Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Herberg 'The Fat Boar'

Ga naar beneden 
+3
Merlin
Joe.
Jimmy.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 14, 2013 3:35 am

Ahw hij is best wel lief ♥.♥
-
Rose liet zich overeind helpen, nog altijd was ze niet even stevig op haar benen. Daarom was ze oprecht blij met de arm om haar middel en niet alleen omdat ze het ontzettend lief van Joe vond. "Dankje." zei ze zacht, terwijl ze naar hem opkeek, "Maar als je gewoon weer terug wilt gaan of naar huis, ofzo, moet je het ook gewoon doen. Ik wil je niet tot last zijn." zei ze terwijl ze naast hem meeliep. Hij was warm om tegen aan te lopen, maar niet op een vervelende manier. Het was lang geleden dat iemand een arm om haar heen geslagen had, dus het was een wat onwennig, maar zeker niet onprettig gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:29 am

Klopt, voor mooie meisjes wel :3
--
"Oh je bent pas een last als ik je moet tillen terwijl je bakstenen met je meetrekt.' Zei hij vrolijk tegen haar, hij hield rustig zijn arm om haar heen en nam haar kalm mee naar haar appartement. Hij glimlachte lief naar haar en opende de deur. Rustig liet hij haar zitten en ging toen in de keuken maar een kop thee voor hen beiden zetten. Ondertussen liep hij terug naar haar en legde zijn handen op haar schouders. "Maak je maar geen zorgen, ik ga pas weg als je me wegstuurt na ons kopje thee. Tot die tijd blijf ik hier bij jou.' Zei hij tegen haar en hij keek haar met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:47 am

Haha voor niet mooie meisjes niet?
-
Rose nam plaats op de bank en trok haar benen op, dat zat gewoon veel lekkerder. Lief keek ze naar Joe die zo ontzettend zorgzaam voor haar was, dat ze bijna smolt. "Dat vind ik fijn, Joe." ze keek hem met een glimlach aan. "Als je wilt kun je er ook gewoon bij blijven zitten." ze vond het heel lief dat hij er zo bij stond, maar het leek haar veel gezelliger als hij er gewoon bij ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:52 am

Minder haha
--
Joe keek haar aan en glimlachte. "Ik kom zo bij je zitten, ik heb heet water in de waterkoker gedaan dus de thee is zo klaar. Dan ben ik bij je.' Niet veel later nadat hij het gezegd had begon het ding al geluid te maken. Rustig liep Joe erheen en schonk voor hen beiden in waarna hij ook echt naast haar plaats nam. "Beter zo?" Vroeg hij haar en hij legde zijn arm om haar heen, zacht nam hij haar bij zich en keek haar met een glimlach aan. Hij was misschien brutaal maar dat kon hem niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 15, 2013 8:10 am

Haha lucky rose dan maar xd
-
Rose wachtte geduldig tot Joe weer terug kwam met twee dampende kopjes thee. Ditmaal nam hij echt op de bank plaats. Hij sloeg zelfs een arm om haar heen, waardoor ze dicht tegen hem aan kwam te zitten. Heel dicht. Waardoor de welbekende blosjes weer om de hoek kwamen kijken. "Veel beter." zei ze terwijl ze hem weer een glimlach terug schonk. Het was lang geleden dat ze zo tegen iemand aan had gelegen, eigenlijk kon ze niet eens precies bedenken wanneer dat was geweest. Lang geleden in ieder geval.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimema sep 16, 2013 6:51 am

Ja inderdaad haha
--
Joe glimlachte, hij hield haar bij zich en keek vrolijk naar haar blosjes. "Je bent echt veel te schattig als je bloost." Fluisterde hij haar toe. Hij keek haar vrolijk aan en bleef rustig zitten. Hij liet de thee nog even afkoelen en bekeek Rose rustig. "Maar ondanks alles vind ik toch dat deze avond nog heel erg geslaagd is, want het is erg gezellig met je en je bent een leuke meid." Joe keek haar rustig aan en tikte plagend tegen haar neus. "Mooie dame. Ik ben blij dat je je weer oké gaat voelen." Zei hij zacht tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimema sep 16, 2013 8:53 am

Bij zijn woorden giechelde Rose zachtjes, kort verbaasde ze zich over dat geluid. Eigenlijk giechelde ze nooit, of eigenlijk kon ze niet herinneren dat ze het ooit had gedaan. Die blosjes bleven maar komen, "Dankje, ik vond het ook erg gezellig." ze keek hem lief aan, "Je had gelijk, je kunt hier best leuke avonden beleven. Maar dat ik me zo snel weer goed voel, komt echt door jou." En dat meende ze, de vorige keer was de anderhalve dag van de kaart geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 17, 2013 8:25 am

Joe keek haar glimlachend aan en grijnsde even om haar gegiechel. "Daarom, we gaan gewoon vaker zo'n avondje doen." Erna begon hij een beetje te stralen, hij was toch wel trots op zich zelf. "Gelukkig maar, ik ben echt heel blij dat ik je heb kunnen helpen Rose.' Hij keek haar lief aan en streek even wat haren uit haar gezicht. "Er is nog wel een ding dat ik nog even moet doen." Mompelde hij kalm terwijl hij in haar ogen keek. Langzaam boog hij voorover en kuste haar lippen zacht. Hij trok haar teder tegen zich aan en sloot zijn ogen toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:01 am

Rose vond dat helemaal niet zo'n erg idee, het was duidelijk dat Joe haar gemakkelijk om zijn vinger kon winden. Ze glimlachte naar hem, zij was heel blij dat hij aanwezig was geweest, maar dat had ze hem al duidelijk gemaakt. Met zijn hand streelde hij voorzichtig een pluk lichtbruin haar uit haar gezicht, weer kwamen de rode wangetjes, maar ditmaal keek Rose niet verlegen weg toen hij sprak. Zijn lippen raakte die van haar zacht, als in slowmotion. Rose legde voorzichtig een hand rond zijn schouder, toen ze dichter tegen zijn warme lichaam gedrukt werd. Zachtjes kuste ze hem terug, toch nog wat terughoudend omdat ze bang was voor herhaling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:18 am

Joe voelde hoe ze hem niet tegen hield, maar wel terughoudend was. Toch ging hij zacht door. Streelde mijn zijn vingertoppen over haar middel en trok haar zachtjes op schoot. Genietend en teder kuste hij door. "Als je het niet fijn vind moet je me direct laten stoppen." Fluisterde hij haar tussendoor toe en hij plaatste zijn lippen toen al snel weer op de hare want ze smaakten heerlijk. Zijn vingers dwaalden al strelend over haar rug en hij speelde met haar lange haren. Genietend kuste hij door, iets passioneler dan voor heen. Hij opende zijn mond een beetje en liet zijn tong speels langs haar lippen glijden, in de hoop dat ze hem toe zou staan. Want gek genoeg verlangde hij heel erg naar de lippen van deze jongedame die hem met haar naïviteit en onschuldige uitstraling betoverd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:48 am

Rose legde voorzichtig haar benen over hem heen, zodat Joe ook nog comfortabel lag. Langzaam ontspande ze zich wat, maar ze was nog altijd bang de controle te verliezen. "Ik vind het fijn. " fluisterde Rose op haar beurt terug, terwijl ze het ritme van zijn lippen volgde. Ze moest niet teveel nadenken, sprak Rose haarzelf toe, terwijl de kus intenser werd. Er verscheen kippenvel op de huud van Rose, bij de aanrakingen van Joe, terwijl ze met haar hand door zijn dikke, donkere haar streelde en land langs zijn nek kriebelde. Bij de aanraking van zijn tong op haar lippen, glimlachte Rose en opende ze haar mond al snel om zijn tong toegang te verschaffen. Veel ervaring had ze niet met zoenen, maar de lippen van Joe waren heerlijk. En Rose vond het gewoon fijn om een keer intiem te zijn met zo een lieve jongen. Teder draaide hun tongen om en lsngs elkaar, terwijl Rose genietend haar ogen gesloten hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 18, 2013 3:39 am

Joe hield haar genietend tegen zich aan. Hij kuste haar, hongerig en passievol. Bij de aanraking van haar tong liet hij even zijn remmen varen. Hij trok haar tegen zich aan en liet zijn tong en lippen hun gang gaan. Zoenend en verwennend. Zijn handen streelden haar heupen en grepen ze soms zacht even vond genot vast. Besloten of hij verder wilde had hij nog niet maar weg gaan wilde hij nu ook zeker niet. Want ondanks dat Joe merkte dat ze niet zo heel ervaren was, vond hij het heerlijk om met haar te zoenen. Hoe ze haar lippen bewogen en hem zacht aanraakte, het was fijn om eens een vrouw te hebben die niet perfect wist wat ze deed en moest doen. Een vrouw die genoot van hem, die van hem zou kunnen leren. Toch zou zij de baas zijn want als zij iets niet wilde zou hij stoppen. Nooit zou hij door gaan drammen en al helemaal niet bij zo'n lief meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimewo sep 18, 2013 9:35 am

Rose pakte hem steviger vast toen hij haar dichter tegen zich aan trok. Het was zo nieuw voor haar, waardoor het extra spannend was. De paar zoenen die ze ooit gehad had, waren anders geweest. Op een schoolfeest ergens tegen een muurtje, of iets in die trant, nu was het echt. Rose kon zijn ademhaling voelen en proefde de lichte smaak van bier nog op zijn lippen. Het was geen onprettige smaak. "De thee wordt koud." fluisterde Rose met een lachje tussen twee zoenen door, maar ze stopte niet, eigenlijk vond ze dit veel fijner dan een kopje thee. Joe wist wat hij deed, merkte Rose, hij had het vast vaker gedaan. Agh, zo was wel naïef, maar niet gek, hij was een aantrekkelijke jongen. Zelfs Rose voelde kriebels in haar buik, die steeds aanweziger werden, maar Rose nog niet kon plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 19, 2013 3:20 am

Joe hield haar dicht tegen zich aan, streelde over haar rug. "Nou en, die thee doet me even niets." Fluisterde hij zacht en hij kuste haar toen weer door. Hij glimlachte tevreden naar haar en keek haar na een tijdje haar, liet haar lippen even los. "Ik zal zorgen dat het bij zoenen blijft lieve Rose, ik wil niet dat ik je hart een keer zal breken omdat ik zo losbandig ben dat ik met andere vrouwen ook zoen. Ik wil je graag als een goede vriendin houden want je bent een heerlijke meid." Fluisterde hij liefdevol in haar oor. Hij kuste haar kaak even en hield haar dicht tegen zich aan. "Kan je het daarmee eens zijn of zeg je ga maar door het kan me niets schelen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 19, 2013 4:11 am

Rose keek hem aan, terwijl ze nog altijd dicht tegen hem aan zat. "Ik ben het er mee eens." Rose was ondanks de vlinders nog wel trouw aan zichzelf, aangezien ze wilde dat haar eerste keer speciaal zou zijn. Ze glimlachte naar hem, "Ik vind het lief dat je het zegt." Ze was er nog niet mee bezig dat hij inderdaad veel met andere vrouwen zoende en ze dus eigenlijk niet heel bijzonder voor hem zou zijn. Maar goed, ze ging nog altijd op in het moment, waardoor ze zich nog dichter tegen hem aan nestelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:15 am

Tevreden dat ze zich tegen hem aan nestelde hield hij haar vast. Hij speelde met haar haren en kuste die. Normaal was hij allang veel verder gegaan maar iets aan Rose hield hem tegen. Liet hem niet verder gaan en haarhart breken. Hij kon het ook gewoon niet. "Je thee wordt koud." fluisterde hij haar plagend toe. Zacht gaf hij haar enkele kusjes. "Ik ben blij dat je op de juiste persoon wacht Roosje. Dat vind ik ontzettend knap van je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:34 am

Ik denk dat ik Rose lekker verliefd laat worden, lekker onmogelijke liefde haha
-
Rose bloosde weer en keek kort weg na zijn woorden. "Dankje." waarschijnlijk was het hartstikke preuts van haar, sowieso dacht Joe vast dat ze raar was dat ze nog altijd maagd was. Op deze school leken er namelijk zoveel leerlingen te zitten die al zo ver gegaan waren, dat Rose zich er misschien toch wat voor schaamde. Na een ogenblik keek ze weer op, "Zonde van je harde werk." fluisterde ze op haar beurt plagend terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 20, 2013 5:38 pm

Ahw wel supercute maar dan moet hij haar kwetsen D:
---
Joe merkte wel op dat ze over iets aan het denken was en hield zijn mond tot ze opnieuw wat zei waardoor hij begon te lachen. "Helemaal niet. Want ik heb toch een heel erg mooi en lief meisje tegen me aangenesteld dat ik elk moment zou kunnen kussen. En bij wie ik zelfs dw hele nacht in bed zou kunnen liggen zonder iets te doen als ik nu niet vertrek." Joe keek haar aan. Het was inmiddels al laat genoeg dat als hij nu niet vertrok zijn kamergenoot de hendel naar beneden zouden doen en hij buiten zou staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimevr sep 20, 2013 7:49 pm

Haha drama Very Happy
-
Rose lachte zachtjes en kroop wat dichter tegen hem aan, "Je moet het zelf weten, ik wil je niet dwingen om hier te blijven of te vertrekken." Met haar twee tinten bruine ogen keek ze omhoog in de ogen van Joe. Hij was toch ontzettend lief, welke jongen zou er zo geduldig en zo rustig mee omgaan? Oké veel vergelijkingsmateriaal had de jonge vrouw niet, maar ze wist genoeg om te bedenken dat er vast minder leuke jongens aanwezig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimeza sep 21, 2013 1:12 am

Yaay :3
--
Joe hield haar tegen hem aan en glimlachte. "Oké, dan blijf ik lekker. Kom ik bij je liggen en gebruik je als mijn knuffelbeer want de mijne laat ik alleen thuis nu." Plagend gaf hij haar een knipoogje. "Of ik maak gebruik van deze heerlijke bank." Joe streelde zacht door haar haren heen. Het was maar beter dat hij niets met haar deed, dat zou een vreselijk schuldgevoel opgewekt hebben jegens Daykota en dat wilde hij absoluut niet. Want hoewel hij het niet toe zou willen geven was hij verschrikkelijk verliefd op haar aan het worden. Al gauw richtte hij zijn ogen weer naar haar en gaf de jongedame bij hem een zachte kus. "Wist je al dat je ontzettend mooi bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimezo sep 22, 2013 4:53 am

Rose lachte, "Slaap je nog met een knuffel?" Oké, ze mocht niks zeggen, deed ze zelf namelijk ook nog steeds. Het was gewoon een goed houvast in de donkere eenzaamheid van de nacht, en het was gewoon fijn om iets vast te hebben in je slaap. "Van mij hoef je niet op de bank hoor, dat ligt namelijk echt niet lekker." zelf had ze het niet getest, maar ze kon zich er wel een voorstelling van maken. Zijn lippen waren heerlijk zacht, teder, betoverend. Rose ogen keken hem met een lieve twinkeling aan, "Ahww, dat valt wel mee." ze lachte even, zelf was ze nogal onzeker over haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimedo sep 26, 2013 10:41 am

Lachend knikte Joe. "Het enige aandenken van mijn moeder dus die knufdelbeer zal nooit weggaan." zei hij vrolijk tegen haar. Zacht streelde hij door haar haren heen en bekeek haar genietend. "Nee het valt echt niet mee. Ik vind je echt heel mooi en ik ben niet de enige die dat vine." Zacht kuste hij haar verfijnde en tedere lippen weer liefdevol. "Dan kom ik graag bij jou in bed liggen." Hij fluisterde het zacht in haar oor en hield haar in zijn armen. "Hm.. Dit is echt weer ee. heerlijke avond mrt een heerlijk meisje." Zei hij liefjes en plagend
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimema okt 21, 2013 8:05 am

'Doe nog maar een wijntje.' Ze gunde de jongen een charmante glimlach waarna ze wer weg keek. Ze deed een plukje geblondeerd haar achter haar oor. Sinds de break-up zat ze steeds vaker in een kroeg of zoals nu in een herberg. Ze had geleerd mensen te verleiden, erva te genieten en genoeg te drinken om delen te kunnen vergeten. Julia droeg dan ook een strak jurkje dat haar lichaam accentueerde. Sinds ze een beetje aangekomen was zat alles mooier. Ze tuitte haar lippen even en zocht haar sigaretten. Ze kon zo even buiten wel wat roken. Nu ze zo alleen zat was er toch niets aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimema okt 21, 2013 8:26 am

Carlos had de nerveuze tik ontwikkeld om elke vijf seconden op zijn mobiel te kijken, in de hoop op een berichtje van Wyatt. 'Doe maar een pilsje.' zei hij tegen de jongen achter de bar. Hij ging zitten naast een meisje met mooie blonde krullen, die hij zo snel niet had herkend als Julia. Hij ontgrendelde zijn toestel nog een keer voor hij hem naast zijn glas op de bar legde. Hij zuchtte, als er gisteren geen berichtje was, en vorige week ook niet, waarom nu dan wel. Het laatste berichtje in zijn geschiedenis met Wyatt, "Ik kom je ophalen, tot zo (:" van vlak voor het schoolfeest maakte het er niet veel beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitimema okt 21, 2013 8:49 am

Damn is mar goed dat ik 'm op mobiele versie zet want dat plaatje is echt to damn sexy :c
--
Rustig nam ze een slokje wijn. Haar pakje had ze naast zich neergelegd. Dan kon ze zo gaan roken. Verbaasd keek ze even op toen ze de jongen naast haar herkende als Carlos. Ze wist van Wyatt dat hun relatie niet goed liep. Nadenkend over hoe ze het zou aanpakken beet ze op haar onderlip. Ze keek opzij en glimlachte even. 'Ongeduldig?' Ze keek hem met een brutale glimlach aan. Ze vroeg zich af wanneer hij zou herkennen dat zij het was. Hoewel ze elkaar nou ook weer niet onwijs goed kenden, ze herkende hem wel. Hij was ook niet echt te missen. Maar goed dat ze om Wyatt gaf anders had ze na een aantal drankjes een poging gewaagd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg 'The Fat Boar'
Terug naar boven 
Pagina 5 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: