Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De vijver...

Ga naar beneden 
+4
Olivia
Jayden
Jonah
Daykota
8 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 6:45 am

Wyatt volgde het advies en/of de wensen van zijn vrienden op. De avondschemering viel inmiddels al weer binnen en hij was al 24 uur nuchter. Yay, of zo. Hij zat op het gras te kloten met zijn telefoon. Hij was vooral bezig zijn zus te vertellen via whatsapp hoe het met hem ging, alle problemen in zijn leven weglatend, evenals zijn vreemde relatie met Carlos. Dat was überhaupt al moeilijk te beschrijven en het ging haar ook nog eens niet aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:05 am

Jayden kwam zo langzamerhand bij het vijvertje terecht, aangezien ze niks beters te doen had, besloot ze daar haar sigaret op te roken. Dat er al iemand zat kon haar niet veel schelen, sowieso kon Jayden weinig dingen schelen. Toch ging er een lampje bij Jayden branden toen ze eenmaal zat. De andere persoon kwam haar vaag bekend voor, waarschijnlijk hadden ze wel eens een les samen of iets dergelijks. Met haar donkere ogen bekeek ze de jongen die daar zat, aangezien Jayden niet zo'n enorme roddelaarster was, duurde het even voor ze de link legde met een verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:32 am

Wyatt was een tikje afwezig een pluk van zijn zachte haar aan het vlechten toen hij iemands blik op zich voelde rusten. Hij keek even rond in het schemerduister en vond de ogen van een meisje. Hij kende haar eigenlijk niet. Hij kende welgeteld 5 mensen of zo, dus dat was niet heel bijzonder. Haar blik riep echter wel een vragende gezichtsuitdrukking op. Hij had geen flauw idee waarom ze naar hem keek. Hij had toch niet iets raars op zijn gezicht zitten of zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:28 am

Ondanks de schemering was het licht genoeg om de gezichtsuitdrukking van de jongen te kunnen lezen. Het was een vragende blik die Jayden niet direct kon beantwoorden. Aangezien ze zelf de vinger er niet precies op had gelegd. Bedachtzaam blies Jayden de rook van haar sigaret uit, zonder haar blik af te wenden. Ineens wist ze het, "Ben jij niet die gozer die die manwhore een soort van aan zich gebonden heeft?" Kort keek ze hem aan voor ze een hijs nam; "hoewel ik me afvraag hoe..." voegde ze er aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:37 am

Manwhore was aan de ene kant een beetje grof, aan de andere kant perfect voor Carlos. Het laatste stukje van haar opmerking vond hij wel licht belledigend. Hij wist dat hij klein was, het lichaam van een jochie van veertien had en zijn lange haar zijn mannelijkheid nu ook niet echt benadrukte. Maar dan noch. "Ja, ik ben Carlos fuckbuddy. Wat dan nog?" koos hij uiteindelijk als repliek. Zijn verlegenheid werd overtroffen door zijn lichte irritatie. Haar toontje sloeg hem niet aan. Hij was zich er nog niet echt van bewust geweesd dat het resultaat van de boytoy van de school-slet zijn de roddelmode met zich mee zou brengen. Het was echter te verwachten geweesd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 11:06 am

Jayden haalde onaangedaan door zijn ietwat geïrriteerde antwoord haar schouders op. Met een knik strrkte Jayden haar benen terwijl ze op een bankje plaatsnam. "Oh niks, het lijkt me alleen niks om het schoothondje te zijn van iemand die het enkel om de daad gaat." Over Carlos mocht Jayden weinig zeggen, gezien het feit dat zij ook niet bepaald een heilige was. Maar zij hield het max. Twee keer bij een persoon, uitzonderingen daargelaten met wieer een derde keer kwam. Maar iemand aanhouden of relaties wad niks voor Jaydrn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 11:20 am

Wyatt rolde met zijn ogen. "Ik ben verre van zijn schoothondje. Het is niet alsof hij de enige is die gebruik maakt van ons verbond. Dat het hem om de seks gaat is de bedoeling. Dat isde reden dat we 'bij elkaar' zijn." zei hij op een geirriteerd toontje. Hij was erg defensief over zijn wat-het-ook-is met Carlos. Zij was zeker weer zoiemand die ergens dacht dat Wyatt het onschuldige prinsesje was dat uit haar veilige toren was geplukt door de slechterik die haar alleen wilde om het koninkrijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:01 pm

Jayden vond het grappig om te zien hoe de jongen zijn situatie verdedigde, een kort lachje kwam tussen Jaydens lippen vandaan. "Hmmm, ik veroordeel je ook niet, het kan mij niet schelen wat je met je leven doet, maar het lijkt me nogal vervelend om zo te moeten zijn." Telkens afwachten of ie geen ander heeft "Maar vooral nogal saai." voegde Jayden er droog aan toe. Telkens dezelfde partner, pff Jayden moest er niet aan denken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 20, 2013 4:36 am

Wyatt haalde zijn schouders op. "Ik vind het nog niet saai, ik ga er ook vanuit dat Carlos het wel meld als hij mij zat is." Hij hoopte dat de ander hem niet zat zou worden, hij was wel tevreden over wat ze nu hadden. "Vervelend is het ook verre van. Het is wel makkelijk,scheelt veel moeite vooral. In een gewone relatie gaat zo veel energie zitten."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 22, 2013 4:58 am

Jayden haalde haar schouders op, "Ik ben enkel blij dat ik niet zo gebonden ben aan mensen." Meerdere fuckbuddy's waren toch makkelijker, had je nog minder verplichtingen en als iemand er mee stopte was het ook best. "Maar inderdaad is het beter dan een echte relatie." gaf Jayden toe, die ondertussen haar oude sigaret uit had gedrukt onder de neus van haar schoen en een volgende aanstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitimema sep 23, 2013 8:23 am

ik weet niet echt goed wat ik hier moet schrijven Mad sorry
--------
Dat was haar eigen ding. Zelf was het voor hem al heel wat dat hij een relatie had zie al zo vrij was. Een echte realtie was echter met een hoop gedoe en gevoelens die moeilijk deden. Dat had hij wel geleerd van Jeremy en Julia. "Ken je Carlos?" vroeg hij nieuwsgierig. Hij had geen idee waar haar roddel vandaan kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De vijver... - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De vijver...   De vijver... - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De vijver...
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: