Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Wyatt
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:20 pm

Jeremy probeerde fatsoenlijk te gaan zitten met dat smeltende ijsklontje in zijn broek. "Hallo niet lachen! Is niet grappig. Wacht maar Merlin." Jeremy had een brede grijns op zijn gezicht. "Oké ik ben dus aan de beurt? Nou dan kies ik dus jou Wyatt. Mijn wraak op Merlin komt nog wel." zei hij op een onschuldig toontje terwijl hij een slok van zijn drinken nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:25 pm

Wyatt moest eerst zichzelf zo ver krijgen dat hij stopte met hoestten. De volgende stap was nadenken. Dare vond hij eigenlijk te risky, hij had geen flauw idee wat Jeremy zou verzinnen. Truth zou ook risky kunnen zijn, wat als naar crushes werd gevraagd, of waarom hij hier was of zo. In princiepe wist alleen Julia van zijn crush, niet dat ze wist op wie, en dat dat dus een jongen was en dat hij gay was en alleen Merlin wist van de hallucinaties, naast zijn therapeut. Uiteindelijk koos hij. "Truth, come at me bro." De voornaamste uitwerking van alcohol op Wyatt was toch echt dat hij losser was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:27 pm

Merlin schaterde van het lachen bij het zien van Jeremy's gezicht. 'Niet te geloven joh.' zei hij gedempt omdat hij een kussen tegen zijn gezicht had gedrukt. 'En zo hoort het ook Wyatt, nog wat?' zei hij en hij schonk zijn eigen glas en dat van wyatt vol voor hij antwoord had. 'Oh nee ik ben wel een beetje bang aan het worden, dit gaat niet goed komen.' hij lachtte nog een keer, al dit keer wat zachter, en wachtte Wyatt's keuze af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:30 pm

"Truth! Daar ben ik dus helemaal niet goed in. Ik had al zo'n leuke dare in gedachten. Dat moet maar wachten voor straks. " Jeremy keek naar Merlin met vernauwde ogen. "Jij... Wacht maar af." Dat dreigen ging niet bepaald goed want de jongen begon zelf ervan te lachen. Dat had idioot uit moeten hebben gezien. Jeremy was nog steeds aan het nadenken en zou beginnen met een milde vraag. "Wyatt... Ben je nog maagd?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:35 pm

Wyatt grinnikte. "Volgende keer dat jij mij kiest, beloof ik dat ik dare doe, goed?" Hij knikte naar Merlin "Yes please" zei hij voor hij weer een slok nam. De vraag deed hem half stikken. Hij zat wederom te hoestten. "Ja ik ben nog maagd." Zei hij een tikje rood. Niet dat hij dat was in het aspect van hopen en dromen, maar afijn dat telt nu eenmaal niet. "Merlin, truth or dare?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:40 pm

Merlinlavhte en gooide een kussen naar Jeremy, 'Ik wacht wel, Ice-crotch.' Hij wist geen goede reactie op het antwoord van Wyatt dus hij kuchte even het had hem verbaasd als er een ander antwoord uit Wyatt was gekomen, hij was zelf dan ook nog maagd en Wyatt was 5x onzekerder en antisocialer van wat hij oppikte. 'Ik ga voor truth want ik heb het idee dat me straks een hele erge dare staat te wachten en die wil ik niet missen.' zei hij zo snel mogelijk na het korte ongemakkelijke moment met een blik op Jeremy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:45 pm

Wyatt dacht even na. "Jij hebt toch wat met een zekere Jonah? Dat heb ik in ieder geval vernomen via via. Als het niet zo is, leg uit waar de rumour vandaan komt. Als het wel zo is, hoe ver zijn jullie al gegaan." Bij de laatste opmerking zat een wenkbrauw wiebel die Wyatt zonder een ruime hoeveelheid alcohol nooit gemaakt zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:51 pm

Merlin kuchte opnieuw, maar grinnikte bijna meteen daarna. 'Dat heb je goed vernomen.' begon hij en hij dacht even na hoe hij dit het beste kon verwoorden. 'Let's say we've fooled around a little.' zei hij een beetje rood, 'Maar nog niet écht iets... Hij weet het ook nog niet echt.' dat laatste zei hij wat zachter, even vergeten dat Jeremy het ook niet wist. Hij schraapte zijn keel, 'Okee ik ga nu de andere kant op, anders blijven we maar in deze cirkel gaan, Wyatt! Zeg het maar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimeza aug 24, 2013 11:58 pm

Jeremy moest alles eventjes verwerken. Wyatt was nog maagd... Jeremy probeerde niet te blozen. Ook de reactie van Merlin gaf aan dat de jongen... Niet ver was geweest? Was hij nu de enige die niet meer maagd was? Hmm... Niet dat hij dat bepaald een probleem vond. En nu kwam de volgende vraag. Wie was Jonah... "Uh mag ik even wat vragen... Merlin ben jij biseksueel? Want ik neem aan dat Jonah een jongen is? En als jullie elkaar leuk vinden moeten jullie dat zeggen. Uit je gevoelens dan komt het vast goed." Jeremy glimlachte en keek naar Wyatt want hij was weer aan de beurt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 12:00 am

Wyatt giechelde als een klein meisje toen hij Merlins andwoord hoorde. Hij was meer dan een beetje aangeschoten. Hij had ook een rood hoofd, en was erg giechelig. Hij hield braaf zijn mond over Merlins laatste zin. Dat was niet Jeremys zaak als Merlin het niet Jeremys zaak maakte. Merlin veranderde de richting en dus was Wyatt alweer. "Truth, alweer." Zei hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 12:12 am

Merlin keek naar Jeremy, 'Tuurlojk vraag maar raak.' hij dacht even na over zijn eerste vraag, 'Je zou biseksueel kunnen zeggen ja, maar om precies te zijn panseksueel, wat een fancy woord is voor "Je geslacht boeit me geen ene ruk."' zei hij met een grijns en hij begon te lachen, 'Oh maar Jonah is mijn vriendje hoor, en dat ik hem geweldig vindt weet hij maar al te goed...' hij pauzeerde even, 'Ach joh we zijn roommates je moet dit wel weten. Ik ben geboren als meisje, nou ja in het lichaam van een meisje want ik ben altijd een jongen geweest. Maar Jonah weet dit dus niet en het zou een grote verassing zijn als we wel verder waren gegaan, "SURPRISE, it's plastic!"' hij had het waarschijnlijk niet zo gezegd als hij niet zoveel drank op had. 'Okee, Wyatt, de vraag aan jou!' hij dacht even na, 'Is er iets raars, een kink ofzo, that get's your motor running?' vroeg hij grijnzend, alsof hij niet net iets heel persoonlijks had verteld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 12:21 am

Wyatt grinnikte om de manier waarop Merlin het zei. "Aan gezien dit veranderd in een groot kom-uit-de-kast-feest, ik ben gaaaaaaaaaay." Hij had de a veel te lang uitgerekt in hoe hij het zei. Hij had ook het spongebob-imagination ding gedaan met zijn handen. "Doe alsof er een erg gliterige regenboog tussen mijn handen zat." zei hij giechelig. "Jeremy, kom jij ook bij onze queer-club." Zijn eerste reactie op Merlins vraag was rood worden, roder dan een tomaat. De tweede reactie was op zijn lip bijten. Daarna verstopte hij zijn hoofd in zijn handen. "Wil. Je. Niet. Weten." mompelde hij erg erg beschaamd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 12:41 am

Panseksueel? Bestond dat ook al tegenwoordig? Maar aan de ene kant was dat wel iets moois. Dan keek je naar de persoonlijkheid van een persoon. Daar val je dan op. Niet of diegene een meisje of een jongen is. Echter vertrok Jeremy zijn gezicht bij de volgende zinnen van Merlin. Wow. Dat had hij niet zien aankomen. Of hij het erg vond? Nee helemaal niet. Het zou voor Merlin heel moeilijk zijn geweest. Hij had echt wel respect voor de jongen dat hij dit vertelde. Ook al was het onder invloed van alcohol. "Merlin... Je mag trots zijn op wie je bent, echt. Veel mensen durven de stap niet te zetten. Jij bent een goed voorbeeld en daarbij... Als Jonah je echt leuk vindt dan accepteert hij dat wel. Misschien moet je het vertellen wanneer de tijd rijp is. Ofzoiets. En nu klink ik als een oude vent maar bedankt voor je eerlijkheid." En porde Merlin plagend in zijn zij. Daarna kwam blijkbaar Wyatt ook uit de kast. Hij was homo? Iets in Jeremy leek een sprongetje te maken. Hij maakte kans. Hij leek voor vanavond Julia heel even te zijn vergeten. Sorry... Dat komt door de whisky en likeur 43. "Ik ben bi..." zei Jeremy zachtjes. Hij keek Wyatt met een kleine glimlach aan. "En nu maak je mij nieuwsgierig , wat is het! "
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 1:05 am

Merlin glimlachte, 'Dankje, en ik vertel het hem wel.... Ooit.' Hij grinnikte en gaf Jeremy een vrij harde por met zijn elleboog. Blijkbaar was dit een grote guys who like guys party, interessant. Hij was trots op Wyatt dat gij het vertelde, zelfs al was hij dronken. 'Yaaayy nu kunnen we praten over hot dudes, weet je wie lekker is? Jonah.' hij lachte en dronk nog wat van zijn likeur 43. 'Wyaaaaaattt, het is TRUTH or dare, waarheid a.u.b. anders had je maar dare moeten kiezen dan had je ook met een ijsklontje naast je junk kunnen zitten maar je koos waarheid dus tja.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 1:12 am

Wyatt kon het niet helpen, hij kreeg een klein beetje hoop van de kennis dat Jeremy bi was. De nieuwsgierigheid was alleen iets dat hem nog verder bracht in zijn spiraal van nog roder worden en zijn gezicht verbergen. "Alleen als jullie beloven dat jullie niets door vertellen." Zei hij dreigend, met een blik tussen de vingers van zijn handen door. Hij haalde diep adem en greep alvast een kussen om zich wederom te verstoppen. "Ik houd echt heel veel van..." hij pauzeerde heel even om zeker te zijn dat hij dit echt ging vertellen. Ja dat ging hij. "bdsm" zei hij zacht, nog net hoorbaar, voor hij zijn hoofd verstopte in het kussen van schaamte. "Pest me niet" mompelschreeuwde hij door het kussen heen tegen de andere twee.
----
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 1:30 am

De jongen keek van de een naar de ander. "Dit gaat mij allemaal te snel. Verwerkingsproces." Jeremy schonk zich nog een glas met likeur 43. Hij ging echt niet zeggen wie hij knap vond als jongen. Hij had niet bepaald een type. Met meisjes was het precies hetzelfde. Hij kon iemand wel knap vinden maar als de persoonlijk niets was dan hield het op. Hij moest zich comfortabel bij diegene voelen. "Ik beloof dat ik niets zal vertellen." Hij vond het grappig om te zien hoe Wyatt deed. Was best cute. "Bdsm..." Jeremy zijn blauwe ogen werden groter dan ze al waren. "Serious?" Hoe moest hij hier nu op reageren? Jeremy vond zo'n mensen echt weird, een vreemde fetish. Hij durfde dat niet te zeggen tegen Wyatt. "Oké... Hoe werkt dat dan precies? Fantaseer je dan over hoe jij iemand straft en vastbindt of dat jij juist wordt vastgebonden?" Hij moest er toch een beetje een idee bij krijgen niet waar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 1:51 am

Merlin deed een dubble take na het antwoord van Euatt, 'Zoals ik net al zei, je koos waarheid...' Al merkte hij daarna al te goed dat Wuatt serieus was. Nog onzeker hoe te reageren hoorde hij Jeremy en hij keek de jongen met open mond en ogen die schreeuwden "You did not just ask that!" aan. 'Als ik heel eerlijk mag zijn hoef ik dat niet echt te weten... Wyatt je mag doen wat je wilt enzo maar ik heb genoeg informatie op dit punt. Het hele seme/uke verhaal mag van mij worden overgeslagen. Dat doen jullie maar als ik een keer niet thuis ben.' hij knuffelde zijn kussen nog ateeds stevig en hoopte dat Wyatt gewoon maar aan Jeremy zou vragen of hij nou truth or dare koos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 2:04 am

Wyatt durfde over de rand van zijn kussen uit te kijken. Gelukkig lachtten ze hem niet uit of zo, al leek Merlin het niet echt te geloven. Ach dat hoefde ook niet. Jeremys vragen maakte hem een beetje oncomfortabel. "Uhhm.. Merlin wil het verder niet weten en zo, en ik ben niet heel comfortabel om nu perse alles uit te leggen, maar heel hardcore ben ik niet of zo op dat gebied." Hij keek vooral niemand aan. "En ik ben niet echt van de gevende variant als je het heel graag wil weten" werd er achteraan gemompeld. Hij was echt extreem flustered nu. Een ander onderwerp was nodig, NU! Hij keek naar Jeremy. "Truth or Dare." zei hij zacht, nog steeds erg embarressed vanwege zijn onthulling van daarnet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 7:06 am

Jeremy keek Merlin met een blik van: het-floepte-eruit-voordat-ik-erover-nadacht-sorryyyyy!. Jeremy keek naar het dekbed, pulkte een beetje aan zijn vest. Was het echt zo verkeerd om te vragen? De jongen snapte gewoon niet hoe je zoiets al lekker kon vinden. Hij werd zelf altijd geslagen door zijn vader en dat was echt geen pretje. Hij kon het niet voorstellen om iemand anders pijn te doen. Jeremy verslikte bij het laatste wat Wyatt zei. Met een hese stem antwoordde hij: "Sorry Wyatt... Ik wilde het niet ongemakkelijker voor je maken. Ik probeerde het alleen te begrijpen." En wie kon die hese stem en die blauwe puppy oogjes van Jeremy nu weerstaan? Niemand toch? "Ik kies voor....truth."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 7:46 am

Wyatt was nog steeds knalrood. Het hielp niet dat zijn gedachten lichtelijk afgedwaald waren naar een Alternatieve demensie waar hij niet net wat raars had verteld over zichzelf. Nouja, voor alle eerlijkheid kon hij Jeremy ook iets raars proberen te vragen. "Heb je ooit iets met een jongen gedaan?Maakt niet echt uut wat, al is het romantisch hand in hand lopen" Hij vond het wel een interessante vraag. Hij had ergens nog hoop op een relatie met Jeremy. Niet dat die hem nu niet raar vond. Hij was zeker weten weirded out, als Wyatt al een kans had gehad...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:23 am

Bij de vraag van Wyatt haalde Jeremy simpel zijn schouders op. "All the way. En als je precies wilt weten ontvang ik maar geef ik ook." zei hij op een simpel toontje. Zijn blauwe ogen keken recht in die van Wyatt. Benieuwd naar zijn reactie hierop. Meestal sprak hij niet zo stoer, maar met alcohol leek hij zich nergens voor te schamen. Wacht maar morgen als hij opstond. Dan kreeg hij vast spijt dat hij dit had verteld. "Ik heb een relatie gehad met een jongen voor een half jaar... Eerder gezegd een man dus vandaar. Niet dat jullie denken dat ik met iedereen het bed in duik. Zo ben ik niet" Hij schonk nog wat bij. "Ben ik nu?" Een brede grijns sierde op zijn gezicht. "Merlin, truth......or dare?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:35 am

Merlin had niet echt een verwachting voor het antwoord van Jeremy, maar hij kon zeggen dat hij redelijk verbaasd was. Hij was ook erg blij dat het onderwerp was veranderd, al niet heel erg, en zo te zien was Wyatt dat ook, hij zag er al iets kalmer uit. Hij was persoonlijk helemaal niet comfortabel met praten over seks en hij vond dat hij ruim genoeg informatie had ontvangen over beide jongens die avond. Toen Jeremy hem dé vraag stelde grijnsde hij, het moment waar ze op hadden gewacht. 'Ik neem aan dat je het liefste via een dare wraak neemt, dus ik ga voor dare.' zei hij met een klein glimlachje, al kon je zien dat hij niet heel comfortabel was met zijn keuze. 'Ik heb er nu al spijt van, maar gekozen is gekozen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:39 am

Whelp dat zat niet in de weg. De alcohol hielp erg bij het niet denken aan Julia en zijn schuldgevoel. Hij slikte. Hij was nieuwsgierig waar het op uit zou lopen. Hij hoopte een sprookjeseinde, hij overwachtte niets meer dan een gebroken hart. Hij was wel nieuwsgierig wat Merlin zou krijgen als dare wraak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:44 am

Hij begon goed na te denken over welke dare hij nu precies ging kiezen. Hij had een aantal ideetjes in zijn hoofd:
1. Prank call Jonah, maar dat zouden ze beter niet kunnen doen
2. Jeremy zou een 'smoothie' voor Merlin maken en die moest hij opdrinken
3. of blinddoek Merlin en laat hem drie objecten kussen, en niet vertellen wat het was.

Hmmm... Lastig. "Ik heb twee dingetjes. Of ik en Wyatt mogen jou opmaken of we blinddoeken jou en je moet 3 objecten kussen. En wij vertellen niet wat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:52 am

Over die opties hoefde Merlin niet lang na te denken, hij hield totaal niet van make-up, hij had dan ook jaren moeten aanhoren waarom hij nou niet eens wat mascara opdeed, want hij was toch zo'n mooi meisje. 'Het is niet zo dat als ik er een kies dat je dan de andere gaat doen want dat zou vreselijk gemeen zijn.... Ik ga, als dit niet het geval is, voor de tweede optie. Je bent dood als je ook maar in mijn buurt komt met make-up.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy   Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
Terug naar boven 
Pagina 5 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Nemesis, Ra'Loth, Olivia, Christopher, Caleb en Jeremy
» Rosalind en Robert Lutece
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: