Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Herberg 'The Fat Boar'

Ga naar beneden 
+3
Merlin
Joe.
Jimmy.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 10:00 am

Jimmy glimlachte en glunderde. Het was net als het hebben van een vriendje, alleen beschouwde hij Joe nog steeds meer als een beste vriend. Dat dat zo simpel ging verbaasde hem wel. Maar nu lag hij nog lekker dicht tegen hem aan. Hij keek wel een beetje beteuterd toen hij zich bedacht dat hij niet iets geweldigs terug kon geven. Ook daar zette hij zich snel overheen. Na nog een paar minuten stond hij op en klom uit bed. Hij trok Joe overeind en gebaarde naar de badkamer. Hij nam hem mee naar binnen en draaide de kraan van de douche open. Omdat dit eigenlijk een eenpersoonskamer was, was er niet veel ruimte en konden ze beiden nauwelijks hun kont keren, maar wat gaf dat. Hij legde zijn hand op Joe's kruis, keek naar wat er gebeurde na een lange zoen en keek hem toen weer aan. 'Weet je zeker dat je niet op jongens valt?' vroeg hij met een diepe frons. Bij de meeste jongens lukte dat niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 10:22 am

Joe glimlachte naar hem en was tevreden blijven liggen. Hij vond het geen ramp zat Jimmy niets voor hem zou hebben. Het weerzien zou wel genoeg zijn vond hij. Na enkele minuten trok Jimmy hem.overeind en Joe liep gewillig mee. Hij kon er ook niets aan doen dat de zoen en de hand van Jimmy hem.opwonden. "Dan zou jij e eerste en de enige zijn." zei hij zacht en hij keek de jongen aan. Maar het jammere was dat als hij Jimmy ook maar een moment vergat hij een ontrouwe hond was dus eigenlijk wilde Joe niet denken aan wat die bekendmaking kon laten gebeuren. Natuurlijk, hij leek nu al helemaal gek op Jimmy en het voelde ook apart maar hij kende zichzelf en hij wilde deze ene vriendschap niet verpesten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 10:31 am

Jimmy zag de twijfel in de ogen van Joe en ging daar wat aan doen. Hij ging op de heupen van de jongen zitten en sloeg zijn armen om zijn nek. Geruststellend keek hij hem aan. 'Jij mag van mij best met meiden naar bed hoor, als je zondag maar terugkomt,' leek zijn blik te zeggen. Zelf was hij ook van plan om zijn normale leventje weer op de pakken, na de komende nacht. Maar de zondagavonden waren voor Joe. Hij had voor zichzelf ook al besloten Joe als zijn beste vriend te gaan zien, niet als een vriendje. Alleen als ze op dit soort momenten bij elkaar waren, dan wel een soort van. Hij bleef op de heupen van de jongen zitten, aan spierkracht zou het hem niet ontbreken. Hij zakte met zijn kont een beetje omlaag en drukte een zoen op Joe's mond. Met zijn tong ging hij naar binnen en voor een buitenstaander leek het net of ze elkaar opaten, maar Jimmy vond het in elk geval heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 10:48 am

Joe glimlachte erdoor. "Het mooie is. Al die meiden ben ik na twee, drie weken toch weer vergeten." zei hij zacht en toen Jimmy op zijn heupen zat legde hij zzijn armen goed om de jongen heen dat die niet kon vallen. Genietend zoende hij mee met Jimmy. Dit was tot nu toe de meest rare en tevens meest geweldige vriendschap die Joe ooit had gehad. Dat wist hij nu al. Hij trok Jimmy dicht tegenzich aan en zoende genietend en hongerig door. "Ik kan wel slechte invloed hebben. Ik drink veel, ik rook, ik blow.. Moet je niet allemaal over gaan nemen hoor." fluisterde hij grijnzend in he oor van eze heerlike jongeman. Hij zou zoveel zondagen als hij kon aan hem besteden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 10:59 am

Jimmy haalde zijn schouders op. Als Joe zich maar niet seksueel ging onthouden vanwege hem, ze hadden namelijk geen relatie. Hij fronste daarna zijn wenkbrauwen en keek hem aan met een blik die zei; 'Wat denk jij dan, ik moet die spieren onderhouden.' Maar dat was snel over en hij plakte zichzelf weer vast een Joe's mond. Na een paar minuten klom hij van zijn heupen en pakte de shampoo en douchegel, die bij de kamer zat. Daarmee begon hij hem overal goed in te zepen, natuurlijk deed hij iets langer over de lagere regionen, terwijl hij zijn mond weer op die van hem had geplant. Ja, Jimmy kon op deze manier wel de hele dag doorgaan, maar alleen met Joe. Met andere mensen die hij meenam had hij niet zoveel, het zouden geen vrienden worden en ook niet meer.

Ik bedenk me nu, dit kan nog lastig worden als één van de twee een relatie krijgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimewo aug 21, 2013 11:09 am

Haha ja best wel. Dan is het denk ik dag dag zomdagnacht. D:

Joe keek hem aan. "Haal je schouders niet zo op. Je bent de eerste voor wie ik moeite ga doen om je te blijven herinneren." zei hij waarna hij moest lachen om de blik van Jimmy. Hij grijnsde breed maar zoende al snel weer mee. Na een deel van zijn inzeep beurt drukte hij de jongen zacht tegen de muur en nam het over terwijl hij hem ondertussen verwende. Joe was een snelle leerling en van Jimmy wilde hij maar al te graag leren. Joe ging dan ook genietend door met het inzeper van het heerlijke lichaam van Jimmy. Het was een leuke jongen en Joe wist nu al dat hij kapot zou zijn mocht hij Jimmy ooit als vriend verliezen. Hij zou er dan ook alles aan doen om Jimmy genoeg te zien om hem voor lang te kunnen herinneren. Hij grijnsde even ren scheve grijns een hield de jongen dicht tegenbzich aan en kuste vanaf zin buikblangzaam omhoogg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 4:01 am

Of juist niet en dan is dat een probleem voor het vriendje/vriendinnetje.

Jimmy liet Joe zijn gang gaan en genoot. Het was een snelle leerling en Jimmy zat al te bedenken wat hij hem komende zondag zou leren. Hij was hier degene met ervaring, wat best raar was eigenlijk. Hij wachtte tot Joe weer bij zijn mond aan was gekomen en zoende toen vrolijk terug. Toen alle zeep weg was gespoeld, draaide hij de kraan van de douche dicht en stapte uit de cabine. Hij droogde zich af en deed daarna hetzelfde bij de ander. Daarna liep hij terug naar de kamer en ging op tafel zitten. Er was namelijk maar één stoel. Met zijn blik maakte hij duidelijk dat Joe daar maar op moest gaan zitten. Wat hem betrof zouden ze nu even 'praten', daarna eten en dan weer verder. Van die avond wilde hij wel profiteren, want vanaf morgen zou hij hem een tijdje niet zien. Maar aankleden mocht hij niet van hem, want Jimmy wilde van het uitzicht blijven genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 5:40 am

Haha, ja dat is waar hoewel ik niet weet of Joe dat snel aan zijn vriendin zou vertellen xD

Genietend zoende Joe de heerlijke jongen bij hem weer en na het uitspoelen liet hij zich grinnikend afdrogen. Hij rekte zich tevreden even uit en volgde Jimmy naar de stoel toe, waar hij zelf plaats nam. Een zeker apart maar ook aangename hoogte waar hij uiteindelijk op zat. Met een glimlach legde Joe zijn hand dan ook op het been van Jimmy. "Zeg het eens." Zei hij grijnzend en hij keek hem aan. Hij zou morgen zorgen dat hij eerder wakker zou zijn dan Jimmy. Dan kon hij wat foto's van de jongen maken en had hij wat te doen tijdens zijn treinrit. Natuurlijk zou hij dit keer voor Jimmy wat meer foto's maken in London zelf en mocht hij even een shoot moeten doen dan zou hij ook kopieën voor hem meenemen. Joe grijnsde tevreden bij het idee en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 8:35 am

Jimmy glimlachte en zette zijn voeten op Joe's bovenbenen als voetenbankje. 'Ik heb niks te zeggen,' gaf hij aan. 'Ik luister veel liever.' Hij zette zijn handen achter zich neer en leunde achterover. Hij was vrolijk en begon een beetje een energie te veel te krijgen. Zacht schoof hij heen en weer en hij nam steeds een andere positie aan. Uiteindelijk eindigde hij liggen op zijn rug met zijn hoofd aan Joe's kant over de tafelrand, zodat hij hem makkelijk aan kon kijken. Zijn ogen gleden over het gespierde lichaam van de jongen. Hij wist wel dat hijzelf even gespierd was, misschien zelfs gespierder wilde hij zichzelf graag wijsmaken, maar het was fijn om naar de spieren van een ander te kijken. Met een vrolijke glimlach keek hij af en toe weer omhoog, naar het gezicht dat er ook mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 10:33 am

Joe glimlachte en bekeek de jongen terwijl die telkens ging verliggen. "Ik wil nog wat leuke foto's van je." zei hij glimlachend tegen hem en hij glimlachte tevreden. Zacht liet hij zijn hand door de haren van Jimmy glijden. "Wat wil je eten straks?" vroeg hij hem kalm en hij bleef zitten. Op de een of andere manier leek het nu helemaa niet raar om naakr in een kamer met een al even naakte jongen te zitten kletsen tegen iemand die niet terug praatte. Zo'n eigenschap mochten sommige vrouwen egenlijk eindelijk wel eens krijgen. Dan waren ze soms eindelijk een keer stil bedaht hij zich grijnzend. Hij keek de jongen aan en stond toen even op, pakte zijn mobiel en maakte er op die manier foto's van. Grijnzend ging hij toen weer zitten en keek naar hem. "Je bent mooi gelukt hoor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 9:05 pm

Jimmy glimlachte, maar trok ook zijn wenkbrauwen op. Hij wilde wel weten hoeveel erop stond. Dat Joe foto's maakte vond hij geen enkel probleem en Joe zelf mocht ze rustig bekijken, maar wie weet wat er gebeurde als ze in de handen van iemand anders terecht kwamen. Zijn bovenlichaam vond hij niet erg, hij was blij als iemand dat zag, maar naakt was hij alleen voor de mensen die hij mee had genomen. En voor Joe. Hij pakte de kaart die in elke kamer aanwezig was en bekeek hem even. Vrolijk richtte hij hem daarna naar Joe en hield zijn vinger bij wat hij wilde, zodat die het voor hem kon bestellen. Glimlachend hing hij nog steeds over de tafel heen, met zijn handen op zijn buik en zijn voeten bungelend aan de andere kant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 23, 2013 3:13 am

Joe grijnsde even en keek hem aan. "Wees niet bang hoor, er zit een wachtwoord op. Alleen ik kan bij de foto's van jou en je heerlijke lichaam." Zei hij grinnikend. Hij zei niet dat het merendeel alleen zijn gezicht en bovenlichaam was. Maar enkelen waren van zijn hele lichaam. Rustig rekte hij zich even uit en keek naar de kaart. Hij knikte even en liep toen even naar de telefoon waarmee hij kon bestellen en netjes bestelde hij wat Jimmy wilde en ook wat hij zelf wilde. Daarna liep hij weer naar de jongen toe en zoende hem even. "Dus.. Moet ik jou straks maar als tafel gebruiken? Of wil je dat ik je alles voer?" Vroeg Joe hem grijnzend. Hij vond het leuk om zo met Jimmy te zijn. Dat kon hij met niemand anders en het was heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 23, 2013 7:25 am

Jimmy schoot bijna overeind en maakte met zijn ogen duidelijk dat hij zich niet als tafel liet gebruiken. Vrolijk stak hij zijn tong uit en hij klom van de tafel af. Hij duwde Joe zover mogelijk naar achter op de stoel en deed zijn benen wijd, zodat hijzelf of het puntje van de stoel kon gaan zitten, met Joe als rugsteun. Meteen was daar weer de warmte van een ander lichaam, waar hij altijd zo van kon genieten. Hij deed zijn hoofd opzij, zodat Joe ook bij de tafel kon en hem kon zien en vroeg met zijn ogen of dit een goede positie was om te eten. Niet alleen om te eten, hij zat ook wel gewoon lekker. Hij stond alleen op toen er op de deur werd geklopt en iemand het eten kwam brengen. Weer in de badjas nam hij het eten aan en hij nam het mee naar binnen. Hij ging op dezelfde manier tegen Joe aanzitten en stalde het eten uit, om te kunnen eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 23, 2013 11:17 am

Joe moest lachen toen de jongen overeind schoot en grinnikte even. Toen Jimmy voor hem zat legde Joe zijn armen om hem heen. "Hm.. Dat is beter." Zei hij genietend in diens oor en hij grijnsde even naar hem. Toen het eten kwam liet hij Jimmy weer bij zich zitten. Hij kon nog maar net bij zijn eten en had een kleine grijns rond zijn lippen. "Je maakt het me wel moeilijk zeg.." Zei hij lachend. Hij keek de jongen aan en at wat, terwijl hij zijn best deed om niets op de grond te laten vallen. Tevreden deed hij de hap in zijn mond en slikte hem na even weg. Hij glimlachte toen naar Joe. "Smaakt goed dit eten." Zei hij tevreden. Hij legde zijn vrije arm om het middel van Joe en glimlachte tevreden. Hij was echt blij met deze hele dag. Morgen zou hij namelijk alweer lang weg moeten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 23, 2013 9:01 pm

Hij knuffelt met zichzelf? Razz

Jimmy knikte en ook hij begon aan zijn eten. Zijn vrije arm rustte op de arm die Joe om zijn middel had geslagen en hij at rustig zijn eten op. Hij had ervoor gezorgd dat hij genoeg had besteld, want om vannacht weer honger te krijgen, leek hem een minder idee. Dat zou Joe te merken krijgen en volgens hemzelf sliep hij niet goed als hij honger had. Meestal werd hij dan een aantal keer wakker. Toen hij zijn eten op had, wachtte hij tot de ander dat ook had. Die had hij moeilijker, want het was ook niet makkelijk om om iemand van ongeveer dezelfde lengte heen te eten. En dan ook niet als die persoon even breed was als jijzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 7:23 am

Hahah ik heb moeite met namen op mijn mobieltje waar je niet kan zien wat je typt okaaay :cc
--
Joe at zo goed als hij kon. Het duurde een stuk langer dan normaal en hij grijnsde even toen hij eindelijk klaar was. "Zo.. Dat duurde lang. Volgende keer ga je maar op tafel liggen en voer ik je wel." Zei hij lachend tegen Jimmy. Hij keek naar de jongen en rekte zich toen even uit. Hij zat vol, tenminste dat gevoel had hij wel en ondanks dat hij het niet wilde werd hij daar soezerig van. Hij gaf zachte kusjes op de rug van Jimmy en legde zijn kin er zacht op. "Nu eerst even uit buiken dikkertje van me.." Zei hij grinnikend en hij kneep plagend in de buik van Jimmy. De jongen was net als hijzelf helemaal niet dik maar hij vond het leuk om mensen een beetje te plagen
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 7:51 am

Jimmy glimlachte en deed net alsof hij beledigd was. 'Je bent zelf ook niet de slankste,' leken zijn ogen te zeggen toen hij op was gestaan. En ze waren allebei ook helemaal niet slank, maar ook niet breed door vet. Om Joe dan maar even goed uit te laten buiken, ging hij op bed liggen en keek hem vanaf daar aan. Zijn ogen drukten nu niets speciaals uit, ze bekeken die van Joe alleen maar. Na een tijdje vroegen ze wel wat. Iets als 'Hoe laat ga je morgen weg?' Het zou in elk geval wel duidelijk zijn. Jimmy wilde hem uit komen zwaaien. Als zijn beste vriend, want de rest van de school hoefde niet te weten wat ze hier hadden gedaan en zouden gaan doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 10:23 am

Joe moest lachen en keek naar Jimmy. Snel liep hij naar hem toe en kwam bij hem liggen. 'Morgen pak ik de trein van twaalf uur." zei hij kalm tegen hem. Hij nam hem zacht in zijn armen en kuste de jongen hongerig. "Ik heb geen zin om te gaan. Blijf liever nog een paar nachten bij jou. Dit is weer een beetje lekker leven." zei hij grijnzend en hij keek vrolijk naar Jimmy. Het was veel leuker bij dejongen dan in het eenzame Londen en bij de gedahte eraan moest hij zuchten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 9:28 pm

Jimmy glimlachte en zoende vrolijk terug. Hij keek Joe met opgetrokken wenkbrauw aan. 'Dus jij wil de rest van je leven in een bed liggen?' leken zijn ogen te vragen en hij tikte op zijn neus. 'Nee, jij moet op een gegeven moment ook terug naar je vrouwen.' En zelf kon Jimmy ook niet eeuwig aan dezelfde vastgeplakt zitten. Al helemaal niet aan Joe, die niet eens op mannen viel. Toch, als Jimmy het zo bekeek, Joe had het goed gedaan. Misschien was het wel makkelijker geweest als hij gewoon op mannen viel, maar daar ging hij hem niet toe bekeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 25, 2013 9:01 am

Joe keek hem aan en keek hem grijnzend aan. "Nee, dat niet en klopt. Maar vrouwen zijn ook niet alles. En als alle jongens nou als jou waren dan was ik zeker op jongens gevallen." Zei hij glimlachend tegen hem. Hij keek hem even aan en glimlachte. Hij ging toen goed liggen en bekeek hem kalm. "Ik denk dat ik mijn mening moet herzien, jongens vallen reuze mee." Zei hij glimlachend. Hij keek even naar Jimmy en had een kleine grijns op zijn gezicht. Daarna bleef hij rustig liggen. "Kan ik nog iets leuks voor je meenemen uit Londen?" vroeg hij Jimmy grijnzend en hij keek hem even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:42 am

Jimmy haalde zijn schouders op. Hij schudde ook zijn hoofd, want hij vond niet dat Joe iets mee hoefde te nemen. Alleen zichzelf en zijn herinneringen. Meer hoefde Jimmy toch echt niet te hebben. Hij bleef Joe nog even aankijken, maar kroop daarna naar hem toe, pakte hem stevig beet en begon hem te zoenen. Steeds heviger en met zijn handen ging hij over zijn lichaam. Ook deze laatste avond zou voor hen allebei om te genieten zijn, en daar ging hij nu voor zorgen. Oké, daar moesten ze samen voor zorgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 25, 2013 11:08 am

"Ach je krijgt toch wel wat van me." zei hij nog schouderophalend. Niet veel later werd hij alweer vast gepakt. Al het heerlijke zou zich opnieuw weer herhalen en tevreden zoende Joe stevig mee. Zijn handen zochten hun weg op het lichaam van Jimmy en hij hiekd hem divht en genietend tegen zich aan. Woordwn waren nu ovebodig. Alleen daden telden nog en oh.. Daden zouden verricht.worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:04 pm

De volgende ochtend werd Jimmy weer wakker. Deze keer, zag hij aan de klok, waren ze wel nog op tijd om naar school te gaan. Hij keek naar de nog slapende Joe en maakte hem toen voorzichtig wakker. Zijn ogen zeiden wat er aan de hand was. Daarna kneep hij nog één keer in zijn kont en klom toen uit het bed en ging zich wassen in de badkamer. Hij deed er niet lang over en kwam daarna weer terug om zich aan te kleden. Aan zijn blik was te zien dat ze beneden in de herberg zouden ontbijten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 4:43 am

Joe gaapte vermoeid toen hij wakker gemaakt werd. Hij keek een naar Jimmy en sleepte zichzelf maar met moeite uit bed. "Ik wil niet.. Ik moet nog al mijn spullen pakken..." mompelde hij terwijl hij naar de badkamer sjokte en zich even waste. Alles ging langzaam bij Joe die nog totaal niet wakker was en half aangekleed rekte hij zich gapend uit waarbij hij Jimmy even om de schouders hing. "Ik ben zaterdag avond weer thuis." Zei hij grijnzend en hij keek de jongen aan. "Kom je me ophalen?" vroeg hij en hij gaapte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitimema aug 26, 2013 5:05 am

Jimmy was een echt ochtendmens en hij keek lachend toe hoe het Joe allemaal zoveel moeite kostte. Hij knuffelde hem vrolijk terug en knikte, hij zou hem op komen halen. Daarna zette hij een stap achteruit en liep naar de deur. Hij haalde hem van het slot en aarzelde nog even. Achter die deur lag de wereld waarin ze de beste vrienden zouden zijn. Niet dat Jimmy daar tegenop zag, maar hij vroeg zich af of hij dat zou kunnen. Wat nou als hij Joe om de nek wilde vliegen als hij hem zag en de kleren van zijn lijf zou willen trekken? Maar daar zette hij zich snel genoeg overheen, hij zou genoeg lol met hem gaan beleven als mannen onder elkaar. Hij deed de deur open en liep alvast naar beneden. Daar ging hij aan een tafeltje zitten en wachtte op Joe, die natuurlijk voor hem eten moest bestellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg 'The Fat Boar'
Terug naar boven 
Pagina 2 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: