maar door zijn afwijzing was ze even van de kaart. Wees hij haar nu af? Niemand wees haar af. Althans dat was nog nooit eerder voorgekomen. Ze besloot haar kleren aan te doen en vroeg zich af of Joe zich nu… Opgelaten voelde. Misschien had hij het helemaal niet tegen haar willen zeggen. En eigenlijk durfde zij het niet aan hem te vragen. Misschien moest ze hem even met rust laten. Ze begon zich op te maken en keek af en toe naar de badkamer. Wat dacht hij nu op dit moment?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:58 pm

"Als ik niet in Londen ben is dat ja." zei hij tegen haar. Zijn lichtgroene ogen staarden haar aan. Zij had er niets mee te maken. Hij hoefde geen verantwoording aan haar af te leggen. "Vrouwen. Ik hoef ook geen enkele andere man, daar zou ik van walgen. Maar Jimmy is een verhaal apart." Hij keek haar aan. Zag de nieuwsgierigheid in haae ogen toen hij zei dat hij gevoelens volr iemand had. Hij hoefde het haar niet te zeggen, kort schudde hij zijn hoofd. Nee dit was niet voor haar. Ze hoefde het niet te weten en in de badkamer keek hij naar zichzelf. Hij was gek aan het worden. Maar na even droogde hij zijn gezicht en liep de kamer in. "Heb je nog meer te vragen?" Zijn ogen boorden zich in de hare. Het was duidelijk dat dit haar moment voor vragen was en dat dat daarna niet snel meer zou komen. Zijn gezicht bevatte nu niet de vrolijke lach maar had een serieuze blik en vanonder zijn donkere wenkbrauwen bekeek hij haar. Ze had nu een kans. Daarna eigenlijk niets meer maar zo was het. Toch twijfelde hij nog.of hij het haar moest vertellen. Hij had geen behoefte om het kleffe stel uit te hangen en verantwoordelijkheid aan iemand af te moeten leggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:29 pm

“Oké…” Daykota keek hem ook in zijn ogen aan. Je las niets van haar gezicht. Ook haar stem klonk emotieloos. Gewoon een simpel oké. Hij was haar geen verantwoording schuldig. Ze liet het hierbij. Hij lichtte toe dat hij walgde om bij een andere man te zijn. Waarom was Jimmy dan een apart geval? Joe zei dat hij geen gevoelens voor de jongen had. Wat was het dan? Vreemd. Echt vreemd. De dame maakte zich lichtjes op. Een beetje een neutrale look. Ze zag er nu niet meer zo bleek uit als voorheen. Ze hoorde Joe uit de badkamer komen en deed net haar mascara dicht. Ze legde haar make-up weg en draaide zich om. Ze keek hem in zijn ogen aan. Als ze het nu niet ging vragen dan wist ze het nooit. Maar…. Ze wilde het niet verpesten tussen hun. Joe was niet van de relaties. Hij was een playertje. Iemand die het leuk vond om met verschillende vrouwen het bed te delen. “Ik heb geen vragen.” Ze beet zachtjes op haar onderlip totdat ze bloed proefde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:48 pm

Joe liep naar haar toe. Haar onderlip bloedde doordat ze geen vraen had en zacht streelde hij het weg. Hij beroerde haar lippen zacht en met iets anders dan lust. "Je mag me alles vragen." zei hij liefjes. Hij kuste haar nogmaals, haar gezicht in zijn handen en hij kuse haar neus zacht. "Ik wil je echt noet teleurstellen. Je bent een schat en je moet niet denken datdat met Jimmy belangrijk is. Het is seks." zei hij zacht en hij streelde haar haren. "Maar ik wil niet dat het bij ons alleen seks is. Dan had ik je net niet weggeduwd." Hij kuste haar voorhoofd. "Maar wacht alsjeblieft met oordelen. Ik wil het proberen met je. Ik weet niet wat dit is. Ik ben dol op je." zei hij zacht en hij knuffelde haar toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
» Appartement 6
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: