Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Starbucks.

Ga naar beneden 
+5
Joe.
Cam
Julia.
Merlin
Jonah
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 3:48 am

'Heb je het haar al gezegd?' vroeg zijn vragende blik. Nu was Jimmy geen relatie-expert, omdat hij het hield bij het bed. Maar hij wilde zijn vriend wel helpen, dat straalde hij ook duidelijk uit. Even pakte hij Joe's hand. 'Je had het mij best mogen zeggen, hoor,' liet hij merken en daarna liet hij hem snel weer los. Wat zou hij eigenlijk gezegd hebben als Joe hem leuk had gevonden? Nu zou hij zeggen dat hij graag een relatie met de jongen zou willen, maar als het plotseling zou komen? Zou hij dan niet gaan overwegen of hij liever elke nacht een ander had? Op zich, hij zou elke avond bij Joe zijn en een leuke tijd hebben, maar misschien was hij wel helemaal niet goed in de rest van het relatie-gedoe. Hadden ze eigenlijk al niet een soort van relatie? Als hij het zo bekeek, dan kon je dus tijdens een relatie nog steeds met anderen naar bed, als dat voor je allebei de gewoonte was. Hij schudde kort zijn hoofd en zette de gedachten van zich af. Met een denkende blik nam hij de laatste paar slokken van zijn koffie en speelde daarna met het bekertje, terwijl hij zich weer tot de ander richtte. Misschien had die nog iets zinnigs te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:12 am

Joe schudde zijn hoofd. "Nee, zo gek ben ik niet." Zie hij zuchtend waarna hij even grijnsde. "Maar jij bent anders, ik denk dat een relatie met jou zou zijn geweest zoals het nu is. Seks en vriendschap." Bedacht hij zich schouderophalend. Hij glimlachte even naar Jim en dronk van zijn koffie die hij na die laatste slokken leeg had. "Maar ik moet eigenlijk bedenken of ik wel zoiets wil. Want dan kunnen wij niet meer. Ze zal, zodra ze er ook maar iets van weet, het me niet toestaan en ik haat het, werkelijk haat het, als ze me dingen op zou leggen." Zei hij en hij keen bedenkelijk naar Jimmy. Bovendien wilde hij de jongeman nog niet opgeven, hij vond het leuk met hem en erg lekker ook bovendien. Hij was niet van plan dat op te geven voor een vrouw, de komende tijd zou welke vrouw dan ook dat maar aan hem accepteren en anders kon ze het zelf maar verder uit zoeken maar dan wel mooi zonder hem natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 5:22 am

Jimmy keek Joe nu recht aan en hij liet hem in zijn ogen kijken, zoals hij niemand dat liet doen. Joe was nu in staat om zijn volledige gedachtegang te zien en Jim kon hem nu echt alles vertellen. Dus, vanaf hier de hele gedachtegang: 'Dus, zoals je het nu stelt, je wilt eigenlijk helemaal geen relatie, daar ben je nog niet aan toe? Je verwacht dat ze je banden op zal leggen en dat wil je niet. Als je het dan leuk vindt om bij haar te zijn, moet je dat vooral doen, maar geen relatie aangaan. Zorgt dat nog steeds voor verwarring, dan moet je het haar zeggen. Is het allemaal niet wederzijds, dan heb je misschien een gebroken hart, maar dan help ik je daar zo snel mogelijk vanaf.' Hij gaf even een vrolijke knipoog. 'Ik denk dat je nu meer moet focussen op het probleem met je stiefvader en je vader, heeft de school je al vrij gegeven om die kant op te gaan?' Daarna sloot hij zijn ogen weer af en kon niemand nog zien wat voor persoon Jimmy was, ook al was dat te zien, onder het oppervlak van zijn blauwe poelen. Alleen Joe wist wat voor jongen Jim was, wat hij overal bij voelde en zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 6:54 am

Voor het eerst zat Joe meer dan ooit van Jimmy in zijn ogen en hij keek hem aan. "Je hebt gelijk, misschien moet ik het gewoon zeggen en aangeven wat ik wil. Ik heb jou altijd nog gelukkig en dat is een goed iets." Zei hij glimlachend tegen de jongeman. Hij keek naar Jimmy en knikte. "Je hebt gelijk, ik moet me daarop focussen. En ja, ze hebben me vrij gegeven. Maar als je het leuk vind wil ik je graag meenemen. Ik zie er tegenop om continue alleen te zijn met mijn stiefvader en al die onderzoeken. Ik denk dat ik je  heel hard nodig ga hebben Jim.." Zei hij eerlijk. Joe keek zijn vriend aan en bestelde voor zichzelf nog even een kopje koffie. 'Wil jij ook nog een kop koffie Jimmy?" vroeg hij hem rustig, met een vriendelijke  glimlach. Ja, hij had ontzettend veel aan zijn vriend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 8:23 am

Jimmy knipoogde om zijn goede raad kracht bij te zetten en begon te glimlachen toen Joe het over het andere probleem een voorstel deed. Hij keek hem aan en liet hem merken dat hij precies hetzelfde voor had willen stellen, meegaan om hem te steunen. Want ze wisten nog niet welke van de verhalen waar was en hij verwachtte dat Joe hem nog hard nodig zou kunnen hebben. Hij knikte en liet zien dat hij meeging, of de school dat nou goed zou vinden of niet. En ja, hij wilde wel nog een koffie, om mee te nemen deze keer. Dat was makkelijk aan te wijzen op de kaart, dus zo liet hij het Joe zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 9:26 am

Joe keek hem glimlachend aan en bestelde twee koffie om mee te nemen. Daarna keek hij de jongen vrolijk aan. "Oh daar ben ik erg blij mee. Ik was van plan om zaterdag te gaan, kun je voor zaterdag klaar zijn?" vroeg hij haar even. Hij keek naar Jimmy en glimlachte tevreden. Daarna pakte hij de twee koffie aan. Hij gaf een van de twee koffie aan Jimmy en ging even met een hand door haar haren heen. Hij wist het even niet meer allemaal maar gelukkig zou Jimmy bij hem zijn, hij zou niet alleen zijn. Met een tevreden glimlach keek hij naar Jimmy en kon weer vrolijk lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimema sep 09, 2013 7:08 pm

Jimmy knikte, hij zou zaterdag paraat staan. Hij was blij dat Joe weer kon lachen, want zo had hij er niet uit gezien toen hij hier binnen was gewandeld. Ze wachtten op hun koffie en toen stond Jim op. Hij vroeg Joe met zijn blik waar die heen wilde gaan, want ze zouden vanmiddag iets gaan doen, hadden ze net afgesproken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 10, 2013 11:03 am

Met een tevreden glimlach keek Joe de jongeman aan. "Ik weet het nog niet, iets waar ik niet al te veel na hoef te denken." Zei hij glimlachend. Hij stond rustig op en nam de koffie glimlachend vast. Kort sloeg hij even een arm om de schouders van Jimmy. "Kom Jimmyboy, we gaan wel iets leuks vinden om te doen." Sprak Joe met een vrolijke glimlach terwijl hij de zaak uit liep.


Nu nog bedenken of en wat ze gaan doen haha cx
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedi sep 10, 2013 8:53 pm

Tja, het is Joe's feestje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:11 am

We kunnen naar Joe's kamer zodra de meet met Oriella daar klaar is? Want die staat op het punt om op een andere plek verder te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:17 am

Is goed. En dan met een zak chips bankhangen. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Joe.

Joe.


Aantal berichten : 332
Registratiedatum : 17-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 4:26 am

Inderdaad ja Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 5:26 am

Hoe kom ik daar eigenlijk achter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Leila.

Leila.


Aantal berichten : 126
Registratiedatum : 31-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 11:34 am

Waarachter?
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo sep 11, 2013 8:52 pm

Wanneer ik daar mag beginnen/binnen mag komen vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 12, 2013 3:29 am

Nu mag je daar beginnen ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo sep 12, 2013 3:50 am

Jeej.
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet.

Violet.


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 12-07-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimewo okt 02, 2013 6:24 am

Violet kwam met dikke wallen onder haar ogen binnenlopen. "Wat mag het zijn?" Vroeg het meisje achter de vitrine met een brede glimlach waar ze vast jaren op geoefend had.
"Koffie." Mompelde Violet onduidelijk. Het meisje keek Violet verbaasd aan. "Ehm. Wat voor koffie?" vroeg ze. Vi. Je staat in de fucking Starbucks. Ze hebben honderden verschillende soorten koffie.
"Die." Zei Violet afwezig en ze wees naar een willekeurige koffie van de kaart. Het meisje vroeg haar naam, Violet gaf geen antwoord en schouderophalend schreef het meisje 'koperkleurig haar en muts' op Violets beker. Violet nam de beker, gevuld nu, aan en nam plaats aan een willekeurig tafeltje, waar ze voor zich uit begon te staren. De radertjes in haar hersenen werkten volop, nog steeds, zelfs na een nacht waarin ze nauwelijks slaap had gehad én een lange schooldag.
Afwezig krabbelde Violet een paar dingen op haar servetje, af en toe een slok nemend van haar koffie. En een keer per ongeluk bijna een slok uit het vaasje bloemen op de tafel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 12-07-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 03, 2013 4:51 am

De muziek klonk in Aidans oren door zijn nieuwe koptelefoon. Een knalblauwe van dr. Dree. Nu nog een grote beker koffie en dan kon hij zich op z'n huiswerk storten. In gedachten de lessen van vandaag doornemende liep hij de starbucks in. "Wat mag het zijn?" vroeg een uiterst vrolijk kijkend meisje. Eerlijk gezegd vond hij haar een beetje angst aanjagend met die perfect vrolijke glimlach. Haast een robot. "Doe maar een drie dubbele espresso," antwoordde hijzelf monotoon nadat hij een van de kanten van de koptelefoon van zijn oor had gehaald. "Je naam?" Het meisje keek hem vragend aan. "Aidan. A-i-d-a-i-n." Hij draaide zich om en keek door de zaak. Het was vrij rustig. Aan een van de tafeltjes zat een oud stel en aan een andere een meisje van rond zijn eigen leeftijd. "Je koffie," zei het meisje achter de toonbank. Aidan pakte het aan en keek op de beker. Geweldig. Ze had het nog voor elkaar gekregen om zijn naam verkeerd te schrijven. Eden. Yup. Hij had het toch zeker duidelijk gespeld? Of niet dan? Hoofdschuddend nam hij plaats aan het tafeltje naast het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet.

Violet.


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 12-07-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 03, 2013 5:43 am

Met een half oor had ze meegeluisterd met het gesprek tussen de jongen met de koptelefoon en het koffiemeisje. Een driedubbele espresso, jeetje, moest die jongen een week wakker blijven ofzo?
Van onder haar oogwimpers bekeek ze de jongen. Hij kwam haar vaag bekend voor. Ze zal 'm wel ergens op school gezien hebben. Violet schudde haar hoofd en concentreerde zich weer op het servetje waar ze op aan het krabbelen was. Maar dit was een van de zeldzame moment waarop Violet zich niet kon concentreren. Alles leidde haar af. Het gezoem van de koffiezetapparaten, het gekwebbel van het oude stelletje naast haar en het geslurp van de jongen met de driedubbele espresso.
"Je spelde je naam net verkeerd." Zei Violet tegen de jongen naast haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aidan

Aidan


Aantal berichten : 51
Registratiedatum : 12-07-13
Leeftijd : 29
Woonplaats : Onder je bed

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 03, 2013 7:43 pm

Verbaasd keek hij op."Echt?" Hij fronste zijn wenkbrauwen en keek het meisje aan door zijn zonnebril. Hij had het niet doorgehad, normaliter was hij best wel secuur in dit soort dingen. Een van de autistische trekjes die hij bezat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Violet.

Violet.


Aantal berichten : 33
Registratiedatum : 12-07-13

Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitimedo okt 03, 2013 9:44 pm

Violet knikte en keek de jongen aan. "Ja. Aidan, toch? Je spelde het als A-I-D-A-I-N. Aidain."
Plotseling besefte dat haar perfectionisme een beetje vreemd over kon komen, helemaal op een jongen die ze eigenlijk helemaal niet kende. Violet keek naar haar bekrabbelde servetje, dat ze verfrommeld in haar handen had. Ze nam nog een slok van haar koffie. Waarom nou hazelnoot? Ze had een hekel aan hazelnoot. Violet trok een zuur gezicht en schoof de koffie naar de rand van haar tafeltje. Yugh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Starbucks. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Starbucks.   Starbucks. - Pagina 3 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Starbucks.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: