Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.

Ga naar beneden 
+5
Jeremy
Jonah
Merlin
Daykota
Hinata
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:10 am

"Aaaah gemenerik! Je weet wel hoe je iemand moet plagen. Je mag je vriendje helemaal niet pesten." Hij keek sipjes naar haar met zijn grote, blauwe, puppy oogjes. "Maar ik kom ook graag zo langs hoor want met jou in bed knuffelen is echt leuk." Hij knuffelde haar lief en gaf haar een aantal korte kusjes. Hij vond het leuk om Julia te kietelen want blijkbaar kon ze daar echt niet tegen. Hij hield er ook niet van om gekieteld te worden. Het was zo'n vreemd gevoel wat je niet kan verklaren. Vond je kietelen nu fijn of niet fijn? Hmm.... "Ik ben gemeen? Jij doet gemeen en ik doe nu gewoon gemeen terug. " Hij stak plagend zijn tong uit. "owja... de complimentjes waren ook heel lief. Nu voel ik mij schuldig. Hoe kan ik het goedmaken met mijn engeltje.?" Hij bracht haar hand naar zijn lippen om haar hand te kunnen kussen. "Ik doe alles wat je wilt."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 2:32 am

Julia giechelde even en keek hem loefjes aan. "Nee wamt van mij is een teken van liefde." zei ze plagend en ze kwam toen langzaam bij hem. Ze kroop pestend op een sexy manier naar hem toe en ouste hem teder. "Je kan het goedmaken door.. Uhm.. Door bij me te blijven liggen de rest van de nacht." zei ze zacht. Ze liet haar handen onder zijn shirt en omarmde hem op die manier. Ze legde haar hoofd op zijn borst en ging zo liggen. Ze hield van zijn warmte. Het maakte haar rustig en zacht kuste ze zijn lippen. "Ik vind je echt heel erg lekker. Je bent een geweldig kussen. Zo heerlijk warm." zeize liefdevol en ze gaapte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 5:29 am

"En wat is mijn teken dan? Ik ben de liefde." Hij kreeg een brede grijns op zijn gezicht door zijn eigen creativiteit. Het klonk wel een beetje arrogant maar zo was het niet bedoeld. "Echt? Dat was ik al vanaf het begin van plan om samen met mijn meisje te slapen. Lekker s'morgens wakker te worden en een sapje te drinken. Want een ontbijtje is niet bepaald... Tja een optie toch?" Hij streelde door haar blonde lokken en staarde naar het plafond. Jeremy begon wel moe te worden. Ook hij begon te gapen toen Julia begon. "Jij bent in alles goed dus veel heb ik niet te zeggen. Je bent gewoon f-a-n-t-a-s-t-i-s-c-h."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 7:03 am

Julia moest lachen. "Dus ik ben verliefd op de liefde? Dat is wel heel speciaal..' Zei ze lachend en ze keek hem aan en knikte tevreden. "Ja, mooi dat je dat van plan was." Begon ze en daarna knikte ze. "Nee, ik heb weinig behoefte aan een ontbijtje, op z'n hoogst wat yoghurt." Zei ze liefjes. Ze kroop tegen hem aan en sloot haar ogen. "Ik weet het, ik ben geweldig. Dus de liefde mag nu gaan slapen." Zei ze liefdevol. Ze sloot haar ogen vermoeid en gaapte even. "Ik ga slapen liefje, welterusten." Zei ze zacht. Ze gaf hem nog een lange nachtzoen waarna ze op hem ging liggen en in slaap viel. Vermoeid en al bijna in slaap vallend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 9:02 am

"Iedereen wordt gewoon verliefd op mij omdat ik de liefde ben. Kan er niets aan doen dat ik zo aantrekkelijk ben." Hij haalde simpel haar schouders op. Met een onschuldig blik keek hij haar aan. Een grijns verscheen op zijn gezicht. "Dan eten wij morgenvroeg een lekker yoghurtje. Ook al ben ik zelf niet zo heel dol op yoghurt. Maar voor jou maak ik een uitzondering." Hij ging nu lekker liggen want hij wilde ook gaan slapen. "Slaap lekker prinsesje." Ze deelde nog een lange nachtkus voordat ze beide in slaap vielen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 02, 2013 11:17 am

Julia glimlachte.liefjes om hem. Ze bleef lekker ligge en sliep.snel.in. Heerlijk dromend over Jeremy. Die ochtend was ze al vroeg wakker. Zcht kroop.ze uit zijn armen. Zw maakte een goedontbijtje voorhem en had voorzichzelf een klein beetje yoghurt. Ze zette het zacht op het nachtkastje neer en ging zich toen in de badkamer wat opfrissen. Daarna pas kroop ze weer bij hem. Het wa nog vroeg dus.bleef ze rustig liggen en zou ze genietend afwachten tot hij wakker zou worden. Ze kuste zachr zihn lippem soms.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:34 am

Jeremy was een vaste slaper. Hij sliep ook vaker uit als hij niet naar school hoefde. Hij haatte het om vroeg op te staan. Dat vond de jongen verschrikkelijk. Waarom begonnen scholen altijd zo vroeg? En waarom duurde ze ook altijd zo lang? De jongen werd zachtjes wakker wanneer hij iets tegen zijn lippen aanvoelde. Iets zachts. Iets wat hem een fijn gevoel gaf van binnen. Hij opende langzaam zijn ogen en keek recht in die van Julia. Dit was nog een fijne manier van wakker worden. "Goedemorgen..." zei hij op een slaperig toontje en onderdrukte een gaap. Hij rook gelijk wat lekkers en zijn aandacht ging naar het ontbijtje die Julia blijkbaar voor hem had klaargemaakt. "Julia.... Dat had helemaal niet gehoeven."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 03, 2013 9:50 am

Toen hij wakker werd keek ze he liefjes aan en ze streelde zacht door zijn haren heen. "Jawel. Je moet goed eten, je bentnog in de groei." zei ze liefdevol tegen hem en ze streelde zijn wang. "Ik kan heus wel goed voor je zorgen hoor." zei ze teder. "Eet maar hoor. Ik kan er goed tegren als anderen meer eten dan ik." zei ze en ze pakte het schaaltje yoghurt dat ze langzaam en met moeite naar binnen lepelde. Tussen elke hap zat ontzettend veel tijd en ze bekeek Jeremy veel. Met wen lieve maar onzekere blik. Toch at ze door. Ze wilde laten zien dat hij zich geen zorgen hoefde te maken. Dat ze prima at. Toch bekroop.het misselijke en volle gevoel al heel erg snel en moeizaam slikte se een hapje door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 04, 2013 9:05 am

"Ja maaaaar, ik hou er niet van om zoveel te eten terwijl je alleen een yoghurtje hebt. Dan voel ik mij zo'n vreetzak en zeer onbeschoft. " Jeremy keek naar het heerlijke voedsel. Hij kon het toch niet laten staan? dan had Julia al die moeite voor niets gedaan. "Vindt je het echt niet erg? Echt niet?" Hij keek haar doordringend aan. Hij moest een bevestiging horen anders kreeg hij uiteindelijk een schuldgevoel. Het eten van haar yoghurt verliep niet bepaald soepel. Je zag aan haar dat zij daar veel moeite mee had. "gaat het? Je hoeft jezelf niet te dwingen als het niet gaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 04, 2013 5:28 pm

Jukia keek hem aan. "Dat ben je niet. Ik weet dat jouw behoeften naar voedswl anders zijn dan de mijne en dat vind ik totaal niet erg. Je hoeft je niet aan mijn hoeveelheden aanpassen want ik hoef me ook niet aan jou aan te passen." Zei ze glimlachend tegen he en ze keek toen naar de yoghurt en schudde haarhoofd. "Nee het gaat prima.." mompelde ze en ze at nog maar met muizenhapjes. Ze moest en zoj dit op krijgen. Ik ben oke." zei ze zachtjes tege hwm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 04, 2013 10:20 pm

"Oké. Dan ga ik genieten van het ontbijt wat mijn meisje voor mij heeft gemaakt." Tevreden begon hij te eten. Soms een beetje te gulzig omdat hij gewoon erge honger had. Seks was iets vermoeiend en bracht je veel honger de volgende ochtend. Dus nu moest hij al zijn energie weer bijpompen. Met een tevreden glimlach op zijn gezicht keek hij af en toe naar Julia. Hij begon nu op een wat langzamere manier te eten. Gewoon om Julia niet op te jagen omdat zij daar veel moeite mee had. "Je kunt het lieverd. Het gaat al heel goed. Ben echt trots op je."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 04, 2013 11:23 pm

Julia zag hem genieten van het eten en dat vond ze fijn. "Ik ben blij dat je het lekker vind." zei ze liefjes en ze schonk hem een geukzalige glimlavh. Daar naknikte ze. "Ik weet het. Ik doe mijn bet. Ik wil het perse op krijgen." zei ze zachthes en ze kroop tegen hem aan. Langzaam at ze haar schaaltje leeg en zette het toe weg. Geheel gevuld en ietwat misselijk kroop ze tegen hem aan en ze sloot haar ogen even. "Ik hou van je." zei ze zachtjes en verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 04, 2013 11:32 pm

"Het is echt heerlijk. Ik word echt goed behandeld door jou. Je bent echt toppie." Hij kneep speels in haar wang. Ook hij schonk haar een gelukzalige glimlach. "Ik vind het wel echt knap van je. Je bent zo gedreven. Daar mogen meer een voorbeeld aan nemen. Doe je best." Hij kuste haar lief tegen haar wang, knuffelde haar zachtjes. Hij had zijn ontbijtje binnen mun van tijd op. Wanneer ze ik hou van je zei werd Jeremy even stil. Nooit had iemand van hem gehouden. Volgens hem hield zijn vader niet eens van hem. "Ik ook van jou..." zei hij fluisterend met roze wangetjes. Hij was verlegen geworden, heel verlegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 05, 2013 3:48 am

Julia giechelde eventjes. "Hou op gekkie.' Zei ze lachend en ze keek hem aan. "Ik behandel je altijd goed." Zei ze glimlachend, hij zou niets tekort komen bij haar dat was iets dat zeker was. Julia keek daarna naar haar schoot. Zo gedreven was ze niet altijd, maar ze wilde gewoon zijn trots. Dat er tenminste iemand trots op haar was en moeizaam slikte ze even. Daarna keek ze opo naar Jeremy en ze zag hem blozen. Een brede glimlach kwam rond haar lippen. Snel zette ze zijn bord weg en drukte hem al knuffelend en kussend op bed. "Dankjewel." Zei ze liefdevol. Ze zat op hem en keek hem genietend aan. Zacht liet ze haar vingers door zijn lokken heen glijden en straalde. "Mijn prinsje." Zei ze liefdevol en ze gaf hem tedere kusjes. Snel en soms afgewisseld door een brutale waarbij ze plagend in zijn onderlip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 05, 2013 11:07 am

"Jij maakt mij 9 van de 10 keer verlegen dame. Met al die complimentjes die ik eigenlijk helemaal niet verdien. Dus dat mag ik ook bij jou doen en die gelden wel. Jij verdient namelijk de hele wereld." Hij keek haar doordringend aan. Haar ogen waren zo prachtig. Jeremy zou er haast in kunnen verdrinken. Hij deed automatisch een blonde pluk achter haar oor. Automatische. En hij raakte Julia gewoon graag aan. Dit was een goed excuus. Hij werd plotseling op bed geduwd en begon zachtjes te lachen. Hij beantwoorde haar kusjes. "Julia stop. Dadelijk wordt ik nog rood als een tomaat. Dat wil je echt niet zien." Hij deed gauw de deken over zijn hoofd. Echter deed hij de deken weer gauw omlaag en kreeg van haar tedere kusjes. Die waren pas prettig. En af en toe werd er afgewisseld. Dat hield het nog spannend. Zijn arm was om haar middel gerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 06, 2013 12:40 am

Julia keek lachend naar hem. "Nee, nee. Mag jij niet doen!" Zei ze lachend en ze genoot. Heerlijk vond ze het als hij haar op die manier aanraakte en ze gaf hem vele kusjes. Ze moest giechelen toen hij de deken over zijn hoofd deed en kuste hem daarna wat langer en intenser. "Ik vind het heerlijk met je.." Fluisterde ze zachtjes tegen hem. Ze keek hem toen aan. 'Is het slecht dat ik alweer naar je verlang?" Haar wangen werden rood bij die woorden en ze hield haar blik op zijn borst waar ze zacht met haar vinger rondjes op maakte. "Gister was zo geweldig.." Fluisterde ze zachtjes. Ze wilde het weer ervaren met hem, hij was geweldig en ze wilde opnieuw zo genieten. Onzeker keek ze toen naar hem op en bloosde een beetje. Ze wist natuurlijk niet wat hij vond, misschien vond hij het wel raar of niet kunnen dat ze zo naar zoiets verlangde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 06, 2013 10:33 pm

"Ik mag alles!" Hij kneep haar plagend in haar schattige, ook zo haast perfect neusje. Alles aan Julia was gewoon zo mooi. Haar ogen vond hij nog het mooist. Daar kon hij haast in verdrinken. Zich door laten hypnotiseren. "Ik ook met jou..." fluisterde hij zachtjes en keek haar aan. Je zag de verliefdheid in zijn ogen. Zij had hem weten te betoveren. Bij haar woorden keek Jeremy haar verbaasd aan. Ja hier wist hij heel even niets op te zeggen. "Nee helemaal niet." Hij grijnsde. Wat een ondeugend meisje. Nu ze wist hoe het was om seks te hebben kreeg ze er geen genoeg van. Beter voor Jeremy want er was niets beter dan seks hebben in de ochtend. "Gisteren was ook echt geweldig. Maar heb je nergens pijn? Ik wil je niet forceren want dadelijk kun je niet meer lopen." Jeremy wilde niet overdrijven maar hij had niet echt veel ervaring met ontmaagding. Hij wist niet wat de gevolgen konden zijn. Maar Julia bleek nergens last van te hebben en ooh..... Wat wilde hij haar graag. Hier nu. In dit bed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 07, 2013 7:19 pm

Julia giechelde toen hij zo in haar neus kneep en ze duwde lachend zijn hand weg. Ze keek genietend naar hem en streelde zacht door zijn haren heen. Toen hij niets zei werd ze misschien no wel roder maar bij zijn grijns begon ze klein te glimlachen. "Nee, ik heb nergens last van." Zei ze liefjes waarna ze moest lachen om zijn woorden. "Dan mag je me overal naar toe tillen, dat vind je vast ook niet erg." Grapte ze liefdevol en ze kuste hem, om hem de mond te snoeren. Een voor haar passionele kus, ze leerde snel en gleed plagend met haar tong even langs zijn lippen. Haar ogen gesloten en haar handen hadden hun weg al gevonden naar omlaag. Zacht streelde ze zijn borst, masseerde die lichtjes terwijl ze verder omlaag ging en ze kneep plagend in zijn kont. Voor ze, met een vinger onder de elastische rand van zijn boxer, weer terug naar zijn voorkant toe ging. Julia kon best brutaal zijn en dit was zo'n moment. Dat ze hem wilde en dat haar verlangen naar hem haar normale gedrag oversteeg. Om die reden ging ze dan ook genietend door. Verlangend naar hem, naar hun. Naar seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 07, 2013 11:22 pm

Hier lagen ze dan. Beide met een rood hoofd. Van nervositeit, zenuwen liet hij per ongeluk een leeg bordje op de grond vallen. Die gelukkig nog heel was. Gelijk schoof hij de dienblad nog verder weg met het bordje er terug opgezet. Nu schaamde hij zich voor zijn klunzigheid. "Oké. Dat is mooi." Zijn blauwe ogen leken te schitteren van ondeugd. "Ik draag je graag als een prinsesje rond. Don't worry about it" En schonk haar een plagende knipoog. Wanneer zij hem kuste werd dit met goedkeurend gegrom ontvangen. Hij drukt zijn lichaam tegen haar en voel zijn opwinding groeien. Zijn handen gleden over haar heerlijke borsten waar hij begon te kneden. Hij verbrak te kus om haar zachtjes te kussen op haar schouder. Zijn andere zintuigen werken op volle toeren. Daarna begon hij haar borsten liefkozend te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:10 am

Ze genoot van hem. Ze had het al gemerkt dat elke keer als ze overgingen naar seks hij een stuk ruwer en mannelijker werd. Alsof een deel van hem dan open stond voor alles. Ze genoot van zijn gekneed en toen hij haar borsten kuste kon een zachte kreun haar lippen nog net verlaten. Ze liet haar hand in zijn boxer glijden om hem te verwennen, iets dat ze geheel gewillig deed want ze vond het heerlijk om Jeremy dan te zien genieten. Hongerig kuste ze zijn kruin even. Ze duwde zijn boxer uit. Ze wilde hem, hier en nu. Ze wilde genieten van hun seks. Van de gemeenschap, van zijn mannelijkheid. Haar kussen werden hongeriger en ze duwde hem weer naar haar lippen. Vol verlangen en hartstocht. Julia wist het zeker, dit was de jongen van haar dromen. Hij was helemaal geweldig in haar ogen en dat zou nooit meer kunnen veranderen.
-
Umg. o-o Ik las mee met Jer en Wyatt. Nu moet ik huilen D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:10 pm

Ja weet ik ;’( maar jij wilde drama Razz dus nu krijg je drama
---
Jeremy kreeg een hele andere kant wanneer er meer intieme situaties voorvielen. Hij kreunde heel lichtjes wanneer haar hand in zijn boxershort verdween. God. Julia werd iedere keer beter. Hij liet zijn vingers langs haar schede glijden. Hij ging met twee vingers bij haar naar binnen. Ook hij wilde dat zij verwend werd. Hij kuste haar. Wilde zijn liefde aan haar zien. Hij was echt gek op dit meisje. En dat Julia nu zo was veranderd. Ze leek nu steeds zelfverzekerder. Dit was goed. Ze moest zich prettig voelen bij hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 08, 2013 10:56 pm

Wie gaat het haar vertellen? Die wil ik nu meeten o.OOO
--
Genietend trok ze hem af maar toen ze zijn vingers voelde klonk er een hoog kreetje van genot. "Oh Jer.." Fluisterde ze kreunend. Ze ging sneller door bij hem en zoog zacht in zijn nek waarna ze hem kuste. Haar heupen bewogen zich een beetje op zijn vingers. Ze wilde hem. "Haal je hand weg." Smeekte ze en ze duwde zijn boxer weg. Langer wachten wilde ze niet. Ze lag op hem en richtte zich omhoog. Nu was het haar beurt om de leiding te enemen en ze keek hem met uitdagende en verleidelijke oogjes aan. Ze wilde hem. Nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 08, 2013 11:34 pm

Nog niet! Razz
En weet ik eigenlijk niet?
----
Wow. Wow. Wow. Hoe Julia deed had hij echt niet durven dromen. Zij nam de leiding wat echt sexy was. Een huge turn on. Hij vond het heerlijk hoe zij reageerde op zijn vingers. Hij ging nog dieper met zijn vingers en bewoog nog sneller. Nu commandeerde ze dat ze hem wilde. Zijn hand weg moest doen. Hij volgde haar bevelen op en haalde zijn vingers uit haar. "Oké. Maar ik wil wel..." Hij tilde haar op door haar bij de heupen te pakken en liet hem in haar glijden. Ze zat nu bovenop hem. Hij wilde haar zien en een andere positie uit proberen. Daarbij was dit standje zeer sexy.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 2:58 am

Nahaa. Ik wil dat ze het weet. Zou Jerrie het haar vertellen?
--

Ze kon er niet tegen dat hij juist met zijn vingers nog dieper en sneller ging waardoor er kreetjes van genot uit haar keel ontsnapten. Haar ogen dichtgeknepen. Zacht klonk er een zucht van opluchting toen hij zijn hand gehoorzaam weghaalde. Kennelijk was het geen enkel probleem dat zij de leiding nam. Hijgend voelde ze hem in zich glijden. "Oh hmm.." Ze moest even wennen waarna ze haar handen op zijn buik liet steunen en eerst heel erg langzaam met haar heupen begon te bewegen. Ze deed haar bh helemaal uit en legde zijn hand op haar borst. Daarna bewoog ze weer verder, genietend en opgewonden. Julia vond het heerlijk om dit te kunnen doen en ze bewoog dan uiteindelijk ook steeds sneller. Opwinding overmeesterde haar en ze gaf zich eraan over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitimema sep 09, 2013 4:35 am

Ja denk het wel. Want hij ziet daar eigenlijk geen probleem in.
Hij ziet niet in dat het verkeerd is om met een jongen te rotzooien.
Is omdat de jongen nooit normen en waardes heeft geleerd in het leven.
Hij weet niet echt wat goed of fout is. Hij weet wel dat hij nooit met een ander meisje wat zou doen want dat ziet hij wel als 'vreemdgaan'.
--

Dit uitzicht was adembenemend. Hoe Julia nu bovenop zat. Hij wilde haar bh uitdoen maar dat had zij zelf al gedaan. Nu zag hij haar borsten heerlijk op en neer gaan. Ze pakte zijn hand die op haar zachte borst werd gerust. Heerlijk. Hij legde beide handen op haar welgevormde rondingen en begon ze te masseren. Hij bewoog met zijn heupen omhoog en omlaag om Julia nog meer te prikken. Hij sloot heel even zijn ogen om te genieten van deze heerlijke sensatie door zijn lichaam. Het ging steeds sneller. Seks met Julia was echt voortreffelijk. Hij stootte harder, steeds dieper. En zo ging het nog wel door de hele ochtend lang.

Time

Hij was klaargekomen. Meerdere keren zelfs. Want ook al hadden ze hun hoogtepunt bereikt. Jeremy had haar in verschillende standjes genomen. "Julia... Alles goed?" Zei hij hijgend. Nog uitgeput van de uren seks.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.   Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata. - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het appartement van Jonah, Daniel, Aiden, Julia, Daykota en Hinata.
Terug naar boven 
Pagina 4 van 8Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het appartement van Arianne, Elizan, Zoe & Joe
» Daniel Atlas
» Het appartement van Cathinka, Jayden, Primrose, Noah, mystery guy
» Het appartement van Violet, Davie, Rosalind, Merlin, Wyatt en Jeremy
» Appartement 6

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Appartementen-
Ga naar: