Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De nis met gordijnen

Ga naar beneden 
+2
Jimmy.
Julia.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimedo aug 22, 2013 10:31 pm

De jongen keek hem twijfelend aan. "Nee... Vreemdgaan kun je nooit goed praten. Is niet goed. Je doet er een ander heel veel pijn mee. En je zult een relatie moeten proberen. Je weet niet wat je mist joh. " Jeremy negeerde zijn blik over het simpele zoenpartij. Nee nee... Daar ging hij echt niet aan beginnen. Hij begreep Jimmy niet. Hoe konden mensen nu constant met andere in bed liggen. En hoe deed je dan tegen elkaar? Als een verliefd stelletje aan elkaar plakken maar een relatie ho maar?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 23, 2013 8:41 am

Jimmy rolde met zijn ogen. Waarom luisterde Jeremy gewoon niet naar zijn blik, die mensen altijd deed geloven dat ze de waarheid zei? Hij haalde zijn schouders op, ten teken dat het gesprek afgelopen was. Maar eigenlijk wilde Jimmy nu nog liever Jeremy meekrijgen, desnoods alleen de bezemkast in, en hem eens heerlijk laten genieten. Misschien zou hij zijn ideeën dan bijstellen. Dan kon hij nog steeds een relatie hebben, maar stond hij ook open voor de manier van leven van anderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 12:32 am

"Wat betekent het rollen met je ogen? Want dat heb ik nog niet kunnen ontrafelen. Zeker iets sarcastisch of ben je geïrriteerd?" Blijkbaar was het gesprek hiermee afgelopen en Jeremy stond met een vriendelijke glimlach op. "Het was leuk je te leren kennen Jimmy maar ik denk dat ik maar eens wat ga ronddwalen hier op school. En daarbij lijkt onze conversatie te zijn geëindigd niet waar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimeza aug 24, 2013 6:32 am

Jimmy knikte en hij wuifde Jeremy weg. Hij keek hem nog even na en bedacht zich hoe hij het de volgende keer aan zou pakken, want deze jongen zou hij sowieso mee krijgen en die zou er dan van genieten zoals hij nog nooit genoten had. Hij haalde zijn schouders op en ging weer verder met zijn boom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 1:32 am

Spelend met haar mobiel zat ze op een van de kussens en keek ze naar buiten. Het was nog licht en ze bekeek glimlachend de mensen die buiten zaten. Zijzelf had de rust opgezocht. Ze had haar zoontje horen brabbelen aan de telefoon en vrolijk moeten lachen erom. Maar nu kon zij daar niet aan denken. Ze dacht aan niets eigenlijk.. Ze keek naar de foto's op haar mobiel, haar eigen album met de foto's van verschillende shoots en ze moest even grijnzen. Leila had verscheidene naakte foto's moeten laten maken voor in een blad en ze was er ontzettend trots op geweest. Dit bekeek ze graag omdat ze trots was op haar mooie lichaam en dat ook best graag toonde. Ze boog even omlaag naar haar tas om iets te pakken waarbij haar mobieltje viel en wat gevloek en verwensingen uit haar mond kwamen. Ze irriteerde zich vreselijk als iets niet lukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:16 am

Carlos was op weg van zijn therapie naar zijn appartement, hij liep graag door deze gang, het ga hem een bepaald soort rust. Ook was het leuk om te bedenken wat er achter de gordijnen gebeurde als deze gesloten waren. Hij zuchtte, het was een stuk moeilijker om klanten te vinden op school dan vroeger, maar sinds hij niet echt meer hoefde te overleven op het geld, maar meer op de daad, nam hij ook genoegen met een keertje niet betaald worden. Hij haalde zijn moebiel met een soepele draai van zijn pols uit zijn zak en stopte hem net zo soepel terug toen hij de tijd gezien had. Hij keek geschokt op toen hij onverwachts iemand hoorde vloeken. Wauw, een mooi meisje ook nog. Hij aarzelde geen seconde om het gevallen mobiel voor haar op te rapen. Hij wilde het aan haar geven en misschien nog een gesprekje aangaan, maar de foto op het scherm trok zijn aandacht dus hij hield et toestel even voor zichzelf. 'Model?' vroeg hij met een schuine grijns en hij floot, door de foto's bladerend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:23 am

Verbaasd keek ze op toen een adere hand haar mobiel vast pakte. Verbaasd keek zw op in het gezichtvan een knappe jongen. "Ja.." Klonk het langzaam waarna ze snel weer tot bezinning kwam en overeind schoot. "He! Dat zijn privefoto's!" zei ze snel. Niet iedereen hoefde die foto's . Ze kwam van het vensterbankje af waar ze op gezeten had en greep zijn pols snel vast. "Geef terug." zei ze en ze keek hem aan. "Dan koop je maar een blad voor naaktfoto's." zei ze hem scherp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:38 am

Carlos hield zijn vrije hand verdedigend in de lucht, 'Hé, hé, niet zo aanvallend. Weet je wat ik maak ons quitte. Hij gaf het mobiel terug aan het meisje en pakte zijn eigen mobiel uit zijn zak. 'Ze zijn niet zo proffecioneel als die van jou maar hier.' hij selecteerde een foto en hield zijn telefoon een paar seconden voor het gezicht van het meisje voor hij hem terug stopte in zijn zak. Hij ging zonder het te vragen naast haar zitten, 'Dus mooi modelmeisje moet naar een kuuroord voor gekken omdat?' vroeg hij met zijn wenkbrauwen opgetrokken en vrij snel, alsof de woorden uit zijn mond kwamen rollen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:46 am

Leila was blij dat ze haar mobiel terug had en keek even naar de foto van de jongen. Ze glimlachte tevreden. Toen hij naast haar zat keek ze hem aan. "Teveel drank, drugs en een kindje." zei ze tegen hem aan. "Teveel slechte vrienden en seks. Mijn ouders zijn nogal vroom." zei ze en ze keek hem aan. "En wat doet zo'n knappe jongen hier dan?" vroeg ze hem grijnzend. Hij zag er echt goed uit en die foto was zeker goddelijk en veelbelovend geweest. "Ik vind de foto wel leuk. Mag ik er niet meer zien dan?" Vroeg ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:18 am

Carlos knikte, 'Ik begrijp het, het klinkt ook eeg bekend. Ik ben van de straat geplukt toen ik op mn zeventiende drugs gebruikte en ze besloten dat ik hier het beste terecht kon, zeker omdat ik ookeen wees ben. En ze hebben het ook steeds over een vorm van seksverslaving maar volgens mij valt dat mee.' zei hij vrij ernstig en hij lachte om haar vraag, 'Dat hangt er van af...' hij knipoogde, 'Of je niet liever gewoon the real thing hebt.' hij vracht het op dezelfde toon als iemand die zei dat de zon toch zo lekker scheen die dag. Het was ongeloofelijk hoe snel hij van pijnzen overging naar flirten, maar hij kon vanuit elke emotie overgaan naar flirterig, dat was dan ook al een jaar of acht zijn werk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 7:15 am

Ze begon te lachen toen hij zei dat hij haar ook wel the realthing wilde laten zien. "Oh.. Ja dat is ook goed hoor." zei ze lachend en ze keek hem vrolijk aan. Direct vergaf ze hem dat hij haar mobiel gestolen had en legde ze haar hand zacht op zjn been. "Kom maar op." zei ze zacht en ze glimlachte brutaal en uitdagend. Zacht boog ze wat naar voren en wilde hem kusse. Met twinkelende ogen keek ze hem aan en haar hand gleed omhoog en ze kwam verder naar voren toe. "Ik heb wel behoefte aan een jongen met een lekkere seksverslaving.. Mag je me er wel mee helpen." zei ze lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:12 am

Carlos lachte door zijn neus en kuste Leila rustig op haar lippen. 'Hier?' vroeg hij met opgetrokken wenkbrauwen. 'Ik vind het prima, dat is een raam, trouwens.' zei hij lachend en hij wees over zijn schouder. Hij kuste haar opnieuw en sloot de gordijnen zodat de in ieder geval via daar niet gezien zouden worden. 'Ik zou je met alle plezier helpen.' humde hij en hij legde zijn handen op haar heupen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:25 am

Leila moest lachen. "Deze plek is prima hoor." zei ze tegen hem. Ze kroop naar hem toe en kuste hem hongerig. Haar bovenlichaam drukte ze tegen hem aan. Grijnzend streelde ze door zijn haren en greep ze vast. "En wat laat jou seksverslaving je dan allemaal meemaken? Het raarste dat je ooit gedaan heb.." fluisterde ze tegen zijn lippen terwijl ze hem brutaal zoende en langs zijn ong streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:46 am

Carlos grijnsde, 'Risky, dat vind ik leuk.' zei hij en hij verplaatste een van zijn handen can haar heup naar haar onderrug. Hij dacht ven na over haar vraag en hoe eerlijk hij moest zijn, 'Oh ik heb zo veel rare dingen meegemaak.' grinnikte hij en de hand op haar onderrug gleed nog wat verder naar beneden. 'De raarste plek ooit...' mompelde hij tussen kussen door, 'Was denk ik wel de toonbank van een tankstationwinkel.' hij kuste haar nu wat langer en slordiger, met tanden die tegen elkaar tikten. 'Het grootste leeftijds verschil ooit, schat ik rond de 30 jaar.' ging hij verder toen hij de kus weer onderbrak, 'En het grootste aantal mensen ooit...' besloot hij, 'Was als ik het me goed herinner tien.' Hij grijnsde en drukte zijn lippen tegen de nek van het meisje wiens naam hij nog niet wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 4:00 pm

Leila luisterde naar zijn woorden en grijnsde. Ze trok hem dicht tegen zich aan toen hij haar hals kuste. "Hm.." Ze greep zacht zijn haren vast terwijl ze er doorheen streelde. . Hij wond haar op. Zijn slordige kussen. Zijn verleidelijke stem. Ze ging op zijn schoot zitten en schuurde zacht over zijn kruis heen. Haar handen gleden onder zijn sjirt dat ze uit wilde werken. Ze voelde de warmte v an zijn heerlijke lichaam. "Jij hebt wel een condolm toch?" vroeg ze liefjes en Leila genoot al vij het idee. Toch gleed ze even qweg uit dezse posditie om zijn broeklos te maken. Met een opgewonde blik keek ze hem aan en een maal de knoop los was begon ze intens te voelen en liet ze haar vingers hun gang gaan om hem te pesten.
-
omhg mobiel typen is bagger ;-;
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:39 pm

ik doe niets anders haha
---
Carlos kon een kreun niet onderdrukken, meestal was zijn reactie op zijn partner voornamelijk acteren maar ze wist echt wat ze deed. Hij knikte, niet instaat om een normaal antwoord te geven. Natuurlijk had hij een condoom bij zich, hij ging voorbereid op álles de deur uit 's ochtends. Hij humde, de hand op haar onderrug vond een weg onder haar topje en cirkelde met de vingertoppen over haar onderrug. Hij draaide zijn heupen omhoog in een ritme wat het hare ontmoette en begon kussen in haar nek te plaatsen. Zijn ademhaling kon hij niet meer ritmisch houden en hij besloot dat ze genoeg gedaan had, dat het zijn beurt was, voor nu. Hij tilde haar met gemak een stukje op en legde haar weg zodat hij nu boven haar zat. Voorzichtig begon hij kussen te plaatsen op haar door de beweging ontblootte buik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:28 pm

Zijn kreun wond haar op. Ze wist dat ze hem opwond, gelukkig maaar dat ze het goed deed. Dat hij aan alles al jad gedacht deed haar goed. Ze liet zich neerleggen en sloot genietend haar ogen en ze deed haar shirtje in een soepel beweging uit. Zijn haren greep ze zacht vast en wilde hem wat naar boven duwen. Ze wilde zijn lippen overal voelen en niet alleen op haar buik. Ze wilde dat hij haar borsten kuste en haar ook wat liet doen. Desondanks was hij ontzettend goed en hij wist precies wat hij deed. "Godver ik wil je." vloekte ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:26 am

Carlos kreeg de hint en begon zijn kussen omhoog te brengen, ook liet hij haar wat losser zodat ze vrij was om te doen wat ze wilde. Meestal had hij te maken met verlegen mensen die niets terug durfden te doen, dit was leuk oor de verandering. Hij grijnsde, 'Hoe graag?' vroeg hij en hij streelde met zijn hand langs de binnenkant van haar dij. 'Ik wil je horen smeken.' zei hij, al kussend maakte hij haar broek los en hij gleed met zijn duim langs de rand van haar onderbroek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 10:48 am

Leila vloekte nogmaals bij zijn woorden en ze drukte haar heupen omhoog naar hem. "Neem me godverdomme!" Riep ze bijna uit. Ze bekeek hem en met haar lichtgroene ogen straalde ze lust uit. Zonder omwegen duwde Leila haar broek uit en kwam toen op hem zitten, rijdende bewegingen makend. Ze wist niet dat ze er zoveel behoefte aan had om weer eens goed genomen te worden en hongerig zoende ze zijn lippen terwijl ze hem uit zijn shirt werkte. Ook al zag iemand hen nu, het zou haar niet deren want alles wat ze nu wilde was deze heerlijke jongeman.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 11:19 am

sorryyyy dit soort meets zijn niet mijn favoriet dus ik stel ze uit en dan vergeet ik ze (ik vind het nog wel leuk hoor maar dan reageer ik eerst op de anderen, je kent het wel denk ik :p)
--
Carlos grijnsde naar haar, God, dat was sexy. 'Tot uw orders.' zei hij en hij legde zijn armen op haar heupen, meegaand met haar bewegingen. Hij keek even uit zijn ooghoeken naar buiten maar de weinige mensen die er waren leken hen niet op te merken.

-lalala toen vond ik het mooi geweest, again, not my favourites-

Hij trok zijn shirt weer over zijn hoofd, nog zwaar en onregelmatig ademend. 'Wauw...' mompelde hij en hij drukte zijn vingers tegen zijn neusbrug. 'Dat was... Beter dan ik in maanden gehad heb...' het klonk vrij respectloos, maar beter kon hij het niet brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 6:46 am

Hahaha arme jij
--

Zachtjes moest ze lachen toen hij zei dat het beter was dan dat hij in maanden had gehad. "Mooi zo, dat doet me goed." Ze kuste hem nog even. "Dat betekent dat je wel vaker onverwachts mag opduiken.." Ze tikte hem tegen zijn wang en grijnsde. "Want god mag weten hoe jij zo aantrekkelijk bent geworden maar ik heb nu alweer de neiging om je te bespringen." Fluisterde ze in zijn oor. Ze giechelde en trok haar kleding weer aan. Toen pakte ze een pen en schreef haar nummer sierlijk op zijn hand. "Voor als je een keer zin in me hebt. Mag je me bellen, sms'en, appen, maakt niet uit." Ze stond op en draaide zich naar het raam waar ze haar haren in begon te fatsoeneren en ze keek met een brutale grijns naar Carlos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De nis met gordijnen - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De nis met gordijnen   De nis met gordijnen - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De nis met gordijnen
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: