Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het cafeetje

Ga naar beneden 
+5
Olivia
Daykota
Cam
Daniel
Nemesis
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 1:16 am

Okaay Very Happy
--
Julia slikte, ze had het advies van Wyatt opgevolgd en enkele grammetjes waren erbij, maar geestelijk ging het steeds slechter. Na de confrontatie met Jeremy had ze een tijd lang niet kunnen stoppen met huilen. Nu had ze zich toch wel mooi aangekleed en opgemaakt, maar haar gevoel was niet hetzelfde. Onzeker keek ze even. Maar ze opende de deur en zag Wyatt zitten. Rustig liep ze naar hem toe en ging ze stilletjes zitten. "Goedemiddag..' Zei ze kalm en ze bestelde een glas water. Afwachtend keek ze Wyatt aan, blij dat hij nuchter was, eindelijk nuchter was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 7:54 am

Wyatt keek op naar haar en glimlachte. Zijn haar zat in een halve paardenstaart, met de helft nog los, voor het eerst in jaren. "Hoi Jullia." Hij gebaarde naar de kaart. "Wil je iets drinken of eten, ik trakteer." Hij keek haar met een voorzichtige blik aan. Hij wist nog steeds niet wat ze nou vond van hem en Carlos. Hij wist niet of hij veel moest uitleggen, of dat ze al genoeg wist. Het maakte hem onzeker. Het hielp niet dat zijn hoofd helder was. De alcohol had altijd geholpen met zijn verlegenheid en dus ongemakkelijkheid met mensen, terug dringen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 8:06 am

Julia keek hem aan. "Wat sap is prima." Zei ze kalm. Ze bekeek Wyatt even en glimlachte in zichzelf. "Je ziet er goed uit. En ik ben blij je weer eens sober te zien." Julia streek even door haar haren heen en glimlachte liefjes naar hem. Ze had geen idee hoe ze het onderwerp Carlos moest aansnijden en zachtjes zuchtte ze even. Onzeker keek ze naar de grond en slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 8:35 am

Wyatt knikte. Als zo de serveerster langs zou komen zou hij het doorgeven. "Dankje." Zei hij zacht. Complimenten moest hij van zichzelf altijd aannemen, maar eigenlijk was hij liever aangeschoten geweest. Er viel even een pijnlijke stilte voor hij uiteindelijk besloot in te grijpen. "Kijk, ik weet waarom we hier zijn. Jij wilde het over Carlos hebben. Hoe het zit tussen mij en Carlos, of niet?" Hij keek haar vragend aan. Het dramatische moment, waar in een 'reality' tv-serie erg veel close-ups zouden zijn, werd verbroken door de serveerster. "Thee voor mij en sap voor haar" zei hij zacht voor hij afwachtend naar Julia keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 8:47 am

Julia knikte kalm en wachtte even, toen Wyatt sprak keek ze hem aan en knikte instemmend. "Ja. Dat wil ik inderdaad weten. Ik wil me echt niet met jouw leven bemoeien en je moet doen wat je wilt maar.." Julia keek weg, want ze bemoeide zich wel met zijn leven. "Ik ben gewoon bezorgd om je, ik wil niet dat hij je iets doet." Zachtjes pakte ze zijn handen even vast. "Dan zou ik mezelf slecht voelen als ik nooit iets tegen je gezegd had." Zacht beet ze op haar onderlip en wachtte af. Julia wilde graag horen wat hij te zeggen had over hem en Carlos, ze wist niet of ze er blij mee zou zijn maar als Wyatt gelukkig was dan moest zij ook maar gelukkig zijn, al was het alleen maar voor Wyatt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 9:33 am

Wyatt glimlachte naar haar en legde zijn hand op de hare. "Dat doe je niet. Je mag je zorgen maken om me en meer willen weten. Als de rollen omgedraaid waren zou ik dat ook zijn." Hij zuchtte. "Ik weet niet of je blij zal worden van mijn andwoord. Carlos en ik zijn, zoals ik al had gezegd toen je ons tegenkwam, fuckbuddies. Ik weet geen omschrijving die het beter dekt, sorry." Hij speelde met de sjaal die hij om zijn nek had. Misschien zeker weten was dat om zuigzoenen te verbergen. "Ik kan je garanderen dat we nog nooit iets hebben gedaan waar ik spijt van heb. Hij is altijd heel lief en vraagt regelmatig of ik nog wel oké ben met wat er tussen ons speelt." Hij glimlachte. Hij had geen gevoelens voor Carlos, er was niet meer liefde dan dat hij had voor een vriend. Wat ze hadden, wat het ook was, maakte hem echter wel echt gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 9:41 am

Met een glimlachje hield ze zijn hand vast, blij dat ze zich wel zorgen mocht maken. Zachtjes beet Julia op haar onderlip terwijl ze naar hem luisterde en keek hem aan. Stilletjes knikte ze en luisterde verder voor ze commentaar ging geven. Ze hield Wyatt's hand zacht vast. "Ik kan niet zeggen dat ik het eens ben met jullie verhouding. Maar ik wil heel graag dat je gelukkig bent en als dit je gelukkig maakt dan is het oké.." Julia keek hem aan. "Maar ik wil wel dat je een beetje mindert met de drank Wyatt.. Ik wil je straks niet in een ziekenhuis op moeten zoeken." Zacht streelde ze met haar duim over zijn hand heen en glimlachte liefjes. "Ik wil je niet alleen maar meer spreken over Carlos trouwens.." Voegde ze er daarna aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 10:17 am

Wyatt wikkelde zijn vrije hand om zijn kopje zodra die werd neergezet. "Ik weet dat het controversieel is, wat wij doen. Het is niet hoe een boek zegt dat het zou moeten lopen. Zo gaat het niet in een romcom. Toch ben ik gelukkig. Het is fijn om samen niet alleen te zijn. Of iets in die richting." Hij keek naar zijn handen. Drank vond hij niet altijd even makkelijk om over te praten. "Carlos heeft me toen je ons zag gevraagd met hem mee te gaan naar het feest. Onder voorwaarde dat ik niet zal drinken. Ik drink echt niet genoeg om om te vallen, geloof me. Alleen genoeg om niet meer helemaal helder te zijn." Oké dat klonk niet echt heel goed. Hij was niet echt goed in zichzelf verdedigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 10:26 am

Julia keek hem aan. Ze knikte en nam een slokje sap. "Dat begrijp ik heel goed en ik ben blij dat je met iemand samen kunt zijn. Maar het kwam gewoon een beetje verkeerd over." Zei ze verlegen. Ze keek hem liefjes aan. "Het is jouw boek Wyatt. Jij kiest hoe het verloopt." Julia keek hem aan. "Dat vind ik heel goed van hem. Je kan best drinken Wyatt. Maar met mate." zei ze zachtjes en eerlijk. "Van mj mag je ook bes dronken worden, zolang je maar wel sober kunt zijn." fluisterde zehem toe en ze keek hem rustig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 12:45 pm

Wyatt glimlachte. "Ik ben me ervan bewust dat mijn relatie raar is, maar ik ben blij dat je toch blij voor ons kan zijn in zekere zin." Hij glimlachte. Hij nam een voorzichtig slokje thee. Het was nog te heet maar het smaakte lekker. "Ik denk dat het nog goed gaat zo, met de alcohol. Ik drink niet 's ochtends. Dat niet." zei hij zacht. Hij keek naar zijn kopje. "Het is een probleem, maar het komt wel goed." Hij glimlachte naar haar. "Maar even over iets leukers, volgensmij ben je aangekomen, of lijkt dat alleen?" vroeg hij met een vriendelijke glimlach. Het was niet echt zichtbaar, maar hij dacht van wel en ze kon wel opgevrolijkt worden. Hij was bang voor haar. Hij dacht dat het met het lichaam vanzelf goed zou komen, maar met de Julia die daarin zat niet per se.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 5:44 pm

"Ik ben wel blij voor jullie ja." zei ze zacht en liefjes. Ze keek naar Wyatt en bloosde toen hij dat zei. "Een paar gram wel ja." Verlegen keek ze naar haar sapje en ronk er wat van. 'Ik heb Jereny gesproken." Kwam het toen vanuit niets uit haar mond. Ze keek Wyatt aan. "Hij begrijpt dat hij fout is.." Mompelde ze en ze keekbonzeker weg. Dit was niets. Ze voelde zich niet fijn als ze het over Jeremy had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 22, 2013 12:51 am

Wyatt schonk haar een grote trotse glimlach. "Goedzo dat is al een paar gram in de goede richting." Hij gaf een bemoedigend kneepje in haar hand. Toen ze over Jeremy begon waren zijn pogingen het gesprek een vrolijkere richting op te sturen voor niets geweest. "Dat is stap een, dat hij doorheeft dat het niet goed was. Heeft hij ook zijn excuses aangeboden? Als hij dat heeft gedaan, waren het "het spijt me, maar het was dus echt niet mijn eigen schuld" excuses? Want die tellen niet helemaal." Die had hij vaak genoeg gehoord. 'Sorry Wyatt dat je niet mee mag doen met hinkelen, maar jij bent ook zo raar' 'Nou sorry hoor dat niemand Wyatt in zijn groepje wil, maar hij is ook een gek met al die verzinsels van hem' 'Sorry hoor dat we je gekwetst hebben of zo' Of een sorry telt heeft niets te maken met de waarde die de spreker er aan geeft, maar de woorden er omheen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 25, 2013 12:06 pm

Instemmend knikte en hield zacht en veilig zijn hamd vast. Ze keek hem aan en luisterde naar zijn vraag. "Hij is er kapot van en zou alles doen om het goed te maken. Dat hij een fout had gemaakt die hij nooit had willen maken." Mompede ze met een onvaste stem. "Maar het lukt me gewoon niet direct om hem alles te vergeven. Om hem erin te vertrouwen. Ik wil echt geen andere vent maar wat als er weer iets gebeurs.. Wie weet met een andere jongen. En dan? Dan kan ik hem alsnog niet vertrouwen." fluisterde Julia, kijkend naar Wyatt. "Ik weet nirt of ik het nog een keer aandurf maar ik dwnk dat hij me opgeeft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 27, 2013 10:17 am

Wyatt streek rustig over de rug van haar hand. "Julia, ik denk dat het beste is afwachten wat er gebeurd. Als je hem met de tijd vergeeft, aangezien hij je vergeving niet gaat winnen als hij zomaar opgeeft, dan komt dat moment vanzelf. Ik denk dat je hem even met rust moet laten en voor jezelf moet zorgen. Ervoor zorgen dat je ook zonder hem gelukkig kan zijn. We kunnen een keer samen een film kijken en een 'meiden avondje' houden bijvoorbeeld." Hij glimlachte naar haar. Hij vond het moeilijk om haar te helpen. Als dat mogelijk was zou hij haar vasthouden tot ze niet meer verdrietig was en weer gezond was. Dat kon alleen niet. De enige andere optie was met haar praten en proberen een goede vriend te zijn. Beter dan hij eerder was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 27, 2013 7:00 pm

Ze liet zijn hand niet los en keek hem aan. Wyatt had gelijk, ze moest de tijd nemen en voor zichzelf gaan zorgen. Ze moest zichzelf misschien een keer op de eerste plaats zetten. Zacht beet ze op haar onderlip en keek naar haar drinken waarna ze zacht moest giechelen. "En wat zou je willen doen dan op een meidenavondje?" vroeg ze hem met een vrolijks lach. Ze keek Wyatt aan en genoot al bij het idee. Zeker omdat ze op die manier haar band met Wyatt op kon bouwen, iets dat ze ook heel graag wilde want ze had hem weer nodig als beste vriend. Daarom was ze ook ontzettend blij met hem. Dat hij er voor haar was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimema sep 30, 2013 9:15 am

Wyatt pakte haar handen. Hij was blij dat ze enthausiast was. Hij wilde haar met alle plezier opvrolijken. "We kunnen chickflicks kijken, elkaar makeovers geven, je zal een exclusief privilege krijgen om met mijn haar te doen waar je zin in hebt," dat was wel een privilege. Zelfs Carlos mocht niet zomaar aan zijn haar zitten. Als het door de war was dan kreeg die een tik. "en natuurlijk nog veel meer van die dingen die stereotiep zijn voor meidenslaapfeestjes. Ik ben dan wel een jongen, maar mijn haar is lang genoeg om voor een meisje door te gaan." Hij gaf haar een knipoog. Hij had ook een beetje een babyface en een jongensachtig lichaam zonder brede schouders, dat kon ook op de 'Wyatt kan van achteren doorgaan voor een meisje'-lijst. "Wat zeg je ervan? Mag ik surrogaat meisje spelen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimema sep 30, 2013 9:24 am

Julia begon vrolijk te lachen bij wat hij allemaal zei. "Ja! Je mag een meisje spelen! Ik zal je haar niet verpesten, dat beloof ik!" Vrolijk keek ze hem aan en knikte. "Ik zal me wel inhouden en niet je nagels gaan doen." Plagend keek ze hem aan. Het leek haar echt een goed idee en heel gezellig ook. "Ik heb denk ik nog wel wat echte meidenfilms in de kast liggen, maar we gaan wel voor de komedies hoor!" Julia had er nu al zin in, Wyatt was echt geweldig dat hij dit voorstelde. Met geen enkele andere jongen zou ze zoiets kunnen doen. Vrolijk nam ze nog een slokje van haar drinken. "Ik heb er nu al zin in, het is zo lang dat ik met wie dan ook ook maar een slaapfeestje heb gehouden. Je bent echt geweldig Wyatt!" Julia keek hem vrolijk aan, hij had haar helemaal opgefleurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimema sep 30, 2013 9:45 am

Wyatt grijnsde. "Je mag ook best mijn nagels doen en desnoods make-up op mijn smoel smeren. Een echte man laat zijn mannelijkheid niet door zoiets aantasten" zei de jongen die erg veel hello kitty spulletjes had, nooit echt een mannelijke indruk maakte op mensen en lang weelderig haar had. "Dit is toch waar al die meisjes met rare prioriteiten een 'gay best friend' voor willen hebben?" Het werd vergezeld door een knipoog. Hij vond het leuk om dit met haar te kunnen doen. Het was strictly speaking zijn tweede slaapfeestje. Het eerste telde niet echt omdat het helemaal de mist in was gegaan en halverwege afgebroken was. Hij was blij dat hij nu een echte vriend had. Niet kamergenoten waar hij mee om ging, maar iemand die platonisch van hem hield. Ook als hij grote grote fouten maakte en haar pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimema sep 30, 2013 10:16 am

"Nee, nee. Waar ik je voor wil hebben is juist om dat bij mij te doen!' Ze keek hem vrolijk aan en grinnikte zachtjes. "En meiden willen ook hun 'gay best friend' hebben voor kledingadvies en dat soort dingen. Kan je dat ook allemaal?" Lachend tikte ze tegen zijn neus. Julia straalde, ze voelde zich goed en dat was voor haarzelf nu ook het belangrijkste. Ze keek Wyatt dan ook vrolijk aan. "Wanneer gaan we onze sleepover houden?" Vroeg ze vrolijk, het fijne was dat ze dan én een leuke avond had met Wyatt én Jeremy kon vergeten. Ondanks dat ze het Wyatt nog altijd kwalijk nam had ze het hem eigenlijk alweer vergeven, gewoon omdat zij hem graag bij zich wilde als vriend. Hij was toch wel haar beste vriend(in) hier en die wilde ze absoluut niet kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 10:53 am

nieuw
-
De storm die buiten woedde had Jayden binnen gehouden na een kleine maaltijd. Veel at deze dame niet. Omdat het zo'n vreselijk weer was, werd binnen roken nu oogluikend toegestaan door de eigenaresse, waardoor Jayden nu heerlijk genietend aan een sigaret zat te trekken. Met in haar andere hand een glas sterke drank wachtte ze tot de storm wat ging liggen. Ze had behoefte aan het witte poeder dat op haar lag te wachten in haar slaapkamer, maar ze kon zich nog inhouden om zich direct naar haar kamer te haasten. De alcohol was ook al fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:03 am

Zeer natgeregend opende ze deur. Haar al strakke broek plakte zonodig nog strakker rond haar lichaam. Haar jas was op alle plekken nat en haar blonde haren dropen. Ze liep verder. De jongedame wist zich uit haar jas te wurmen. Ze was wat aangekomen en direct had de jas beter gezeten. Haar kleding zat strakker om haar dunne lichaam. Julia bestelde aan de bar een wijntje. Ze voelde er een grote behoefte naar sinds ze wilde opwarmen. Nat ging ze op een barkruk zitten en haalde plukken haren uit haar gezicht. Ze veegde haar make-up onder haar ogen vandaan en ze zag er algauw weer schappelijk uit. Met de wijn wasdirect de vraag om een asbak gekomen en ze zochtt in haar zakken naar haar sigaretten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:12 am

ze kende elkaar toch al of niet?
-
Jaydens blik werd getrokken door de komst van een nieuwe gast. Het openen van de deur had voor een windvlaag door de zaak gezorgd en maakte het nogmaals duidelijk wat voor een hondenweer het buiten was. Typisch herfstweer, brr. Het meisje dat binnen gelopen kwam zag er behoorlijk doorweekt uit, wat alleen maar Jaydens keuze om nog even te blijven versterkte. De aankomende roes wat heel aantrekkelijk, maar de warmte van dit café was op het moment ook erg fijn. "Eentje nodig?" vroeg Jayden, nadat ze haar nieuwe buurvrouw een asbak had zien vragen, waarna ze tevergeefs opzoek leek te zijn naar een pakje in haar tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:17 am

Ze hebben elkaar een keer ontmoet toen het ook regende maar dat was geen succes cx Weinig gepraat.
-
Irritatie stapelden zich op. Kletsnat, haar mobiel reageerde slecht en tot overmaat van ramp was ze ook nog haar sigaretten vergeten. Verbaasd en tevens dankbaar keek ze toen ook op, er werd haar een sigaret aangeboden. 'Heel erg graag, i snak er naar nu ik zo doorweekt ben' Julia schudde haar hoofd. 'Ik blijf liever hier dan daar nog een keer doorheen moeten.' Kort keek ze naar de vrouw die haar de sigaret aangeboden had en nam hem aan. Met een scheve glimlach keek ze naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:25 am

oja, nouja Julia heeft toch een gedaanteverwisseling ondergaan? Dan is het wel logisch dat Jayden haar niet meer herkent naar zo'n lange tijd en omgekeerd ook wel haha
-
Jayden gaf haar naast de sigaret ook maar een aansteker, anders had je ook zo weinig aan een sigaret. "Waarom denk je dat ik er nog zit." om haar woorden kracht bij te zetten, hief ze kort haar glas, "Met dit weer ga ik echt niet naar buiten, dan maar lekker dronken worden." grijnsde Jayden naar haar buurvrouw, wiens kleding haar volledige figuur nu liet zien. Had de regen toch nog een klein voordeel. Zelf droeg Jayden een panty die een soort van opengereten was, met erboven een leren rokje en lita's. Het was toch net even anders dan de meeste mensen en met haar nieuwe tatoeage leek ze nog alternatiever dan ze al geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitimezo okt 20, 2013 11:35 am

Juaah daarom :3
--
Rustig en toch verlangend werd de sigaret door Julia aangestoken. Ze keek even grinnikend naar het glas en blies een klein wolkje uit. 'Lekker naar de klote.' Klonk het instemmend vanuit haar mond. Ze nam rustig haar glas wijn en dronk ervan. Hoe stoer ze er ook uit zag. Julia behield dingen van haar klassieke opleiding en elegantie houden. Het drinken uit een glas, de manier van kijken. Kleine dingetjes maar die maakten haar net weer wat vrouwelijker. Nu ze toch in gesprek was met haar nieuwe buurvrouw vond Julia dat ze de jongedame ook best even mocht bekijken. Ze voelde een rilling door hasr lichaam lopen. Ze leek een lopend voorbeeld van wat Julia eigenlijk uit wilde stralen. Iets dat totaal niet zacht en girly was. Weg van haar oude imago en manier van doen. Niet dat ze daar een gezichtje voor had. Doch, de iets stoerdere look stond haar prima.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het cafeetje  - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het cafeetje    Het cafeetje  - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het cafeetje
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: