Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Muzieklokaal

Ga naar beneden 
5 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimevr jul 19, 2013 10:51 pm

Een groot lokaal. Twee wanden zijn volledig van glas gemaakt en ze kijken uit over een kleine binnentuin. In de glaswanden zitten ook een paar deuren zodat je de tuin in kan.
In de grote lichte ruimte staan verschillende instrumenten. Waaronder een piano en wat gitaren. In de hoek staat een stoffig harp die bijna nooit wordt gebruikt, omdat het nu eenmaal een oud en ongebruikt instrument is.
Verder staan er nog wat tafeltjes voor de lessen, al worden er niet heel veel lessen gegeven in dit lokaal.

Regels:
niets slopen
Personen: Max 5
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimeza jul 20, 2013 1:22 am

Onzeker keek ze even om de hoek, nee, er zat iemand. Daarom zette ze wat snelle passen het lokaal in. Een glimlachje lag rond haar gezicht met een zweem van trots. Ze zocht hier nummers. Ze wist waar ze lagen maar ook dat de mensen die de instrumenten bespeelden nooit zo blij waren als ze hier rond snuffelde. Om die reden had ze eerst gekeken. Ze wilde oefenen met dansen maar daar moest ze wel muziek en tekst voor hebben. Ze wjlde wel betekenis in haar dans leggen. Zacht beet ze op haar lip en liep ze naar de stapel toe. Er zaten vele nummers tussen dus ze pakte verschillende stapels en nam plaats achter een van de tafeltjes. De stapels had ze er neer gezet en nadat ze haar blonde haeen even achter haar oor had gedaan begon ze met het doorlezen van de teksten en het neurien van de muziek als gevolg daarvan. Ze glimlachte in zichzelf. Ja, zo zou ze wel een goed nummer vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimeza jul 20, 2013 1:59 am

Jeremy had oordopjes in zijn oren en zat in zijn muzieklijst op zijn S4 te zoeken naar een dubstep liedje. Hij liep de gangen door en had gehoord dat de muzieklokaal groot genoeg was om te oefenen. Of het nu dansen was of het bespelen van een instrument. Hij droeg een grijze vest, een capuchon over zijn hoofd en een zwarte skinnybroek met sneakers. Buiten was het nu rond 20 graden. Best warm gekleed voor in de zomer. De jongen opende de deur en was teveel op zijn telefoon gefocust om het meisje in de eerste instantie op te merken. Wanneer hij de deur achter zich sloot en de oortjes uitdeed hoorde hij geritsel van papier. Hij keek gelijk de richting op waar het geluid vandaan kwam. "Oh sorry ik wist niet dat er al iemand was."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimeza jul 20, 2013 2:10 am

Ze had rustig de liedjes doorgenomen en had niet gelet op al het andere om haar heen. Tot er ineens een stem klonk. Met enige verbazing keek ze dan ook om naar waar de stem vandaan kwam. Ze had niet eens opgemerkt dat de deur open en dicht was gegaan. "Oh het is niet erg, tenminste. Ik ben alleen maar op zoek naar een goed nummer. Ik denk niet dat ik veel last zal zijn, hoop ik niet dan." Zei ze zacht. Ze keek even naar de jongeman en glimlachte naar hem. Haar blonde krullen vielen langs haar gezicht en ze duwde een klein plukje even weg. Waarna ze haar muziekbladen weer vast nam en er even naar keek. "Ik wil ook wel gaan hoor. Ik bedoel, de meesten zijn er niet zo blij mee als ik hier rond snuffel." Zei ze rustig. Het was niet neerbuigend of gemeen. Het was vriendelijk en rustig. Ze was in een goed humeur. Ondanks dat ze dat wel veel was, was ze vandaag in een uitermate goed humeur. Ze had vanochtend haar best gedaan om te ontbijten en het was haar zowaar gelukt. Een beschuitje leek dan wel niet veel maar voor haar was het een hele overwinning.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimeza jul 20, 2013 2:52 am

De lokalen waren nog warmer dan door de hallen lopen. Hij kon nu nog niet zijn vest uittrekken waar het meisje bij was of oefenen met breakdancen. Fijn... heel fijn. Waar moest hij nu gaan oefenen tijdens het tussenuur? "Op zoek naar een goed nummer?" Jeremy wilde er niet mee bemoeien of weer nieuwsgierig overkomen maar zoals gewoonlijk kon hij het niet laten. "Voor wat zoek je een goed nummer? Doe je zingen of dansen?" Hij kwam naar haar toe gelopen en glimlachte haar vriendelijk aan. Ze zag er beeldig uit, net een barbiepoppetje. Meestal hield Jeremy niet van zo'n meisjes maar zij was anders. Haar houding was open en vriendelijk. Was de jongen niet gewend bij dat soort uiterlijkheden. Jaja, een vooroordeel. "Nee nee! Blijf. Je hoeft echt niet voor mij weg te gaan. Ik ben tenslotte als laatste binnengekomen. Wil je dat ik ga? Dan heb je alle rust om een nummer uit te zoeken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimeza jul 20, 2013 3:06 am

Ze knikte even bij zijn woorden. "Ik dans, en daarvoor ben ik op zoek naar een goed nummer." Zei ze met een glimlachje. Haar blik was vriendelijk, niet op een opdringerige manier, integendeel. Door alles had Julia geleerd dat je met vriendelijkheid het meeste bereikte. Ze wist best dat de meesten haar maar een tutje vonden en dat was ze soms ook, maar gemeen was ze niet snel. Toen hij naar haar toe kwam lopen schudde ze haar hoofd. "Oh nee hoor, je hoeft niet te gaan, dat is nergens voor nodig. Ik heb niet zo snel last van iemand." Beantwoordde ze hem en haar blauwe ogen keken de jongen aan. "Wat kwam jij dan hier doen? Als ik vragen mag natuurlijk." Julia was zeker een nieuwsgierig type, ze was er dol op om dingen van mensen te weten komen en rustig keek ze de jongen dan ook aan, afwachtend naar zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimema jul 22, 2013 1:46 am

"Een danser! Gezellig, ik ben er namelijk ook eentje." Jeremy zijn fel blauwe ogen die sommige te groot vonden voor zijn gezicht begonnen te schitteren. "Wat voor dans doe je als ik vragen mag?" Hij pakte gelijk een stoel erbij en ging erbij zitten. Hij draaide de stoel zo zodat hij met zijn borst tegen de leuning ruste en beide benen aan een kant van de stoel. De stoerdere manier van zitten. Hij leunde met zijn armen op de leuning en keek haar nog steeds vriendelijk aan. "Ik zal proberen niet zo lastig te zijn goed?" Bij haar vraag keek hij haar glimlachend aan. "Ik wilde hier eigenlijk komen breakdancen... Oefenen zeg maar. Hier is het vaak rustig en ik hou er niet zo van om bekeken te worden. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimema jul 22, 2013 4:10 am

Julia keek hem met een vrolijke glimlach aan. "Leuk!" Zei ze vrolijk en ze knikte even. "Ja natuurlijk. Ik heb op klassiek ballet, jazz en modern gezeten. En ik wilde nu iets zoeken voor een moderne dans." Zei ze glimlachend. Ze keek naar zijn stoere manier van zitten en glimlachte even. "Ik denk niet dat je tot last zal zijn hoor." Zei ze met een glimlach en ze knikte. "Begrijpelijk. Nouja, van mij mag je je gang gaan hoor. Ik zal toch verdiept zijn in de teksten." Zei ze met een glimlachje. Ze keek hem vrolijk aan en glimlachte even. "Dus je breakdancet? Verder nog iets?" Vroeg ze er maar bij en ze keek hem geïnteresseerd aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimema jul 22, 2013 11:50 am

Ze hadden nu al iets gemeen. Daardoor kwamen deze twee personen meer uit hun schulp. Het is altijd in het begin awkward om iemand te leren kennen. Nu ging dat een stuk gemakkelijker. "Woow." Jeremy floot eventjes want dat waren niet de gemakkelijkste dansen. Veel beheersing voor nodig. Strakke dansen met elegantie. De jongen streek met zijn vingers door zijn bruine lokken. "Zal ik je meehelpen zoeken? Hou je van combinaties? Klassiek met een beetje spice?" Het meisje gaf hem de toestemming om hier te gaan dansen, om te oefenen maar daar was Jeremy veels te verlegen voor. In het eerste opzicht zou je zoiets niet merken. Nu kwam hij over als een vrolijke jongen die geen schaamte kende. "Verder nog iets? Nee nee, ik ben talentloos. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimema jul 22, 2013 7:13 pm

Julia hadzacht even moetwn lachen toen hij fot. "Het klinkt moeilijker dan het is. I doe het vanaf mijn vierde dus ik weet niet beter." zei ze glimlachend tegen hem. Waarna ze even na moest denken. "Klassiek met een beetje spice.." Herhaalde ze mompelend en ze sloot haar ogen even om dan aan een beetje choreo te denken en knikte toen. "Dat klinkt goed, wel als iets dat ik uit zou willen proberen." zei ze met een vrolijks glimlach. Haar ogen straalden, net als haar lach. Iets wat haar ed beter uit liet zien dan hoe ze eigenlijk uit zag. Want onded haar luchtige jurkje dat ze even.gladstreek zat een lichaam waarbij je bijna de botten kon tellen. Dat flauwviel om de dag omdat ze niet at. Een probleem lichaam. En toch wist Julia eruit te zien alsof ze straalde. Enkel haar dunne armen en zichtbare botten verraaden een ander verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi jul 23, 2013 10:01 pm

"Daar heb je gelijk in. Al zou ik niet zo klassiek kunnen dansen. Niets voor mij eigenlijk. Heb ik te weinig geduld voor. Ook al kun je breakdance daar een beetje vergelijken. Als ik op mijn kop ga staan dan moet ik ook proberen mijn lichaam zo stil mogelijk te houden. Dus misschien heb ik wel dat beetje discipline." Jeremy begon een liedje te zoeken. "Ken je de film Save The Last Dance? In het laatste stukje gebruiken ze dit nummer"



Jeremy keek haar glimlachend aan. "Ik vond dat schitterend om te zien hoe je ballet kan combineren met hiphop en in de film zag het er indrukwekkend uit. "
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo jul 24, 2013 6:36 am

Julia knikte, dat nummer kende ze wel en glimlachend luisterde ze naar hem. "Ja, daar heb je gelijk, het zag er prachtig uit alleen kan ik geen hiphop." Zei ze lachend en ze keek naar Jeremy. "En ik denk dat je voor elke dans wel veel discipline nodig hebt als je ver wilt komen." Zei Julia nadenkend en ze keek in zijn ogen, stralend. "Maar dat maakt niet uit dat het ontzettend leuk is om te dansen. Ik heb ook een tijdje stijldansen gedaan maar toen hield mijn partner ermee op.' Zei ze grinnikend. "Kwam wel goed uit want ik moest hierheen dus voor oefenen of wedstrijden was geen sprake meer.' Zei Julia, even kort wegdromend in het verleden. Maar ze zat hier met een reden en die moest ook goed komen. Het was niet de bedoeling dat ze haar anorexia vast hield want dan zou ze nooit op de dansacademie komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimezo jul 28, 2013 9:57 am

Jeremy keek haar met een brede grijns aan. Hij vond haar reactie wel leuk. Hiphop kon je leren en de belangrijkste factor was doorzettingsvermogen. In haar dans zou zij veel kunnen laten zien van ballet met een beetje spice erin. Iets wat haar anders maakte dan de rest. "Alles kun je leren. En zoveel hiphop of freestyle heb je niet nodig in je kans. Jouw focus is klassiek. " Stijldansen? Daar keek Jeremy een beetje peinzend. Een dans wat hij totaal niets aan vond. "Geef mij dan maar salsa, de tango of de bacciata. Dat zijn dansen met een partner wat ik zeer interessant vind. Niet dat ik het kan." Hij haalde simpel zijn schouders op. Dat kwam ook mede doordat hij zich daar nooit in had verdiept. Jeremy stond op en pakte zijn usb stick uit zijn zak. "Zal ik eens wat laten zien? Niet dat ik van opscheppen hou want er zijn genoeg betere dan mij"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi jul 30, 2013 5:20 am

Julia moest knikken waarna ze moest lachen. "De tango hoort daarbij hoor." zei ze grijnzend en ze keek hem aan waarna ze glimlachte. "Oh ja het lijkt me erg leuk om te zien wat je kan. Ik denk dat, als ik er naar kijk het sowieso wel goed is omdat ikvhet zelf niet kan." zei ze grijnzend. Ze keek hem vrolijk aa en ging even goed zitten. Ze streek haar jurkje even glad en wachtte af tot hij zou beginnen. Ze glimlachte naar hem en wachtte vrolijk af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:05 pm

"De tango hoort daarbij?" Vroeg Jeremy verbaasd voordat zijn expressie veranderde in een brede glimlach. Zijn blauwe ogen schitterde voor een seconde. "Dan heb ik meer talent dan ik dacht. Nu mag ik dus stijldansen aan mijn lijstje toe voegen." Natuurlijk kon Jeremy niet zo geweldig te tango omdat hij zich daar nooit zo in had verdiept. Julia wilde graag zijn danskunsten zien en aan de ene kant schaamde Jeremy zich. Dadelijk vond ze het slecht, dadelijk was hij gewoon slecht? Hij zette de stoelen wat opzij en tafels om wat meer ruimte te creëren. Wanneer hij de muziek deed opzetten begonnen zijn danspassen. In het begin nog een beetje onzeker omdat zij meekeek maar daarna vergat hij haar. Dat kwam omdat hij zich nu meer op de muziek deed concentreren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:11 pm

Julia moest even grinniken. "Ja, voeg die er maar bij." Zei ze glimlachend tegen hem, waarna ze goed ging zitten. Toen hij eenmaal begon viel niet veel later haar mond al snel open en pas wat later besefte ze dat dus deed ze die beschaamd dicht. Aan het einde begon te klappen. "Oh wauw! Dat was echt ontzettend mooi zeg!" Zei ze vrolijk. Ze keek hem aan en grijnsde. "Dat was echt ontzettend goed Jeremy! Wauw!" Ze kon ook niets anders zeggen, voor haar zag het er ook geweldig uit. Zoiets kon zij niet en kende ze ook niet goed, dat maakte dat ze het extra speciaal vond om het van iemand te zien die het zo goed kon, dat vond ze ontzettend gaaf en hij verdiende dan ook alle lof. Zeker omdat hij gezegd had het niet prettig te vinden als mensen keken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:21 pm

Wanneer het liedje was afgelopen ging zijn borstkas snel op en neer. Hij moest eventjes op adem komen. Hij hoorde het applaus en haar enthousiasme waardoor hij wat verlegen naar de grond keek. Nu was niet de tijd om zo bescheiden te zijn of onzeker. Jeremy liep naar haar toe met een brede grijns. "Dankjewel! Ik ben blij om dat te horen." Het maakte hem wel trots dus zo slecht was hij nog niet eens. "Nu is het jouw beurt dametje. Ik wil jou wel eens zien dansen. " Hij ging weer op zijn stoel zitten en keek haar verwachtingsvol aan. Zeg alsjeblieft geen nee dacht Jeremy bij zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedi aug 06, 2013 10:44 pm

Julia keek hem vrolijk aan. Ze had ervan genoten en ze keek vrolijk naar Jeremy.Toen hij ging zitten en zei dat het haar beurt was kreeg ze een kleur op haar wangen. "O-Oh.. Oke.." Fluisterde ze blozend. Ze ging klaar staan. Ze had even snel de juiste muziek op gezocht en ging toen klaar staan. Even sloot ze haar ogen waarna ze aan haar klassieke dans begon. Ze keek Jeremy nauwelijks aan en ging helemaal op in haar dans. Rustig ging ze verder op de muziek tot het einde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo aug 07, 2013 8:05 am

Jeremy's zijn ogen werden groot van verbazing. Zo elegant, perfect en alle emoties in een dans gesymboliseerd. Haar verschijning nog prachtiger om naar te kijken. Haast oogverblindend. Jeremy stond daar met een open mond naar te kijken tot het einde. Langzaam, verdoofd klapte hij in zijn handen. Zijn blauwe ogen keken nog steeds dromerig naar haar. "Jij.hebt.echt.talent." Nu hij weer bij zijn besef kwam liet hij zijn schitterende, witte tanden zien. Het vrolijke joch was weer terug. "Julia jij bent echt geweldig! Deze dans is op jouw lijf geschreven!... Heb er nauwelijks woorden voor. WAUW!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo aug 07, 2013 8:16 am

Julia stopte en uiteindelijk keek ze hem aan. Hij zag er verbaasd uit vond e. Lachend keek ze hem en ze werd knalrood en keek hem aan. "Ja.. Nou het ging wel oké ja." Zei ze lachend. Ze keek hem liefjes aan en bloosde verlegen. "Maar nu mag je mond weer dicht!" Giechelde ze plagend en ze keek hem lachend aan. "Ik wil ook heel graag naar de dansacademie, maar ja, dat zal nu even moeten wachten. Dat is niet erg maar ja.." Zei ze blozend. Ze keek hem verlegen aan en genoot er wel van dat hij het zo mooi vond, dat vond ze fijn om te horen want dat betekende dat ze het nog steeds kon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo aug 07, 2013 8:32 am

"Ging wel oké? Meid je was geweldig! Een natuurtalentje!" Jeremy keek haar nog steeds glimlachend aan. Zij was blijkbaar ook onzeker over haar dansen en kritisch. Net zoals Jeremy. Ze leken wel een beetje op elkaar. "Oké oké! Mondje dicht." Hij deed alsof hij zijn mond deed dicht ritsen. Dansacademie... Voor vele een droom en voor weinig die het werkelijk wordt. Hij was er van overtuigd dat zij gelijk zou worden aangenomen. Niet alleen het dansen maar ook door haar uitstraling. "Jij wordt vast aangenomen. En niet verlegen worden Julia. Zie ik daar blosjes op je wangen?" Jeremy keek haar plagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo aug 07, 2013 8:49 am

Anna bloosde door zijn woorden nog erger. Ze giechelde toen hij zijn mond dicht ritste en ze keek hem stralen aan. Hij was zo ontzettend aardig en lief. Ze keek hem toen aan. "Nee, ik moet eerst wat aankomen want ze willen alleen maar gezonde mensen. En nee! Nee, dat zijn geen blosjes!" Ging ze blozend en giechelend tegen hem in. Ze keek hem aan. "En het was echt wel oké, het was niet zo goed als met spitzen aan en tijdens de uitvoering, ik het het al een tijdje niet meer gedaan." Zei ze. Ze bloosde nog altijd en keek toen verlegen naar de grond. Ze zag haar blote voeten en keek langzaam weer op naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimewo aug 07, 2013 10:31 pm

Jeremy keek naar haar blozend gezichtje. Het stond haar heel goed. Het maakte haar onschuldig. "Aankomen?" Oké nu ging Jeremy echt haar lichaam bekijken. Het viel hem inderdaad op dat ze maar hele dunne beentjes had en armen. Zijn armen waren wel twee keer die van haar? "Was je op een dieet? Of is dat gewoon je bouw?" Hij oordeelde niet snel en dacht niet gelijk aan de slechte scenario's. Jeremy had vaker zo'n smalle dames gezien dus daarom dat het bij hem niet was opgevallen. "En ja dat zijn blosjes dame! Niet liggen tegen Oom Jeremy." Hij kon het niet helpen om te grijnzen. Meisjes plagen vond hij altijd zo leuk. "Spitzen?" vroeg Jeremy voorzichtig. (ik weet wat het is maar Jeremy is wereldvreemd xD) "Ik vind dat je wat positiever over jezelf moet denken. Zelfs als ben je geroest deed je het nog heel goed. Dus dat betekent als je het vaker doet fan-tas-tisch bent!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedo aug 08, 2013 5:18 am

"Nee. Ik ben hier om nu eindelijk iets te doen tegen mijn anorexia." zei ze eerlijk. Ze had nog altijd rode wangen en moest zacht lachen. "Ne nee. Je kan mijn oom niet zijn hoor, daar ben je veel te leuk voor." zei ze lichtjes grijnzend waarna ze hem aan keek. Kennelijk wist hij dus niet wat spitzen waren. "Dat zijn mijn dansschoenen. Ze zorgen ervoor dat ik helemaal op de punt van mijn tenen kan staan." zei ze waarna, door zijn woorden, de blosjes die verminderd waren weer helemaal terugkwamdn. "Nou nou. Jij bent ook echt niet slecht hoor!" zei ze glimlachend tegen hem. Ze keek even naar haar handen en frunnikte verlegen aan haar jurkje. Hij maakte haar verlegen met zijn al complimentjes over haar gedans. Het maakte haar verlegen en ze beet even op haar onderlip. Een barbiepopje zo dun en gekleed was ze maar stiekem was ze lang niet zo onbezonnen en bot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitimedo aug 08, 2013 6:01 am

Anorexia.... Een ernstige ziekte die voor sommige zelfs hun dood kan betekenen. Een ziekte waarbij je nauwelijks eet en jezelf te dik vindt. Zelfs als je ondergewicht hebt eet je nauwelijks iets en steek je merendeels de vinger in de keel. Jeremy probeerde zijn gezicht in dezelfde plooi te houden. Proberen niet geschokkeerd te kijken. "Anorexia..." Hij begreep het niet. Zo'n mooi meisje die niet tevreden was over zichzelf. Andere meisjes zouden jaloers zijn op haar schoonheid, haar lichaam als ze goed gewicht had. Niet dat hij haar nu lelijk vond. "Hoelang... heb je dat al?" Jeremy keek haar onzeker aan. Niet wetend of hij deze vraag wel mocht stellen. Het waren tenslotte zijn zaken niet. "Ben ik afgeschreven voor oom? Hmm en dat laatste moet ik wel als een compliment zien." Nu keek hij haar in haar ogen aan. Ja Jeremy hield oogcontact. En welke dame kon zijn grote, blauwe ogen nu weerstaan? Niemand toch? "Aah zo... Ik snap het." Jeremy knikte tevreden. "Breakdance is mijn leven geworden, meer dan een hobby. Echter heb ik nooit wedstrijden gewonnen..." Dat ook deels de schuld van zijn vader was. Hij kwam vaker in de finale maar moest gedwongen stoppen door de situatie. "Zullen we een liedje gaan zoeken? Want daar kwam je toch voor?" Jeremy kwam nu dichter bij haar staan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Muzieklokaal Empty
BerichtOnderwerp: Re: Muzieklokaal   Muzieklokaal Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muzieklokaal
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: