Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het meertje

Ga naar beneden 
+3
Jayden
Jeremy
Wyatt
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Het meertje   Het meertje Icon_minitimewo aug 07, 2013 2:07 pm

Op het landgoed van het kasteel is een klein meertje te vinden. Het is dan wel niet groot, maar het water is kraakhelder en schoon. Het is geschikt om te zwemmen als het daar warm genoeg voor is, maar in andere jaargetijden is het er ook erg mooi. Je kan er 's winters ook schaatsen.

plaatje dat humongus was:

Regels: het gebruikelijke
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimewo aug 07, 2013 10:26 pm

Jeremy had zijn zwembroek al aan en keek naar de heldere blauwe lucht. Ochtendzon. Het was nog frisjes maar wat is niet lekkerder dan in ijskoud water zwemmen. En ook nog eens gezond? Jeremy moest zich eerst mentaal voorbereiden voordat hij een aanloop nam en zo in het meertje zwom. Het was koud, heel koud. Uiteindelijk viel het wel mee wanneer hij baantjes begon te zwemmen. Hij deed dit wel vaker. Vooral om de wonden van gisteravond wat hij had gemaakt te vergeten. Dan voelde hij ze minder. Snijden, zichzelf verbranden, het verbaasde hem allemaal niet weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimedo aug 08, 2013 1:46 pm

Wyatt was op een van zijn vele wandelingen voor het eerst bij het meertje gekomen. Het was toen winter en hij had op het ijs kunnen lopen met Violet. Sindsdien was het wel vaker zo dat hij perongeluk hier terugkwam. Het was er vooral in de kou van de winter, nog voor dat het ijs de tocht het waard maakte, het rustigst, maar de late zomer was kalm genoeg voor hem. Alleen hoefde niet, maar drukte stelde hij ook niet op prijs. Hij zag wel dat er nog iemand in het water was, een jongen die hij niet kende, maar hij besloot toch te gaan zwemmen. Zijn zwembroek had hij al aan. Hij deed zijn haar in een vlecht, in de hoop dat er geen klitten in zouden komen. Zijn shirt en tas werden in een hoopje aan de kant gedumpt en hij ging voorzichtig het water in. Het was flink koud, maar toen hij eenmaal kopje onder was geweesd viel het best mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimedo aug 08, 2013 11:35 pm

Jeremy was zo gefocust tijdens het zwemmen dat de jongen nog niet eens had opgemerkt dat er iemand was bijgekomen. Hij was zo in zijn eigen wereldje. Hij besloot nu een aantal baantjes op zijn rug te doen. Dan moesten zijn benen meer werk doen. Hij had zijn ogen gesloten en luisterde naar zijn eigen ritmische ademhaling. Af en toe opende hij zijn ogen om naar de lucht te kunnen kijken. Alleen de zon scheen wel eens in zijn ogen. Wanneer de jongen bijna aan de andere kant was van het meertje botste hij tijdens het zwemmen tegen iemand aan. Jeremy schrok en keek gelijk naar de jongen waar hij tegen aan was gezwommen. "Sorry!" Jeremy zijn blauwe ogen waren groter geworden van schrik. "Heb ik je pijn gedaan?" vroeg hij voorzichtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimevr aug 09, 2013 10:15 am

Wyatt was zijn lievelings buiten-zwemactiviteit aan het doen, op zijn rug drijven en naar de wonken kijken. Hij vond het altijd fantastisch om naar de wolken te kijken. Ze waren al bijzonder zonder dat hij er rare dingen bij hallucineerde. Hij was dan ook niet op aan het letten. En toen zwon er iemand tegen hem aan. Hij draaide zich naar Jeremy en begon zich ook te verontschuldigen. "nee ik moet sorry zeggen, ik lag hier doelloos op mijn rug te dobberen zonder op te letten." Hij beet op zijn lip. Hij was al niet zo makkelijk met mensen en nu had hij zich niet op de aanvaring (pun intended) kunnen voorbereiden. "ik ben okee, een beetje geschrokken. Jij?" Het was wel zo netjes om t te vragen. Zeker omdat hij ervan overtuigd was dat het zijn schuld was. Hij had niet opgelet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimevr aug 09, 2013 11:03 pm

"Ni-iet op je lip bijten." Jeremy hield zijn handen omhoog. "Is nergens voor nodig en slecht voor je." Jeremy keek de jongen glimlachend aan. "En ik was diegene die fout zat want ik lag weer te dromen en naar de wolkjes te kijken. Ik ben altijd zo snel afgeleid maar ik had helemaal niet gezien dat er nog iemand ook in het water was gesprongen. Dus we god a badass over here." Hij keek de jongen met een brede glimlach aan. Zijn blauwe ogen straalde en dat nog zo vroeg in de ochtend. "Ik ben ook wel geschrokken hoor, alleen ik blijf niet lang hangen in dingen of wordt snel boos." Jeremy dacht even na en bekeek de jongen die tegenover hem zwom. "Je draagt je haren in een vlecht nietwaar? Mijn complimenten. Ik heb altijd respect voor jongens met lang haar." Jeremy wees naar zichzelf. Zijn haren kwamen ook tot zijn nek als hij er niets aan deed. Hij moest het altijd met gel doen om het in pieken te krijgen. Beetje emo, skater stijl. "Ik ben trouwens Jeremy, met wie heb ik het genoegen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimeza aug 10, 2013 10:20 am

Wyatt glimlachtte een beetje ongemakkelijk. "Ik was met exact hetzelfde bezig, en ik wist dat je er was, maar laten we voor de goede vrede er maar vanuit gaan dat het de schuld is van ons beiden." De grote glimlach en oprechte ogen van Jeremy ontspanden Wyatt weer een beetje en zijn glimlach werd minder ongemakkelijk en geforceerd. "De grap is dat mijn oudere zus haar hoofd kaal had gescheerd toen mensen commentaar begonnen te hebben toen mijn haar redelijk lang aan het worden was." Hij wist niet wat hem ertoe had gebracht dat hij willekeurige informatie over zijn leven begon te delen met vreemden, maar zijn tijd met Merlin had hem al iets losser gemaakt dan hij was geweest in de laatste vijf jaar. Hij was blij dat ze in ondiep water waren, dat maakte het praten dat ene beetje makkelijker dat hij nodig had. "Ik ben Wyatt, aangenaam kennis te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 12:52 am

"Oké 50/50. Daar kan ik niets tegenop brengen. En hier is dus nog iemand die wolken fascineert. Probeer jij ook altijd figuren te vinden?" Jeremy keek hem vriendelijk aan. Hij bekeek Wyatt zijn expressie. De jongen merkte verandering op. "Dudeeee......Meen je niet! Heb wel respect voor je zus. Dat is niet niets om je kaal te scheren als vrouw zijne. In de Islam zeggen ze wel eens dat de haren een van de schoonheden zijn. Daarom moeten vrouwen het eigenlijk verbergen. Niet dat mensen het doen. En nu? Is het bij je zus al een beetje terug gegroeid?" De vreemdeling stelde zichzelf voor met de naam Wyatt, leuke naam vond Jeremy. "Wyatt... Wyatt...Wyatt" Hij herhaalde de naam een aantal keren en sprak het op verschillende manieren uit. "Jup ik vind je naam echt stoer. Sorry voor mijn weirdness."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 11:39 am

Wil je bij Ian en Ayden misschien nog het plan met Ians famillie doen?
--------
Wyatt knikte. "Wolken zijn prachtig en het is leuk om te kijken of je dingen kan vinden." Bij de opmerking over zijn zus moest hij grinniken. Hij kon het niet helpen. "Het is nu een kuif met gemilimeterd haar aan beide kanten waar FUCK in geschoren is. Ze is Kickboxer en belachelijk gespierd, dus erg vrouwelijk zag ze er toch al niet uit." Hij grinnikte bij Jeremys reactie op zijn naam. "Het stoere is een dekmantel, ik ben eigenlijk heel erg een doetje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 12:47 pm

Ja zeker!
Sowieso. Very Happy
Gaan we daar langzaam naartoe werken?
----

"Heb je de konijn al gezien?" Jeremy wees naar de lucht. "Daar zijn de oortjes, dat lijkt op zijn hoofdje, zijn wat dikkere lijf en een pluimstaartje." Grappig dat hij iemand had gevonden die net zo geïnteresseerd in wolken leek te zijn zoals Jeremy. Dat duidde aan op een rijke geest. Iemand die niet alleen zwart wit zag. Nu moest Jeremy denken aan het stukje bij Spongbob: Fantasieeeeee. Hij begon zachtjes te lachen, een binnen pretje. "Echt? Dat is echt gaaf! En wat maakt dat uit? Vrouwen die zichzelf weten te verdedigen zijn stoer! Heb ik echt respect voor." De jongen glimlachte breed. "Een doetje? Kan ik mij haast niet voorstellen. Niet om je te beledigen maar ik dacht meteen aan een metalhead......."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:05 pm

yea Very Happy, nu is het nog dezelfde dag als dat dat watermeisje binnen kwam lopen dus ik denk dat qua plot dezelfde dag te snel is, maar hell yeah
---
Wyatt volgde zijn hand. "Ik had het konijn nog niet gezien, wel een draak en het loch ness monster." Hij wees beiden aan terwijl hij sprak. Het was best leuk om iemand te vinden die ook iets had met wolken, en dingen zien die er niet per se waren. Al nam hij zelf dat laatste naar een heel nieuw niveau, maar laten we dat maar niet te hard zeggen. Bij het laatste moest Wyatt lachen. "Ik luister wel eens metal, maar dat ik een metalhead ben betekend niet dat ik geen doetje kan zijn, dat is een stereotiepe. Ik heb meer lammetjes opgevoed dan iedereen hier op school, heb een kitten genaamd Angel die erg verwend wordt, ik ben vegetarier want ik vind het doden van dieren zielig, ik speel geen games want daar ben ik te doetjesachtig voor en ben erg verlegen. Ik ben toch echt een doetje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:15 pm

"Echt waar?" Jeremy keek naar de lucht om de twee figuren te vinden wat Wyatt had gezien. "Ik zie ze niet..." De jongen trok een pruillipje wat hem een schattige uitstraling gaf. Wyatt moest blijkbaar lachen over dat metalhead. Jeremy kon het niet laten om te grijnzen. "Jij bent echt een doetje. Sorry. Nu je mij dit allemaal verteld ben ik ervan overtuigd. Ik dacht dat mensen die naar metal luisterde de Satan deden aanbidden, mensen in elkaar slaan en heel agressief waren. Wat een vooroordeel. Een kitten genaamd Angel? Ik heb het niet zo met katten maar alleen de naam al zegt dat het een lieverdje is." Jeremy vond Wyatt wel een aardige gozer. Jup... Dat vond hij nu al. "Vegetariër? Mis je dat nooit? Een lekkere hamburger van de Mcdonald's? En lekker gamen met vrienden? Mensen afschieten of gewoon mario spelen? lekker lachen?" Jeremy wilde meer over deze Wyatt te weten komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:29 pm

Wyatt moest een klein beetje grinniken toen hij het pruillipje zag. Jeremy zag er schattig uit, dat moest hij toegeven. Hij was dan wel erg verlegen, maar dat betekende niet dat hij niet kon herkennen welke mensen hij leuk vond. Bij Jeremys opmerking moest hij lachen. "Heel veel mensen denken bij metal aan satan, maar je zou nog verbaasd zijn over de grote hoeveelheid christelijke metal, het is erg erg veel. Daarnaast is een groot deel net popmuziek qua tekst, alleen in veel gevallen origineler en met natuurlijk ander soort muziek en instrumenten en eventueel grunten." Bij Jeremys laatste opmerking schudde hij zijn hoofd. "Nee ik mis het nooit. Als ik vlees eet proef ik het nouwelijks, ik ben me vooral schuldig aan het voelen om het dier. Ik heb niet echt vrienden om mee te gamen, al is mijn kamergenoot druk bezig me ook aan het gamen te krijgen door coop met hem te spelen." Hij glimlachtte. "Ik ben meer van het tekenen en wandelen."
---
jij bent met ayden btw
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 1:37 pm

Jeremy keek nog eens af en toe maar nee niets te zien. Wolken waren ook telkens in beweging dus het kon zijn dat het er eerst wel was en nu niet. Ochja. Hij was nu in gesprek met Wyatt. Veel interessanter dan de wolken in de lucht. "Ik denk dat het voornamelijk komt door dat laatste, het grunten. Het geschreeuw. Het klinkt zo satanistisch (hahaha xD, ik ben dol op metal maarja, Jeremy weet van niets xD) naar mijn mening. Ik denk als ik daar 10 minuten naar zou luisteren dat ik hoofdpijn krijg. En misschien nog gek wordt ook. Geef mij maar hiphop of rap." Muziek waar hij op kon breakdancen. "christelijke metal... je wilt dus zeggen dat de meeste gelovig zijn? Dat wist ik niet. Wat weet ik überhaupt wel over dat onderwerp?" Het begon vermoeid te worden telkens badderen in het water. Proberen kopje boven te houden. jeremy besloot om naar de kant te zwemmen en op de rand te gaan zitten. "Ik eet wel geen plofkip telt dat ook? En ik koop altijd biologisch en ook goede eieren. Alleen ik vind vlees veel te lekker om dan vegetariër te worden." Jeremy glimlachte naar Wyatt. "Wij moeten eens een avondje gaan gamen. Jongens onder elkaar. Ik leer je gamen, jij leert mij tekenen"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 2:03 pm

haha ik vind metal ook leuk, maar ik ben erg breed qua muziek, al houd ik niet echt van pop en nog minder van rap, ik vind metal wel leuk, maar ook swing, electroswing, jpop klassiek en een specifieke noorse opera, Peer Gynt
-----------
Wyatt kon het niet helpen en moest lachen om Jeremys reactie. Hij wist echt niets van metal. "Ik ben zelf meestal niet zo van de rap, al zit er soms wel iets bij dat ik leuk vind." Zei hij met een lieve glimlach. Hij zwom met Jeremy mee en ging naast hem zitten. "Mij maakt het eerlijk gezegd niet echt uit wat mensen eten. Mentaal kan ik het alleen niet aan om vlees te eten, dat betekend niet dat anderen het niet mogen. Maar het is heel goed dat je geen plofkip eet, dat moet stoppen. Hoe meer mensen biologisch of scharrelvlees eten des te beter. Dan krijgen die boeren meer geld en word het biologische eten vanzelf goedkoper waardoor meer mensen het weer kunnen eten." Hij glimlachte. "Ik vind het helemaal goed, ik moet je wel waarschuwen dat ik echt een ramp ben met gamen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimezo aug 11, 2013 10:23 pm

Sorry Inge. Ik was in slaap gevallen. Was echt zo moe ! Ik ben ook breed qua muziek alleen luister ik niet jouw soort stijl :O maar het maakt mij wel nieuwsgierig. Dus eventjes opzoeken op youtube. Ik luister vooral geloofsmuziek (The Flavour, Group1crew) beetje country, house, electro, dubstep (best veel de laatste tijd) gewoon top 40 muziek of liedjes waar meestal alleen instrumenten worden gebruikt en nauwelijks stem. Heel variërend.
----

"Ben je mij aan het uitlachen meneer?" Jeremy grijnsde breed. Hij had inderdaad niet zoveel kennis over dat soort muziek. Misschien kwam het omdat hij zich daar niet in verdiepte. Muziek waarop je niet kon breakdancen prikkelde hem niet. Club muziek vond hij ook nog wel leuk. "Eminem vind ik zelf heel fijn om naar te luisteren. Wizkhalifa" De jongen streek met zijn hand door zijn haren zodat het niet zo plat langs zijn kop af hing. "Precies. Als iedereen dit nou zou doen. Al deden mensen het maar 1 keer in de week. Het verschil zou je snel genoeg merken." Jeremy glimlachte. Hij begon steeds meer bewondering voor deze jongen te krijgen. Zijn levensstijl, de manier waarop hij sprak. Ja deze jongen zou geen vlieg kwaad doen. "Een ramp met gamen? Alles valt te leren. En zelf kan ik echt niet goed tekenen. Ik had een keer een olifant getekend en mensen dachten dat het een hoopje stront was. Moet je nagaan hoe slecht ik ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 4:46 am

haha jij kan daar toch niet echt iets aan doen? Ik ga je gewoon wat muziek voeren die ik leuk vind en je zegt maar wat je vind:
Inges muziek yay:
----
Wyatt glimlachte vrolijk terug naar Jeremy. De jongen was wat hij niet was. Hij was spontaan en wist een gesprek goed aan te knopen, in tegenstelling tot koning verlegen. Hij kwam over als iemand die best nog eens een populair iemand kon zijn, of tenminste iemand met een geslaagd sociaal leven. Daar kon hij in geen geval tegenop. "Tekenen is vooral een geval van je eigen stijl vinden en heel veel oefenen, dan kom je er vanzelf. Dat zou ook wel voor gamen kunnen gelden als ik erover nadenk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 9:19 am

Oké! Nu heb ik een beeld bij de andere liedjes.
Ik vind het eerste liedje echt geweldig! Helaas kan ik het niet hard opzetten. Wordt mijn moeder helemaal gek. De andere liedjes zijn niet bepaald mijn smaak...
Zal ik eens wat sturen? Smile
---
Jeremy vond Wyatt echt een aardige gast. Hij zou wel eens vaker met hem willen 'chillen'. "Oké dan hebben we een deal staan en mijn stijl met tekenen zal ik nog moeten ontdekken. Maar met een tekenmeester die naast me zit kom ik wel. Heb je ook een portfolio met tekeningen?" Jeremy keek hem met een nieuwsgierige blik aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 9:45 am

hahah ik kan jou dat niet kwalijk nemen, niet alle muziek is voor iedereen bedoeld. Maar de eerste band, In this moment, is best cool. Ze hebben clips die in het straatje van gaga passen
--------
Wyatt glimlachte. Het leek hem wel leuk om vrienden te zijn met Jeremy. Hij was vriendelijk en vrolijk. Niet te vergeten, niet erg om tegenaan te kijken. Daarnaast was hij ook nog eens werkelijk in hem geïnteresseerd. "Ik zal mijn best doen om je zo goed mogelijk te helpen." Hij glimlachte. Zijn ogen gingen voor een fractie van een seconde naar zijn handen. Hij was aan de ene kant heel trots maar aan de andere kant verlegen over zijn tekeningen. "Ik heb een portfolio, al heb ik niet te veel hoop voor een tekenopleiding. Ik ben denk ik veel te verlegen om mijn werk goed te presenteren en zal nooit tegen de keiharde kritiek kunnen, niet te vergeten de enorme druk." Hij beet op zijn lip, maar dwong een glimlachje af toen hij Jeremy aankeek. "Ik zal toch niet stoppen met tekenen, in dat opzicht is het internet een fijne barrière tegen direct mezelf presenteren."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 9:52 am

"Echt? Dat vind ik echt onwijs tof! Wyatt, jij bent echt een goede gast. Vele mogen een voorbeeld aan je nemen. Vooral op deze school. Maargoed...Ik mag niet klagen want ik hoor bij de populaire gasten. Echter pest ik niemand." Jeremy glimlachte lief. "Ben in feite altijd gepest geweest maar op deze school lukt dat niet. Heb je trouwens al veel vrienden gemaakt? Omdat je zegt dat je verlegen bent?" Jeremy keek hem lief aan en bewoog wat met zijn voeten in het water. "Ik wil je portfolio zien! Je moet eens naar het appartement komen om het te laten zien! En wat zonde... Maar misschien kun je het aan bekende verkopen. Wacht ik wordt je eerste klant! Wil je een tekening voor mij maken? Wanneer ik doe breakdancen? Dan kan ik dat aan mijn muur hangen om mijzelf te bewonderen." Dat laatste als een grapje bedoeld. "Wyatt, je moet proberen om uit je schulp te komen en dat begint nu." Jeremy duwde plagend de jongen in het water en dook er zelf ook in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 10:56 am

Wyatt glimlachte een beetje bij Jeremys eerste opmerking. Het was niet perse een blije glimlach. "Ik werd in zekere zin vroeger ook gepest. Niet dat ze me direct wat aandeden, maar niemand praatte met me als dat niet strikt nodig was. Ik werd voornamelijk genegeerd, niet dat ik dat erg vond. Maar ik ken het probleem." Hij kon niet anders dan een verlege glimlach terug geven toen hij de lieve van Jeremy zag. Zijn vrolijkheid was zeer aanstekelijk. "Ik zit al wat langer op deze school, maar ik heb maar een vriend als ik dat zo kan noemen, mijn kamergenoot." Hij beet op zijn lip. Hij had het al goed geraden, Jeremy WAS een populair persoon. "Ik kan wel een keer komen aankloppen om het te laten zien. Met alle plezier zou ik je natekenen, betalen hoeft niet het lijkt me leuk genoeg dat dat niet hoeft. Het lijkt me leuk om te kijken hoe je danst." Hij glimlachte. Hij kon een uitroep van verbazing niet onderdrukken toen Jeremy hem duwde. Hij kwam lachend boven. Zodra Jeremy in de buurt kwam spetterde hij hem nat als straf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 11:07 am

"Vreselijk is dat gevoel als je wordt genegeerd. Als ik ergens niet tegen kan. " Jeremy beet op zijn onderlip. Hij kreeg weer de neiging om zichzelf te gaan snijden om met een aansteker langs zijn armen te gaan. Zichzelf verwonden was voor hem de uitlaatklep die hij nodig had. "Eentje maar? Ochja je weet wat ze zeggen. Goede vrienden weet je maar op een hand te tellen en nu heb je er twee" Jeremy stak zijn peace teken op. "Mij." Jeremy glimlachte breed en zijn blauwe ogen straalde. "Oké gaaf! Dan moet je morgen langskomen of ergens in het weekend. Dan zitten we niet zo met lessen en huiswerk, leerwerk en nog meer van die shit. Sorry voor mijn taalgebruik." Hij grijnsde en speelde met het stof van zijn zwembroek. Jeremy probeerde weg te zwemmen maar werd onder gespetterd door Wyatt. De jongen moest lachen en zwom naar hem toe. Hij greep de polsen van de jongen vast met een hand en begon in zijn gezicht te spetteren. "Wraaaaak"
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 11:19 am

ayden is
even een nieuwschierige vraag, heeft jeremy al iemand/een crush? welk van de twee andwoorden het is, ik kan er wat mee What a Face Twisted Evil 
-----
Wyatt vroeg zich af wat Jeremy met zich meedroeg. Wat hem naar Robinsons bracht. Misschien was hij gewoon een wees die hier ondergebracht was. Met zijn pestverleden leek het hem onwaarschijnlijk dat de jongen een grote rebel was geweesd en hij was zo normaal. Als Wyatt beter had gekeken had hij waarschijnlijk Jeremys littekens wel gezien, maar hij was te druk met afgeleid zijn door Jeremys mooie ogen. "Ik zal langskomen ik beloof het." Zei hij met een kleine glimlach. Toen Jeremy zijn polsen beetpakte keek hij een beetje verbaasd, die verbazing was direct voorbij toen Jeremy hem nat begon te spatteren. "Genade, GENADE" riep hij vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 11:23 am

Ik zal dadelijk met Ayden antwoorden Very Happy
Jeremy heeft inderdaad een crush hihi ^^
Maar hij vindt Wyatt ook leuk (a)
---

"Wel echt doen... Pinky promise!" Hij stak zijn hand uit met zijn pink en wachtte tot Wyatt hetzelfde zou doen. Ondertussen hield hij oogcontact met de jongen. Wyatt... Iets aan hem maakte hem bijzonder. Hij mocht niet zo gauw jongens maar deze jongen was een uitzondering. Misschien omdat hij 'anders' was. Jeremy hield van mensen die iets unieks hadden. "MWHAHAWMWHAHAHA!" Jeremy stopte uiteindelijk met Wyatt nat spatten en liet de polsen van de jongen vervolgens los. Hij had niet eens gemerkt dat hij nu veel dichter bij Wyatt zwom. Nu kon hij beter de jongen zijn gezicht bekijken. Ja Jeremy staarde maar wie kon deze jongen van dichtbij weerstaan? Met zijn grote, blauwe ogen en onschuldig glimlachje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitimema aug 12, 2013 11:43 am

haha Wyatt maakt het niet heel veel uit, voor hem is het misschien nog wel dramatischer als hij gevoelens heeft waar hij niets mee kan
((fluistert: Wyatt heeft donkerbruine ogen))
---------
Wyatt linkte zijn pink met die van Jeremy. "Pinky promise." zei hij met een grijns. Het oogcontact met Jeremy was bijzonder. Hij wilde het niet verbreken. Jeremy zijn ogen waren te mooi, ze glansden zo mooi. Het was verwarrend voor Wyatt, het gevoel dat hij had bij het lange oogcontact en dat van zijn handen om zijn polsen. Hij had nog nooit eerder 'een crush' gehad, of zelfs gevoelens van verliefdheid. Hij had geen idee wat dit moest voorstellen. Hij staarde terug in Jeremy zijn ogen, het gebrek aan afstand maakte de situatie alleen nog maar verwarrender voor hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het meertje Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het meertje   Het meertje Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het meertje
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: