Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Begin van de Herfst feest!

Ga naar beneden 
+7
Jayden
Daykota
Cam
Jimmy.
Julia.
Rose.
Admin
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 19, 2013 3:13 pm

Joe zelf had rustige slokken punch genomen. Hij hield zijn telefoon in de gaten maar kreeg niets. Hij keek op bij het voorstel van Jimmy an Rose. Die jongen was echt zijn held. "Oh ga maar dansen. Ik ga even een paar jongens gedag zeggen en dan kom ik je straks weer even opzoeken." Beloofde hij haar. Hij nam haar hand vast en kuste die. Vervolgens gaf hij die aan Jimmy en boog vrolijk voor ze, waarna hij zinn punch oppakte en verdween. Tussen de mensen door maar achter Daykota aan. Hij had de blik gezien die ze hem gegeven had en hij wilde niet langer wachten. Hij wilde haar nu even dicht bij zich voelen. Even door haar haren strijken en haar lippen kussen. Hij liep door. Ging waar zij ging en niet van plan om op te geven. Het spel dat eraan vast zat was heerlijk, het wekte een gevoel van jagen op en welke jongen hield er nou niet van om op een meisje te jagen en dan haar in je armen te nemen. Trots op je vangst. Hij grijnsde bij het idee. Maar zij was dan wel een heel speciala vangst. Want hij wilde haar als geliefde in plaats van seksmaatje. En eerlijk gezegd; Joe wilde duidelijkheid. Weten of ze wel of geen relatie zouden hebben. Weten of ze de zijne was of dat niet van plan was. Hij wilde over alles informaie. Van haar.

Julia keek hem aan. "Dan drink je rustiger. Je bent net binnen n zeven glazen achterover slaan is dan niet gezond Jeremy." Ze bestelde voor zichzelf wat sap en keek hem aan. "Ja ik ben heel serieus." Ze bekeek hem terwijl hij het water dronk waarna ze hem verbaasd en met open mond aan keek. "Alleen als je me belooft rustiger te drinken. En wee je gebeente als je dat dan verbreekt." zei ze, natuurlijk was het ook om te kijken of hij zich überhaupt nog aan beloftes met haar zou kunnen houden. Ze dronk van haar sapje en keek Jereny afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 19, 2013 7:20 pm

White had dus het flesje bij zich, mooi. "Puur, of willen jullie er wat bij?" White zou het waarschijnlijk puur drinken, maar ze wist niet of Day dat ook prettig vond. Hoewel de shotjes van de avond ervoor ook zo weggeklokt waren. De volgende woorden deed Jayden grijzen, ze gaf haar een plagend stootje, "Met deze jurk betover je hem direct." reageerde Jayden met een knipoog. Nog altijd vond Jayden Daykota een ontzettend aantrekkelijke vrouw, dus zeker elke jongen zou direct in katszijm(raar woord) vallen. Het was al redelijk druk in de zaal, waardoor de dames soms wat moesten inschikken om geen ladingen frisdrank en andere zooi over hen heen te krijgen. "Natuurlijk is die mogelijkheid er." antwoordde Jayden op het voorstel van White om zo te gaan dansen, de subtiele hint van Daykota zorgde voor een grijns rond de lippen van Jayaden. Dat was zeker een leuke avond geweest.
"En toen waren we nog maar met z'n twee." Jayden richtte zich nu volledig op de andere betoverende vrouw , de dame die haar verloren tweelingzus had kunnen zijn, maar ze was toch weer net even anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 1:53 am

Jimmy pakte de hand aan die Joe hem gaf en nam Rose mee de andere kant op, richting het midden van de dansvloer. Er stond toevallig een ander nummer op en hij keek haar aan om te vragen hoe goed ze kon dansen, maar met zijn witte glimlach erbij om aan te geen dat hem dat helemaal niets kon schelen. Nu Joe zijn goedkeuring had gegeven, verwachtte hij enigszins wel dat Rose er geen probleem mee zou hebben en natuurlijk zouden zijn ogen er ook voor zorgen dat ze niet weg zou lopen, maar hij wachtte netjes op haar, zodat ze aan kon geven of ze er wel echt zin in had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 2:40 am

Rose glimlachte om de kus op haar hand en keek Joe na die in de menigte verdween. Well, that's awkward. Ineens met een vreemde jongen die ook nog niet eens sprak. Toch liep ze met hem mee naar de dansvloer, waar de muziek direct een stuk harder stond. Wat onzeker glimlachte ze naar Jimmy, "Niet zo goed, denk ik." Ze was nooit veel uitgeweest en had behalve een paar lessen op school nooit dansles gehad. "Jij?" vroeg Rose op haar beurt, waarna ze langzaam de dansvloer op liep en voorzichtig op de muziek meebewoog, hier was ze niet bepaald goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 2:43 am

Jimmy glimlachte lief en gaf aan dat hij wel zou leiden. Zelf was hij best goed in dansen, hij had lessen gevolgd. Het plan erachter was geweest om op die manier meiden op de dansvloer te kunnen charmeren. Nu danste hij de tango, de chachacha en meer van dat soort dingen. Hij pakte Rose haar rechterhand in de zijn en legde zíjn rechterhand op haar middel. Met een knik gebaarde hij dat ze haar nog vrije hand op zijn schouder moest leggen. Hij keek haar geruststellend aan en zette daarna een paar stapjes naar achter, weer naar voren en in het rond. Erg simpel, want waarom zou hij zich hier gaan staan showen. Hij deed het rustig aan, het was toch een slow-nummer, zodat Rose hem rustig kon volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 9:52 am

Wyatt schreef:
Wyatt kneep zacht in Carlos hand. "Je hebt mij nu." zei hij lief. Hij zag zich in zekere zin als een vriend van Carlos. Niet op de romantische manier, maar vriendschappelijk. "We wijn heel anders opgegroeid." zei hij bedachtzaam. Ze waren ook heel erg verschillende mensen. Toch pasten ze bij elkaar. Ze hadden dezelfde kijk op hun relatie. Seks zonder verplichtingen. Hij wist dat Carlos met wel meer mensrn naar bed ging, maar dat deed er niet toe. Hij glimlachtte naar Carlos. "Nogmaals sorry dat ik gespannen ben, ik heb alleenniets met grote hoeveelheden memsen." zijn vingers frutselden met een van de knopen van zijn gilet.
Carlos' hart sloeg een slag over, ja, hij had Wyatt nu... Of eigenlijk had Wyatt hem, zijn liefde in ieder geval. Iets wat hij nooit van Wyatt zou krijgen, had hij het gevoel. Hij vond hun relatie zoals hij nu was geweldig en hij genoot ervan, maar iedereen bleef hem vragen of hij niet ooirt eens seks met liefde wilde, en eerlijk gezegd vond hij dat wel een goed idee. 'Ja, nu heb ik ern fuckbuddy!' zei hij grijnzend en hij rufflede Wyatt's haar. 'Her maakt niet iit, ik had er geen rekening mee gehouden toen ik je vroeg... Wil je even naar de gang ofzo?'
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 10:32 am

White had het gesprek tussen Jayden en Daykota gade geslagen en hield zich maar een beetje op de achtergrond. Toen Daykota weg was en Jayden en White alleen stonden begon White het gesprek maar even, zodat het niet heel ongemakkelijk zou worden, wat het sowieso niet zou worden omdat White niet van ongemakkelijkheid hield," Ik had nooit verwacht dat een cheerleader ook op meiden viel, no effence maar al helemaal niet meiden zoals wij. Is ze een beetje goed? Ik bedoel Daykota heeft wel een super mooi lichaam maar kan ze het ook een beetje gebruiken?" Natuurlijk had White opgemerkt dat er iets had gespeeld tussen Jayden en Daykota, net als dat Daykota waarschijnlijk wel had gemerkt dat er iets had gespeeld tussen White en Jayden. Ze nam zelf nog een slokje van haar flesje en gaf het toen aan Jayden," Heb je zin om te dansen of eerst te roken? Of zullen we gelijk naar mijn kamer gaan?" De laatste zin kwam er heel erg speels en plagend uit en haar blik verried dat ze het pestend bedoelde. Natuurlijk zou ze het niet erg vinden om nog een keer het lichaam van Jayden te zien." Trouwens heb je al nagedacht over je tattoo's? Waar en wat, want ik werk nu sinds kort bij een tattooshop en ik kan wanneer je wilt er één voor je zetten, of meerdere...."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 10:58 am

Jayden pakte het flesje van White over, maar nam nog niet direct een slok van de sterke drank; "Het was voor mij ook een verrassing." reageerde Jayden met een grijns. Hoeveel die sigaret wel niet teweeg had kunnen brengen, zou vaker mogen gebeuren. "Maar Day is geweldig, komt zeker door die vele training, sowieso weet ze heel goed wat lekker is." Haar blik dwaalde nog even naar Daykota die in de menigte verdween, waarna ze een grote slok uit de fles nam. Het was inderdaad een leuke nacht geweest met Day, heel anders als met White, maar die twee waren gewoon niet met elkaar te vergelijken. Enkel de haarkleuren konden misschien in de buurt komen. "Laten we eerst de dansvloer op gaan, kunnen we ons daarna belonen." grijnsde Jayden, terwijl ze de blik van White op haar beurt plagend vasthield. White was een bijzondere dame, waar ze best nog wel wat tijd mee wilde doorbrengen. "Meen je dat? Dat zou geweldig zijn, ik ben namelijk nog niet van gedachte veranderd." In werkelijkheid had ze er zelfs vaker dan eens aan gedacht, ze had hier en daar zelfs wat ontwerpen opgezocht die haar interesseerde. "Maar een tattooshop, verbaast me niks, die van jou zijn geweldig." Langzaam kwam Jayden in beweging om in de richting van de dansvloer te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:09 am

White klakte even zachtjes met haar tong en beet op haar lip terwijl ze even Jayden ongegeneerd bekeek," Had ik al gezegd dat je er bloedmooi uit ziet vandaag, ik zou eigenlijk erg graag willen weten wat eronder zit." Ze pakte de hand van Jayden vast en liep zich een weg banend door de mensenmassa naar de dansvloer. Ze hoefde niet eens mensen opzij te duwen, gewoon haar verschijning en die van Jayden zorgde dat mensen al wat meer aan de kant gingen. White dacht altijd dat het kwam door haar tattoo's, die vooral nu heel erg goed zichtbaar waren vanwege het kant, je zag nu echt duidelijk dat haar hele lichaam onder zat, het kant op haar zij liet namelijk de felle kleuren door van haar tatoeages." Maar de avond op het dak is dus wel voor herhaling vatbaar, alleen dan misschien een keer niet op het dak, maar iets spannender?" White hield van seks op rare plekken, ze vond het gewoon leuk om het van haar seksbucketlist af te kunnen strepen, ze had al de meest rare dingen gedaan, puur omdat het kon en omdat ze van seks hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:20 am

Carlos schreef:

Carlos' hart sloeg een slag over, ja, hij had Wyatt nu... Of eigenlijk had Wyatt hem, zijn liefde in ieder geval. Iets wat hij nooit van Wyatt zou krijgen, had hij het gevoel. Hij vond hun relatie zoals hij nu was geweldig en hij genoot ervan, maar iedereen bleef hem vragen of hij niet ooirt eens seks met liefde wilde, en eerlijk gezegd vond hij dat wel een goed idee. 'Ja, nu heb ik ern fuckbuddy!' zei hij grijnzend en hij rufflede Wyatt's haar. 'Her maakt niet iit, ik had er geen rekening mee gehouden toen ik je vroeg... Wil je even naar de gang ofzo?'
Wyatt grinnikte. Hij trok een smoel toen Carlos aan zijn haar zat, gelijk begon hij de schade te herstellen aan zijn goed uitgeborstelde haar. Het mocht niet baten. Hij gaf Carlos speels een tik. "Dat krijg je ervan, zomaar mijn haar door de war gooien." Bij zijn voorstel knikte Wyatt onzeker. "Ik wil jou hier niet weghouden, maar ik zou het wel op prijs stellen." Hij keek onzeker naar zijn voeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:21 am

Jayden trok haar wenkbrauwen even plagend op, "Voor jou een vraag, voor mij een weet, maar ik ben ook wel weer heel nieuwsgierig." Haar hand tikte even plagend op de heup van White, op het punt waar het kant Whites vormen accentueerde. "Iets spannders?" herhaalde Jayden om White daarmee uit te nodigen om verder te spreken. Jayden was voor veel in, zeker tegen spannende avontuurtjes zei deze dame geen nee. Het dak was voor Jayden ook bijzonder geweest, de wind die door je haren trok was op tientallen meters hoogte toch anders dan op de grond, maar net zo opwindend. Jayden mocht dan iemand zijn die niet zo moeilijk deed over een one-night-stand, maar het waren toch meestal de reguliere plekjes. Een verlaten schuurtje, een bank, een bed, of iets in die trant, maar er waren spannendere plekken te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:28 am

White trok Jayden wat dichter naar zich toe toen ze op de dansvloer stonden en de muziek echt goed konden horen, het was een langzaam nummer maar dat maakte niet echt uit, ze sloeg haar armen om Jayden haar nek en zorgde dat hun heupen af en toe zachtjes raakte terwijl ze dansde, zo dicht stonden ze bij elkaar." Hmm en dat is voor jou dan weer een vraag en voor mij een weet." Ze liet haar vingers weer strelen in de nek van Jayden net als de eerste keer, zachte aanrakingen, bijna niet voelbaar maar toch heel prikkelend." Euhmm even denken wat dacht je van hier en nu, midden op de dansvloer, of op de gang waar iedereen langs loopt.... Als je dat te publiekelijk vind dan kan je natuurlijk altijd nog gaan voor in een klaslokaal of misschien wel met nog iemand erbij, je hebt zo ontzettend veel plekken en manieren die leuk en spannend zijn." White gaf Jayden een knipoog en liet haar hand voorlangs naar de zij van Jayden gaan, ze raakte dus kort even de borst van Jayden aan, niemand had het door, zo'n vluchtige aanraking was het.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:48 am

Door haar jarenlange training waren de heupbewegingen van Jayden ontzettend soepel, had ze toch nog wat aan haar moeder gehad die haar in het perfecte popje wilde veranderen. Haar handen lagen rond de middel van White, zo'n slownummer was direct een stuk minder erg. De zachte, bijna onmerkbare aanrakingen in haar nek zorgde ervoor dat de zintuigen van Jayden direct op scherp stonden, het was een prettig gevoel. De ideeën die White noemde waren zinnenprikkelend, inderdaad behoorlijk spannend. Zou White daar werkelijk toe in staat zijn? Bij die gedachte verscheen er een glimlachje rond de lippen van Jayden, natuurlijk zou ze dat. White had wel een stel ballen, meer dan de meeste mannen in ieder geval. De vluchtige aanraking langs haar borst was snel, onopvallend maar lonkte naar meer. Jayden liet haar handen omlaag glijden en streelde even plagend over haar billen, voor ze ze weer op haar onderrug liet rusten. "En hoeveel van die fantasieën zijn voor jouw al werkelijkheid geworden?" vroeg Jayden nadat ze haar lippen langs haar oor had gebracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:54 am

White vond het heerlijk dat ze niet de enige was die wat speels durfde terwijl er mensen omheen stonden. Jayden kon er duidelijk ook wat dan en ze was nu ook wel ervoor in om zoiets geks te doen." Weer voor jou een vraag en voor mij een weet." Zei ze in het oor van Jayden en gaf zachtjes een kusje bij de slaap," Toch kan ik wel toegeven dat er al aardig wat gekke fantasieën zijn waargemaakt." Ze ging niet in detail maar dat hoefde ook niet, de verwachting was gespannen en daar ging het er bij White vooral om. Dat ze Jayden meer kon bieden dan zomaar weer even met elkaar het bed in duiken, dat ze het nog steeds een beetje spannend en nieuw hield. White moest toch iets doen om het interessant te houden als ze haar fuckbuddy wilde behouden, zelf wilde ze ook niet verveeld raken, maar iets in haar zei dat ze dat sowieso al niet snel zou zijn met Jayden. Daarvoor leken ze te veel op elkaar, ze konden elkaar waarschijnlijk beter aanvoelen dan de meeste koppels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 8:28 pm

White wist precies de woorden te kiezen die de spanning tussen hen twee deed stijgen. Jayden kon wel een kleine voorstelling maken van enkele fantasieën van White die misschien wel werkelijkheid waren geworden. White was creatief genoeg om de meest bijzondere dingen te ontdekken en uit te voeren, daar ging Jayden tenminste van uit. Die creativiteit maakte het interessant, er zat een verrassingselement in hun samenzijn, dus er kon van alles gebeuren. Het rustige nummer speelde nog altijd door op de achtergrond, waarbij Jayden expres dezelfde afstand tot White behield. Direct er voor gaan haalde de lol er snel af, dat was saai. Maar door hun speelse aanrakingen af en toe bleef het leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 9:33 pm

Jeremy kreeg een brede grijns op zijn gezicht. Yeey ze wilde met hem komen dansen. Yeeeey. Alles was zo mooi en ze straalde. Er hingen zelfs kleurtjes op Julia heen. Ze was een schoonheid. Hij dronk braaf aan zijn water tot zijn glas/fles helemaal leeg was. Hij keek naar haar met een lieve expressie. Wel zagen zijn blauwe ogen een beetje wazig. Zo'n soort alcohol blik maar hij bleef naar haar zitten staren. "Kom Julia voordat ik dadelijk niet meer kan lopen." Hij pakte haar hand vast en trok haar vrolijk mee naar de dansvloer. "Perfect. Een schuifelliedje. Karma staat aan mijn kant."

Daykota keek af en toe eens over haar schouder en wachtte buiten bij een bankje. Er waren overal kaarsen neergezet en lantaarns hingen overal. Best een romantisch gezicht om te zien. Ze deed nu nog even snel haar haren goed, jurkje recht trekken en beet eventjes nerveus op haar onderlip. Ze wilde Joe zo graag kussen. Zo graag wilde zij antwoorden over hoe het nu tussen hun zat. En stiekem vroeg ze zich af wie dat meisje was waar hij in de eerste instantie mee stond te praten. Echter had zij daar niets mee te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 9:43 pm

Ze keek hem kalm aan en toen hij wat van zijn water op had liep ze mee. Hoewel ze zich ongemakkelijk voelde door zijn gestaar. Op de dansvloer luisterde ze naar het liedje, het was inderdaad een schuifelliedje. Zacht legde ze zijn armen om zijn hals heen en keek hem even aan. "Karma misschien wel, maar je moet mij ook nog aan je kant krijgen." Julia keek hem kalm aan en streelde even door zijn haren heen. Zacht beet ze op haar onderlip en keek Jeremy aan. Natuurlijk vond ze het lief dat hij met haar wilde dansen maar zijn alcohol gebruik sierdehem absoluut niet. Bracht hem ook niet in goed daglicht.

Joe volgde haar en toen hij haar zag zitten op het bankje smolt hij een beetje. Ze zag er prachtig uit. Hij kwam bij haar op het bankje zitten en nam haar hand vast. "Prinses Day.." Fluisterde hij zacht tegen haar en hij kuste haar hand even. "Je ziet er echt beeldschoon uit moet ik zeggen. Je betoverd me, zoals altijd.' Joe streelde haar hand en keek haar aan. "Hoe is je avond tot nu toe?' Vroeg hij haar lief. Hij moest toegeven dat hij dol was op haar, helemaal verliefd en helemaal weg van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 9:51 pm

Jeremy zag haar koele blik. Waar was haar verliefde blik gebleven. De blik die Jeremy altijd vertelde dat Julia zo gek op hem was. Dit maakte hem onzeker. Het gaf hem nogmaals een klap in zijn gezicht. Een bevestiging dat hij het allemaal had verpest. Hij haatte dit. Heel even gleed zijn blik naar Carlos en Wyatt. Waarom was hij in de eerste instantie met Wyatt in zee gegaan? Met het spel in feite. Alcohol. Het was geen goede invloed op hem. En hij kon er ook nog niet eens zo heel fantastisch tegen. Misschien kwam het door zijn verleden met zijn vader. Hij wist het zelf ook niet. Hij keek haar met een lieve glimlach aan. "Julia.... Dat ga ik nu ook proberen te doen. Ook al weet ik dat je mij nu verafschuwt omdat ik wat gedronken heb. Sorry. Maar het gaat met mij ook niet zo heel goed hoor. Ik mis je... Ik mis ons."

Daykota werd gelijk alweer rood door Joe zijn bijnaam voor haar. Ze was geen prinses daar kwam Daykota helemaal niet in de buurt. Ook vond zij zichzelf niet zo heel erg knap. Dit dat Joe of anderen dit wisten van haar onzekerheid. In feite was dit meisje heel onzeker over haar uiterlijk. "Dankjewel... Jij ziet er ook heel knap uit in dit schitterende pak. Heel mannelijk en toch sexy tegelijk." Ze keek hem van onder haar lange wimpers aan. "Tot nu toe gezellig. Eigenlijk wilde ik niet komen maar ben blij dat ik het toch heb gedaan. " Ze streelde zachtjes met haar duim over de hand van Joe. "Heb ik jou tenminste kunnen zien."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 10:39 pm

Jimmy. schreef:
Jimmy glimlachte lief en gaf aan dat hij wel zou leiden. Zelf was hij best goed in dansen, hij had lessen gevolgd. Het plan erachter was geweest om op die manier meiden op de dansvloer te kunnen charmeren. Nu danste hij de tango, de chachacha en meer van dat soort dingen. Hij pakte Rose haar rechterhand in de zijn en legde zíjn rechterhand op haar middel. Met een knik gebaarde hij dat ze haar nog vrije hand op zijn schouder moest leggen. Hij keek haar geruststellend aan en zette daarna een paar stapjes naar achter, weer naar voren en in het rond. Erg simpel, want waarom zou hij zich hier gaan staan showen. Hij deed het rustig aan, het was toch een slow-nummer, zodat Rose hem rustig kon volgen.
Rose voelde zich nog altijd niet heel erg op haar gemak. Ondanks dat de jongen een vriendelijke uitstraling had en haar duidelijk maakte dat hij haar zou helpen. Maar toch, Rose zag er ook heel vriendelijk uit, maar was zij niet degene die haar moeder had neergestoken en in zekere zin er geen eens spijt van had. Eigenlijk waren dat dingen waar ze op het moment helemaal niet over moest nadenken, focus. Rose dwong zichzelf om Jimmy te volgen, nog altijd onzeker glimlachte Rose even naar de jongen. Waarom zou hij niet spreken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:05 pm

Jimmy deed het rustig aan. Hij voelde het altijd als iemand onzeker was en daar hield hij dan rekening mee. Dat werkte altijd het beste. Rustig leidde hij Rose en draaide haar af en toe in het rond. Zijn ogen waren nog altijd op die van haar gericht en ze spoorden haar aan om te gaan praten, het maakte niet uit waarover. Hij wist uit ervaring dat praten er meestal voor zorgde dat iemand minder onzeker werd en losser kwam. Nog altijd een lieve, geruststellende glimlach op zijn gezicht wachtte hij erop of ze iets zou zeggen. Zelf vond hij het namelijk ook heerlijk om naar iemand te luisteren. Dat hij zelf niet sprak, wilde niet zeggen dat hij in stilte gehuld wilde zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:14 pm

Rose merkte dat het dansen niet heel lastig was, tenminste deze manier van dansen, haar voeten deden braaf wat ze wilde, dus was ze tenminste nog niet gestruikeld. Daar zag Rose zichzelf nog wel voor aan. Haar ogen dwaalde even over de dansvloer, het was redelijk druk met stelletjes. Niet alleen man-vrouw, maar ook man-man en vrouw-vrouw, dat was nieuw voor Rose. In haar jonge leven was ze veel thuis geweest en was ze dus niet erg wereldwijs gemaakt. De bruine ogen van Rose vonden de helblauwe ogen van Jimmy weer, die haar leek aan te moedigen iets te vertellen. Waarover? Rose wist niet zomaar iets te vertellen. "Zit je al lang hier op school?" vroeg ze dus uiteindelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:20 pm

Jimmy glimlachte, praten was kennelijk niet haar beste kant. Zijn ogen antwoordden dat hij hier inderdaad al best lang op school zat, maar ze konden natuurlijk niet specifiek zeggen hoe lang. Ze zou toch echt gewoon moeten gaan praten. De meeste mensen strooiden hun random gedachten bij hem uit en hij luisterde. Of als ze een probleem hadden gaven ze dat aan hem, hij vertelde het toch niet door. Maar dat werd alleen gedaan door mensen die hij al een paar keer ontmoet had, dus van Rose verwachtte hij dat niet. Zelf had hij nooit problemen met vreemden, die waren soms juist extra leuk. Maar niet iedereen was even outgoing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 21, 2013 12:04 am

Julia keek naar hem en luisterde naar zijn woorden. "Ik heb niet gezegd dat ik je verafschuw omdat ik wat drink. Maak het vooral erger dan het is. Ik zeg dat het ongezond is dat je zo verdomd veel drinkt, wil je soms graag een alcoholvergiftiging oplopen?' Julia keek toen weg en schudde haar hoofd. "Ik mis ons ook, maar ik ben nog niet klaar om opnieuw te beginnen. Want ik heb je nog niet vergeven en zelfs als ik dat doe weet ik niet of ik opnieuw met je wil beginnen. Ik hoop dat je dat goed beseft. Jij hebt het zelf verpest en als ik al opnieuw begin doen we dat in mijn tempo en zal je heel wat moeten doen om mijn vertrouwen weer te winnen." Julia bleef afstandelijk. Ze keek niet gelukkig of verliefd naar hem. Hij had haar ontzettend teleurgesteld en heel erg gekwetst. Dat was zijn eigen schuld geweest.

Joe keek haar aan en glimlachte vrolijk. "Ik ben ontzettend blij dat je gekomen bent. Ik had je anders echt gemist." Zei hij zacht tegen haar. Hij hield glimlachend haar hand vast en streelde met zijn andere hand even over haar wang heen. "Heb over ons je gedacht?" Vroeg hij haar zachtjes, hij keek haar aan. "Ik wel namelijk.. Ik kan je maar met moeite uit mijn hoofd zetten. Het is zelfs zo erg dat ik misschien een meisje kan zoenen maar daarna voel ik me schuldig. We hebben niets maar het zou me spijten als ik met een ander het bed zou delen.." Hij streelde haar wang nog steeds en keek in haar ogen. "Day.. Wil je alsjeblieft mijn vriendin zijn?" Joe keek in haar ogen, haar prachtige ogen die hem kippenvel gaven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 21, 2013 12:16 am

Jeremy keek haar niet aan en draaide haar eventjes een rondje. Een langzaam rondje voordat hij haar weer terugtrok. Je merkte gewoon dat Jeremy gevoel voor ritme had en makkelijk nieuwe dansen kon leren. Hij was in dansen gewoon zo getalenteerd. "Het maakt niets uit als ik in het ziekenhuis terecht kom. Dan hoort het zo te zijn." Daarmee duidde hij aan dat Jeremy niet bang was om dood te gaan. Dat hij het zelf ook misschien wel beter vond. Hij hechtte niet zoveel waarden aan zijn eigen leven. Bij haar woorden werden zijn ogen iets groter. Je zag de pijn in zijn ogen. "Dat begrijp ik..." Hij slikte even omdat hij niet wist wat hij hier op moest zeggen. Waarschijnlijk kwam het ook niet meer goed. Jeremy had de hoop opgegeven. Hij hoorde hoe het liedje stopte en bracht haar hand naar zijn mond. Hij kuste liefkozend haar hand en keek haar met een kleine glimlach aan. "Ik hoop dat iemand je gelukkig kan maken waarin ik ben gefaald. Nog een fijne avond Julia." En stond op het punt om weg te lopen.

Daykota glimlachte verlegen met haar ogen neergeslagen. Ze werd echt verlegen in zijn bijzijn. Bij zijn volgende woorden keek ze hem voorzichtig aan. Ze knikte op een lieve manier. "Ja... Dat heb ik. Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan je denk." Zei Daykota voorzichtig. Bij Joe zijn volgende zinnen begon ze lichtjes rood te worden. Waar verliep dit gesprek naartoe? Haar hart begon sneller te kloppen. Joe... Joe vond haar leuk. Dat was zo duidelijk. Maar was dit wel een goed idee? Daykota was zo bang om gekwetst te worden of dat hij dadelijk iemand leuker dan haar ging vinden. Bij zijn vraag keek ze hem met een onzekere expressie aan. Echter waren haar ogen aan het schitteren zoals diamanten. "Ja... Dat wil ik." Haar blik was doordringend, verliefd. Ze was echt gek op Joe. Ze sloeg haar armen om zijn nek en kuste zachtjes zijn lippen. "Als je mij maar niet pijn gaat doen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 21, 2013 12:27 am

Julia draaide, even ritmisch als haar partner. "Maar misschien maakt het mij wel uit. Misschien zijn er mensen die je er pijn mee doet, daar al eens aan gedacht?" Ze keek hem aan en zag zijn pijn. Het deed haar ook pijn en ze voelde het brok in haar keel. Ze zou verder geen fijne avond hebben. Het liefste wilde ze nu weg rennen. Weg gaan naar haar appartement. "Alsof ik nog iemand ga vertrouwen.." Fluisterde ze hem toe toen hij haar hand kuste. Een heerlijk gevoel gleed door haar lichaam en tranen brandden in haar ogen. "Ik hou van je Jeremy, maar ik kan het gewoon nog niet." Ze liet haar dunne arm langs haar lichaam vallen en probeerde haar tranen weg te knipperen. "Sorry." Wist ze nog te fluisteren, haar stem hees door het verdrongen verdriet en ze liep langs hem weg. Ze wilde weg hier. Het deed zoveel pijn om hem af te wijzen. Zo ontzettend veel, maar ze kon hem gewoon niet toestaan haar nu alweer te winnen. Want dan moest zij wel blijven lijden. Lijden onder wantrouwen, ongeloof en angst. Nee. Dat kon ze niet, dat wilde ze ook niet. Ze wilde vluchten voor de pijn, dat was beter.

Joe keek haar aan, blij dat ze had nagedacht. Haar woorden gaven hem een heerlijk gevoel, hij nam haar zacht dichterbij zich. Maar haar uiteindelijke woorden maakte hem gelukkig. Hij legde zijn armen om haar heen, trok haar dicht tegen zich aan en kuste haar. "Dat was ik niet van plan. Ik was van plan om je gelukkig te maken." Fluisterde hij, spelend met haar haren. "Van plan om je een keer te ontvoeren naar Londen. Ik ben zoveel van plan met je maar ik ben niet van plan om je te kwetsen." Joe kek haar aan, stralend en gelukkig. Hij knuffelde haar, liefdevol en drukte een kus in haar haren. "Dit gevoel.. Dat ik bij jou heb.. Ik wil het niet kwijtraken. Dus blijf alsjeblieft bij me want ik ben helemaal gek op je. Je hebt me helemaal betoverd prinses." Joe hield haar bij zich. Het werkte rustgevend. "Wil je zo nog even met me dansen prinsesje?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Begin van de Herfst feest!
Terug naar boven 
Pagina 3 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic- Het begin van het nieuwe schooljaar- De grote hal (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: