Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het dak van de school

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 8:29 am

White volgde de tong van Jayden die over haar lippen ging, hele mooie volle lippen, lippen waar ze de hare op wilde drukken." White als in White Rose Darton, mijn volledige naam." En voor de straatmensen onder ons Doll Face, voegde ze er in haar hoofd aan toe. Toen de fles weer tot haar beschikking kwam nam ze twee grote slokken ervan en draaide toen weer de dop erop om hem weer terug op de grond te zetten. Er werd aan haar gevraagd hoeveel tatoeages ze had en er kwam gelijk een brede grijns op haar gezicht," Veel te veel, maar ik wil er nog meer." Ze trok haar leren jack uit en daar kwamen haar sleeves te voorschijn, beide armen waren helemaal vol getatoeëerd. Er was ook een tattoo op haar borstkas, die nu duidelijk zichtbaar was en op haar rug zag je ook twee tattoeages." Ik ben de tel kwijtgeraakt maar ik heb er aardig wat, ook onder mijn kleding zal je wat opvallende tatoeages zien." Ze kon een brede verleidelijke glimlach niet laten. Je zag er ook al drie op haar blote benen staan en haar benen zaten nog verder onder alleen dat zag je niet omdat ze die rok aan had." Heb jij er één of een paar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 8:56 am

Witte roos, het symbool van de maagdelijkheid en zuiverheid, dat zorgde inderdaad voor een ironische combinatie. Iets vertelde haar dat White niet iemand was die had gewacht tot het huwelijk. White trok haar jack uit, waaronder twee prachtige sleeves tevoorschijn kwamen. Jayden pakte de arm van White op, om er beter naar te kijken, met haar vinger volgde ze kort een lijntje over de huid van White, "Snap ik, ze zijn enorm gaaf." reageerde Jayden, terwijl ze haar weer losliet. Haar ogen volgde de sleves naar haar borstkas waar eentje zichtbaar was, degene op haar rug kon ze natuurlijk niet zien. "Opvallende tattoeages," herhaalde Jayden, "Je weet dat dit me enkel nieuwsgieriger maakt?" er lag een wat uitdagende grijns op de lippen van Jayden. Bij de vraag van White liet ze haar nog altijd lege armen zien, "Nope, te duur, maar wie weet leer ik ooit m'n geld niet aan bepaalde dingen uit te geven." Jayden hield de joint omhoog en gaf hem weer over aan haar buurvrouw.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:11 am

White grijnsde," Ik heb de helft zelf gezet, dus geld was voor mij nooit een probleem. Als je wilt wil ik er best wel een paar bij je zetten. En ik hoopte al dat ik je nieuwsgierig kon maken, misschien krijg je ze wel te zien als je heel lief voor me bent." Toen Jayden haar arm had gepakt en met haar vinger de lijnen had gevolgd, was haar arm gaan tintelen van de blote huiden die elkaar raakte, sowieso was White altijd al gevoelig geweest voor zachte aanrakingen. Ze had zo'n gevoelige huid dat het begon te tintelen als je ook maar in de buurt kwam van haar huid. Met een groot plezier nam ze het rookwaar aan en nam een hijs. Het was echt goed spul, dat had ze al een tijdje niet meer, ze had de laatste tijd gewoon het goedkoopste van het goedkoopste omdat ze niet echt meer de kans had gehad om te stelen, dus had ze geen inkomst. Even bekeek ze Jayden heel anders, zou ze bij haar kunnen stelen, nee ze zou zo'n soort meid zijn die dat of gelijk doorhad of er wel achter zou komen dat zij het was. Dat soort mensen moest je juist niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:25 am

"Zelf gezet, serieus?" Jayden had er werkelijk geen idee van dat dat überhaupt kon, dan moest je erg goed zijn, de lijnen waren strak, zonder enig foutje zichtbaar. "Maar, daar zeg ik geen nee tegen. Het lijkt me erg gaaf om er eindelijk een te laten zetten. Maar ben ik niet heel aardig?" een quasi-pruilende lip verscheen voor een ogenblik, maar al snel verscheen de uitdagende grijns weer, "Ik ben in iedergeval nieuwsgierig.". Jayden liet haar blik nogmaals langs de tatoeages gaan, waarna ze kort op de met diamanten belegde bustier rustte. Het was een gaaf ding, het paste ook perfect bij White. Jayden pakte de fles met whiskey van de grond en nam nog een grote slok. Ze hield van het licht brandende gevoel in haar strottenpijp dat het gaf als je het doorslikte. Zeker in combinatie met de wiet, was het heerlijk. Jayden zette de fles weer netjes terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 9:38 am

White grijnsde en stond even op terwijl ze nog een laatste trek nam voordat ze het laatste hijsje aan Jayden gaf." Je ben heel aardig, maar aardig is nog niet genoeg. Wil je ze zien dan moet je wel iets meer doen dan alleen aardig zijn." Ze gaf Jayden een knipoog en kwam voor haar staan, haar hand legde ze op het been van Jayden en ze liet hem even helemaal naar haar voet glijden en daarna pakte ze het flesje om vervolgens een paar slokken te nemen met een brede grijns. Ze merkte het brandende gevoel al haast helemaal niet meer, ze was een echte alcoholist en was gewend geraakt aan het brandende gevoel. Nadat ze de fles had teruggezet keek ze weer naar Jayden," Je hebt een uitstekende huid om tattoo's op te zetten alleen kan je tegen de pijn?" Ze trok haar wenkbrauw speels op en die kon je net boven haar zonnebril uit zien komen. Wat ze zo leuk vond aan het de hele tijd een zonnebril dragen, was dat mensen de hele tijd zichzelf zagen als ze haar aankeken, haast al haar zonnebrillen hadden namelijk spiegelglazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:04 am

Genietend nam Jayden een hijs van de de joint en hield de rook even vast voor ze deze tussen haar lippen liet ontsnappen en gooide het restje op grond. Jayden grijnsde bij de actie van White en floot tussen haar tanden naar de sexy vrouw tegenover haar. Ook Jayden kwam overeind en legde haar armen om de nek van White. "En wat zou ik dan moeten doen?" vroeg ze terwijl ze zich even tegen het lichaam van White drukte, kort keek ze haar aan. Voor zover dat mogelijk was met de spiegelglazen. En liet haar daarna weer los. Ondanks haar tattoo's was White op en top vrouwelijk met haar rode lippen en de bijzondere rok. Bij haar vraag speelde er een glimlach rond de lippen van Jayden, "Ik denk dat ik het zwaar ga krijgen." merkte Jayden sarcastisch op, nee fysieke pijn was iets waar ze wel tegen kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 08, 2013 6:29 pm

White wist al hoe laat het was toen Jaydens lichaam tegen die van haar aan kwam. Dit zou nou eens een leuke avond worden," Torture!" Zei ze toen Jayden liet merken dat ze niet zo bang was voor een beetje fysieke pijn. White liet haar vingers over de arm van Jayden gaan, langzaam, strelend." Wat dacht je van mij plezieren." Fluisterde ze in het oor van Jayden toen ze wat voorover was gebogen, haar borsten drukte nu tegen Jaydens bovenlichaam aan. Met een trage beweging ging ze weer rechtop staan en bekeek het meisje even verlekkerd, zachtjes beet ze op haar lip en uiteindelijk besloot ze dat ze haar zonnebril af moest doen als ze dit goed wilde uitvoeren. Ze deed alleen haar zonnebril af bij mensen met wie ze naar bed wilde, dus deed ze haar zonnebril af en stopte hem in haar leren jack dat nog steeds op de grond lag naast het flesje 'water'. Haar blauwe ogen, met af en toe een beetje grijs, boorden zich in de bruine ogen van Jayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimema sep 09, 2013 3:37 am

Jayden hoefde niet te vragen wat White verstond onder haar plezieren. Jayden voelde hoe White dichter tegen haar aan kwam te staan, met haar decolleté tegen haar bovenlichaam. Hier had de donkerharige Jayden geen probleem mee. White had ondertussen besloten dat het tijd werd om haar ogen zichtbaar te laten worden en ruimde de zonnebril weg, waaronder een paar blauwe ogen zichtbaar werden. Mooi, ze waren dus niet helemaal hetzelfde, dat zou namelijk wel wat eng worden. De ogen van Jayden lieten die van White niet los, terwijl ze haar handen op de heupen van Withe legde en haar wat dichter tegen zich aan trok. White was op het moment iets langer door de verhoogde zolen, maar het zou Jayden niet verbazen als ze dezelfde lengte hadden. Met haar lippen gleed ze langs de hals, op een manier waarop er niet meer dan een vederlichte aanraking ontstond, "Dan is nu de vraag waar je van houd, ruw of juist niet, of misschien iets heel anders." fluisterde ze in het linkeroor van White, waardoor haar lippen langs haar oorlelletje streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimema sep 09, 2013 9:50 am

White merkte ook op dat ze haast even lang waren, maar dat zij nu het langste was vanwege haar plateauzolen, er sierde daardoor en ook door Jayden een glimlach rond haar mond. Ze voelde de handen van haar metgezel op haar heupen en dat voelde echt meer dan goed, ook haar lichaam tegen die van Jayden aan voelde alsof het zo hoorde. De lippen die haar al gek maakte bij die lichtte aanraking, wilde ze op die van haar hebben. De stem was zo aangenaam om naar te luisteren dat White wilde vragen of ze door wilde blijven praten, maar net toen ze haar mond open wilde te doen zonken de woorden pas in. Jayden had misschien zelfs wel meer ballen dan White, dat kon ze wel waarderen." Hmm iets ruwer dan de meeste meiden, kan ik wel op prijs stellen, maar op sommige punten blijft lief zijn nog steeds het fijnst." White haar handen vonden een weg naar de nek van Jayden en begonnen in haar nek te strelen. Alles aan dit meisje wond haar op, normaal viel White niet op meiden die stoerder waren dan zij was, maar voor Jayden wilde ze met alle liefde een uitzondering maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimema sep 09, 2013 10:39 am

Jayden kon White geen ongelijk geven, als je echt ruw wilde kon je beter aan de mannen gaan; kreeg je een ruwe stoppelbaard gratis bij. Oké, niks mis met een man op zijn tijd, maar een vrouw was anders. Verfijnder misschien. De slanke hand van White in haar nek bezorgde haar kippenvel, die van het goede soort. White was heel anders dan Daykota, sowieso waren ze nu op de joint en drie slokken alcohol na nuchter. Ergens voelde White aan als thuiskomen. Vroeger ging ze veel met het soort mensen om die op White leken, hoewel ze stuk voor stuk ontzettend uniek waren. Zo ook de dame wiens lippen er ontzettend aantrekkelijk uitzagen. Dat was de reden dan ook dst Jayden zich niet lang kon inhouden voor ze de lippen van White voorzichtig verkende.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 13, 2013 5:14 am

De zachte aanraking, van de vrouwen lippen op die van haar, voelde alsof ze in vuur stond, haar verlangen werd juist groter in plaats van gestild. Het nam bijna haar adem, maar ze wist zich nog goed staande te houden en zich te focussen op het feit dat ze met een hartstikke mooi meisje aan het zoenen was. White haalde een hand uit de nek van Jayden en sloot die om de middel van Jayden heen, zodat ze goed stevig tegen elkaar aan stonden en White stiekem toch even het lichaam kon betasten. Haar hand gleed van haar middel even naar de onderrug en nog net iets verder om te plagen en ging toen weer terug naar de onderrug waar ze hem liet rusten. De hand die in haar nek lag, liet ze daar nog steeds zachtjes strelen, het voelde heerlijk, weer een vrouw in haar handen hebben. Ze had zich al een tijdje koest gehouden als het ging om vrouwen. Hier op deze school wist ze niet heel erg goed wie er op meiden viel en wie niet, meestal zag ze het wel aan de meiden, maar ze had er de laatste tijd niet echt meer op gelet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitimeza sep 14, 2013 3:06 am

De lippen van White voelde heerlijk aan, de zachte sensualiteit van de manier hoe ze bewogen deed Jayden genieten. De hand die eerder in haar nek gelegen had trok haar dichter tegen White aan. Zo dicht dat ze de kleine diamantjes van de bustier van White door haar kleding heen kon voelen. Met haar hand streelde ze door de donkere haren heen, terwijl de hand van White plagend omlaag gleed, maar er niet lang bleef hangen. Met een kleine glimlach rond haar lippen, duwde ze haar heupen wat uitdagend naar voren. "En is dit al plezierig genoeg." fluisterde Jayden plagend tussen twee zoenen door.
-
sorry beetje kort, ik ben met 4 dingen tegelijk bezig xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het dak van de school - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het dak van de school   Het dak van de school - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het dak van de school
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wat er speciaal is aan deze school
» Hoe de school en de omgeving is ingedeeld
» Kantine ~ middelpunt van de school

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: