Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het torenkamertje

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 3:58 am

Wyatt glimlachte. "Als je het ooit wil leren, tekenen, dan kan je bij mij langs. Ik zou het je met alle plezier leren." Zijn ogen gingen weer even naar de stofjes die in het zonlicht zweefden. "Je houd dus van dansen. Ben je ervaren of een beginner, als ik zo brutaal mag zijn om het te vragen." Hij was nieuwsgierig hoe goed ze was. Of ze het voor haar lol deed of dat ze er mee verder wilde. En of ze dat dan ook kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 4:38 am

Julia keek hem aan en moest even glimlachen. "Oh daar wil ik best een keer gebruik van maken maar geloof me ik ben echt een ramp. Je hebt wel heel veel geduld nodig." Glimlachend keek ze hem aan waarna ze moest glimlachen. "Persoonlijk vind ik wel dat ik ervaren ben. Ik heb al verscheidene uitvoeringen gedaan en wil na Robinsons proberen op de dansacademie te komen." Zei ze glimlachend tegen hem aan. Zij vond zichzelf wel oke, natuurlijk was ze niet de allerbeste maar ze was zek niet slecht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 8:28 am

oeps hier moest ik nog reageren
------
Wyatt glimlachtte. "Iedereen kan leren tekenen, je hebt alleen veel geduld en werk nodig als je geen aanleg hebt. Zelfs als je aanleg hebt dan heb je veel werk nodig." Hij luisterde geïnteresseerd naar haar verhaal. "Dat is een heel mooi doel, ik hoop dat je erin slaagt om op een dansacademie te komen. Je bent aardig, je verdient het."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 8:46 am

Hahah slimmerd

"Ik hoop ook heel erg dat het me lukt, ik kan niets anders." Zei ze lachend waarna ze hem vrolijk aan keek. "Oke dan wil ik graag van je leren, ik vind het altijd heel erg mooi." Zei ze liefjes en ze keek vrolijk glimlachend naar Wyatt. "Teken je nog in een speciale stijl of gewoon waar je zin in hebt?" Vroeg ze hem en ze keek geinteresseerd naar hem. Ze was kok oprecht geinteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 9:01 am

ik ben slim is mij gezegd, maar stiekem ben ik erg verstrooid sst
-----
Wyatt glimlachte. Hij had er niets op tegen om te gaan tekenen. "Ik weet niet helemaal goed om het te omschrijven, alsof Tim burton, Alice in Wonderland en de blauwenmensen Avatar een kind hadden gekregen. Ik teken veel fantasy waar de stijl zich voor leent. Als het nodig is teken ik realistischer, hoewel dat me minder ligt kan ik het wel." Hij glimlachtte vriendelijk en veegde een lok haar achter zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 10:08 am

Hahah dat hoort bij slimme professors cx

Julia keek hem vol intesse aan. Ze keek hem liefjes aan. "Oh, dat is vast echt heel erg mooi." Zei ze liefjes tegen hem en ze keek haar Wyatt. Ze glimlachte naar hem en bleef zitten. "Ik ben erg benieuwd." Zei ze en ze leunde met haar hoofd tegen de stoel aan en keek naar hem. "Hm, het is best prettig hier." Zei ze bedenkelijk waarna ze haar mond hield, ze wist even niets te bedenken om te zeggen en hield haar mond dus maar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 10:41 am

ik weet ook niet echt meer iets te zeggen oeps
--------
Wyatt glimlachte vriendelijk naar haar. "Het is hier ook fijn, altijd wel rustig. Het voelt hier soms in zekere zin bijna magisch. Door het gouden zonlicht dat hier op het juiste moment van de dag de ruimte vult." Of omdat hij hier regelmatig een zwerm kolibries zag die niemand anders ooit zou zien. Hij dacht even na, waar zou hij haar over kunnen vragen. "Lees je graag?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:11 am

Wel.. Ik ook niet. Misschien een nieuwe meet?
---
Julia glimlachte. "Ja. Bijna wel ja." beaamde ze. Na de stilte keek ze even op van zijn vraag. "Ik las graag. Nu kan ik de concentratie er niet zo voor vinden. Het komt met vlagen." zei ze zachtjes. Ze keek Wyatt aan. "En jij dan?" vroeg ze hem rustig en ze glimlachte naar hem. Ze was benieuwd naar wat hij dan zou lezen en of het een aanrader zou zijn voor haar om te gaan lezen. Misschien zou dat haar binnenlort wel weer even goed doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:24 am

dat kan?
----
Wyatt knikte. "Ik heb hetzelfde, de laatste tijd kan ik me nier meer lekker op een boek concentreren, het voelt te geforceerd." Hij speelde met een lok haar. "Maar als je het nog nooit heb gelezen, Pride and Prejudice is een mooi boek. Het is Engelse literatuur en het is een kostuumdrama. Als je het boek niet wil lezen is er een erg goede verfilming met Keira Knightly." Hij glimlachtte. Hij werdt opgeschrikt toen zijn telefoon alarm afging. "Ik moet mijn therapeute op gaan zoeken, maar het was een genoegen je te ontmoetten Julia." Zei hij vriendelijk terwijl hij het alarm afzette. Voor hij wegging maakte hij een lichte buiging. "Ik hoop je weer te zien" zei hij met een hartelijke glimlach voor hij aan de tocht de trappen af begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:28 am

Maar waar cx?
--
Julia knikte instemmend. "De film heb ij wel eens gezien ja." zei ze glimlachend. Misschien dan toch tijd om het boek te lezen. Ze schrok op uit haar gedachten dor zijn alarm en glimlachte breed. "Ah ja natuurlijk. Succes en heel erg bedankt. Ik hoop jou ook weer te zien Wyatt." zei ze en ze keek hem rustig aan. Ze bleef zelf nog een tijdje rustig zitten om alles eve rustig te kunnen overdenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:30 am

uhhm het kan in princiepe nog een keer hier, maar na de Jace situatie en/of nadat Wyatt een crush heeft gekregen op Jeremy
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:34 am

Ooh jaa Very Happy en dan voor of na de date van Jeremy en Juul?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:45 am

oeh ene date waar? en jij mag kiezen wat is het spannends (waar chronologisch moet ik de date dan ten opzichte van Jace plaatsen?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:48 am

Ik denk dat de date er na was maar ze er Jeremy gewoon niet over gezegd heeft en bij de ijszaak :3 ik denk dat we na de date doen. Dat is leeeuk en zielig :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 11:58 am

uhu, vooral omdat Wyatt een baby is en zoiets gaat hebben van, deze strijd is al verloren, ik ga zielig in een hoekje zitten, ga jij maar zoenen met Jeremy *sob* alleen dat dus niet gaat communiceren en erg zielig gaat doen want zo is Wyatt

ik ga ff de date lezen, begin jij anders vast? dan reageer ik na het lezen
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 12:04 pm

Is goed Very Happy
--
Met een gemengde blik keek ze uit het raam. Ze was hier gekomen om na te denken. Ze was eindelijk gelukkig, ze had haar eerste date met Jeremy gehad maar ook haar aanvaring met Jace en die zat haar dwars. Wat als anderen haar ook gewoon wilden gebruiken voor seks. En ze inderdaad wanholig was. Jace had gelijk gehad. Ze was een wandelend skelet, wie zou haar nou willen. Onzekerheid overviel haar en hard beet ze op haar onderlip. Ze wilde er niet over nadenken maar moest wel. Bovendien kon ze het Jeremy gewoon niet vertellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 12:18 pm

aww ze zijn zo schattig samen, sws dat Wyatt nooit homewrecker (niet dat dat geen leuk liedje is) gaat spelen, dat zou ik mezelf niet kunnen vergeven
------
Wyatt liep de trap op met een vrolijke veer in zijn stappen. Hij had nu een totaal van twee vrienden, drie als hij Julia meetelde. En misschien, heel misschien had hij een crush, en misschien zou hij die crush gaan opzoeken zondag. Hij beet op zijn lip om te voorkomen dat zijn glimlach zijn gezicht in tweeën zou doen splijten. Hij keek verbaasd op toen hij Julia zag zitten. Dit had hij in eerste instantie niet verwacht, dat hij haar hier weer zou zien. Niet dat haar hier-zijn hem ongelukkig maakte. Hij ging op zijn gebruikelijke stoel zitten voor hij iets zei. "Hoi Julia." Zei hij vrolijk. Hij zag aan haar houding dat ze niet gelukkig was, maar misschien kon hij haar opvrolijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimema aug 12, 2013 6:39 pm

Ghehe zijn ze zook. En dat is lieff c:
--
Julia keek op bij de voetstappen en ontspande zichtbaar toen ze Wyatt zag. "He Wyatt." zei ze met een glimlachje. Ze liep weer naar de stoel toe en keek naar hem. "Hoe gaat het ermee?" vroeg ze rustig aan hem. Ze ging zitten en pakte haar flesje water vast. Rustig speelde ze daarmee en ze keek daarna weer op naar de jongen. Hij zag er goed en vrolijk uit en dat liet haar wat glimlachen. Ook haar gedachtes aan Jeremy beurden haar wat op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 7:35 am

Mochten Julia en Jeremy het zelf willen verkloten is dat hun zaak, tot die tijd wil Wyatt er niets mee te maken hebben.
------
Wyatt glimlachte. "Het gaat heel goed met me, ik heb een nieuwe vriend erbij gemaakt. Voor mij is dat iets om trots op te zijn." Niet dat anderen niet blij waren met nieuwe vrienden, maar hijzelf was zelf altijd te verlegen om op mensen af te stappen, dus als hij nieuwe vrienden maakte was het bijzonder. Tot begin dit jaar had hij op deze school nog geen vrienden, nu stond de teller op drie. Zijn therapeute was ook trots. "Nu heb ik jou en mijn kamergenoten, Merlin en Jeremy." Hij glimlachte vrolijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 9:44 am

Wyatt is een schatje. C:
--
Julia keek hem vrolijk aan. "Oh Merlin is inderdaad echt een hele aardige jongen." Begon ze rustig. Ze keek glimlachend naar Wyatt. Zeker toen hij de naan Jeremy noemde beet ze verliefd op haar onderlip. "Oh ja, je bent een vriend van Jeremy?" vroeg ze liefjes en ze keek hem aan. Ze was veel te verliefd op hem. Na hun date die helemaal hrt einde was.. Ze zuchtte gelukzalig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 10:00 am

Ik weet het, hij is echt een schatje
---------
Wyatt knikte. "Merlin het die ervoor heeft gezorgd dat ik nu iets opener ben." Zei hij met een lieve glimlach. Hij gaf veel om Merlin. Zoals hij al had gezegd was Merlin een doorbraak geweest in zijn weg naar vrienden. "Ja, we waren elkaar tegengekomen op t landgoed. Hij was heel aardig en vrolijk." Hij glimlachte. Haar dromerige blik en gelukzalige zucht beloofden niet veel goeds maar hij moest het vragen, niet dat het onheilspellende gevoel op zijn gezicht was gezien. "Ken je Jeremy dan?" vroeg hij nieuwschierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 11:38 am

"Merlin is een schat. Hij helpt me met eten dokr elke vrijdag met me te gaan uiteten." zei ze.glimlachebd. Ze keek naar hem en glimlachte. "Jeremy en ik zijn op een date geweest." zei ze blozend. Ze keek verlegen naar Wyatt en llukte aan haar jurkje. "Hij is ontzettend lief." fluisterdr ze zacht. Ze keek verlegen naar Wyatt en kee toen even naar haar schoot. Ze wildegraag weer naar Jereny toe het was gezellig methem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 11:55 am

Wyatt glimlachte. Merlin was een lieverd. Hij had al vermoed dat ze eten nodig zou hebben voor haar hulp. Ze was eng mager, conclusies trekken was niet moeilijk. Het waren zijn zaken niet, dus hij liet het links liggen. "Dat ik wel hoe ik Merlin ken. Hij is lief." Wat ze zei over Jeremy was echter een steek in zijn hart. Hij wenste hen het beste toe, maar hem nog steeds pijn dat te horen. Hij had hoop gehad. De eerste crush die ergens op sloeg en Jeremy leek met hem te flirten. Dat zou hij dan wel in zijn gewilligheid om iemand voor zich te krijgen verkeerd begrepen hebben. "Wat leuk voor je!" zei hij enthousiast. Hij verdiende een Oscar. Van binnen kon hij wel janken, maar hij had er niets van laten merken. "Loopt het goed tussen jullie?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 12:33 pm

Julia keek hem aan. Ze knikte met een vrolijke glimlach. "Volgens mij loopt het wel goed tussen ons. Hij os lief voor me en we hebben samen een ijsje gegeten." zei ze liefjes en ze keek even naar Wyatt. "Ik denk dat ik hem wel durf te gaan vertrouwen. Alleen.." ze slikte even. Het nare voorval met Jace kreeg ze niet uit haar hoofd. Zacht zuchtte ze even. "Er zijn djngen gebeurt voor de date die.ik niet durf te zeggen. Ik ben bang dat hij denkt dat ik alleen maar aandacht wil." fluisterde ze zachr. Een diepe zucht ontsnaote aan haar lippen en ze trok haar benen op. Waarom moest dit nou net allenaal tegelijk gebeuren?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitimedi aug 13, 2013 1:07 pm

Wyatt hoefde gelukkig niet zijn best te doen om gelukkig te zijn voor haar. Hij vermoedde toch al dat zijn kansen niet groot waren. Hij had nog geen bevestiging gehad dat Jeremy ook voor jongens zou gaan. Julia zag er zo gelukkig uit, ze was zo blij. Het kostte geen moeite om blij te zijn dat het meisje dat hij hier huilend had gevonden nu zo blij kon zijn. "Julia, ik weet dat je de blik die je net op je gezicht had niet had kunnen zien, maar Jeremy ziet hem wel. Ik kan me niet indenken dat iemand die jou zo heeft zien lachen zou kunnen denken dat je bij hem bent om een andere reden dan liefde." Hij glimlachte en pakte haar hand om er een bemoedigend kneepje in te geven. "Ik weet niet wat er gebeurd is voor de date, ik hoef het ook niet te weten al ben ik er altijd voor je als je een luisterend oor nodig hebt. Het is niet belangrijk. Als Jeremy het niet weet, dan kan het zijn oordeel niet beinvloeden."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het torenkamertje - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het torenkamertje   Het torenkamertje - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het torenkamertje
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: