Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Herberg 'The Fat Boar'

Ga naar beneden 
+3
Merlin
Joe.
Jimmy.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimedi okt 29, 2013 11:08 am

Haha Dan doe ik speciaal voor jou el een paar uurtjes later ;3
--
Julia lag naakt tegen Carlos aan. Slapen deed ze niet hoewel haar ogen half gesloten was. Haar hand lag zacht op zijn borst en streelde die terwijl haar hoofd bij hem lag. Het was lekker en goed geweest. Hij was duidelijk bedreven en daar kon zij enkel van genieten. Natuurlijk was en zou ze nooit zo goed worden als hij was maar ze was door anderen geen achterblijver meer geweest en had zich prima kunnen redden vond ze. Nu lag ze nog na te genietend want dat was iets waar ze persoonlijk wel van hield. Midden in de nacht was het al, naar huis gaan zou ze nu niet meer doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimeza nov 02, 2013 5:08 am

dankuu maar toen reageerde ok alsnog langzaam want pta week
--
Carlos sliep zelf ook niet, hij streelde met een hand door Julia's haar, als hij zijn ogen sloot was het maar iets anders dat dat van Wyatt. Julia was zeker niet slecht, maar wat mensen hem altijd verteld hadden was waar: als je gevoelens voor iemand hebt is de skes beter. 'Slaap je?' voreg hij zacht, haast zeker dat Julia wakker was. Hij opende zijn ogen en staarde naar het plafond, wat niet al te goed geschilderd was. Hij wist niet zeker wat hij julia wilde vragen als ze antwoorde, daar zou hij straks wel op komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimeza nov 02, 2013 5:14 am

Hahaha Arme ik xD
--
Het voelde heel erg fijn dat Carlos zo door haar haren heen streelde. Natuurlijk was het anders geweest dan met Jeremy. Ze was dol op Jeremy en Carlos was.. Tja.. Iemand die nu tussendoor kwam. Natuurlijk niet slecht, zeker beter dan vele anderen die tussendoor waren gekomen maar dan nog. Bij zijn vraag opende ze haar ogen wat meer en keek even naar hem. "Nee.. Ik ben nog wakker." Het was zacht gefluister sinds hard praten toch niet nodig was, hij lag hier immers naast haar. Rustig bekeek ze de knappe jongeman even en glimlachte een beetje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimeza nov 02, 2013 10:23 pm

Carlos wist echt wel wat hij écht wilde vragen, "Denk je dat Wyatt boos of misschien wel jaloers zou zijn?" maar dat ging hij natuurlijk niet op zo'n moment als dit zeggen, zo tactloos was hij niet. 'Ik ook...' zei hij na een korte stilte omdat nu de hitte tussen hen verdwenen was Wyatt weer het enige was waar hij aan dacht. Hij keek even naar haar, verbaasd toen hij haar recht in de ogen keek. Hij stopte met het strelen van haar haren, zuchtte en keek weer naar het plafond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimeza nov 02, 2013 11:21 pm

Ze keek stil naar hem. Ze kon zien dat hij ergens over nadacht en kon wel raden waarover. 'Je denkt aan Wyatt he?' Fluisterde ze zachtjes. Julia had het gevoel dat Carlos er net zo mee zat als Wyatt. Toch bleef ze daarna stil liggen en bekeek hem even. Rustig keek ze naar het plafond en daarna de kamer rond. Zijzelf voelde zich ook wel wat schuldig tegenover Wyatt en ook nog tegenover Jeremy. Moeizaam slikte ze en keek even naar het raam. Ze miste Jeremy, toen ze dit met hem gedaan had was het toch anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 03, 2013 3:15 am

Carlos beet op zijn lip en knikte, 'Sorry, dat verpest het een beetje... Maar ik mis hem.' Hij keek Julia niet aan, bang dat hij tranen in zijn ogen zou krijgen als hij ze opende. 'Iedereen heeft altijd gezegd dat het ooit ook mij te pakken zou krijgen, liefde. Natuurlijk net de enige persoon die ik niet kan krijgen.' hij streelde weer door haar haar, het was bijna net zo zacht als dat van Wyatt, of hij idealiseerde Wyatt te veel.'Maar ik wil er niet jouw probleem van maken, ga maar slapen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 03, 2013 5:46 am

'Het verpest het niet. Echt niet.' Ze keek naar hem en glimlachte een beetje. 'Misschien heeft het gewoon tijd nodig. Ik heb Wyatt gesproken en hij schrok er gewoon van. Hij vond het vast lastig omJeremy af te sluiten en jij bent er zo snel alweer. Maar ik weet dat hij het lastig vind zonder jou. Misschien niet uit de liefde zoals jij die voelt maar hij mist je.' Ze kwam een beetje overeind en keek Carlos aan. 'Hij komt vanzelf naar je toe. Dat weet ik zeker.' Ze kroop weer een beetje tegen hem aan maar bleef hem wel bekijken. 'En het is al mijn probleem. Wyatt is mijn beste vriend. We vertellen elkaar bijna alles.' Zei ze eerlijk. Dan zag deze situatie er echt heel slecht uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:41 pm

Carlos fronste en keek haar aan, 'Wat als het te veel pijn doet om het te hervatten, wetend dat ik verre van Wyatt's interesses in een jongen ben en geen schijn van kans maak.' dat was waar hij zich het meeste zorgen over maakte, dat Wyatt hem nooit of te nimmer terug leuk zou vinden. 'Wat als hij niet naar me toe hoeft te komen omdat hij iemand vind die beter is en niet op hem valt, dan ben ik niet meer nodig.' hij begon ren beetje te paniekeren en kwam met een schok overeind, 'Wat als hij al iemand gevonden heeft?' vroeg hij en hij kneep in Julia's hand. Het was zielig voor Julia dat ze dit zo mee moest maken maar ze was de eerste met wie hij erover praatte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimema nov 04, 2013 3:58 am

Julia luisterde naar hem en toen hij overeind schoot, ging ze zelf ook overeind zitten. Ze hield zijn hand vast en trok hem tegen haar aan. "Carlos.. Wyatt heeft niet zomaar een andere jongen. Je weet hoe verlegen hij is en bovendien voelt hij zich fijn bij jou, dat merk ik aan alles als hij over je praat. Misschien heeft hij je inderdaad meer nodig voor de seks en minder voor de liefde maar wat niet is kan altijd nog komen. Liefde hoeft niet te beginnen met een dwaze verliefdheid. Jullie kunnen ook terwijl jullie naar elkaar toe groeien steeds meer van elkaar houden. Je hoeft je geen zorgen te maken dat hij iemand aders vind of dat je niet nodig bent." Ze streek zacht door zijn haren heen met haar vrije hand en keek hem met een geruststellende en lieve blik aan. 'Echt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 05, 2013 12:06 pm

Carlos glimlachte zwakjes naar haar, 'Daar heb je ergens wel gelijk in, hij ís verlegen. En praat hij over mij? Wat zegt hij dan, jullie zijn toch niet aan het roddelen hè?' hkj kwam weer een beetje los en hij drukte een kus op Julia's voorhoofd, waar het precies vandaan kwam wist hij niet. 'Zonder jou was ik helemaal doorgedraaid, dank je...' Hij haalde opgelucht adem en ging weer liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitimedi nov 05, 2013 7:29 pm

Ze knikte, ze wist wel dat ze gelijk had en met een glimlach keek ze naar hem. 'Natuurlijk praten Wyatt en ik over jou. Over alles praten we. Maar roddelen? Geen slechte gossip.' Julia schonk hem een lieve glimlach en bij de kus op haar voorhoofd sloot ze haar ogen even. Zelf bleef ze nog even overeind. 'Geen dank hoor.' Ze glimlachte en bleef zitten. Haar blonde haren vielen over haar naakte rug en ze keek even de kamer rond. Carlos was leuk maar ze miste Jeremy. Ze wilde in zijn armen weer kunnen liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Herberg 'The Fat Boar'   Herberg 'The Fat Boar' - Pagina 7 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Herberg 'The Fat Boar'
Terug naar boven 
Pagina 7 van 7Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: