Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Noah De Desirae

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noah

Noah


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 12-08-13

Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitimema aug 12, 2013 11:41 am

Naam: Noah De Desirae. En how about hij is zo genoemd omdat zijn moeder het een leuke naam vond?
Roepnaam en of Bijnaam: Noah, kutkleuter, Nono. Whatever you like.
Leeftijd: 16
Verjaardag: Hij heeft geen verjaardag, little shits. Nee, vijf mei. Krijgt hij een verjaardagscadeautje?
Sexe: Jullie pakken mijn pietengrap af. Hoe dan ook, er bevindt zich een piet in zijn broek, ook al doet hij er geen reet mee. Vat je ‘m? Dat was een slechte, ik geef het toe.
Geslacht: Moeten we echt zo politiek correct gaan doen? Ugh. Zie hierboven.
Geloof en of Tradities: Hij viert Kerstmis op drieëntwintig november en Pasen op vijfentwintig december. Plz.
Innerlijk
Karakter: Noah is een schatje. Zowat. Hoe dan ook. Hij is betrouwbaar, doet wat je hem vraagt. Hij is niet het soort dat je laat vallen omdat dat hem geld oplevert of zoiets. En onschuldig. Hou je kleren aan in zijn buurt, little shits, Noah heeft nooit seksuele voorlichting gehad. For some reason. Speels. Kan ook vertaald worden naar kinderachtig as fuck, maar vooral speels. Look at the bright side of life. Heb ik verteld dat hij optimistisch is? Nja. Hij is niet het soort dat twintig keer nadenkt over de gevolgen, noem hem een kinderlijk soort roekeloos. En oh ja, hij denkt niet altijd aan anderen. Niet dat hij nu zo geweldig egocentrisch is, het is gewoon…dat hij niet in de eerste plaats aan anderen denkt. Niet altijd tenminste. Hoe dan ook. Even denken, wat is er nog? Impulsief. Hij is een kind, een ietwat groot kind, maar nog altijd een kind. Hij is ongeveer even volwassen als een mier zich kan verweren tegen een huurmoordenaar. Onvolwassen. Kinderachtig. Noem het zoals je wilt.
Relaties: Laat ik mezelf even herhalen, “Noah heeft nooit seksuele voorlichting gehad”. Duidelijk? Hij is nooit verliefd geweest. Geen eerste kus. Geen seks. Neem dat maar van mij aan. En de eerste die het probeert, krijgt een leger op zich af. Niemand komt aan Noah.
Zwakke punten: Op zowat elke manier kan je hem raken omdat hij geen harnas draagt. Duh. Oké, ik maak slechte grappen op het moment. Hoe dan ook. Even denken, de knieën doen veel zeer. Een trap recht in de kloten doet vast ook wel wat pijn. Weet ik veel, als je hard trapt, doet alles zeer. Niet uitproberen. Mentaal zeker ook? Doe je kleren uit, see what happens. Noah is preuts. Voor zover hij weet hoe het allemaal in elkaar zit. Oké, weet ik veel, waarmee raak je een joch van zestien? Met zijn zandkasteel te verwoesten?
Talenten: De verkeerde mensen raken met zijn katapult. Serieus. Waar denk je dat Kutkleuter vandaan komt?

Afkomst
Geboorteplaats: Hij komt uit Engeland, ik heb vijf seconden geleden besloten dat hij van het Engelse platteland komt en niet goed met kippen kan omgaan.
Familie: Noah heeft genoeg familie, no worries. Hij heeft alleen geen flauw idee wie zijn pa is. Maar goed, schijnbaar is die gast er op zeventien vandoor gegaan omdat hij geen zin had in de kleine Noah. Ach ja. Als je niet weet wat het is, kun je het ook niet missen. En Elizan is zijn big sis. Just saying. (Waarvoor heb je d'r nummer nodig huh?)

Status:
Situatie: Omdat hij fucking awesome is. Nee, omdat zijn moeder vond dat hij meer structuur nodig had en dat die slapeloosheid uit de hand aan het lopen was. Nee. Niet de slapeloosheid. Het pillengebruik. Maar goed, allemaal hetzelfde.
Therapie: Nee.
Buitenschoolse clubs: Noah zit in de raak-iedereen-met-je-katapult-club. Alias hij heeft een lonerclubje. Poor Noah.
Status: Hoe the fuck moet ik dat precies weten? Als hij je net geraakt heeft, is hij die Godverdomme Klotekind Kutkleuter Was Dat Nu Echt Nodig. En voor de rest, weet ik veel. Als je hem aardig vind, is hij aardig en als je dat niet vindt, is hij dat niet. Even goede vrienden.
Uiterlijk
Lengte: 1.61. Poor Noah.
Bouw van het lichaam: God, Noah heeft een vrij normaal lichaam, zei het ietwat klein. En een beetje aan de dunne kant.
Beschrijving haar: Bruin. Kort. Geen luizen. No worries.
Beschrijving Ogen: Donker. God, ik heb ze niet opgemeten.
Kledingstijl: Zoals een accountant. Alsjeblieft zeg. Dude next door. Met een gestoord slaappatroon.
Opvallend aan Uiterlijk: Die katapult die hij zonet uit zijn zak heeft gehaald omdat zelfs hij zich aan deze lijst ergert.


Extra
Verleden: How about no.
Extra: Moet je details over zijn edele delen die voor niets anders dan pissen worden gebruikt. Bepaalde delen van die bungelende dingen alvast.

Plaatje:
Spoiler:


Laatst aangepast door Noah op di aug 13, 2013 8:37 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitimema aug 12, 2013 11:30 pm

goedgekeurd hoor :p

oh wat heb ik jouw manier van schrijven gemist
(en ja politiek correct moest want ik wilde noet ingewikkeld dingen gaan uitleggen bij merlin dat is de enige reden :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 12-08-13

Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitimedi aug 13, 2013 7:47 am

Ik schreef dit rond middernacht en geef eerlijk toe dat ik meestal iets minder geobsedeerd doe over het gebruik van Nono's geslachtsdelen. ((((mochten we op ideeën komen))))
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitimedi aug 13, 2013 9:44 am

hahahahahahha

shhooooosssh margotte
Terug naar boven Ga naar beneden
Noah

Noah


Aantal berichten : 91
Registratiedatum : 12-08-13

Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitimedi aug 13, 2013 10:16 am

We zullen nog wel zien (AA)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Noah De Desirae Empty
BerichtOnderwerp: Re: Noah De Desirae   Noah De Desirae Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Noah De Desirae
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Elizan Isobel de Desirae
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Personages :: Jouw Personage-
Ga naar: