Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De 'Geheime' Tuin

Ga naar beneden 
+7
White
Joe.
Jimmy.
Cam
Olivia
Jonah
Merlin
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 11:52 am

Op het landgoed zijn meerdere bosen te vonden, in een daarvan is er een open plek die in de bouwtijd van het jaar beplant is met prachtige bloemen. Er is ook een kleine vijver te vinden met een fontein. De fontein is een naakte vrouw met een waterkruik onder gaar arm waar het water uit klettert in een vrij muzikale wijze.
De tuin heeft verschillende fruitbomen en struiken en wordt bevolkt door een grote hoeveelheid vogels.
Voor de ingang (er loopt een grinten pad door het bos heen naar de tuin toe) ligt een steen met de tekst:
"Geheime tuin
Beplant in 1913;
Hervonden en gerestaureerd in 1980"
vandaar de naam van de tuin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:40 pm

Het was negen uur s'avonds, en Jonah moest eruit. Hij voelde zich vreselijk vandaag, en was niet naar school gegaan. Niet omdat hij ziek was, maar hij kon het gewoon niet. Waar het vandaan kwam wist hij niet, maar zo slecht had hij zich sinds een lange tijd niet gevoeld. Vluchtig kleedde hij zich aan, een simpele warme sweater, een spijkerbroek en laarsjes. Aan zijn haar besteedde hij geen aandacht. Hij pakte zijn jas en zijn telefoon, en binnen een minuut was hij buiten. Het was fris, maar dat vond Jonah heerlijk. Hij ging lopen, niet wetende waarheen. Het maakte niet uit, als het maar ver van iedereen weg was. Na een poosje lopen kwam hij bij een pad uit, wat leidde naar de geheime tuin. Hij besloot hier maar een kijkje te nemen, want veel leerlingen hebben hier leuke ervaringen beleefd, dat is tenminste wat Jonah van verhalen had gehoord.. Hij was hier niet om die reden. Het enige wat 'ie wilde was alleen zijn, en wie gaat er nu s'avonds naar een of andere verborgen tuin? Het zag er prachtig uit, in het schemerlicht. De vogels waren gestopt met zingen, maar het geluid van de fontein was erg rustgevend. Hij ging op een bankje vlakbij de fontein zitten, en stak een sigaret op. Hij zat ongeveer een uur op het bankje, na te denken over van alles, tot hij zich een beetje alleen begon te voelen. Misschien had Merlin zin om te komen, hij was niet echt het type wat vrijdagavond uitging. Jonah pakte zijn mobiel en besloot hem toch te sms'en. "Ik ben in de geheime tuin, gezelschap zou fijn zijn. Ik zie je wel verschijnen, of niet. Jonah." Na even nadenken drukte hij op verstuur en weg was het sms'je. Nu maar afwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 12:54 pm

Merlin had vandaag maar twee lessen gehad en had nu vrij omdat het grootste deel van de klas vandaag therapie had, omdat hij het maar om de week had zat hij op zijn bed te gamen, de beste manier om een vrije dag te besteden voor hem. Het geluid van de sms kon hij maar net horen over het geluid van Bioshock 2, maar hij hoorde het wel degelijk. Hij verwachtte een sms van Seamus te zien toen hij het spel had gepauzeerd, maar in plaats daarvan trof hij een sms van Jonah aan, wat wel het laatste was dat hij verwachtte. Even staarde hij naar de woorden, niet zeker wat ervan te maken. 'Ik kom eraan, tot straks. (: typte hij en hij haalde de smiley vojf keer weg voor hij hem toch maar liet staan. Hij sloot zijn xbox af en pakte zijn rugzak, je wist maar nooit, voor hij de deur uitging, op weg naar de geheime tuin, waar hij wel vaker was dus hij wist de weg te vinden in een minuut of vijf. 'Hey.' zei hij met een voorzichtige glimlach toen hij jonah zag en hij liep naar hem toe, een beetje awkward gezien de omstandigheden van hun laatste ontmoeting.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:09 pm

Hij zag Merlin de tuin binnen lopen, en stond op. "Hey, Merlin." Zei hij in een poging blij te klinken. "Alles goed? Het is al een tijdje geleden dat ik je gezien heb." Jonah ging weer zitten en pakte nog een sigaret. Hij had er al vier opgerookt in de tijd dat hij hier zat. Altijd wanneer hij zich gestrest voelde rookte hij zijn longen er bijna uit, niet echt een goede gewoonte. Maar hoe kut Jonah zich vandaag mocht voelen, het was altijd een verlichting om Merlin te zien. Hij straalde rust en liefde uit, dat vond Jonah erg fijn, zeker op zo'n moment als deze. Het was al zo goed als donker, maar er zat een zwakke belichting in de fontein, waardoor je nog een beetje kon kijken. Uit de struiken kwamen luide krekelgeluiden, en de fontein was nog steeds aan het stromen. Jonah stopte de sigaret in zijn mond en stak hem aan met zijn Marilyn Monroe aansteker, die hij van zijn beste vriend had gekregen. Nou ja, zijn ex-beste vriend. "Wil je ook?" Vroeg hij met de sigaret tussen zijn lippen. Waarschijnlijk vond Merlin roken onaantrekkelijk, maar daar was Jonah momenteel niet echt mee bezig. Hij voelde zich wel schuldig over de dag in de Starbucks, dat hij er zomaar vandoor ging. Hij had dat niet moeten doen. "Sorry, dat ik de vorige keer zo plotseling wegging, ik had nog veel dingen te doen." Loog hij. Dit is nou precies waarom hij geen relatie wou, het enige wat Jonah deed is liegen. Zelfs tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:23 pm

Merlin ging naast Jonah zitten en trok zijn wenkbrauwen op, als een soort "En waarom denk e sat we elkaar al een tijdje niet hebben gezien?", maar dat zei hij natuurlijk niet. 'Klopt, leuk je weer te zien. Alles gaat prima. Met jou ook?' hij liet het "zo te zien niet" ook maar weg. Tuurlijk, hij was blij om Jonah weer te zien maar als het aan hem lag was dat al eerder gebeurt. Merlin probeerde zijn neus niet al te opvalled op te trekken bij het ruiken van de sigarettenrook. 'Nee, dank je vriendelijk.' zei hij en hij keek even naar zijn voeten. 'Geen probleem hoor, we hebben het allemaal wel eens druk.' zei hij en hij glimlachte, hij was tenslotte zelf druk geweest toen Jonah de Starbucks binnen was gekomen. Uit zijn zak klonk een vier-tonige melodie, die hij herkende als zijn alarm. Hij vloekte en haalde het ding uit zijn zak, het was acht uur, wat betekende dat hij zijn testosteron moest slikken. Hij tikte de pop-up weg en pakte aarzelend zijn tas. Als hij het zou overslaan zou er een terugloop zijn in zijn behandeling, al klein, wilde hij dat niet riskeren. Hij haalde het doosje uit de tas en probeerde de tekst te verbergen toen hij een pil uitdrukte in zijn hand en naar een flesje water zocht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:36 pm

Jonah gooide zijn peuk op de grond, want Merlin vond het duidelijk niet fijn. "Het gaat niet geweldig, maar ik heb geen idee waarom. Dus jij hebt mooi geluk, hoef je niet mijn gezeik aan te horen." Hij glimlachte sarcastisch. Jonah staarde voor zich uit, tot hij zich dood schrok van Merlin's alarm. Verbaasd keek hij hem aan terwijl hij een pil in zijn hand had. Jonah had toevallig nog een pakje sap van gisteren in zijn jaszak zitten en haalde hem eruit. Hij prikte het rietje erin, en bood het aan Merlin aan. "Mag ik vragen, waar die pilletjes voor zijn? Of is dat te persoonlijk..." Na even nadenken had Jonah spijt dat hij het gevraagd had, en met een rood hoofd keek hij naar beneden. Straks was het echt iets wat hij niet wilde zeggen, en zette Jonah nu druk op hem. Dat wilde hij totaal niet doen. Hij wilde dat Merlin zich niet geforceerd bij hem voelde en dat hij niet de hele tijd ondervraagd werd, maar Jonah kon het niet helpen. Soms kon hij zichzelf zo haten. Beschaamd keek hij naar de fontein wachtend op een antwoord van Merlin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 06, 2013 1:44 pm

Merlin keek even op van zijn tas naar Jonah, 'Je mag best roken hoor, als dat je beter laat voelen. Doe eens normaal, als jij je shitty voelt wil ik je maar al te graag helpen.' zei hij en hij viste het flesje uit zijn tas om vervolgens te pillen in te nemen. Hij had geluk dat hij de laatste slok al genomen had toen Jonah weer ging praten want hij had zich zo weer verslikt. Hij voelde een enorme druk op zijn borst bij die vraag, hij vertrouwde Jonah zeker genoeg om hem te vertrouwen, maar hij wilde niet dat deze hem raar zou vinden. 'Je mag het best vragen, maar ik weet niet zeker of je het wilt weten.' zei hij zonder Jonah aan te kijken. 'En ik weet ook niet zo zeker of ik het wel wil zeggen... Fuck, ik vertrouw je genoeg maar...' hij zuchtte en sloot zijn ogen even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 09, 2013 8:06 am

Hij keek hem kort aan, en keek daarna weer naar de grond. "Jij vind het blijkbaar vies, dus dan doe ik het niet. Ik wil je niet vervelend laten voelen." Zei hij zacht. Jonah was verbaasd dat Merlin zei dat hij het waarschijnlijk niet wilde weten. Tuurlijk wilde hij het weten, anders vroeg hij het niet. "Oh.. Ja, je hoeft het niet te zeggen hoor, als het te persoonlijk is." Zei Jonah. Hij viste zijn mobiel uit zijn zak en zag dat het onderhand al 23:00 was. "Maar, Merlin. Misschien is het een goed idee dat we even wat gaan drinken in een café. Dat is toch was gezelliger dan hier, en ik begin het een beetje fris te krijgen. Ik trakteer!" Met een ruk stond hij op en stak zijn hand naar Merlin uit om hem omhoog te hijsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 09, 2013 12:07 pm

Merlin schudde zijn hoofd, 'Echt waar het mag mijn vader rookte ook dus ik kan er mee omgaan.' zei hij, niet helemaal naar de waarheid want de rede dat hij roken niet leuk vond was omdat zijn vader het deed. Hij glimlachte zwakjes en keek Jonah weer aan, 'Dank je, je komt er wel achter, denk ik. Ik ben gewoon nog niet klaar om het te zeggen.' zei hij en hij schraapte zijn keel. Zijn glimlach verbreedde, 'Ja heel graag. En je hoeft niet te trakteren, numbskull. Maar nu heb je het al gezegd dus ga ik het niet afslaan.' hij grinnikte en pakte Jonah's hand. Hij hoopte vurig dat Jonah hem niet zou zien blozen in het weinige licht dat van de lampen in de fontein kwam, de hand van Jonah voelde geweldig en hij vergat deze los te laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimeza aug 10, 2013 9:15 am

_____________________________________________

Maak jij het Cafe aan, dan reageer ik c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 13, 2013 11:39 pm

New
~~~~~~~~

Olivia liet haar vingers langs de struiken gaan, de bladeren voelden zacht langs haar vingers en de bloemen geurden heerlijk. Toen ze bij de rozenstruiken kwam stond ze stil en leunde ze naar voren om de heerlijke bloemen te ruiken. Het maakte haar heerlijk rustig, en al het gedoe met Matthew verdween uit haar hoofd doordat ze op zo'n rustige plek was. Ze begon de bloemen te plukken, maar op een gegeven moment prikte ze haar vinger aan een doorn. Verschrikt stopte ze haar vinger in haar mond en liep ze naar de fontein waar ze ging zitten met de bloemen naast haar en haar vinger in haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedi aug 13, 2013 11:53 pm

Caleb had zijn gitaar op zijn rug hangen en liep in de richting van de geheime tuin. Het was al een hele tijd geleden dat hij hier was geweest maar de omgeving leek maar weinig veranderd. Hij kwam hier vaak om na te denken, gewoon rustig te worden. Zijn hoofd leegmaken om zo de juiste beslissingen te kunnen nemen. Een aantal dagen geleden had hij Davie gesproken, hij had haar zoveel verteld over zijn familie. Dingen die hij normaal altijd verborgen had gehouden. Zijn hoofd bleef maar roepen hoe stom hij wel was geweest, hoeveel risico hij had genomen om het haar te vertellen. Maar zijn hart voelde opgelucht aan, alsof hij bevrijd was van iets. Caleb snapte er niet veel van.
Dus nu liep hij hier, met zijn gitaar naar het fonteintje in het midden van de tuin toe. Hij was van plan om gewoon lekker te gaan spelen en zich weer even helemaal vrij te voelen. Pas toen hij was gaan zitten viel hem het meisje op dat bij de fontein zat. 'Ow,' zei hij alleen maar, het was hier normaal uitgestorven en ergens vond hij het vervelend om hier iemand tegen te komen. Toch liet hij dit niet merken. 'Stoor ik?' vroeg hij haar toen, misschien kwam zij hier ook wel om gewoon helemaal alleen te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:32 am

Olivia trok haar vinger uit haar mond en een zoutige bloedsmaak bleef over. Het gat was niet groot en ze liet haar hand op de rand van de witte fontein rusten. Voorzichtig schoof ze wat naar achteren zodat ze rustig in kleermakerszit kon zitten op de brede rand. Ze hoorde Caleb niet aankomen, pas toen hij wat zei keek ze op. Ze had een kort blauw broekje aan en een witte blouse, haar haren hingen los en lang over haar schouders en ze had een kransje gemaakt van madeliefjes dat boven op haar hoofd stond. Olivia haalde zonder veel moeite hoge cijfers en omdat het niet echt lukte om hier op school vrienden te maken had ze behalve voetbaltraining erg veel vrije tijd. Ze zong veel, en speelde gitaar maar liever niet in het appartement met al die andere mensen, dus zocht ze op het schoolterrein naar leuke plekjes. 'Nee hoor' zei ze met een klein glimlachje. Natuurlijk kende ze Caleb, maar sinds die eerste dag had ze geen gesprek meer met hem gehad. Ze vond hem ook niet echt heel erg aardig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Cam

Cam


Aantal berichten : 394
Registratiedatum : 30-06-13
Leeftijd : 28

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimeza aug 17, 2013 10:41 pm

Pas toen het meisje opkeek herkende Caleb haar. 'Ow, hey Olivia,' zei hij tegen haar. Hij had haar al een hele tijd niet meer gesproken, eigenlijk had hij haar alleen gesproken die ene keer in het appartement. Toen hij zo bot tegen haar had gedaan. Nouja, maakte hem niet zoveel uit. Als ze er problemen mee had moest ze het maar zeggen.
Hij ging op de rand van het fonteintje zitten en pakte zijn gitaar. Hij voelde een aantal spatten water op zijn rug terecht komen van het water dan viel, maar het was niet storend vond hij. Hij legde zijn gitaar goed op zijn schoot neer zodat hij het ding kon stemmen. Daarna keek hij eventjes kort naar Olivia op. 'Je vind het toch niet erg als ik ga spelen, toch?' vroeg hij haar. Hij keek haar met een scheve glimlach en zijn hoofd iets schuin aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:49 am

Jimmy zat op een bankje te wachten op Joe. Ze hadden hier afgesproken nadat hij thuis zou zijn gekomen. Het maakte niets uit dat het dan al donker zou zijn, dan was er in elk geval niemand. In zijn handen had Jim een blok hout en een mes. Nadat Joe was vertrokken, was hij begonnen met snijden. Je zag al dat het hout de vorm kreeg van een jongen. Pas als Jimmy helemaal klaar zou zijn, zou Joe te zien zijn. Met zijn ogen, zijn spieren, de haren zouden zelfs bijna te tellen zijn. Maar nu hoefde Jimmy alleen nog maar voor de vorm te zorgen en daarvoor had hij genoeg aan het licht van de lantaarn. Joe mocht trouwens best weten waar hij mee bezig was, dat maakte hem niets uit. Een verrassing hoefde het niet te zijn, hoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimedo aug 29, 2013 4:48 am

Joe gaapte even. Rustig liep hij naar de tuin toe waar hij afgesproken had met Jimmy. Hoewel het laat was wilde hij perse de jongen zien. Ondanks dat Joe wat brak was. Hij had aardig wat gewerkt en flink gefeest. En natuurlijk had hij veel argumenten gehad met zijn vader. Voor Jimmy had een paar kleinigheidjes meegenomen en natuurlijk heel veel foto's gemaakt en ook van zijn eigen shoot meegenomen. Toen hij de jongen zag zitten liep hij snel naar hem toe en plofte naast hem neer. "Jimmy!" Zei hij vrolijk en hij keek hem aan. 'Hoe gaat het met je?" Hij was blij dat hij weer in die blauwe kijkers kon kijken en wist niet of hij hem even moest kussen of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 4:09 am

Jimmy keek op en liet zijn handen stoppen toen Joe naast hem neerplofte. Hij zag dat de ander twijfelde wat te doen, dus hij besloot hem uit zijn lijden te verlossen en hij gaf hem een vriendschappelijke knuffel. Aan zijn blik was te zien dat ze het zoenen moesten bewaren voor bij hun nachtelijke zaken. Hij liet merken dat het goed met hem ging en vroeg met zijn ogen of Joe wilde vertellen over zijn uitstapje naar Londen. Eigenlijk wilde Jimmy nu het liefst met hem achterover de bosjes in duiken en daar morgenochtend weer uitkomen, maar misschien wilde Joe hem wel vertellen over wat hij allemaal had meegemaakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 9:54 am

Joe keek glimlachend naar Jimmy. "Oh het was erg leuk. Veel gewerkt. Kijk." zei hij en hij liet Joe de bijna naaktfoto's toe en keek grijnzend naar hem. Daarna pakte hij wat cadeautjes voor Jimmy. Hik glimlachte vrolijk naar de jongen. Hij had zin in de leuke avond morgen en nam zijn pols even vast. "Gaan we morgen weer?" vroeg hij glimlachend aan Jimmy. Hij had er nu al.heel veel zin in en grijnsde even. Als cadewutjes has hij een kleine big ben en een fotolijstje met een leuke en redelijk normale.foto van hen samen erin. Hij grijnsde even tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:01 am

Jimmy glimlachte vrolijk en hij stopte de foto's en cadeau's in zijn tas. Zijn blik liet zien hoe leuk hij het vond. Toen Joe zijn pols beetpakte, keek hij op. 'Dat was de afspraak,' leken zijn ogen, maar met een ondeugende blik naar de bosjes achter hen liet hij zien dat het ook nu al kon. Daarna richtte hij zijn wenkbrauw vragend op naar de ander. Als het aan Jim lag, maakte het hem niet uit waar ze het deden. Meestal kwam hij op rare plaatsen terecht, omdat een wandeling naar een plek met een bed zijn slachtoffer meestal tot inkeer deed komen en dan gingen ze ervandoor. Dat dat bij Joe niet gebeurd was, vond hij al een wonder. Maar Jimmy had dus vrede gesloten met wc's, bezemkasten, bosjes en kleedhokjes. Het ging hem namelijk ook niet om de bezigheden die hij daar met de ander verrichtte, die waren slechts een leuke bijkomstigheid. Nee, het ging hem om de uitdaging om iemand mee te krijgen. Hoe moeilijker, hoe meer lol hij eraan beleefde. Maar Joe was al van hem. Toch, dan waren bosjes nog steeds prima om een nacht tegen zijn naakte lijf aangedrukt te liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:11 am

Joe keek naar Jimmy die toch blij leek met de cadeaus en hij knikte instemmend. Maar toen Jimmy vervolgens de bosjes suggereerde keek Joe hem grijzend aan. Joe stond dan ook al snel op, hij vond het niet erg om ergens heen te gaan. Jimmy mocht hem overal mee naar toe nemen en hij zou volgen want hij vond de jongen heerlijk. Natuurlijk deed hij het ook met anderen, dat had hij de afgelopen dagen zat gedaan. En pas als hij echt een vaste relatie zou hebben zou hij overwegen om dit met Jimmy te stoppen, het was te lekker. Daarom trok Joe hem mee en duwde hem plat. Hij kwam bovenop hem zitten en zoende hem hongerig. Genietend. Hij had het alweer veel te lang moeten wachten op deze jongen en hij trok hem op de een of andere manier vreselijk aan. Hoe dat kon? Hij had geen idee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:16 am

Jimmy was samen met Joe opgestaan en de bosjes ingelopen. Zijn tas had hij ook meegenomen, zodat die niet gevonden zou worden. Zodra ze een stuk van de paden af waren, werd hij tot zijn genoeg plat geduwd door de ander. Dat hij de afgelopen dagen genoeg mensen mee had genomen, wilde niet zeggen dat hij geen zin meer had in Joe. Hij zoende met dezelfde honger terug en keek daarna even om zich heen. Iets verderop zouden ze helemaal aan het zich onttrokken worden door een aantal rozenstruiken en hij trok Joe mee daarnaartoe. Nu was het zijn beurt om bovenop te gaan zitten en hij zoende hem weer. Na een tijdje rolde hij om, zodat Joe bovenop zou zitten. Jimmy had zich voorgenomen dat die vannacht maar eens moest leiden, of in elk geval mocht bedenken waarmee ze zouden beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 10:34 am

Joe keek genietend naar Jimmy en grijnsde. Hij liet zich gehoorzaam mee trekken en eindigde na een tijdje alsnog bovenop hem. Hij begon de jongeman genietend te ontkleden, kuste zijn borstkas en genoot ervan. Hij kuste diens bovenlichaam en ontkleedde hem verder om hem erna te laten genieten. Hij wist inmiddels verscheidene plekjes waarvan hij wist dat ze gevoelig waren en dat vond hij heerlijk. Zacht zoog hij in de hals van Jimmy en gleed zijn handen even over diens kont glijden. Hij had zin en genietend beet hij even op de onderlip van Jimmy. "Hm.. Ondanks alle anderen had ik wel echt weer zin in je." Zei hij grijnzend tegen Jimmy. Hij had zat vrouwen gehad inmiddels maar iets had hem gewoon weer evengoed terug naar Jimmy getrokken en eigenlijk had hij dat helemaal niet erg gevonden want Jimmy was een ontzettend goede bedpartner.' Zei hij grijnzend tegen haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimevr aug 30, 2013 11:47 pm

Jimmy's blik liet zien dat voor hem hetzelfde gold en op zijn beurt hielp hij Joe uit de kleren. Al snel gleden zijn handen weer over zijn lichaam en hij was blij dat het terug was. Hij liet zich zoenen en gleed met zijn handen naar beneden af, om op zijn beurt Joe te plezieren.
Een tijdje later had Jimmy zijn benen en armen om Joe heen geslagen en lag dicht tegen hem aan. Zijn borst ging hevig op en neer, terwijl hij af en toe en kus op zijn mond drukte. Het was weer goed geweest, vond hij. Heerlijk zelfs. Met zijn grote ogen keek hij de ander aan en spoorde hem aan om te gaan vertellen over zijn vier dagen in Londen. Daar wilde hij graag naar luisteren en ondertussen kon hij heerlijk tegen hem aan liggen en aan hem zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimeza aug 31, 2013 3:21 am

Nog nahijgend maar nog altijd genietend lag hij op de grond, het gas prikte wat in zijn rug en hij kuste veelal mee met Jimmy. Hij moest er eerlijk in zijn en zeggen dat hij dit gemist had, geen van de dames had hem zoveel genot gebracht als Jimmy nu alweer had gedaan. Hij glimlachte toen de jongen hem wilde laten vertellen over Londen, misschien verstandig nu hij alles nog wist. Daarom begon de jongen rustig te vertellen over het modellenwerk, de feestjes, de ruzies met zijn stiefvader. Alles vertelde hij rustig en met een lieve glimlach. Hij vond het fijn eindelijk eens zonder onderbrekingen of andere irritante dingen zijn verhaal te kunnen doen aan iemand die oprecht geïnteresseerd was. Met een glimlach keek hij na twintig minuten dan ook naar Jimmy en zoende hem weer even. Zo meteen zou hij klaar zijn voor een tweede keer en daar had hij nu al zin in, zijn vingers dwaalden al over de buik van Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitimeza aug 31, 2013 4:12 am

Jimmy lag te luisteren terwijl hij doorging met het strelen van Joe's lichaam. Hij vond het heerlijk om naar iemand te luisteren die zo door kon praten. Af en toe knikte hij en zijn ogen toonden de juiste berichten als de momenten daarom vroegen, maar vooral genoot hij van Joe, van zijn gepraat en van zijn lijf. Toen die weer aan hem begon te zitten en duidelijk klaar was voor nog een keer, schoof hij iets achteruit en liet hem zijn gang gaan. Jim zelf had er ook veel zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De 'Geheime' Tuin Empty
BerichtOnderwerp: Re: De 'Geheime' Tuin   De 'Geheime' Tuin Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De 'Geheime' Tuin
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» De "Geheime" Kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: