Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Fontein

Ga naar beneden 
+2
Cam
Davie
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 7:41 am

Merlinimlachte heel zwakjes, 'Dat is lief van Wyatt, maar ik voel me toch zo rot.' hij zuchtte, 'Je gelooft me niet he? Ik ook niet.' zei hij en hij legde zijn hoofd op haar schouder. 'Ik dacht dat als ik het vaak genoegzou herhalen ik het wel zou geloven...' hij slikte, hij wilde niet zeuren tegen Julia nu zij het vervelend had maar hij moest het tegen iemand kwijt en niemand leek te luisteren. 'Het spijt me, dit gaat om jou en wat een zak Jeremy is. Waarom zou hij zoiets doen, ben je niet goed genoeg voor hem? Nou als jij niet goed genoeg bent is niemand goed genoeg!' hij merkte dat hij het niet alleen tegen Julia had, maar ook tegen zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:45 am

Julia schudde haar hoofd en keek hem aan. "Ik vind het jouw schuld niet Merlin. En anders maar een heel klein beetje. Ik ben niet boos op je, ik heb je meer nodig dan dat ik boos op je wil zijn." Fluisterde ze en ze keek hem aan. Ze hoorde zijn woorden over Jeremy en knikte. "Zo dacht ik ook al..' Het kwam eruit als gemompel en ze keek hem aan. Zacht nam ze zijn hand vast en streek erover heen met haar duim. "Merlin?" Begon ze voorzichtig en ze keek vna hun handen naar hem op. "Wat is er tussen jou en Jonah dat je dwars zit?" Julia vroeg het direct op de man af en keek hem aan. Haar wat uitstekende jukbeenderen gaven er een strenge uitdrukking aan. "Ik wil dat je me alles verteld want ik merk het aan je Merrie." Fluisterde ze zachtjes en ze hield hem dicht bij zich.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 5:43 pm

Merlin haalde diep en schokkerig adem, 'Dankjewel, dat is geruststellend. Later als dit allemaal voorbij is mag je boos op me worden.' zei hij zacht en hij keek naar zijn voeten. 'Niets...' mompelde hij, hij voelde zich vreselijk, en hij wist dat Julia dat wist. Hij haalde nog eens diep adem en veerde zijn ogen af. 'Hij was.... Ik zag dat hij aan het zoenen was met een of ander meisje.' Hij kon zijn huilen niet meer inhouden, 'En ik wil hem niet vergeven, maar ik hou zo veel van hem... Maar dat begrijp je denk ik wel, sinds je in hetzelfde schuitje zit.' zei hij voorzichtog en hij durfde Julia weer aan te kijken. 'Maar maak je geen zorgen, maak je zorgen over jezelf. We maken er twee dagen in de week uit eten van, jij komt er weer bovenop al moet ik elke dag naar een restaurant tot ik mijn ouders moet gaan bellen voor meer geld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 3:37 am

Ze keek hem aan en hield hem veilig bij zich. Maar toen ze hoorde wat hij zei viel haar mond een beetje open. Ze veegde zijn tranen liefjes weg en knuffelde hem zacht. "Ja.. Ja ik begrijp het heel goed ben ik bang." Onzeker schudde ze haar hoofd. "Nee.. Een keer is goed, ik hoef echt niet vaker." Fluisterde ze en ze keek hem aan. "Dat kan ik niet betalen en jij mag niet altijd alles betalen." Natuurlijk was het ook nog eens zo dat ze niet zo gecontroleerd wilde worden op eten, behoefte eraan had ze totaal niet. Het magerder worden maakte haar ditmaal dan ook niet meer uit, want ze was toch niet goed genoeg en een ander wilde ze niet. Zachtjes beet ze op haar onderlip en keek Merlin aan. "Ik weet niet of ik em nog wel wil zien.. En het ergste is.. Hij begrijpt niet dat hij fout is.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 5:12 am

Merlin zuchtte en kwek Julia aan, ze meende het echt. 'Als jij een keer genoeg vindt, dan kan ik je niet tegen spreken. Maar dat je geen behoefte aan eten hebt betekent niet dat je lichaam het niet nodig heeft, onthoud dat. Ik weet niet hoe je denkt, maar misschien helpt het een klein beetje.' hij glimlachte zwakjes en kneep in haar hand. 'Wát? Ik beidel het was een dare dus een klein kusje zou oké zijn geweest, op de wang ofzo, maar ze gingen echt te ver! Waarom denk hij dat het geen probleem is?' hij was ernstig verontwaardigd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 10:42 am

Je kon btw ook nog met Carliewarlie bij Leila :3
-
-Zijn woorden, die ondersteunend hadden moeten zijn dedenn haar pijn. Ze deed her vast niet goed maar heel veel gaf ze daar nu niet om. "Mijn lichaam red het prima met wat ik het geef." zei zekalm. Ze keek naar beneden waar ze eigenlijk aan de kleding nog zak en sipjes gibg ze toen weer ziten. "Hij vinddat omdat het tussen twee mannen niet erg en zo maar als het met een meisje was gefilmd hij dat wel erg had gevonden.." zwi ze zacht
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 12, 2013 11:25 am

Metlij knikte, 'Sorry dat ik er wat van zei, het is jouw lichaam. En mijn lichaam is dat van mij. Trouwens, beter nieuws, de eerste operatie is zonder problemen verlopen, alleen het regelen dat ik van et terrein af mocht met school was wat lastig.' hij glimlachte zwakjes, 'Het is een hele opluchting moet ik zeggen...' Zijn mond viel open, hij geloofde zijn oren niet. 'Dus... Zijn theorie is dat het niet echt is als het tussen hetzelfde geslacht is?' Hij lachte schamper, 'Wat een zak.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 13, 2013 4:07 am

"Oh gelukkig maar, het doet me goed om te horen dat alles goed is verlopen. Wanneer heb je de volgende? Dan kom ik je daarvoor nog even succes wensen." Liefjes glimlachend keek ze hem aan en keek naar haar schoot. "Dan is het niet verkeerd nee, in zijn ogen niet. En ik kan het niet begrijpen..' Julia keek hem aan. "Maar ik mis hem zo Merlin.. Ik heb.. Ik heb mijn eerste keer met hem gedeeld en hij is zo lief.. Ik wil hem helemaal niet kwijt." Haar stem trilde en snel veegde ze de eerste traantjes alweer weg. Ze wilde niet huilen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 9:05 am

Merlin glimlachte, maar hij keek bij haar vraag over de volgende naar zijn voeten, 'Als ik emotioneel stabieler ben...' mompelde hij, niet zeker wat nog verder te zeggen. Hij legde zijn hand op haar rug, 'Rustog maar, het komt wel goed, als het on zijn ogen niet verkeerd was, misschien verdient hij dan wel een tweede kans. Wat ik van hem gehoord heb was altijd positief tot nu, hij maakte je gelukkig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:01 am

"Dan moeten we daaraan gaan werken. Ik wil dat je zo snel mogelijk helemaal compleet voelt." Fluisterde ze liefjes waarna ze hem duidelijk nodig had. "Misschien wel, maar hij zal die pas krijgen als hij in ziet dat het wel fout is. Want als Wyatt een meisje was geweest had hij het nooit gedaan." Ze zuchtte diep en keek naar Merlin. "Maar ik wil niet met iemand die ik niet met andere jongens kan vertrouwen.. Ik moet hem helemaal vertrouwen, niet alleen bij andere vrouwen maar duidelijk dus ook bij andere mannen en als hij niet begrijpt dat het fout is als hij die zoent dan werkt het niet voor mij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Fontein                                                          - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Fontein    Fontein                                                          - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Fontein
Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: