Robinsons´ academy
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Robinsons´ academy

for the uncontrolable child
 
IndexIndex  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Het Begin van de Herfst feest!

Ga naar beneden 
+7
Jayden
Daykota
Cam
Jimmy.
Julia.
Rose.
Admin
11 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 5:43 am

Carlos schreef:
Carlos grinnikte, 'over die twee gesproken, ze laten me niet met rust.' zei hij met een zucht, hij wist niet zeker of hij dit wel aan Wyatt moest vertellen maar het maakte hem niet meer uit. Hij nam een slok van zijn drankje voor hij verder ging, 'Ze zijn er beiden van overtuigd dat ik op de een of andere manier je ga kwetsen, maar dat was ik dus niet van plan.' zei hij en hij kuste Wyatt op zijn kruin. 'Daar ben je te lief voor.'
Wyatt rolde met zijn ogen bij het verhaal dat Carlos vertelde. "Waarschijnlijk een rebound omdat ik me altijd zorgen maak over hen." Hij nam een slok cola en glimlachte. "Daar ben ik blij om." zei hij een beetje te verlegen. Complimenten en tekenen van affectie tussen hen waren meestal gelimiteerd tot hun buitenschoolse activiteiten. Niet in een normale setting. Het was alsof ze een standaard relatie in de verkeerde richting deden. Eerst de seks daarna de relatie. Hij werd er een beetje verlegen van. Dat niet alleen maar ook een beetje oncomfortabel. Hij had echt geen gevoelens voor Carlos, maar hij was bang dat Carlos hem wel zag als date materiaal of zo. Hij kon dat echter niet bespreek maken, de kans dat het niet zo was was ook groot en dan stond hij voor aap. Dan leek het alsof hij degene was die teveel TV had gekeken en dacht dat er iets in zat voor hen twee. Hij zat een beetje naar zijn voeten te kijken. Hij had geen ervaring met feestjes. Hij had uberhaupt weinig ervaring met mensen, tot dit jaar was zijn beste vriendin een hersenspinsel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 6:01 am

Jimmy had met haar meegekeken en hij was nu ook bij Jeremy aangekomen. Langzaam knikte hij om aan te geven dat hij inderdaad wel iets wilde drinken, het maakte niet uit wat dat was. Hij liep met haar mee naar de bar. Af en toe keek hij naar de mensen die hij kende, of naar de mensen die hij op zijn manier wilde leren kennen. Natuurlijk was Joe er ook en die zou hij ook nog wel spreken, later op de avond. Maar nu was hij met Julia en dat was even nodig. Ze waren de beste vrienden misschien niet, maar soms had je gewoon behoefte aan iemand en maakte het bijna niet uit wie. En dat moment was het nu dus voor Julia.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 7:51 am

White had besloten om weer eens een kijkje te nemen bij het herfst feest, ze had het de afgelopen jaren nooit gedaan omdat ze gewoon geen, maar dan ook echt totaal geen, behoefte had aan dronken mensen op haar netvlies. Natuurlijk wordt er geen alcohol geschonken, maar iedereen had wel alcohol binnen gesmokkeld. Zelf liep ze weer met haar waterflesje met wiskey, ze moest natuurlijk wel voorbereid komen, als ze iets deed dan deed ze het ook wel volledig. Ze had besloten naar het feest te gaan dan had ze ook besloten om weer eens lekker dronken te worden en bij iemand in het bed te belanden. Ze had zoals gewoonlijk weer veel moeite gedaan aan haar uiterlijk, ze had had sinds tijden geen zonnebril op maar een normale bril, zo had ze nog steeds het gevoel van bescherming, maar zorgde ze ook voor een wat meer open uitstraling. Haar make-up had iets weg van Egyptisch en haar lippen waren bloedrood gekleurd. Ze had een typische White jurk aan, hij was zwart, tot de grond, met een split aan de zijkant, nauw sluitend en kant die de zijkant van haar middel sierde. Ze had hele elegante hakken aan om nog wel een beetje netter te zijn dan normaal en had haar haren opgestoken en vastgezet met een zwart lint, trok je de lint eruit dan vielen haar haren als een waterval over haar schouders heen, leuk voor als ze later op de avond nog eens flink haar flirttechnieken moest gebruiken.
Haar hakken tikte zachtjes bij ieder stap die ze richting de zaal zetten. Stiekem was ze toch wel benieuwd of ze bekende zou zien en of die bekende ook daadwerkelijk met haar wilde praten. Haar blik gleed de zaal rond toen ze de laatste stap zette over de drempel, de zaal in. Haar ogen hadden meerdere bekende gezien, waaronder Jayden, iemand die ze graag weer wilde spreken. Na wat twijfeling liep ze toch naar Jayden toe, ondanks dat die met iemand stond te praten." Heey, you look lovely tonight, speciaal voor mij?" Ze gaf haar kort een knipoog en bekeek haar toen toch nog even goedkeurend.

bril:

jurk:
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 8:31 am

Carlos beet zenuwachtig op zijn lip, had hij te veel affectie getoond? Wyatt leek niet echt op zijn gemak, al had hij gehoord dat Wyatt super verlegen was zonder alcohol had hij het gevoel dat het met hem te maken had dat Wyatt opeens zo stilviel. Hij veranderde twee keer ongemakkelijk van houding voor hij zijn mond weer open durfde te trekken, 'Dit was geen goed idee.' zei hij met een zucht, hij was zelf amper bewust van zijn gevoelens voor de jongen en hij liet het nu al heel erg doorschemeren. 'Onze.... relatie.... is hier niet voor bestemd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 8:42 am

Wyatt schuifelde met zijn voeten. "Nee nee." Hij beet op zijn lip. "Ik word alleen een beetje nerveus van mensen." Hij keek naar het glas in zijn handen. Hij vond het moeilijk om toe te geven dat hij geen sociaal leven had tot sinds kort. "Ik ben niet echt met mensen omgegaan buiten mijn famillie tot een maand geleden of zo. Feestjes en dergelijke dus helemaal niet. Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan." Hij keek nu wel naar Carlos. "Dat ik niet gewend ben dat wij 'normale' dingen doen helpt daar niet mee. Ik weet me geen houding te geven." Het leek hem best leuk om meer met Carlos om te gaan en hem beter te leren kennen, maar dit was te veel in een keer. Het maakte hem onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:19 am

Jeremy voelde zich bekeken. Hij keek over zijn schouder om te kijken wie naar hem stond te 'gluren'. Op een paar meisjes na die hij had betrapt met zijn blik keek hij recht in de ogen van Julia. Wow... Ze had een schitterende jurk aan. Alleen je zag dat er iets aan de hand was. At ze nog steeds niet? Jeremy beet nerveus op zijn onderlip. Dit was allemaal zijn schuld. Hij dronk zijn glas leeg en bestelde een tweede. Vervolgens een derde en algauw een vierde binnen nog niet eens 5 minuten. Hij sloeg het achterover alsof het niets was.

Daykota begon lichtjes te blozen toen Jayden haar een compliment gaf. De dame vond haar zelfs mooi zonder alcohol op. Gelukkig aan de ene kant. Ze wilde graag indruk op haar maken. Ze speelde met een lok van haar bruine haren die zij om haar vinger winde. Ze hoorde haar telefoon afgaan, een appje moest het wel zijn. Ze zou zo eventjes kijken. "Met mij gaat het uitstekend." Ze schonk Jayden een schitterende glimlach. Haar ogen straalde blijdschap uit. Ze straalde omdat Daykota sinds tijden niet zo goed had gevoeld. Alles ging beter. Dat zag je ook aan haar. "De therapieën beginnen goed aan te slaan merk ik. En mijn band met mijn ouders begint langzamerhand weer te herstellen. Ik heb mij trouwens nog echt vermaakt die avond en ochtend dat we samen waren." Daykota probeerde zo min mogelijk te blozen. Ze haatte dat altijd. Zo makkelijk was zij te lezen. Toen zij iemand hoorde aanlopen keek ze op. Een meisje die iets weg had van de uitstraling van Jayden sprak haar aan. Ze flirtte zo overduidelijk. Aan de ene kant had Daykota daar wel respect voor. Zij durfde tenminste. Gauw pakte ze even haar telefoon uit haar tas om te kijken wie haar had geappt. Toen ze zag dat het van Joe was keek ze zijn richting op. Natuurlijk keek hij niet naar haar want hij was in gesprek. Plagend typte ze wat terug 'Dat is voor mij een weet en voor jou een vraag. X' Ze typte niet teveel want Daykota wilde op een of andere manier 'onbereikbaar' blijven. Zodat hij op haar moest jagen. Ze keek even terug naar de dames. Zou ze weggaan? Ze kreeg al snel het gevoel dat ze het derde wiel was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 9:43 am

Jayden luisterde naar de woorden van Daykota, ze was oprecht blij voor haar dat het zo goed met haar ging. Dat was ook te zien aan de glimlach op haar lippen toen Daykota vertelde hoe alles ging, maar de glimlach werd breder toen Daykota verwees naar hun samen zijn, "Ik vond het ook geweldig, zeker voor herhaling vatbaar." Jayden schonk Daykota een plagende knipoog. Met haar hand ging ze even door haar bruine lokken die zoals gewoonlijk los hingen. Jayden was niet van de poespas met haar haren, enkel het opgeschoren deel hield ze echt consequent bij.
De aandacht van Jayden werd van Daykota afgeleid toen er een tweede stem klonk, haar bruine ogen vonden die van White. Voor een ander kon dit best gênant zijn, aangezien ze met beide personen behoorlijk intiem was geweest, maar Jayden was niet iemand die dat soort dingen snel liet merken. Sowieso waren het beide prachtige vrouwen, dus waarom zou ze zich moeten schamen? "Thanks." was de reactie van Jayden op White's haar woorden, "Jij ziet er ook goed uit." Het was moeilijk om niet even een blik over het welgevormde lichaam van White te laten glijden. "Ik ben omringd door twee mooie vrouwen, waar heb ik dit aan verdient." Kort keek ze van White naar Daykota, om ze vervolgens maar aan elkaar voor te stellen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:41 am

Wyatt schreef:
Wyatt schuifelde met zijn voeten. "Nee nee." Hij beet op zijn lip. "Ik word alleen een beetje nerveus van mensen." Hij keek naar het glas in zijn handen. Hij vond het moeilijk om toe te geven dat hij geen sociaal leven had tot sinds kort. "Ik ben niet echt met mensen omgegaan buiten mijn famillie tot een maand geleden of zo. Feestjes en dergelijke dus helemaal niet. Ik weet gewoon niet hoe ik hier mee om moet gaan." Hij keek nu wel naar Carlos. "Dat ik niet gewend ben dat wij 'normale' dingen doen helpt daar niet mee. Ik weet me geen houding te geven." Het leek hem best leuk om meer met Carlos om te gaan en hem beter te leren kennen, maar dit was te veel in een keer. Het maakte hem onzeker.
Carlos keek Wyatt verstomd aan, 'Oh...' mompelde hij, dit had hij niet echt verwacht, 'Echt waar? Niemand buiten je familie?' hij probeerde niet te verbaasd te klinken en Wyatt daardoor ongemakkelijk te maken. 'Probeer iedereen van je af te zetten, we zijn hier om het leuk te ebben, als het echt niet gaat heeft iemand wodka in de punch gegooid zo te zien.' zei hij met een geruststellende glimlach naar Yatt, hij wilde dat de jongen zich op zijn gemak voelde en als drank de oplossing was maakte dat hem niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:52 am

Wyatt beet op zijn lip, een trekje dat verscheen als hij niet zeker was over wat hij ging vertellen. "Iedereen vermeed me altijd. Ik vond het niet heel erg. Ik heb mijn halve jeugd in het bos gebivakeerd." dat laatste toverde een iets zekerdere glimlach op zijn gezicht. Hij praatte graag over hetdeel van zijn jeugd waarin hij zo goed vertrouwd werd dat hij herten kon aaien. Wyatt glimlachtte. "Beloofd is beloofd, ik drink niet vanavond." zei hij. Hij dronk zijn glas leeg en pakte onzeker Carlos hand. Ze speelden met zn tween een sociale versie van mijnenveger. "Ik neem aan dat jij vroeger wel gewoon vrienden had. Zoals ieder kind?" vroeg hij geinteresseerd. Ze moesten het ERGENS over hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:59 am

Julia. schreef:

Joe keek haar lachend aan en keek haar even vrolijk aan. “Yes! Doe ik toch nog iets goed.” Kort lachte hij even en keek hij Rose aan. Daarna kon hij het niet laten om rond te kijken waar hij Daykota zag. Hij moest even slikken want ze zag er geweldig uit. Hij moest zich inhouden om er niet direct heen te gaan, zeker omdat hij haar zag praten met een ander meisje. Een meisje dat hij helemaal niet bij haar had verwacht. Maar hij schudde zijn hoofd even en wende zijn blik weer naar Rose. Ze hadden officieel niets, bovendien deed hij niets met andere meiden. Wat was dit voor onzin? Waarom dacht hij zo moeilijk, als hij iets met andere meiden wilde doen dan moest hij dat toch zeker zelf weten? Hij werd helemaal gek. “Ja graag.’ Zei hij zacht. Daarna pakte hij kort even zijn mobiel. Zijn sms’je naar Day bevatte een korte tekst. ‘Mooi jurkje, wat zit eronder? ;-) Ik kom straks naar je toe, ik laat je eerst wel bijpraten. X’ Ja, Joe was mannelijk genoeg om haar gewoon een kus te sturen. Daarna keek hij weer naar Rose en glimlachte naar haar. “Wat wil je drinken? Ik trakteer.
Rose bekeek de rest van de gasten, het wad grappig om de leerlingen zo anders te zien. Haar blik viel op Julia, snel stak ze haar hand naar haar op. Rose mocht het meisje graag, dus ze wilde haar zo ook even gedag zeggen. Ondertussen was Joe klaar met zijn mobiel en richtte hij zijn aandacht weer op haar. "Ik zou wel eens die welbekende punch van dit soort feesten willen proeven. " lachte Rose. Aangezien het weer zo een typisch iets wad, wat ze nooit gedaan had. "Maar ik wil ook best een keer trakteren, maar wil niet op jou zak teren." Weer schonk ze hem een lief glimlachje, er geen idee van hebbend dat hij net nog een uitdagend berichtje naar een vrouw in dezelfde ruimte had gestuurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 10:59 am

Carlos keek pijnzend naar Wyatt, 'Heb je het wel leuk gehad?' vroeg hij, dat was een belangtijke factor voor hij kon beoordelen hoe leuk of niet leuk Wyatt's jeugd was, maar hij leek vrij blij met hoe et gegaan was. Toen Wyatt zijn hand vastpakte trok hij even snel met zijn arm omdat hij het niet had verwacht, maar hij maakte zijn grip steviger om te laten merken dat hij het prima vond. Hij lachte schamper, 'In het begin wel, maar toen mensen wisten wat mijn moeder deed werden ze al snel wat angstig, zeker toen ze er achter kwamen dat ik het ook deed. Ik heb nooit meer dan de basisschool afgerond dus waar anders moest ik vrienden vandaan halen, het is niet dat we geld hadden voor voetbal ofzo.' hij glimlachte toch, 'Mijn tantes en oom, eigenlijk mijn moeder's collega's, zijn het meeste wat ik heb gehad qua vriendschap.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedi sep 17, 2013 11:13 am

Bij zijn vraag knikte Wyatt vrolijk. "Jupp. Ik ben een beetje een introvert persoon. In die zin heb ik me er nooit aan gestoord dat ik nooit mee kon doen. Ik ben gelukkig geweesd. Zeker toen niemand meer wat durfde te zeggen vanwege mijn zus." hij glimlachtte. "Ze is thuis de enige lange. Ze is net zo groot als jij, alleen is ze een kast. Erika is proffesioneel zwaargewicht kickboxer. Landskampioen van de vrouwen zwaargewicht." Je kon zo aan hem zien hoe trots hij op haar was. Hij had altijd meer gehad met Erika, de oudste, dan met Sandy. Met Sandy was het leeftijdsverschil kleiner, maar ze hadden gewoon een minder goede band. Hij wist niet wat hij moest zeggen van Carlis verhaal. Hij herhaalde de vraag. "Heb je het wel leuk gehad?" Carlos had die vraag ook zijn kant op gegooit
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 18, 2013 3:13 am

Julia glimlachte en liep rustig met Jimmy naar de bar toe. Ze bestelde daar een sapje voor haarzelf en een cola voor Jimmy. Ze glimlachte even naar hem en schoof hem het glas toe. “Traktatie van mij, omdat je altijd naar mijn ellendigheid moet luisteren.” Zei ze liefjes en ze nam toen een slokje sap. Erna had ze Jeremy recht in de ogen gekeken. Onzeker keek ze weg, hoewel ze vanuit haar ooghoeken zag dat hij veel te veel bier dronk. Ze keek even naar Jimmy. “Ik ga naar hem toe.” Fluisterde ze zachtjes. Ze moest deze confrontatie aan hoewel het te zien was dat ze dat ontzettend moeilijk zou vinden. “Sorry Jim.” Ze gaf hem een kus op de wang. “Ik zie je binnenkort wel weer een keer, dan praten we bij.” Na die woorden liep ze weg, naar Jeremy waar ze met een snelle beweging het glas uit zijn handen duwde. “Stop daar eens mee!” Zei ze fel en ze keek in zijn ogen met een boze blik. “Drink niet zo onzinnig veel.”

Joe keek met een glimlach naar Rose en knikte toen. “Deze traktatie is van mij.”Zei hij glimlachend tegen haar. Hij zag dat hij weer een berichtje van Daykota had en keek glimlachend op naar haar. “Jij mag later vanavond mij een keer trakteren.” Hij glimlachte naar haar en keek even naar waar de schaal met punch stond. Hij stak wat geld naar haar uit. “Zou jij even willen halen, mijn stiefvader stuurt me iets over mijn vader dus dat moet ik even lezen. Daarna ben ik weer helemaal van jou.” Hij keek haar glimlachend aan en keek toen naar zijn mobiel. ‘Dat hoeft niet heel lang een vraag te blijven. Mijn lippen hebben aandacht nodig van de jouwe, je moet ze goed onderhouden hoor. Over enkele minuutjes even op de gang? Mag je doktertje spelen. X’ Joe keek glimlachend naar zijn mobiel, gek genoeg had hij niet eens gelogen erover. Zijn stiefvader had hem verteld dat de uitslagen morgen aan hem bekend zouden worden gemaakt, iets dat Joe al heel wat vond en daarom werd zijn glimlach zonodig toch nog iets brede.

Kalm keek ze hem aan en glimlachte toen even. ‘Gelukkig.’ Wist ze nog te zeggen waarna ze zijn hand met het servetje voelde. Ze keek even verlegen voor zich uit. Maar nadat ze zich omgedraaid had keek ze vrolijk weer op naar hem. “Maar al te graag, ik heb dorst.” Leila gleed even met een hand door haar haren heen en ze bekeek Cam. ‘Je ziet er ook goed uit.” Complimenteerde ze hem liefjes waarna ze toch even rond keek. Maar de aantrekkingskracht die Cam op haar had was veel groter dan die van andere jongens, iets dat haar ook deed glimlachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 18, 2013 3:52 am

Jimmy liet het zich allemaal in zijn gebruikelijke stilte begaan en nam het drankje van Julia aan. Toen ze hem een kus op zijn wang gaf, sloeg hij even bemoedigend zijn arm om haar heen en keek haar daarna na, terwijl ze naar Jeremy liep. Even stond hij als een ultieme loner langs de kant, voordat hij besloot op Joe af te lopen. Om hem te groeten sloeg hij hem vriendschappelijk op zijn schouder en hij keek hem aan. Bij Jimmy kon één blik heel veel zeggen. Hoe is het? Is dat meisje nou hét meisje waar je wakker van ligt? (Hij wist niet meer dat hij een foto van haar had gezien.) En, heb je nog tips? Bij die laatste gebaarde hij naar de meiden, want van de rest wist Joe niet zoveel, om hen heen en gaf hij een vrolijke knipoog. Hij was niet van plan hier lang te blijven hangen, want beiden hadden ze natuurlijk wel het één en het ander te doen. Maar even gedag zeggen deed hij wel graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 18, 2013 8:49 am

White grijnsde breed naar Jayden en bekeek toen het meisje dat er ook bij stond, Daykota was de naam van het meisje naast haar, cheerleader en als ze het zich nog goed kon herinneren, wat dus altijd zo was, dan had ze dat meisje een keer zien zoenen met Joe. Dat was toch wel het enige nadeel van nooit iets vergeten, White kon iedere relatie onthouden en dat was niet ideaal." Aangenaam kennis te maken, ik moet toegeven jij ziet er ook schitterend uit!" White gaf Daykota een knipoog en vroeg toen in het algemeen," Wilt er iemand wat drinken, het is mijn traktatie." White haar stem was vrolijk en haar ogen glinsterde ondeugend. Haar bui was erg goed door het feit dat ze mensen daadwerkelijk kende en kon spreken, ook vond ze het een mooie avond worden. Kort klakte ze met haar tong, ze wilde zo wel graag even dansen als dat mogelijk was. Ze was niet echt verder gekomen dan de groepjes het dichtst bij de ingang dus had ze nog niet echt gezien wat er verder was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 18, 2013 9:43 am

Rose glimlachte naar Joe, die gaf aan dat ze later mocht trakteren. Wat hij wilde. Rose pakte geld van Joe aan, "Is goed." En Rose liet Joe alleen met zijn stiefvader, het was vast belangrijk, anders hield je je daar niet mee bezig tijdens een feest. Rose vond haar weg naar de bar, waar ze een tijdje moest wachten voor ze aan de beurt was. In die tijd nam ze de tijd om rond te kijken, iedereen leek aandacht aan zijn uiterlijk te hebben besteed. De meeste meisjes liepen in prachtige jurken en sommige mannen hadden zelfs een pak aan, wauw. Voorzichtig bewoog ze op het ritme van de muziek, niet uitgebreid, dat durfde ze niet, maar het ritme was gewoon heel pakkend. Uiteindelijk was Rose aan de beurt en haalde ze 2 glazen van de punch, waar ondertussen al alcohol in gesmokkeld was. Voorzichtig, om niet onderuit te gaan op haar hakken liep ze weer terug naar Joe. "Is alles goed met je stiefvader?" Vroeg Rose toen Joe het glas gaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimewo sep 18, 2013 8:34 pm

Jeremy keek naar zijn glas met whiskey. Dat het vloeistof zo'n fascinerende kleur kon hebben. Ja, Jeremy was al aangeschoten en al tegen het dronken aan. Zo snel whiskey drinken alsof het water was is niet zo'n goed idee geweest. Hij schrok toen opeens Julia het glas uit zijn hand trok. "Julia..." Stond ze nu echt voor hem of begon hij door de alcohol te hallicuneren. "Ik ben helemaal niet veel aan het drinken. Dit is pas mijn........ 7de glas ofzo?" Hij keek haar met onschuldige oogjes aan. Echter zag je aan Jeremy zijn ogen dat hij al veel had gedronken in zo'n korte tijd.

Daykota begon lichtjes te blozen bij Jayden haar opmerking. Daykota voelde zich stiekem wel onzeker tussen Jayden en White. Ze waren echt heel mooi en veel langer dan zij. Heel even keek ze naar de grond. Ze mocht dat niet laten merken. "White..." Sprak ze voorzichtig uit. Dat was de naam van de vrouw die nu erbij stond. Daykota bekeek haar. Ze was mooi zoals op Jayden manier. Beetje duister, mysterieus en onheilspellend. "Dankjewel. De zwarte jurk die je draagt staat je ook echt prachtig. Je hebt gevoel voor stijl. Hou ik wel van." Daykota hield van vrouwen die wisten wat ze konden dragen en hun eigen stijl deden benadrukken. "Umh..." Glimlachte het meisje bescheiden. "Doe mij maar een glaasje water." Ze ging geen alcohol bestellen want Daykota was geen profiteur. Zij hield er sowieso niet van als mensen constant voor haar deden betalen. Ze hoorde haar telefoon af gaan. Weer een appje. Haar hart leek even een sprongetje te maken. Een app van Joe. 'Zo zo... Sinds wanneer heb ik de rol van doktertje op mij genomen? Maar ik wil straks wel een dans van jou en heel misschien krijg je een kusje van me. Xxx Daykota wilde niet te makkelijk happen of zijn zin geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jayden

Jayden


Aantal berichten : 430
Registratiedatum : 12-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 4:34 am

Jayden keek van Daykota weer naar White, het waren twee hele verschillende dames. De ene was een cheerleader, terwijl de ander meer een outsider als Jayden zelf was. Toch waren ze beide prachtige vrouwen met hun eigen charmes. "Doe maar wat." was het antwoord op de vraag van White, "Heb je je flesje 'water' weer mee?" Vroeg Jayden met een brede grijns aan White. D'r geweldige uitvinding was zeker handig op dit soort feesten waar alcohol officieel verboden was door de schoolleiding. Hoewel die waarschijnlijk ook niet gek waren en allang wisten dat er drank in de punch werd gesmokkeld en andere variaties, zoals het waterflesje van White. "Interessant sms'je, Day?" Jayden schonk haar een plagende blik, want de snelle reactie en de uitdrukking op haar gezicht van Jayden niet ontgaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
White

White


Aantal berichten : 144
Registratiedatum : 07-09-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 6:34 am

White toverde haar flesje tevoorschijn en gaf het aan Jayden," Altijd, ik ga niet eens naar lessen zonder dat flesje, ik zou lessen niet kunnen redden zonder 'water'." De ogen van White rustte nu op Daykota, vooral omdat Jayden het smsje ook door had gekregen," Als je echt water wilt dan ga ik het wel even voor je halen, maar het water in mijn flesje is niet echt normaal water, dat mag je van mij ook gewoon drinken. Hoe meer mensen hoe meer vreugd." Ze was erg gevleid door Daykota, puur om het feit dat het meisje had gezegd dat ze stijl had. Natuurlijk wist White dat ook wel maar het bleef leuk om van andere mensen te horen." Is er nog een mogelijkheid dat ik zo met beide dames kan gaan dansen? Ik ben al een tijdje niet meer uitgeweest, mijn heupen willen weer bewegen." Ze liet haar ogen over Daykota glijden en over Jayden, ze gaf de voorkeur meer aan Jayden maar Daykota was zeker niet lelijk, ze had iets over zich wat voor een enorme aantrekkingskracht zorgde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Julia.

Julia.


Aantal berichten : 1118
Registratiedatum : 03-07-13
Leeftijd : 27

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 6:43 am

Julia hield zijn glas van hem weg en keek hem aan. “Stop met zo absurd veel drinken!” Zei ze streng en ze zette zijn glas ver weg. Ze bestelde een glas water voor hem. “Drink op.” Julia schudde zijn hoofd. Dit was echt niet goed. Ze keek naar hem. “Als je je niet in kan houden dan ga je naar huis Jeremy.” Julia hield hem in de gaten, ze was niet van plan deze jongen zijn problemen te laten wegdrinken. Ze keek streng naar hem. “Ik heb er geen behoefte aan dat jij jezelf helemaal kapot drinkt. En dat ga ik ook niet laten gebeuren, ben ik duidelijk?” Julia keek toen rond. Lief had ze nog even terug gezwaaid naar Rose. Vervolgens had ze haar blik weer op Jeremy gericht. Als hij niet voor zichzelf kon zorgen zou hij het maar doen en hij zuchtte diep.

Joe keek naar haar en glimlachte, blij dat ze heel even weg was. Joe had niet veel later weer een sms’je terug van Daykota en glimlachte. ‘Sinds ik jou heel graag in een zusterpakje wil zien. Maar ik kom je zo wel halen voor een dans. Nu wil ik dat kusje heel erg graag. Xx’ Joe glimlachte en keek toen op. “Ja, hij zei dat er nieuws was over mijn echte vader. Morgen belt hij me.” Hij had net een slok punch genomen toen hij de hand van Jimmy voelde en vrolijk keek hij de jongen aan. “Hé Jimmy!” Zei hij vrolijk waarbij hij kort en onopvallend zijn hoofd schudde. “Alles gaat goed, ik heb geweldig gezelschap genaamd Rose. Rose dit is Jimmy een hele goede vriend van me.” Waarna Jimmy even moest lachen. “Nee, ik heb weinig tips, ze smelten vast wel voor je ogen, dat doen ze toch altijd?’ Joe keek vrolijk naar zijn vriend en daarna naar Rose.”Hij praat niet, moet je niet op letten. Je moet in zijn ogen kijken want dan begrijp je er veel meer van, geloof me.” Joe keek met een vrolijke blik naar Rose en vervolgens weer naar Jimmy. Zometeen zou hij Daykota ten dans gaan vragen. Hij moest alleen nog even bedenken hoe hij subtiel van Rose weg zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy.

Jimmy.


Aantal berichten : 477
Registratiedatum : 13-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 8:34 am

Jimmy boog kort naar Rose om gedag te zeggen en glimlachte daarbij om het allemaal wat luchtiger te maken. Hij keek haar aan, zodat ze meteen kon zien wat Joe bedoelde. Jim had overigens ook gezien dat Joe met iemand anders bezig was en straks van Rose af wilde. Dus wat deed hij, hij stak zijn arm uit en keek haar aan om haar ten dans te vragen. Ze kenden elkaar misschien niet, maar hij wist zo goed als zeker dat ze zijn ogen niet zou weigeren en mee zou lopen. Zoals Joe al had gezegd, iedereen smolt voor het blauwerdanblauw waarin heel Jimmy's zijn in te zien was, zonder dat je het kon ontcijferen. Dus niemand wist precies wat voor persoon onze Jim was, behalve Joe dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daykota

Daykota


Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 28-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 10:46 am

Daykota keek van de ene vrouw naar de andere. Ze begreep precies waarover zij het hadden. Was het echter wel een goed idee om mee te drinken? Daykota werd namelijk al snel dronken. Zij kon niet bepaald tegen alcohol. Was ook niet gek door haar postuur. En sowieso was zij maar 1.64. En daarbij dronk ze niet heel erg vaak. Dat viel nog reuze mee. 1 keer in de twee weken? Soms maar 1 keer in de maand? Als cheerleader kon je het niet permitteren om constant dronken te zijn vanwege je status. Alles draaide om status in dit soms wel oppervlakkige wereldje. Je zag de dame voor kort twijfelen. Een slokje kon niet kwaad? Zoals White zei hoe meer mensen hoe meer vreugd. "Oké... Ik drink wel een slokje. " Bij de opmerking van Jayden werd haar gezicht roder. Busted! Gelijk keek ze naar de grond en begon ongemakkelijk met haar schoenen te schuiven. "J-ja... Ik heb sinds een tijdje een jongen leren kennen." Fluisterde ze zachtjes. "Maar ik heb niets met hem. Nog niet officieel" Zei ze gelijk verdedigd. Haar mondhoeken gingen omhoog toen White over dansen begon. "Ja hoor. Daar heb ik geen bezwaar tegen. En de laatste keer dat ik op stap ging was het erg gezellig." Daykota keek nu even naar Jayden met een onschuldig glimlachje. Ze moest de hint wel begrijpen. Alweer ging haar telefoon af. Zo onbeschoft om te appen altijd waar anderen bij waren. "Ik kom er zo aan dames." Daykota zwaaide en liep vrolijk weg. Ze passeerde Joe en schonk hem een blik. Een knikje met haar hoofd als teken dat hij haar moest volgen.

Jeremy keek protesterend naar Julia. "Julia.... Waar maak je je toch druk om? Ik kan heus wel tegen alcohol hoor. Ik drink niet zo heel vaak en vanavond had ik daar eventjes zin in." Jeremy had zelf ook wat alcohol naar binnen gesmokkeld door flesjes in zijn zakken te doen en schoenen. Het was echt een geniaal idee geweest. Hij keek naar het water die Julia voor hem had besteld. "Meen je dit nu serieus?" Met een ontevreden blik keek hij naar het water. Toch deed hij wat Julia hem opdroeg. Hij was altijd zo gehoorzaam in haar aanwezigheid. Braaf dronk hij van zijn water. "Mag ik trouwens zeggen dat je er prachtig uitziet. Die jurk staat je echt heel mooi. Wil je dadelijk met mij dansen?" Waar haalde Jeremy het lef vandaan? Blame it on the alcohol.


Laatst aangepast door Daykota op do sep 19, 2013 11:19 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rose.

Rose.


Aantal berichten : 197
Registratiedatum : 27-08-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 11:03 am

Ah sorry ik had net niet door dat jimmy eraan kwam ;x
_
Rose keek op naar de jongen met helblauwe ogen. Het waren het soort ogen waar je eerst twee keer naar moest kijken omde echtheid ervan te bevestigen. Wauw. Rose glimlachte vriendelijk naar hem toen ze werd voorgeste6. "Hey." Rose nam daarna een slokje van de punch, waarna ze een bedachtzaam gezicht trok. Vond ze dit wel lekker. ..? De alcohol die er door heen zat was aan de bittere kant, maar de rest maakte het juist enorm zoet. In de ogen van Jimmy zag ze inderdaad wat hij bedoelde, bijzonder. "Ehm, nou..." twijfelend keek ze naar Joe, ze wilde best dansen, maar ze wilde ook graag bij de jongen zijn die langzaam haar hart stal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carlos

Carlos


Aantal berichten : 290
Registratiedatum : 22-06-13

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 11:15 am

Wyatt schreef:
Bij zijn vraag knikte Wyatt vrolijk. "Jupp. Ik ben een beetje een introvert persoon. In die zin heb ik me er nooit aan gestoord dat ik nooit mee kon doen. Ik ben gelukkig geweesd. Zeker toen niemand meer wat durfde te zeggen vanwege mijn zus." hij glimlachtte. "Ze is thuis de enige lange. Ze is net zo groot als jij, alleen is ze een kast. Erika is proffesioneel zwaargewicht kickboxer. Landskampioen van de vrouwen zwaargewicht." Je kon zo aan hem zien hoe trots hij op haar was. Hij had altijd meer gehad met Erika, de oudste, dan met Sandy. Met Sandy was het leeftijdsverschil kleiner, maar ze hadden gewoon een minder goede band. Hij wist niet wat hij moest zeggen van Carlis verhaal. Hij herhaalde de vraag. "Heb je het wel leuk gehad?" Carlos had die vraag ook zijn kant op gegooit
Carlos glimlachte toen hij hoorde dat Wyatt een leuke jeugd heead gehad. 'Mooi, ik zou niet willendat e het vroeger slecht hebt gehad.' hij beet op zijnlip, te klef? 'Wauw!' zei hij enthoustisst, 'Je zus klinkt super cool, ik ben enigs kind maar een van mijn tantes had een dochter, al is die toen ik dertien was en zij zestien weggegaan en ik heb haar nooit meer gezien.' vertelde hij met een age glimlach, Caithlyn was een lief meisje geweest, hij vroeg zich af wat er van haar terecht was gekomen. Carlos haalde zijn schouders op, 'Ik had haar dus, maar in de periode die ik me kosn hetrineren wisten de meeste kinderen wat een prostituee was en vermeden ze me meestal omdat dat raar was, dus veel vrienden had ik niet. Toen ik twaalf werd kreeg ik echter een andere hobby om mee bezig te zijn. Ik heb het nou niet echt vervelend gehad, ik had alleen gehoopt op een vriend of twee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Wyatt

Wyatt


Aantal berichten : 816
Registratiedatum : 06-08-13
Leeftijd : 27
Woonplaats : EEN ANANAS DIEP IN DE ZEE

Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 19, 2013 11:35 am

Wyatt kneep zacht in Carlos hand. "Je hebt mij nu." zei hij lief. Hij zag zich in zekere zin als een vriend van Carlos. Niet op de romantische manier, maar vriendschappelijk. "We wijn heel anders opgegroeid." zei hij bedachtzaam. Ze waren ook heel erg verschillende mensen. Toch pasten ze bij elkaar. Ze hadden dezelfde kijk op hun relatie. Seks zonder verplichtingen. Hij wist dat Carlos met wel meer mensrn naar bed ging, maar dat deed er niet toe. Hij glimlachtte naar Carlos. "Nogmaals sorry dat ik gespannen ben, ik heb alleenniets met grote hoeveelheden memsen." zijn vingers frutselden met een van de knopen van zijn gilet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Begin van de Herfst feest!   Het Begin van de Herfst feest! - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het Begin van de Herfst feest!
Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het openingstopic- Het begin van het nieuwe schooljaar- De grote hal (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Robinsons´ academy :: Het RPG :: De School-
Ga naar: