Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het klaslokaal van de anime en manga club.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimeza jul 20, 2013 6:11 am

De anime en manga club is een van de vele clubs op deze school. Het is een manier om leerlingen met elkaar te verbinden en iets te doen te geven. Het klaslokaal is vrij normaal met tafeltjes en stoelen. De wanden zijn gehuld in posters van verschillende Anime en dan vooral de grote animes zoals One Piece, Naruto en Bleach. Er staan veel kasten die gevuld zijn met manga's en dvd's van anime. Voor de echte otaku's zijn er boeken over cosplay en er zijn manieren om je eigen cosplay te showen. Er is een een beamer met een laptop zodat je dvd's in het groot kunt laten afspelen.

Personen: De leden van de club en af en toe een gast.
Regels: Vernietig niets en wees niet negatief over Anime.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimeza jul 20, 2013 11:31 am

Het was donderdag vijf uur, dat betekende maar één ding voor Merlin: Anime club! Zijn green day all stars piepten over de marmeren vloer van de gang. Hij was een beetje te laat en hoopte dat hij nog op tijd was om niet weggestuurd te worden, de anime club beston uit aardige mensen maar te laat komen voor dé club was niet iets om te tollereren. Hij roffelde op de deur en klapte die open, een zeer dramatische binnenkomst waarvan hij hoopte dat het zijn late aankomst goed zou maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimezo jul 21, 2013 7:11 am

"Daar ligt Angel Beats," zei Hinata tegen een meisje dat ernaar op zoek was en wees naar de manga's op de vijfde plank. Het was het begin van het schooljaar dus een goede gelegenheid om alles een beetje uit te zoeken en goed te ordenen zodat ze het met gemak konden vinden. "Het is verstandig om bij te houden wanneer je iets meeneemt, zodat we zeker weten dat alles terug komt." Hinata was erg strict in het onderhouden van alle manga en anime. Ze hoorde geroffel op de deur en hij klapte open. Een jongen kwam op een vrij dramatische wijze naar binnen. Met een dramatisch gebaar draaide ze zich om en wees ze naar hem. "Jij daar! Je bent te laat!" In haar cosplay van een Japans schooluniform en haar al Japanse uiterlijk zag het er vrij komisch uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimezo jul 21, 2013 8:12 am

Merlin grinnikte naar het meisje en de dramatische manier waarop ze op hem tageerde. Hij vond het geweldig. Er was geen officieel hoofd van de club, maar Hanita was het wel in zijn ogen, met haar fanatieke cosplays en Japanse afkomst. 'Sorry, senpai.' zei hij iets serieuzer dan hij buiten de club zou durven toegeven. 'Maar hé, you noticed me.' grapte hij voor hij op de punt van een tafeltje ging zitten en wachtte op haar reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimezo jul 21, 2013 8:20 am

Met een dramatisch gebaar zette Hinata haar handen in haar zij en ging voor zijn tafeltje staan. "You better be, Merlin-kun. Natuurlijk, Hinata merkt alles op!" Daarna wees ze naar de kasten vol anime en manga. "We zijn bijna klaar met opruimen. Voortaan gaan we het opschrijven als we dingen meenemen want vorig jaar zijn we dingen kwijtgeraakt." Ze kon het nog altijd niet begrijpen dat mensen zomaar dingen hadden meegenomen. Daarna ging ze normaal en bedenkelijk staan. "Van welke Anime zullen we een aflevering van gaan kijken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimezo jul 21, 2013 8:39 am

Merlin werd een beetje rood. 'Dat kan mijn schuld zijn... Ik heb deze nu al een half jaar....' Hij haalde de complete dvd set van death note uit z'n tas. 'Ik denk dat ik hem maar eens gewoon moet kopen.' zei hij met een grinnik en hij zette het terug in de kast. Hij haalde zijn schouders op bij die vraag, 'Ik heb vorige week Kuroshitsuji gekozen ik vind alles wel prima, er is vast iemand anders die een voorkeur heeft....' hij keek et lokaal rond, de club was niet heel groot, maar klein was anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimema jul 22, 2013 6:41 am

Hinata zuchtte zachtjes en schudde haar hoofd een beetje afkeurend. "Foei, Merlin-kun. Maar je zal vast niet de enige zijn," zei ze en pakte de dvd van Death Note van hem aan. "Misschien kunnen we deze eens gaan kijken, maar Hinata denkt... ik denk dat iedereen hem wel gezien heeft. Of daarom misschien juist?" Ze keek even verloren naar de kast met Anime DVD's. "Misschien is iets als een school Anime wel leuk voor het begin van het jaar?" Zachtjes mompelde ze tegen zichzelf, eigenlijk had ze dat niet eens door, maar ze deed het wel vaker. Even kuchtte ze om zichzelf tot orde te roepen. "Excuses, ehm, waar was Hinata?" vroeg ze verstrooid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimema jul 22, 2013 9:21 am

sorry dat ik vrij laat reageer ik was anime kijken, hoe toevallig.
-
Merlin lachte, 'Je was een anime aan het kiezen om te kijken. Ik ben heel benieuwd naar Free! aka 'the swimming anime' maar die zouden we dan online moeten kijken want er zijn volgens mij nog maar twee of drie afleveringen. Ik heb er veel leuks over gehoord en gezien op tumblr enzo. Maar jij stelde death note voor dacht ik.' zei hij snel en aan een stuk door. Verschillende reacties kwamen van de rest van de club, sommigen wilden free! wel zien, anderen hadden meer zin in iets vertrouwds.
-
(en dit was de anime die ik net keek en ik ben obsessed)
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimedi jul 23, 2013 7:01 am

Free! is zo geweldig asfja;ga'sdgk;sgh my feels i can't - asfm;as
-

Hinata's ogen leken op te lichten bij de suggestie van Merlin. "Dat Hinata daar niet aan gedacht heeft," zei ze en klapte even enthousiast in haar handen. Ze zette Death Note terug op een van de planken. "Free! is een prachtig Anime. Het begon als een reclame, maar omdat er een fandom ontstond, besloten ze een echte Anime te creëeren. De krachten van een fandom zijn geweldig," zei Hinata plechtig met haar hand op haar hart en keek toen de club rond. "Zijn er mensen die het echt helemaal niets vinden?" vroeg ze en schakelde de laptop aan om de Anime Free! op te zoeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimedi jul 23, 2013 8:55 am

Aaaahhh ik weeet het, de feeeeels.
oh kijk water! wat is een shirt?
-
Merlin keek heel zelfvoldaan dat hij aan een anime gedacht had die Hanita geweldig vond. Iedereen schudde zijn hoofd en mompelden hier en daar dat ze het geen probleem of juist heel leuk vonden. Hij ging zelf toch maar op een stoel zitten om de mensen achter hem goed zicht op het scherm te geven. Hij kreeg een grote glimlach op zijn gezicht toen de afleering begon, hij kon voelen dat hij deze anime geweldig ging vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimedi jul 23, 2013 9:25 am

Hinata liet de eerste aflevering spelen en nam plaats naast Merlin op een stoel. Even klapte ze enthousiast in haar handen, maar daarna was ze stil. Het was voor niemand echt fijn als er lawaai was. Vaak bespraken ze afleveringen en Anime nadat ze het gezien hadden. Dan zeiden ze was ze ervan dachten. Bij grote animes konden ze hele theories aan elkaar doorspelen. Dat was altijd heel erg leuk. "Goede suggestie," fluisterde ze naar Merlin en glimlachte kort naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Merlin

Merlin


Aantal berichten : 381
Registratiedatum : 05-06-13
Leeftijd : 26

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimedi jul 23, 2013 9:54 am

Merlin grijnsde van oor tot oor, 'Dankje, ik wil dit al een hele tijd zien, sinds ik de reclame zag.' fluisterde hij terug en hij keek vol plezier de episode af. 'Nagisa is abnormaal schattig!' bracht hij uit zodra het liedje aan het einde van de episode begon. 'En wat een cliffhanger, zeg.' voegde hij er wat minder enthousiast aan toe, en sommige mensen waten het met hem eens. 'Ik vertouw Rin niet.' zei een meisje een beetje achterin het lokaal die Merlin herkende als Katie.

---
oh schaam schaam ik typ (en lees) steeds hanita, ik zal me nu aan hinata houden. Soms denk ik toch echt dat ik dyslecdinges ben ofzo haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Hinata

Hinata


Aantal berichten : 105
Registratiedatum : 24-06-13

Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitimedi jul 23, 2013 10:41 pm

Foei. Denk aan Hinata van Naruto (ik weet niet of je naruto kijkt but anyways)
-

Hinata was helemaal in trans door de Anime en haar gezicht straalde een soort enthousiasme uit. "Dat was echt geweldig, holy. Nagisa is zo geweldig. Hinata wist niet dat die naam ook voor jongens wordt gebruikt, en ik ben verliefd op Haruka!" zei ze uiterst serieus en wees toen achterin naar Katie. "Hinata ook niet!" riep ze en sprong omhoog om het af te zetten. "Wat denken jullie ervan?" vroeg ze toen ze met haar handen in haar zij voor de klas ging staan. Zij vond de Anime geweldig en zou hem los van de anderen gaan kijken als ze hem niet leuk vonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het klaslokaal van de anime en manga club. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het klaslokaal van de anime en manga club.   Het klaslokaal van de anime en manga club. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het klaslokaal van de anime en manga club.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Club B9...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: