Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De kledingruimte

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimevr sep 06, 2013 10:26 am

Er zijn zoveel ruimtes op deze school, dat deze ruimte natuurlijk niet kan ontbreken. Het is een ruimte vol met kleding, waar deze vandaan komt? Geen idee, het hangt er gewoon en niemand die er moeilijk over doet. De meeste mensen zijn voorzichtig met kleding en hangen het na gebruik netjes terug, ook worden er ook wel eens nieuwe kleding tussen gehangen, waardoor het volgens de mode ook nog eens klopt. Heel bijzonder.

Regels: niet teveel personen, geen eten en drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimevr sep 06, 2013 10:46 am

Meer dan eens hing Leila in deze ruimte rond sinds ze die gevonden had. Ze vond het gewelig en had na twijfelen Rose een app gedaan of ze npg altijd eens die make-over wilde proberen want dan had zij de perfecte plek gevonden. Nou met enig overhalen vond ze dat het meisje toch maar moest komen. Inmiddels had Leila al verscheidene kledingstukken bij elkaar gezocht van wat ze dacht dat ze maat zou zijn van dw jongedame en ze hoopte dat ze hetgoed had. Met een glimlach ging ze toen op een hoge kruk zitten en wachtte af of ze wwl zou komen en natuurlijk hoopte ze vreselijk vn wwl.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimevr sep 06, 2013 11:03 am

Het had Rose moeite gekost om de juiste plek in het gebouw te vinden, ze was nog lang niet gewend in deze ruimte, maar uiteindelijk had ze de juiste plek gevonden. Een uurtje terug had ze een whatsapp van Leila ontvangen, of ze nog een make-over wilde. En stiekem was ze wel geïntresseerd in wat Leila gevonden had. Ze had haar tekenspullen opgeborgen en was opzoek gegaan. uiteindelijk had ze ook de juiste deur, voorzichtig opende Rose de deur, straks was het nog verkeerd. "Hey, sorry, ik heb nog wat moeite met de weg vinden." verontschuldigde Rose zich direct bij binnenkomst, terwijl ze de deur achter zich sloot en naar Leila glimlachte. Ze vond het echt gaaf dat Leila dit wilde doen en deze kamer was ook wel heel bijzonder, er hingen zo veel kleren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimeza sep 07, 2013 7:28 pm

Toen Rose binnenkwam was Leila al druk bezig. "Rosie!" Riep ze dan ook vrolijk en ze liep snel naar het meisje toe. "Wat zijn je maten? Ik moet alles weten: shirt, broek, cup, ondergoed. Alles!" Zei ze vrolijk en ze hield er direct een klein kladblokje met pen bij. Haar lichtgroene ogen staarden vrolijk en twinkelend naar het meisje. Ze vond het ontzettend leuk om Rose om te kunnen toveren en ze was heel benieuwd naar wat het meisje ervan zou gaan vinden. Natuurlijk zou Leila elke keer iets anders proberen tot Rose zelf ook het gevoel zou hebben van 'Wauw.. Ben ik dit echt?' Dan pas was haar missie geslaagd en daar keek ze natuurlijk naar uit. Leila liep vrolijk rond, ze had al een scherm klaar gezet waar Rose zich achter mocht omkleden. Natuurlijk waren ze meiden onder elkaar en was Leila niet vies van een meidenlichaam maar ze wist natuurlijk nooit wat Rose er van vond en wat er allemaal zou gebeuren. "Zal ik de deur maar op slot doen? Dan kan mooi niemand ons storen." Zei ze en ze deed de deur dan ook achter haar op slot. "Stiekem ben ik nu heel wat van plan en is dit een masker en ben ik een oud pedofielletje.' Zei ze plagend met een lage stem waarna ze moest lachen. "Kom mee."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 08, 2013 3:44 am

Rose werd meegesleept door het enthousiasme van Leila. Vrolijk keek ze haar aan en noemde ze haar maten. Het was gelukkig nu een volle maat 36, nu ze gewoon voldoende kon eten en gezond kon eten, lreeg ze eindelijk weer wat vet op haar botten. Iets wat ze toch wat beter vond dan haar uitgemergelde lichaam eerst. Niet al haar maten wist ze uit haar hoofd, die broekmaten waren altijd zo raar. Net als bh's, die paste de ene keer wel en dan weer niet. Rose liet haar blik door de ruimte gaan, Leila had er werk van gemaakt, alles stond klaar en er was zelfs een kamerscherm. "Het ziet er geweldig uit." zei ze complimenterend, Rose vond het geweldig dat Leila dit wilde doen, maar wist niet precies wat ze moest verwachten. "Ik ben nu al bang." lachte Rose, terwijl ze een quasi-angstig gezicht trok. Rose liep achter Leila de ruimte in, "Oké, jij moet maar zeggen wat ik moet doen, want ik ben niet echt bekend in kleding en stijlen enzo." ze keek even via een spiegel naar haar outfit; Een simpele spijkerbroek en een wit-shirt met opdruk, niet erg bijzonder of origineel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:47 am

Leila schreer ze op en na haar vrolijk mee. "Wat jj mag doen is het simpele werk. Jij mag je elke keer omkleden en de outfit bekijken. Dan mag je je mening geven. Ik wil geen gevlei, ik wil echt weten wat je duidelijk wel en uidelijk niet mooi vind." Leola verving hier en daar iets voor een andere maat en gaf haar toen vrolijk het eerste setje dat zeer kleurrijk was maar tofh met lifhtere pasteltinten. Tevrede wachtte ze af en zeker was ze bwnieuwd naar het commentaar van Rose en hoolte dat ze er zeler iets meekon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:58 am

"Yes sir." Rose keek toe hoe Leila de eerste outfit samen stelde. Het was er een met zachte tinten.  Iets waar Rose van hield. Met de kleding over haar arm geslagen liep Rose naar het kleding scherm. " Ik ben zo terug." Haastig kleedde Rose zich om, om na enkele minuten in de nieuwe outfit tevoorschijn te komen. Met een voorzichtige glimlach keek ze eerst naar Leila en daarna naar haar spiegelbeeld.  Het bovenstuk dat ze droeg viel ietwat wijd bij haar boezem, maar verder zat het rokje en dev rest goed.   Onderzoekend bekeek ze zichzelf in despiegel " wauw leila, dit is zo anders!" Rose vond het mooi, maar moest wel wennen aan de kleurrijke accenten.

Ps je kanook Nog met joe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:15 pm

I know haha maar was echt te moe cx
-
Leila wachtte rustig en ze keek even glimlachend rond. Toen Rose tevoorschijn kwam straalde Leila helemaal. "Ooh! Je ziet er geweldig uit Rose!" Kirde ze vrolijk en ze deed het hier en daar nog een beetje goed. Ze ging toen achter haar staan en glimlachte tevreden. "Wat vind je ervan? Ik vind dat je er wel een stuk gezonder uit ziet zo." zei ze liefjes en ze keek vrllijk naar Leila. "Je bent echt prachtig zo." zei ze liefjes. "Jebent echt heel erg leuk om aan te kleden." zei ze lachend en ze keek haar even aan. Ze streek even door de hare van Rose heen en keek haar liefjes aan. "Dus.." zei ze liefjes en ze kee haaraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimema sep 09, 2013 10:10 am

haha oké ^^
-
Rose moest lachen, misschien ietwat ongemakkelijk door alle aandacht, om haar woorden. Zeker bij het woordje gezonder moest ze even wennen, sinds ze hier zat was sowieso haar gezonde blos weer terug gekomen. Dus dat was een positief iets. "Ik moet wel even wennen." gaf Rose eerlijk toe, zoals Leila dat wilde, "Zeker met die kleuraccenten, maar de pastelkleuren vind ik wel heel erg mooi. Het is mooi zacht, als het ware." Rose wist niet precies hoe ze zichzelf moest verwoorden, dus hoopte ze maar dat Leila haar snapte. "Echt bijzonder dat je dit kunt met zoveel kleding, ik zou niet weten hoe te beginnen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:08 am

Met een vrolijke glimlach keek ze Rose aan. Ze vond het commentaar heerlijk om te horen en giechelde zacht even. "Kleding is geweldig en ik ben blij dat ik er zoveel mee kan. Ik ga het jou ook leren. Maar eerst nog een tweede setje met hardere kleuren. Daarna gaan we wel verder kijken bij hare, zachte of allebei." zei hij met een glimlach tegen haar en Leila bekeek Rose even. "Kom maar. Ga ke maar om kleden. We hebben nog heel wat te doen." klonk het lachwnd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:25 am

Rose volgde vrolijk haar aanwijzingen op en verdween weer voor korte tijd achter het scherm. Toen ze eenmaal uitgekleed was wachtte rosé in eerste instantie geduldig, maar kon het na een paar minuten toch niet laten om in haar ondergoed een kijkje te nemen bij Leila haar werk. "Wat bedoel je eigenlijk precies met hardere kleuren?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:36 am

Leila was bezig met het uitzoeken van de geschikte kleuren toen ze Rose in haar ondergoed zag kijken. Ze werd een beetje verlegen rood omdat ze haar blik niet van de jongedame af had kunnen houden, ze bekeek haar automatisch. Toch keek ze snel weer in haar gezicht en gaf ze haar een shirt met een sterke rode kleur, een donkere broek en een jasje. Ze pakte een paar mooie hakken en wat sieraden. "Dit bedoel ik ermee." Zei ze met een glimlach tegen Rose en ze gleed met een hand even door haar eigen haren heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimewo sep 11, 2013 5:27 am

Rose had niet door dat ze bekeken werd, eigenlijk was ze soms gewoon wat te naïef. Rose pakte het setje aan, maar haar blik ging voornamelijk naar de hakken. "Die kleur is echt mooi, maar ik heb nooit echt op hakken gelopen..." het klonk best wel stom dat een meisje van haar leeftijd nooit echt een paar hakken had bezeten. "Dus niet lachen als ik wiebel." voegde Rose er met een glimlach aan toe. Daar was ze namelijk nogal bang voor. Rose bekeek de rest van de kleding en knikte, "Zal ik dan maar weer omkleden." Rose verdween weer achter het scherm, zat even te klooien met de hakken, maar kwam uiteindelijk weer tevoorschijn. Eerst naar Leila kijkend, voor ze haar spiegelbeeld zou bekijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimedo sep 12, 2013 4:52 am

Leila was maar al te blij toen het meisje weer achter het scherm verdween."Ach ja, dat deed ik ook toen ik twaalf was." Zei ze lachend en plagend waarna ze afwachtte. Het was niet goed at ze Rose zo bekeek vond ze. Het moest maar een gewone vriendin zijn en dat blijven. Toen het meisje weer tevoorschijn kwam kreeg ze een vrolijke glimlach op haar  gezicht. "Dat staat je wel heel pittig en vrouwelijk hoor." Leila liep naar haar toe en begeleidde haar naar de spiegel waar het meisje haar eigen schoonheid zou kunnen aanschouwen. Ze was echt een mooi kind vond Leila en ze genoot er dan ook van om Rose telkens aan te kleden en zich mooi te laten voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimevr sep 13, 2013 2:37 am

Rose ging nog niet heel zeker op de hakken, maar gelukkig waren de hakken niet enorm hoog en kwam ze heelhuids, met een beetje hulp van Leila bij de spiegel aan. Ze moest lachen om haar eigen onhandigheid, maar gelukkig was ze niet echt gevallen. Rose bekeek zichzelf in de spiegel en moest even wennen aan wat ze zag. De strakke, donkere broek accentueerde haar lange benen en het jasje zorgde ervoor dat ze toch een soort taille had. "Wauw, het is wel erg gaaf" zei ze toen ze zichzelf had opgenomen, alsof ze een ander persoon was. Met een glimlach keek ze opzij naar Leila.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimevr sep 13, 2013 4:07 am

Leila giechelde zacht doordat Rose niet heel soepel op de hakken liep, zijzelf was genoeg gewend om inmiddels ontzettend goed erop te kunnen lopen. Daarna knikte ze vrolijk. "Oh je ziet er wederom geweldig uit Rose! Je kan echt alles hebben!' Leila deed de haren goed en glimlachte. "Welke vond je het leukste dan?" Vroeg ze vrolijk en ze keek glimlachend naar Rose. Benieuwd naar wat het meisje het liefst zou dragen. "Wat zou je gewoon zelf ook dragen?" Zei Leila vrolijk en ze keek Rose met een lieve blik aan. Ze vond het geweldig dat het meisje haar creaties leuk vond. Dat gaf haar een goed gevoel, dat ze het wel echt goed deed en niet fout.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimeza sep 14, 2013 3:27 am

Rose bloosde bij het compliment van Leila, maar ze moest toegeven dat ze het zichzelf ook niet vond misstaan. Het was alsof er een heel ander persoon voor de spiegel stond, dat kleding zoveel verandering kon veroorzaken. Vrolijk keek ze naar Leila, maar kon geen direct antwoord geven. Het was allebei zo anders. "Ik vind ze beide gaaf, maar ik ben niet echt een jurkjes persoon geloof ik. (ze had toch een jurkje aanxd?) Hoewel hakken denk ik ook het nodige oefenwerk gaan kosten." Weer lachte ze, want het was eigenlijk best apart dat een meisje van haar leeftijd niet op hakken kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 15, 2013 7:13 am

Leila keek haar vrolijk aan. "Je hoeft ook niet altijd een jurkje aan, je kan ook gewoon jouw kleding met dit combineren. Pak je lievelingsbroek, kies een topje hieruit en klaar!" Ze grijnsde vrolijk naar het meisje en knikte toen lachend. "Maar geloof me dat komt wel goed, ik heb eens een shoot gehad en toen moest ik op zulke pinnen lopen!" Lachend riep ze het uit terwijl ze met haar handen de hoogte van de hak uit beeldde. Ze vond het ontzettend gezellig met Rose en dat deed haar goed, liet haar even aan andere dingen denken en dat had ze ook wel nodig. Met een stralende lach keek ze het meisje aan. "Maar het bevalt je dus wel?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitimezo sep 15, 2013 8:18 am

Rose luisterde naar het advies van Leila en sloeg het op in haar hoofd, hoewel ze bang was dat het vast niet zo geweldig zou worden als Leila's combinaties. "Serieus?!" lachend keek ze naar de uitbeelding van de hak van Leila, "Hoe lang duurde het voor je je enkel brak?" grapte Rose. Ze voelde zich op haar gemak bij Leila die gewoon down-to-earth leek te zijn. Niet om alle kleine dingen problemen maakte. Dat mocht Rose wel. "Ja, erg goed." spontaan gaf Rose Leila een korte knuffel, "Ik had dit echt niet durven dromen!" zei ze op haar beurt stralend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De kledingruimte Empty
BerichtOnderwerp: Re: De kledingruimte   De kledingruimte Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De kledingruimte
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: