Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Herberg 'The Fat Boar'

Ga naar beneden 
+3
Merlin
Joe.
Jimmy.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 9:00 am

mn ava? hihi missie geslaagd
also die van Julia is ook super sexy (:
--
Carlos nam eerst rustig een slok van zijn bier voor hij reageerde op het meisje, wiens stem hij herkende, maar hij kon niet bedenken waarvan. 'Een beetje, soms wil je iets gewoon geaag weten en hoor je....' hij was midden in zijn zin gestopt ondar hij haar had gerkend. Hij hoefde niet mysterieus te doen voor Julia, zij was zowat het braafste meisje wat hij, al was het vaag, kende. Het was dus niet erg als ze wist dat hij wachtte op een reactie van iemand anders, hij had zeker geen kans bij haar. Al was het wel vreemd dat er een pakje sigaretten naast haar lag. 'Heb jij de laatste tijd nog wat van Wyatt gehoord?' vroeg hij met een klein stemmetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 9:15 am

Jaa hij is echt te sexy. En dankuu :3
-
Julia luisterde naar hem en begon te glimlachen toen hij stopte. Ze nam even een slokje wijn en knikte. 'Ja. Hij bleef laatst slapen. Helpt me veel om over mijn break-up met Jeremy heen te komen. En ik mocht hem ook helpen.' Ze doelde op de problemen tussen Carlos en Wyatt. Kalm haalde ze een hand door haar haren heen en glimlachte naar hem. 'Dus het dan maar wegdrinken?' Vroeg ze plagend. Ach ja, ze deed het zelf ook dus dan mocht het. Julia keek naar hem en pakte het pakje even. Ze glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 10:07 am

hihi thank youu
--
Carlos keek naar zijn voeten, 'Had hij hulp nodig dan?' vroeg hij, hij probeerde niet al te bezorgd te klinken. 'Jij ziet er gezonder uit, het gaat dus wel goed met jou, of is dat een verkeerde aanname?' vroeg hij om wat minder egoïstisch te zijn. Julia was heel erg mooi, en hij zou eerlijk gezegd geen nee zeggen tegen een nachtje met haar doorbrengen, zeker als dat Wyatt jaloers kon maken. 'Niet al te veel, ik kwam hier eigenlijk voor iets anders.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 10:15 am

Ze haalde haar schouders even op. 'Hij wilde zijn ei kwijt. Hij weet dat ik altijd naar hem luister zoals hij naar mij luistert.' Julia nam even een slokje en keek naar Carlos. Met een trotse glimlach knikte ze. 'Nee het is niet verkeerd. Ik ben inderdaad aangekomen.' Ze sloeg haar benen even over elkaar en keek naar haar knieen. Dat mensen het opmerkte maakte haar toch wel verlegen. Maar dat verdween al snel en ze keek op naar hem. 'Oh? Vertel?' Julia keek hem met een brutale glimlach aan. 'Of kan ik het raden?' Ze grinnikte even. Ze wist het wel dacht ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 10:33 am

Carlos zuchtte opgelucht, 'Dus hij is niet al te erg van streek ofzo?' Hij maakte zich vreselijk zorgen om Wyatt dus dit was goed om te horen. 'Goed voor jou!' zei hij zo enthousiast als hij zich op kon brengen en hij nam nog een slok van zijn bier. 'Ik denk dat je het wel kan raden. Liefdesverdriet maakt me niet minder verslaafd... Misschien een beetje dan.' hij grinnikte. 'Wil je er eentje opsteken, buiten?' vroeg hij en hij hield zijn eigen pakje sigaretten omhoog als een bevestiging van waar hij over praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 10:40 am

'Hij vindt het gewoon lastig maar dat is logisch. En ik kon hem alleen maar helpen door te luisteren. Dit zijn jullie zaken. Ik kan ze niet oplossen.' Ze keek hem kalm aan en dronk haar glas leeg. Glimlachend knikte ze. 'Ja dan had ik het goed geraden. Nou ja. Je hebt keuze zat in een jongerenherberg lijkt me.' Ze grinnikte even waarna ze knikte. 'Ja! Het beste idee van de hele avond. Pff. Ik zit al de hele tijd te twijfelen om eenzaam buiten te gaan staan of biet. Je bent mijn held.' Julia pakte grinnikend haar pakte sigaretten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 7:31 pm

Carlos knikte, hij begreep heel goed wat ze zei en was blij dat ze er voor Wyatt was geweest waar hij niets kon doen. 'Keuze genoeg maar geen Wyatt.' zei hij met een zucht en hij gooide de rest van zijn bier achterover. 'Ik zag het aan je, heb jij me toch eens geluk dat ik ook wat kan gebruiken. ' Hij knipoogde voor hij met haar naar buiten liep, de sigaret al halverwege de herberg in zijn mond, maar natuurlijk stak hij hem buiten pas aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimema okt 21, 2013 8:33 pm

Instemmend knikte ze. Dat was zo. 'Klopt.' Ze keek hem aan en slikte even. Julia liep vervolgens grinnikend met hem mee. Buiten stak ze haar sigaret aan en nam genietend een trekje. Oef, dat deed haar goed hoewel ze wel schrok van de kou. Ze keek Carlos met een glimlachje aan. Kippenvel lag op haar armen en een rilling goeed door haar lichaam. 'Je moet ook maar wat over hebben voorgenot.' Mompelde ze rillend en ze keek op naar Carlos. Hij zag er echt goed uit. Ze vond het jammer dat Wyatt zoveel voorbde jongen voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 10:43 am

Carlos glimlachte naar haar toen hij edacht hoe cliché het wel niet was om te doen wat hij ging doen. 'Wacht, ik geef je mijn vest, dan heb je het minder koud.' zei hij en hij stopte na een trekje zijn sigaret in zijn mond zodat hij bijden handen vrij had voor het overhandigen van het vest. Zijn ogen gleden even flirtend over haar lichaam om het af te maken. Natuurlijk voelde hij zich rot om Wyatt, hij kon wel janken, maar hij wilde ergens ook echt naar bed met Julia. Misschien wilde hij gewoon Wyatt's reactie weten, maar dat was niet waar hij nu aan dacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 10:52 am

Ze keek hem met een glimlach aan. Natuurlijk verzoop ze in zijn vest maar dat was voor haar geen probleem. Bovendien rook het heerlijk naar hem en was het lekker warm. Het moment dat zijn ogen over haar lichaam gleden deed haar goed. Julia kwam met een glimlach bij hem staan. "Als jij het koud krijgt moet je het maar zeggen." Haar blik zei genoeg, zij zou hem dan wel opwarmen. Rustig rookte ze verder aan haar sigaret. Ze wilde even niet aan Wyatt of Jeremy denken. Eigenlijk wilde ze gewoon genieten van de aandacht die Carlos haar schonk want van zulke aandacht genoot ze tegenwoordig het meeste. Het gaf haar zelfvertrouwen een boost en dat was iets dat ze vreselijk nodig had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 11:04 am

Carlos knipperde verwoed met zijn ogen bij het zien van haar blik, het was voor hem een teken dat het niet alleen van zijn kant kwam. 'Ik denk dat ik het wel een sigaret lang vol kan houden hier, maar dan vrees ik toch echt dat we weer naar binnen moeten.' zei hij met een knipoog en hij nam nog een lange trek van zijn sigaret. Hij kreeg zijn oude verlangen weer terug, de jeukende vingers, alles wat hem acht jaar lang bezig had gehouden en wat nu een week of twee gewoon weg was. De peuk in zijn hand werd steeds korter, en zijn geduld steeds kleiner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 11:12 am

Zachtjes grinnikte ze om zijn woorden. 'Dat is geen probleem. Ik overleef het wel op een sigaret. Heb tenminste goed gezelschap.' Julia nam een rustige trek van de sigaret en blies langzaam de rook uit. Ze keek rond, alles begon al aardig donker te worden en een kriebelend gevoel in haar buik groeide. De spanning bouwde zich op want ze wist bijna zeker dat Carlos en zij vanavond niet apart zouden slapen. Ze keek naar hem. Bekeek hem, zijn lichaam. Omdat ze dat nu kon. Omdat ze het wilde en ze gaf zichzelf daar alle toestemming voor en weer besefte ze hoe heerlijk hij er wel niet uit zag. Hoe graag ze hem eigenlijk nu al aan wilde raken. Maar dat kon niet natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 11:28 am

Carlos glimlachte, hij genoot van het gevoel van haar ogen die hem niet al te onopvallend bestudeerden. Het duurde dan ook niet heel lang voor hem om zijn sigaret op te roken, al wachtte hij natuurlijk rustig op Julia. Op zijn beurt hield hij zich niet in om elke vorm van haar figuur goed te bekijken, haar als het ware uit te kleden met zijn ogen, want dat was hoe ver hij kon gaan op dit moment. Hij begon nu ook werkelijk last de hebben van de kou, 'Zullen we dan maar?' vroeg hij, Julia aankijkend en met een schuin knikje naar de herberg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 22, 2013 5:19 pm

Heerlijk was het, haar sigaret rookte ze rustig op. Hoe hij haar bekeek, het sidderde in haar lichaam. 'Ja, laten we maar weer naar binnen gaan.' Met een glimlachje gooide ze het peukje op de grond en trapte het uit. Waarna ze snel even rond keek en zich toen naar de deur toe wendde en die open duwde. Met een glimlachje keek ze even over haar schouder naar hem. Daarna liep ze rustig naar haar oude kruk op de bar en sloeg haar benen weer netjes over elkaar met haar jurkje. Zijn veels te grote vest liet ze genietend om haar lichaam hangen en ze keek hem rustig aan. 'Nog een drankje doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 23, 2013 12:43 pm

Carlos liep met haar mee en ging weer op dezelfde plek zitten. 'Waarom niet, ik trakteer.' zei hij met een knipoog en hij gebaarde naar de barman, 'Bier of wat sterkers?' hij keek even naar Julia, als zij sterker wilde gaan zou hij natuurlijk mee gaan. Hij had een goed gevoel over die avond, als hij Julia's hints ten minste goed opgevat had. Hij zou graag tegen zichzelf zeggen dat hij Wyatt jelemaal vergeten was, maar eigenlijk was de jongen een constante factor bij alles wat hij die avond deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimewo okt 23, 2013 6:28 pm

Even beet ze nadenkend op haar onderlip. 'Ik wil wel wat sterkers.' Ze vond het wel leuk om getrakteerd te worden en Julia keek hem aan. Ze deed zijn vest iets dichter om haar heen. Het rook gewoon heel lekker en Julia kon niet ontkennen dat ze het ontzettend sexy vond als mannen lekker roken. Haar ogen zochten met een genietende blik naar de zijne. 'Je hebt een lekker geurtje.' Het compliment rolde met gemak over haar lippen. Inmiddels was ze een stuk minder verlegen geworden. Natuurlijk nog wel een beetje maar ze had haar woordje klaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 24, 2013 10:54 am

Carlos knikte, bestelde twee Whiskey en keerde zoch weer tot Julia. Hij grijnsde acheef bij het compliment, persoonlijk von hij dat dat vest voornamelijk naar wiet rook, maar hij dan nu al zo lang hetzelfde geurtje dat hij dat waarschijnlijk niet meer herkende boven de andere geuren. Misschienwas de combinatie parfum en wiet wel wat Julia zo lekker vond ruiken. 'Dankje, heb ik ooit van mijn moeder gekregen.' zei hij met een lieve glimlach en hij nam een slok van zijn drankje. 'Ben je trouwens echt zo mooi blond? Of verf je het gewoon in een goed geselecteerde kleur?' vroeg hij geïntetesseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 24, 2013 11:00 am

Tevreden nam ze het glas breed en ze grinnikte even. 'Dan heeft je moeder een betere smaak dan de meeste.' Ze grijnsde even waarna ze een plukje pakte en er naar keek. 'Wat denk je? Nee het is nu iets lichter geverfd dan normaal maar ik ben echt blond.' Ze nam een slokje whiskey. 'Maar als het echt lijkt voor jou dan is het echt.' Het drankje brandde een beetje maar op een prettige manier. Ze had het in de afgelopen weken leren drinken en wist dat ze er niet teveel van moest hebben voor ze losbandig zou worden. Julia keek dan ook naar Carlos. 'Ik moet hier niet teveel van hebben hoor.' Ze grijnsde even en nam nog een klein slokje. Ze vond het toch wel heel lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 24, 2013 11:20 am

Carlos glimlachte en knikte, 'Dat heeft ze zeker.' Hij nam niet de moeite om haar heeft te verbeteren naar had, dat zou de zo goed opgebouwde sfeer alleen maar verpesten.'Ik wíst dat er iets anders aan was dan tijdens ons laatste gesprek, maar ik vind het je heel goed staan!' zei hij met een grijns en hij gooide de rest van de drank achterover.. 'Misschien is het ook maar beter als we zo niet nog een drankje doen en gewoon meteen naar.. ehh... boven... gaan.' zei hij met een knipoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedo okt 24, 2013 5:41 pm

Ze moest even grinniken. Er was zoveel anders geworden na hun laatste gesprek maar ze had geen zin om dat te vertellen. Bij zijnvoorstel keek ze hem aan. 'Heb jij al een kamersleutel dan?' Ze gooide haar whiskey achterover. Oeps, geen goed plan. Die ging te snel. Maar ze bleef glimlachen en vroeg de barman om een kamer voor twee personen. Al gauw kregen ze de sleutel en keek ze naar Carlos. 'Zo meneer ongeduldig. We hebben onze kamer.' Julia keek brutaal en vrolijk naar hem. Ze keek uit naar hem, wilde hem met en al gauw liep ze de trap op naar boven zonder om te kijken of hij haar direct volgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 1:31 pm

Carlos grijnsde naar haar, 'Zie het als een compliment.' zei hij en hij stak zijn tong naar haar uit. Hij legde wat geld op de bar voor de kamer en hun drankjes, hij wist inmiddels precies hoe duur dat was, en hij volgde haar zonder aarzelen de trap op. Het duurde naar zijn mening veel te lang voor ze bij hun kamernummer aankwamen en toen Julia stil stond voor een deur had hij dan ook nog maar weinig geduld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimeza okt 26, 2013 7:09 pm

Al gauw had ze de kamerdeur open. Als ze opzij keek zag ze het ongeduld bij Carlos dus liep ze rustig naar binnen. Van buiten liet ze er alles rustig uitzien alsof ze niet het ongeduld van Carlos voelde, maar van binnen ontplofte ze. Ze draaide zich dan ook al gauw om en drukte haar lippen op de zijne. Julia liet zacht een hand door zijn haren glijden, ze wilde hem en dat mocht hij weten ook. Haar lichaam drukte ze tegen hem aan en haar vrije hand begon rustig zijn blouse los te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:02 pm

Zodra Julia's lippen de zijne raakten ontspande hij volledog, hier was hij voor gemaakt en hij voelde zich dan ook helemaal op zijn gemak. Hij merktw dat Julia net zo gretig was als hij en dat maakte de situatie alleen maar beter. Wyatt was op een laag pitje gezet, nu ging het om hem en Julia. Hij gleed met zijn handen eerst vanaf haar heupen omhoog en maakte toen de rits van haar jurk open. (als ze geen jurk zou dragen i am sorry.) Hij begon haar gretiger te zoenen, wat voor het nu en dan botsen van tanden zorgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:10 pm

Julia merkte direct zijn gemak, zijn ervaring maar dat nam haar verlangen niet weg. Ze wilde hem. Hongerig maakte ze zijn blouse verder open en duwde het wat van zijn schouders terwijl ze voelde hoe het jurkje, nadat de rits ervan helemaal open was, langs haar lichaam gleed en waar ze uitkon stoppen. Julia kuste hongerig door. Een arm om zijn middel en een om zijn nek. Wat was ze dan ook blij dat ze deze avond gegaan was. Haar vingers gleden ocer Carlos bocenlichaam en ze streelde zacht over zijn kruis. Ondanks dat ze zijn tanden voelde genoot ze van de kus. Ze wachtte dan ook in soanning af tot wat er zuu geveuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitimedi okt 29, 2013 10:56 am

srry als ik hier steeds wat laat reageer deze meets zijn niet mijn sterkste kant qua dingen verzinnen enzo :p
---
Carlos humde zacht tegen Julia's lippen toen hij haar hand voelde, hij had ergens niet zo'n directe aanpak verwacht van Julia, maar dat was vooral gebaseerd op hun eerste ontmoeting en niet die van vanavond. Zonder enige moeite maakte hij haar bh los en toen ook deze veilig op de grond lag bewoog hij zijn vingers om haar middel heen naar haar borst. Inmiddels had hij zijn open blouse ook al in een hoekje gegooid. Hij vond dit tempo prettig, geen bullshit, gewoon seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 6 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg 'The Fat Boar'
Terug naar boven 
Pagina 6 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: