Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het rozenpad

Ga naar beneden 
+3
Jeremy
Merlin
Julia.
7 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimema sep 16, 2013 8:48 pm

Nee i know D:
--
Julia knikte. "Je hebt gelijk. Ik moet mezelf.bijeen pakken en een beetje genieten." Onzeker keek ze toen op naar Rose. "Ik wil wel wat eten. Maar niet teveel want dan word ik misselijk." zei ze zacht tegen haar. Ze stond nerveus en moeizaam op waarna ze Rose aan keek. "Je hoeft echt niet te trakteren hoor." Zei ze verlegen en liefjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 17, 2013 5:10 am

Rose knikte bij haar woorden, het was makkelijker om te zeggen als buitenstaander, maar het hielp wel. Bij de volgende woorden van Julia knikte ze even begrijpend, oprecht begrijpend. In het begin had ze niet eens een hele tosti weg kunnen werken zonder dat haar maag protesteerde. "Uiteindelijk wordt het beter, kun je weer een hele maaltijd kwijt." glimlachte de naïeve Rose, "Maar ik doe het graag hoor, ik heb net m'n alimentatie weer binnen voor komende maand." Het was niet veel, maar aangezien ze niks hoefde uit te geven aan woonruimtes hield ze toch wat over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 17, 2013 8:42 am

Ze keek haar aan en glimlachte onzeker. "Ik hoop dat het ooit weer beter wordt. Het ging beter.. Tot de break-up, nu ben ik alweer het dubbele afgevallen van wat ik eindelijk aangekomen was..' Ze ging met een hand door haar haren en knikte. "Ik ga graag met je naar de tearoom.' Gaf ze daarom maar als antwoord en Julia keek liefjes naar Rose. Ze was blij met een meisje zoals deze in de kring van mensen die ze kende. Ze was te vertrouwen, zoveel was Julia al wel duidelijk en voor nu was dat even goed genoeg. Julia hield haar tas vast en keek toen met een kleine glimlach naar Rose. "Als ik je irriteer moet je het wel even zeggen hoor."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:14 am

Rose glimlachte, "Het komt wel weer goed, kijk naar mij." antwoordde Rose opgewekt, en dat in een paar maanden tijd. Rose had nu gewoon weer een gezond gewicht, oké misschien iets aan de lichte kant, maar Rose bezat dan ook geen enorme cup-maat en was ook niet erg breed gebouwd. Het was een opluchting voor Rose dat het meisje met haar mee wilde gaan, op een of andere manier vond Rose dat ze Julia moest helpen. Gewoon door wat leuks te doen, het was ook niet eerlijk wat haar overkwam. "Gezellig." Rose kwam overeind en stak haar hand naar Julia uit om d'r overeind te helpen, "Ik vind je niet irritant hoor." Ditmaal glimlachte Rose weer naar Julia.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:43 am

Julia keek naar Rose en glimlachte liefjes. "Ik hoop dat het me lukt. Ik worstel er al aardig wat jaar mee." Zei ze en ze keek met een glimlach naar de jongedame. "Toch heb ik wel wat hoop als ik jou zo zie." Julia glimlachte naar haar en liet zich overeind helpen. Ze ging naast de jongedame staan. "Gelukkig maar. Ik zou je niet willen vervelen." Julia keek haar liefjes aan. "Maar hoe ben je dan zo gemakkelijk aangekomen?" vroeg ze haar rustig, blij dat misschien iemand haar ook maar een beetje tips kon gaan geven. Die ze zo vreselijk hard nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:38 am

Rose dacht even na, hoe was ze zo gemakkelijk aangekomen. .. Goede vraag. "Eigenlijk ging het redelijk vanzelf, in het begin kon ik maar weinig tegelijk binnen krijgen. " ze klopte op haar buik, "dat ding was zo gekrompen. Maar omdat ik weer genoeg voedingsstoffen van alles binnenkreeg voelde ik me zelf ook weer beter. " Rose glimlachte naar Julia. "Dus uiteindelijk nam ik wel zes keer per dag een klein beetje tot ik me echt goed voelde en weer in normale kleding pas. " Maar Rose had niet te kampen gehad met psychische dilemma's, ze hoefde enkel naar haar buik te luisteren. "Maar ik wil je wel helpen hoor, ik had een heel schema gekregen zodat ik niet enkel aan de taart ging, maar juist gezond aan kwam. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 18, 2013 3:26 am

Rustig luisterde Julia naar de woorden van Rose terwijl ze kalm begon te lopen. "Ik zou het niet eens op kunnen om enkel taart te eten." Zei ze met zacht gegiechel. "Het is niet de bedoeling dat ik nu een bolletje wordt natuurlijk." Vrolijk keek de jongedame naar Rose. Het voelde fijn en ze knikte. "Ik was heel gelukkig toen ik eindelijk maat xs had.. Nu ben ik weer terug bij af.. Kindermaten nog maar." Ze zuchtte diep en liep verder. Het was niet prettig dat ze haar andere kleren nu niet aankon. Een zucht gleed over haar lippen en ze keek toen weer op naar Rose. "Maar ik denk dat het wel weer goed komt, als ik alles weer een beetje op de rit heb."
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 18, 2013 9:03 am

Rose lachte, "Dan moet het wel raar lopen, wil je een bolletje worden." zei ze, "Maar ooit gaat een stukje taart wel lukken." Rose was ondertussen gek op zoet gebak, maar zat na een stukje taart nog altijd vol, m eer kon ze ook gewoon niet op. "Waarom begin je niet gewoon met je gewicht? De rest komt vanzelf wel, dan kun je dat tenminste van je lijstje strepen en voel je je waarschijnlijk een stuk beter?" Rose keek haar met een oprechte glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 18, 2013 11:01 am

Het leek alsof Rose het allemaal zo rookleurig (haha) in zag maar zo was het niet in haar ogen. "Dat klinkt wel logisch maar ik weet dat als mijn hoofd niet op orde is mijn lichaam nog erger is. Dus ik moet misschien maar eens terug naar mijn therapeut." Klonk het uchtend. Julia had het niet zo op die zielenknijpers maar zw kon erweinig tegen doen. Het was dat of de kliniek en aan dat laatste had ze al helemaal geen behoefte. Dus deed ze wat er van haarverwacht werd en ging soms naar een gesprek. Met een zachte zucht liep ze langzaam richting de tearoom. "Ik wou dat het zo simoel was. Dan was im al veel sneller aangekomen." zei ze zahtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 19, 2013 8:22 am

Rose hield haar hoofd schuin. Julia had daar wel gelijk in. "Bij mij hielp het wel..." zei Rose op zachte toon, ze was er niet trots op dat ze het niet alleen had kunnen redden. Maar je eigen moeder neersteken was natuurlijk ook niet zomaar iets. Dat was dan ook nog altijd niet verwerkt, maar ze kon tenminste zonder zelfmoordgevoelens door de school lopen en zelfs weer lachen. Ze mocht haar broertje nog steeds niet zien, iets wat haar van binnenuit opvrat, maar laatst had ze een brief gekregen dat het goed met hem ging, dat hij waarschijnlijk geen trauma's aan het voorval had overgehouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 19, 2013 8:55 am

Julia keek haar liefjes aan. "Gelukkig zijn we allemaal anders." Ze keek met een glimlach naar haar en liep rustig de tearoom binnen. "Zullen we daar bij het raam gaan zitten?" Vroeg ze liefjes, waar de zon heerlijk zou schijnen. Julia keek even naar Rose. "Ik ga het gewoon langzaam weer opbouwen, ik heb er vertrouwen in hoewel het soms gewoon moeilijk is." Ze ging met een hand door haar haren heen en keek naar Rose. "Maar als het even niet lukt zal ik aan jou denken, dat het jou ook gelukt is dus dat het mij ook moet lukken." Zei ze liefjes en ze kek stralend naar de jongedame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 19, 2013 10:42 am

Rose knikte, ze hield van het lekkere weer en de zon die hem zou verwarmen. "Dat is waar, het zou eng zijn alswe allemaal hetzelfde waren..." rose glimlavhte terug, ze vond Julia erg aardig. "Inderdaad je kunt niet verwachten dat alles ineens zomaar gaat. Maaerf ik hoop echt dat ik k kan helpen als het nodig us." Drukte ze julia op het hart. Rose bestelde bij de serveerster twee kopjes thee en keek vragend naar Julia wat ze verder wilde. Zelf koos Rose voor een vruchtentaartje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 19, 2013 3:18 pm

Julia nam rustig plaats en knikte toen instemmend bij wat Rose zei. Het zou echt anders niet goed zijn. Julia moest toen glimlachen. "Ik zal jouw hulp ook zeker inschakelen als het nodig is. Ik ben blij dat je er bent omdat je wel een beetje de fases zal herkennen waar ik doorheen ga en anders meer zou kunnen begrijpen dan anderen." zei ze waarna ze modst nadenken over wat te bestellen. "Oh, euh. Alleen thee is prima." zei ze toen maar snel en onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 20, 2013 4:20 am

Rose knikte, "Fijn dat ik je zou kunnen helpen, hoewel ik natuurlijk geen expert ben." sowieso had Rose heel ergens anders last van gehad, geen psychische klachten en boytrouble. Maar goed, ze wilde er graag voor Julia zijn. Bij de woorden van Julia keek ze naar de serveerster, "Doe maar twee van die taartjes," daarna tot Julia; "Al neem je maar 1 hapje, je moet het gewoon geproefd hebben, ze zijn goddelijk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimevr sep 20, 2013 9:52 am

Julia knikte instemmend. "Het is niet erg, ik ben ook geen expert.' Blozend keek ze naar Rose en ze glimlachte toen. Tot Rose twee taartjes bestelde. Ze wilde protesteren maar sloot langzaam haar mond. Ze knikte even langzaam. "Ja, oké.' Fluisterde ze zachtjes en ze keek Rose kalm aan. "Ik ga het proberen." Julia keek even naar haar schoot, ze voelde zich onzeker en ongemakkelijk om straks het hele taartje te laten staan. Zacht beet ze op haar onderlip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 8:41 am

Rose glimlachte bemoedigend naar Julia, "maak je geen zorgen, van de rest neem ik nog wel wat." of ze dat op kon was een ander verhaal. Voor later in ieder geval. Rose ging met haar hand door haar haren en keek naar Julia. "Hoe lang zit je hier nu?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitimeza sep 21, 2013 8:49 am

Met een lieve glimlach keek ze naar Rose. "Dat is fijn, dan hoef ik me geen zorgen te maken over dat ik het absoluut niet op kan." Zei ze zacht en liefjes. Ze keek naar de jongedame en glimlachte waarna ze kort nadacht. "Dit is mijn tweede jaar, maar vorig jaar was het gewoon dat ik hier zat en soms wat at. Nu is het intensiever, met therapieën en allerlei andere dingen. Dus dit is mijn eerste echte jaar in mijn ogen." Zei Julia eerlijk. "En jij dan?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het rozenpad - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het rozenpad   Het rozenpad - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het rozenpad
Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: