Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 De Grote Boom

Ga naar beneden 
+3
Jayden
Olivia
Jonah
7 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 6:41 am

Op de binnenplaats is ook veel groen te vinden. Naast het schoolplein is een grasveld waar in het midden een dikke grote boom staat met een paar bakjes ernaast. Dit is de ideale plek om als het warm is wat verkoeling te halen door lekker in de schaduw te zitten. Het heeft een prachtig uitzicht op de school waar de zonsondergangen prachtig zijn. Ook zou je hier kunnen zitten als het weer typisch Engels weer is (regen) want het is een prima schuilplek alleen verkiezen de meeste leerlingen dan toch om warm binnen te zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 7:20 am

Olivia rende door de regen. Haar blauwe all stars en zwarte skinny jeans kregen kleine moddervlekjes, maar ze merkte het niet eens, ze was gefocust op het zoeken van een schuilplek. Toen ze de boom zag staan haalde ze opgelucht adem en zorgde dat ze zich zo snel mogelijk onder het beschermende bladerdak bevond. Daar aangekomen liet ze haar tas meteen vallen, haar voetbalspullen waren zwaar en ze was nog steeds moe van de training. Ze was helemaal doorweekt aangezien ze alleen een voetbalshirt en vestigt droeg, maar toch waze blij dat ze naar de training geweest was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 8:04 am

Jonah had deze ochtend veel tijd aan zijn haar besteed, allemaal voor niks dus. Hij was zeiknat, maar zelfs dan zag Jonah er goed uit. Hij had een wijde donkerblauwe trui aan met bretelsen en een beige skinny yeans. Hij hield zijn schooltas boven zijn hoofd en haastte zich naar de boom. Onder de boom stond een meisje, ze was erg mooi. Zodra Jonah onder de boom stond haalde hij opgelucht adem. Eindelijk even droog. Hij keek het meisje aan, ze zag er wel leuk uit. "Schuilen met gezelschap is veel fijner." Zegt hij tegen haar met een vriendenlijke glimlach. Het meisje deed hem een beetje aan zijn beste vriendin denken, hetzelfde haar, dezelfde kledingstijl. "Sorry, ik moet leren me eerst voor te stellen voor ik flauwe opmerkingen maak. Mijn naam is Jonah. Ik heb je hier nog nooit gezien, ben je nieuw?" Hij keek in het meisje haar ogen met zijn doordingende blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 8:55 am

Olivia veegde wat water uit haar wenkbrauwen en toen ze opkeek zag ze dat er een jongen aankwam. Het was fijn om een vriendje te hebben, ze voelde niet meer zo erg de dwang om er altijd perfect uit te moeten zien, er was toch wel iemand die van haar hield. Iemand die speciaal was. Alleen al als ze dacht aan Matthew met zijn warme ogen en mahonie bruine haren werd ze helemaal warm van binnen. Maar ook werd ze verdrietig, omdat ze hem zo weinig zag.
De jongen die er aan kwam lopen zag er wel leuk uit maar ook gevaarlijk, en daar hield ze niet van. Ze herinnerde zich dat ze hem dit jaar op de opening gezien had. Ze lachte een beetje bij zijn stomme opmerking en keek hem even met haar grijze ogen aan. 'Tsja, dat is wel zo beleefd. Ik ben Olivia, en ik ben een beetje nieuw. Ik heb vorig jaar alleen de laatste maand hier op school gezeten' zei ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 10:20 am

"Wat een mooie naam. Je was me nog niet opgevallen, apart. Ik onthoud altijd mooie gezichten." Zei hij op een flirterige manier. Er was bijna geen dag dat hij geen meisjes aan het charmeren was. Het was eigenlijk een schreeuw om aandacht. Hij zou soms zo graag iemand die echt van hem hield willen hebben. De meeste meisjes zagen alleen zijn schoonheid, en maakte daar misbruik van. Daarom ging Jonah nooit echt verder dan zoenen. En mocht een meisje dan toch verliefd op hem worden, zorgde hij ervoor dat ze hem zou haten. Een gemeen smsje waarin stond dat hij een vriendin had of gewoon simpelweg haar laten liggen en met anderen flirten. Hij had dan een verschrikkelijk schuldgevoel, maar hij wilde geen gebroken harten meer hebben. Hij keek Olivia aan. "Heb je het niet koud? Hier heb je mijn vest." Hij haalde zijn vest uit zijn tas en er viel een pakje cigaretten uit. Hij pakte het pakje op. "Heb je er bezwaar tegen als ik..?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr jul 19, 2013 8:40 pm

Olivia had wel door dat hij met haar flirtte. Het voelde een beetje ongemakkelijk, ze kon nu wel zeggen dat ze een vriendje had maar dat was ook zo raar. Nou ja, hij was hier nu toch niet en zolang ze nier terugflirtte deed ze niks slechts toch? Ze deed even een pluk haar achter haar oren, wat onwetend een klein beetje flirterig overkwam. Olivia was het soort meisje dat dat niet eens door had, ze kon zo goed met mensen omgaan en was altijd zo vriendelijk dat ze het niet eens doorhad als ze misschien iets té vriendelijk was.
Toen hij vroeg of ze het koud had besefte ze dat ze het inderdaad koud had. De regendruppels waren door haar vest, shirt, broek, schoenen en sokken heen gedrongen en omdat er een windje stond was het toch een beetje kil. Ze pakte het vest aan, twijfelde even, maar gooide het toen toch over haar schouders. 'Nee hoor, doe maar' zei ze toen ze een blik op het sigarettendoosje wierp. 'Hoe lang ben jij hier al?' vroeg ze, aangezien hij op haar overkwam als iemand die hier al jaren rondliep. Dat was trouwens geen goed teken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jonah

Jonah


Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 04-07-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimeza jul 27, 2013 4:07 am

"Sinds mijn veertiende. Ik zit hier al een tijdje." Antwoordde hij. Hij haalde een sigaret uit het pakje en stopte hem in zijn mond. "Wil je er ook eentje, of rook je niet?" Vroeg hij. Jonah haalde een aansteker uit zijn zak en stak de sigaret aan. Het roken was meer een gewoonte geworden, hij vond het niet echt lekker meer. Eens in de zoveel tijd probeerde hij te stoppen, maar dat hield hij niet langer vol als een week. Het regenen begon een beetje over te gaan naar miezeren, maar hij wilde nog graag onder de boom met Olivia praten. Ze was namelijk niet het lelijkste uitzicht wat je je kon bedenken, Jonah genoot er zelfs een beetje van. "Waarom zit jij hier eigenlijk op school, of is er niet echt een reden voor?" Vroeg Jonah geïnteresseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Olivia

Olivia


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 06-06-13
Leeftijd : 25

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimeza jul 27, 2013 4:42 am

Olivia vroeg zich nu af hoe oud hij was, want wat was een tijdje? 'Ik rook soms, maar ik hoef niet' zei ze. Roken paste helemaal niet bij haar, maar in de omgeving waar zij was opgegroeid gebeurde het gewoon soms. Ze rookte op feestjes, en meer niet. 'Ik zit hier omdat ik anders geen huis heb' zei ze een beetje bitter. Nog steeds had ze er moeite mee dat haar ouders haar te vondeling hadden gelegd. Na al die tijd had ze er nog steeds last van, ze durfde niet goed relaties met mensen aan te gaan. Natuurlijk kon het er ook nog goed bij dat nu ze eindelijk iemand had die ze 100% vertrouwde en van wie ze hield, ze van hem gescheiden werd. 'Bij nader inzien, doe me maar een sigaret' zei ze met een klein glimlachje, maar haar ogen stonden een beetje droevig. 'En jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimema aug 12, 2013 11:09 pm

Nieuw
-
De zachte miezer die uit het grijze wolkendek omlaag zweefde voelde koud aan op de huid van Jayden. Het was typisch Engels weer, het weer waar ze niet van hield, maar aan de andere kant had het wel de meeste leerlingen naar binnen gejaagd. Niet dat Jayden niet op druktes was gesteld, maar nu kon ze de joint die ze naar binnen had weten te smokkelen zonder vragende of beschuldigende blikken oproken.
Ook Jayden had de beschutting van de grote boom gezocht, de bladeren die nog in vol ornaat de takken van de enorme boom bedekten, waren dicht genoeg om de echte miezer grotendeels tegen te houden. Met gesloten ogen leunde de jonge vrouw tegen de vochtige boomschors aan, gelukkig hield het leer van haar jack het vocht tegen en hield het haar lichaamswarmte voldoende vast, maar erg aangenaam was de buiten temperatuur niet. Jayden nam een zwarte aansteker uit haar broekzak en liet het vlammetje oplaaien en hield de sigaret die gevuld was met wiet bij de hittebron zodat na enkele ogenblikken een gloeiend uiteinde aan de joint kwam. Tevreden met het resultaat nam Jayden een trekje en staarde ze maar een beetje voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimema aug 12, 2013 11:25 pm

Hoe graag ze ook binnen had willen zitten, ze was te ver afgedwaald om het op te kunnen brengen om nog naar binnen te vluchten, nat en bibberend van de regen ging ze dan ook snel onder de boom staan. Ze had voor de verandering vandaag een lange broek aan die haast rond haar dunne beentjes zwabberde en een topje met vest aan. Bevend stond ze toch onder de boom, Julia had het altijd koud. Ze beet even op haar onderlip en vervloekte het Engelse weer, op zulke momenten zat ze liever weer terug in Italie. Een diepe zucht ontsnapte aan haar lippen terwijl ze zichzelf warm probeerde te wrijven. Stomme regen ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimema aug 12, 2013 11:40 pm

Jayden besteedde weinig aandacht aan het magere meisje dat ook de beschutting van de boom had gezocht, het leek het soort meisje dat weinig sprak en nog minder at. Iets waardoor ze zich niet zoveel zorgen maakte over de kans op betrapping. Jayden was niet zo bekend met de wetgeving op het bezitten van drugs in Engeland, maar het zou vast gezeik opleveren als ze hierdoor opgepakt zou worden. "Jas nodig?" klonk haar stem voor ze het zelf echt doorhad, niet uit medelijden, maar door de ontspannende werking van de rook die ze inhaleerde merkte ze een stuk minder van de temperatuur om haar heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimewo aug 14, 2013 10:41 am

Verbaasd keek Julia op. Het meisje dat haar aansprak zag er hard uit. Iemand voor wie een normaal persoon bang zou zijn, verwachten dat die slecht was maar Julia glimlachte even. "Dat zou fijn zijn, ik had de regen niet verwacht." Zei ze rustig en eerlijk. Ze keek naar de jongedame en keek haar rustig aan. Ze keek toen naar, wat leek een sigaret, en rook met enige verbazing dat er een totaal andere geur vanaf kwam. "Wat rook je?" vroeg ze dan ook, uit enige nieuwsgierigheid die ze bezat en een vriendelijke glimlach lag op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimewo aug 14, 2013 11:08 am

Jayden ontdeed zich van haar jasje en gaf het aan het blonde meisje. Het meisje deed haar op een of andere manier aan een Française denken, dat ze er een land naast zat, tja daar kon ze weinig aan doen... Ze bleef een Amerikaanse en die was meer gericht op haar eigen land dan de rest van de wereld. Jayden trok het vestje dat ze aan had wat beter over zich heen om zichzelf extra te beschermen tegen de kou. Bij de vraag op wat ze rookte keek ze even naar de sigaret in haar hand. De geur maakte al duidelijk dat het geen gewone sigaret was. "Een jointje." ze glimlachte eventjes, waarna ze weer een trekje nam om even later de rook de regenachtige lucht in te blazen. "Wil je ook een trekje?" Eigenlijk verwachte ze niet dat het meisje erop in zou gaan. Op het eerste gezicht leek het een lief, braaf meisje, maar schijn bedriegt, dat wist Jayden ook wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimewo aug 14, 2013 12:43 pm

Julia trok het jack aan. Het was iets dat eigenlijk niet paste bij haar vrouwelijke kledongstijl. Het misstond haar niet maar het was zichtbaar niet haar stjl. Bij het woord joint knikte ze even. Zoiets had ze dus al verwacht. Vrienden van haar rookten dat vroeger. Zij had het npoit geprobeerd en hield het meestal enkel op sigaretten hoewel ze daar nu ook al een jaar mee hestopt was. Bij de vraag schudde ze dan ook haar hoofd. "Ik rook niet meer." zei ze met en kalme glimalch. Ze merkte dat ze het direct al wat warmer had. Het verbaasde haar dat zo'n jack jaar zoveel warmte kon verschaffen maar het was wel fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimewo aug 14, 2013 9:55 pm

Jayden haalde haar schouders op, "Wat jij wilt, het is lekker hoor." ze blies de rook uit voor ze verder sprak. "Heb je het wel eens gedaan? Het werkt lekker ontspannend." Je werd er een stuk rustiger van, je voelde je ook lomer. Gelukkig was het niet een hele zware, nee, dan zou alles te snel op zijn en dat was zonde in een keer. Jayden glimlachte even naar het meisje dat haar jack aan had. Het stond wel grappig bij haar outfit, het paste er niet bij, maar het gaf wel een stoer effect bij de vrouwelijke look van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimedo aug 15, 2013 12:20 pm

"Nee mijn vrienden deden het. Maarik ben net een jaar gestopt.met roken en ik wil niet opnieuw moeten stoppen." zei ze met een glimlachje. Ze hield het jack aan en speelde wat met de rits. "Ik vond het nooit zo de moeite waard als ik ze aan het einde van de avond helemaal out en anders gebroken ergens terug vond." zeii ze kalm. Julia bekeek de jongedame met wie ze sprak en glimlachte in zichzelf. Ja dit was er ook wel werkelijk het type voor. Misschien was het slecht dit vooroordeel te trekken maar toch deed Julia het en er vormde zich toch een beetje een beeld van het meisje en ze slikte even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimedo aug 15, 2013 9:23 pm

Jayden haalde haar schouders op. Ze ging het meisje niet dwingen om te roken, maar was niet van plan zelf haar jointje uit te maken. "Hmm, als je het met mate doet is er niks aan de hand." Jayden lachte even en keek naar de miezer die langzaam over ging in echte regen. Het waren misschien wijze woorden, waar ze zich zelf nooit aan hield. Ze had zichzelf ook wel eens ergens uit een straatje moeten slepen of met behulp van iemand anders thuis zien te komen. Maar ze had dan wel een leuke avond gehad, tenminste voor zover ze die avond dan nog kon herinneren. Meestal bleef er niet meer over dan een waas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimevr aug 16, 2013 9:05 am

Julia keek haar aan en knikte. "Ja, dat is misschien ook wel zo maar dan nog, ik vind het niet meer nodig om te gaan roken. Ik heb al genoeg problemen, hoewel ik er soms wel zin in heb moet ik eerlijk zeggen." Zei ze kalm. Met lichte ergernis keek ze naar de regen en zuchtte diep. "Oh nee hè, niet nog meer regen.' Zei ze zuchtend en ze keek naar Jayden. "Ik heet trouwens Julia." Zei ze kalm en ze glimlachte even vriendelijk. Daarna keek ze even omhoog naar het bladerdek en zag wat donkere wolken. Ook viel er een druppel midden tussen haar ogen en grinnikte ze zacht even waarna ze die weg veegde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 9:18 am

Jayden haalde haar schouders op, "als je er een wilt, moet je het zeggen." Op de opmerking dat ze al genoeg problemen had, ging ze niet in. Er waren hier genoeg zielenknijpers, speciaal voor dat doel opgeleid en die werden ervoor betaalt. Hoe onzinnig Jayden die mensen ook vond. Ze geloofde namelijk niet dat een beetje praten zou helpen. Evenals pillen slikken trouwens, natuurlijk wist ze dat haar eigen drugsgebruik ook verschrikkelijk ongezond was, maar dat was een ander verhaal. "Ik word Jayden genoemd." Of eigenlijk, die naam had Mark voor haar verzonnen toen ze hem had verteld hoe erg ze haar echte naam haatte. Het was een stoere, ietwat jongensachtige naam, maar ze vond het bij zichzelf passen. Dat was ook de reden waarom ze die naam gekozen had. Ondertussen begon de regen verder door te zetten, "We zouden zo eens terug moeten gaan." Aangezien Jayden haar jas had uitgeleend, was er weinig bescherming tegen de nattigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 10:13 am

Julia keek naar de regen en glimlachte tevreden. "Aangenaam Jayden." Zei ze tegen hem en ze keek naar de regen. Het leek niet te stoppen. Kalm keek ze naar Jayden. "Oh, ik wacht nog wel even maar als je wilt geef ik je je jasje terug." Zei ze met een lieve glimlach. Julia keek Jayden rustig aan en keek even glimlachend naar haar. "En nee, ik hoef er echt geen." Zei ze rustig. Julia bleef tegen de boom aan staan en zuchtte. "Denk je dat de regen nog lang aan houdt?" Vroeg ze haar vriendelijk, ondanks dat het meisje er stoer uit zag voelde Julia geen angst voor haar, ze had ook niet de neiging om brutaal te zijn en zich op die manier aan te passen aan het meisje, nee helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 10:36 am

"Graag, ik houd niet zo van regen." Jayden was niet sociaal genoeg om zichzelf op te offeren in de regen. Niet dat ze bang was haar eigen kapsel te verpesten, maar ze hield er gewoon niet van dat haar hempdje aan haar huid zou plakken en de kou langzaam tot haar botten zou doordringen. Door haar leefgewoontes had ze niet bepaald veel vet op haar botten om zich warm te houden. Jayden keek omhoog, tussen de boombladeren door, waar de lucht nog net zo grijs was als enkele minuten eerder, maar de regen die er nu uitviel was een stuk meer dan eerst. "Geen idee, ik ben geen weervrouw." ze glimlachte even en trapte haar sigaret uit met de neus van haar schoenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:08 am

Julia keek naar de jongedame en knikte instemmend. "Ik ook niet, daarom blijf ik nog even wachten." Zei ze kalm tegen de jongedame. Waarna ze zich kalm uit de jas werkte. Ze glimlachte naar Jayden en keek haar glimlachend aan. "Succes met er doorheen lopen." Zei ze kalm tegen haar en ze keek naar de jongedame, zij zelf zou wel even wachten en rustig zakte ze even neer tegen de grote boom aan. Met een vriendelijke glimlach keek ze naar Jayden, ze vroeg zich af waarom het meisje zichzelf door de regen zou laten rennen. Ach ja.. Het was niet haar keuze natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:36 am

Op dat moment begon de regen enkel toe te nemen. "Hmmm, misschien moet ik toch nog even wachten." het jasje dat ze weer terug had gekregen voelde warm aan op haar huid. Dat was het voordeel van leer, het hield echt warmte vast. Weer viste ze een sigaret tevoorschijn, nee Jayden had geen enkele intentie om te minderen met roken. Ook al was Julia gestopt met roken en het voor haar heel vervelend moest zijn om in de rook te zitten. Julia, dat was trouwens een naam die perfect bij haar paste. Romeo en Julia, de knappe Italiaanse vrouwe, misschien was het meisje helemaal geen Française maar Italiaanse. Sowieso was ze geen Amerikaanse, dat kon ze nog wel uit haar accent weghalen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimezo aug 18, 2013 11:44 am

Julia grinnikte zachtjes. "Ik raad het je wel aan ja." zei ze kalm. Ze bleef zitten en keek naar de donkere wolken, blui dat ze op z'n minst hier kon schuilen. Opnieuw liet ze haar blik rond gaan waarna ze weer even bij het meisje eindigde. "Waarom ben je dan niet nasr binnen gegaan toen het net begon?" vroeg Julia haar kalm. Kippenvel lag op haar armen maar ze liet het maat zo. Met eigenlijm geen greintje vet oo haar magere lichaam kon niets haar beschermen tegen de kou en dat wist ze nu al. Dus bleef ze rustig zitten, plukte aan het gras wn keek omhoog naar de rokende jongedame.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitimema aug 19, 2013 12:24 am

Oh wacht zat Jayden niet eerst aan een joint, haha oepsxd
-
Jayden haalde haar schouders op, "Omdat ik toen nog niet klaar was." ze blies wat rook uit om te laten zien waar ze nog niet mee klaar geweest was. Jayden hield ervan om de tijd te nemen voor een sigaret, niet om hem onderweg half uit te trappen, omdat ze binnen niet mocht roken. Toen ze het de vorige keer had gedaan, leek het haast alsof ze een bom mee naar binnen gesmokkeld, terwijl het enkel een huis, tuin en keukensigaret geweest was. Niks bijzonder, niks gevaarlijks. Maarja,ze had geen zin in nog meer gezeik dus deed ze het braaf buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Grote Boom Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Grote Boom   De Grote Boom Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Grote Boom
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic- Het begin van het nieuwe schooljaar- De grote hal (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: