Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De leerlingenruimte.

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 16, 2013 8:32 am

Jimmy hield zijn mes stil toen iemand een vraag stelde die duidelijk aan hem gericht was. Hij richtte zijn ogen naar haar op en in het blauw was te zien dat hij vond dat het nogal obvious was. Hij zat hier met een groot mes tussen houtschilfers op tafel met een blok hout dat vorm had gekregen. Hem leek het duidelijk en was er geen vraag nodig. Hij keek nog even naar het meisje, een leuk meisje, en ging daarna weer met neergeslagen ogen verder. Zonder een gesproken woord zou het meisje nu precies weten wat hij had willen zeggen. Niet dat van het leuke meisje, Jimmy kon perfect in de gaten houden welke gedachten er wel in zijn ogen te lezen waren en welke niet. Anders zou hij achter een zonnebril moeten leven en hij verachtte die dingen, omdat ze hem echt volledig stom maakten. Natuurlijk niet echt, want zijn stembanden kon geluid produceren, maar bij wijze van spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 9:23 am

Ze zat op een bank. Met een boek in haar handen zat ze te lezen. Julia was moe maar ze probeerde weer een beetje te eten hoewel het niet veel was. Ze was veel aan het denken. Over Jeremy want ze miste hem vreselijk en over Wyatt want ze zat in over zijn gedrag. Een zucht ontsnapte aan haar lippen. Ze vonnd het niet fijn zo. Ze miste haar vrienden en gleed met een hand door haar haren. Ze voelde zich eenzaam, miste wat aandacht. Bij die gedachte greep se haar boek steviger vast en schudde haar hoofd. Zo moest ze niet denken.

-
Beetje klein. Zit nog op mobiel
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 9:39 am

Carlos las eigenlijk niet, maar met een opleiding die niet verder ging dan de basisschool en hier op Robinsons niet opletten in de les leek het hem verstandig om toch eens een boek te lezen. Hij had het eerste het beste boek uit te bieb geleend en wilde het nu gaan lezen in de leerlingenruimte. Hij ploste neer op een van de banken en sloeg het boek open. Hij zuchtte al na de eerste zin en keek even op van het boek om een blond meisje te zien die hij vaag herkende. Hij herinnerde zich dat het een vriendin van Wyatt was en hij keek zo snel mogelijk weer weg zodat ze hem niet zou herkennen, ze was waarschijnlijk boos op hem en hij vond dat ergens terecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:04 am

Ze merkte op dat iemand op dezelfde bank als haar was gaan zitten en na de jongen over de rand van haar boek bekeken te hebben wist ze wie het was. "Carlos.." De naam droop uit haar mond vol met, tja wat was het eigenlijk, het was geen walging maar erg liefdevol was het ook niet van Julia's kant. Ze kon nog altijd niet accepteren hoe deze man eigenlijk, Wyatt leek te gebruiken voor zijn eigen pleziertjes. Terwijl de jongen overduidelijk een probleem had leek hij het enkel aan te wakkeren door hem meer drank te geven. Nee, Julia had geen goed woord over voor hem en hij zou heel wat moeten doen om dat te veranderen. Natuurlijk wist ze dondersgoed dat dat nooit zou gebeuren. Zulke mannen veranderden nooit, die waren enkel op seks belust en ze walgde ervan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:18 am

Carlos' gezicht vertrok bij het horen van zijn naam en hij draaide naar haar toe. 'Ja?' vroeg hij zo normaal mogelijk, alsof hij de toon waarop ze haar naam had genoemd niet had gehoord. Hij kon er niet tegen dat ze hem behandelde als iets wat slecht was voor Wyatt, terwijl hij hem vaak genoeg van een glas drank te veel had behoed. 'Ik geeft echt om Wyatt, geloof me, ik laat hem niets overkomen.' zei hij voorzichtig, hij zuchtte en schudde zijn hoofd. 'Vergeet het, je gelooft me toch nooit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:26 am

Julia keek hem aan. "En dat is je maar beter ook geraden ook. Als hem ook maar iets overkomt wat ik kan koppelen aan jou." Ze keek hem aan. Er zaten donkere kringen onder haar ogen. "Je gebruikt hem gewoon omdat hij iets nodig wat hem niet laat denken aan wat er gebeurd is. " Julia keek de jongen aan. Ze wendde haar blik niet af en hield die brutaal op hem gericht. "En als je dan toch zijn grote beschermheilige wilt zijn help hem dan van zijn drankprobleem af en niet eraan." Ze keek Carlos aan en richtte haar blik toen weer op het boek. Kil. Ze moest niet weten van zo'n gladjanus die met iedereen naar bed zou gaan die die tegen zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:33 am

Carlos trok zijn wenkbrauwen naar haar op, 'Voor zover ik weet ven ik niet degene die hem pijn heeft gedaan, ik bood hem iets aan en hij nam het aan, meer niet.' hij voelde zich erg bedreigd door Julia, hij wist heus wel dat de situatie niet optimaal was, maar ze maakte het erger dan het was. 'Pardon? Je hebt met hem één keer zien trakteren op een biertje, terwijl hij vroeg om het sterkste op de kaart, en je zegt sat ik hem aan zijn drankprobleem help? Ik wil net zo graag dat hij stopt met drinken als jij.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:37 am

"Ik heb het niet over dat ene biertje." Zei ze hoofdschuddend. Met zeeblauwe ogen keek ze Carlos aan. Hoe hoj erovee sprak. "Het klinkt haast alsof je van hem houdt." Ze zei het spottend. Oh ze geloofde best dat Carlos liefde kon kennen maar niet als hij ondertussen met tig amderen naar bed ging. Julia bleef desondanks kil tegen hem. Misschien had ze vooroordelen over hem maar genoeg oordelen over hem zouden ook masr al te waar zijn en dat wist ze. Dat wist ze dondersgoed
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:48 am

Carlos zuchtte, 'Waar heb je het dán over? Ik weet niet hoe hij aan drank komt maar hij krijgt het niet van mij.' schoot hij in de verdediging. Toen ze zei dat het klonk alsof hij van hem hield sperde hij zijn ogen wat verder open en bleef hij zo verstijfd zitten. Wat als hij inderdaad van Wyatt hield... Hij werd niet verliefd, dat was zijn code, maar houden van was iets anders toch? En zelfs als dat het niet was, hiel hij van Wyatt? 'Het is ingewikkeld...' fluisterde hij haast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 10:52 am

Julia keek hem aan. Ze lachte schamper om zijn fluistering. "Geloof me als dat het niet was dan was Wyatt nooit bij jou uitgekomen." Ze keek hem aan en keek toen weg. "Zorg dat hij weer de oude Wyatt wordt. Ik mis mijn vriend." Zei ze en ze keek om naar hem. Zachter. "En als je niet van hem houdt kwets hen dan niet." zei ze weer scherper. Ze was duidelijk dol op Wyatt maar gunde hem wek geluk als hij dat kon krijgen natuurlijk. Ze slikte moeizaam en keek weg. Zij wilde oik wel weer haar gwluk vindwn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 11:04 am

Carlos schudde zijn hoofd, 'Ik kan geen Wyatt terugbrengen die ik nooit gekend heb. Ik kan wel proberen om hem van de drank af te helpen.' zei hij voorzichtig, 'En daar ga ik mijn uiterste best voor doen. Wyatt en ik hebben een onuitgesproken afspraak om op elkaar te letten, en daar hou ik me aan.' verzekerde hij haar. 'Ik laat hem niet in de steek, hij is nu deel van mijn leven en ik ga hem niet gebroken verlaten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 15, 2013 3:21 pm

"Oh geloof me, als hij sober is dan heb je die Wyatt die je niet kent al bijna helemaal terug." Julia keek naar boek. Kon ze Jeremy ook maar op zo'n manier terug krijgen en haar handen verstrakten zich even voor ze zich langzaam weer ontspande. Ze keek hem aan toen hij zei dat hij Wyatt niet gebroken ging verlaten en ze knikte. "Dan is het goed. Maar ik hou je wel in de gaten." Julia keek hem streng aan maar glimlachte toen wat vriendelijker. "Wie weet, weet ik dingen die van pas kunnen komen." Julia keel Carlos even aan. Daarna keek ze weer weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 1:40 am

Carlos glimlachte, 'Dan help ik graag. Ik wou dat ik consequenties aan zijn drankgewoontes kon zetten, maar ik heb hem net zo goed, zo niet meer, nodig.' zei hij rustig, Julia was zo kwaad nog niet, Jeremy, die was een heel ander verhaal, helemaal trots op Wyatt's gevoelens voor hem. 'Zoals?' vroeg hij nieuwsgierig met één opgetrokken wenkbrauw, hij wilde graag horen wat ze te zeggen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 4:26 am

Julia keek naar hem. "Heb je hem al vaak meegemaalt zonder drank? Dan weet je hoe verlegen hij is. En hij is erg bezorgd. Ik was laatst een ochtend bij hem. Net na wat hij met Jeremy gedaan had. Weet niet of je weet wat er gebeurd was. Als je het weet, ik was Jeremy's vriendin, maar in ieder geval. Ondanks onze.. Tja.. Toen het mis ging was hij net een bezorgde moeder." zei ze glimlachend. "Het is een doetje. En, zeg het me als ik het verkeerd heb, jij komt niet zo over. Meer als emand die een jongen als Wyatt zou kwetsen. Daarom reageerde ik boos. Ik wil hem niet nog verder heen zien gaan." Zei ze kalm. Ze deed een pluk van haar blondw haar achter haar oor. Ze was Jeremy's vriendin.. Nu niet meer. Het deed pijn om het te zeggen en ze keek weg. Ze miste zijn armen om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 6:11 am

Carlos schudde zijn hoofd, 'Nog nooit helemaal sober, maar ik had dat wel gemerkt.' zei hij en hij schraapte zijn keel, hij had wel door dat hij Wyatt niet écht kende. 'Ah, ik dacht al zoiets, maar nu is het duidelijk dat jij het meisje was. Gaat het een beetje? Het is niet niets wat er gebeurt is. En ik weet dat ik eruit zie als een hartenbreker maar dat valt wel mee. Ik weet dat Wyatt nooit iets voor mij zou voelen dus hem kwetsen lijkt me lastig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 6:17 am

Julia knikte even en keek toen weg. Ging het? Ach, wat ging het die jongen aan. "Ja. Het gaat wel, natuurlijk kan het beter maar ja. Terug naar Wyatt." Julia wilde het niet over zichzelf hebben. "Hoe weet jij nou wat hij voelt? Behalve als je in zijn hoofd kan kijken.. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Ik had wat er gebeurd is ook niet verwacht en kijk nu. Dus je weet maar nooit.' Julia keek hem kalm aan en streek haar shirt glad. "Nouja, je ziet er wel als meer uit dan alleen een hartenbreker hoor.. Geloof me." Ze keek hem aan waarna ze weer weg keek en zich even uitrekte. Haar botten kraakten een beetje en ze had een gevoel van honger. Om die reden pakte ze een droge cracker uit haar tas en at wat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 8:51 am

Carlos knikte peinzend, 'Je hebt gelijk, ik weet niet wat hij voelt, maar ik heb een gevoel dat het niet gaat gebeuren. Maar van een gevoel uitgaan is nooit goed geweest.' Hij wist niet waar het gevoel vandaan kwam, maar het was niet dat hij zelf gevoelens voor hem had. Hij grinnikte, 'Zoals, waar zie jij me nou voor aan? Ik ga niet raden, zeg maar.' zei hij en hij nam een iets minder opschepperige houding aan door zijn benen wat dichter naar elkaar te brengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 10:15 am

Julia keek naar hem. "En sinds wanneer hebben mannen een gevoel? En zeker als het gaat om intuitie?" Ze schudde haar hoofd en glimlachte even naar Carlos. "Waar ik je voor aan zie? Voor een rokken, en in dit geval ook broeken, jager. Iemand die met mensen naar bed gaat zonder ook maar iets te voelen en zonder er ook maar iets voor te willen voelen. Ik zie je aan voor iemand die wel harten breekt en veel te glad is. Iemand met wie ik zelfs nog niet mee zou willen al zou die zich vrijwillig aanbieden. Sorry, heel veel goeds is het niet maar dat straal je uit. Maar dit was mijn eerste indruk." Zei ze eerlijk en ze keek vanaf haar schoot weer naar hem op. "Die is wel wat bijgesteld nu. Nog niet heel veel, maar een beetje. Klein beetje." Zei ze zacht en ze glimlachte naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 10:26 am

Carlos trok zijn wenkbrauwen op, 'Ik dacht dat mannen seksistisch waren, al is dat ook weer seksistisch.' Hij besloot er verder niet over na te denken. Bij Julia's beschrijving van haar eerste indruk van hem beet hij op zijn lip, 'Dat is niet geheel onwaar. Maar meestal komen de mensen naar mij toe.' zei hij en hij wreef zijn vingers samen om duidelijk te maken dat hij het over geld had. 'Ik heb niets te verbergen, dus een eerste indruk klopt vaak, zelfs al is ie negatief.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimema sep 16, 2013 5:48 pm

Ze slikte. Kennelijk klopte haar indruk van hem nog aardig ook. "Maar waarom doe je dit dan? Ik bedoel ik had prima seks met Jeremy. Maar het was niet betekenisloos. Waarom bij jou wel? Waarom vind jij niet, na duidelijk meer dan genoeg mensen die ene die je laat inzien dat het niet nodig is?" Ze keek Carlos rustig aan en keek toen weg omdat ze moest gapen. Ze sloeg haar hand snel voor haar mond. Dat kreeg je als je te weinig at en slechte nachten had. Dan werd je moe. "Heb je eigenlijk nog wel andere hobby's dan seks hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 4:30 am

Carlos keek haar verward aan, 'Ik ben geboren in deze industrie en was niet van plan om hem te verlaten. Tot Wyatt heb ik nog nooit een band met iemand opgebouwd...' hij slikte, tot Wyatt niet nee. Hij werd redelijk kalm van de rust die Julia uitsteaalde en hij maakte zich er niet al te veel zorgen om. 'Ik ga graag rennen... Voor iets van een clubsport heb ik nooit echt geld gehad.' zei hij zacht, dat hij heel lang drugsverslaafde was geweest zei hij natuurlijk niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 5:01 am

Kalm keek ze hem aan en slikte. "En vind je het fijn? Die band die je met Wyatt hebt? Lijkt me wel anders had je die allang opgegeven." Julia keek hem nadenkend aan. "Misschien moet je met meer mensen een band opbouwen, mensen die misschien niet direct met je naar bed toe gaan daar kun je ook vriendschappen mee opbouwen." Julia speelde met haar blonde haren en knikte. "Je zou hier het kunnen proberen? Er zijn clubs zat, wie weet vind je het wel heel leuk. En Wyatt wilt je vast wel in beweging tekenen als hij wilt oefenen. Hij heeft mij ook een keer getekend terwijl ik bezig was met dansen." Zei ze glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:37 am

Carlos knikte, 'Eerst was het alleen maar handig maar zoals ik al zei, ik geef echt om hem.' hij zuchtte, 'Misschien niet zo'n goed idee.' hij had nou niet echt het idee dat er veel goeds uit zou komen als hij zijn gevoelens voor Wyatt toegaf. 'Ik heb wel vrienden hoor, maar dat is anders, daarmee heb ik geen seks. Zoiets als Wyatt heb ik nog nooit gehad, een combinatie van de twee.' legde hij uit, het was vrij ingewikkeld nu hij er zo over nadacht. 'Tekent Wyatt?' dat was het enige wat hij overhield van wat ze gezegd had, 'Is hij goed?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:42 am

"Misschien is zoiets als Wyatt dan wel iets goeds. He klinkt bijna als een relatie. Vriendschap en seks." Ze keek hem liefjes aan en schudde haar hoofd. "Nee.. Dat komt heus wel goed.' zei ze kalm. Julia grinnikte toen zacht en knikte. "Ja Wyatt tekent. En hij heeft ontzettend veel talent. Echt prachtig. Hij moet er echt wat mee gaan doen hoor." zei ze glimlachend tegen hem. "Ik vind het dan onwijs goed maarbmijn zonnetje bezit al een zonnebril dus erger kan het niet." zei ze vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 10:58 am

Carlos snoof, 'Nou van die vriendschap bestaat weinig, ik zeg het wel zo, maar het is meer dat we elkaar vertrouwen... Een relatie is het zeker niet.' en dát vond hij nou jammer, al gaf hij het niet helemaal toe. 'Ik moet echt een vragen om er wat van te zien!' zei hij enthoustiast en hij lachte, 'Ik vertrouw je maar op je woord, nu je het zegt is het inderdaad wcht iets voor hem... We moeten evht meer over normale dingen praten ik weet zo vreselijk winig over die jongen.' Hij zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De leerlingenruimte. - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De leerlingenruimte.   De leerlingenruimte. - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De leerlingenruimte.
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: