Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 cocktailbar Breeze

Ga naar beneden 
+2
Joe.
Daykota
6 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 8:52 am

cocktailbar Breeze 1352994217473
Breeze de bekende exclusieve en ‘ loungy’ cocktailbar serveert de lekkerste cocktails, bereid met vers fruit en speciaal geselecteerde A-merk dranken. Beleef de ultieme cocktail ervaring in hartje centrum. Geniet van een verfrissende mojito of één van de andere cocktails.

Feest, vrijgezellenfeest, bedrijfsuitje, familiedag… een cocktailworkshop bij Breeze is een garantie voor een spectaculaire belevenis. Mixen, shaken en blenden van de populairste cocktails van het moment
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 9:36 am

Joe had enkele dagen geleden met Daykota afgesproken om cocktails te gaan drinken. Nu zat hij al aan een tafeltje aan in de cocktailbar. Hij wachtte af en keek even rond. Hopend dat ze zo zou komen. Intussen had hij al een aardig avontuurtje beleefd met Jimmy en de foto van hen samen, op het perron met een laatste afscheid voor zijn daagjes Londen, bevestigde de goede vriendschap weer die erdoor ontstaan was en voortaan zou hij elke zondagavond met de jongen doorbrengen. Ze zouden bijna een vaste kamer kunnen nemen en grinnikend dacht hij daar even aan. Toch keek hij er wel weer naar uit om Day te zien, ze was een leuke meid en had gevoel voor humor. Bovendien kon hij haar plagend beledigen en dat vond hij echt grappig om te doen. Ze had tenminste een grote mond en genietend keek hij even rond. Hij had dan ook ontzettend veel zin in deze avond met haar, hij zou haar onder de tafel drinken en hij hoopte eigenlijk op wel wat meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 9:49 am

Vandaag droeg zij een heel leuk jurkje al vond Daykota het zelf. Het paste echt bij een cocktailavondje. Het was een schattig jurkje met de bovenstuk gesierde diamantjes erop. Daarbij droeg ze een leuk bijpassend horloge en een tasje in zalmkleur. Haar haren waren golvend gemaakt dus niet te krullend. Eens kijken of Joe dit wel leuk vond. Sinds Joe was Day al wat vaker op stap geweest. Beetje oefenen met drinken want ze wilde hem echt onder de tafel drinken. Niet dat het ging lukken. Ze hoopte dat hij gewoon snel dronken werd. Ze kwam naar binnen gelopen en zag Joe al zitten aan een tafeltje. Het zag er heel leuk uit vanbinnen. Overal tafeltjes, een bar en een kleine dansvloer voor mensen die wilde dansen. Je kon ook naar buiten naar het kleine strandje wat er lag. Het was best lekker weer om s'avonds nog te gaan zwemmen aan de zee. Ze zwaaide naar Joe en kwam naar hem toegelopen. "Hallo." Haar groene ogen waren mooi opgemaakt waardoor ze nog groter leken. Ze gaf hem drie kusjes voordat ze zelf ging zitten. "Ik hoop dat je niet te lang hebt moeten wachten?"
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:16 am

Joe had een simpele spijkerbroek met een shirtje, eigenlijk heel simpel. Hij hield niet van opvallend en speciaal. Daykota kennelijk wel want hij had weer veel te bekijken toen ze binnen kwam. Hij grijnsde breed. "Al veel te lang heb ik moeten wachten om jou weer te mogen bekijken.' Zei hij met een vleiende glimlach. "Maar nee, ik heb niet lang moeten wachten." Zei hij glimlachend en hij pakte de kaart met allerlei dranken. "Het eerste drankje krijg je van mij dus waar heb je zin in?' vroeg hij glimlachend en hij keek haar aan. Dit maal was zijn houding anders, hij plaagde haar minder, hij was meer ontspannen. Hij ging even met een hand door zijn haren heen en glimlachte naar haar. "Dus? Hoe gaat het met je?" vroeg hij haar vriendelijk en hij ging wat meer ontspannen zitten. Rustig bekeek hij de mooie dame en glimlachte. "Je haren zitten anders, ik wist wel dat dit jou ook goed zou staan.' Zei hij tegen haar en hij knipoogde plagend. Daarna wenkte hij de serveerster. Hij bestelde kalm een van de cocktails en keek toen afwachtend naar Daykota.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 10:23 am

De dame legde netjes haar kleine tasje op haar schoot. Haar haren vielen als een waterval over haar schouders. Haar groene ogen bekeken Joe. Simpel stond hem prima. Hij hoefde zich niet uit te sloven om goed uit te zien. Hopelijk vond hij Day niet overdreven maar ze hield er nu eenmaal van om zich apart te kleden. Op school liep ze vaak genoeg in een simpele broek rond te rennen. En stiekem wilde zij er toch goed uitzien voor Joe. "Ik zou zeggen ga je gang. Heb niet voor niets uren voor de spiegel gestaan." Ze pakte ook een van de kaarten en bekeek de cocktails. "Echt? Dat vind ik nu lief! Eens kijken... Ik denk dat ik voor een zoete cocktail ga. The strawberry drama wordt het hier genoemd. Ben eens benieuwd." Ze deed de kaart weer dicht en legde het netjes terug op tafel. "Hoe het met mij gaat?" Ze ging niet klagen of over haar moodswings hebben. Gisteren had ze een sessie gehad. Er was verbetering. "Met mij gaat het prima." Het klonk zekerder dan ze had gedacht. Misschien was Day toch niet heel slecht in acteren. "Hoe gaat het met jou? Nog dingen uitgespookt?" Het was hem gelijk opgevallen van haar haren. Een lichte blos verscheen op haar gezicht. Verdorie. Waarom moest ze nu zo snel blozen? De serveerster nam hun bestelling op en Daykota keek Joe met een lieve glimlach aan. "Ben je er klaar voor Joe? Misschien kunnen we er een leuk weddenschap van maken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimezo aug 25, 2013 11:05 am

Joe genoot er werkelijk van om dit mooir meisje te bekijken. "Dat is wel heel lang." zei hij grinnikend. Hij bekeek haar en glimlachte scheefjes. "Natuurlijk. Ik ben eigenlijk ook heel erg lief alleen lijk niemand dat ooit door te hebben." Grijnzend bekeek hij haar en legde de kaart weer weg na zijn bestelling gedaan te hebben. "Met mij gaat het ook goed. Ben even in Londen geweest bij mijn pa en daar gewerkt en verder ging het gewone leventje hier door." zei hij glimlachend. Hij keek haar aan en bij haar blos moet hin lachen. "Het staat je mooi, die rode wangetjes." zei hij glimlachend. Hij zou er graag een kusje op drukken. Net als op haar heerlijke en verleidelijke lippen. Maar dat liet hij mar even. "Ben jij dan klaar om te verliezen schoonheid?" vroeg hij haar. "Oké, als ik win mag ik.. Dan mag ik je zoenen en nog een avondje uit nemen." zei hij brutaal en hij keek haar met een zelfverzekerde grijns aan. Dat zou voor beiden vast een goede prijs zijn. Hetgjng hem meer om de zoen dan om he etentje dat hin voor zijn kosten zou nemen hoewel hij daardoor haar mwel weer een keer kon zien. Joe vond het een goed plan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 1:08 am

"Jaajaaa! dat zeg je nu maar stiekem ben je een heel gemeen mannetje die het leuk vindt om het leven van anderen zuur te maken." Daykota was wel trots op haar theorie wat niet klopte. "Grapje... Ik geloof je wel want tot nu toe ben je ook heel lief voor mij geweest." Ze keek naar zijn haast perfecte ogen. Zo mooi. Wanneer hij vertelde over London keek ze hem met een geïnteresseerde glimlach aan. "Geweldig. Eventjes er tussenuit. Ik wil ook binnekort weer naar London als het mag van mijn therapeut. Alleen het weer is niet meer zo geweldig. Je merkt dat de herfst gaat binnen." En daar ging hij weer met zijn complimentjes. Hierdoor werd ze steeds roder! Dadelijk zag ze uit als een tomaat. Ze schraapte haar keel en durfde hem nu even niet aan te kijken. Wat moest zij hier nu op zeggen? "Verliezen? Ha! Dat denk je maar. Hoogmoed komt ten val zegt men." Haar groene ogen straalde rivaliteit uit. Zij wilde echt graag winnen. Het werd nu allemaal spannender door de weddenschap. Ze slikte even bij zijn voorstel. “Oké…” Dat zoenen vond ze stiekem niet heel erg en daarna zouden ze nog een avondje weggaan. “Dat is een deal. En als ik win Joe…” Er kwam een geniepig glimlachje op haar gezicht. “Dan ga jij in je eentje op de dansvloer dansen en die oude dametjes die daar zitten.” Ze knikte even met haar hoofd richting de tafel waar oudere vrouwen zaten. “Een privé dansje geven”
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 4:40 am

Joe moest even lachen om haar theorie en knikte instemmend. "Oké, oké je hebt me door!' Zei hij grijnzend en hij keek haar aan. "Natuurlijk ben ik lief voor je anders krijg ik die kus nooit." Zei hij plagend. Kort knikte Joe."Eventjes maar, maar er was ook veel werk dat ik weer moest doen." De jongeman keek naar het meisje dat steeds roder werd en hij kon wat gegrinnik niet onderdrukken. Tijdens hun gesprek werden de cocktails geserveerd en grijnzend tilde hij die op. "Proost en dat die beste moge winnen. En dat ben ik dus." Zei hij en hij keek naar haar. Heerlijk als een vrouw ergens helemaal voor ging. Hij zou toch wel goed reageren op de alcohol en hij moest lachen bij wat hij moest doen als hij verloor. "Dan wil ik ook zo'n dansje van jou als ik win." Zei hij en hij keek naar de dame. "Maar ik heb niet zoveel moeite met oudere vrouwen. En zij ook vast niet met mij. Als naaktmodel ben ik al niet meer bang om dingen te doen bij oudere mensen." Zei hij brutaal tegen haar en hij keek haar grijnzend aan. Eens zien wat ze daarop te zeggen zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 5:08 am

Het zag ernaar uit dat de twee zich vermaakten met elkaar. Er werd gelachen, een beetje geplaagd en vooral voelde je de 'concurrentiestrijd'. Wie ging nu winnen. Joe was er zeker van overtuigd dat hij won. Daykota vroeg zich af of de jongen zo vaker wel eens deed drinken in het weekend. "Hey hey hey meneertje. Jij wilt mij zoenen. " Ze tikte met haar vinger tegen zijn wang en keek naar de cocktail die werd geserveerd. "Die is groot..." Oké... Nu begon haar moed toch een beetje weg te zinken. Ze nam de cocktail in haar handen en tikte het zachtjes tegen zijn glas aan. "Proost. En wie het laatst lacht, lacht het best." En nam vervolgens een slok van de heerlijke cocktail. "Deze is echt heel lekker." Daykota schudde haar hoofd. "Nee nee dat had je je eerder moeten bedenken. Het is de dans of de kus." Als zij geen glamour model was geweest dan had zij zich verslikt in haar drinken. Naaktmodel? Een kleine mysterieus glimlach sierde op haar gezicht. "Dat is mooi. En krijg je dat betaald of ga je vrijwillig uit de kleren voor 'oudere' mensen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 7:48 am

Met een vrolijke lach keek hij naar Daykota en grijnsde. "Ja maar ik wil ook zon dans.' Zei hij lachend tegen haar en hij keek haar aan en hij moest lachen toen ze zei dat 'ie groot was. 'Dat is die van mij ook." Zei hij en hij keek haar met een dubbele blik aan en moest toen lachen. "Nou ja, ik lach meer dan dat jij tot nu toe gedaan hebt want jij bloost alleen maar." Zei hij grijnzend tegen haar en hij nam wat slokjes van de cocktail. Met een glimlach keek hij naar haar. "Nee, ik wil beiden.." Zei hij met een pruillipje en hij keek haar met eenn grijns aan. "Oh nee ik krijg betaald maar om met jou te poseren zou ik het wel gratis doen." Zei hij tegen haar en hij keek haar genietend aan. Rustig bleef hij zitten en nam toen nog wat slokken. Dit soort dingen dronk hij simpel weg, hij glimlachte even naar haar en grijnsde. Hij genoot ervan om veel te drinken, dat deed hij erg veel en erg graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 8:09 am

Het meisje schudde haar hoofd met een lieve glimlach. "Helaas pindakaas. Dat dansje was mijn idee. En jij had iets anders in gedachten. Je mag al tevreden zijn dat ik er mee toestem. Maar anders was het geen weddenschap." Daykota keek hem met een uitdagende blik aan. Daykota verslikte deze keer wel in haar drinken bij zijn dubbelzinnige woorden. Ze begreep precies waar hij het over had. "Eerst zien dan geloven" Was haar reactie geweest. Automatisch en op een toon wat vrij sexy klonk. Dat had ze eigenlijk niet hardop willen zeggen. Waarom deed ze dat toch telkens? Haar gedachten uit spreken? Ze dronk snel haar cocktail op en bestelde al gauw een tweede. Dit keer iets met bananen. "En dat is niet waar! Ik heb het gewoon warm. " Daykota wachtte op haar tweede cocktail en nam er voorzichtig een slokje van. "Deze is ook lekker. Anders maar smaakt goed. En Joe... Je kan niet alles hebben. Het een of het ander." Daykota keek hem met uitdaging aan. "Echt waar? Misschien moet ik dat aan mijn manager voorstellen. Ik ben namelijk glamour model. Je weet toch wat dat is? Dan hoef je niet volledig uit te kleden maar..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 8:17 am

Joe keek haar pruilend aan en had een zielige blik in zijn ogen. Niet dat hij het lang vol hield want bij haar verslikking moest hij lachen en hij pakte haar hand. "Jij mag het best zien hoor." Zei hij met een uitdagende grijns en hij kuste haar hand. "Voelen is ook goed." Zei hij en hij liet haar toen los en knipoogde naar haar. Zelf bestelde hij ook een tweede cocktail die smaakte naar aardbeien en keek naar Daykota. "Ik kan jou hebben toch? En als ik jou heb dan heb ik alles.' Zei hij vleiend aan. Bij haar voorstel moest hij even glimlachen. "Lijkt me leuk en anders wil ik ook gewoon mijn kleren aanhouden hoor, daar heb ik geen moeite mee. Jij mag als je wilt ook best zonder. Daar heb ik al helemaal geen moeite mee!" Zei hij lachend tegen haar. Hij keek haar even lachend aan en nam dronk rustig verder. Het was leuk met haar, ze ging tegen hem in op een goede manier. Ze kon lachen en was niet te beroerd om gek te doen. Joe genoot ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 8:26 am

"Niet zo zielig kijken..." Daykota keek hem zelf ook aan met haar puppy oogjes. En door haar make-up leken haar ogen nog groter. Echt heel schattig om te zien. "Want ik kan tegen zielige blikjes." Ze gaf hem eens speels tikje met haar voet tegen zijn enkel. Wanneer hij haar hand vastpakte staarde zij erna. Zijn aanrakingen voelde prettig aan. Prettiger dan zij zelf wilde toegeven. Ze beet op haar onderlip van nervositeit. Wat kon zij hier nu op zeggen. "Misschien een ander keertje..." Piepte ze zachtjes. Haar hand trilde lichtjes en pakte gauw haar cocktail met twee handen vast. Ze dronken sneller dan gewoonlijk. Ze was al aan haar derde toe. "Mag ik een sex on the beach?" De vrouw knikte en binnen enkele minuten werd haar cocktail gebracht. Ze was al een beetje aangeschoten, dat voelde zij. "Mij hebben? Dat gaat niet zo gemakkelijk. Geloof me." Ze keek hem nu van onder haar lange wimpers aan. "En dat laatste geloof ik best! Jij bent een ondeugend mannetje. Wanneer is de laatste keer dat je met iemand hebt zitten rollen bollen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 8:56 am

Joe zuchtte zacht. "Het is oneerlijk dat jij daar tegen kan, hoe moet ik nou ooit zielig zijn? Je moet toch wel medelijden met me kunnen hebben?" vroeg hij haar en hij glimlachte toen naar haar. Het speelse tikje was een goed teken en hij keek haar aan. Het viel hem op. Haar trillende onderlip, haar piepstemmetje. "Je kan het niet meer ontkennen Daykota.. Je wordt vreselijk verlegen van me en je vindt het nog leuk ook." Zei hij tegen haar. Hij bestelde een Harvey Wallbanger en keek ten naar haar en glimlachte naar haar. "Oh nee? En wat nou als ik je bij me wil hebben om je te kussen? Als ik je nu naast me wil hebben om je door je haren te strelen?" fluisterde hij zacht en hij keek haar met een verleidelijke glimlach aan waarna hij moest grijnzen. "Maandag. Daarna ben ik die dinsdag naar Londen gegaan. Maar dat was anders.' Zei hij kalm tegen haar en hij dacht met een grijns terug aan Jimmy. Dat zou hij niet zeggen nee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 9:28 am

Ze probeerde gemeen te lachen als een heks. "Ik heb geen enkel medelijden. Met niemand!" En nu begon ze schattig te giechelen. Jup, ze was al aangeschoten. Dat zag je nu al. Hij wist zo goed met haar te spelen. Dit ging dadelijk echt de verkeerde kant op. Maar aan de ene kant vond ze zijn aandacht geweldig. "Misschien... Een beetje." Ze nam weer een slok van haar cocktail. Damn... Die verleidelijke glimlach van hem. Ze wist die nauwelijks te weerstaan. Het werd steeds moeilijker om hierop iets terug te zeggen. "Dat klinkt niet verkeerd als ik eerlijk moet toegeven." Hoelang geleden was het wanneer ze voor het laatst seks heeft gehad? Een vrouw had zo haar eigen behoeftes. "Je weet wat ik heb gezegd. Ik hou er niet van om aangeraakt te worden. Dadelijk doe ik iets waar je van schrikt. Vanwege mijn moodswings. Het beste is om uit mijn buurt te blijven anders verbrand je dadelijk je vingers nog. " Dat laatste klonk als een waarschuwing. "Niemand kan te lang bij mij blijven..." Fluisterde ze zachtjes. Eerder tegen zichzelf. Bij zijn andere woorden keek ze hem recht in zijn ogen aan. "Vindt je dat niet vies? Eigenlijk? Om met iemand gelijk het bed in te duiken? Niet dat ik niet van ONS houdt maar dan moet ik die persoon wel langer kennen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 9:59 am

Joe moest lachen om haar gemene lach en hij merkte dat ze aangeschoten was, rustig bestelde hij zijn volgende cocktail en merkte dat hij ook al veel losser begon te worden dan normaal. Wat deden ze in deze cocktails? "Een beetje?" Vroeg hij en hij moest even lachen. "Wel meer dan een beetje.' Zei hij en hij lachte opnieuw verleidelijk naar haar omdat hij merkte dat het indruk had. "Het hoeft ook niet verkeerd te zijn." Zei hij kalm. "We kunnen altijd eindigen in mijn kamer mooie dame." Zei hij en hij keek haar aan. "Misschien gebeurd dat maar dan nog. Ik weet zeker dat ik elke mood van jou aan kan." Zei hij tegen haar. Hij kwam overeind en kuste haar voorhoofd even. "Ik ga even naar de wc." Zei hij en voor hij weg liep keek hij haar recht aan. "Nee.. Als ik ze langer ken, tja.. Dat gebeurt eigenlijk nooit. Ik ken nooit iemand langer. Ik doe alleen maar one night stands.." Zei hij tegen haar en hij liep naar de wc en was niet heel veel later terug. Hij liet zijn hand door haar haren heen gaan. "Ik zou het met jou niet vies vinden. En als ik een foto van je heb vergeet ik je ook niet." Zei hij waarmee hij zijn geheim verlult had, wat een idioot was hij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimema aug 26, 2013 8:17 pm

In deze cocktails zat vrij veel alcohol. Dat merkte je ook aan de smaak van de cocktails. "Nee gewoon een beetje." Ze duidde dat aan met haar vingers. "Een heeeeeel klein beetje." Hij bleef het maar proberen. Daykota ging er niet eens tegenin. Gewoon omdat ze al aangeschoten was. "We zullen zien waar de avond ons brengt. En ik hoop op een heel grappig dansje." Daykota keek hem met een onschuldig gezichtje aan. Ze dronk weer tevreden uit haar cocktail. "Denk je dat echt?" Ze was verbaasd dat hij nu niet hard wegrende. Hij was zo zeker van zichzelf. Hij was graag in haar aanwezigheid terwijl anderen het al hadden opgegeven. Haar niet eens wilde leren kennen in de eerste instanties. Hij drukte een kus op haar voorhoofd. Alweer begon het meisje te blozen. "Sjansbeer." Mompelde zei zachtjes. Bij zijn laatste woorden keek ze hem met een lief glimlachje aan. "Iemand moet de eerste zijn die je mening daarin kan veranderen." Ze had haar cocktail alweer op en zat weer aan zo'n aardbeiencocktail. Zijn aanrakingen bleven prettig. Stiekem verlangde zij naar meer. "Een foto van mij? Heb je last van geheugenverlies?" Ze keek hem verbaasd aan. "Is dat de reden waarom je op deze school zit? Je vergeet dingen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 5:55 am

Joe keek naar haar en moest lachen. Toen hij terug was bleef hij nog even achter haar staan. Streek door haar haren heen en genoot. "Maar een minibeetje. Ik weet het.' Fluisterde hj in haar oor en hij keek haar liefjes aan. "Ik wil best voor ou dansen." Zei hij. Waarna hij, na nog wat gestreel door haar zachte haren heen hij weer ging zitten. "Dat denk ik zeker. Ik denk het niet alleen, ik weet het wel zeker." Zei hij en hij nam haar hand vast. Bestelde wel zijn volgende cocktail. "Maar jij kan die eerste al niet zijn want jou ken ik tot nu toe nog maar enkele dagen." Zei hij zacht. Hij hield haar hand vast. "Betekent dat dan dat ik vannacht alleen en koud in bed lig?" vroeg hij haar zielig pruilend. Hij keek haar aan. "Soms.. Na twee weken herken ik mensen al niet meer. Na een maand ben ik ze kwijt. Daarom ben ik ook zo veel bij mijn pleegvader..' Zei hij zacht. Hij kuste haar vingertoppen. "Maar daar wil ik het niet over hebben." Kalm nam hij toen slokken van zijn nieuwe cocktail en bekeek haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 8:34 pm

Haar ogen sloot zij even bij zijn aanrakingen. Zijn gestreel door haar haren. Als ze iets lekkers vond was het wanneer mensen aan haar haren zaten. Heerlijk. Ze kreeg kippenvel door zijn fluistering in haar oor. Alcohol... Ja het kwam door de alcohol. "Ik zou zeggen ga je gang. De dansvloer is nog leeg. Het verlangt om op gedanst te worden." Ze dronk haar vierde cocktail leeg en besloot even een kleine pauze te houden. "Wat een zelfverzekerheid." Ze bestelde uiteindelijk toch een vijfde cocktail. Nog steeds die van aardbeien. Was gewoon de lekkerste die zij tot nu toe had gedronken. Ze kneep zachtjes in zijn hand. "Ik sprak ook niet over mijzelf." Ze schonk hem een lief glimlachje en merkte dat er een plukje voor haar ogen viel. Ze deed het gauw achter haar oor. "Ja vannacht mag je alleen slapen. Lekker met je kussen en deken. Misschien nog je teddybeer?" Zei ze met een kleine giechel. Plagen. Ja dat vond zij leuk. "Wow... Dat is toch niet niets. Maar ik weet de oplossing!" Het was omdat ze al dronken begon te worden anders deed ze dit niet. Ze stond op, wankelde een beetje en pakte zijn telefoon uit zijn zak. (ik doe even dat die geen wachtwoord erop heeft). Ze ontgrendelde de telefoon, richtte de telefoon op hun en gaf hem een kus op zijn wang. Op dat moment maakte zij de foto. "Zo! Nu zal je mij niet vergeten." De foto zag er best schattig uit en gaf zijn telefoon terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 9:36 pm

Joe keek naar haar. Hij zag dat ze genoot wn hij glimlachte tevreden. Joe bestelde tegelijk met haar zijn vijfse cocktail en moest lachen. "Nee. Alleen samen met jou." zei hij en hij keek haar aan. "Oh dus jou mag ik wel mee in bed nemen want dan hoef ik niet met alleen mijn teddybeer te liggen." zei hij zacht tegen haar. Hij keek op toen ze zijn mobiel uit zijn zak nam en keek daarna naar de foto. Hij legde zijn arm om haar heen en boog even naar haar toe. Zacht kuste hij haar lippen en maakte daar een foto van. "En zo al helemaal niet." zei hij en hin stuurde haar de foto toe. Met een grijns keek hij haar aan en nam haar toen zacht mee naar de dansvloer. Hij danste met haar en net toen het leuk begon te worden kwam er een langzaam nummer. Dus paste Joe zich aan. Trok Daykota dicht tegen zich aan en schuifelde rustig met haar. "Ik moet even gezellig met je dansen nu je nog kan staan." fluisterde hij zacht. Hij was nog niet zo ver heen als zij was hoewel de meeste van zijn remmen al wel verdwenen waren. Glimlachend keek hij haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 10:00 pm

"Alleen met mij? Ik kan niet dansen." Daykota schaamde zich wel een beetje. Welk meisje kon nu niet dansen? Daykota schudde haar hoofd bij zijn woorden. "Nee nee. Dat wil ik jouw teddybeer niet aandoen. Dan voelt hij zich dadelijk eenzaam." Daykota was een beetje traag door de alcohol. Wanneer hij haar kuste knipperde ze een aantal keren met haar ogen. Had hij haar nu echt gekust? Hij durfde! Maar ze kon niets zeggen want zij bloosde. "Die is wel leuk..." sprak ze op een fluisterende toon uit. Ze werd meegenomen naar de dansvloer. Als enige twee stonden ze daar. Ze werd dicht tegen hem getrokken en zij deed haar armen om zijn nek. "Ik ben nog niet dronken hoor!" Giechelde zij zachtjes wat niet heel overtuigend overkwam. Ze rustte haar hoofd tegen zijn borst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 10:20 pm

"Je mag ook wel naast min teddybeer liggen. Dan ligt hij ook niet alleen." zei hij zacht tegen haar. Na de kus zag hj haar blozen en glimlachte liefjes. "Jij bent ook mooi." fluisterde hij zacht. Hij danste met haar. Toen ze haar hoofd op zijn borst legde was hij verkocht. "Je benr erg aangeschoten lieverd. Ik denk dat als je nog veel meer drinkt ik je naar huis moet tillen. Maar dan til.ik.je naar mijn kamer en slaap ik wel.op de bank." fluisterde hij liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 11:35 pm

“Hmm dat klinkt wel heel verleidelijk. Ik zal daar eens over nadenken.” Ze gleed met haar slanke vingers door zijn haren en genoot van de dans. “Dankjewel voor het compliment. Jij mag er ook wel wezen Joe…” Zijn naam op een sensuele toon uitgesproken. Daykota kon ook flirten als zij dat wilde. Bij zijn woorden schudde zij haar hoofd in een harde nee beweging. “Nietes! Ik ben nog lang niet aangeschoten! Dat lijkt maar zo.” Haar groene ogen keken hem aan. Je zag al aan haar schitterende ogen dat ze al ver heen was. Ze was dronken. Dat betekende dat zij sowieso de weddenschap had verloren. “En met dat laatste ben ik wel eens. Heb ik tenminste het bed voor mijzelf.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimedi aug 27, 2013 11:52 pm

Joe moest grijnzen en toen ze zijn naam zo sensueel uitsprak hield hij haar dicht tegen zich aan. "Oh. Nee niet? Maar ik denk van wel. Ik denk dat je de weddenschap al verloren hebt." zei hij zacht en hij kuste haar toen. Zijn handen gleden over haar rug, hoewel ze stopten op haar onderrug. Zijn lichaam dicht tegen het hare en zijn lippen tegen die van haar aan. Zacht kuste hij haar. Hij was geoefend, hij wist preies hoe je een vrouw goed moest zoenen en plagend glee hij met zijn tong langs haar mond. Of hij bij haar in bed zou liggen vannacht dat zouden ze latef wel weer zien. Eerst wilde hij de prijs.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitimewo aug 28, 2013 12:11 am

"Verloren? Hoe kom je daar nu weer bij. Ik kan lopen hoor! En recht staan!" Daykota deed een stap achteruit en viel al bijna. Gelukkig ging ze weer tegen Joe aanstaan waardoor zij niet omviel. "Oké... ik heb ver-" Op dat moment voelde zij zijn lippen op die van haar. Ze schrok er wel van maar het was fijn, té fijn. Haar vingers gleden over zijn wang en zij beantwoordde hem. Daykota was een hele goede kusser. Dat had zij wel eens vaker gehoord. Alleen Joe... wauw. Meer kon zij daar niet over denken. Hij was goed, héél goed. Ze opende haar mond en streelde zijn tong met de hare. Heel even vergat ze dat er nog andere mensen waren. Heel even. Voor nu mocht hij van zijn prijs genieten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





cocktailbar Breeze Empty
BerichtOnderwerp: Re: cocktailbar Breeze   cocktailbar Breeze Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
cocktailbar Breeze
Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: