Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:06 pm

Merlin glimlachte. 'Als je het niet erg vind wil ik nu slapen...' hij keek op de wekker naast zijn bed, het was tien uur. Heel vroeg om naar bed te gaan maar hij was zo moe. 'Dankje Wyatt.' zei hij nog voor hij opstond, de tv en xbox uitzette en zijn pyjama van onder zijn kussen pakte. Hij bleef even in de deuropening van de badkamer staan en glimlachte naar de jongen op zijn bed, wyatt was heel aardig, dat was zeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 11:52 am

New
-----

Het was zondag en een paar dagen waren verstreken sinds hij Wyatt had leren kennen. Hij had Wyatt constant geappt. Soms om de onbenulligste dingen, gewoon een excuus om telkens met Wyatt in contact te zijn. En ondertussen was zijn date met Julia goed verlopen. Hij was verliefd op haar en zij ook op hem. Het ging allemaal zo snel maar het voelde zo vertrouwd bij haar. Toch kon de jongen het niet laten om super vrolijk te zijn vandaag. Hij was er pas sinds gisteren achtergekomen dat ze in hetzelfde appartement zaten. Jeremy danste niet graag voor mensen maar hoe gaaf was het om een tekening van jezelf te krijgen? Een tekening van je passie? Jeremy trok zijn oversized vest aan met een wijde broek eronder. Daaronder droeg hij zijn lievelings-sneakers. Hij had een grijze muts op zijn hoofd die zijn outfit compleet afmaakte. Hij zag er best schattig uit maar ook wel stoer. Je moest er van houden. Maar in dit kloffie kon hij als de beste dansen. Daar voelde hij zich prettig in. De jongens hadden afgesproken in de woonkamer. Jeremy had die verbouwd. Alle tafels, banken en stoelen opzij gezet om genoeg ruimte te creëren om te dansen. Nu wachtte de jongen met een brede glimlach op zijn gezicht tot Wyatt in de woonkamer verscheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 12:26 pm

Wyatt had altijd heel enthausiast gereageerd op Jeremys whappjes. Dat was alleen wel minder geworden toen hij van Julia had gehoord dat zij en Jeremy samen waren. Het was niet dat hij minder reageerde, of minder snel. Hij was alleen terughoudender en lette goed op zijn reacties. Dat hij head-over-heels was voor Jeremy deed er niet echt toe. Zelfs als Jeremy ook gevoelens had voor hem. Hij wilde niets verpesten voor Julia. Zijn haar was vandaag in een knot gedaan die laag in zijn nek hing. Hij droeg een shirt met een kattenprint. Hij had een van zijn schetsboeken bij zich. Hij kwam via de voordeur binnen en glimlachtte naar Jeremy. "Hey hoe gaat het?" vroeg hij vriendelijk, zonder ook maar een hint van hoeveel pijn het hem deed om bij Jeremy te zijn wetende dat hij niets zou morgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 12:36 pm

"Wyaattttttt" Zijn stem zingend uitgesproken terwijl Jeremy over de bank sprong en de jongen vrolijk aankeek. Hij moest wel naar beneden kijken want Wyatt was kleiner dan hem. Schattig. "Goed goed! Ik heb er nu al zin in. Ik heb mijn beste liedjes uitgekozen. Kan niet wachten op een van jouw tekeningen aan mij muur te hangen. En ik wil ook dat je mijn tekening signeert als hij af is. Misschien wordt je ooit beroemd en is het later miljoenen waard." Jeremy keek de jongen glimlachend aan met zijn blauwe, stralende ogen. Ze leken nog lichter als gewoonlijk. Te vergelijken met de heldere, blauwe oceaan. "Wil je eerst even wat drinken voordat je begint aan je tekening?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 12:51 pm

also: denk bij Wyatts kattenprint shirt niets moois, het is echt een afschuwelijk lelijk ding zo van
Spoiler:
----
Jeremys enthousiasme wist een grijns op zijn gezicht te toveren. Nu hij eenmaal aan zichzelf had toegegeven dat hij een crush had, het was niet meer te ontkennen nadat hij had gedroomd dat hij en Jeremy ergens op een bankje zaten en de ander hem kustte, was alles wat Jeremy deed dubbelop. Aan de ene kant kreeg hij vlinders en last van verliefde giechels. Aan de andere kant duwde het de staak bestaande uit de relatie van Jeremy en Julia nog verder in zijn hart. Het voelde alsof hij erg veel honger had, maar alleen maar door de ruiten mee kon kijken hoe andere mensen een enorm buffet aten. Hij kon het gevoel niet aanraden. Wyatt grinnikte bij Jeremys enthousiasme. De jongen was net een overenthousiaste puppy. "Ik dacht dat het het beste was dat ik tijdens het dansen een aantal schetsen maakte, daarna zou je kunnen helpen kiezen welke het beste is en groter uitgewerkt moet worden," stelde hij voor. Jeremys ogen zouden een victoriaans meisje aan het flauwvallen, of ten minste zakdoek wapperen, krijgen. Zijn ogen waren prachtig en.... ohja Jeremy had wat gevraagd. "Nee ik hoef niets."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 1:01 pm

Dat is inderdaad echt afschuwelijk! Oer lelijk! Wyatt moet dat shirt verbranden!
----
Wyatt leek even in zichzelf te zijn gekeerd. Jeremy bekeek de jongen even en trok zijn linkerwenkbrauw op. Hij keek sceptisch naar het shirt wat de jongen aan had. "Wyatt..." (je hebt er zelf om gevraagd. Jeremy gaat het die jongen echt moeilijk maken :p) "Dat shirt... Wat je aanhebt. Ik weet dat je zelf een kitten hebt... Maar dit kan echt niet." Jeremy ging dichter tegen de jongen aan staan, liet zijn handen onder het shirt van de jongen glijden en trok het in een handbeweging over het hoofd van Wyatt. Voor enkele secondes had hij Wyatt zijn huid gevoeld. Had het zelfs gestreeld met zijn vingers onbewust wanneer hij het shirt had uitgetrokken. Het was werk geweest van enkele secondes Daarna gooide hij het shirt verderop. "One second..."
Spoiler:
Hij kwam terug met een simpel grijs vest en een wit shirt. "Hier trek aan. Wees er voorzichtig mee. Het is een MaxDavis" Hij grijnsde en schonk Wyatt een knipoog. Zo kon je niet beledigd zijn toch? Hij had dan wel Wyatt zijn shirt 'afgekraakt' maar kreeg er iets beters voor terug. Shirts en vesten wat persoonlijk naar Jeremy rook. Hij merkte hoe Wyatt naar hem staarde. "Nee? Oké...? Dan laat ik je die schetsen tekenen goed? Zullen we beginnen wanneer je je kleren aanhebt?" En liet zijn blik over het bovenlichaam van Wyatt glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 1:27 pm

Wyatt heeft geen smaak ok, hij houd van lelijke katten dingen, want lelijke dingen zijn mooi in de zin dat ze lelijk zijn, disclaimer: ik vind het kattenshirt ook echt heel erg lelijk. Wyatt is zo hopeloos dat zelfs dit niet meer voor hem op gaat
"one time i wore vertical and horizontal stripes together but i just called it "power clashing" or s/t and everybody bought it. it's the damnedest thing man you can dress completely normally or even badly but as long as you're gay and act like you know what you're doing people will think you're like a fashion goddess it's wonderful"
Anonymous
------
Wyatt keek naar zijn shirt. Hij zag er weinig mis mee. Ja het was een lelijk kattenshirt, dat wist hij ook wel, maar hij hield van lelijke kattenshirts, afzichtelijke katten-sweaters en andere zooi die zo lelijk was dat het in zijn ogen weer mooi was. Jeremy was het daar klaarblijkelijk niet mee eens. Hij zou Jeremy aangevochten hebben, als zijn hersenen en spieren niet in pudding waren veranderd toen Jeremy zijn shirt voor hem uitdeed. Hij was te verrast om te reageren. Hij had Jeremy zijn vingers gevoeld over zijn borst. Tuurlijk, ze hadden elkaar al zonder shirts gezien, ze hadden elkaar ontmoet bij het zwemmen en waren kamergenoten. Toch kon hij er niets aan doen dat hij zich nog steeds ongemakkelijk voelde. Waarschijnlijk omdat hij hier niet verwacht had zonder shirt te staan. Hij was nog steeds aan het worstelen met een reactie toen Jeremy terug kwam met wat van zijn eigen kleren. Hij zou het aanbod afgewezen hebben als het niet kleren waren van Jeremy. Gelukkig was hij de ontkenningsfase van zijn crush al uit anders had de situatie nog moeilijker kunnen worden. Hij kon de geweldige reactie van een knik voor elkaar krijgen en trok snel het T-shirt en het vest aan. Dit was een moment waarop het handig was dat hij kleiner was dan de meesten. Hij paste Jeremy zijn kleren met gemak. Ze zaten zelfs te los, zeker bij zijn schouders. Hij was, naast kleiner, ook in verhouding minder breed dan Jeremy. Wyatt ging op een stoel zitten en legde het schetsboek in een prettige positie tegen zijn benen, met een potlood in de aanslag. "Ready when you are." Zei hij vriendelijk. Hij had Jeremy zijn blik naar zijn eigen bovenlichaam wel gezien. Hij wist niet of hij het moest opvatten als 'wow je bent een plank' of 'ik vind je leuk'. Hij had liever de eerste. De situatie hoefde niet verder meer gecompliceerd te worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 1:46 pm

I believe that fashion is not about what you wear, but how you wear it. It's more than putting together outfits and creating different looks, but a form of expression of one's identity, creating a new outer layer of skin. I live it. I breathe it. I express it.
- Adetayo Fajemisin

----
"Ik hou er niet van als kittens naar mij staren met die grote ogen... Dan voel ik mij zo bekeken." Hij vouwde nu het shirt van Wyatt netjes op. "Ik hou echt niet zo van katten. Maar ik zal vast aan deze shirts moeten wennen niet maar? Misschien moet ik niet alle katten over een kam scheren." Misschien was zijn actie niet zo heel goed geweest. Niet iedereen voor Jeremy zijn kledingstijl mooi. Hij kreeg het alleen benauwd van dat shirt. Tijdens het dansen had hij zich vast niet kunnen concentreren. En........ Wyatt zag er heel goed uit in zijn kleren. Het was hem zelfs een beetje te groot. Zo cute.... Jeremy beet op zijn onderlip en keek gauw weg. Hoe zou Julia in zijn kleren uitzien? Net zo sexy en verleidelijk? Damn waar dacht hij aan op dit moment! Hij was twee verschillende personen met elkaar aan het vergeleken. What is wrong with you man? De jongen kon het toch niet helpen om achter de bank te staan en voorover te bukken. Hij fluisterde in Wyatt zijn oor. "Het staat je wel erg goed... Beter dan wanneer ik erin loop." Zijn stem was hees alsof hij al jaren deed roken. Zo ruw en onwijs verleidelijk. Wat natuurlijk niet expres was. Hij schrok zelf wat hij nu deed. Was hij met Wyatt aan het flirten? Hij besloot snel de muziek aan te doen en begon meteen met een climax. Eerst was hij nog een beetje nerveus omdat Wyatt hem tekende maar uiteindelijk belandde hij weer in zijn eigen wereldje.

Hier even een beeld wat hij kan Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 2:02 pm

Kim is deze meet aan het stalken, heb ik vernomen van de kim waarmee ik skype-bel Very Happy
---------
"Vind je het dan niet vervelend dat Angel bij mij op de kamer slaapt? Al is ze niet helemaal een kitten meer." Dat laatste werd er bedachtzaam achterna gegooid. Angel was officieel niet echt meer een kitten, al leek dat nog steeds omdat ze zo klein van stuk was. Wyatt grijnsde. "Lelijke katten-sweaters zijn mijn ding," zei hij nonchalant. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan. Hij moest afstandelijker doen. Jeremy was niet van hem, maar van Julia. Zij was het die het recht had om na te denken over hoe Jeremy eruit zag zonder shirt, of broek for that matter. Toen Jeremy in zijn oor fluisterde dook hij automatisch weg, ongemakkelijk met de avance. Toen hij de woorden hoorde beet hij op zijn lip. Hij wilde graag iets doen met Jeremy die zo verleidelijk aan het praten was. De enige reden dat hij hem niet vertelde dat hij liever niet had dat Jeremy dat deed was dat hij de sfeer niet wilde verpesten. Als Jeremy weer zoiets zou doen, beloofde hij aan zichzelf en Julia, al zou de laatste dat niet weten, dan zou hij er wat van gaan zeggen. Niet dat Wyatts lichaamstaal geen hint was dat het helemaal welkom was. Toen Jeremy begon te dansen had hij een paar seconden nodig om te stoppen met staren en te beginnen met schetsen. Omdat Jeremy in beweging was en niet lang in dezelfde houding bleef waren de eerste schetsen meer stickfigures met een paar snelle krassen er omheen om de houding van dingen aan te geven. Toen hij vijf schetsen had begon hij die allemaal iets verder uit te werken terwijl Jeremy doorging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 13, 2013 10:46 pm

Doen jullie iedere dag skypen? en wat vindt ze van deze meet tot nu toe? Razz
----

"Nee hoezo zou ik dat erg vinden? Zolang ze niet in mijn buurt komt vind ik het prima. Ik kan mij nog herinneren dat een kat mijn oog wilde uitkrabben toen ik nog jong was. Ben een beetje getraumatiseerd denk ik. En ik vind ze niet zo leuk als honden want met de meeste katten kun je niet eens spelen zonder dat ze naar je blazen of krabben." Jeremy begon zachtjes te lachen. "Lelijke katten-sweaters? Je hebt er nog meer? Maar vindt je ze zelf lelijk? Geloof ik niet. Anders droeg je het niet. Zolang je je maar comfortabel voelt in je kleding is er toch niets aan de hand? Er zijn zoveel dingen wat ik niet mooi vind wat mensen dragen." Jeremy keek met een beschamend glimlachje toen Wyatt wegdook. "Sorry. Zal je niet meer zo laten schrikken of ongemakkelijk laten voelen." Jeremy keek een beetje schamend naar de muur. Ergens naar kijken om niet naar Wyatt te kunnen kijken. Eenmaal aan het breakdancen was hij in zijn eigen wereld. Hij deed iets waar hij van hield, waar hij niet mee zonder kan. Uiteindelijk wanneer de muziek was afgelopen stopte de jongen ook. Zijn borstkas ging snel op en neer. "En? Heb je iets kunnen schetsen of moet ik nog een liedje opzetten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 10:29 am

We skypen regelmatig:3 en ze joint mijn #arneWyatt campagne
+++++++
Wyatt knikte "Nee dan snap ik volkomen dat je niet van katten houd." Hij begreep het heel erg. Hij zou er op letten dat hij Angel uit zijn beurt hield. Jeremy had geen groot probleem met haar, maar dan bestond er nog steeds klasse. Het is wel zo netjes om haar weg te houden nu hij dit wist. "Ik weet dat ze lelijk zijn, maar ik houd van ze. Ik heb altijd al van lelijke kattentruien gehouden." Jeremys reactie op zijn wegduiken stilde zijn paranoia een beetje. Zijn angst om iets voor Julia fout te doen werd wat gekalmeerd. Al vond hij het diep vanbinnen wel jammer. Hij liet Jeremy zijn schetsen xien. "Zit hier iets tussen waar je tevreden mee bent?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 12:50 pm

Jeremy lachte zachtjes om de opmerking van Wyatt. "En ik hou van deze té wijde spijkerbroeken die veel te lang zijn en altijd om moet slaan. Echte breakdancers broeken. Ook al zien mensen dit vaak als skatersbroeken. Iedereen heeft zijn of haar manier van kleden. Alleen kreeg ik het net zo benauwd van die oogjes. Dat heb ik ook wel met poppen. Die staren je ook zo griezelig aan." Een rilling gleed over zijn ruggengraat bij dat beeld. Bah... Poppen. Porseleinen poppen. Jeremy kwam naast de stoel staan waar Wyatt op zat. De jongen hield de nodige afstand om Wyatt niet te 'stikken'. Jeremy kreeg het gevoel dat Wyatt het niet zo fijn vond als Jeremy zo dicht bij hem in de buurt kwam. "Ja de laatste twee vind ik echt heel goed. Wyatt ik blijf het zeggen: je hebt talent!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:05 pm

Wyatt grinnikte. Poppen en kittens? Hij kon beter. "Ooit met alleen een zaklamp een donkere schapenstal ingelopen? Dat is de definitie van enge starende ogen." Hij griezelde ervan. Schapen waren lief, maar als je binnen kwam lopen met je zaklamp weerspiegelden een paar honderd ogen het lich als gloeiende ogen in het donker. Als klein kind wad hij zich rot geschrokken. Bij Jeremys complimentjes kon hij niet voorkomen dat hij moest blozen. "Dankje." Zei hij verlegen, naar zijn mening net iets te veel als een verliefd tienermeisje wiensgrote liefde net hoi tegen ze had gezegd. Prut, hij probeerde zijn liefde voor Jeremy in toom te houden, uit respect voor Julia. Zelfs al was Jeremy niet bi, en was het geflirt allern in zijn hoofd gehaald, Jeremy was van Julia. "ik vind de laatste hrt leukst, het ziet er indrukwekkend uit omdat je op een hand stast."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:13 pm

"Dat heb ik nog nooit gedaan en zal ik ook niet gaan doen. Krijg nu al kippenvel als ik zie hoe je daarop reageert. Echter kan ik het mij niet voorstellen dat je voor je plezier ergens in de nacht een schapenstal naar binnenloopt. Nu moet je mij uitleggen hoe dat is gekomen." Jeremy zag de blosjes van Wyatt. Zo schattig! Hij kreeg de behoefte om in zijn wangen te knijpen. Dit gevoel kreeg hij ook vaker bij Julia. "Ja ik denk dat het deze wordt." Hij wees naar de tekening. "Die mag je van mij gaan uitwerken. Hoeveel gaat dat trouwens kosten?" vroeg Jeremy beleefd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:35 pm

Wyatt grinnikte. "Mijn ouders hebben een schapenboerderij. Ik was toen een jaar of acht. We hadden flink wat schapen die zwanger waren, ik maakte me zorgen over mijn lievelingetjes. Mijn vader had die zomer zijn been gebroken en ik was bang dat als mijn moeder alleen de wacht hield ze misschien in slaap zou vallen. Dus ik had mn laarsjes aan gedaan, pakte een zaklamp en ging haar opzoeken. Die avond waren er wel drie lammeren geboren." Hij glimlachtte bij de herinnering. Hij mistte thuis wel, maar wist dat dit voor hem de beste optie was voor een middelbare school. Bij zijn vraag grinnikte Wyatt. "Niets, je bent een vriend van me. Je staat op het exclusieve lijstjevan mensen die gratis tekeningen kan krijgen als ik het onderwerp leuk genieg vind." Hij vond Jeremy zeer zeker leuk, dat had ook invloed. "Ik zou het wel leuk vinden als jij met Merlin en ik een boys night zou willen houden." Hij glimlachtte verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 15, 2013 1:46 pm

"Dat is gaaf zeg! Een eigen schapenboerderij. Lekker tussen de schapen liggen met hun zachte wol. Wat wil je nog meer? En wat goed van je. Een echte dierenvriend. Niet alleen een kattenmens maar ook nog eens een schapenmens. Alleen zou je die avond wel zijn doodgeschrokken. En lammetjes zijn pas schattig! Nog zo lief en klein. De onschuld zelve. " Jeremy vond het leuk om meer over Wyatt te weten te komen. Hij voelde zich zo verbonden met de jongen. Jeremy keek verbaasd toen hij niets hoefde te betalen. "Tof! Dat waardeer ik enorm!" Hij gaf zachtjes een kneepje in de schouder van Wyatt. Bij Wyatt zijn voorstel glimlachte Jeremy. "Ik heb Merlin volgens mij een keer ontmoet. Toen was de jongen niet zo heel vriendelijk. Toen hij zag dat ik nog steeds aardig tegen hem deed veranderde dat gauw. Lijkt mij heel erg leuk." Hij moest alleen iets bedenken zodat de jongens zijn littekens niet zouden zien. Met een vest slapen en een korte sportbroek? Dat kon wel. Als hij eenmaal onder de dekens lag met de lichten uit kon hij de vest naderhand wel uit doen. "Bij wiens kamer moet ik vanavond zijn?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimevr aug 16, 2013 8:21 am

Een zacht schaap. Het was een rare gedachte. Wol was zacht, dat wel. Hij grinnikte. "Een wollig schaapje is niet heel zacht, ze zijn altijd vies van de modder van het veld waar ze in rond rennen. Lammetjes zijn wel lief en zacht. " Wyatt knikte. "Hij was denk ik in een slechte bui, want hij is echt heel lief. Hij is de reden dat ik niet meer heel erg nerveus ben over met andere mensen praten. Relatief gezien dan, ik heb nog steeds moeite met mensen aanspreken." Hij glimlachte. "Gewoon in de jongensslaapkamer. Ik denk dat onze vrouwelijke appartement genoten geen zin hebben om ons hier te vinden morgenochtend."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 17, 2013 1:33 am

"Deze details was ik eventjes vergeten. Maar als je een schaap wast dan is die weer schoon en wollig niet waar? Of blijft zijn wol nog steeds een beetje ruw? En lammetjes zijn leuk om mee te knuffelen." zei die met een brede glimlach. Jeremy knikte zachtjes. "Ik begrijp het volkomen. Leuk dat je zo'n vriend hebt Wyatt. Was je ook nerveus om met mij te praten? Merkte er zo niet heel veel van. En kijk nu. Je hebt mij al geschetst." De jongen moest zachtjes lachen. "Nu je dat zo zegt klinkt dat erg logisch." Hij ging nu op de rand van de stoel zitten. (ik zie het als een soort stoffen stoel met brede leuningen) Jeremy keek Wyatt vriendelijk aan. "Sorry nog van net hé. Wilde je niet laten schrikken en was erg ongepast wat ik deed."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimeza aug 17, 2013 9:09 am

"Als je ze wast wel, maar onderschat niet hoe lang een schaap nat blijft." Daarnaast zag een nat schaap er ook nog eens belachelijk uit. Dat was ook nog een issue. "Toen ik jou ontmoette was ik wel nerveus ja. Ik ben een beetje erg verlegen, maar ik probeer het te overwinnen." Bij Jeremys laatste opmerking zuchtte hij. "Ik kan een beetje nerveus worden van dat soort dingen." Een beter antwoord zou zijn geweesd: ik vind je echt heel erg leuk en vind dat het niet kan vanwege Julia. Maar hij durfde niet te suggereren dat Jeremy misschien aan het flirten was want misschien was dat niet zo en dan stond hij voor paal. "Maar als we vanavond een sleepover gaan houden wil ik nog ff wat dingen regelen. Ik kan wel wat popcorn oppikken en zo, volgensmij hebben we dat hier niet meer in de keuken liggen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 12:45 am

Inge.
Laten we al de nieuwe meet beginnen Razz
Ben te ongeduldig!
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 12:54 am

Haha same, ok dan

Wyatt zat in zijn pyama op bed. De pyjama in kwestie was een prachtige combinatie van een hellokitty broek met een zwart T-shirt. Angel was uit voorzorg opgeborgen in haar reismand. Ze was speels, dus dit was om te voorkomen dat ze bij hen kwam zitten en Jeremy aan het schrikken maakte. Hij keek rond in de kamer. Merlin en Jeremy waren er nog niet. Hij had wel zin in vanavond. Tijd spenderen met je vrienden is nueenmaal leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 12:57 am

Jeremy keek in de spiegel. Hij droeg een oversized t-shirt. Het was te warm voor lange mouwen. En onder zijn oversized t-shirt een korte, zwarte broek. Eentje die zo fladderde en lekker in kon bewegen. Om zijn polsen droeg hij zweetbandjes. De meeste littekens waren bedekt en zouden niet opvallen. Zelfs had de jongen zelf ook wat snoep en chips gekocht. Hij wilde niet met 'lege' handen aankomen. En hij nam zijn eigen deken en kussen mee. Hij ging dus naar de kamer van Wyatt en klopte aan. Zou Merlin er al zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 1:57 am

pssst oriella ze slapen met z'n drieën op een grote kamer met badkamer c;
---

Merlin deed de voordeur achter zich op slot, hij was die nacht en de hele volgende dag bij Jonah geweest. Hij was helemaal hoteldebotel op die jongen. Hij glimlachte naar Jeremy die voor de deur van hun kamer stond. 'Heyy!' zei hij vrolijker dan de laatste keer dat ze elkaar gezien hadden. 'Echt gezellig dat je naar ons appartement bent overgezet.' zei hij enthousiast en hij opende de deru. 'Hee Wyatt!' zei hij vrolijk en hij liep naar zijn kast, haalde er een batman pyjama uit en verdween in de badkamer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 3:49 am

Wyatt grijnsde breed toen hij zijn kamergenoten in de deuropening zag staan. "Hoi jongens." Zei hij vrolijk. Een van de bureaus was gebruikt als tafel voor een fles fanta, wat glazen die hij uit de keuken van het appartement had gehaald en een paar kommen voor chips en popcorn. Hij had echt zin om met ze rond te hangen. Hij glimlachte toen Merlin naar de badkamer verdween om om te kleden. Je zou kunnen denken dat hij gewoon onzeker was over zijn lichaam of iets dergelijks, maar het was omdat zijn lichaam nog niet helemaal was wat het zou moeten zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitimezo aug 18, 2013 3:54 am

Oké Very Happy
---
Jeremy schrok op toen hij plotseling een stem hoorde. Hij was zo in gedachten verzonken dat hij Merlin niet eens had horen aanlopen. "Hoi." Zei hij met een vriendelijke glimlach. "Wat is de wereld toch klein. Iedereen kent jou. Echt iedereen waar ik mee om ga zijn goed bevriend met je. " Jeremy kwam langzaam de kamer binnen gestrompeld. "Hoi Wyatt." Hij deed zijn handen in zijn zakken en bekeek de ruimte eens waar ze gingen overnachten. Merlin was gelijk al de badkamer ingerend. Jeremy was blij dat hij zich al had omgekleed. Hoefde hij het nu niet te doen. "En Wyatt, is mijn tekening af?" vroeg die met een brede grijns en nieuwsgierige oogjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 3 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Rosalind en Robert Lutece
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: