Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ziekenhuis CieState

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 31, 2013 1:03 pm

Hahahaahaha! Dat is dus zeer positief
---
"Daar heb je een punt gevallen engel. Daar moet een oplossing op gevonden worden. Ten eerste heel voorzichtig knijpen en ten tweede misschien een andere plek zoeken om in te kunnen knijpen. Mijn voorkeur gaat uit naar je..." Hij gleed met zijn hand over haar billen en kneep er speels in. "Of moet ik dar toestemming voor krijgen? En over de film gesproken. Er draaien nu een paar goede. Naar welke zou je willen gaan? " Jer knikte bij haar woorden. "Dat beloof ik. Ik zal niets meer voor je achter houden." Hij knuffelde haar innig en sloot voor kort zijn ogen. Jeremy slikte even bij haar woorden. "Ik weet het. Het is alleen zo moeilijk om mee te stoppen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 31, 2013 6:47 pm

Julia bloosde alweer omdat hij haar gevallen engel noemde en keek hem vrolijk aan. Ze voelde zijn hand in haar billen knijpen. Het riep geen blosje op, enkel een prettig gevoel door haar lichaam. 'Nee. Nee dat hoeft.' Ze keek hem liefjes aan en glimlachte. Julia vond het heerlijk als er op die manier aan haar gezeten werd. 'Oh ik heb werkelijk waar echt totaal geen idee waar ze over gaan of wat er eigenlijk draait.' Julia glimlachte even en streelde toen even ovee zijn borst. 'Je hoeft ook echt niet per direct te stoppen. Maar wel genoeg minderen dat het niet meer levensbedreigend is wat je doet.' Julia streelde door zijn haren heen. 'Je mag het best doen van mij. Maar ik wil gewoon samen met jou gaan minderen daarin.' Ze kuste hem lang en passievol. Hij was vanhaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimeza nov 02, 2013 11:49 pm

Even geen zin om te switchen xD
----
Jeremy begon breed te grijnzen en zijn blauwe ogen kregen de ondeugende schittering terug als voorheen. Desondanks dat hij er niet al te best uitzag merkte je dat hij blij was dat alles tussen hun was goedgekomen. Jer kon begrijpen dat Juul zich druk maakte over zijn snijden. Het was ook geen gezonde zaak. "Ik zal het telkens met een beetje proberen te minderen en niet meer bij mijn polsen doen want dat is erg gevaarlijk." Hij drukte een kus in haar haren. Het verbaasde even dat Juul hem met zo'n passie kuste. Hij trok haar dichter tegen zich aan en beantwoordde haar kus met dezelfde passie. Hij zou in de kus laten merken hoeveel hij haar had gemist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 5:50 am

Ik weet niet meer zoveel D:
-
Julia knikte tevreden en keek naar hem. 'Daar ben ik al heel erg blij mee.' Fluisterde ze lief. Ze genoot van hun kus maar na even brak ze die toch af. Ze bleef bij hem liggen en sloot haar ogen even. 'Ik heb met anderen geslapen..' Ze wilde dit helemaal niet voor zich houden. Ze wilde hem alles vertellen wat ze te vertellen had en daar hoorde dit ook bij. Het was nou eenmaal gebeurd en Julia zou het nooit terug kunnen draaien. Onzeker keek ze op naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:51 am

Oké zullen we nieuwe meet starten? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:53 am

Is goed, waar? En wat gaan ze doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:54 am

Ik denk een leuk boottochtje? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:56 am

Wil jij een leuk plekje daarvoor aanmaken? Begin ik :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ziekenhuis CieState
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: