Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Restaurant 'De Gebroeders'

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Julia.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimeza sep 21, 2013 6:07 am

"Nou ja, ik ga niet van het ergste uit maar zeker niet van het beste." Beaamde hij knikkend en hij blies zelf nog even voor hij begon met eten. Hij kon aan haar zien dat ze er niet geheel blij mee was dat hij Jimmy mee nam en zacht pakte hij haar hand even vast. "Dat ik hem langer ken maakt helemaal niet uit." Fluisterde hij haar toe en hij kuste haar hand even. "Ik kom je heel erg graag bezoeken en blijf dan graag een paar nachten." Liefjes streelde hij even over haar hand heen waarna hij rustig begon te eten. Natuurlijk had hij die vraag verwacht. "Vertel me eens wat over jou, je weet meer over mij dan ik over jou." Joe had haar hand weer losgelaten en at rustig verder. Hij vond het eten heerlijk smaken en keek rustig naar Daykota. Hij wilde graag meer weten en hoopte allerzeerst dat ze niet heel erg teleurgesteld zou zijn dat hij Jimmy zou zijn. Maar hij wist dat hij de jongen nodig zou hebben omdat hij zich bij hem niet schaamde en hij niet wilde dat Day slechte kanten van hem zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 22, 2013 3:53 am

"Dat is wel heel verstandig van je Joe." Ze leunde even met haar hoofd in haar hand. Haar groene ogen bleven op hem gericht. Ze werd altijd zo door hem betoverd. Ze zou zo wel uren naar hem kunnen kijken. Haar ogen waren even op hun handen gericht. Zijn woorden waren geruststellend bedoeld. Toch bleef deze onzekerheid. Zij wist zeker dat Joe nog met Jimmy naar bed ging. Echter kon zij dit niet voor hem verbieden. Was Jimmy beter dan haar onder de lakens? Haar mondhoeken gingen iets omhoog. "Dat is iets om naar uit te kijken. Dan mag je mij ook wel een lekkere massage geven. Ik ben namelijk een heel veeleisende dame." Ze kneep plagend in zijn hand. Bij zijn vraag om meer over haar zelf te vertellen keek ze weg. Wat moest zij vertellen? Ze nam nog een hapje van haar vis. "Wat wil je allemaal weten?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 26, 2013 10:36 am

Zachtjes grinnikte hij. "Ik houd van veeleisend." Hij nam een hapje vlees en streelde teder met zijn duim over haar hand heen. "Ik neem wel een lekkere massage-olie voor je mee." Hij glimlachte vrolijk bij de gedachte. Heerlijk leek het hem om zinn mooie dame te masseren. Daarna zag hij dat zijn vraag kennelijk moeilijk was. "Dingen die je me wilt vertellen. Wat je hobby's zijn, sport, wat voor dromen je hebt, in wat voor een toekomst jij jezelf ziet. Gewoon normale dingen. En alleen de dingen die je me wilt vertellen, de rest komt later wel.' Beloofde hij haar en hij kuste haar hand even waarna hij die los liet en weer verder begon te eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimevr sep 27, 2013 1:19 am

“Echt? Daar krijg je nog spijt van want ik wil heel graag in de watten worden gelegd.” Ze leunde wat naar voren om hem een kusje te geven. De vis was echt verrukkelijk. Hier moesten ze echt vaker gaan eten. “Massage-olie? Hmm dat bevalt mij wel. Dus dan krijg ik van jouw nog een lekkere massage van je te goed. En ik kan je ook wel masseren als je heel goed bent. “ Ze schonk hem een speels glimlachje. Bij zijn toelichting over wat ze over zichzelf moest vertellen zorgde ervoor dat zij het begreep. Oké… Waar kon ze beginnen. “Mijn hobby’s zijn sporten, een boek lezen, op stap gaan, bowlen en zwemmen. Ik doe nu cheerleaden wat ik ook echt leuk vindt. Zelf hoop ik stiekem dat ik nog beroemder wordt met modellenwerk en misschien actrice kan gaan worden. En anders wil ik medicijnen gaan studeren. Zou graag mensen willen helpen of juist dieren.” Ze nam haar laatste hap. “En dan misschien een eigen praktijk.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 29, 2013 2:19 am

Hij moest zacht lachen om haar woorden. "Maar ik heb hier alle tijd om je in de watten te leggen prinsesje." Zei hij vrolijk tegen haar en hij had zacht even met haar meegekust. "Ja, je krijgt nog een heerlijke massage van me tegoed maar ik zal je straks ook al wel wat masseren." Daarna wachtte hij grijnzend en glimlachend af. "Dat wordt dus samen een keer bowlen, daar kom je niet onderuit en dan ga ik je verslaan!" Vrolijk nam Joe nog wat happen waarna ook zijn bord leeg was. "Ik ken misschien nog wel wat mensen aan wie ik een portfolio van jou zou kunnen sturen?" Hij keek glimlachend naar haar. "En je kan er altijd nog een studie naast doen als het toch niets blijkt te worden, maar medicijnen is wel heel zwaar. Knap van je dat dat je doel is. Denk niet dat vele mensen dat bij je zouden verwachten maar ik vind het wel bij je passen. Ja.. Ik zie je nog wel in een mooie doktersjas rondlopen en iedereen helpen.' Zei hij tegen haar, zijn ogen twinkelden plagend maar hij meende zijn complimentje wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimezo sep 29, 2013 9:54 am

"Prinsesje? Hmm of ik nu echt een voorbeeld ben voor een prinses?" Ze bracht het glas naar haar mond om er een slokje van te nemen. Ze deed netjes haar bestek op haar lege bord. Zo kon het personeel zien dat zij al klaar was met eten. "Maar in de watten leggen ben je vandaag al mee begonnen. Zo leuk dat je bent langsgekomen en mij nu hebt meegenomen naar een restaurant." Daykota was echt blij dat Joe was verschenen. Anders had ze nog steeds in haar kamer gezeten. "Ga je mij echt straks masseren? Oh wat lekker. Echt iets om naar uit te kijken. Gaan we dan terug naar mijn appartement? Of die van jou?" Ze streek met haar duim langs zijn wang. Ze wilde niet al te veel kleffen in het restaurant. Echter toonde de dame graag affectie naar de man. "Zou je dat echt willen doen? Ooh Joe dat is echt fantastisch! Ik zal je mijn portfolio eens laten zien." Ze straalde helemaal door dit nieuws. "Ja zie je het al voor je? Misschien moet ik daar wel echt voor gaan. Weet alleen niet of ik daar slim genoeg voor ben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimema sep 30, 2013 6:23 am

"Je bent voor mij een perfect voorbeeld voor hoe een prachtige prinses eruit moet zien." Hij glimlachte en zette zijn bord wat van zich af, beetje opzij, waarna hij een slokje nam en haar met zijn scheve grijns aankeek. "Dan is het maar goed dat ik er was, ik vind het leuk om prinsessen in de watten te leggen." Hij had ook wel aan haar gemerkt dat dit haar goed deed, ze was vele malen opgewekter en dat vond hij heerlijk. "Ik ga je echt masseren, ik weet nog niet hoe lang maar je krijgt een massage. En we gaan wel terug naar jouw appartement." Hij genoot van haar zacht pakte hij haar hand vast en kuste de bovenkant even. "Ik zou het met alle plezier doen, iedereen vertellen dat ik jou graag promoot en helemaal in stem met bijna alles wat ze van je vragen, zolang jij het wilt natuurlijk." Joe grinnikte zachtjes. "Je zou ook je studie naast je modellenwerk kunnen doen en als het een niet lukt ben je altijd nog ondertussen met het andere bezig."
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 01, 2013 2:54 am

Haar gezicht werd zo rood als een tomaat. "Joe...." Ze wist nu even geen houding te geven. Hij maakte haar te verlegen. Ze probeerde weg te kijken zodat het minder opviel dat zij rood was geworden. "Jij zegt ook gewoon wat je denkt hé." Nu ze voelde dat haar wangen minder rood waren durfde zij hem weer aan te kijken. "Ik wil een massage van minstens een uur!" grapte ze. Natuurlijk was ze al blij als Joe het een minuutje deed. Ook vond zij het lekker om gekriebeld te worden. Dat was pas een fijn gevoel. Hij was zo'n een charmeur hoe hij de bovenkant van haar hand kuste. Iedereen zou zo snel verliefd op hem kunnen worden. "Ik vind het al super lief dat je mij hiermee wilt hebben. En dan ga ik ook doen. Mijn studie met mijn baantje combineren. " De serveerster kwam met de desserts kaarten aangelopen. 'Heeft u misschien interesse om de kaart te zien?' Daykota nam de kaart aan. "Ja hoor. Weet alleen niet of daar genoeg ruimte voor is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 01, 2013 5:09 am

Hij vond het helemaal geweldig dat ze zo rood werd. Hij grinnikte zacht erom en knikte. "Ja dat klopt, maar soms houdt ik me in want anders wordt het veel te erg. Dan wordt je nog roder en dat wil je niet." Zei hij plagend waarna ij moest lachen om haar grap. "Wacht maar, daar ga je nog een keer spijt van krijgen als je dat wilt." Hij streelde lachend even haar hand en knikte vrolijk. "Verstandige dame ben jij, ik maak wel goede keuzes. Waarna hij maar al te graag de kaart aannam. "Bij jou kan er makkelijk nog wat bij, kom op zeg. Alsof jij ooit wat aan komt." Joe keek haar lachend aan met een knipoogje die volgde. Hij vond haar perfect zoals ze was, daar had hij totaal geen commentaar op en hongerig naar ijs bestelde hij dan ook een coupe Dame Blanche. Benieuwd naar of het hier goed zou smaken, vast wel want al het eten had dat al gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 01, 2013 9:56 pm

"Joe kijk niet zo! Je vindt het gewoon leuk dat ik zo rood wordt." Ze kneep plagend in zijn neus. Ze beet op haar onderlip. "Gemenerik. Hoe komt het toch dat het je telkens lukt om mij verlegen te maken. Ik ga proberen niet meer te blozen." Ze staak speels haar tong naar hem uit. Ze bladerde door de desserts en besloot voor een chocoladeverrassing. Daar had ze echt wel zin in. "Ik blijf altijd hetzelfde gewicht. Ik sport veel maar dat compenseer ik met wat ik allemaal eet. Ik lust heel graag fast food. Zou ik niet kunnen laten staan." De serveerster kwam hun desserts opnemen. "Zo. Kom je dadelijk nog mee naar mijn appartement of?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 02, 2013 4:18 am

"Ja! Ik vind het geweldig als jij rood wordt, dat staat je zo mooi.' Hij keek haar lachend aan en knikte. "Omdat ik gewoon je zwaktes ken en je een meisje bent. Tja.. Dan maak ik je makkelijk en graag verlegen." Zacht streelde hij even over haar wang waarna hij hongerig het dessert aan nam. "Je bent gewoon lekker. En dat vind ik leuk, dan ben ik niet de vreetzak als we een keer naar de MacDonalds gaan. Dan zijn we samen vreetzakken." Joe nam rustig een hap van zijn ijs en knikte toen instemmend. "Oh ja graag, hoe moet ik je anders gaan masseren?" Joe gaf haar een plagende knipoog waarna hij weer door ging met eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 02, 2013 8:42 am

Dat spelletje wat hij deed kon zij ook. "Rood staat mij als ik dat draag niet als ik dat zelf ben." Haar groene ogen schitterde van plezier. Je merkte echt aan haar dat ze het fijn vond om in zijn gezelschap te zijn. "Ah dus je vindt het leuk om meisjes in het algemeen te zien blozen. Pervert." Ze staak speels haar tong uit en keek naar haar heerlijke chocoladeverrassing. Een vers gebakken cake met chocoladesaus erover, slagroom en twee bollen ijs. In vanillesmaak en chocoladesmaak. Oké dit zag er dus wel heel lekker uit. "Ik ben gewoon lekker? Dankjewel. Wat een complimentjes krijg ik toch vanavond." Ze lachte op een schattige manier. "Hoe je mij moet masseren?" Ze gleed nu expres met haar voet langs zijn onderbeen om hem uit te dagen. "Je mag mij daarna ook wel kriebelen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 04, 2013 5:03 am

Hij grinnikte even. "Maar als je bij mij bent staat het je ook als je het bent." Joe keek haar lachend aan en knikte. "Ik ben een echte pervert, ik hou ervan om meisjes te zien blozen ja. Heerlijk is dat." Hij keek haar genietend aan en moest lachen. "Ja ik weet het, maar daar moet je de hele week mee doen hoor. Vanavond veel complimentjes maar meer niet meer." Hij keek genietend naar haar en voelde op dat moment haar voet. Zijn blik veranderde wat en zijn grijns werd wat brutaler. "Dat komt daarna wel.. Wees maar niet bang." Hij keek haar uitdagend aan en glimlachte brutaal naar haar. "Je bent helemaal van mij vanavond tot je me zal smeken om te stoppen." Fluisterde hij haar toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 04, 2013 6:26 am

"Oké oké. Daar ga ik niet tegenzin. Geen zin in een discussie die ik toch niet win. En dadelijk word ik weer rood." Ze nam een hapje van haar dessert. Dat het met Joe zo leuk kon zijn. Hij bleef een soort van casanova. Het zou Joe niet zijn als hij echt alleen voor haar ging. Hij was nu eenmaal een sjansbeer. Dat maakte hem ook weer veel leuker. Een blos verscheen weer op haar gezicht. "Hmm ik zal niet zo snel smeken. Daar moet heel wat voor gebeuren. Maar ik denk dat je nu een beetje aan het bluffen bent. Meer reden om je vanavond hard aan het werk te zetten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimevr okt 04, 2013 8:39 pm

Lachend knikte hij. 'Ik win altijd!' Joe keek haar vrolijk aan. 'Blosjes staan je gewoon heel erg mooi. Het staat je heel erg vrouwelijk.' Glimlachend streelde hij even haar hand waarna hij zijn hand door haar haren liet gaan. Joe keek haar glimlachend en tevreden aan. 'Je zal smeken, geloof me maar jongedame. Ik weet je zwakke plekjes. ' zei hij zacht tegen haar en hij kuste haar hand teder. 'Je bent gewoon de mijne mooi Daykota. Ik zal alles doen om je te laten smeken mijn lieveling.' Joe leunde toen achterover en bekeek haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimema okt 07, 2013 6:08 am

"Je wint niet altijd! Toevallig gooi ik nu mijn handdoek in de ring. Is alleen om dit onderwerp. Dus de volgende keer heb je minder geluk Joe." Ze keek hem met een lieve glimlach aan waarbij je haar witte tanden zag. Day ging stoppen om te proberen niet meer te blozen. Het had toch geen enkele zin. "Ik weet ook jouw zwakke plekjes dus ben eens benieuwd wie van ons het eerste zal toegeven. Wordt nog leuk om naar uit te kijken." Wow zijn laatste zin bracht haar even in stilte. Daar wist ze niet snel iets op te zeggen. Met een verlegen houding merkte je dat zij zich terug trok. Ze speelde met een lok van haar bruine haren. Dat deed ze vaker als ze zich geen houding wist te geven. "Ben je klaar?" zei ze zachtjes om van onderwerp te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimema okt 07, 2013 7:40 am

Joe keek vrolijk naar haar en grinnikte. "Ik win wel gewoon omdat jij te zwak bent om me niet te overwinnen." Hij keek haar lief aan en streelde haar hand even. "Dat weet je helemaal niet. Je weet maar het topje van de ijsberg. Want ik was niet degene die erna niet meer op mijn benen kon staan." Hij keek haar brutaal aan en moest grinniken om haar verlegen houden. "Ja. Ik ga even afrekenen." Joe stond op, kuste haar voorhoofd even, waarna hij naar de bar toe liep. Daar rekende hij alles af met fooi en liep terug naar haar. Hij pakte hun jassen mee en hield die van haar voor haar zodat ze haar jas aan kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimema okt 07, 2013 8:40 pm

"Aah daar zijn de laatste woorden nog niet over gesproken." Daykota beet zachtjes op haar onderlip wat vrij sexy uitzag. "Joe. Gemenerik!" Ze keek hem met een glimlachje aan. Hij had daar wel weer gelijk in. Die Joe toch. Zo zelfverzekerd over zichzelf. Die moest ze vanavond even een lesje leren. De vrouw stond op zodat ze haar jas kon aantrekken die Joe voor haar hield. Nu was hij opeens wel een gentleman. Maar ze onthield dit allemaal. Vanavond was ze iets met hem van plan. Iets wat hij zeker niet zag aankomen. "Dankjewel." Ze drukte een lief kusje tegen zijn wang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 08, 2013 3:46 am

Hij genoot van het aanzicht dat zo sexy was. Hij liet haar haar jas aan doen en trok haar daarna even naar zich toe. Zijn arm om haar middel en hij kuste haar haren. "Ik wil echt nog heel veel van deze avonden met je delen. En niet eens omdat ik je in bed wil, maar gewoon omdat ik je ontzettend gezellig vindt Day." Hij gaf haar nog een kus waarna hij haar los liet. Hij trok zijn eigen jas aan en nam haar aan de hand mee, zijn grote hand omsloot haar mooie, vrouwelijke hand. Joe genoot van haar, van de uitdaging en spanning tussen hen maar ook van haar lieve gedrag en dat ze zich toch bekommerde om hem wat zijn vader betrof. Het deed hem goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 08, 2013 5:28 am

“Joe. Jij vindt volgens mij ieder gezelschap van een dame heel gezellig. Maar ik zal het compliment ervaren.” Ze kneep hem plagend in zijn wangen. Sommige mensen kuchten omdat het voor hun leek dat ze een klef stelletje waren die niet van elkaar konden afblijven. Ze verstrengelde haar vingers met de zijne. “Dan gaan we naar mijn appartement.”

Maak even een tijdsprong en alle appartementen zijn bezet dus gaan hier wel even verder.

Na ongeveer een kwartiertje lopen kwamen ze aan bij het appartement. Daykota deed de deur open en liet Joe naar binnen. Daarna sloot ze de deur achter zich dicht. Ze begroette een van haar kamergenoten die in de huiskamer zat met oordopjes in. Voor de rest leek niemand nog thuis te zijn. “Geef mij je jas Joe. Dan hang ik ze even op.” Ze hing de jassen op en keek hem glimlachend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 08, 2013 7:07 am

Kalm was Joe mee genomen. Hij gaf haar zijn jas, precies zoals ze wenste. Waarna hij vast naar de keuken liep, sinds het precies hetzelfde ingedeeld was deed hij niet moeilijk. Hij schonk twee glazen wijn in. Nam de fles en wat crackertjes met dingen om erop te doen op een dienblad mee naar haar slaapkamer. "Hup hup. Ga maar liggen, ik heb tijd nodig voor mijn massage." Grijnzend keek hij haar aan en zette het dienblad op een nachtkastje. "Ik dacht dat dit je wel lekker zou lijken, of niet soms? Hier wil ik wel de hele avond mee doen wat ik zit nu nog vol genoeg." Hij hield ervan om de dingen gezellig en ietwat romantisch te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 08, 2013 7:42 am

Ze was verbaasd dat Joe aan zoveel dingen dacht. Day had hem nooit als een romanticus gezien. Hij deed op zen minst zijn best ervoor. Dit kon zij zeker waarderen. De vrouw deed wat haar werd opgedragen. Ze ging lekker op bed liggen nadat ze haar hakken had uit gedaan. Ze deed haar haren al naar een kant om het wat makkelijk voor hem te maken. Stiekem pakte ze even het glas om er een slokje van te nemen. "Massage, wijn en ook nog wat lekkers. Dit wordt zeker nog een leuke avond. Ga je gang Joe. Je mag alles doen wat je wilt." Ze ging nu volledig liggen met haar armen onder haar hoofd gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedi okt 08, 2013 8:06 am

Grijnzend bekeek hij hoe ze ging liggen. Hij deed haar shirt uit en maakte ook haar bh-bandje los. Haar kamerdeur deed hij gewoon dicht waarna hij goed ging zitten. Rustig en beheerst begon hij haar te masseren, hoewel het duidelijk was dat hij goed geoefend had. Hij deed wel zacht met haar, wilde haar geen pijn bezorgen. Rustig keek hij voor zich uit, haar kamer rond terwijl hij glimlachend door. "En? Geniet je een beetje mijn mooie prinses?" Vroeg hij haar. "Je wordt namelijk wel héél erg verwend door mij vandaag, vind je niet?" Hij keek haar aan en glimlachte in zichzelf. HEerlijk om zo met Daykota te kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 09, 2013 11:20 pm

De jongen ontdeed haar van haar bovenstuk. Daarbij werd ook haar bh bandje losgemaakt. Gauw deed ze haar bh af en legde die naast haar neer. Wanneer hij haar begon te masseren kwam er een zucht van tevredenheid over haar lippen gerold. Zo lekker dacht de dame bij zichzelf. "Joe... Je doet het toch wel goed." Haar ogen waren gesloten en haar hele lichaam was duidelijk ontspannen. Dit was pas genieten. De dame knikte zachtjes. "Ik geniet er zeker van. Je hebt talent. Dit mag je wel vaker gaan doen." Ze keek hem heel eventjes aan door haar hoofd op te tillen en over haar schouder te kijken. Daarna ging ze weer terug liggen in haar vorige positie met haar armen onder haar hoofd. "Waarom word ik eigenlijk zo verwend vandaag? Waar verdien ik dat aan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 10, 2013 3:36 am

Rustig ging hij door en glimlachte. Hij merkte dat ze aan het ontspannen was en ging genietend door. "Geen idee, gewoon omdat jij het bent en ik stiekem heel gek op je ben. Maar dat is ons geheimpje." Hij was even naar haar toe gebogen en kuste haar haren even teder. "Ik ben blij dat je ervan geniet lieverd. Ik vind je een schat en ik vind het leuk om jou te zien genieten." Joe ging rustig door met masseren en glimlachte. Hij ging zachtjes door en keek naar haar. "Zeg Day, ik vind je een mooie dame." Zei hij zachtjes grinnikend. Hij stopte even en nam wat slokken wijn. Zachtjes kuste hij haar haren even, at toen wat en ging daarna door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De Gebroeders'
Terug naar boven 
Pagina 3 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: