Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Herberg 'The Fat Boar'

Ga naar beneden 
+3
Merlin
Joe.
Jimmy.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
AuteurBericht
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimema aug 26, 2013 7:42 am

Joe liep vermoeid mee. Hij gaapte en liep na het aankleden ook naar beneden toe. Hij ging zitten en gaapte vermoeid. Hij was echt totaal geen ochtendmens en vermoeid zat hij dan ook bij Jimmy. "Mag ik nog wat slapen?' vroeg hij hem met een schaapachtige grijns. Hij bestelde sowieso een koffie en keek naar Jimmy. "Wil jij ook koffie?" vroeg hij hem vriendelijk en hij keek hem rustig aan. Hij was moe en wilde echt niet wakker worden. Zacht beet hij op zijn onderlip en keek naar de jongen. "Ik weet nog niet of ik wel naar school toe ga." Zei hij zuchtend en hij keek toen naar Jimmy. "Ik moet toch nog al mijn spullen pakken en mijn vader informeren om me op te halen bij het station." Zei hij grijnzend en hij keek even naar Jimmy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimema aug 26, 2013 11:35 pm

Jimmy knikte een aantal keer en met zijn vingers op de kaart gaf hij aan wat hij wilde. Een goed en stevig ontbijt, dat was wel duidelijk. Aan zijn ogen was te zien dat hij wel naar school toe zou gaan, maar om twaalf uur aanwezig zou zijn om Joe uit te zwaaien. Of die wilde dat hij hem hielp met inpakken, dan moest hij het maar zeggen. Zodra het eten en de koffie kwam, begon hij gulzig aan zijn ontbijt. Hij at altijd veel, vooral 's morgens. Meestal trainde hij dan vroeg en daarvoor had hij altijd goed ontbeten, om halverwege niet halfdood naar de bomen te zinken door energietekort. Met een raar lachje keek hij naar Joe, hoe het bij hem allemaal wat meer moeite scheen te kosten 's morgens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 27, 2013 10:07 am

Joe bestelde de dingen voor Jimmy en volgde daarna met wat hij zelf wilde eten. Hij had honger en genietend begon hij dan ook al snel te eten toen het er was. Zijn koffie hielp wel en Joe keek rustig naar de overkant waar Jimmy zat. Die,  in tegenstelling tot hem, niet slaperig uit zijn ogen keek. "Je mag zelf weten of je helpt, maar ik wil je graag bij het uitzwaaien hebben."Zei hij eerlijk tegen de jongen. Hijzelf zou zometeen als hij in zijn appartement was nog even wat slaap inhalen en hij glimlachte tevreden bij de gedachte. Daarna focuste hij zich weer op zijn ontbijt en om niet in slaa te vallen tijdens alles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 27, 2013 8:35 pm

Jimmy glimlachte. Dan ging hij naar school vandaag. Dat de docenten hem meestal veel te vrij lieten, omdat ze dachten dat ze niet tot hem doordrongen, wilde niet zeggen dat hij zomaar anderhalve dag over kon slaan. Dat van de maandagochtenden die hij te laat zou gaan komen, zouden ze ook niet volledig accepteren. Maar daar trok hij zich niets van aan. Hij ging vandaag naar school omdat ze snijpracticum hadden bij biologie en handvaardigheid stond ook op het programma. En die hoorden wel tot zijn favoriete bezigheden op school.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedi aug 27, 2013 9:44 pm

Joe zag aan hem dat hij naar school zou gaan en als hij eerlijk was vond hij dat niet het einde van de wereld. Natuurlijk, de jongen was heerlijk maar hij moeat niet hele dagen bij iemand op de lip zitten dus even in zijn eentje inpakken was goed. Dat zou fijn zijn voor beiden en dan bij her uitzwaaien.. Als er niemand zou staan besloot hij om Jimmy nog wel wen kus te geven maar verder hoefde niemand iets van hun manier van omgaan te weten. Alleen zij twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimewo aug 28, 2013 2:25 am

Na het eten stond Jimmy op en ging afrekenen. Alles had natuurlijk op zijn naam gestaan. Daarna liep hij nog even langs Joe en gaf hem een klopje op zijn schouder. Maar snel ging hij verder naar zijn appartement, om zijn boeken te halen en naar school te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 12:31 am

Hoe nu verder?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 12:54 am

We kunnen een volgende meet doen dat hij terug is maar een beetje last heeft van zijn vergeetachtigheid?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 1:10 am

Ik vind het goed. Dus die zaterdagavond?
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 1:41 am

Jep. Weer hier de meet of ergens anders?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 2:16 am

Zeg het maar. Maakt mij niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:27 am

Wat vind je van de Geheime Tuin? Geheime afspraak ^^Rolling Eyes 
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:36 am

Ik vind het goed, volgens mij gaat die iemand van Samuel toch niet meer reageren. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo aug 29, 2013 3:43 am

Nee inderdaad. Wil jij beginnen dan maak ik mijn huiswerk even af :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 04, 2013 5:23 pm

New
-
Joe had haar opgehaald. Hij zag er knap maar nonchalant uit. Een simpele.broek met een sghirt. Hij bestelde een biertje en keej haer aan. "War wil je drinken?" vroeg hij haar glumlachend en hij keek har stralend aan. Hij speelde met een onderzetter en keek.haar vrolijk aan. Hij had plaatsgenomen aan de bar en ze mocht bij hem komen zitten "Je ziet ee goed uit." Complimenteerde hij haar. Joe was dan misschien een rokkenjager maar hij was galant en dol op mooie en sierlijke vrouwen. Hij ging even met een hand door zijn zwarte haar en keek naar de jongedame bij zich. Hij kon nietvaak genoeg kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 04, 2013 9:07 pm

Rose had zich nog best zenuwachtig gemaakt voor de avond. Joe was een aardige en ook niet te vergeten; knappe jongen. Eentje die waarschijnlijk hordes vrouwen achter zich aan had, tenminste als Rose de films mocht geloven. Daarom was het ook zo onwerkelijk dat ze nu samen met Joe een soort bar achtig iets in liep. "Ehm, doe maar een wijntje." antwoordde ze met een glimlach. Alcohol zou haar vast wat kalmeren. Rose nam naast Joe plaats aan de bar, kort bloosde ze even bij het compliment. Kon ze dat nou nooit onder controle krijgen? "Dankje, jij mag er ook wezen." dat meende Rose, ze hield niet van overdreven uitgedoste jongens, hij hield het simpel maar leuk. Zelf droeg ze een donkerblauwe skinny-jeans met erboven een wit mouwloos bloesje met een gouden kettinkje. Het was niet heel bijzonder, maar Rose haar kledingkast was niet erg uitgebreid, dus had ze het hier mee moeten doen. "Het ziet er hier gezellig uit." merkte Rose op, "Dus hier kom je vaker?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 3:44 am

Joe merkte dat ze wat nerveus was en hij glimlachte erom. Hij bestelde netjes een wijntje voor haar en schoof die toen naar haar toe. "Dankjewel." Zei hij met een vrolijke grijns en hij ging goed zitten, erna nam hij en slok van zijn bier en knikte instemmend. "Oh ja zeker." Glimlachte hij, de laatste keer was met Jimmy geweest wat voor een geweldige nacht en dag had gezorgd, en nog een nacht moest hij niet vergeten, dit was hun standaard plek geworden en de barman vroeg dan ook of hij zijn kamer wilde deze nacht. "Oh dat weet ik nog niet," begon zijn antwoord lachend, "ligt eraan hoe erg ik eraan toe ben." Daarna keek hij weer naar Rose en schonk haar een snel knipoogje voor hij nog een slok nam. 'Vertel eens wat over jou hobby's, jij hebt mij vanmiddag kunnen uithoren maar ik weet eigenlijk helemaal niets van jou.." Zei hij kalm en hij glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 6:10 am

Rose pakte het glas op, om tenminste wat in haar handen te hebben. Dat gaf haar een soort van houding. Ze nam een slokje van de koele witte wijn die toch een zoete smaak had. Erg goed kon ze niet tegen alcohol, maar een glaasje zou haar alleen maar wat losser maken. Ze trok een wenkbrauw op bij het korte gesprek tussen de barman en Joe, "Zo, zo zeker vaste klant" lachte ze. Ondertussen was ze wat gaan verzitten, zodat ze meer in de richting van Joe gedraaid was en ze af en toe een blik over de ruimte kon doen dwalen. Er hing hier een prettige sfeer, gezellig en ongedwongen, maar misschien lag dat wel aan Joe. "Ik ben niet zo'n interessant persoon hoor." antwoordde Rose naar haar waarheid, of eigenlijk vertelde ze gewoon liever niet over zichzelf, bang dat ze zich zou verspreken. "Maar ik teken graag, dus als je ooit les nodig hebt." refereerde ze met een knipoog naar hun gesprek eerder. "Verder sport ik niet, hoewel ik het misschien wel een keer wil doen. Jij sport toch veel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 7:44 am

Joe keek haar aan en moest lachen. "Ik ben een hele vaste klant. Ik smokkel stiekem vrouwen mee naar boven en laat ze 's ochtends pas weer gaan als ze o-benen hebben.' Zei hij lachend en hij gaf haar een knipoog. Ze zou vast wel begrijpen wat hij met alles bedoelde waarna hij haar aan keek. "Je bent interessant genoeg om mijn interesse te wekken." Daarna moest hij grijnzen. "Lessen zal ik altijd nodig hebben maar ik zou afgeleid worden door je schoonheid." Hij keek haar een beetje uitdagend aan en nam toen een slok bier. "Ja ik sport zeer veel en het bevalt me goed. Ik wil je wel een keer meenemen, ik ga je dan heel erg laten zweten schatje." Zei hij lachend. Hij keek haar vrolijk aan en bleef zitten terwijl hij door dronk. Hij vond haar leuk en gezellig gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 8:39 am

Rose moest lachen om zijn opmerking, maar wist niet direct een gevat antwoord te vinden. Agh, dat was waarschijnlijk ook niet nodig. Weer bloosde Rose bij zijn complimenten, maar ditmaal bleef ze hem gewoon aankijken. "Anders zou het ook wel een hele lange avond worden voor je." zei ze, "Maar dan zal ik je maar geen les geven, hè." glimlachte ze plagend naar hem, waarna ze een slokje van de wijn nam. Rose keek haar gezelschap aan, ze vond het echt geweldig van hem dat hij haar had meegenomen voor deze avond. Het was zoveel beter dan de hele avond op haar bed zitten vervelen. "Klinkt als een plan, maar om mij te doen zweten heb je niet veel nodig." om dat aan te tonen, spande ze even haar arm en knipoogde. Alsof ze wilde laten zien hoe groot haar spierballen waren, die er dus niet waren. Rose had nauwelijks gesport in haar leven en had dan ook een conditie van nul. "Joe, ik vind het nu al een geweldige avond." sprak ze haar eerdere gedachten uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 9:23 am

Joe keek haar vrolijk aan en glimlachte tevreden. Hij keek naar Rose en glimlachte naar haar. "Ach ja, die meisjes hebben ook iemand nodig in deze wereld." Zei hij lachend en hij keek haar aan. "En ik geef meiden graag wat ze willen." Zei hij brutaal en hij nam nog een slok bier. "Maar dan blijf ik slecht, ik moet toch wel beter woorden, toch?" vroeg hij haar lachend en hij knikte. Hij voelde even plagend aan haar spierballen. "Waar zijn die nou? Zijn ze weggelopen of zo?" Vroeg hij haar lachend, daarna hief hij zijn arm en spande die aan waardoor zijn spierballen zichtbaar werden en hij grijnsde even naar haar. "Voel maar." Ze hij plagend. Daarna keek hij haar aan en knikte instemmend. "Ik ben het geheel met je een Rose, ik vind het een geweldige aond en ontzettend gezellig. Het is een tijd geleden dat ik zo'n normale en gezellige avond heb gehad zonder helemaal naar de kloten te zijn." Zei hij glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 9:42 am

"Wat een vrijgevigheid van jou kant." reageerde Rose met een lach. Met haar hand ging ze even door haar bruine haren, om ze uit haar gezicht te strijken. "Als je het lief vraagt, maar stiekem ben ik ook niet heel goed hoor, zeker niet met verf." Dat kwam eerder naast de tekening, dan op de tekening. "Die zijn er nooit geweest, afspraak gemist." reageerde Rose droog, toen hij in haar spierballen kneep. Vervolgens liet ze haar hand over zijn spieren gaan, die voelde erg stevig aan, iets wat voor een bewonderende blik in Rose haar ogen zorgde. "Daar past mijn arm een stuk of 4 keer in, geloof ik." Dat was misschien wat overdreven, maar hij had wel het soort armen waar je veilig in weg kon kruipen, of juist voor weg moest duiken als die een klap zou uitdelen. "Fijn," glimlachte ze, terwijl ze zijn blik weer eens opving, waarna ze nog wat van haar wijn dronk. "En dat op 1 biertje." Rose had dan niet veel verstand van het uitgaan, maar ze had de films gezien.
-
nu zit dat nummer weer in m'n kop, haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 9:57 am

Welk liedje haha? Ik zit echt te twijfelen of Joe haar heel erg moet gaan verleiden of niet haha
--
Joe keek haar aan en grinnikte. "Jij mag ook altijd van die vrijgevigheid gebruik maken hoor." Zei hij met een knipoogje en hij keek haar liefjes aan. Hij moest lachen. "Ik vraag het altijd lief." zei hij glimlachend. Hij moest daarna lachen om haar droge opmerking en keek naar haar arm. "Nou twee keer misschien." zei hij lachend en hij nam zijn laatste slik en bestelde toen een tweede biertje. "Oh kijk hier is de tweede al." zei hij met een grijns. Hij glimlachte scheef naar haar. "Maar ik ben blij dat je het leuk vind. Dat doet me goed. Beter dan dat je liever hard gillend wegrent." grijnsde hij naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 10:32 am

Vsn dat "helemaal naar duh klotee" Haha
maar ik heb hetzelfde, het zou wel grappig zijn als hij het doet en dat Rose er in mee gaat. Zorgt misschien voor een interessante lijn, aan de andere kant zijn ze nu ook grappig samen...
_
"Ik zal het onthouden." Beloofde Rose hem. Ondertussen dronk Rose haar glas leeg en voelde de licht ontspannende werking van de alcohol al. Voor een meisje die nooit dronk en zonder vet op haar botten ging het erg makkelijk. Dus besloot ze zelf nog een cola te bestellen, dat vond ze wel zo verstandig. "Is bier nou zo lekker, of vind je het gewoon makkelijk weg drinken?" Vroeg Rose met een blik op zn tweede pint. De geur waas niet iets waar ze direct voor viel. Bij zijn woorden glimlachte ze, "gelukkig niet nee, zou best gênant zijn als ik hier ga lopen gillen. "



Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 05, 2013 10:37 am

Hij gaat gewoon zijn best doen debk ik. En ze kan hwm ook uiteindelijk altijd afwijzen en weglopen haha.
--
Joe knikte. "Doe dat maar wel. Want ik vergeet soms nog wel eens dingen. Ben zo'n chaoot." mompelde hij lachend. Hij keek haar aan en donk rustig door. "Ik vind het prima smaken. En het is goed voor vroeg op de avond. Straks ga ik waarschijnlijk ocer op whisky." zei hij grijnzend tegen haar wn hij keek haar genietend aan. "Dan zou ik me schamen ja. Dat ik zo eng ben dat een meisje van me schreeuwt." zei hij lachend en hij keek haar aan. "Allen met kietelen mag ik je laten gillen." zei hij vrolijk tegen haar. Joe ging met een hand dooe zijn donkere lokken hwen en hij bekeek de jongedame. Haar mooie lippen die hij eigenlijk wilde verleiden om hem te kussen maar hij twijfelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg 'The Fat Boar'
Terug naar boven 
Pagina 3 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: