Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 tattooshop: Permanent

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 10:53 am

Deze tattooshop zit in een klein zijstraatje waar je eigenlijk altijd voorbij loopt omdat er verder niet echt iets is, je kan er ook gewoon een bakje koffie drinken en praten met de tattoo-artists, ze verkopen er ook posters met tattoeages en designs. Het is ook een pierce plaats, je kan ook piercings laten zetten. Het is gewoon een gezellige ruimte, als je fan bent van piercings en tatoeages en allemaal andere 'alternatieve' dingen. Het heeft een beetje een jaren 50 uitstraling, het drive by café idee.

Personen: niet meer dan 5, het is er niet bepaald druk.
Regels: Niet komen als je er niet wilt zijn, voor de rest geen ruzie maken maar je krijgt waarschijnlijk de kans niet want de eigenaar is een oud hells angel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:07 am

Het was voor Jayden niet lang zoeken geweest, de aanwijzingen van White waren duidelijk geweest. In de paar maanden dat ze hier zat was ze er wel een paar keer langs gelopen, had ze bij de etalage stil gestaan, maar daar bleef het bij. Maar nu was het moment dat ze echt naar binnen ging, waar als het goed was White op haar wachtte. Na een kleine aarzeling, omdat ze het toch niet helemaal kon bevatten dat het echt zou gebeuren, stapte ze de winkel in. Direct viel de sfeer haar op, het was het soort sfeertje waar ze van hield. Ongeremd en een beetje alternatief, maar niet zo 'anders' dat je het gevoel had dat je in een sekte stapte. Wat Jayden betreft sloegen sommige mensen een beetje door met hun eigen stijl. Her en der zaten een paar mensen, sommige bezig met het uitkiezen van een design of een piercing, andere zaten gewoon gezellig te praten met een glas erbij. Alsof het een mini-cafe was. Een wat oudere man, waarschijnlijk de eigenaar, kwam naar haar toe en vroeg of ze hulp nodig had, waarna Jayden naar White vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:16 am

Er werd achter gelachen en ook de lach van White kon je eruit halen, één van de jongens had net zijn piercing in de wc laten vallen, hoe hij dat voor elkaar had gekregen wilde White niet weten en ze wilde al helemaal niet weten waar die piercing had gezeten. Danny bulderde naar achter dat er een afspraak was voor White, dus kwam ze met haar bakje koffie naar de balie gelopen. Het was heerlijk werk, de mensen waren gezellig en het werk was super om te doen. White had ook nergens anders willen werken. Het eerste wat ze zag was de rug van Danny en daarachter de haren van Jayden," Wat leuk dat je er bent! Zo te zien gaat het nu dus echt gebeuren, spannend. Heeft Danny zich al voorgesteld? Jayden dit is Danny de eigenaar, Danny dit is Jayden een vriendin van school." Danny lachtte breed en zei tegen Jayden," White heeft geen vrienden dus ik neem aan dat je één van haar scharrels bent geweest of misschien nog steeds bent." White gaf hem lachend een stomp en stuurde hem naar achter om de piercing uit de wc te vissen, je kon duidelijk aan haar stem horen dat ze een grapje maakte, toch droop Danny af." Zullen we eerst onder het genot van een sigaret en een bakje koffie bespreken wat je wilt hebben en waar je hem wilt hebben, dan kan ik misschien een schets maken of je moet zelf al schetsen mee hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:31 am

Aan de lach te horen herkende Jayden White al, mooi dan was ze tenminste aanwezig. Het zou zo jammer zijn als ze er nu net niet zou zijn. Met een brede grijns lachte de jonge dame naar White, Jayden had er zin in, dat was duidelijk. "Ik denk dat er te twisten valt over wie wiens scharrel is." Jayden schonk White een plagend lachje, en keek even toe hoe Danny naar achteren verdween voor ze zich richting White draaide. "Is goed, tegen een sigaret zeg ik nooit nee." Jayden haalde een paar papieren tevoorschijn, "Ik heb wel wat, maar het lijkt me wel gaaf als jij ook wat wilt schetsen, aangezien jouw stijl wel bij mij past, gok ik zo." Hun kleding, uiterlijk en manier van doen was op sommige punten al identiek, dus dat kon er ook nog wel bij. "Wel zou ik wel graag wat willen zetten dat naar een oude vriend van mij verwijst..." Aan de korte verandering in haar blik kon je zien dat, dat een serieuzer topic was.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 11:49 am

White gebaarde naar een meisje bij de deur die naar het keukentje leidde dat ze nog even een bakje koffie moest komen brengen. White loodste Jayden naar één van de vrije tafeltjes bij het raam omdat daar het licht tenminste nog in de ruimte kwam, ze hield er toch van als het natuurlijk licht was dat op haar scheen in plaats van diffuus licht. Ze pakte haar pakje sigaretten uit haar zak en gooide het op tafel gevolgd door een aansteker, die ook op tafel belandde. Ze schoof een stoel naar achteren en ging erop zitten terwijl ze de blaadjes van Jayden overnam en ernaar keek," Oké mag ik vragen naar de achtergrond van jou en die oude vriend, het kan voor mij goed zijn om te weten hoe het zit, dan kan ik makkelijker er iets in verwerken. Ze liet haar eigen arm zien en wees naar een klein chinees teken dat eigenlijk niet echt opviel omdat er allemaal karpers en andere toestanden omheen gebeurde," Dat is het teken van dief in het chinees, ik ben een hele beruchte dief geweest en het is een deel van mijn leven, vandaar dat ik het op mijn arm wilde hebben, maar niet zodat iedereen het gelijk zou snappen, ik jaag al genoeg mensen het stuipen op het lijf puur door mijn verschijning." Ze had het eigenlijk nog niemand verteld dat ze een dief was, nog niemand hier op deze school. Alleen dacht White niet dat Jayden het door zou vertellen en ze beschouwde de vrouw voor haar toch wel echt als één van haar weinige vriendinnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimevr sep 20, 2013 12:04 pm

Ik ga zo over op m'n mobiel dus zullen mijn reacties wat trager/korter worden haha
-
Jayden volgde White naar het tafeltje bij het raam en nam tegenover White plaats. Een dief? Als ze het zo zei verbaasde Jayden het aan de ene kant niet, aan de andere kant wel. Ze was het type dat nergens voor terugdeinsde, dus waarom niet eens wat jatten? Aan de andere kant kon White er net zo goed boven staan. Het enige wat Jayden had gejat was het geld van d'r ouders, een getalenteerde zakkenroller of iets dergelijks was ze niet. "Ik snap het." Jaydens blik bleef op de arm van White hangen, "Hij heette Mark." Jaydens stem klonk nu toch wat gedempt, aangezien ze nog altijd niet over hem heen was. "Hij was mijn beste vriend en dan bedoel ik inet qua seks, maar echt qua vriendschap, hij was als een soort broer. 2 dagen voor ik hier heen gestuurd werd is hij doodgereden op een kruispunt, ik heb nooit afscheid van hem kunnen nemen..." Ze had nog niet eens een blik op het graf kunnen werpen. Kort slikte ze voor ze weer opkeek, "Dus vandaar zou ik een soort eerbetoon aan hem willen hebben." Jayden pakte een sigaret van de tafel en stak hem aan, gewoon om wat in haar handen te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimeza sep 28, 2013 9:31 am

White luisterde rustig naar het verhaal van Jayden, ze merkte duidelijk dat dit een zwaar beladen tattoo zou worden, maar zoiets was redelijk logisch voor de eerste tatoeage. Mensen zette de eerste altijd met een hele diepe gedachte of in een dronken bui, alleen was Jayden echt niet dronken. White kon misschien niet heel erg meevoelen met Jayden want zo'n ervaring had ze niet, toch kon ze de pijn in de ogen van Jayden zien. Jayden haar handen hadden naar het sigarettenpakje gereikt en dat leek ook White een goed idee. Ze stak ook een sigaret op en pakte de vrije hand van Jayden vast," Het spijt me verschrikkelijk, eerlijk waar." Ze slikte even kort en schonk haar een glimlach die liet zien dat ze er voor Jayden wilde zijn, Jayden en zij waren misschien wel friends with benefits, natuurlijk de benefits waren leuk maar het vrienden deel was ook gemeend en het is zo dat als White je éénmaal als vriend beschouwd je ook echt een vriendin voor het leven hebt." Wat kan ik in de tattoo verwerken? Wat wil je als eerbetoon erin hebben?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimezo sep 29, 2013 5:47 am

Jayden slikte, ze was niet iemand die graag over haar gevoelens sprak. Om niet in een of andere emotionele bui terecht te komen nam ze snel een hijs van de sigaret die ze ondertussen had aangestoken. Toch kon Jayden het niet ontkennen dat ze het een fijn gebaar van White vond, het kneepje in haar hand en haar woorden waren al meer dan haar ouders ooit gezegd hadden.  "Dankje, helaas kun je de tijd niet meer terugdraaien." verzuchte Jayden. Wat zou dat fijn zijn. Op de volgende vraag van White, wist Jayden een minder duidelijk antwoord te geven; "Ik weet het niet precies, misschien heb jij wat ideeën? Een bloem lijkt me zo enorm afgezaagd." Net als White viel Jayden toch graag op door haar eigen stijl.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimezo sep 29, 2013 6:50 am

White beet even kort op haar roodgestifte lip en keek bedenkelijk uit het raam. Rustig nam ze een trekje van haar sigaret en dacht na over de opdracht die ze had gekregen. Een bloem was te standaard...." Waren er dingen die echt bij hem paste? Een bepaalde cartoon of een liedje? Ik snap dat het niet fijn is om aan te moeten denken maar ik heb wat meer informatie nodig, hopelijk krijg ik daarvan inspiratie want ik heb nu wel één idee, maar ik weet niet zeker of dat heel gepast is of dat het te veel op een liefde zou kunnen gaan lijken." Haar idee was om het oneindigheidsteken te zetten en dan de naam van de jongen, Mark, erin te verwerken, als in dat hij toch altijd bij haar zou zijn. Er popte ook een ander idee in haar op," Zou je het erg vinden om zijn gezicht op je arm te hebben? Niet groot en zeker niet standaard, dat beloof ik. Ik heb alleen wel alle voorwaardes nodig, wat mag ik wel en wat mag ik niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Cole.

Cole.


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 22-09-13

tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitimezo sep 29, 2013 9:20 am

Jayden staarde nadenkend langs White heen. Dit leek bijna op een of andere psychologen sessie, bijna. Wat was typisch Mark? Zijn donkere ogen, zijn sleutelbos die hij altijd bij zich droeg, ook al had hij geen huis of auto. Zijn aanstekelijke lach en sterke armen. Misschien de nummers die hij altijd met de krakkemikkige radio meezong, wat nog niet eens heel slecht klonk. "Zijn gezicht, hoe bedoel je dat?" Het andere idee liet Jayden op het moment even links liggen, dat zou wel komen als ze het niet met dit idee eens was. "Want het klinkt gaaf, maar met echte portretten heb ik een slechte ervaring. Ooit had een kennis zijn vriendins haar hoofd laten tattoeren. Het was wel goed gelukt, maar toen ze verdween uit zijn leven zat hij altijd nog met het portret opgescheept. Niet dat ik wil dat Mark verdwijnt, maar het is wel erg openbaar." Jayden was niet erg open ingesteld, hoewel White veel meer te weten van haar kreeg dan enig ander persoon ondertussen wist van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





tattooshop: Permanent Empty
BerichtOnderwerp: Re: tattooshop: Permanent   tattooshop: Permanent Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
tattooshop: Permanent
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De Binnenplaats-
Ga naar: