Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Restaurant 'De Gebroeders'

Ga naar beneden 
+2
Merlin
Julia.
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimeza okt 26, 2013 10:36 pm

Hahah maar nu mag ze daar niet geïrriteerd over raken xD
--
"Dat klopt, meestal blijf ik alleen. Ik vind eenzaamheid ook heerlijk maar ik merk dat ik te eenzaam ben zonder jou." Hij streelde door haar haren heen en keek haar liefjes aan. "Daar ben ik ook heel blij mee. Ik vind het geweldig met jou." Hij gaf haar tedere kussen maar toen ze hem passioneel kuste, kuste hij natuurlijk genietend mee. Hij streelde zachtjes over haar rug en liet zijn hand rusten net boven haar billen. "Het was inderdaad een heerlijke avond, ik was wel van plan er nog meer te laten komen vind je niet?' Hij keek in haar ogen en streelde over haar neusje. "Ik ben echt veel te verliefd op je om je ooit te laten gaan." Hij grinnikte zachtjes even en kuste haar neus plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimema okt 28, 2013 11:13 am

"Je bent eenzaam zonder mij? Ik had nooit een romanticus achter je gezocht Joe. Deze dingen die je allemaal zegt. Elk meisje zou hier van smelten." Ze drukte een kusje op zijn neus en sloot haar ogen. Nu merkte ze pas hoe moe zij eigenlijk was. Het was een lange dag geweest met weinig slaap de afgelopen dagen. En dan gelijk seks met Joe. Desondanks alles had hij haar weer opgevrolijkt. En nu mocht ze hem haar vriendje noemen. Vriendje wat klonk het zo... kinderlijk. Schattig. "Als het aan mij ligt komt hier zeker een vervolg van. " Zijn laatste woorden maakte haar blozen. "Joe stop je maakt me verlegen." Ze knuffelde hem en voelde hoe haar ogen zwaarder begon te worden. "Bedankt voor een geweldige dag." Fluisterde ze zachtjes. Met deze woorden viel zij ook gelijk in slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedi okt 29, 2013 4:57 am

Joe moest lachen en keek haar aan. "Maar ik ben een echte romanticus hoor.' Hij streelde door haar haren heen en glimlachte even. "Je bent schattig als je verlegen bent.' Teder kuste hij haar voorhoofd terwijl hij merkte dat ze in slaap viel. "Graag gedaan prinses." Fluisterde hij haar teder nog even toe waarna ook Joe langzaam zijn ogen sloot. Zijn armen hadden haar veilig bij zich gehouden en hij had een goede nacht geslapen toen hij de volgende ochtend wakker werd. Vermoeid gaapte hij en opende rustig zijn ogen. Zijn hand ging direct weer even door de haren van Day waarna hij opstond en een toilet op zocht. Hij liep slaperig rond, zou zo nog om kunnen vallen en op diezelfde plek verder kunnen slapen. Joe was niet echt een geweldig ochtendmens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedi okt 29, 2013 5:47 am

Daykota was een lange slaper en totaal geen ochtendmens. Omdat ze zo actief bezig waren geweest moest haar energie weer laden. Ze lag lekker te slapen en merkte niet eens dat Joe was opgestaan om naar het toilet te gaan. Af en toe draaide zij van positie in haar slaap maar voor de rest sliep zij als een roos. Daykota snurkte niet, bewoog niet veel in haar slaap en ademde niet luid. Een perfecte partner om naast te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedi okt 29, 2013 11:10 am

Joe keek even naar haar toen hij terug kwam. Hij maakte snel een klein ontbijtje en zette dat vast op een tafeltje neer waarna hij weer bij haar kroop. Zijn arm om haar heen en dicht tegen haar aan. Glimlachend zakte hij weer wat weg, doezelend. Hij genoot hiervan. Zijn lieve Day rook heerlijk en als hij een echt ochtendmens geweest was dan was hij al gaan douchen en had hij wat meer gedaan, gelukkig waren ze dat beiden niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 31, 2013 11:46 am

Daykota werd heel lichtjes wakker toen zij wat geschuifel hoorde, voetstappen en een plotselinge leegte in bed. Ze keek hoe Joe terug in bed kroop waar zij lekker tegen aan lag. Day voelde zich veilig in zijn armen en wilde niet dat Joe weg zou gaan naar Engeland. Ze was niet zo'n type die haar vriendje alles deed verbieden. Zij zou Joe gewoon zijn eigen gang laten gaan. Dat was het beste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 31, 2013 12:14 pm

Ffkes keertje met Juul. Want op mobiel switchen is om te janken xD

Genietend had Joe haar in zijn armen. Hij speelde zacht en teder met haar haren. 'Ik ben binnenkort weg. Mijn ticket is al geboekt.' Hij keek triest naar haar en kuste haar haren. 'Ik mis je nu al.' Hij kon nu al zeggen dat hij haar vrolijke lach en lieve persoonlijkheid ging missen. Toch keek hij ook een beetje uit naar het uitje met Jimmy. Die jongen had hij ook al even niet meer gezien. Joe kuste haar neusje plagend. 'Goedemorgen mijn eeuwig geliefde prinzes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimedo okt 31, 2013 1:09 pm

Maakt toch niets uit Very Happy
--
Daykota streek met haar vingers door zijn warrige lokken. Doordat ze zo wild waren geweest gisteren zagen ze beide alles behalve perfect uit. Ook al vond ze Joe zo nog het sexiest. Pas wakker met zijn haren beetje wild, lekkere lichaam om naar te kijken en zijn ochtendgroeten. Ook al was het nu al bijna middag. "Goedemorgen. Jij bent altijd als eerste van ons twee wakker. Hoe kan dat toch?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 02, 2013 5:18 am

Ghehe c:
---
Het was heerlijk om zo naast haar wakker te worden en hij grinnikte zachtjes. "Geen idee, misschien gewoon omdat het zo leuk is om jou te zien wakker worden." Hij streelde even plagend over haar buik en gaf haar lieve kusjes in haar hals. "Hm.. Ik vind het erg om altijd als eerste wakker te worden." Hij legde zijn armen om haar heen en trok haar heel erg dicht tegen zich aan. "Je bent echt zo leuk als je net wakker bent Day'tje." Hij kuste haar neus plagend. "Er staat al ontbijt voor je schoonheid." Zei hij zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimeza nov 02, 2013 11:46 pm

Zij was leuk als ze wakker was in de ochtend? Dat vond zij totaal niet. Haar haren stonden een beetje warrig, ze keek nog slaperig en ten derde wilde zij eerst een warme douche nemen om goed wakker te worden. "Heb je alweer ontbijt voor mij klaar gemaakt? Hoort dat niet juist andersom te zijn?" Ze was wel stiekem blij met het ontbijt. Ze had best honger naar de wilde nacht die ze samen hebben gehad. Ze pakte een broodje en nam er tevreden een hapje uit. "Dankjewel Joe. Jouw ontbijtkunsten kan ik echt niet overtreffen." En dat meende zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:19 am

Glimlachend keek Joe haar aan en schudde zijn hoofd. 'Bij ons moet het niet andersom, want dan kan ik je niet goedemorgen kussen en je daarmee wakker maken." Joe nam rustig een slok van zijn thee en keek haar aan. Tevreden glimlachend. "Gelukkig maar want niemand mag ze ook overtreffen. Ze zeggen dat bij mannen de liefde door de maag aan maar volgens mij bij jou ook." Hij grinnikte en keek haar plagend aan. Hij nam zelf ook een broodje en begon rustig te eten. "Ik vind het heerlijk wakker worden zo, mag wel vaker gebeuren eigenlijk. Vind je ook niet?" Hij keek kalm naar haar en streelde even door haar haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:53 am

"Bij mij gaat de liefde ook door de maag inderdaad. Ik hou van eten en als je mij ergens mee blij mee maakt is het met eten." Daykota glimlachte lief en knuffelde hem speels. "Ik vind dat ook. Vooral omdat ik je nu mijn vriendje mag noemen. " Daykota kuste hem en nam nog een hap van haar ontbijt.


---
Hier ook een nieuwe meet?
Dat Joe terugkomt van Engeland?
En zij via via heeft gehoord dat Jimmy en Joe hebben gerotzooid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:57 am

Jaa is goed Very Happy Zullen we de algemene woonkamer doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:07 am

Ja is goed ^^
Ik begin wel,
Begin jij met Julia?
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:10 am

Waar dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:11 am

https://robinsons.actieforum.com/t110-het-meertje

hier?

doen we alleen dat het wat groter is xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:12 am

Jup :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Restaurant 'De Gebroeders'   Restaurant 'De Gebroeders' - Pagina 5 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restaurant 'De Gebroeders'
Terug naar boven 
Pagina 5 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: