Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 06, 2013 12:58 am

Rustig schonk Joe twee glazen wijn in. Hij nam ze mee naar de badkamer waar hij ze op het kleine tafeltje zette. Daarna kleedde hij zich uit en kwam bij Jimmy in bad. De warmte die hij voelde was heerlijk en hij genoot. Zacht beet hij even op zijn onderlip waarna hij een slok wijn nam. "Ik snap gewoon niet waarom hij me zo lang heeft voorgelogen." Diep zuchtte hij en keek Jimmy aan. "En zelfs nu heeft hij gelogen over het vinden van mijn biologische vader en die stomme tests. Terwijl hij het me gewoon had kunnen vertellen." Joe was zijn woede al kwijt, het was meer verslagenheid en teleurstelling die de overhand hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 06, 2013 6:59 am

Jimmy sloeg zijn arm om Joe's schouders en keek hem aan. Hij stelde zijn ogen weer open, zodat hij aan Joe kon vertellen wat hij dacht. 'Misschien heeft hij je het wel een aantal keer verteld en kon je dat niet handelen, zoals hij zei. Maar jij hebt mij vertelt dat je last hebt van geheugenverlies, dus misschien heeft hij het je ook wel een paar keer verteld, maar ben je dat vergeten en wilde hij op een gegeven moment niet meer door de procedure van een schreeuwende jij heen die hem steeds weer de huid vol schold omdat hij het eerder had moeten vertellen en zo.' Hij legde zijn hand op de harde vakjes van Joe's buik, iets waar Jim zelf van kon genieten. Een sixpack bij een jongen was voor hem toch wel onweerstaanbaar. 'Ik bedoel het niet vervelend, maar ik dacht er even logisch over na. Ik sta aan jouw kant, als je dat maar weet. Al zie je er wel geweldig uit als je woest wordt op iemand.' Hij pakte een glas wijn en legde zijn hoofd tegen de badwand aan, zo dat hij nog wel naar Joe kon kijken, hem aan kon kijken om te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimema okt 07, 2013 5:20 am

Joe keek naar de jongen en 'luisterde' naar wat die te zeggen had met zijn ogen. Hij hield zijn mond en nam soms enkel een slokje wijn. 'Zou zo kunnen zijn.. Maar dan nog." Diep zuchtte hij en liet de jongen aan zijn buik zitten. Na even boog hij naar Jimmy toe en zoende hem. "Ik vind het gewoon.. Er zijn manieren om het me te laten kunnen onthouden. Ik vind gewoon dat hij dan daarvoor meer zijn best had moeten doen in plaats van het me nu via duizend omwegen in mijn gezicht te gooien. Hoe lekker is dat?" Hij keek naar Jimmy en ging tegen bij hem aan liggen. Om even te genieten van het heerlijk warme bad en de wijn. "Het had ook anders gekund dan op deze manier. Hij heeft het gewoon slecht gedaan." Joe keek weer in de ogen van Jimmy en glimlachte even naar hem. "maar ja, ik zi het wel wat ik er mee doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimema okt 07, 2013 5:28 am

Jimmy zoende Joe lief terug en bleef hem daarna aankijken. 'Dat is misschien beter, dat je even wacht voordat je er iets mee gaat doen.' Zijn ogen konden dus volop gesprekken voeren, bij personen waarvan hij het wilde. 'We gaan het eens over andere dingen hebben. Hoe is het met jouw Daykota?' Hij was om twee redenen nieuwsgierig. Omdat hij blij zou zijn voor zijn vriend, maar ook omdat hij wilde weten hoe het met hen verder zou gaan. Zouden zij nog regelmatig met elkaar in bed duiken, of ergens anders in, als één van de twee een relatie had? Nog niet verblind door gevoelens voor iemand anders zou Jimmy daarop antwoorden met 'Ja', maar hij kon zich dan ook niet voorstellen hoe het was om verliefd te zijn. Misschien dat hij zich anders uit zou spreken als hij een vriendje of vriendinnetje had. Maar zo zag hij mensen nou eenmaal niet. Zelfs Joe niet en Joe was toch wel degene met wie hij het het meest had gedaan. Anders stopte het na twee keer. Maar hij kon toch niet verliefd zijn op Joe. Dat was zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 08, 2013 3:46 am

Instemmend knikte hij, wachten was wel een goed idee. Hij had even tijd nodig om erover na te denken. Maar na Jimmy's volgende vraag waren de nare gedachtes hierover al weg. "Ik denk dat alles wel goed is met Day." Begon hij, enigszins plagend om niet direct op zijn gevoelens in te gaan. Waarna Joe rustig tegen Jimmy aan kroop en zijn hoofd tegen diens lichaam aan legde. "Ik ben laatst met haar uit eten geweest en heb haar geholpen toen ze het even niet meer zag zitten. Ik heb ook bekend dat ik haar wel wat leuk vind maar dat ik niet echt weet wat ik ermee moet. Dus eigenlijk heb ik geen idee." Joe keek in de ogen van Jimmy en beet op zijn onderlip. "Ik vind het lastig om me te binden. Zeker omdat ik denk dat ze het niet accepteert dat ik ook nog met jou dingen doe."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 8:37 pm

Jimmy trok zijn wenkbrauw op. 'Je hoeft het niet te zeggen, of wel?' vroegen zijn ogen, maar het was duidelijk dat hij een grapje maakte. Zoals hij zich eerder al had bedacht, het maakte hem niet uit als het tussen hem en Joe zou stoppen, want dat hadden ze nog steeds hun vriendschap die niet stuk zou kunnen. 'En ik wil jou niet in de weg staan.' Hij nam een slok van zijn wijn en zette het glas daarna weer weg. Nog steeds keek hij Joe aan. 'Dat meen ik, als jij een relatie wil moet je geen rekening houden met mij. Tenzij die relatie met Leila is, want dan kom ik je persoonlijk in elkaar slaan.' Hij knipoogde, want hij had Joe natuurlijk verteld van zijn Leila-probleem van een tijdje terug en ondanks dat ze nu die nacht samen hadden gehad, voelde hij zich nog steeds kwaad worden als hij haar in de gangen zag lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 9:16 pm

Met een glimlach knikte Joe. "Ik weet het, ik weet dat je niet in de weg wilt staan en dat vind ik heel fijn. Day is namelijk bang dat ik ons bedgebeuren niet opzij kan zetten." Hij keek Jimmy met een glimlach aan. "Dan denk ik dat het dit maal in Londen voor een tijdje voor het laatste is." Joe keek naar Jimmy en moest lachen toen hij het over Leila even had. Joe had met moeite zijn lachen toen in kunnen houden. Hij had het grappig gevonden dat de jongedame Jimmy zo tot ergernis had kunnen drijven dat hij de jongedame ook werkelijk mee naar bed had genomen. "Ik doe niets met haar, ik laat haar helemaal aan jou over want volgens mij ben je nog altijd niet over haar heen." Lachend keek hij naar Jimmy. "Je ergert je gewoon nog steeds aan haar, het is een teken Jim. Ze moet er niet achter komen want dan heeft ze een zwak punt bij je hoor." Joe keek zijn vriend brutaal en lachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 9:38 pm

Jimmy knikte en gaf Joe een zoen. 'Ik wil ook helemaal niets met haar, want ik ben toch gewoon over haar heen. Maar het is een vervelend mens,' wierpen zijn ogen tegen. Daarna stonden ze al snel ondeugend. 'Zullen we dan de hele nacht doorgaan?' Hij draaide en ging bovenop Joe liggen om hem goed te kunnen zoenen. 'Als ik het moet gaan missen, wil ik toch nog wel even profiteren.' Hij knipoogde en sloeg zijn armen om hem heen. Hij dacht nog even na over wat Joe had gezegd, dat het een teken was. Maar dat kon hij zich niet voorstellen. Hij schudde even zijn hoofd en legde hem daarna tegen Joe's borst. Ondanks dat ze niets met elkaar hadden kon Jim Joe soms wel zien als zijn vriendje. Vooral op momenten als deze, dat ze naakt tegen elkaar aanlagen en spraken over dingen die ze niet aan anderen vertelden. Maar een vriendje zou Joe nooit worden en je beste vriend vertelde je ook heel veel. Trouwens Jim zou niet eens willen dat hij verkering kreeg met deze jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 9:48 pm

Joe grinnikte zachtjes. 'En wat als ze er weer op aan zou dringen? Je uit zou dagen? Zou je dan weer de nacht met haar delen?" Vroeg hij zachtjes en hij grinnikte toen vrolijk en knikte instemmend. Joe zoende genietend mee en liet zijn hand door de haren van Jimmy gaan. "Ik heb er wel zin in om de hele nacht met jou door te gaan, lijkt me heerlijk." Hij grijnsde even en speelde toen met de haren van Jimmy. De jongen lag tegen hem aan en daar genoot Joe wel van. Hij dronk rustig van zijn wijn en glimlachte in zichzelf. "Ik ben echt heel erg blij dat we onze vriendschap gewoon kunnen behouden. Kan jij lekker weer alle andere dames en heren uitdagen en gelukkig maken door ze mee in bed te nemen." Hij grinnikte zachtjes even en kuste Jimmy toen heel even. "Dan moeten we zo maar uit bad."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 9:54 pm

'Nee, één keer is genoeg,' straalden Jimmy's ogen uit terwijl hij beslist zijn hoofd schudde. Hij wilde niet nog een keer met Leila. Daar was hij klaar mee en dat liet hij nu ook aan alles merken. 'Haar tegenkomen op de gangen is al erg genoeg. Wist je trouwens dat ze al een kind heeft?' Hij haalde zijn schouders op en zuchtte daarbij even. Het was zoals altijd een geluidsloze zucht waarbij je alleen zijn lichaam op en neer zag gaan. Hij keek weer op naar Joe. 'Ben ik niet saai, zo zonder geluid?' vroegen zijn ogen en hij keek er serieus bij. Soms vroeg hij het zich af, maar praten lag gewoon nog steeds niet in zijn aard. Hij wilde het niet, echt niet. Maar wat nou als de mensen hem saai vonden of niet mochten omdat hij niet sprak? Hij was er wel eens mee gepest, maar hij had zich er altijd boven geplaatst, hij was meer dan de pratende, pestende mensen. Waarom vroeg hij het zich nu dan wel af. Nog voor Joe antwoord had kunnen geven, haalde hij zijn schouders al weer op en gaf met zijn blik aan dat de jongen het maar moest laten om antwoord te geven, dat was niet nodig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 10:00 pm

"Heeft ze echt een kind? Dat is raar, dat had ik niet verwacht bij haar. Als ik Day niet had gehad dan was ik wel achter haar aan gegaan hoor? Ze heeft wel een lekker lichaam." Joe grinnikte even brutaal en keek hem aan. "En zo erg is het toch niet? Je kijkt de andere kant op en je ziet haar niet? Of trekt ze gewoon je aandacht ook al doet ze niets..?" Vroeg Joe plagend aan zijn vriend en hij keek lachend naar Jimmy. Het was duidelijk een grap maar hij stopte er wel mee. Hij fronste zijn wenkbrauwen. "Nee, je bent niet saai." Antwoordde hij alsnog koppig. "Ik vind je niet saai, ik vind het juist interessant dat je niet praat. Ik begrijp dat sommigen het niet leuk vinden of raar of zo maar ik vind van niet." Hij keek glimlachend naar Jimmy en trok hem toen tegen zich aan. Hij kuste de jongen hongerig en genietend. "Hmm.. Ik vind
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 11:15 pm

Jimmy haalde zijn schouders op en gaf aan dat hij het niet meer over Leila wilde hebben. Daar werd hij nukkig van en Joe wilde hem nu niet nukkig hebben. Hij glimlachte toch toen hij te horen kreeg dat hij niet saai was en zoende Joe terug. Maar hij ging niet te lang door en stapte uit bad. Een bed lag inderdaad gewoon lekkerder. Hij droogde zich af en zodra Joe dat ook had gedaan, pakte hij hem vast en trok hem tegen zich aan. Hij zoende hem vol op de mond en omhelsde hem innig. Er zat verschil tussen zijn knuffels voor Joe als ze alleen waren en als ze elkaar midden in de gang op school tegenkwamen. Die laatste waren vriendschappelijker en Jim voelde er ook niet meer bij dan normaal was voor vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:56 am

Joe knikte even, hij wilde een vrolijke Jimmy. Nadat de jongen uit bad was gegaan kon hij zelf ook. Hij begon zichzelf af te drogen en eenmaal hij daarmee klaar was werd hij alweer vastgepakt en omhelsd. Zijn lippen tegen die van Jimmy aan en genietend kuste hij de jongeman. Joe had getraind, waardoor hij Jimmy makkelijk op kon tillen en op die manier mee kon nemen naar het bed waar ze lagen en samen sliepen. Het bed waar ze nnu samen de hele nacht druk zouden zijn. Joe kuste Jimmy zacht en drukte hem neer. Genietend streelde hij door de haren van Jimmy heen en genoot nu al van het idee een hele nacht met Jimmy te spenderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimema okt 28, 2013 8:01 am

Als Joe hem niet op had getild, had Jimmy Joe opgetild. Beide jongens hadden evenveel kracht en spier, wat Jim wel fijn vond. Hij liet zich op bed drukken en Joe zijn gang gaan en hij genoot van wat voorlopig de laatste keer zou zijn.
De volgende ochtend werd Jim op Joe wakker. Ze waren inderdaad doorgegaan, maar vroeg in de ochtend waren ze toch in slaap gevallen. Even twijfelde hij wat hij zou doen. Zou hij opstaan en Joe wakker maken of nog even blijven genieten van die laatste keer dat ze naakt tegen elkaar aan konden liggen. Zou het nu anders worden? Of zouden ze even goede vrienden blijven, zelfs zo goed dat ze elkaars naaktheid konden verdragen? Dat klonk dus al raar, maar misschien was het dat niet. Hij zuchtte zijn geluidsloze zucht. De nachten waren maar een toevoeging geweest op hun vriendschap, meer niet. Ze konden ook prima samen zijn als de beste vrienden, zonder deze momenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 29, 2013 4:57 am

Joe had er heerlijk van genoten, hij was uitgeput in slaap gevallen en sliep de volgende ochtend nog. De jongeman was iemand die graag lang uit sliep. Toch werd hij langzaam wakker, waarvan wist hij niet maar hij bewoog een beetje en hield Jimmy dicht tegen zich aan. Hij had heerlijk gedroomd over Daykota en hemzelf, hij had het echt goed te pakken die verliefdheid. Joe opende langzaam zijn ogen en keek naar Jimmy. 'Goedemorgen.." Fluisterde hij waarna hij zijn ogen weer sloot en even moest gapen. Hij had nog helemaal niet de behoefte om op te gaan staan en te eten. Hij wilde blijven liggen, genietend van het warme bed en Jimmy's warme lichaam. Zeker nu hij er nog van kon genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 30, 2013 7:27 am

Jimmy's ogen zeiden ook goedemorgen, maar meer ook niet. Normaal zou hij Joe een kus gegeven hebben, maar dat hoorde bij de praktijken die ze dus niet meer uit zouden voeren. Vond hij dat jammer? Misschien niet. Als hij nog maar wel even zo op hem mocht blijven liggen. Ontwennen moest toch wel eventjes. In zijn ogen liet hij al deze dingen aan Joe zien, maar vooral ook dat er helemaal geen probleem was en hij gewoon blij was dat het zo ging. Dat ze nergens moeilijk over hoefden te doen. Hij sloot ook zijn ogen en sloeg zijn armen om hem heen. Het was al een meer vriendschappelijke knuffel, ook al hadden ze allebei geen kleren aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimeza nov 02, 2013 6:24 am

Rustig keek Joe naar de jongen, hij merkte direct dat het de vriendelijke afstand werd. Hij glimlachte even naar Jimmy en streelde door diens haren en bleef rustig liggen. "Hm.. Zullen we morgenochtend naar huis gaan?" Vroeg hij zacht. "Dan kunnen we ons vandaag nog een beetje vermaken met z'n tweeën." Hij keek glimlachend naar Jimmy en streelde diens wang even. Joe was veel slechter in het afkicken van Jimmy. Dat wilde hij helemaal nog niet. Maar hij wilde wel echt verder met Daykota dus was het vannacht de laatste keer geweest. Hij wist het zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 03, 2013 1:07 am

Jimmy knikte. Dat was een goed plan. Het was duidelijk dat ze allebei niet van elkaar af wilden. Nog even legde hij zijn hoofd op Joe's borst en bleef even zo liggen. Maar daarna stond hij op en ging op één van de stoelen zitten. Zo, het was klaar. Ook al vond hij het jammer, Jimmy voelde wel al dat het geen enkel probleem was om zonder de nachten met Joe verder te leven. Hij keek hem aan en glimlachte vrolijk. Het was goed. 'Als jij dan even belt voor een ontbijtje,' stelde hij met zijn ogen voor, waarna hij weer op stond en de gordijnen open gooide. Daarna liep hij naar de badkamer om zich te wassen. Terug richting de hoofdkamer bleef hij even in de deuropening staan en hij keek naar Joe. Maar het duurde niet te lang en hij liep door naar zijn kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:25 am

Joe was nog even  blijven liggen. Hij rekte zich uit en had maar gebeld om het ontbijt te laten brengen. Hij keek naar Jimmy die al wel op stond en uiteindelijk wist hij zichzelf uit bed te slepen. Hij liep nmet tegenzin naar de badkamer waar hij snel en vermoeid even onder de douche ging. Met enkele minuten was hij er weer onder uit. Met een handdoek nog in zijn hand om zich nog deels af te drogen liep hij de kamer weer in. Om schone kleren te pakken en die rustig aan te trekken. Hij liep erna naar de deur waar hij het ontbijt in ontvangst nam en glimlachend keek hij naar Jimmy. 'We hebben ons eten!" Rustig ging hij toen zitten en deed zijn haren goed hoewel ze nog nat waren en wat drupten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:40 am

Jimmy, die zijn kleren al weer aanhad, stond in de badkamer en klopte op de wasbak om te laten horen dat hij het had begrepen. Maar zoals gewoonlijk stapte hij pas een kwartier later tevoorschijn. Hij besteedde veel aandacht aan zijn uiterlijk. Vandaag had hij zijn haar lang genoeg gevonden om een kleine hanenkam te maken en hij had zijn baard die hij de hele week had laten staan om die resultaat te krijgen, zorgvuldig bij geschoren. Hij was natuurlijk pas achttien, dus het had hem een week gekost om het een echte baard te kunnen noemen. Maar gelukkig was dat een week met Joe geweest, dus hoefde hij zich geen zorgen te maken over hoe het eruit zag. En nu was het gewoon een baardje. Hij kon het niet laten om er af en toe overheen te strijken. Ook aan zijn kleren was te zien dat hij er veel aandacht aan besteed had en zo plantte hij zich tegen Joe aan tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:50 am

Joe had rustig hun ontbijt al uitgestald op tafel. Hij was al bijna begonnen met eten zo'n honger had hij maar hij had toch even gewacht op Jimmy. Met een glimlach keek hij op naar hoe de jongen eruit zag, geweldig en verzorgd zoals altijd. Joe vond het heerlijk naar de jongeman te kijken. Maar daarna richtte hij zijn blik weer op het eten. Hij begon rustig aan zijn ontbijt terwijl hij nadacht over wat ze vandaag konden doen. Hij rekte zich even uit en dronk rustig wat sap. 'We kunnen wel even langs de winkels gaan lopenn. In de binnenstad hebben ze leuke winkels en ik ben echt aan nieuwe kleren toe." Joe knikte bij zijn idee en keek toen kalm naar Jimmy, wachtte af wat hij ervan vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitimema nov 04, 2013 5:02 am

Jimmy's ogen keken instemmend en hij knikte, voor hij met zijn zoals altijd uitgebreide maaltijd begon. 'Ik kan ook altijd wel iets nieuws gebruiken,' lieten ze nog weten en Jim glimlachte vrolijk. Hij at zijn gebruikelijke zeven tot negen boterhammen en keek daarna voldaan naar Joe. 'En we kunnen daarna het nachtleven nog opzoeken.' Hij knipoogde ondeugend naar de ander, die wel kon raden wat zijn bedoelingen waren. Daarna ging hij nog naar de badkamer om zijn tanden te poetsen en liet daarna weten dat hij klaar was om te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe   Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
Terug naar boven 
Pagina 6 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
» Appartement 6
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: