Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Restaurant 'De Gebroeders'

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Julia.
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedo aug 01, 2013 11:32 am

Dit is een gezellig reztaurant waar je binnen en buiten kan zitten. Er wordt heerlijk eten geserveerd en meestal.is er zelfs nog wel een plaatsje te vinden ook al heb je niet gereserveerd. Het is geweldig voor een date maar ook voor gewone diners of zakelijke etentjes. Al met al is het een veelzijdig restauant dat aan zoveel mogelijk din gen iets doet als het niet goed is. Ook bereiden ze vegetarischr en glutenvrije gerechten..

Personen: max. 30
Regels: Gebruikelijke dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedo aug 01, 2013 11:41 am

Merlin had Julia niet veel meer dan een kwartier geleden opgepikt van haar appartement en nu stonden ze er dan, voor het restaurant waar hij gereserveerd had. Hij wist niet zeker of hij zich netjes aan moest kleden voor vandaag dus hij had maar een van zijn nettere, maar dagelijkse outfits uitgekozen: Een grijs overhemd met een in grijstinten gestreept vest erover, hij zou nooit van streepjes afkomen. Hij hield de deur voor Julia open, (meer omdat hij eerst door de deur liep dan omdat hij galant wilde zijn), en vertelde de ober bij de deur dat hij een reservatie had voor twee personen onder de naam Oakwood. Hij had zeker willen weten dat ze een tafeltje hadden, zelfs al was het hier nooit bomvol. 'Dus, Julia, wat vind je?' vroeg hij terwijl ze de over volgden naar hun tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedo aug 01, 2013 11:47 am

Julia liep mee. Haar hakken tikten op de vloer en ze had een lichtblauw en zomers cocktailjurkje aan. Ze voelde zich er prettig in ondabks dat het haar dunne lichaan enorm goed tekende. "Tot nu toe erg mooi. Het ruikt ook heerlijk Merlin!" Hoewel ze tegelijkertijd misselijk werd van de geur en gedachte aan eten. Ze zuchtre even en keek toen naar Merlin. Bij de vraag wat ze wilden drinken ging ze voor.een simpel sapje. Ze was al blij dat ze geen water drojk want daar had ze ook.wel een handje vqn. Hoewel het.enkel vanwege de gezonde bedoelingwn was. Rustig.slikte zr even en keek Merlin stralend aan. "Je hebt jezelf overtroffen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedo aug 01, 2013 11:59 am

Merlin glimlachte, 'Mooizo.' zei hij en hij bestelde zelf een cola, al had hij meer zin in bier was hij helaas nog geen achttien. Merlin's gezicht lichtte op bij het zien van Julia's stralende blik, Hij lachte kort, 'Zou je wel kunnen zeggen ja.' zei hij en hij keek op de menukaart. Anders dan verwacht voelde hij zich geheel op zijn gemak met Julia en tegen zijn planningen om echt restaurant eten te bestellen in besloot hij in zijn hoofd toch gewoon op de fish and chips. Hij sloot de kaart na een snelle blik op de toetjes en glimlachte naar Julia. 'Hoe was je week?' vroeg hij nieuwsgierig, het was vier dagen geleden dat ze hadden afgesproken om elke vrijdag uit eten te gaan en hij had haar sindsdien niet meer gezien, enigszins bang dat het niet door zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedo aug 01, 2013 9:08 pm

Julia keek hem glimlachend aan. Ze liet haar ogen daarna naar de menukaart glijden en moest even slikken. Ze bestelde een simpele maaltijdsalade en liet het daarbij, het zou heel wat zijn als ze dat op zou krijgen. Daarna sloot ze de map weer en legde ze die naast zich. Ze keek glimlachend naar Merlin. "Wel goed, ik heb verschillende mensen ontmoeten. En enkele kamergenoten iets beter leren kennen. Ook heb ik therapie aangevraagd." Zei ze met een kleine maar trotse glimlach. "En de jouwe?" vroeg ze glimlachend. Ze nam een slok van haar sapje en streek haar jurkje even goed. Ze was blij dat dit nog door was gegaan en dat het de komende tijd ook door zou gaan. Ze vond Merlin erg aardig en het deed haar goed om tijd met hem door te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimevr aug 02, 2013 12:47 pm

Merlin grijnsde trots naar haar, 'Geweldig!' zei hij en hij dacht even na over zijn eigen week, 'Ook goed, ik heb een nieuwe vriend gemaakt, en ben een centimeter gegroeid! Ook heb ik over drie weken een operatie in de agenda staan, al is dat niet echt deze week...' zei hij met een grote glimlach. Hij mocht Julia graag, en het deed hem goed om te horen dat het goed met haar ging. Ook vond hij het fijn dat hoj haar nog niet lang kende, maar toch het gevoel had dat hij haar alles kon zeggen. 'Die nieuwe vriend, hij is erg leuk. Maar ik ga niet rondrennen als een verliefde kip zonder kop, als hij al op jongens valt, wat hij waarschijnlijk niet doet, waarom zou hij dan op míj vallen, ik ben niet eens echt...' hij stopte in het midden van zijn zin en slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimeza aug 03, 2013 11:15 am

Met een brede glimlach keek ze hem aan. "Oh gaaf! Welke operatie? En straks ben je nog groter dan ik ben!" Zei ze lachend. Vrolijk keek ze Merlin aan, het voelde echt alsof ze hem al eeuwen kende. Ze vond het geweldig met hem en toen hij het over de vriend had glimlachte ze nog iets breder. "Ooooh! Merlin!" Kirde ze vrolijk en ze keek hem aan. "Maar als hij op jongens valt maak jij ook evengoed een kans hoor! En als hij het niet zou willen omdat je geen echte jongen zou zijn. Dan is hij niet goed genoeg voor je! Je bent een betere jongen dan de meeste jongens die ik ken. Je bent veel gezelliger en aardiger." Zei ze lachend en ze keek hem vrolijk aan. "Maar je bent al wel bijna een verliefde kip zonder kop of niet soms?" vroeg ze hem giechelend. Ze pakte zijn hand vast en gaf er een kneepje in. 'Heb vertrouwen in jezelf, echt waar.' Zei ze liefjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimeza aug 03, 2013 2:49 pm

Merlin glimlachte en wees naar zijn borst om aan te tonen om welke operatie het ging, hij had nou niet echt zin om dat te zeggen in een restaurant, al was dat misschien iets te paranoide. Hij lachte, 'Als ik zo doorga wel ja!' Hij zou graag langer worden dan Julia, maar dat zat er niet echt in. Hij glimlachte breder dan ooit bij haar geruststelling. 'Dankje, dat betekent veel voor me.' zei hij, het was goed om eens te horen dat hij een echte jongen was, zeker omdat hij hier vaak aan twijfelde, niet omdat hij dat zelf niet vond, maar bang voor wat anderen dachten. 'En misschien ben ik dat wel, of moet ik zeggen haan.' grapte hij en hij voelde zich weer een stuk beter over de hele zaak. 'Ik heb vertrouwen in mezelf, nu jij nog.' zei hij en hij knikte naar de ober die hun bestelling bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 5:37 am

Julia begon breed te glimlachen. "Echt? Oh dat zou een geweldige operatie zijn! Dat zal vast heel erg goed voelen." Zei ze liefjes tegen hem. Ze keek hem stralend aan en moest lachen. "Misschien wel ja!' Zei ze grijnzend.Ze keek vrolijk naar Merlin en glimlachte."Het is geen moeite, ik meen het hoor." Zei ze tegen hem. ze keek hem vrolijk aan en lachte. "Ja je bent wel een haantje hoor." Zei ze lachend waarna ze weg keek. "Ik.. Het duurt eventjes." Zei ze zachtjes. Ze keek naar de salade die ze kreeg en beet op haar onderlip. "Het is wel een vol bord zeg..'Zei ze zachtjes en ze keek Merlin even aan. Ze hoopte dat ze een gedeelte op zou krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 12:31 pm

Merlin knikte, 'Dat haalt vast een grote last van mijn schouders.' zei hij en hij lachte, 'Ik neem aan dat haantke hier een compliment is dus bedankt?' zei hij met wat twijfel in zijn stem. 'Neem je tijd.' zei hij en hij pakte een frietje met zijn hand toen hij zich realiseerde dat dit een restaurant was en hij pakte toch maar zijn vork. 'Je hoeft niet alles op te eten, zoals ik al zei: alle beetjes helpen. Daarover: Helpt de therapie een beetje?' vroeg hij en hij begon gewoon netjes met mes en vork aan zijn fish and chips. Hij dacht dat Julia misschien gemakkelijker zou eten als hij dat ook deed, al kon hij er daar ernstig naast zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 7:27 pm

"Ja haantje.is een complimentje." zei ze met een lieve glimlach. Ze keek hem even aan en keek toen naar haar salade. "Ik heb nog geen sessie's gehad. Maar ik ben er nog steeds bang voor.." zei ze eerlijk en ze prikte wat met haar vork in de salade. Voorzichtig nam ze er een klein hapje van hoewel het met enige tegenzin was. Ze voelde zich dik en ze had geen idee of ze dit wel kon. Zacht beet ze op haar onderlip maar kauwde erna rustig en slikte het door. "Je hebt gelijk Merlin.." zei ze zacht en ze keek hem aa.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 8:04 pm

Merlin grinnikte, hij mocht Julia erg graag en wilde zo graag dat ze gelukkig en gezond was. 'Je hoeft nergens bang voor te zijn, de therapeut is er om je te helpen, en voor niets anders.' zei hij nadat hij zijn laatste hap had doorgeslikt. 'Altijd.' zei hij met een lieve glimlach. 'Ik wou dat ik je kon laten inzien hoe mooi je bent en dat zelfs al was je dik, wat je niet bent, je nog steeds mooi zou zijn. Jij bent Julia en niemand anders, hoeveel je weegt hoeft daar niets mee te maken te hebben en Julia is een geweldig persoon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 8:28 pm

Julia schudde haar hoofd. "Als ik dik was geweest wat ik niet mooi geweest. Dan had ik mensen teleurgesteld.." fluisterde ze en ze nam nog een klein hapje salade. Stilletjed keek ze Merlin aan. "Het spijt me dat ik het weer moet verpesten." zei ze zachtr en ze keek naar haar bord. Ze hoopte zo dat haar vriendschap met Merlin stabd zou houden. Thuis was ze altijd alleen, iedereen vond haar daar een freak en hier had ze ook weinig mensen die ze echt vertrouwde. En dat was juist wat ze ook heel hard nodig had. Stil keek Julia naar hem op. "Bestel je geen toetje?" vroeg ze hem maar om het onderwerp va haar af te halen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 04, 2013 8:46 pm

Merlin schudde zijn hoofd, 'Ware schoonheid zit van binnen, jij hebt het geluk dat ook je gezicht vreselijk mooi is.' Zei hij en hij legde zijn bestek op zijn bord. 'Je verpest niets, heb je nooit gedaan.' hij veegde zijn mond af aan het servetje en glimlachte zwakjes naar haar. 'Nee, ik probeer wat minder suiker te eten...' zei hij voorzochtig, hij vond het moeilijk om Julia te overtuigen om te eten en zelf op een soort dieet te zijn, maar hij moest eerlijk tegen haar zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimema aug 05, 2013 4:35 am

Julia at rustig nog wat. Ze keek naar Merlin. "Maar dan ben jij de knapste hier want jij hebt echt een enorm goede en mooie persoonlijkheid Merlin." zei Julia glimlachrnd. Ze at nog wat hapjes van haar salade waarna toch een deel van haar bord leeg was. Ze keek hem liefjes aan en keek hem aan. "Dan heb ik nog wel tips voor je hoor!" zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimema aug 05, 2013 11:18 pm

Merlin straalde bij die opmerking, 'Dankje, dat betekent veel. Niet vergeten dat je zelf mooi bent, hoor.' zei hij en hij pakte nog een verdwaald frietje van zijn bord. 'Ik heb zowaar niets omgegooid of geknoeid, wat een wonder.' grapte hij en hij glimlachte naar hoe er toch bord te zien was bij Julia. 'Dan kunnen we tips uitwisselen.' zei hij en hij knipoogde naar haar. 'Ik vind het heel leuksat we zo goed met elkaar kunnen opschieten, je bent een hele goede vriendin en zoiets heb ik eigenlijk nog nooit gehad.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:26 am

Julia keek hem aan en knikte even. "Ik ga mijn best doen het niet te vergeten." Zei ze waarna ze even moest lachen. "Gooi je zo vaak iets om dan?" vroeg ze grijnzend. Ze gleed even met een hand door haar haren en knikte. "Dat komt wel goed, als je wilt kan ik je helpen. Inmiddels ken ik vele gezonde manieren om wat kilootjes kwijt te raken in plaats van te weinig eten." Zei ze eerlijk en ze knikte instemmend. "Dat is geheel wederzijds Merlin. Ik vertrouw je ook meer dan dat ik anderen vertrouw en het voelt alsof ik je al jaren ken en dat is echt heerlijk.' Zei ze zachtjes tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 11:31 am

Merlin glimlachte, 'Goedzo, als je het wel vergeet kan ik je er op elk moment aan herrineren.' zei hij en hij knikte, 'Ik laat overal waar ik kom een ravage achter.' zei hij grinnikend. 'Mooizo, ik weet helaas geen gezonde manieren om aan te komen, ik doe het gewoon door de magische regel: "veel eten, weinig bewegen."' hij lachte erom, hij vond het tenslotte prima zo, als hij maar niet nog zwaarder werd. 'Dan ben ik ten minste niet alleen, en dat is mooi.' zei hij, hij merkte dat hij minder schold als hij met Julia sprak, waarschijnlijk bang dat ze daar niet tegen kon, maar dit was waar de therapeut al jaren heen wilde, dus et zat wel goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 11:35 am

Julia glimlachte. "Dat wil ik je nog wel eens zien doen. Maar Merlin. Hier is het nog geen ravage!" zei ze vrolijk. Ze moest even lachen om wat hij zei. "Dat gaat niet werken. Ik hou van dansen en veel eten kan ik ook niet." zei ze en ze keek hem glimlachend aan. Toch was het wel iets. Misschien moest ze et dansen een tijdje opgeven om aan te komen. Hoewel het natuurlijk nooit te veel mocht zijn. Nadenkend beet ze op haar onderlip. Rustig keek ze toen even op naar Merlin. "Eenzaamheid is ook maar zo saai. Maar wacht maar. Als die jongen jou ook leuk vindt ben je nooit meer eenzaam." zei ze plagend en lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:13 pm

Merlin lachte, 'In restaurants doe ik altijd extra mijn best, het is zo vervelend als er iemand aan moet komen rennen met servetten.' zei hij en hij knikte, 'Dat wist ik, dus het is geen methode voor jou. Gewoon blijven dansen, al is meer eten wel aangeraden.' zei hij op een luchtige toon, maar hin maakte wel duidelijk dat hij serieus was. Hij zuchtte, 'Als Jonah mij ooit leuk vind krijg je van mij de volgende vijf vrijdagetentjes helemaal gratis.' zei hij met een flauw glimlachje dat zijn zekerheid van de hopeloosheid van de zaak liet zien en hij keek van Julia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 5:47 pm

Julia knikte. "Dat is waar hoewel ik het best een keer zou willen zien." zei ze met een kleine maar ondeugende grijns. Ze dronk rustig van haar sapje. "Ik ga ook nooot stoppen. Maar misschien moet ik wel maar gaan minderen." zei Julia rustig en ze keek hem aan. Langzaam ontvouwde zich een grijns rond haar gezicht. "Oh geweldig! Daar houd ik je zeker aan want mijn gevoel zegt dat er altijd een kans is." zei ze genietend. Ze keek hem vrolijk aan. "Gelukkig voor joi zullen ze nooit zo duur zijn."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 9:39 pm

Merlin lachte, 'Geloof me, dat krijg je wel.' zei hij, zeker dat Julia ooit in hun vriendschap wel wat van zijn klunzigheid zou meekrijgen. Hij knikte, 'Minderen is misschien verstandig, maar nog gewoon genoeg trainen om op je best te blijven voor als je straks naar de academie gaat!' hij wilde niet dat Julia haar droom niet meer zou kunnen volhouden. Hij lachte, 'Ik hou je op de hoogte, en hou me aan mijn deal.' zei hij en hij glimlachte wat zwakker, maar liever. 'Ik weet zeker dat ze steeds wat duurder zouden worden, tegen de tijd dat hij me daadwerkelijk leuk vind zitten we aan de drie gangen menu's.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:25 pm

Julia moest even lachen. "Ik kijk er naar uit." Zei ze plagend en ze kek hem aan. Ze keek hem aan en begon toen wat te stralen. "Oh ja, ik wil zeker weten naar de academie." Zei ze vrolijk en ze keek hem aan. Ze knikte even en dronk haar drinken op. Zacht pakte ze toen de hand van Merlin vast. "Nee nee, geloof me nou. We vinden wel eerder uit of hij je leuk vind of niet. En ik denk niet dat dat jaren gaat duren want ik zal jaren nodig hebben voordat ik drie gangen op kan." Zei ze met een lieve glimlach. Ze keek hem even aan. "Ik vind dat je echt positiever erover moet denken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimeza aug 10, 2013 1:00 pm

late reactie sorry sorry,
--
Merlin glimlachte, 'Natuurlijk wil je dat, en je gaat ook naar de academie.' zei hij, hij kneep voorzichtig in haar hand terwijl hij naar haar luisterde. Hij glimlachte wel, maar zwakjes. 'Vast... Ik zou zo graag gewoon zijn stomme kut gedachten willen lezen, dan wist ik het nu al godverdomme.' zei hij fronsend. 'En ik weet dat ik dat moet... Waarom is het leven soms zo fucking moeilijk, Julia? Waarom kunnen we niet gewoon krijgen wat we willen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitimezo aug 11, 2013 5:27 am

Julia hoorde al zijn scheld woorden aan. Ze hield zijn hand vast. "Het leven is moeilijk omdat het niet leuk was als het makkelijk was.' Zei ze zacht. Ze liet de hand van Merlin los waarna ze opstond en hem even knuffelde. "Het komt echt wel goed tussen jullie, dat weet ik echt heel erg zeker Merlin." Zei ze liefjes. Ze gaf hem een lieve knuffel waarna ze hem weer wat losser liet. "Zullen we nog wat drinken nemen?" vroeg ze. "Of wil je de rekening al?" Ze rechtte haar rug even en ging met een hand door haar blonde krullen waarbij ze vrolijk glimlachte
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De Gebroeders' Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De Gebroeders'
Terug naar boven 
Pagina 1 van 5Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: