Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het verlaten schuurtje

Ga naar beneden 
2 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 10, 2013 10:56 am

Bij de sigaret haalde Wyatt zijn schouders op. "Lekker ruiken vind ik het niet, maar van mij mag je." zei hij een tikje afwezig. "Nee ik hoef niet, ik heb al een substantie afhankelijkheid teveel." Hij was blij dat Carlos weer tegen hem aan kwam liggen. Hij was momenteel schaars geklee en het was niet warm meer. Carlos was alles wat hij momenteel had om zich warm te houden. Ook was Carlos zijn huid zacht, dat was ook een plus aan cuddles. Hij vroeg zich af waarom Carlos, perfect Carlos, hier was. Het deed er noet echt aan toe. Hij overwoog Carlos mee naar buiten te slepen om naar de sterren te kijken, maar daat leek hij het type niet voor. "Houd je van katten?" vroeg hij opeens aan Carlos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 7:56 am

Carlos twijfelde even maar stak toch de sigaret op. 'Katten? Op zich wel, ik ben niet zo'n dierenmens. Maar dat kan ook zijn omdat ik nooit een huisdier heb gehad.' zei hij al nadenkend en hij nam een trekje van zijn sigaret. 'Ahh, niets smaakt beter dan een after-sex-cigarette.' mompelde hij en hij blies de rook weg van Wyatt. 'Het is goed van je dat je je limiteert op alcohol.' zei hij zacht, 'Drugs is niet een wereld waar je in wilt komen als het slecht met je gaat.' zei hij en hij sloot zijn ogen even om te genieten van een nieuwe ladibg rook in zijn longen. 'Trouwens, als je nog contact wilt houden.' zei hij en hij haalde een papiertje met een reels nummers iot het pakje sigaretten. 'Ik ben op alles voorbereid.' voegde hij er aan toe en hij stak het onder de rand van Wyatt's boxer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:16 am

Wyatt grinnikte. "Ik ben best wel een kattenmens. Vandaar de hello kitty broek en zo." Hij snugglede dichter tegen Carlos aan. Hij was lekker warm. "Hmm.. je doet maar. Ik hoef niet" was zijn commentaar op de sigaret. Het was niet een afknapper, maar hij hield er gewoon niet van. Het telefoon nummer deed hem giechelen. "Ik ben geen stripper en dat is geen geld?" zei hij plagerig. Hij ging Carlos zeker smsen want dit had een herhaling nodig. "Maar ik ga je zeker lastig vallen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:53 am

Carlos lachtte, 'Waar moet ik het dan laten?' vroeg hij en hij tikte het as van zijn sigaret achter de bank. 'Hmmmm...' humde hij en hij snuggelde tegen Wyatt aan. 'Gaan we hier slapen of wil je nu nog terug naar je appartement?' vroeg hij, 'Heb je trouwens een kat?' vroeg hij, hij hoorde veel verhalen over "kattenmensen" met een stuk of tien katten. 'Die broek is trouwens super cute on you, maar oerlelijk. No offence.' hij grinnikte en kuste Wyatt op zijn kaak voor hij nog een trekje van zijn sigaret nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:05 am

`Daar had Wyatt geen antwoord op. "Je hebt een punt." gaf hij dan maar toe. "Ik ga niet terug naar mn apartement, te veel tension met mijn roommates. Laatste paar dagen ben ik er alleen heen gegaan voor schone kleren en om te douchen, op momenten waarvan ik weet dat ze er niet zijn. Slapen doe ik lekker sneaky buiten of zo." Hij wees ter verduidelijking naar zijn wasbeer ogen. "We kunnen hier slapen, de andere optie is bij jou. Ja, of in het dorpje, maar dat is zon gedoe." Carlos gesnuggle was fijn. "Ik heb een kat, net geen kitten meer. Ze heet Angel. Ik kom van een boerderij, dus daar hadden we een stuk of twintig katten die in de schuur woonden en muizen en ratten weg hielden." De korte uitleg was ter verduidelijking. "Ik weet dat het lelijk is, zo weet ik ook dat veel van mijn kleding lelijk is, maar ja."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:19 am

Carlos humde, 'Hier is goed.' zei hij en hij nam een paar snelle teekjes achter elkaar zodat de sigaret snel korter werd. 'Oh schattig! Een boerderij, wauw.' hij was daadwerkelijk onder de indruk, 'Je had vast veel ruimte? Hadden jullie een dierenboerderij of landbouw?' alles wat hij van boerderijen wist kwam van basisschool biologie. Hij had zelf haast een jeugd geha dus hij vond verhalen van anderen heel leuk. 'Ik weet zeker dat alles jou vreselijk schattig staat.' zei hij grinnikend en overtuigend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:27 am

Wyatt vond het allemaal best. Al zou een echt bed wel lekker zijn geweesd, wilde hij niet geconfronteerd worden met Jeremy. "Het is een schapenboerderij, best wel groot eigenlijk. We hebben ook een kleine groep ganzen die het land bewaken en doen waar ze zin in hebben. Oh en een herdershond om de schapen de juiste richting op te sturen." Hij glimlachte. "In het voorjaar hadden we altijd zo veel lammetjes." Hij streek met zijn vingers zacht over Carlos zijn borst. Hey, hij had hier mancandy zonder shirt, daar moest hij gebruik van maken. "Mijn jongere zusje neemt de boel waarschijnlijk over als mijn ouders er niet meer zijn. Zij is de enige die in het vak wil. Mijn oudere zus doet aan kickboksen, dus die is niet geïnteresseerd." Hij dacht aan zijn zussen. Katie en James. Hij vroeg zich af of James nog steeds haar hoofd kaal hield. Dat was ooit begonnen toen Wyatt commentaar kreeg over zijn lange haar. Ze was er altijd mee doorgegaan. "Maar jij komt niet van een boerderij, of het platte land for that matter, of wel? Je komt niet over als een dorpspersoon."
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 9:49 am

Carlos kreeg een grote gllach op zijn gezicht bij het verhaal van Wyatt. 'Waauw, klinkt echt superleuk! ' Hij nam nog een laatste trekje van zijn sigaret en drukte hem uit op de rug van de bank, wat al vaker gedaan was. 'Dat heb je goed gezien, ik heb mijn hele leven in een motel gewoond met mijn moeder, ze was prostituee, en ik ook sinds m'n twaalfde, dus dat heeft mijn jeugd een beetje gestolen, het maakt me niet uit, eigenlijk. Ik heb het nooit vervelend werk gevonden als ik heel eerlijk ben.' zei hij wat voorzichtig, dit was de eerste keer dat hij het aan iemand vertelde buiten zijn therapeut. 'Natuurlijk wist mijn moeder niet dat ik zo vroeg al begonnen ben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 10:09 am

Wyatt had even een error bij dat verhaal. Dat kwam uit de catagorie onverwacht. Niet dat hij nu niet dacht dat dat in zekere zin bij Carlos pastte. "Uhhmm.." goodness gracious wat moest je zeggen als de random jongen waar je mee naar bed was geweesd zoiets vertelde. "Wow, ok, als jij er geen probleem in ziet, en je het op vrijwillige basis doet, heb ik er niets over te zeggen really." Dit zette hem aan het denken. "Het lengte verschil van ruim 20 centimeter geeft al wat weg, maar hoe oud ben jij eigenlijk?" hij wilde wel wat meer weten over de hunk die tegen hem aanlag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 10:35 am

Carlos glimlachte, 'Sorry ik wilde je niet laten schrikken.' zei hij, 'Maak je geen zorgen ik heb geen trauma's ofzo.... Wél een lichte verslaving...' dat laatste mompelde hij een beetje. 'Ik ben twintig.' zei hij en hij glimlachte voorzichtig, 'Ik durf jouw leeftijd niet te schatten...' hij wreef over zijn nek en keek Wyatt nog eens goed aan. 'Zeg me altjeblieft dat je niet opeens spijt hebt.' smeekte hij haast, 'Ik kan niets terugdraaien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 10:44 am

Bij de opmerking over lichte verslaving ging er een wenkbrouw omhoog. Een poging om nonverbaal om uitleg te vragen. Als hij het goed had begrepen , dat t over seksverslaving ging, dan zou hij het niet geel erg vinden om Carlos dealer te zijn. "Ik weet dat ik er jong uitzie, de puberteit is tot nu toe nog niet heel vriendelijk geweesd. Maar maak je geen zorgen, ik ben zestien, over iets van twee weken zeventien." Toen Carlos over spijt begon hield hij zijn handen defensief voor zich. "Rustig Carlos," die naam was zo fijn om te zeggen. Hij had genoeg ervaring om dat met zekerheid vast te stellen. "Maak je geen zorgen, ik heb absoluut geen spijt." Een blos verscheen op zijn wangen."Ik zou het ook niet erg vinden als dit nog een keer zou gebeuren of zo." Wow Wyatt real smooth. Hij kon zichzelf wel voor zijn kop slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:00 am

Carlos keek Wyatt doordringend aan, 'Aan seks.' voegde hij er duidelijk aan toe maar hij grijnsde meteen nadat hij het gezegd had, hebt kwam zo stom over. Hij haalde opgelucht adem, 'Mooi, dan hoef ik me niet schuldig te voelen, soms vergeet ik dat niet iedereen is zoals ik, maar ik ven opgegroeid met tientalle "tantes" die allemaal hetzelfde beroep hadden, dus voor mij is het altijd heel normaal geweest, ze wonden er dan ook geen doekjes om.' grinnikte hij. Wyatt was vreselijk schattig met een rood hoofd en Carlos glimlachte vertederend, 'Waarom denk je dat ik je mijn nummer heb gegeven? Om te kletsen over het weer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:07 am

Oh wow, zijn assumptie klopte ook nog. Hier kon hij gebruik van maken. Hup Wyatt, zeg iets dat WEL super smooth is. "Voor die verslaving wil ik wel je dealer zijn." Gefeliciteerd missie geslaagd. Hij was zelfs collected genoeg om er nog een gratis knipoog bij te leveren. Chacha real smooth. Toen zijn vorige niet smooth opmerking weer ter sprake kwam werd hij nog roder. Hij sputterde wat nutteloze geluidjes en besloot toen dat de beste manier om zijn beschaming te eindingen actie wad. Dus greep hij Carlos beet en zoende hem. Goedzo verward brein met iets te veel alcohol, perfecte oplossing.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:18 am

Carlos knipperde een paar keer met zijn ogen, dat had hij niet van Wyatt verwacht. 'Oh wauw...' fluisterde hij bijna, maar voor hij echt kon reageren waren zijn lippen tegen die van Wyatt gedrukt, iets wat hij maar al te prettig vond. Hij zoende Wyatt een beetje slordig terug, blij met hoe ze avond was uitgelopen. Hij had nirt verwacht ooit vaker met dezelfde persoon naar ed willen te gaan, en dat alles zonder liefde ook nog. Hij humde zacht in de kus toen hij zich dit besefte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:31 am

De reactie van Carlos was priceless. Het bewijs dat hij vaker moest proberen zelfverzekerd 'sexy' dingen te zeggen. Vooral omdat dat soort dingen zijn schattige onschuldige buitenkant niet helemaal matchede. Carlos wist nog lang niet hoe die the rabbithole eigenlijk was. De kus was fijn. Sloppy en intenser dan waar de stemming om vroeg. Toch was het fijn. Carlos was gewoon fijn. Hij hoopte dat deze avond nog meerdere malen een vervolg zou hebben.Uiteindelijk maajte hij zijn lippen los, met een dubieuze glimlach op zijn snoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 1:46 pm

NEW
----
'waar je me voor het eerst vond -W'

Na het berichtje minstens 20 keer opnieuw geschreven te hebben had hij uiteindelijk dat gestuurd naar Carlos. Na bijna drie weken radio-silence verwachtte hij niet erg veel. Hij zat op een van de boomstammen buiten, net als de keer dat de benefits with friendship relatie van hem en Carlos begonnen was. Hij was nog steeds verward over wat hij aanmoest met Carlos' gevoelens voor hem. Het leek hem het beste om erover te praten. Hij ging er zelf niet over uitkomen. Hij was wel trots dat hij maar twee keer naar de drank had gegrepen in de laatste drie weken. En met naar de drank grijpen bedoelde hij overmatige hoeveelheden veel te sterke drank nuttigen, niet dat hij naarnaast niet wat had gedronken. Nu was hij wel nuchter. Drank was geen oplossing natuurlijk, maar het had hem het altijd makkelijk gemaakt om de problemen even te vergeten. Hij had met zijn therapeute gepraat over zijn hallucinaties. Ze hadden afgesproken dat hij eerst zou stoppen met drinken, en dit zou doen met Carlos om zijn persoonlijk leven op orde te krijgen. Die twee factoren hadden een negatieve invloed op de hoeveelheid en de inhoud van zijn hallucinaties. Ze waren nu niet meer een subtiele toevoeging aan zijn leven, maar verschrikkelijk vervelend. Hij begon te begrijpen waarom mensen wilden dat hij hulp zocht. Een paar vlinders hebben om je af te leiden in de les was gezellig. Schaduwrijke plekken ontwijken om zo min mogelijk wandelende nachtmerries tegen te komen was dat niet. Hij praatte er met niemand over. Zijn weinige vrienden, momenteel twee en Carlos, zouden er niets mee kunnen.

Hij haalde diep adem. Nu was het wachten op Carlos. Hij was nerveus. Het begon al koud te worden en hij was verpakt in een warme jas en een sjaal. Hij bedacht zich net dat hij inmiddels 17 was. Carlos had niets van zijn verjaardag meegekregen. Eigenlijk had niemand dat. Zijn famillie had gebeld en ze hadden afgesproken het met z'n allen te vieren als Wyatt met de vakantie naar huis ging. Er waren waarschijnlijk niet veel zeventienjarigen die helemaal niets deden met hun verjaardag. Hij had zelfs Julia en Merlin niets verteld. Het was nooit iets groots geweest bij hem. Hij had nooit de vrienden gehad om het mee te vieren. Nu had hij er een paar, maar wilde hij er niets mee doen. Hij vroeg zich af of Carlos er commentaar op zou hebben gegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 2:15 pm

Carlos had na de eerste keer lezen het berichtje van Wyatt genegeerd, maar niet omdat hij Wyatt niet wilde zien. Hij voelde zich ergens schuldig dat hij met zijn beste vriendin had geslapen, al wist hij natuurlijk niet wat Wyatt ervan vond. Na een minuutje herhaalde hij zijn zenuwachtige tik van de afgelopen weken: kijken of Wyatt wat gestuurd had. Op dit moment wist hij dat hij gewoon moest gaan, de situatie kon alleen maar beter worden. Hij had zich maar één keer alsnog omgedraaid in de richting van het schuurtje en toen hij Wyatt daadwerkelijk zag zitten maakte zijn binnenste dan ook een sprongetje. 'Hey...' mompelde hij haast onverstaanbaar en hij bleef op een meter of drie afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 2:23 pm

Wyatt slikte toen hij Carlos zag. Dit was het. Het stond al vast dat hij een ingewikkeld gesprek ging hebben toen hij het berichtje stuurde, maar er was nog een kans geweest dat Carlos niet zou komen. "Hoi" was zijn zachte antwoord. Hij mistte Carlos en zijn gezelschap wel. Hij klopte naast hem op de boomstam. "We moeten praten, ik beloof dat ik deze keer niet weg zal rennen." Hij schaamde zich wel een beetje dat hij zijn problemen toen ontvlucht had en het niet had uitgepraat. Het was niet alsof hij opeens een oplossing had verzonnen in de tussentijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 27, 2013 11:55 am

Carlos aarzelde even voor hij naast Wyatt ging zitten. Hij geloofde Wyatt's belofte wel, hij was eerder bang dat hij zelf weg zou lopen voor deze confrontatie. Hij wilde een bitchy opmerking als, "Eindelijk besloten dat je me toch nodig hebt?" maken, maar daar voelde hij zich veel te nietsnuttig voor. Daarnaast was hij natuurlijk bang voor een slechte reactie. 'Dus...' mompelde hij maar, hij schraapte zijn keel omdat hij merkte dat zijn stem alle kracht verloren was. 'Waar te beginnen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:08 pm

Wyatt keek naar zijn handen. "Ik zal eerlijk zijn. Ik deel je gevoelens niet. Ik vibd je heel aardig en voel me erg tot je aangetrokken, maar voor mij is er geen romantische klik en mogelijk zal die er nooit zijn." Het moeilijkste was nu gebeurd. Hij schraapte zijn keel. "Dat terzijde wil ik liever niet dat dat wat we ook hadden, dat dat verloren gaat. Ik vond het heel fijn met jou. Ik weet alleen niet of het eerlijk is om verder te gaan in verband met jouw gevoelens. Ik wil je geen pijn doen." Hij vond dit moeilijk. Hij gad geen idee hoe Carlos zou reageren, en dat maakte hem een beetje bang.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:16 pm

Carlos luisterde zorgvuldig naar Wyatt, zijn Wyatt met de satijnen stem. Hijwas even stil toen Wyatt was uitgepraat, bang dat hij misschien zou gaan huilen als hij nu ging praten. 'Ik begrijp wat je zegt... We zouden het opnieuw kunnen proberen, ik zou me er overheen kunnen zetten. Ik mis je.' Pas bij dat laatste keek hij naar Wyatt, op zoek naar zijn lieve ogen. Hij wilde Wyatt verzekeren dat hij hem geen pijn deed, maar dat zou een leugen zijn. Wyatt kon hier helemaal niets aan doen, maar hij voelde zoch vreselijk. Nu Wyatt voorstelde om terug te haan naar hoe het was werd het echter een beetje beter.

-
nu echt slaapje doen hihi
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimezo okt 27, 2013 12:29 pm

Trusten schattepoepje
-----
Wyatt kreeg een beetje tranen in zijn ogen. "Ik mis jou ook." zei hij zacht. Het was een ander soort missen. Hij mistte een warm lichaam als hij sliep. Hij mistte Carlos gezelschap. Hij vond Carlos zijn ogen. De garantie dat het geen pijn deed kwam niet. Dat was dan ook buiten verwachtingen geweesd. Dan plan B. "Beloof me het te zeggen als het teveel wordt." Was alles wat hij nog zei. Hij legde langzaam, niet helemaal zeker dat dit al okee was, zijn handen op Carlos wangen. Hij boog voorover en kustte de zachte lippen die hij veel te lang had moeten missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimema okt 28, 2013 4:03 am

Carlos glimlachte zwakjes, dat Wyatt hem miste maakte het een beetje beter. Wyatt gaf wel om hem, gewoon anders. 'Dankje.' zei hij zonder te beseffen dat dat een vrij vreemd antwoord was. 'Dat beloof ik.' zei hij en hij legde zijn handen bovenop die van Wyatt. Hij sloot zijn ogen en voelde Wyatt's lippen op de zijne, vertrouwd ondanks dat ze zo lang niet gevoeld waren. De kus maakte zijn rotgevoel niet erger, hij was immers gewend om zondel gevoelens te kussen, maar gaf hem wel een prettig gevoel in zijn buik, iets wat enkel bij Wyatt gebeurde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimema okt 28, 2013 10:20 am

Wyatt glimlachte zelf een beetje verlegen. Hij was blij met Carlos antwoord. Hij wilde het Carlos niet moeilijker maken dan het hoefde te zijn. De kus deed hem zijn ogen meteen sluiten. Hij was vergeten hoe fijn het was op Carlos te kussen. Hij had zachte lippen. Zijn ene hand gleed verder naar achter en lag nu op Carlos zijn achterhoofd. De kus werd langzaam wat sneller. Wyatt kon het niet laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 29, 2013 10:49 am

Carlos bewoog wat dichter naar Wyatt toe, de kus was zeker minder ongemakkelijk dan hij verwacht had, het was eigenlijk wee gewoon hetzelfde, er was immers niets veranderd tegenoer drie weken geleden. ze hadden seks en hij had gevoelens voor Wyatt, alleen wist deze het nu ook. Hij vroeg zich af of Wyatt het te snel zou vinden gaan als ze nu al weer bezig zouden raken. Hij verplaatste zijn handen naar Wyatt's middel en trok subtiel zijn shirt een beetje omhoog, zonder de inmiddels intense zoen te verbreken om enig blijk van toestemming vragend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het verlaten schuurtje   Het verlaten schuurtje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het verlaten schuurtje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: