Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het torenkamertje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:48 am

Vol enthousiasme grijnsde Wyatt. "Je kan gewoon dansen, ik maak een paar snelle schetsen en dan kan jij zeggen welke je het mooist vind. Het tekenen van iets of iemand die beweegt is juist een interessante uitdaging. Het ziet er meteen ook minder geforceerd uit, dat is ook een plus." Hij knikte bij haar verhaal. Hij kende het alleen zijn. Bij hem was het dat vroeger iedereen hem meed omdat hij de 'gestoorde gek' was, alsof je door bij hem in de buurt te zijn ook opeens psychische problemen zou krijgen zoals met de griep. Zo kreeg je een basisschool waarin niemand met je om wilde gaan. "Het is geweldig dat het al zo goed met je gaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimema aug 19, 2013 12:42 am

Julia keek hem vrolijk aan. "Oh gaaf! Ik kom graag een keer langs om me te laten tekenen!' Zei ze vrolijk tegen hem en ze keek hem aan. "Ik ben heel erg benieuwd naar hoe het gaat worden. Ik doe klassiek ballet dus je zal sowieso meer tijd hebben dan met het breakdancen van Jeremy denk ik zo." Zei ze met een lieve glimlach en ze knikte daarna tevreden. "Ja, ik ben er echt heel blij mee. Ik doe ook mijn uiterste best, niet dat ik hier perse weg wil, niet nu ik eindelijk vrienden begin te krijgen, maar omdat ik gewoon weer wat normaler wil kunnen leven, i wil ook uit eten met vrienden of gewoon gezellig een ijsje eten, dat mis je wel en dan is dit toch best wel een handicap." Zei ze eerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimedo aug 22, 2013 11:36 am

sorry sorry sorry voor de late reactie, ik was op de andere laptop begonnen en toen moest ik dingen regelen want ik ga volgende week kamperen en toen was ik het gewoon vergeten, sorry sorry sorry ik hoop dat je me kan vergeven
-----------
Wyatt glimlachtte. "Ik kan je mijn nummer geven, dan kan je me gewoon een whatsappje sturen als het je uitkomt om getekend te worden." hij glimlachtte. "Het tekenen van bewegende dingen betekend vooral veel schetsen maken en daarna er eentje van natekenen. Je hebt niet, zoals met een fruitschaal of stilstaand model, eeuwen de tijd. Het is iets dat ik wil leren." Bij haar woorden gaf hij een kneepje in haar hand. Het was vast rot als je altijd met zo'n blok aan je been moet rondlopen. "Dan snap ik nog beter dat je blij bent met alle beetjes vooruitgang die je krijgen kan."
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 03, 2013 2:32 am

NEW
=========
Wyatt was een boek aan het lezen voor Engels. Hij vond er absoluut helemaal niets aan, maar hij kon even niet anders. Het boek moest uit, anders zou hij zijn verslag niet optijd af hebben. Hij was echter erg afgeleid. Hij was met zijn telefoon aan het kloten in plaats van werkelijk te gaan lezen. Het was fijn om weer iets met Carlos te hebben. Wat hun benefits without friends ding ook mocht zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 03, 2013 7:44 am

Jimmy was met zijn volledige messenset en zijn houten vis op weg naar het torenkamertje. De vis was bijna af. Het was duidelijk een vis, maar Jimmy moest nu alleen nog de laatste details aanbrengen. Maar dat was zo'n secuur werkje, dat hij het alleen op rustige plekken deed. Vandaar het torenkamertje.Toen hij bovenkwam zag hij iemand zitten. Hé, dat was nou jammer. Maar aan de andere kant kon Jim daar ook weer de voordelen van zien. Alleen nu nog niet. Hij ging aan de andere kant van het kamertje zitten, zonder iets te laten merken en vooral ook zonder de andere jongen aan te kijken. Hij ging zitten en rolde de etui met al zijn messen uit. Hij pakte precies de goede, één van de kleinere mesjes en begon te detailleren. Nog even en het zou net zijn alsof de vis zo weg kon zwemmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 03, 2013 8:08 am

Een andere persoon die binnenkwam was de afleiding waar hij voor gebeden had. Nu had hij een legitiem excuus tegenover zichzelf om niet verder te lezen en hoefde hij zich niet schuldig te voelen. Hij probeerde zichzelf te dwingen contact te zoeken met meer mensen. Hij stond op en keek mee over de schouder van de jongen. "Het is mooi. Wat voor een vis is het?" vroeg hij nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimema nov 04, 2013 5:35 am

Jimmy haalde zijn schouders op. Natuurlijk zei hij niets. En toch was uit de houding van de jongen af te lezen dat het een karper was, uit de vijver van de school. Zo simpel was het, je had helemaal geen woorden nodig om te kunnen praten met anderen. En het was voor iedereen even simpel. Alleen niet voor Noah, want die had teveel aan zijn hoofd. Maar Jim verwachtte dat die jongen de enige was en dat deze dus prima zou begrijpen dat hij zonder woorden zei dat het een karper was. Ondertussen ging hij druk verder met de details en werd de vis steeds echter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimema nov 04, 2013 6:57 am

Wyatt begreep niet heel veel van de jongen zijn houding. Hij was nooit erg goed geweesd in nonverbale communicatie omdat hij geen mensen had om veel nonverbaal mee te communiceren. Hij kon echter wel van herten intepreteren hoe ze zich voelden, maar dat was niet echt nuttig met tienerjongens die veel langer waren dan hijzelf. 20 cm was veel, zeker als je zelf klein was. "Is het een...." Hij fronste even. Komop Wyatt je hebt je halve jeugd in een bos gespendeerd, dit zou je moeten lukken. "karper?" vroeg hij voorzichtig. Of de jongen had zijn vraag stom gevonden dat hij niet had gesproken, ofwel hij kon niet praten. Hij zou proberen vragen met ongecompliceerde mogelijke antwoorden blijven stellen tot die vraag beantwoord was. Het was stom als hij de jongen oncomfortabel zou weten te maken als hij niet kon spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimema nov 04, 2013 7:28 am

Jimmy knikte. Ja, het was een karper. Maar hij reageerde verder niet veel op de jongen, omdat het detailleren al zijn aandacht vereiste. De schubben voelde al bijna precies als die van een echte vies, alleen dan minder nat Rolling Eyes en glibberig. En toch wel weer glibberig door de gladheid van het bewerkte hout. Af en toe wierp hij een blik op de andere jongen en één keer keek hij hem met zijn blauwerdanblauwe ogen aan. Het was lang genoeg voor de ander om het hypnotiserende blauw op te merken en voor Jimmy was het meer dan lang genoeg om te kijken naar wat voor persoon er tegenover hem zat. Daar was hij nu eenmaal goed in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimema nov 04, 2013 7:53 am

Wyatt keek geïnteresseerd toe. Hij was zelf ook creatief, maar alleen met penseel potlood en tabletpen. Dit was een heel ander niveau. Hij was altijd gefascineerd geweest door mensen die in een stuk hout of steen een engel konden zien, en die eruit bevrijden, om een kunstenaar van eeuwen terug te parafraseren. De ogen van de jongen waren mooi. Als hij materiaal bij zich had zou hij de neiging niet hebben kunnen weerstaan ze te tekenen. Hij zou het moeten doen met een herinnering. Nerveus door Jimmy's plotselinge brandende blik keek hij weg en zat nerveus aan zijn haar. Het hing vandaag allemaal los, maar zijn vingers begonnen een van de voorste lokken in een vlecht te veranderen. Hij vond het nog steeds moeilijk als mensen hem aanstaarden. "Ik ben Wyatt" zei hij zacht. Hij dacht niet dat er heel veel andere woorden nodig waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimedi nov 05, 2013 2:25 am

Jimmy knikte en wees op het naamplaatje op zijn borst. De manier voor hem om zich voor te stellen. Hij zou ook uit zijn houding kunnen laten blijken dat hij Jimmy heette, maar toen hij dat nog niet kon, had zijn moeder hem al van naamplaatjes voorzien en zo ging dat nu nog steeds. Hij keek af en toe naar hoe Wyatt met zijn haar speelde, waar hij wel veel van had, maar het houtsnijden vroeg steeds meer aandacht en daarom hield hij zich al snel niet meer bezig met andere dingen. De ribben in de vinnen werden duidelijk aangebracht en je kon er bijna doorheen kijken, zo dun was het hout daar geworden, maar het brak niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 10, 2013 12:13 am

potverdomme dacht dat ik hier al gereageerd had, blijkbaar had ik die reactie niet verzonden of was er wat misgegaan. dan maar opnieuw typen
-----------
Wyatt glimlachte toen hij het wijzen zag. Nu ging hij er al helemaal vanuit dat de jongen niet sprak, of het vrijwillig was of niet. "Aangenaam kennis te maken Jimmy, ik ben Wyatt." Zichzelf voorstellen leek hem de meest beleefde manier van doen. "Hij is echt supervet, die karper", zei hij duidelijk onder de indruk. Hij kon zelf goed tekenen, maar met zijn handen werken was nooit goed afgelopen. Ruimtelijk werk was niets voor hem, hij zou bij 2D blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitimezo nov 10, 2013 3:19 am

Jimmy glimlachte aardig en knikte simpel bij het krijgen van het compliment. Hij trok het zich altijd wel aan, een complimentje, maar hij deed er nooit zoveel mee. Je had complimentjes niet nodig als je jezelf, door zelfgemaakte stilte, op een 'hoger' niveau kon zetten. Hij stond er boven, maar vond het evengoed aardig. Het was moeilijk uit te leggen hoe Jims denkpatronen eruitzagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het torenkamertje - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het torenkamertje
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: