Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ziekenhuis CieState

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimema okt 14, 2013 7:01 pm

'Je mag het zeggen ik doe er alleen niets mee.' Ze keek hem kalm aan. Zijn woorden deden haar pijn maar ze verborg het. Julia knikte en keek weg van hem. Hij was liever dood geweest.. 'Dan heb je het niet van een vreemde dat je dingen op rotte momenten je mond uit laat komen.' Ze had in haar jaszak haar hand tot een gebalde vuist geknepen en keek nu naar de grond. 'Wat doe ik hier dan eigenlijk als je toch nog steeds dood wilt. Als je het vast opnieuw wilt gaan proberen. Dat ik elk moment dat ik je gesproken heb als een afscheid kan gaan zien. Maar denk vooral niet aan wat je ermee achter laat en mensen aan doet. Vergeet vooral degenen die wel van je houden en je niet willen zien sterven.' Julia keek hem aan. Het kwetste haar dat hij egoistisch genoeg was om in haar bijzijn te zeggen dat hij alsnog dood wilde. Ze pakte haar tas op. 'Heb je dan nog wel behoefte aan gezelschap?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 17, 2013 12:03 am

"Dat moet je zelf weten Julia." Hij ging daar niet eens over in discussie. Dat had toch geen enkele zin. En daar had de jongen het recht niet eens op. "Sorry..." fluisterde hij zachtjes. Hij wilde zijn gedachten niet hardop uitspreken maar het was nu eenmaal gebeurd. Er was sowieso geen weg meer terug. Bij haar woorden keek de jongen haar aan. Zijn huid was bleek en Jer had wallen onder zijn ogen. "Julia wees nu eens realistisch. Niemand geeft om mij. Jij en mijn vader zijn de enige die mij zijn komen bezoeken. En daarbij Julia. Je zult vast ook niet hebben stilgestaan. Jij bent ook verder met je leven gegaan na wat alles is gebeurd. En ik... Ik lijk te hebben stilgestaan en nog steeds kom ik niet vooruit. Het lijkt wel een bodemloze put waar ik nooit meer uit zal komen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 17, 2013 12:41 am

Ze keek hem aan, diep zuchtte ze. Natuurlijk was ze verder gegaan. "Ja, ik ben verder gegaan. Natuurlijk ben ik verder gegaan. Want niemand zou er baat bij hebben als ik stil zou blijven staan. Niemand zou het waarderen of iets aan me hebben." Haar ogen bekeken zijn bleke huid, zijn vermoeide blik. "En jij maakt het jezelf alleen maar lastig. Want denk maar niet dat ik je vergeten ben omdat ik door ga. Ik ga door omdat ik moet, jij moet ook." Julia bleef staan en keek toen naar het raam. "Ik ben toch ook niet gestopt met leven na onze ruzie. Ik heb geen zelfmoord poging geprobeerd. En jij had dat ook niet moeten doen. Natuurlijk, het is lastig om na een break-up weer op te starten maar dat betekent niet dat het onmogelijk is. Dat je het niet moet proberen. Misschien moet je praten, ik had gewoon tijd nodig om na te denken. Maar als je toch dood wilt weet ik niet of ik nog wel een poging zou willen wagen." Ze keek over haar schouder naar hem. "Want ik wil geen dood vriendje."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:10 am

Jeremy keek naar de witte, geschilderde muren. Alles aan deze kamer straalde depressie uit. Misschien kwam het door deze periode. Veel mensen werden depressief. De vallende bladeren, de donkere lucht en koude wind. Iedereen om je heen was een tikje somber. "Ik had ook niet anders gewild Julia. Maar ik had gehoopt dat...dat je mij niet zou vergeten." Hij keek naar zijn bleke handen die lichtjes aan het trillen waren. Hij voelde zich niet goed. "Je hebt gelijk. Ik voel mij zo een zwakkeling vergeleken met jou of anderen. Ik kan... ik kan gewoon niet stoppen om altijd zo slecht te denken. Julia ik weet niet of ik verder kan zonder jou." Hij beet op de binnenkant van zijn wang. "Er is geen dag voorbij gegaan dat ik niet aan je heb gedacht. Ik miste je zo ontzettend en ik hoopte dat alles goed met je ging. Dat alles beter ging dan hoe ik er aan toe was. " Ze had gelijk en hij moest verder gaan zonder haar. Alleen dat laatste verbaasde hem. "W-wat?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:20 am

Ze luisterde stil naar zijn woorden en keek naar buiten. Het waaide harder dan toen ze aangekomen was. Zacht beet ze op haar onderlip en keek om naar Jeremy. "Ik ben je ook nooit vergeten. Ik ben gewoon door gegaan, ik vergeet je niet." Diep zuchtte ze en ze knikte even. "Je moet stoppen er mee. Je moet stoppen met slecht denken. Ik kan je niet vergeten Jeremy. Ik ben dol op je maar niet zo. Ik ben allang verbeterd met mezelf. Ik ben aangekomen, ik heb mijn eigen leven gemaakt. Maar ik kan het niet aan als je zo blijft. Dan wil ik geen poging wagen. Je weet dat je fout bent geweest, ik weet dat je het weet. Maar ik kan er niet tegen als je depressief bent, tenminste. Niet zo depressief dat je enkel wilt denken aan zelfmoord." Ze draaide zich weer om naar hem en keek hem aan. Ze speelde met haar haren en keek hem aan. Ze had ze heel erg blond geverfd. Julia wist niet wat ze wilde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 12:43 am

Jeremy keek haar met een zwakke glimlach aan. "Ik wil zo graag bij jou zijn Julia. Alsjeblieft geef mij een kans om dit allemaal te verbeteren. Ik ben zo gek op jou dat het ondraaglijk is. Ik kan je niet vergeten. En ik wil mijzelf proberen te zijn. Dat wil ik echt. De persoon hoe ik was toen we samen waren." Hij pakte zachtjes haar hand vast. "Je haren zijn nog lichter als voorheen. Je bent echt zo mooi en veel te goed voor mij maar maar... Ik hou van je." Hij trok haar aan haar arm zodat ze dichter bij hem kwam. Hij drukte zijn lippen op die van haar. "Geef mij nog een kans alsjeblieft."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:06 am

Stil luisterde ze naar hem. Ze liet hem haar hand vast nemen en keek naar hem. Haar verbazing was te zien toen ze zijn lippen voelde. Ze kuste even mee. Julia was overdonderd door wat hij deed. "Beloof me dan dat je dit nooit meer doet." Zacht legde ze haar armen om zijn hals. Kroop dicht bij hem. "Ik hou ook van jou Jeremy. Ik ben echt gek op je." Ze gaf hem nog een paar kusjes. "En ik heb echt een hekel aan je vader." Fluisterde ze hem giechelend toe. Zacht legde Julia haar hoofd tegen hem aan. "Ik was echt heel erg boos op je, toen ik hoorde wat je gedaan had." Ze pakte zacht zijn hand. "Ik miste je, zo ontzettend. Ik ben met Wyatt gaan afspreken. En hij heeft me met eten wat geholpen. En ik ben meer gaan praten met de psycholoog.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 1:22 am

"Ik beloof het. Ik wil gewoon dat we weer terug kunnen gaan naar eerst. Een frisse start en alles vergeten wat er is gebeurd. Julia ik beloof je dat ik je nooit meer pijn zal doen. Nooit meer." Hij nam haar in zijn armen en snoof haar heerlijke, zoete geur op. Het voelde zo vertrouwd. "Ik ben ook echt gek op jou en dat maakt er twee van ons. Vroeger was hij zo'n goede vader althans als hij niet dronk. Maar de dagen worden steeds minder. Hij moet naar een afkickkliniek. Helaas luistert hij niet naar mij." Jeremy keek met een trieste blik naar de grond. "Logisch... Je had alle recht om boos op mij te zijn." Bij de naam Wyatt voelde Jer niets meer. Hij vond de jongen helemaal niet meer leuk. Zag hem alleen nog als een vriend. "Ik ben blij dat het goed met je gaat."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 19, 2013 4:10 am

Het veilige gevoel gleed weer door haar lichaam en ze sloot haar ogen. "Nee, we moeten het niet vergeten. We moeten ervan leren Jer. Als we het proberen te vergeten stoppen we het weg. We moeten accepteren dat het gebeurd is." Julia keek even op naar hem. "Ja.. Daar wees ik hem ook op, maar ja, toen moest ik van hem maar naar een kliniek voor mijn anorexia. Ach ja, ik denk niet dat ik hem graag als schoonvader wil." Ze kuste hem toen even zachtjes. "Het is zijn leven Jeremy, je kan er niets aan doen." Waarna ze even knikte. "Goed is iets anders, het gaat alweer wat beter maar goed nog niet." Daarna keek ze op naar hem. "Ik denk wel dat we misschien gewoon eerst samen leuke dingen moeten doen in plaats van het bed in duiken.." Ze voelde zich niet schuldig vanwege verschillende bedpartners tijdens hun break-up maar ze had er nu geen behoefte meer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimema okt 21, 2013 9:08 pm

De jongen streek met zijn vingers door haar lange, blonde lokken. Hij voelde zich vredig, kalm. Alles aan Julia maakte hem kalm. Hij was zo gek op haar. Zolang had hij gedacht dat het niet zo was. Nu ze nu bij hem was wist Jer dat die alles had zitten ontkennen. Gewoon de pijn proberen weg te kroppen. “Je hebt gelijk. Ik heb er in ieder geval van geleerd.” Jer kreeg een kwade blik in zijn ogen. “Wat heeft hij gezegd? Hoe durft hij met zo iets te bemoeien? Diegene die moet worden opgesloten zonder een enkele druppel alcohol is mijn vader. En dan nog anderen beoordelen. Vreselijk.” Jer kon zich daar echt kwaad om maken. Jer begon zachtjes te lachen. “Dat maakt mij niets uit hoor. Ik ga graag met jou op dates.” Hij zweeg maar over het gedeelte dat hij met anderen de lakens had gedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 22, 2013 1:42 am

Ze voelde zich rustig worden. Hij wsa ook rustig. Het voelde fijn en ze keek op naar hem. "Gelukkig ben je er nog om meer te leren." Ze sloot haar ogen even. "Het maakt niet uit, ik ben gewoon weggelopen uiteindelijk. En ik werd gister gebeld dat je eindelijk wakker was. Ik dacht dat hij misschien gister zou gaan, misschien ook niet maar het is nu ook geen bezoekuur. Dus ik kon hem ook gewoon echt niet tegenkomen, dat vind ik wel fijn moet ik bekennen." Ze bloosde toen hij even moest lachen. "Gelukkig maar." Ze voelde namelijk niet de behoefte om uit te leggen waarom ze ineens duidelijk wist wat ze moest doen en niet meer zijn verlegen meisje was. Julia zelf had ook genoeg geleerd toen hij er niet was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 24, 2013 3:52 am

Zijn ademhaling ging regelmatig en soms zo zacht dat het leek of hij niet deed ademhalen. Hij zag er nog niet zo geweldig uit. Zijn huid bleekjes, flinke wallen onder zijn ogen en zag er toch nog beetje ziekjes uit. Gewoon door de klap wat zijn lichaam heeft gehad. "Ik had gehoopt dat je kon kennismaken met een fatsoenlijke 'stief' vader maar helaas. Dit is alles wat ik je kan bieden. En het liefst moet je zo ver mogelijk uit de buurt van mijn vader blijven." Bij haar gebloos begon hij zachtjes te lachen. Dit had hij dus echt gemis. Die schattige wangetjes van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 24, 2013 6:25 am

Kort haalde ze haar schouders even op. "Ach ja, het is niet erg.' Ze bleef bij hem liggen en keek voor zich uit. Ze bleef bij hem liggen en gaapte kort even waarna ze naar hem glimlachte. Julia had zeer slecht geslapen de afgelopen nachten. Mede door hem, mede doordat ze slechte dromen had. Misschien zou het nu wel beter gaan? Julia wist het niet en dat maakte haar onzeker. Ze hoopte dat het goed zou gaan maar hij had haar gekwetst, meer met zijn acties dan waar het in principe om gegaan was. Zacht beet ze op haar onderlip maar glimlachte toen weer. 'Je moet je cadeautjes nog uitpakken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 25, 2013 12:23 am

Jeremy keek haar aan wanneer ze zachtjes begon te gapen. Was hij zo slaapverwekkend? Tja hij was nu ook niet bepaald 'levendig'. Het zou nog wel even duren voordat hij terug zou gaan naar zijn oude 'ik'. Jeremy streek nog steeds door haar haast gouden lokken. Zo mooi. Hij hield van blond. "Ben je moe? Je mag wel even slapen als je wilt? De verpleegsters zullen daar vast geen probleem mee hebben." Hij trok haar dichter naar zich toe met de dekens om hun heen. "Owja de cadeautjes. Wacht wacht." Hij pakte een van de cadeautjes en begon die op een nette manier open te maken. (Jij moet zeggen wat er in zit)
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 25, 2013 7:15 am

Ze keek even op naar hem en glimlachte. "ik heb een paar slechte nachten gehad, sorry." Ze keek hem aan en keek toen naar de cadeautjes. Ze had een grote knuffelbeer, wat chocola en een dansfilm voor hem gekocht. Hopelijk vond hij het leuk. Zachtjes beet ze op haar onderlip en keek naar hem. "En ik wil helemaal niet slapen. Ik ben hier voor jou, ik ben hier niet om te slapen." Haar groenige ogen keken naar hem en ze legde haar hoofd tegen hem aan. Julia voelde zich heerlijk veilig zo en glimlachte tevreden. Toch dacht ze aan alles wat ze gedaan had, dat had ze eerlijk gezegd ook best heerlijk had gevonden. Gewoon drinken, gezellige avonden uit en verder geen verplichtingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimevr okt 25, 2013 10:26 pm

"Je hoeft je er niet voor te verontschuldigen Julia. Echt niet. Ik hoop alleen dat je volgende nachten wat beter zullen zijn." Het eerste wat Jer had opengemaakt was een dansfilm. Jer grijnsde breed. "Jul je weet precies wat ik geweldig vind! Dankjewel." Hij drukte zijn lippen op haar wang. "Nu de volgende." De ander cadeau was groter dan de rest. Jer was eens benieuwd. Wanneer hij het deed openmaken zag hij een grote knuffelbeer. "Fantastisch! Meestal hoort het andersom maar stiekem heb ik altijd al een knuffelbeer willen hebben." Hij drukte nu een kus op haar voorhoofd. De derde was iets vierkant. Tevreden opende hij het derde cadeau. "Lekker! Kom we eten nu een stukje." Hij kuste haar lief en maakte het doosje chocolade open. Hij gaf haar een stuk en stopte zijn deel al in zijn mond. "Hm..." Jer lachte zachtjes. "Oké dan niet slapen. Ik wil me dat je verteld wat je de afgelopen tijd hebt gedaan. Nog dingen meegemaakt? Behalve dit incident dan......"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 12:59 am

Julia's glimlach werd breder naar mate hij de cadeautjes open maakte. Ze knikte. 'Ik weet wel zeker dat ik beter zal slapen." Ze keek liefjes naar de cadeau's en daarna naar hem. Zacht kuste ze mee en brak toen ze de chocola kreeg een klein stukje af en stopte dat in haar mond. Ze moest toch iets eten vond ze. "Ik eh.. Ik loop bij een diëtiste, ik ben uitgegaan, heb een slaapfeestje met Wyatt gehad en verder heb ik niet heel erg veel meegemaakt." Ze hield achterwege dat ze met jongens en enkele meisjes geslapen had. Dat ze vaak dronken was geweest en dat ze nu een aardige roker weer was. Ze vertelde hem enkel de goede dingen want ze hield de slechte dingen liever achterwege. Dat zou toch alleen maar een slecht beeld van haar geven en dat wilde ze niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 10:18 pm

"Bij een diëtiste? Dat is echt geweldig Juul! Ik ben trots op je. Ik had al opgemerkt dat je wat meer spek op de botten had." Hij kneep plagend in haar wangetjes. "Je wordt nog echt een schoonheid waar niemand van kan afblijven. Bemind door duizenden mannen" Hij grijnsde en at tevreden zijn stuk chocolade op. De naam Wyatt deed hem nog steeds niet veel. Na alles wat er was gebeurd? Nee echt niet meer. "Is dat alles? Ik dacht dat er nog van die spannende verhalen kwamen. Niets meegemaakt met dansen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimeza okt 26, 2013 10:21 pm

Julia keek naar hem, ze bloosde er door. "Een beetje ja, het gaat al een stuk beter." Ze giechelde toen hij in haar wangen kneep en moest lachen. "Dan moet je er aardig wat van me af slaan als ik bemind wordt door duizenden mannen." Liefjes at ze nog een stukje en keek toen onzeker naar hem. "Uh nee. Nee.. Niet echt.." Het kwam er niet soepel uit, maar ze wilde niets kwijt over de nachten met anderen. 'Nee, ik heb helemaal niets meegemaakt met dansen. Ook al een tijdje niet meer gedaan eigenlijk.." Fluisterde ze beschaamd, enkel het dansen bij de feestjes waar ze heen was geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimema okt 28, 2013 11:03 am

"Je bloost! Dat heb ik lang moeten missen! Blozende wangetjes staan je nu nog beter. Je begint een beetje van die appel wangetjes te krijgen. Nog fijner om plagend in te knijpen offf" Hij glimlachte van oor tot oor voordat hij speels in haar wang beet. Heel zachtjes maar. "Ik denk niet dat ik kan concurreren met al die jongens dus misschien is het afslaan wel de beste keuze. Maak ik tenminste nog een beetje kans als ze niet in je buurt komen. " Hij merkte hoe ze zijn vraag met aarzeling uitsprak. "Je houdt iets voor mij achter." Hij kon haar al lang genoeg om te weten dat ze iets verzweeg. "Julia... Je moet echt meer aan je dansen besteden. Daar ben je zo goed in. Dan ben je zo in je element."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimema okt 28, 2013 11:21 am

Ze kneep haar ogen even dicht toen hij zo aan haar wangen zat. 'Och mijn arme wangetjes.' Giechelde ze klaaglijk. Zijn woorden maakten de verlegenheid nog erger. 'Nee dat hoeft niet. Dat zou niet lief van mij zijn. En dat is toch wel mijn handelsmerk.'' Julia keek glimlachend naar Jeremy. Toch verzwakte die glimlach wat. 'Ik hou niets achter.' Ze keek hem aan met haar zeegroene ogen ze knikte gehooezaam. 'Ik weet het. MaR ik kan er niets aan doen. Andere dingen eisten ook hun aandacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 29, 2013 5:42 am

"Ja je arme wangetjes. Die krijgen er weer van langs." Hij drukte een lief kusje tegen haar neus. Jer hield haar nog steeds in zijn armen. Hij was telkens bang dat Julia weg zou gaan. Hem achter zou laten en nooit meer terug zou komen. Een angst wat eigenlijk nergens voor nodig was. Ze zaten op dezelfde school dus haar nooit meer zien was onmogelijk. Hij geloofde haar op haar woord. Ze zei dat ze niets achter hield. "Het is ook een tijd geleden dat ik voor het laatst gedanst heb. Best slecht. We moeten samen weer eens gaan oefenen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedi okt 29, 2013 7:19 am

Omg dat plaatje o.o
---
'Jaa.. Straks gaan ze nog stuk.' Klaaglijk en met een pruillipje keek ze hem aan. Julia grijnsde even en bleef genietend bij hem liggen. Blij dat hij zijn mond hield. Met een glimlach keek ze even naar hem. Dan hoefde ze verder ook niet te praten over wat ze allemaal gedaan had, daar hoefde hij niets over te weten. 'Ik weet niet. Ik heb er weinig zin in de laatste tijd..' fluisterde ze eerlijk en ze keek naar hem. Zacht beet ze op haar onderlip en keek op naar hem. Lieve oogjes, onschuldig gezichtje maar onschuldig was ze niet meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jeremy

Jeremy


Aantal berichten : 411
Registratiedatum : 05-07-13

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 31, 2013 11:57 am

Goedgekeurd? Very Happy
Heeft me tijd gekost maar heb het gevonden!
---

"Oeh dat willen wij niet hebben. Sinds wanneer zijn je wangen van porselein gemaakt? Er is gelukkig altijd nog lijm dus we kunnen de gebroken stukjes gewoon aan elkaar lijmen." Hij grijnsde breed voordat hij een kus op haar wang drukte. "Kan ik wel begrijpen. Er komt ook zoveel op je af. Julia. Je moet gewoon weer dansen wanneer jij daar weer zin in hebt. Als je het met tegen zin doet dan ligt je hart er ook niet in." Hij deed een pluk achter haar oor. "Het is volkomen te begrijpen. Als ik uit het ziekenhuis kom gaan we eens naar de film. Gezellig met zen tweetjes."
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitimedo okt 31, 2013 12:03 pm

Goedgekeurd? Ik wil hem opeten! Nu D:

Zachtjes giechelde ze. 'Maar dan heb ik een gebroken wangetje. Dat kan toch niet. Dan kan ik nooit meer lachen want dan breken de stukjes weer los. Dus heel voorzichtig doen met mijn wangetjes.' Ze genoot van zijn lieve kusjes, zijn warme stem maar vooral van zijn liefde. 'Het lijkt me heerlijk om samen naar de film te gaan. Om vanalles te doen samen. Maar je moet me beloven dat je eerder met me praat.' Julia keek hem aan. 'Ik wil er zo min mogelijk bij hebben.' Met een strenge blik keek ze hem aan waarna ze weer lief moest glimlachen. 'Ik wil gewoon dat je met me praat dan dat je je pijn doet. Ik begrijp dat het een uitlaatklep is. Inmiddels. Maar dan nog.' Julia streelde zijn haren. Zij had de eerste littekens op haar bovenbenen maar als ze alles lang genoeg uit kon stellen waren ze niet meer rood. Ze keek hem lief aan en kuste hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ziekenhuis CieState   Ziekenhuis CieState - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ziekenhuis CieState
Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: Het Landgoed-
Ga naar: