Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Restaurant 'De Gebroeders'

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Julia.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimema okt 14, 2013 1:02 pm

Day begon weer lichtjes te blozen. Hij wist precies de juiste woorden te zeggen. Echter was ze te verlegen op dit moment om wat terug te zeggen. En wat moest ze eigenlijk zeggen? Hun hadden nog geen relatie. Day wilde Joe niet wegjagen. "It's our little secret." fluisterde zij zachtjes. Ze sloot weer haar ogen en ademde rustig in en uit. Je merkte aan haar lichaam dat zij volledig ontspannen was. "Je doet het echt heel goed. Ik zou zo in slaap kunnen vallen." Bij zijn laatste woorden ging ze iets omhoog. "Echt? Ik vind jou ook een hele mooie...... jongen. " Dat kwam er onzekerder uit dan ze had gehoopt. Ze drukte snel een kus op zijn lippen voordat ze braaf ging terug liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimema okt 14, 2013 7:28 pm

Hij glimlachte tevreden. Ze wees hem niet direct af, dat vond hij best fijn. Liefjes keek hij in haar ogen toen ze zo onzeker zei dat ze hem ook mooi vond. 'Niet in slaap vallen prinses. Dan ga ik me nogafvragen wat er met je aan de hand is dat je elke keer als ik iets lekkers met je doe je in slaap valt of wilt vallen.' Hij grinnikte zachtjes even. Het was een leuke reminder aan hun eerste keer samen. Iets dat, als het goed zou gaan, ze nog vaak te horen zou krijgen. Zacht ging hij door. Hij ging soms plagend bij haar borsten wat meer naar de zijkant toe of meer over haar billen heen maar hij bleef verder wel goed masseren. 'Hoeveel moet je nog drinken voori er een erotische massage van mag maken?'' Fluisterde hij plagend in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 15, 2013 2:15 am

Daykota begon zachtjes te lachen bij zijn opmerking. Ze moest denken aan de cocktailnacht waar ze in slaap was gevallen. Net op het moment dat het allemaal wat 'gezelliger' werd. Dit kreeg ze vast nog vaker te horen. Joe zorgde er wel voor dat zij dat incidentje niet ging vergeten. "Joeeeee. Dat kwam door de alcohol!" Daykota pakte het glas wijn om er weer een aantal slokken van te nemen. "Hmm... Moet je daar nog toestemming voor vragen Joe?" Ze knipperde onschuldig met haar ogen voordat zij het glas terugzette op het nachtkastje. Ze draaide zich om waardoor zij Joe kon aankijken. "Ga je gang maar meneertje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 15, 2013 6:58 am

Lachend keek hij haar aan. 'Jaja dat zeggen ze allemaal!' Lachend kuste hij haar haren terwijm ze dronk. 'Zoo.. Dat jij nog zo onschuldig durft te kijken'. Zachtjes grinnikte hij en glimlachte met een ondeugende blik. Hij deed zachtjes haar bh uit en glimlachte. 'Sluit je ogen liefje. Of doe iets van een blinddoek om. Maar je moet ze sowieso gesloten houden. Beloof je me dat lieveling?' Zacht kuste hij haar lippen en keek haar grinnikend aan. 'Ik zal wel een blinddoek pakken. Ik denk namelijk niet dat jij je ogen dicht kan houden en dat moet je wel van mij doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 17, 2013 12:05 am

"Ik ben ook heel onschuldig. Ik doe nooit wat. Zie je die mooie engelen cirkeltje niet boven mijn hoofd?" Ze glimlachte lief voordat ze haar glas leeg dronk. Bij zijn woorden keek ze hem verdacht aan. 'Moet ik mijn ogen sluiten? Hmm ik weet niet of ik dat kan beloven." Ze sloeg haar armen om zijn hals en kuste zachtjes langs zijn kaaklijn. "Oké ik beloof het. Omdat ik zo lief meisje ben." Daykota was reuze benieuwd naar wat Joe van plan was. "Wacht. Ik pak wel mijn shirt." Ze pakte een shirt die ze om haar ogen deed en knoopte het van achter. "Zo nu kan ik niets meer zien. Is Joe daar tevreden mee?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 17, 2013 5:58 am

Zachtjes grinnikte hij. "Nee ik zie alleen die duivelshoorntjes verschijnen." Brutaal grijnsde hij even en knikte instemmend. Maar toen hij zag dat ze haar shirt voor haar ogen deed. Hij speelde even met haar haren waarna hij zonder woorden opstond. Hij liep naar de keuken waar hij uit de vriezer een bakje vulde met ijsklontjes vulde. Daarna liet hij zacht terug. Hij legde haar op haar rug. Hij zette het bakje op het nachtkastje waarna hij haar benen uiteen duwde en er tussen plaats nam. Zacht begon hij haar benen te masseren. Eerst lekker en verwennend, langzaam naar boven. Zometeen zou hij de ijsblokjes gaan gebruiken. Kalm masseerde hij omhoog waarna hij haar los liet en dronk van zijn wijn. Hij pakte glimlachend een ijsblokje. Zachtjes gleed hij ermee over haar lichaam. Plagend over haar borsten, op haar tepels en langzaam naar haar kruis
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:16 am

"Duivelshoorntjes! Hoe durf je Joe. Ik ben een engel met schitterende, witte vleugels. Jij hebt de hoorns en de rode, zweep staart." Ze kneep plagend in zijn neus terwijl haar blik zelf ook aan de brutale kant was. Daykota bleef nog steeds liggen benieuwd wat Joe van plan was. Dit moest geen goed teken zijn. Wat had hij voor haar in petto? Haar hart ging vlekkeloos over in het bonzen van spanning naar bonzen van opwinding. Hij legde Day op haar rug, duwde haar benen uiteen en Joe ging er tussen zitten. Day voelde zich heerlijk licht in haar hoofd. Zacht begon hij haar benen te masseren. Eerst lekker en verwennend, langzaam naar boven. Wauw... Wanneer ze iets heel kouds voelde verliet er een kreetje uit haar mond. "Ik schrok!" Maar de sensatie was verrukkelijk. Haar lichaam zo warm wat werd verkoeld door een ijsblokje. Het gaat zoals het moet gaan. Details, volgorde, tijd: Day kon het niet meer precies vertellen omdat het één golf is van genot waarin alles door elkaar heenliep en ook niet meer bestond. Het enige wat nog bestond was het genot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:28 am

Hij schudde grijnzend zijn hoofd. "Jij bent een duiveltje lieveling. Maar dat is niet erg want dat is ontzettend sexy." Beloofde hij haar en hij keek naar haar. Kalm masseerde hij door. Hij grinnikte toen ze schrok ervan. Hij liet het ijsblokje tussen haar benen glijden en duwde het zachtjes naar binnen. Daarna masseerde hij weer door waarbij hij ondertussen een beetje tegen haar aan reed. Hij had zijn boxer nog aan maar die zou hij niet lang meer aanhouden. Zijn hoofd liet hij omlaag glijden, zacht begon hij haar borsten te verwennen. Likken, bijten, zuigen. Hij kneep zacht in haar billen, haar bovenbenen. "Ik wil dat je smeekt om me." Hij fluisterde het in haar oor, waar hij zacht in beet. Hij liet zijn tong langs haar hals gaan. Over haar lippen en kuste haar toen. Hij wilde haar laten genieten. Dat was alles wat Joe met zijn Daykota wilde doen. Dat ze geen ander meer zou willen. Dat ze hem wilde, dat hij haar kon plagen. Dat hij alles met haar kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:37 am

Haar heupen drukte zij tegen hem aan om het allemaal zo goed mogelijk te voelen. Happend naar adem, voelde Day zijn handen, zijn mond, zijn tong: waanzinnig! Haar hoofd bestond niet meer alleen nog maar haar lijf. Zij liet alles los, haar fantasie en werkelijkheid gingen verder. De wereld bestond niet meer, zij kon alleen maar kreunen, hijgen en genieten. Het voelde vertrouwd en al mijn remmingen verdwenen. Day had er geen moeite meer mee om haar avontuurlijke kant te ontdekken. "Je wilt dat ik smeek?" fluisterde ze zachtjes. "Daar is wel wat meer voor nodig." Haar borstkas ging snel op en neer. Onwetend zocht ze naar zijn gezicht. Ze pakte zachtjes zijn hoofd tussen haar handen. Ze kuste hem vurig terug en liet haar tong in zijn mond glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:54 am

Genietend ging hij door. "Je smeekt zo wel." Hij zoende met haar mee. Speelde met haar tong, en vurige dans van passie maar ook zeker liefde van zijn kant. Hij greep haar haren beet. Drukte haar neer en pakte nog een ijsklontje. Hij liet haar haren los en duwde haar aan haar heupen omhoog. Zacht liet hij het ijsklonktje over haar billen glijden. "Jij bent een vrouw, jij hebt vast hier ergens wel iets liggen waarmee jij je altijd vermaakt. Of ben jij zo onschuldig dat je geen speeltjes hebt?" Vroeg hij haar lachend en grinnikend. Hij beet in haar oor. "Vertel me waar ze liggen, anders ga ik zelf wel op zoek naar dingen waar ik me prima mee kan vermaken." Hij streelde haar haren even teder en glimlachte. Het ijsklontje had hij bij haar billen laten liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:02 am

"Joe..." Haar vingers gleden door zijn donkere lokken. "Je bent echt zo...opwindend in bed." Hun kus was passioneel, vurig en sensueel. Alles zorgde ervoor dat ze beneden meer dan een tinteling begon te voelen. Hij greep haar haren beet en even maakte ze een zuchtend geluidje. De sensatie nam haar lichaam over. Hij wist pas goed hoe je iemand moest begeren. Zacht liet hij het ijsklontje over haar billen glijden. "K-koud!" Ze giechelde zachtjes en hoorde zijn woorden. Gelijk begonnen haar wangen te gloeien. "Nee..." zei ze schor. "Dat doe ik niet Joe, echt niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:45 am

Sorry, moet ondertussen schoonmaken van moeders
--
Hoe ze zijn naam zei.. Heerlijk klonk het en hij grijnsde. Hij kuste haar hals en keek na even naar haar rode wangen. "Echt niet dametje? Je komt niet heel overtuigend over hoor." Hij liet zijn hand zacht even tussen haar benen glijden en streelde haar waarna hij het ijsklontje eruit haalde. Hij liet het even op haar buik liggen. "Het mag er niet vanaf glijden." Was zijn opdracht. Hij kuste haar voorhoofd teder. "Dus, zeg mij eens waar alles ligt? En anders dan kom ik je wel verwennen. Of verlang je daar nog niet naar?' Hij beet plagend in haar vingers en kuste haar even teder. "Wil je nog liever dat ik je verwen met ijsklontjes?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:48 am

Maakt niets uit
Moet zo ook eens gaan douchen xD
---

Daykota schudde haar hoofd. "Echt niet. Ik doe daar niet aan. Het klinkt echt ongeloofwaardig maar ik heb daar niet echt behoefte aan. " Ze streelde zijn wang. "Ik heb meer behoefte aan het 'echte', aan jou." Dat laatste zei ze op een verleidelijke, sexy toontje. Als ze hem nu maar kon aankijken maar helaas. Hij haalde het ijsklontje uit haar en gelijk zuchtte ze van verlichting. Ze wilde Joe zo graag maar zij vertikte het om te smeken. "W-wat? Joe....." zei ze op een zielig toontje. De vrouw hield haar lippen stijf op elkaar. "Ik zeg niets."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 2:00 am

Haha. Pyjama-dag?
Oeh, ik ga even mee naar de Makro :3
--
Zacht lachte Joe en keek naar haar. "Ach meisje toch.. Dat komt vanzelf als je oud en eenzaam bent." Zei hij plagend. "Maar de echte mij.. Die krijg je pas als je smeekt." Hij ging naast haar liggen. Drukte het andere ijsklontje weer in haar en pakte een nieuwe waarmee hij over haar lichaam gleed. "Zeg het maar als je me wilt." Hij kuste haar slaap en glimlachte naar haar. Hij bekeek haar lichaam en zoog zachtjes aan haar tepels. "Vertel het me maar. Je weet wat je moet zeggen liefje, meer hoef ik niet van je te horen.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 2:04 am

Makro.
Neem me snoepjes mee hihi ^^

En ja heb geen zin om op te staan
----

Daykota kreunde lichtjes. Ze begon zich duizelig te voelen door de opgekropte opwinding. Ze wilde Joe zo graag maar ze was te trots om het toe te geven. "Je speelt echt een gemeen spelletje." Wanneer hij aan haar tepels zoog kwamen er schattige geluidjes over haar lippen gerold. Nu rolde Daykota zich bovenop hem en pakte zijn handen vast. "Geblinddoekt of niet, jij kan ook smeken." Daykota kuste hem en gleed met haar lippen van zijn hals tot boven zijn schaamstreek. En nu nam ze zijn lid in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 19, 2013 4:02 am

Ik heb geen snoepjes, wel taart :3
--

Joe grijnsde en knikte. 'Weet ik, ik ben zeer gemeen." Hij keek op toen ze bovenop hem kwam. Hij keek naar haar en gromde al gauw. Ze was geweldig met haar mond en hij greep haar haren vast. "Oh nee hoor. Jij smeekt en anders dan stop ik nu." Hij hijgde en sidderde van genot. Stoppen wilde hij absoluut niet maar hij wist dat als hij wilde wat hij kreeg hij ook door moest zetten. Zacht trok hij haar aan haar haren al gauw weer omhoog en kuste haar lippen. Hij maakte het shirt los zodat hij haar weer aan kon kijken. Dat was ook maar voor even. Hij drukte haar op haar buik en trok haar heupen omhoog. Hij moest het kwijt, het kloppende gevoel van genot. Grommend ging hij haar lichaam binnen. Hij sloeg even op haar billen. "Stom kreng ik krijg je nog wel aan het smeken!" Hij begon direct te bewegen. Snel, opgewonden. Hongerig naar haar lichaam. Hij was duidelijk dominant. Wilde haar tot zich eigenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimema okt 21, 2013 9:08 pm

Taart…. Hmm niet zo fan van (a)
----
“Ja ben jij ook, martelaar.” Ze trok hem speels aan zijn oor voordat ze er een kusje op drukte. Ze was echt verliefd op deze jongen. Daykota kende het niet meer ontkennen. Het enige waar ze mee zat was: Jimmy. Tegen die jongen zou zij vast niet kunnen winnen. Joe wilde het namelijk niet opgeven. Wanneer de man haar haren beetpakte schrok ze. Een kinky gevoel voelde zij in haar maag. Ze vond het wel ruig. Ze stopte even waar ze mee bezig was. “Ik denk echt niet dat je wilt dat ik stop Jonathan.” Expres de naam gebruiken wat hij het meest verafschuwde. Nu nam ze zijn lid nog dieper in haar mond. Deep throaten. Hij ging smeken, daar was ze zeker van. Ze gehoorzaamde de jongen toen hij zachtjes aan haar haren omhoog trok. Ze kuste hem gretig maar verwachtte niet wat er nu kwam. Hij maakte het shirt los waardoor ze hem weer kon zien. Eerst alles een beetje vlekkerig maar toen zag ze zijn sexy gezichtje weer.. Hij drukte haar op haar buik en trok haar heupen omhoog. Wat ging hij doen? Wanneer hij in haar ging stokte haar adem. Dit had ze echt niet verwacht. Daykota begon gelijk te kreunen en vond zijn dominantie een huge turn on. “Joe…” Kreunde zij met verlangen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedi okt 22, 2013 1:57 am

Ik wel. Was mokkataart dus vond ik lekker :3
--
Hij had gegromd bij zijn volledige naam. Hij haatte die en dat wist ze. Bij het deep throaten had hij zich bijna over gegeven maar hij had het overwonnen. Hij nam haar nu. Hij nam haar alsof ze zijn ondergeschikte was. "Ja? Lekker hè om zo genomen te worden? Volgens mij ben je nooit zo genomen door een jongen." Hij gromde. "Gelukkig ook dan maar dat ik een man ben." Hij duwde haar aan haar borsten omhoog en zorgde zo dat hij ze kon gaan kneden. Hij bewoog door en duwde haar toen weer plat. Hij hijgde zwaar en stootte diep door. Hij wilde haar. Niemand anders, alleen zij was nu nog belangrijk voor hem. Haar goddelijke lichaam. Haar donkere, wilde lokken die hij graag vast greep. De manier waarop ze zo heerlijk kreunde als ze zijn naam zei. Het wond hem op. Hij vond haar heerlijk. Het sidderde, alles in hem verlangde naar haar. Wilde haar beminnen als zijn geliefde. Wilde haar liefhebben. Wilde alles voor haar doen. Hij boog voorover, naar haar oor. "Ik ben gek op je." Fluisterde hij dan ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 24, 2013 4:02 am

Oeeh mokkataart is ook wel lekker Razz
Heb je een stukje voor mij bewaard?
---

Ze had zachtjes gelachen toen ze Joe hoorde grommen. Hij vond die naam verschrikkelijk. Heerlijk om dat te misbruiken. Zijn dirty talk zorgde voor nog meer sensatie. Daykota beet zachtjes op haar onderlip om niet al te hard te kreunen. Stel je voor dat er kamergenoten van haar thuis waren en in bed lagen te slapen. "Jij bent inderdaad te eerste." wist ze moeilijk over haar lippen te persen. Ze hijgde zachtjes. Joe ging echt hard te keer. Dit was ze totaal niet gewend. Hij begon nu zelfs haar borsten te verwennen. Zijn opwinding werd voelbaar, haast ondragelijk. Ook al zou Day het willen, ze kon niet meer stoppen. Het was te lekker. Wanneer zij zachtjes in haar oor fluisterde werden haar ogen groter. Haar groene ogen keken hem verbaasd aan. "Joe..." Dit had ze niet tegen hem willen zeggen maar op dat moment. "Ik ben ook echt gek op jou. Ik wil je voor mijzelf." Ze kuste hem met de liefde die ze voor hem voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 24, 2013 6:43 am

Hahaha te laat xD
--
Zijn hele lijf was ingespannen bezig. Vol opwinding die overal voelbaar was. Haar heerlijke gekreun en gehijg jaagde dat enkel op. Op het moment dat hij haar woorden hoorde en haar lippen voelde. De liefde voelde wist hij het zeker, hij was verliefd. Hij kuste haar met alle liefde terug en streelde even door haar haren. Voor een moment werd hij zachter en rustiger. Genoot hij van hun sensuele en warme liefde maar al gauw begon hij weer ruw te bewegen. Hij wilde eerst dit afmaken en niet met een onvoldaan gevoel achterblijven. Zijn vingers vonden dan ook al snel een weg tussen haar   benen waar hij haar zacht nog een beetje begon te strelen om haar ook haar genot nog iets meer te geven. Zijn gehijg was zwaar, zijn gegrom was laag en zijn opwinding groot. Dit vond hij heerlijk en dat kon hij niet ontkennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimedo okt 24, 2013 9:18 pm

Haar kus werd beantwoord. Was dit een goed teken? Ze voelde hoe Joe met alle zekerheid haar terug kuste. Hij was duidelijk ook gek op haar. Ze was blij dat ze het gewoon had toegegeven. Wanneer hij weer ruw te bewegen kreunde ze harder want Daykota bereikte haar hoogtepunt. Maar blijkbaar was het niet genoeg. Ze was nat van de spanning en opwinding waardoor zijn vingers makkelijk bij haar naar binnen schoven. Daykota had al een orgasme gehad zojuist door het hartverwarmende moment en weer het ruige stoten. Daar was gewoon geen voorkomen aan. Ze was ontzettend gevoelig op dit moment. Nu wist hij haar nog meer te stimuleren. "ah Joe..." Daykota kon het niet meer aan en al gauw kwam al de tweede orgasme met een opwinden kreet.

---
I had an idea.
For drama.
Zullen we doen dat Joe en Jimmy met elkaar naar bed zijn gegaan in Engeland,
en dat Daykota daar achterkomt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 25, 2013 7:56 am

Is goed :3 Hebben ze waarschijnlijk toch gedaan. xD
--
Na hun kus voelde hij hoe haar spieren zich aanspanden. Hij grijnsde. Het voelde heerlijk als zij haar hoogtepunt bereikte en hij merkte hoe hij zelf ook zijn hoogtepunt bereikte. Heerlijk vond hij het en zacht kuste hij in haar nek. Langzaam gleed hij uit haar en stimuleerde haar nog even met zijn vingers. Hij voelde het al gauw weer en na haar tweede orgasme liet hij haar rusten. Hij kwam bij haar liggen en nam haar in zijn gespierde armen. Haar hoofd tegen zijn borst en hij kuste haar haren waar hij zacht door heen streelde. Zijn ademhaling werd maar moeizaam rustiger en genietend keek hij naar haar. "Hm.. Dit was een fijne." Hij fluisterde het zacht in haar oor waar hij liefdevol langs streek en hij keek naar haar. Hij was echt helemaal gek op haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimevr okt 25, 2013 10:20 pm

OMG dat plaatje :3
Af en toe drama kan wel hihi ^^
----
Day ging lekker knus tegen hem aanliggen. Haar ademhaling ging nog snel. Haar borstkas ging op een vlugge tempo op en neer. Haar hele lichaam leek nog na te tintelen. Dit was echt zalig geweest. Haar hoofd was op zijn borst gerust en ze snoof zijn heerlijke geur op. Ze rook nog een vleugje aftershave en haar favoriete geur van alles: hemzelf. Ze glimlachte lief naar hem en drukte een kus tegen zijn borst. "Dit was echt heerlijk Joe. " Day herinnerde zich de woorden die zij had uitgesproken. "Je moet trouwens niet denken dat ik je wil claimen... Die woorden van net waren een soort van... moment opname." Daykota wilde zich er weer uitkletsen want dadelijk had ze ervoor gezorgd dat ze Joe had weggeduwd. Hij hield niet van vaste relaties of zich aan iemand binden. Day was al blij met deze momenten. Dat hij nu bij haar in bed lag dan bij een ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 26, 2013 2:09 am

I know :3
En drama is leuk. Ben benieuwd wat Jer vindt van al Juul's avontuurtjes xD
-
Hij moest eerlijk bekennen dat hij het heerlijk vond dat Daykota zo tegen hem aan lag. Haar heerlijke haren waar hij zacht mee kon spelen. Haar warme en welgevormde lichaam. Zachtjes kuste hij haar haren en moest even grinniken om haar woorden. "Jij mag me claimen." Hij fluisterde het in haar oren en  streelde over haar wang. "Ik denk dat ik me wel aan jou wil binden en anders wil ik het wel proberen." Joe keek haar met een lieve blik aan. Oh, hij had het echt zwaar te pakken, dat was duidelijk. Als hij zelfs over zijn bindingsproblemen heen stapte voor haar dan zou hij veel voor haar over hebben. Hij bleef genietend blij haar liggen en streelde haar haren. Nu hoefde hij zich geen zorgen te maken dat hij de komende morgen vroeg weg zou moeten zijn. Joe vond het gewoon echt heerlijk zo. Heerlijk met haar. Ze was waar hij gek op was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitimeza okt 26, 2013 10:22 pm

Tja Jer was ook niet bepaald een heilig boontje Razz
----
Ze luisterde naar het ritme van zijn hart die sneller klopte als gewoonlijk. Dat kwam natuurlijk door al die inspanning van daarnet. "Ja? Dat vind ik leuk om te horen. Ik ben echt verbaasd om dit uit jouw mond te horen. Jij settled toch nooit?" Met haar wijsvinger maakte zij rondjes om zijn navel. "Toch ben ik stiekem blij dat ik diegene ben waar je het mee wilt proberen." Ook al was ze natuurlijk bang om gekwetst te worden. Of hij zou vreemdgaan omdat ze te 'saai' was. Ze kuste hem passioneel met haar vingers die over zijn biceps streelden. "Bedankt voor deze geweldige avond en heerlijke afsluiting." Haar groene ogen keken hem diep in de zijne aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De Gebroeders'
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: